Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Apărîndu-l pe Jose

Mourinho e acum ţinta tuturor criticilor. Lumea uită însă că el nu a fost adus la Real pentru a face spectacol sau pentru a bate Barcelona. A fost adus pentru a cîştiga trofee.

Mourinho a pierdut încă o bătălie cu […]

vineri, 20 ianuarie 2012, 11:59

Mourinho e acum ţinta tuturor criticilor. Lumea uită însă că el nu a fost adus la Real pentru a face spectacol sau pentru a bate Barcelona. A fost adus pentru a cîştiga trofee.

Mourinho a pierdut încă o bătălie cu Guardiola. Josep a fost iar peste Jose şi asta tinde să devină o tradiţie, o obişnuinţă. E un context din ce în ce mai dezagreabil pentru o societate atît de orgolioasă cum e Madridul. Inferioritatea – sportivă, instituţională, mediatică – în raport cu Barcelona, combinată cu repetarea aproape obsesivă a umilinţelor din „El Clasico” au atras un cert sentiment critic pe „Bernabeu”. Iar fluierăturile şi huiduielile cu care, miercuri seară, o parte a asistenţei a acompaniat ieşirea jucătorilor de la Real de pe teren sînt o dovadă. Vorbim de un public extrem de avizat, expert în fotbal, care a trăit multe, cu bune şi cu rele, şi care se simte ofensat, fără să devină violent, de imaginea pe care o vede. La echipă în general, la antrenor în particular, la unii jucători în special.

Şi totuşi. Este oare Jose Mourinho cel împotriva căruia trebuie îndreptate toate focurile de armă? Hai să vedem!
Cînd l-a pus pe Jose Mourinho, oferindu-i cel mai mare contract de pe piaţă, Florentino Perez a tras o carte. Cartea celui care cîştigă, a celui care garantează trofee. De ce are nevoie Real Madrid în acest moment? De trofee, fieşte. Stilul lui Mourinho e arhicunoscut. El a ajuns mare făcîndu-şi echipele să joace ca unele mici. Însă mereu a cîştigat. Jose Mourinho nu trebuie judecat pe baza esteticii, a designului. Sînt două criterii care nu contează totuşi. Pe Jose Mourinho trebuie să-l judecăm în funcţie de rezultate. Asta dacă ne asumăm ideea că fotbalul e o afacere, e un joc unde se cîştigă sau se pierde, nu e Cirque du Soleil, nu e un film cu John Wayne, pe cît de mult insistă Pepe să-şi asume rolul de cowboy.

Marele ghinion al lui Mourinho, al Madridului în general, este că există Barcelona. Fără Barcelona, Real Madrid ar fi cea mai bună din lume. Şi cu toate astea, chiar avînd în faţă cea mai strălucitoare echipă din istoria Barcelonei, poate chiar din istoria fotbalului, deşi e imposibil să compari epoci diferite, cu toate acestea deci, Mourinho a adus Realului un trofeu în sezonul trecut, Cupa, iar acum e la 5 puncte în faţa Barcelonei în clasamentul din Primera.

Mourinho a fost mereu aşa, un antrenor reactiv. Să ne amintim de Chelsea şi contraatacurile sale ucigătoare, să ne amintim de Inter. Acum, la Real, e la fel. Aşa e stilul lui, aşa a cîştigat mereu, nu-i cereţi acum să se schimbe! Pentru că nu va putea.
Suporterii lui Real Madrid sînt frustraţi. E un sentiment uman. Dar dacă devin obsedaţi, deja nu mai e în regulă.  Dacă fanii lui Real vor fotbalul Barcelonei, să se ducă la magazin şi să-şi cumpere un tricou al Barcelonei! Dacă vor trofee, să meargă pe mîna lui Jose! E antrenorul ideal pentru un parcurs de regularitate, aşa cum e un campionat în 38 de etape. Pe care, în paranteză fie spus, dacă-l va cîştiga, şi chiar are prima şansă, va face ca nimeni să nu-şi mai amintească de numărul de meciuri pierdute în faţa Barcelonei.

