Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Cinste ţie, Novak!

În minutul 42 al meciului Petrolul – Steaua 0-1, un român se pregătea să execute un penalty, în timp ce un sîrb se pregătea să ne trezească.

Un cretin aflat sub influenţa drogurilor pătrunde nestingherit pe teren, sub ochii nepăsători […]

luni, 31 octombrie 2011, 3:25

În minutul 42 al meciului Petrolul – Steaua 0-1, un român se pregătea să execute un penalty, în timp ce un sîrb se pregătea să ne trezească.

Un cretin aflat sub influenţa drogurilor pătrunde nestingherit pe teren, sub ochii nepăsători ai oamenilor de ordine împietriţi de ignoranţă, prostie şi teamă, se îndreaptă în fugă spre Galamaz aflat cu spatele la soartă, ridică pumnul mascat cu laşitate sub un box, îşi potriveşte mişeleşte paşii şi LOVEŞTE cu perversitate. Galamaz îşi duce mîinile la faţă şi se prăbuşeşte în genunchi.

Agresorul îşi continuă fuga. Spre el se îndreaptă timid Bourceanu şi Tatu, nu vreau să-mi închipui cum ar fi arătat întîlnirea lor cu huliganul. Brusc, în cadru apare un sîrb. Novak înaintează ca o furtună – pluteşte prin aer cu piciorul ridicat şi impactul se produce frontal. Din nefericire, lovitura nu l-a prins în plin, muntele de om rămîne în picioare. Novak se agaţă însă cu o mînă de el. Pentru că altă variantă nu există, agresorul trebuie să cadă. Şi cade! Sîrbul se năpusteşte din nou asupra lui cu forţa unui tăvălug. Lîngă ei ajung şi românii, care încep şi ei să lovească. Să zică mersi „gladiatorul din Păuleşti”, dacă l-ar fi lovit numai sîrbul, acum ar fi fost în spital, contemplînd cu graţie tavanul.

Mersi să zică şi ceilalţi cretini pentru că nu sîntem sîrbi. Aflaţi sub influenţa tupeului, protejaţi fiind de teama noastră de a reacţiona, cu decizii mascate nu de boxuri, ci de regulamente şi legi cu care jonglează după bunul lor plac, au reuşit să-şi burduşească conturile, să îngroape cluburile şi să rămînă totuşi în funcţii. O, Doamne, şi cîte au mai reuşit să facă cei ca ei pe străzi, în ţara asta hipnotizată de „Mioriţa”, cu tineri vînjoşi care fredonează mult prea devreme „Puşca şi cureaua lată, Ce bărbaţi eram odată!”

Ce trist! După 20 de ani de libertate, a trebuit să vină un sîrb să ne arate ce am fi putut să fim! Ne-om fi trezit!?

Greu de spus! În momentul cînd sub ochii tăi se produce o enormitate, în nici un caz n-ai timp să gîndeşti, atunci acţionezi din impuls. În timp ce unii întorc capul sau îşi continuă drumul puternic aduşi de spate, alţii îşi infig picioarele cu demnitate în pămînt şi se îndreaptă curajos spre nedreptate, cu forţa unui sîrb.

Comentarii (151)Adaugă comentariu

danm (55 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 23:33

Altadata citeam inainte, comenturile altora ca sa vad curentul opiniei unora fata de al meu…acum n-am citit nici doua cuvinte…nu-mi pasa! Totusi am citit prin alte parti impresii de genul ca tu si noi toti ca tine incitam lumea la violenta! Eu cred ca de fapt trebuie sa incitam lumea in viata asta plina de nedreptati si interlopi la legitima aparare!

alex (41 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 23:34

nea Danute, ce stii tu despre tara asta? la cum vorbesti, cred ca ai invatat doar mici parti din istoria predata la scoala si in general te-ai multumit cu nota pe caiet. cat despre oda violentei fotbalistice pe care o inalti, nici la cultura civica nu prea ai stat bine. sigur la sport ai fost scutit. iti urez noroc!

alex (41 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 23:40

diana_napoca – fiindca nu joaca la stiaua, d-aia. se produce coeziunea navei amiral a fotbalului nostru, marea familie a stelei se aduca in jurul omului care va pleca victima a urmatoarei curatenii ample declansate de gigi.

