Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

O gafă, o legendă, doi portari

A greşit sau n-a greşit Tătăruşanu la golul lui Twente? Unii zic răspicat că da. Alţii o dau în caterinci, gen „era o minge de scos cu capul”, obişnuinţă pesemne a şuşelor „de caterincă” la care participă. Destui nu-l văd […]

sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:48

A greşit sau n-a greşit Tătăruşanu la golul lui Twente? Unii zic răspicat că da. Alţii o dau în caterinci, gen „era o minge de scos cu capul”, obişnuinţă pesemne a şuşelor „de caterincă” la care participă. Destui nu-l văd sută la sută vinovat. Faza l-a prins ieşit din poartă, greşeala lui Prepeliţă n-avea cum s-o anticipeze totuşi, iar execuţia chiar a fost fantastică. Un sfert din fotbaliştii aflaţi într-o astfel de situaţie de poartă ar fi apelat la lob şi doar un sfert din acel sfert ar fi şi izbutit să-l transforme.

La Steaua există un şef pe nume Duckadam. O legendă în lumea portarilor. De la înălţimea renumelui său, cu experienţa sa, Duckadam ne-ar fi putut lămuri. Dacă şi, mai ales, unde a greşit Tătăruşanu. Punctual, la obiect. A stat prost, a ieşit prea mult, a lăsat unghiul descoperit, chestii d-astea. Eventual să ne spună cum ar fi trebuit să procedeze încă tînărul (pentru un portar) Tătăruşanu.

Am aflat în schimb de la Duckadam că „Tătăruşanu vrea banii la timp, nu-i pasă de critici”. Fantastic! De parcă pe el nu-l interesează deloc data cînd îi intră banii pe card. De parcă nu orice angajat are acest lucru în minte. De parcă normal e să-i plăteşti pe jucători tîrziu. Asta era problema, că Tătăruşanu vrea banii la timp? Că nu-i pasă de critici e altceva. E deja o altă discuţie, poate chiar o problemă, şi ţine tot de o declaraţie făcută de „legenda de la Sevilla”, dar şi de alte „aspecte” din preajma portarului stelist ce nu convin unora.

Cînd eşti legendă, trebuie să ştii să-ţi asumi acest rol. Cum ar fi sunat o desfiinţare asemănătoare a lui Victor Valdes din partea lui Zubizarreta, după vreo gafă a portarului Barcelonei, şi au fost destule. Am dat acest exemplu pentru că e o situaţie asemănătoare, cu un fost mare portar aflat în funcţie de conducere.

Cînd eşti legendă, parcă n-ai motive să faci declaraţii care să-l mulţumească doar pe patron. Santiago Bernabeu spunea: „Şeful care reproşează subordonaţilor eşecurile în public nu e deloc respectabil”.

Comentarii (59)Adaugă comentariu

sohil (39 comentarii)  •  18 februarie 2012, 10:58

Tatarusanu se desfiinteaza singur. Este prea plin de el pentru un portar si autosuficienta asta il impinge sa trateze jocul cu superficialitate in anumite situatii. Nu fac parte din tabara celor care il invinovatesc pt. golul lui Twente, ci pentru multe alte faze. Una peste alta, nu va fi niciodata un portar de top.

Serg (2 comentarii)  •  18 februarie 2012, 10:58

Tatarusanu n-a gresit la gol,a incercat sa-i inchida unghiul lui Ola John dar executia olandezului a fost perfecta.
Sa speram ca in retur vom reusi sa intoarcem rezultatul.

msrp (8 comentarii)  •  18 februarie 2012, 10:59

N-ati intelese :).

Lui Duckadam ii pasa chiar mai mult daca ii intra banii la timp. Altfel nu ar fi dat declaratii care sa il mai pupe un pic pe domnul patron…

biancorossi (20 comentarii)  •  18 februarie 2012, 10:59

pai ce sa-l invete duckadam?
a fozt un portar de duzina.

savicevic (3 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:00

nicio legenda, DECAT sluga !