Provocările imposibile conduc la melancolie. Iar melancolia conduce la depresie. În momentul de faţă, Real Madrid nu poate juca precum Barcelona. E o provocare imposibilă. Mourinho ştie asta cel mai bine. În nici un caz el nu va fi depresiv. Şi nu va înceta să caute soluţii. Iată de ce „El Clasico” nu va deveni banal. Pentru că Mourinho nu e un tip banal.

Citeşte şi:  Nici Inter Madrid n-a putut

Comentarii (96)Adaugă comentariu

Vali8 (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:22

Si unde sunt trofeele ??? O singura Cupa cucerita e foarte putin…

mircea nicola (6 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:23

ba ziarist de doi lei, realul e in frunte pentru ca este ajutata nerusinat de arbitri. asa cum se intampla la noi cu dinamo si cu steaua.

Florin Max (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:34

Foarte bun articolul, ai perfecta dreptate.

Unu` (6 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:34

„…va face ca nimeni să nu-şi mai amintească de numărul de meciuri pierdute în faţa Barcelonei.”
Aici imi permit sa te contrazic. Tocmai tu spuneai ca suporterii Realului sunt avizati, si au vazut foarte mult fotabl la viata lor. Tocmai de aceea cred ca un titlu castigat in conditiile in care cea mai mare rivala a ta si-a dovedit superioritatea in meciurile directe, ar fi un titlu amar.

radu (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:35

cu parere de rau dar daca real madrid vrea sa castige trofee sa-l aduca pe GUARDIOLA .Murinho din pacate strica stilul echipei a ajuns real madrid sa joace cu cate 6-7 oameni de profil defensiv si nu reuseste sa bata BARCELONA….In locul presedintilor si finantatorilor de cluburi mari nu l-as aduce pe murinho sau i-as impune frate daca vii vrea ca echipa sa joace fotbal nu sa se apere si daca iese ceva iese….

Bianchi (4 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:36

Anul trecut a luat cupa,anul asta castiga campionatul si la anul champions league,cred ca e destul.Recunosc Barca e net superioara dar Mou va aduce mereu cel putin un trofeu pe an acasa.Mourinho the best.

alex (17 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:38

Este penibil!! penibil!!!

flo_ax (12 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:47

Zau asa, sunteti batuti in cap cu ideile voastre, ca impotriva Barcelonei se poate juca ofensiv, avantat, sa incerci sa-i domini. Ca sa faci asta, trebuie sa castigi lupta la mijloc, implicit sa ai mijlocasi mai buni ca Xavi si Iniesta care sunt niste titani ai controlului balonului. Ca sa le pui probleme e posibil doar daca ii prinzi intr-o pasa proasta, ATAT! Daca ai facut greseala sa le dai spatii, esti mort. Wenger a luat 4, Lucescu cu laudatul sau Shaktar a luat 5, Mourinho la prima tentativa tot 5, United a scapat cu 3. Si asta v-o spune un fan Real, nu ai cum sa faci Barcelona luptand cu armele ei.

Stefan (40 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:51

Sunt unii precum Decebal Radulescu si citiva frustrati de la Sport Total Fm.care nu suporta jocul Barcelonei.In schimb prefera jocul violent si cu aparare cu 9 jucatori, urmata de mingi lungi la ce o pica sau centrari care poate vor aduce un gol intimplator.Eu unul prefer jocul sclipitor cu un-doiuri geniale,pase in diagonala precise si driblinguri aiuritoare pentru apararea adversa.Asa e la noi, intotdeauna trebuie sa le dam in cap celor buni,pentru ca mediocri nu au cum sa iasa in fata. Gestul lui Pepe care si-a potrivit pasii pentru a-l calca pe mina pe Messi este de o mizerie fara precedent si ar trebui sanctionat drastic,mai ales ca acest vagabond are nenumarate astfel de iesiri.Toata stima pentru Andrei Vochin pentru modul in care a comentat acest lucru.