Lana (8 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 0:01

Printre urangutani, Martinovici poate ca este erou. Printre oameni civilizati Martinovici este doar un primitiv „!

Mircea (18 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 0:05

@catalin petrovici: esti prea infierbantat si din pacate nu esti singurul… Realitatea este mai complicata si din fericire nu este asa de urata… Oricat de mari sunt frustrarile adevarul este ca daca asta se intampla intr-un meci international atat martinovici cat si stanca cat si lunaticul ala cat si compania cu paza ar fi fost penalizati. Punct. Asta trebuie sa fie punctul de pornire.Chestia cu sa ne facem singuri dreptate este o polemica ieftina si primejdioasa. Ipocrizia este la moda in Romania: atunci cand intr-adevar a trebuit sa se ia atitudine – cazul baschetbalistului american – ati tacut cu totii malc, ca deh, era un negru… Cand becali isi face dreptate in dreapta si-n stanga va faceti ca nu vedeti… etc, etc….
Lunaticul ala nu vroia sa omoare pe nimeni, las-o balta cu tentativa de omor;
Tipati in gura mare ca doriti sa traiti civilizat dar civilizatia porneste si de la unii ca tine care nu vad mai departe de dinte pt dinte…. Cei care au inteles ceea ce este civilizatia nu reactioneaza ca tine; mai bine sa iei lectii de la norvegieni, cu tot carnagiul facut de nebunul ala, n-a raspuns nimeni cu violenta !!

brutus (4 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 0:36

Plin de ipocriti pe site. Cautati pe google ce s-a intamplat cand un fan al lui Tottenham a intrat pe teren la un meci cu Chelsea (nu cred ca-s mai mult de 2 ani) si a incercat sa-l loveasca pe Lampard. Imediat Drogba a sarit si l-a lovit pe fan, iar arbitrul nu a dat cartonase rosii. Ce s-a intamplat si care a fost opinia publicului? Mai nimic despre Drogba.

Dani (44 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 0:38

Asa NU, Dane ! Vad ca toata presa face apologia violentei, apoi ne mai miram de unde a aparut nebunul ala pe teren…in plus, chestia cu „box”-ul e penibila ! Un sclav al ciobanului a aruncat o minciuna si toata presa repeta acea prostie. Daca ar fi existat acel „box” ar fi trebuit sa straluceasca in lumina reflectoarelor, fiind un obiect metalic,nu-i asa? Numai ca in reluarea acelei faze nu se vede nici cel mai mic licar, nici macar intr-un zoom 400%…
Desi cred ca si eu as fi facut la fel in locul lui Martinovici, trebuie sa recunosc acest lucru, violenta ramine violenta, fie ea o forma de atac ori de raspuns la agresiune. In consecinta, apologia agresiunii este tot o incitare la violenta pe stadioane…ori in acest caz, ce sa mai inteleaga acei imberbi denumiti „ultras”? Ca violenta este o forma normala de „exprimare” pe stadioane?
Apropos de acea faza, a existat o filmare dintr-un alt unghi ,in care se vede clar cum si arbitrul ii da un sut(cam anemic,ce-i drept) acelui „suporter” descreierat. Din pacate, vad ca astazi acea filmare a disparut din materialul gsp-ului, locul ei fiind luata de acele „imagini amator”…ciudat, nu-i asa?