Augustin Roman (6 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:01

Ai punctat corect, Andrei. Altfel, eu sint dintre cei care considera ca Tatarusanu nu a gresit la gol. A avut pozitia corecta tinind cont ca atacantul advers era pe piciorul de a scapa singur cu portarul in 16 metri. Numai ca olandezul a ales o executie care i-a iesit perfect si a fost imparabila.

ionut (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:02

Mda, esti informat foarte bine… declaratiile alea ale lui Duckadam au fost facute inainte de meciul cu Twente la emisiunea lui Udrea CONTRAATAC. Doar ca au fost date pe gsp.ro ca si cum ar fi zis-o dupa meci.

un om (2 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:03

ei bine, declaratia lui dukadam a fost facuta inainte de partida cu twente, asta schimband total textul tau, ba chiar facandu-l inutil.

mircea nicola (6 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:08

saracu’ Duckadam, nu-i vina lui ca a ajuns intr-un post care nu-i de nasu’ lui…

dan (15 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:10

Ca sint multi cei care se gindesc la bani este adevarat iar rezultatele se vad. Insa, cu riscul de a va contrazice, va informez ca nu toti angajatii se gindesc DOAR la bani. Unii se mai gindesc si la calitatea muncii prestate…

danilovic (53 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:14

Pai ce sa zica si duckadam, care sta la steaua ca sa mai „ciupeasca” ceva de la ciobanul-sef?e baiat ascultator…el deja nu mai analizeaza fotbalul, ci a intrat in mizeria din fotbalul romanesc (patroni, culise etc). Cat despre comparatia zubizarreta-duckadam…andrei, hai sa ne uitam la campionatul spaniei si sa lasam in pace campionatul patronilor 🙂

antiprostie (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:18

Tatarusanu este cu cel putin o clasa peste ce a fost Duckadam in toata cariera dar nu toti au norocul de a para 4 lovituri de departajare, basca si intr-o finala europeana.
Sansa lui Duckadam a fost acea zi norocoasa, ce a inseninat o cariera, altfel mediocra.

El nu face acum decat ceea ce stie mai bine: sa-si linga seful.
Culmea, chiar pentru bani! :)))))))))))))

Roro (40 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:19

Sunt de parere ca Duckadam a gresit exprimindu-se in public.Corect era sa-l atentioneze intre patru ochi, pentru lipsa generala de concentrare,nestiinta iesirii la mingi inalte,desi are o statura impozanta.Cred ca in mare parte Tatarusanu e vinovat pentru primirea acelui gol, coroborat si cu greseala lui Prepelita.Asta e fotbalul,fara greseli s-ar termina toate meciurile 0-0.Dar una e sa te determine adversarul sa gresesti si alta sa fi indolent si cu mintea,atita pe care o ai,in alta parte.Tatarusanu asta inspira,o infantilitate ce nu are legatura cu postul de portar.Uitati-va in campionatul Germaniei.Sunt niste portari intre 18 si 23 de ani de o maturitate si seriozitate fara cusur.Probabil ca iar venim cu cea mai simpla scuza,ca noi nu suntem nemti. Atunci sa nu ne mai plingem.

radufansteaua (6 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:20

tatarusanu a comis-o,nu avea ce sa caute pe 6m!!daca urmariti mai are doua greseli in prima parte !!!

mellin (6 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:24

a gresit la gol….olandezul nu ataca poarta perpendikular .geraldo il obliga sa alerge catre coltul terenului….nu tre sa iesi cand atacantul e presat de fundas si nu poate scapa direct pe poarta….greseala de portar indiscutabila.

Mr.V (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:25

Duckadam e depasit,Tatarusanu a gresit si atat,e doar un sfert de gresala din partea lui,restul Prepelita, Brandan si Geraldo pe care ia invartit Ola John la faza golului…