cristian (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:56

Uite un comentariu bun la articolultau:
Dialog Mourinho- Guardiola inainte de meci:
Mou: La multi ani ,ti-am pregatit un cadou,voi juca cu Pepe mijlocas !
Pep: Mersi,dar nu trebuia , esti prea darnic !
Mou:Insa , macar azi de ziua ta, sper sa fii si tu marinimos cu noi !
Pep: Bine,… va lasam sa luati avantaj de un gol !
Mou: Nu-i suficient,am avut si data trecuta si ne-ati dat trei boabe !
Pep: Sa ma gandesc…., uite atunci,noi nu avem voie sa marcam decat cu fundasi !

ady (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:58

Fara Barcelona,Real Madrid ar fi cea mai buna din lume si cu un alt antrenor,nu numai cu Mourinho.Sunt o multime de antrenori grozavi in lumea asta,nu numai acest Mou.Toata lumea stie soarta fostilor antrenori de la Real care,desi au castigat trofeu sau trofee,au plecat pentru ca lumea nu era multumita cu acel joc.Eu spun ca madrilenii au o gramada de trofee castigate incat sa isi permita sa vrea mai mult decat un trofeu castigat,oricum ar fi el castigat.

spinosu (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 12:59

tu spui ca daca vrei joc, te uiti la barca, si daca vrei trofee te uiti la real. hehehehe, ia fa o comparatie, atat la joc, cat si la trofee intre cele doua. te prinzi?

Pepe (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:00

Cred ca la o echipa precum Real Madrid imaginea conteaza enorm si implicit conteaza totusi CUM castigi trofeele. Sa nu uitam ca l-au dat afara pe Capelo dupa ce a castigat un campionat!!!

alex_371 (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:03

da,a castigat o cupa si a luat bataie aproape de fiecare data de la barca!suporterii madrileni cred ca totusi asteapta fotbal de la real.ce au jucat ei in ultimele 2 partide a fost un fotbal meschin,bun pentru echipe mici care vor sa scoata un rezultat,nu ptr real!un trofeu nu spala prestatia slaba!poate castiga campionatul,dar in UCL n-are nici o sansa daca se continua tot asa!

pele80 (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:03

foarte bine punctat Andrei, ai dreptate

iANIS (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:03

Andrei cu tot respectul care ti-l port , incearca atunci cand comentezi meciurile Barcelonei, Realului sa fii obiectiv.Toti stim ca real madird este echipa ta de suflet.
Pentru un club ca Real Madird este muuult prea putin o Cupa a Regelui.
Eu sunt un mare fan al Fc Barcelona, dar te asigur ca prefer sa piarda orice competitie decat sa castige asa.Aceasta echipa nu mai e real madrid pe care foarte multa lume o iubeste .Ei si au pierdut odata cu venirea lui Josep IDENTITATEA!!!

iANIS (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:06

Jose si nu Josep* ,scuze

alex (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:07

si anul asta are sanse sa castige tot doar un trofeu. Probabil campionaul, cu putin noroc…

Calin (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:07

Foarte bine scris, Andrei. Te admir pentru obiectivitate!

Vladimir (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:10

”Lumea uită însă că el nu a fost adus la Real pentru a face spectacol sau pentru a bate Barcelona. A fost adus pentru a cîştiga trofee.”
Total greșit. A fost adus în primul rând pentru a bate Barcelona. În al doilea rând, pentru a face o echipă cu un joc spectaculos, asemănător echipei lui Del Bosque, pentru a readuce demnitatea suporterilor lui Real, umiliți în ultimii ani. Uiți că au fost antrenori care au câștigat campionatul cu Real și au fost demiși datorită lipsei spectacolului.
Cupa a luat-o cu FOARTE mare noroc și ajutat de arbitru (penalti neacordat Barcelonei).
Iar în sezonul acesta au fost mult prea multe greșeli de arbitraj contra Barcelonei și pro Real ca să fie puse la categoria ”prostia arbitrilor”. Dacă va câștiga campionatul, va fi un titlu pătat. Suporterii madrileni vor ști că echipa lor a fost inferioară Barcelonei din toate punctelel de vedere.
Aproape sigur Mourinho va fi demis la sfârșitul campionatului.