macarone (11 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 1:34

daca Martinovici ar fi fost cu Hardy in barul giurgiuvean , Hardy ar fi trait si-n ziua de azi !!!…Cand cineva intervine impotriva unui agresor vad ca e pedepsit de regulamente si legi miselesti !…si ne mai miram cand auzim ca sunt oameni batuti , talhariti si omorati in plina strada si nu intervine …NIMENI !!!….uite , pt asta nu intervine , ca daca o face da numai de belele !!!…in loc sa-i facem statuie lui Martinovici ca poate fara el ar mai fi cazut si alti stelisti victime ale acelei bestii , arbitrul ii da rosu si altii il acuza !!!…acum te intreb eu , crezi ca Martinovici va mai sari in apararea altor colegi de echipa dupa ce i se intampla acum !!!???

lambada (11 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 1:35

de ce inainte de `89 nu existau astfel de probleme ?….mergeai linistit la stadion cu copilul , prietena , navasta…nu existatu pt ca inainte oamenii n-aveau DREPTURI ca-n ziua de azi !!!…Dreptul de a da cu pumnul fara ca sa i se intample NIMIK celui care da !!!…oameni nevinovati sunt calcati de masini pe troatoare , treceri de pietoni sau pe culoarea verde a semaforului fara ca ucigasii sa faca macar o zi de puscarie !!!…Traim in romania mai rau ca-n EPOCA PRIMITIVA !!!….intr-o tara cu justitie corupta in care agresorii stau in libertate iar victimele sunt hartuite !!!…intr-o tara guvernata de INFRACTORI cu IMUNITATE care-si spun….politicieni !!!….intr-o tara in care nemernicii au mai multe drepturi decat omul normal !!!….intr-o tara in care agresorul are mai multe drepturi decat….victima !!!….intr-o tara in care interlopii fac si isi aplica legea pumnului si a terorii fara a fi trasi la raspundere !!!….intr-o tara in care interlopii si tarfele sunt vedete mondene iar valorile autentice traiesc in …anonimat !!!….inainte ne era frica de securitate !…acum ne este teama pana si de umbra noastra !!!!…SILA mi-e ca sunt roman !!!

qwsa (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 1:52

Nu incurajez violenta, dar ce a facut Martinovic e legitima aparare. Ar fi trebuit sa astepte ca drogatul ala sa-i casapeasca pe toti? Celor care il critica, le doresc doar sa se intalneasca odata cu un animal din specia „Enache”. Poate atunci veti intelege valoarea gestului lui Novak.Daca pshiopatul ala s-a comportat asa intr-un loc plin de camere si de „forte de ordine” inchipuiti-va de ce e capabil atunci cand nu e nimeni in jur care sa il opreasca…

qwsa (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 1:58

@ Mircea: Ai dreptate cu faptul ca nu trebuie sa ne facem singuri dreptate, dar daca cei care ar trebui sa o faca stau degeaba suntem victime sigure.Atunci intervine instincul de autoconservare.Cretinii care trebuiau sa apere oamenii prezenti la un spectacol sunt mai vinovati chiar si decat psihopatul ala.Macar el traieste in lumea lui si nu constientizeaza ce face, dar daca altii si-ar face treaba, el nu ar mai fi liber.