Nea Vanea (41 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:34

Inginerule,

sa fim bine intelesi!
Duckadam este portarul unei nopti de primavara, noaptea in care s’a intalnit cu steaua lui norocoasa si cu 5 spanioli neputinciosi la punctul cu var… Si ti’o spune unul care a fost acolo, unde s’a scris legenda.
Duckadam nu a fost un mare portar, nu stiu daca a prins si meci(uri) la Nationala. Nimic nu anunta acele fapte de vitejie din 7 Mai si nimic altceva nu a venit dupa…
Ramane doar portarul unei Legende a Fotbalului, Steaua Bucuresti!
In schimb, il persiflezi pe un genial aparatori de buturi: Tamango! Un portar de legenda!
Esti meschin facand asta… Sau, rasist!
Raducanu va ramane in sufletele noastre, ca si valoare fotbalistica, mult mult peste Duckadam. Ne’a oferit atatea meciuri „memorabile” incat nu vom uita nicicand prezenta lui in poarta, indiferent de cat de maimutoi consideri tu ca este el si azi…
Raducanu are o singura vina!
A jucat la o echipa, cea mai frumoasa echipa(!), ce astazi este in proprietatea unui purtator de averi comuniste ilicite, un ginere al carui loc, atunci cand oameni nevinovati mureau la Universitate si CC, era alaturi de seful si bunul sau prieten, Nicu Ceausescu.
O fiinta fara suflet, o masina de numarat bani…
Acest ins a reusit sa’l scufunde pe Rica in anonimat.
Duckadam are tot respectul nostru, a scris singur cea mai frumoasa pagina a fotbalului romanesc, dar atat! A ars o singura noapte… A fost contributia lui la efortul sublim al unei minunate si unice echipe!
Tamango, ar trebui sa aiba si el respectul tau… Si respectul tau!

Si in final un singur gand: Tatarusanu cine este?!

pop cosmin (12 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:39

eu propun sa o numiti steaua tv(de la 90% tv si restu fotbal)si sa fie antrenata de toti samuili pe rand.

just (2 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:39

Felicitari! Un articol excelent.Toata lumea stie ce cauta Duckadam la steaua.Are nevoie de bani,iar Gigi il tine la echipa ca sa-l mai ierte suporterii.Probabil cei 2 nici nu se suporta.revenind la problema dintre Duckadam si Tatarusanu,nu e prima data cand batranul il ataca pe Tatarusanu si e clar ca ceva nu merge bine intre ei.Sa nu uitam minciuna gogonata al lui Duckadam in meciul cu Rapid,cand a declarat ca la inspectarea gazonului,tatarusanu i-a spus ca bara este mai joasa,iar cand i-a fost luat interviul lui tatarusanu,acesta a spus ca nu e adevarat,ca nu i-a spus niciodata asta.Duckadam a ajuns un …om aproape egal cu zero.Toata lumea stie ca e o slu.ga la steaua.N-are nicio treaba cu postul ala,dar ramane acolo ca sa nu moara de foame

alinush (12 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:41

Pt mizeria de Duckadam orice portar strain e mai bun decat unul roman.Duckadam (portar submediocru la vremea lui) nu suportar portarii romani mai valorosi decat a fost el).Daca vedeti declaratiile lui de dinainte de a deveni lingaul lui Gigi veti vedea ce a spus cand Tatarusanu semnase cu Steaua dar era lasat inca 1 an la Bistrita: Steaua il are pe Zapata unul dintre cei mai valorosi portari din lume iar ca rezerva Tatarusanu nu are valoare ci trebuie adus neaaparat un portar strain .Iar acum spune ca Beto este de departe cel mai valoros portar din campionatul nostru pt ca „poate sa muste din bara” :))).Declaratiile aste spun totul despre caracterul acestui om mizerabil care e angajat pe post de lingau si „yes man” si se mai vaieta ca Tatarusanu nu-i cere nici un sfat.Niciodata sa nu-i ceri vreun sfat acestui om de nimic

darvvin (3 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:44

a vrut sa spuna ca-l intereseaza in primul rand sa-si ia banii si dupa aceea cum apara el

gabi (7 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:50

@nea vanea Tamango este betivul care a spus ieri ca Tatarusanu trebuia sa stea pe linia portii si sa respinga mingea lobata cu capul???? inteligenta explicatie si un mare caracter.Din explicatia asta mi-am dat seama ce bine gandeste si ce portar valoros a fost.Sa-ti raspund cine este Tatarusanu: Un portar de-o imensa valoare de care Romania nu a avut parte in toata istoria ei fotbalistica si un baiat de un caracter cum nu ati vazut si nu o sa mai vedeti curand.Iar atacurile marsave, ironiile,mistourile si jignirile lui Duckadam si ale betivului de Rica Raducanu vin pe fondul invidiei si a frustrarilor.