Agamitza (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:12

Sa fiu sincer nu ma asteptam ca pseudo jurnalistul niculescu sa priceapa ca Mourinho a fost adus la Real sa castige trofeie dar jucand fotbal. Castigatoarele CL cu cel mai urat fotbal au fost Porto si Inter ori suporterii Realului nu-si doresc sa intre in acest clasament. Niculescule, lasa-ne!

mike (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:13

IMI PARE RAU DAR FIE NU AI HABAR DE CE INSEAMNA BERNABEU SAU DE CE INSEAMNA REAL Fie il stimezi prea tare pe Mourinho….. Dar decat un joc cu 27% posesie si umilit acasa de barca mai bine lipsa. Si Capello a luat un titlu si tot i s-au fluturat batiste albe. la asta va ajunge si mourinho. Asta nu e Real, e o rusine. Cand esti doctorand nu te mai compari cu studentii, ci incepi sa te uiti la cei de o seama cu tine sau spre cei catre care tinzi…Ori in momentul asta degeaba au 5 puncte! Cand ai echipa…pardon jucatorii care ii are Real nu te mai compari cu levante sau betis. te compari cu barca. Ori in momentul ala…..
E trist sincer sa vad asemenea rusine!
de asta sunt perfect de accord cu domnul Cosasu. Si chiar sper in aducerea lui Joachim Lowe!

Chill (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:29

O sa incerc sa le iau pe rand:
1.”Cînd l-a pus pe Jose Mourinho, oferindu-i cel mai mare contract de pe piaţă, Florentino Perez a tras o carte.” Perez cand l-a instalat pe Mourinho a luat o tras o carte(un as) pe care a vazut-o. Nu a luat un antrenor tanar, la inceput de cariera fara prea mari rezultate. A luat o certitudine. Ca aceasta certitudine s-a transformat usor-usor in neputinta e partea a doua.
2.”Marele lui ghinion este Barcelona” Pai iarta-ma dar in cazul asta ce mai cauta in fotbalul spaniol, ce mai cauta in fotbal [punct] ! Adica ar trebui sa fie Barcelona desfiintata ca sa poata lua si el trofee sau cum ca nu inteleg?
3. Ceea ce a facut el din Real Madrid nu se numeste echipa, se numeste o adunatura de fotbalisti foarte talentati si printrei si cativa „taietori de lemne”. Si pentru ca am ajuns sa vorbim despre taietorii de lemne, nu mi se pare normal ca atitudinea”sa le rupem capetele, picioarele, coastele” sa fie cultivata de antrnor sau poate ca ar fi normala daca antrenor ar fi Vinnie Jones.
4. Stiu ca esti fan al Realului, nu este foarte greu sa iti dai seama, dar mai stiu ca din toata gloata asta de jurnalisti si de comentarori, tu esti cam cel mai bine pregatit in ceea ce priveste campionatul spaniol. De aceea nu inteleg de ce nu esti si realist si nu recunosti ca Mourinho la Real este un esec si asa o sa fie, fotbalul de la Real nu s-a jucat niciodata cu privirea superioara/aroganta si cu mercenari adusi pe bani multi care nu vorbesc cu coechipierii lor si care ii desconsidera pe acestia. Fotbalul s-a jucat cu Raul , cu Morientes, cu Zidanne,cu Mijatović, Hierro, Redondo,Carlos, etc niste fotbalisti care au format o echipa, nu doar niste nume si tot cu ei s-au luat si trofeele.