sergiu (4 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 2:11

@mircea. Nu stiu ce intelegi tu prin tentativa de omor, dar hai sa iti explic in sens juridic. In momentul de fata, dupa imaginile cu sipovici ascunzand un obiect, se contureaza din ce in ce mai mult ipoteza ca el n-a lovit cu pumnul gol, ci cu un box. In cazul asta ne aflam in situatia unei tentative de omor cu intentie indirecta,: „el prevede rezultatul faptei sale, si desi nu-l urmareste, accepta posibilitatea producerii lui.” Nu o sa ma apuc acum sa-ti explic toate aspectele legale, dar din jurisprudenta, a lovi cu un astfel de obiect in cap, sau cu unul asemanator, se incadreaza la tentativa de omor. Apoi tu vorbesti de civilizatie si a-ti face singur dreptate. Gresit! Martinovici nu a sarit sa isi faca singur dreptate. El a sarit sa se apere, dupa ce un coechipier fusese lovit, si fara nici o retinere, individu mergea sa loveasca mai departe. Pentru persoanele care cred ca legitima aparare se opreste in momentul in care individul cade pentru prima oara jos, se insala grav. O sa citez din nou din codul penal: „este in stare de legitima aparare acela care savarseste fapta pentru a inlatura un atac material, direct, imediat si injust, indreptat impotriva sa sau a altuia”. Putem observa foarte simplu ca sunt indeplinite toate conditiile legitimei aparari. Apoi legea mai spune: „este de asemenea in legitima aparare si acela care din cauza tulburarii sau a temerii a depasit limitele unei aparari proportionale cu gravitatea pericolului si cu imprejurarile in care s-a produs atacul”. In consecinta tu invoci civilizatia, dar tocmai din cauza lipsei ei s-a ajuns aici. Oare cum au fost facute controalele daca el avea box pe mana. Cum au fost facute controalele daca pe timpul primei reprize s-au auzit peste 15 petarde. De unde ai putea sa stii ca nu avea ceva mult de un box. Plus impasibilitatea totala a acelora care trebuiau sa il opreasca. In toate conditiile astea, cand nu era nici un element de civilizatie din toate cele care ar fi trebuit sa existe, cum poti sa cataloghezi ca exact gestul lui martinovici ca fiind necivilizat. Din tot ce s-a intamplat acolo a fost cel mai civilizat lucru care se putea intampla.
P.S. Intr-o alta competitie nu s-ar fi intamplat asta pentru ca stewarzii stiu ce au facut, nu sa se uite la meci. Iar legile isi dovedesc utilitatea.

peeweez (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 2:20

Tuturor celor care il acuza pe jucatorul sarb nu pot sa le transmit decat urmatoarele:va doresc ca in viitorul foarte apropiat un huligan sau un grup de huligani sa agreseze,sa loveasca in prezenta voastra un coleg de-al vostru,un membru al familiei voastre,etc si-atunci sunt tare curios de cat de „civilizati” veti fi si cum veti intoarce si obrazul celalalt. P.S. Nu uitati sa-mi scrieti dupa incident,ard de nerabdare. Ipocritilor!

motanul incaltat (173 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 4:25

Aici nu-i vorba ca reporterul instiga la violenta,ci doar ne arata caracterul nostru…Noi suntem romani-si am fost sub turci sute de ani de-aia nu ne-am dezvoltat.Apoi au venit rusii …. Daca nu erau turci,erau altii… Ideea e ca am fost vai de capul nostru 2000 de ani si nimic nu s-a schimbat.Lucruri cu adevarat pozitive in istoria noastra:un rege neamt,o comunitate europeana,un fotbalist sirb.In principal ceva strain….Cine are alta parere-pur si simplu se imbata cu apa de ploaie

Enola Gay (47 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 7:08

@Lana – iti doresc sa stai toata viata printre „oameni civilizati” ca limbricul ala care a intrat pe teren, iar daca, Doamne fereste, o dori vreunul sa te violeze sau sa-ti dea in cap, sa nu fie vreun „urangutan” ca Martinovici prin preajma. Sa vad atunci ce atitudine ai…

@Mircea – Daca unul urla „sa curga sange de stelist spurcat”, apoi intra cu un box sa dea in cap unui stelist (si doar norocul a facut ca nu l-a nenorocit), e tentativa de omor sau nu? Apoi… Ai fost tu in Norvegia? Iti spun eu, multi isi plang in pumni ca au fost neam de vikingi si au ajuns niste muieri. Nu mai vorbesc de faptul ca nivelul de trai e urias fata de cel din Romania sau despre faptul ca 90% dintre cei luati la tinte de dement erau emigranti sau copii de emigranti. Daca situatia e asa de complexa, de ce nu discuti si despre asta? Iti zic eu de ce. Nu convine teoriei tale. Iar in cazul lui Hardy probabil ca ai stat ascuns in beci, altfel nu inteleg de ce n-ai vazut articolele despre lasitatea colegilor lui.

Sunt de acord cu un singur lucru: sa ne facem singuri dreptate e periculos, dar intr-un stat ca Romania de azi nu vad de ce te mira faptul ca Martinovici e tratat ca un erou (desi titulatura asta e usor penibila).