Zack (7 comentarii)  •  18 februarie 2012, 11:51

Domnilor ziaristi, va invirtiti ca ciinele dupa coada. Biziiti lumea prea mult cu un subiect care nu trebuia sa aibe mai mult de un articol cu doua comentari. In rest ati devint suparatoti de insistenti si nu trebuie sa va mirati ca multi va injura. Nu stiu defapt ce vreti voi cu aceste discuti care distrug fotbalul in Romania. Nici un fotbalist din lume nu se mai poate controla psihic dupa aceste absurditati.

Zack (7 comentarii)  •  18 februarie 2012, 12:00

Spun din nou ,,OAMENII DIN ROMANIA NU STIU SA RESPECTE FOTBALISTIL”. Trebuie sa intelegeti ca fiecare om da atit cit poate si este nedrept sa judeci un om cu ura si disrespect. Acum il luati in baloane pe Ducadam. De peste 40 de anii aud aceleasi cuvinte. Cind vreti ii ridicati in slavi, apoi dati cu ei de pamint. Este mai bine sa aceptam ca atit stim noi sa facem si cu asta gata. Nu cred ca alte nivele de munca excelam la ceva si uita asa am construit tot ce avem in jurul nostru.

Alex Popescu (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 12:10

In sfarsit o replica civilizata si pe masura!!! Felicitari Andrei!!!

Vasile (2 comentarii)  •  18 februarie 2012, 12:13

Toate declaratiile pe care le face Duckadam de cand a venit la Steaua sunt menite sa il multumeasca pe Jiji..nu care cumva sa calce pe bec sa il zboare de la Steaua.Duckadam a ajuns un ursulet la brelogul pe care Jiji il are, aici incluzandu-i pe Narcis Raducanu, Ilie Stan si ceilalti de la Steaua.Este o rusine ce se intampla acolo…Curios cum inainte de meciul cu Twente Jiji spunea sus si tare ca Ilie Stan va ramane si ca este antrenorul potrivit, iar dupa il face cu ou si cu otet…

sohil (39 comentarii)  •  18 februarie 2012, 12:18

@nea vanea:
Eu inteleg ca esti fan Rapid, dar nici chiar asa! Il nedreptatesti vadit pe Duckadam. Helmuth a fost un portar foarte bun, care gresea rar si dadea siguranta echipei. Poate nu era atat de spectaculos ca Lung sau Moraru, dar era mai echilibrat. Da, a fost un portar de nationala, dar a avut nesansa ca Silviu Lung sa fie in forma maxima in acea perioada, iar antrenor la nationala sa fie Mircea Lucescu, care a renuntat tarziu la grupul sau craioveano-hunedorean, in detrimentul valului tanar stelist. Si asta ne-a costat calificarea in Mexic’ 86!
Pe parcursul campaniei incununate la Sevilla, Duckadam a avut prestatii sigure, sobre. Eu nu uit, spre exemplu, la acel 3-0 cu Anderlecht, cum la scorul de 2-0, Duckadam a avut o interventie miraculoasa la un sut belgian. Ar fi fost 2-1, scor de calificare pt. belgieni si nu se stie cum ar fi evoluat jocul. Prestatia perfecta din finala nu a fost intamplatoare, ci rod al valorii si al muncii serioase. Sunt dinamovist, dar imi scot palaria in fata valorii autentice, indiferent de provenienta.
Duckadam si alti stelisti de atunci erau niste profesionisti intr-o mare de amatorism.
Pe de alta parte, Raducanu, pe care marturisesc ca nu l-am vazut aparand decat spre finalul carierei, avea mentalitate de amator. Pentru el fotbalul era doar un joc. Nu il condamn, Doamne fereste! Asa era epoca in care juca. Cu mult mai mult plezirism. Raducanu avea dese momente cand redevenea copilul din curtea scolii, jucandu-se cu nervii colegilor, antrenorilor, suporterilor. Si vaduvind Sportul Studentesc de un titlu de campioana de care a fost mai aproape ca niciodata.
Raducanu a jucat mult pentru tribune si dupa cum ii venea cheful. Duckadam a fost muncitor si sobru. Ar fi putut juca titular la multe echipe de soi din Occident cu mentalitatea sa.
Ce dezamagire este el acum, de cand e angajatul lui Becali, e alta discutie. Dar ca fotbalist, a fost unul pentru care am tot respectul!