p.s. Sunt fan Barca 🙂 ca sa nu avem „disctutii” 🙂

Numai bine

robyg (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:33

Eu am o obiectie totusi la ceea ce s-a scris, relativ la ideea „În momentul de faţă, Real Madrid nu poate juca precum Barcelona. ” Parerea mea este ca aceasta afirmatie este gresita ! Cred ca ESTE IN PUTEREA REALULUI sa joace la atac chiar si impotriva Barcelonei. Dovada este finala cupei de anul trecut, singura dealtfel in care Real a abordat infruntarea cu o atitudine ofensiva in era Mourinho. Jocul de posesie a Barcei era foarte bine neutralizat de jucatorii la fel de – sau si mai – tehnici, dar clar superiori fizic ai Realului. DAR !!! Exact asta nu e capabil sa faca Jose !!! Corecte afirmatiile de sus; e un antrenor de echipe mijlocii spre mici, care stie organizarea jocului de tip ‘autobaza’. Cand pornea cu echipa (mai) mica, cu sansa a doua – Porto in UCL, dar si Inter !!! – acest stil i-a adus rezultatele. Dar cand are el echipa mai mare, prima sansa; nu e capabil sa organizeze un joc ofensiv ! Avem exemple autohtone, cu calitati similare : Cartu la Extensiv Craiova vs Cartu la CFR; sau Sabau la Bistrita vs Sabau la Timisoara. Asta e problema Realului cu Mourinho !!! NU e tipul de antrenor care sa lucreze la o echipa mare, cu pretentii. Ar trebui sa urmeze exemplul lui Pellegrini; o echipa de calibrul Malagai ar fi mulyt mai potrivit pentru stilul – si capacitatile – lui profesionale . . .

RealC (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:34

Felicitari pentru articol! Din pacate suntem prea putini care intradevar intelegem fenomenul „fotbal” … restul doar niste papagali care isi dau cu parerea! Mourinho reprezinta actualmente cel mai bun antrenor din fotbalul mondial!

motanu (19 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:38

TE APROPII ANDREI DAR INCA ESTI DEPARTE DE A INTELEGE SANTIAGO BERNABEU IAR FANI MEREGUE NICI ATAT .
PROVOC CAND VREI TU LA O MASA ROTUNDA DESPRE FOTBAL. CA TOT SPUNE-TI CA VA PASA …..
DAR NICI O ANALIZA PE TELEVIZOR DUPA MECI NU O REUSITI FIIND PLINI DE SUBIECTIVISM .
O RUGAMINTE NU MAI COMENTATI ECHIPA X PLEACA PE CONTRAATAC CAND ACEEA FORMATIE RECUPEREAZA SI PASEAZA 4-5 PASE PANA SA AJUNGA IN FATA PORTI…..DACA NU INTELEGI CITITI DEFINITIA CONTRAATACULUI….CA UN SIMPLU EXEMPLU .

robyg (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:46

@RealC : ???????
Mourinho nu se poate compara cu un Guus Hiddink, un Alex Ferguson sau sa nu mai zic de Josep Guardiola . . . sincer, mie si Mircea Lucescu mi se pare indiscutabil mult superior la capitolul realizari profesionale, mai ales daca tii cont si de ce echipe si jucatori a avut la dispozitie . . .

Adrian (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:48

Exista o contradictie flagranta in articol: Barcelona joaca un fotbal incantator si castiga trofee pe banda rulanta, asadar se poate. Asta vor si suporterii adevarati ai Realului, ce-o fi asa greu de inteles? Oamenii aia isi spun, pe buna dreptate „daca se poate la Barcelona se poate si la noi”.
Ce naiba, cand i-ai avut in echipa pe Figo si Zidane e nitel cam greu sa-l inghiti pe Pepe =))

Envy (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 13:57

Se stie prea bine de rivalitatea dintre echipele mari.Orice suporter al unei echipe stie ca amaraciunea unui campionat pierdut poate fi depasita prin victorii in fata rivalilor de moarte.Intrebati adevaratii suporteri,adevaratii ultrasi care ar da ani din viata sa poata bate pe cei pe care ii urasc de mici.Campionatele din ultimii ani,mai ales din Romania,se castiga conjunctural.Daca Real va castiga campionatul in Spania nu va fi datorita faptului ca este mai buna decat Barcelona,va fi pentru ca din punct de vedere conjunctural a fost posibil asa ceva.Factorii sunt multi,unul dintre ei fiind reprezentat de arbitrii care in acest an se pare ca o ajuta pe Real si o defavorizeaza clar pe Barcelona.Cand faci 2 egaluri pierzand 4 puncte pentru ca arbitrii nu vad un penalty pe care in Romania altii il inventeaza din nimic devine frustrant.
In sinea lor suporterii catalani vor fi resemnati cu acest campionat,si nu vor fluiera echipa daca nu il vor castiga.In sinea lor suporterii vor sti ca Barcelona este mai buna ca Real si se vor resemna cu acele victorii in fata marilor rivali.
Indiferent daca vor mai aduce sau nu titluri ori trofee catalanii vor aplaudati si stimati de fiecare data cand vor intra pe teren.Pentru ca Barcelona cand intra in teren nu joaca cu gandul la titluri sau trofee,joaca pentru a inscrie.Barcelona nu stie sa se apere,stie doar sa atace,pentru ca stie ca cea mai buna aparare este atacul.Tot ceea ce ne mai poate surprinde la aceasta echipa este inscrierea unui gol de catre Valdes,ceea ce nu este exclus avand in vedere ca are un joc de picior foarte bun.Din 2 un-doi-uri poate ajunge in fata servit bine de catre un magician de la mijloc.