edgar (12 comentarii)  •  18 februarie 2012, 12:19

Eu am impresia ca e un complot Gigi+presa+legende impotriva lui Tatarusanu pt a-l face sa semneze cu verii Victor+Giovani ca prea e scos tap ispasitor la orice gol.Maine poimaine e scos vinovat ca atacantii nu sunt in stare sa traga un sut calumea pe poarta.Toate declaratiile astea al adresa lui Tatarusanu ( baiat admirabil) mi se par niste mizerii si niste inventii de cea mai joasa speta

florin (7 comentarii)  •  18 februarie 2012, 12:24

@Andrei Niculescu Andrei cand ai scris „La Steaua exista un sef pe nume Duckadam” sef trebuia scris intre ghilimele iar,imediat dupa, intre paranteze trebuia scris YES MAN

Pong Lenis (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 12:32

@Gabi
Nu inteleg ce probleme ai tu cu Rica Raducanu. Betiv-nebetiv, omul e istorie! Poate sa zica ce vrea, si-a castigat dreptul sa comenteze. A zis niste chestii pertinente. #1.Tatarusanu e un talan, nu are voie sa ia gol din lob, #2 are picioarele ca niste pixuri, clar nu e antrenat. Iti dai si tu cu parerea ca un dobitoc.

marc (2 comentarii)  •  18 februarie 2012, 12:34

Ducadam,dupa ce ca este bagator de seama la Steaua,mai si critica.Este maimuta lui becali,la fel ca Lutu.

alex (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 12:59

Ducadam e un fel de Plesca…

blaq jesus (32 comentarii)  •  18 februarie 2012, 13:09

tatarusanu e un portar mediocru, sub pantilimon, dar peste stanca
a gresit la gol, asa cum a mai reusit si la alte iesiri
e nesigur, malai-mare si indolent
crede ca e un portar mai bun decit e, de fapt

madskills (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 13:21

@Sohil te inseli amarnic prietene. Duckadam a fost un portar BUN SI ATAT. Nu tine vrajeala ca Silviu Lung era in forma maxima atunci si de aia nu s-a impus el la nationala. Si Carlos a calificat Steaua in CL cu niste interventii fabuloase dar asta nu il face portar mare. Helmut a avut inspiratie divina la Sevilla, asa este, dar tot Helmut a declarat cu gurita lui ca Silviu Lung si concurenta la nationala la speriat si de aia nu s-a impus. TU ca portar sa declari asa ceva arata cat de slab esti ca om. Si o spune un stelist infocat. Intr-un top 5 al portarilor din istoria nationalei, Helmut nici ultimul loc nu il prinde, INDIFERENT ce a facut la Sevilla.

claudiu (2 comentarii)  •  18 februarie 2012, 14:01

bun articol,bv Andrei! Dukadam la fel k si Hagi si alti sportivi nu au aceasta stiinta a comunicarii,nu stiu ce,cum si mai ales cand sa vorbeasca sau sa spuna anumite lucruri. nu multi pot fi ca Cruyff,Zubizarreta si alte nume legendare ale fotbalului mondial.

ionut (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 14:12

Nu-l mai aparati pe Tatarusanu , ca nu este el vinovat ca este (admirabil) 1. nu este numai vina lui la gol dar la ce MARE portar se crede trebuia sa stie cum sa stea , 2. este un portar MEDIU , Coman,Balgradean ,Pantilimon sunt clar mai valorosi ca el , 3. nu stie sa iasa la centrari deloc . la forma si plasament este deficitar , gafeaza si nu da increedere echipei . Si in primul rand este si dusmanos il tin minte cate spume facea cand apara Zapata si el statea pe banca , a spus in direct la tv ca de ce nu apara el ca Zapata greseste mereu , atunci a dovedit ce caracter infect are , a gresit si Zapata dar era cu 2 clase peste Tatarusanu , SI PT ANTIPROSTIE ESTI PROST RAU AUZI TATARUSANU ESTE CU 1 CLASA PESTE CE A FOST DUCKADAM , cum poti sa spui asa ceva ??asa cum o fi el Duckadam a aparat 4 lov de 11 metri , a castigat o cupa a campionilor , si nu A LUAT GOLURILE PE CARE LE IA TATARUSANU asa ca esti rupt de prost