valentin (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:02

Andrei, la Real nu conteaza doar daca iei un trofeu ci cum il iei, cum joci. Vitrina e plina si vor mai veni, nu asta e ideea. Generatia Barcei e poate cea mai buna din istoria fotbalului si asta doare cand tu Real esti neputincios.

telly (9 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:08

daca ia barcelona liga campionilor si anul asta .. poate sa castige linistit campionatul Mourinho.. fanii tot o sa fluiere.

flo_ax (12 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:10

Inafara de meciul cu Barcelona, Realul a facut spectacol, AVAND O MEDIE de 3 GOLURI PE MECI! Si, pac, dupa un singur meci, CONCLUZII! Trebuie sa fii f inteligent sa comentezi ca Realul e defensiv doar dupa un singur meci, ca probabil in celelalte meciuri golurile se marcheaza singure.

xxcs (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:11

zau ca ar trebui sa lasi subiectivismele la o parte si sa vezi clar ca acest jose nu a castigat nimic in spania pentru ca aici a avut „ghinionul”sa dea de barca,in alte campionate ii mai merge,dar vezi tu ca fotbalul de bate cand te crezi cel mai bun,jose este un mediocru printre cei buni,pep este liderul lor

flo_ax (12 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:13

Real Madrid 18 15 1 2 63 17 46 Barcelona 18 12 5 1 55 11 41

Real Madrid are 63 de goluri marcate, cu 8 peste Barcelona…si taman Realul e echipa defensiva?

Catalin H (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:23

Eu as aduce urmatorul contrargument la discursul tau. Indiferent daca Realul va castiga campionatul sau nu, rezultatele din meciurile cu Barcelona nu se vor uita. Nici de catre suporterii madrileni, nici de catre jucatori sau antrenor. Va fi o victorie prestigioasa, intradevar, dar o victorie fara condimente, seaca. Dar, daca Jose e asa cum spui tu, o victorie caracteristica lui 🙂

Bogdan (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:26

Pe suporterii lui Real ii doare-n dos daca Real castiga trofee si contra Barcelonei si-o iau de fiecare data, mai rau ca Hospitalet, pana si aia au avut mai multe suturi la poarta Barcelonei… deja au inceput sa huiduie, cu astfel de joc n-ai ce cauta la Real, deja au avut destula rabdare cu pacaliciu asta, in 2 ani a castigat din bulan o Cupa.

vali (25 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:26

@flo_ax
Adica fanii din Madrid sunt nebuni ? Tu chiar nu vezi ca este la 5 puncte doar pe greselile Barcelonei? sunt irelevante cele 8 goluri in plus, aceasta diferenta vine exact din meciurile in care Barcelona n-a avut chef sa joace si a facut 1-1, 2-2, in mod normal echipele respective primeau de la 4 goluri in sus. Eu zic, daca esti fan real, sa te rogi ca inaintea returului de pe Camp Nou sa fie cel putin o diferenta de puncte ca-n prezent, pt ca si 3 puncte daca vor fi, barcelona este favorita la campionat

adi (6 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:32

La final doar trofeele conteaza. Primul Real galactic putea fi cea mai buna echipa din istoria fotbalului cu mult peste Barcelona de acum insa nu au avut un antrenor cu nume pe banca care sa stie cand trebuie sa opreasca spectacolul.
In acceea perioada real era cea mai spectaculoasa echipa din lume cu cei mai buni jucatori insa cu ce au ramas? cu un campionat si o liga a campionilor in 5 ani?
Real in acest an are foarte buna sansa de a castiga Campionatul si Liga lucru care nu a mai fost realizat de peste 10 ani. Intr-o dubla mansa de Champions League sau o finala cu Barcelona are mult mai mari sanse sa castige decat o dubla mansa in cupa regelui.
Prefer antrenori gen Mourinho , Capello si Lippi care au in palmares zeci de trofee!

dutu (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:41

cititi comentariul nr 22.mike expune perfect situatia in care se afla acum realul,mourinho si suporterii de pe bernabeu .

ascky (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:43

Sa-mi dea si mie cineva 500 mil Euro pe transferuri , si fac echipa sa iau Cupa Spaniei in 2 ani 😀

novrain (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 14:44

Articolul ar avea baza daca ar fi documentat corect,sa luam pe rand
1.UCL cu fc porto grava gresala de arbitraj impotriva lui united in minutele finale(gol anulat lui paul scholes pe motiv de offside)
2.sute de milioane de euro cheltuite lui abramovic UCL 0
3.UCL cu inter milano,barcelona jefuita de arbitru portughez amic cu mourinho (acelasi arbitru a fost deturnat de la alt meci al lui mou de catre fifa)oare de ce?
4 ultimul titlu cu cu inter cand a refuzat medalia context:lazio se da la o parte pentru a nu castiga roma scudetto,genova pierde in casa cu inter cu autogoluri
Real Madrid insemna spectacol,traditie ofensiva calitatea a jocului asa au devenit galactici nu datorita trofeelor,de cand a venit mou eu nu imi mai recunosc realul si chiar daca sunt fan real recunosc suprematia barcelonei ca un exemplu,ronaldo se uita la abidal cum inscrie in schimb alexis face alunecari in careul propiu…asta inseamna jocul de echipa asta lasand la o parte comportamentul golanesc al lui ramos,pepe,alonso dupa fiecare infrangere,singurul care mai are spiritul realului este iker pe care il respect in rest mercenari

iustin (19 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 15:11

Nu mai vorbiti despre media de goluri a lui real ca e irelevanta.conteaza meciul care conteaza.real 2 suturi pe poarta posesie si atitudine de jiul petrosani.barca joaca la fel orice meci oricare ar fi adversarul oricare ar fi scorul…asta e MAREA diferenta

geo12 (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 15:23

nu inteleg cum puteti vorbi despre castigarea Primerei cand mai sunt aproape 20 de meciuri din care unul al Realului pe Camp Nou… 5 puncte sunt nimic…si hai sa facem un pariu: in week-end diferenta se va reduce la 2 sau 3 puncte… se baga careva?

st3ph (7 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 15:32

mike….cred ca tehnicianul germanilor ar fi foarte potrivit ptr un club ca real madrid…avand in vedere ce a facut dintro echipa de pusti a germaniei 🙂

Toni Florea (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 16:20

aici cred ca sunt 3 tipuri de comentatori..
1. neutri… care isi dau cu parerea referitor la ceea ce se intampla … fara sa fie obiectiv sau subiectiv
2. cei care tin cu barca… care pe buna dreptte isi pun accentul pe ce poate face echipa asta.. si face multe bune.
3. cei blanco care sunt suparati ba ca sunt atacati , ba ca mai bine fara mou..
poi hai sa le luam de la capat si sa fim un pic logici:
barca joaca extraordinar de bine… se gasesc extrem de usor, alearga foarte mult… ce sa mai joaca un fotbal genial…
real anul asta joaca si ei la fel de bine… dovada ca sunt lideri in primera si au 22 de meciuri castigatate si doar 2 pierdute in ultimele 24 in toate competitiile :O. excelent procentaj.
pep…. este genial… dar si pentru ca are echipa… daia isi permite sa faca experimente.. si daia castiga multe meciuri ca au calitate jucatorii (daca imi aduca aminte rijkaard dupa barcelona nu mai exista ca antrenor 🙁 ).
iar de mou ce sa mai zici?!?! are doua CL cu 2 echipe diferite…
are echipa cele mai multe goluri marcate in campionatul spaniei (mai multe decat barcelona pe care o lauda toata lumea)
cum sa zici ca este defensiv?
cu barcelona nu te poti lua la tranta, dar eu spun ca sunt in scadere de turatie fata de trecut.
iar faza cu spectacol pe Bernabeu.. cine e antrenorul ala care sa riste sa fie demis ca a facut specatcol dar a pierdut campionatul ?!?! (aceeasi chestie si la Steaua cu Iliesta.. poi lui spectacol ii trebuie? sau liniste sa nu se urce Jiji pe el???)
si tot de spectacol… are pe Bernabeu o medie de 3 goluri pe meci… poi ce vrea publicul mai mult?!?!?!?!?!?!
trist pt galactici ca nu sunt in stare sa ii bata pe extrateresti desi au condus de fiecare data in ultima perioada…. dasta exista o oarecare frustrare… dar altfel toata looomea sa taca ca fara Mou faceau 96 de puncte (ca Pelegrini) cu specatcol si tot pe doi erau…
o zi buna!