belamy (2 comentarii)  •  18 februarie 2012, 14:18

ca portar ai fost remarcat, doar pentru faptul ca ai aparat 4 penalty-uri consecutive intr-o finala de CL.atat si nimic mai mult. ca om…..te remarci prin faptul ca ti s-a aruncat o bucata de slanina, pe care o lingi,nici macar nu ai curajul s-o mananci linistit.tu nu esti pupincuristul lui Gigi(sau n-ar trebui), trebuie sa fii alaturi de toti jucatorii, sa-i incurajezi si sa-i inveti; ei nu vin cu incredere spre tine, sa-ti ceara sfaturi, fiindca te-au „citit”. ghici, ghicitoarea mea……

kalin (7 comentarii)  •  18 februarie 2012, 14:47

Faptul ca toate „legendele” se iau Tatarusanu reflecta valoarea lui Tatarusanu si frica acestor „legende” de a fi depasiti

@ionut (7 comentarii)  •  18 februarie 2012, 15:13

@Ionut Bai prietene faptul ca tu ii crezi pe Pantilimon, Coman si Balgradean mai valorosi decat Tatarusanu arata cat de afon in materie de fotbal esti.Iar la 25 de ani cat are Tatarusanu le da clasa la majoritatea portarilor de 30 de ani.Portarii aia 3 de care spui tu ca sunt mai valorosi decat Tatarusanu gafeaza meci de meci pe la cluburile alea de 2 lei unde apara ei dar nu sunt mediatizate si lumea cum nu se pricepe la fotbal nu vede gafele si greselile lor.Iar daca vb de gafe Tatarusanu a facut doar 3 gafe in toata cariera lui de pana la 25 de ani.Restul sunt inventate de Gigi,Duckadam si de presa.Mai mult ca sigur esti un tzaran frustrat care il are ca model in viata pe Gigi si Giovani

sorin (37 comentarii)  •  18 februarie 2012, 15:57

Tatarusanu nu mi-a placut niciodata!
Cand voi gsp-ul il laudati si-l faceati mare portar, eram singurul care spunea ca este puscarie de portar!
Acum v-ati trezit si voi …
Afara cu Tatarusanu de la Steaua!!
O gafa mai intelege omul dar el nu stie lucruri elementare pentru un portar!
Afara cu el.

doctorul (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 16:13

Andrei Niculescu,nu te supara,dar la faza respectiva Tatarusanu a stat nemiscat.E normal ca o parte din vina golului sa-i revina,pentru ca,cum au spus mai multi,era o minge pe care putea s-o scoata.E clar ca a gresit plasamentul,dar oare acest plasament,nu ca ar fi prima data cand greseste,nu vine din lipsa de antrenament continuu?Ceea ce a facut presedintele nu e onest,nu e moral daca vrei sa zici asa,iar exemplul de la Barcelona se potriveste cel mai bine,dar oare,cand Tatarusanu a declarat ca nu are nici macar 1% vina la gol,aia a fost moral? …Asa se spala rufele la Steaua,sa vada toti,sa auda toti,sa comenteze toti.

marian (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 17:05

TATARUSANU ESTE CEL MAI VALOROS PORTAR ROMAN.Romania nu a mai avut vreodata un portar cu talentul, calitatile si potentialul lui Tatarusanu.Tatarusanu peste tot pe unde a aparat s-a vazut imediat.Bistrita cu el in poarta a terminat pe 6 si a jucat in Intertoto unde a fost eliminata de Atletico Madrid iar Tatarusanu a avut evolutii perfecte.Cand a ajuns la Steaua Tatarusanu a fost decisiv in dubla cu Grasshoper, dupa aceea in grupe cu Napoli si Utrecht, Cupa i se datoreaza in mare masura lui datorita meciurilor cu Sportul si Rapid.Nationala cu el in poarta a batut Bosnia cu 2-0, cu Franta a facut 0-0, nu mai spun de evoluti cu Brazilia.Daca e sa facem o comparatie cu Pantelimon….nationala cu Pantelimon in poarta a luat bataie de la Franta cu 2-0 la golul 2 fiind vina lui Pantilimon, aluat bataie 2-1 la Bosnia ambele goluri fiind din gafele lui Pantilimon, a luat bataie de la Paraguay primul gol fiind din vina lui Pantilimon.Nu mai spun ca anul asta Steaua a invins pe Brasov cu 1-0 datorita lui Tatarusanu care a scos 2 goluri ca si facute pe final, a invins pe Chiajna cu 1-0 datorita lui Tatarusanu care a aparat fantastic tot meciul scotand 3 goluri ca si facute.DECI DESPRE CE VORBIM FRATILOR ????? PORTAR CA TATARUSANU STEAUA NU MAI GASESTE