Marius_Rapidus (4 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 16:23

Un articol incoerent. Cand il schimbi pe Zidane pentru Beckham iti cresti cifra de afaceri pana la cer dar nu mai joci fotbal adevarat. La fel cu antrenorii.
Real Madrid-ul a fost echipa lui di Stefano, Gento, Michel, Butragueno sau Raul, oameni de caracter care isi dominau adversarii prin tehnica si atacau tot meciul. Astazi a ajuns o echipa de cotonogari, condusi de un complexat care le da exemple cu degetele prinb ochii colegilor antrenori de la Barca. Rusinos, revoltator! Armele de baza ale Realului Murinho – contraatacul si degetul in ochi!
Iar in legatura cu cele 5 puncte avans sa urmariti doar arbitrajele utimelor meciuri: Barcelonei ii este refuzat un penalty clar cu Espanyol iar Realului ii este acordata victoria prin decizia arbitrului: utimul atu la care mai au acces.
Murinho nu mai trebuie aparat ci schimbat!

TheReem (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 16:38

daca vor trofee,cu siguranta ar trebui sa ramana mourinho. Mourinho e un invingator,e un lider…o sa castige trofee,pentru ca asta stie sa faca. Daca vor sa construiasca pentru viitor,poate ca ar trebui sa se orienteze spre un alt antrenor. Eu asa as face (eu care tin cu realul). Nu prea imi place politica asta de a cumpara in nestire…in ziua de azi nu mai e mare diferenta intre real madrid si man city. Dar mourinho nu e un antrenor de constructie,gen wenger…nu are rabdare si nu se baga la asa ceva…el vrea trofee cat mai repede si indiferent de modul in care s-au obtinut. Ceea ce e ok pana la un anumit punct….

rrr (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 17:17

Si daca totusi Barcelona va castiga si anul asta titlul si Real nu va lua niciun trofeu? Articolul tau va deveni penibil, precum si modul acesta de a gandi fotbalul!
Un singur lucru e cert. Real Madrid nu poate sa se ridice la nivelul Barcelonei. Nu a facut-o niciodata de cand e Moruinho pe banca si daca joaca in continuare asa cum ii impune Mourinho, nici nu se va ridica vreodata la acest nivel.

akkiller (20 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 19:57

pentru real trofee inseamna CL iar campionatul e o consolare slaba de acea a fost schimbat capelo ginditiva ca el a pus capat acelei prime super echipe cu messi dinhio deco eto iniesta xavi si el capitano puyol dar avea acelasi fodbal urit iar mourinhio nici acest lucru nul reuseste barca poate fi oprita doar de un italian sau de o echipa cu un stil italian insa care sa joace asa din todeauna iar singura capabila e milanu nici intrun caz realu si degeaba incearca cineva sa spuna ca barca e invincibila barsa e visatoare si asta conteaza mai mult decit cupa sau campionatul CL e singurul trofeu care iar putea multumi pe real

Dan (9 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 20:10

Valoarea jucatorilor celor doua echipe este aproximativ egala. Diferenta de pe teren o face antrenorul si s-a dovedit din nou ca Mou nu stie atat fotbal cat sa-l laude toata presa europeana.

Comentează