@sorin (12 comentarii)  •  18 februarie 2012, 17:23

@sorin pai daca toti spun ca Tatarusanu e super portar si tu esti singurul care crede ca e puscarie de portar…..ar trebui sa te uiti in oglinda si sa-ti pui singur niste intrebari privind deplinatatea facultatilor tale mintale si sa te gandesti serios sa-ti iei la timp medicamentele prescrise de psiholog (daca stii ce e ala un psiholog).

baggio (13 comentarii)  •  18 februarie 2012, 17:43

Inca o dovada ca Steaua traieste doar prin Tatarusanu.Daca Tatarusanu nu apara tot ….Steaua pierde.Eu asta inteleg din toata tevatura asta cu Tatarusanu ….cum ca din cauza lui, Steaua a pierdut cu Twente.Se incearca mascarea amtorismului lui Ilie Stan, Dodel, Tatu, Prepelita, Dananae, Martinovici si ceilalti.Este mai bine sa acuzi portarul decat intreaga echipa in conceptia romanilor.Dar cu conceptia asta nu vom mai scoate capul in fotbalul mare niciodata

LOLOL (4 comentarii)  •  18 februarie 2012, 17:43

tatarusanu este o pasarica…cand sta tot meciu pe linia portii si nu iese la centrari la 5 metri…si cand iese o face aiurea si lasa poarta goala…este o fetita inalta care nu are tehnica de portar…am fost portar si bine-nteles n-am nicio pretentie sa ma pricep dar pot sa va zic ca un bun portar nu este surprins niciodata…un portar bun este tot timpul alert si niciodata static..tot timpul in miscare sa micsoreze unghiurile chiar si cand mingea se afla la 30 de metri…chestiile astea le puteti remarca daca va uitati atent la mari portari gen casillas sau restu…au o pozitionare excelenta tot timpul…si asta nu e chiar atat de greu de invatat…dar unii au calitatea asta iar altii nu…pot sa intru in mai multe detalii dar cred ca e de ajuns

baggio (13 comentarii)  •  18 februarie 2012, 17:49

In fotbalul mare di Spania, Germania, Anglia si Italia portarul este ultimul care este acuzat.Uitati-va la Kasillas ca la toate meciurile El Clasico greseste la cate un gol sau doua si nu-i pune nimeni in carca rezultatul.Uitati-va la De Gea cate gafe face meci de meci si nu-i pune nimeni incarac vreun rezultat.Uitati-va ca de 6 meciuri Interul ia cate 3-4 goluri pe meci si nu-i spune nimeni nimic prin presa.Si toate echipele astea au fundasi de zeci de milioane si in plus pe acesti portari s-au dau niste zeci de milioane.Iar pe Tatarusanu ca a luat o scarita pe fondul greselilor a trei fundasi ii sare toata lumea in cap.INCREDIBIL unde a ajuns amatorismul

@LOLOL (12 comentarii)  •  18 februarie 2012, 17:53

@LOLOL vai de capul tau

jeni faras (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 17:53

Andrei, daca ai constiinta recunoaste ca esti dinamovist de cand te stii. Nu vorbesc prostii. De aici si tonul acid la adresa lui Duckadam. In rest, da, Tatarusanu a gresit. E simplu

emg (31 comentarii)  •  18 februarie 2012, 18:02

“Şeful care reproşează subordonaţilor eşecurile în public nu e deloc respectabil” – vi se pare ca becali are macare un dram de ceva respectabil in el??

nick62 (1 comentarii)  •  18 februarie 2012, 18:48

am mai spus o despre acest pseudoportar
este zero barat.pe stinga jos sau sus nu stie nimic ,mai are si aere de mare portar.nu va ajunge . mai sus.urmaritil si va veti convinge /spuneti mi un meci bun facut de acest individ

Comentează