Lee (5 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 8:37

bine scris.

Asa este, suntem o natie de lasi. 22 de milioane de dansatori de dansul pinguinului.

Bine ca era Martinovic in teren, ca altfel ii lua la rand pe stelisti si cu speranta ca ajungea, spurcatu din ploiesti si la Nila, inchei.

Mircea (18 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 9:41

@enola gay: hai sa lamurim niste chestii: tembelul norvegian a vizat tocmai pe norvegieni pt ca in mintea lui numai asa ar fi putut sa-i scoata din amorteala. A obtinut contrariul ! Este clasicul exemplu de extremism din pacate pt el si din fericire pt noi, traim alte timpuri decat cele din jurul WWII… Lasitatea in jurul americanului consta nu in snopirea in bataie a interlopului ci in pasivitatea de dupa (martori, declaratii, etc).
Intr-o lume civilizata fiecare isi asuma responsabilitatea pt faptele sale: drogatul, Martinovici, paza, stewarztii, etc. Asta tb sa fie punctul de plecare mai ales al presei. Acum alegerea va apartine: va indreptati spre civilizatie sau ramaneti in balcanismul de tip roman…
Peste tot se intampla cazuri de genul asta in care dementi intra pe teren si lovesc sau cand alti lunatici omoara oameni in stanga si-n dreapta… Dar nu ne mai aflam in evul mediu sa raspundem cu aceeasi violenta iar daca totusi o facem trebuie sa suportam consecintele….

FC1923 (3 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 9:50

Baietii cu mentalitate nu se lasa influentati de ce spuneti voi . ENACHE LIBER !

Adi (3 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 10:14

@Catalin Petrovici, vad ca nu ai inteles sensul intrebarii, asa ca o sa reformulez putin. Nu era vorba de cat de civilizati sau necivilizati sunt unii sau altii, ci de cu totul altceva. Deci: ce crezi ca s-ar fi intamplat daca galeria Petrolului, reactionand in acelasi spirit de echipa ca si Martinovici, ar fi sarit sa-si apere colegul?

florin (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 10:14

pentru toti care il acuza pe martinovici si il fac primitiv: daca, asa cum de multe ori se intampla in ziua de azi, sunteti atacati pe strada de anumite persoane si nu va puteti apara singuri, strigati dupa ajutor? ati vrea in momentul ala sa fie cineva ca martinovici acolo sa intervina? va spun eu ca ati vrea. daca legile noastre sunt facute sa apere infractorii si sa acuze victimele asta nu inseamna ca asa este corect. voi tot dati cu legea. ce spune legea. acolo nu mai exista legea asta din momentul in care cei ce trebuiau sa o aplice faceau pe ei in pantaloni pe marginea terenului si se uitau ca la spectacol. daca acel individ era imobilizat inainte sa ajunga la martinovici nu cred ca acesta se mai ducea sa il cafteasca. hai sa si gandim putin nu numai sa ne ascundem in spatele unor legi care sunt facute sa apere criminalitatea si infractionalitatea. Din pacate ne meritam soarta. Il acuzam pe martinovici ca a oprit un animal dar tindem sa uitam ca acel animal era sa omoare pe cineva. Nu va doresc sa ajungeti intr-o situatie similara dar daca doamne fereste ajungeti va rog sa nu va aparati si sa asteptati sa intervina politia romana. nu ar fi normal sa loviti o bestie care va ataca. doar suntem oameni!!!

florin (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 10:36

sa mai dau un exemplu.
O tanara atragatoare merge pe strada imbracata nu indecent dar sexy. Se intalneste cu un golan car nu se poate stapanii si o viloeaza. La noi va fi scoasa vinovata fata pentru ca a fost prea sexy si a provocat. Nu acel animal care a violat-o. El saracu nu are nici o vina. Asa tindeti multi dintre voi sa faceti. Sa victimizati acel animal care a atacat miseleste pe la spate si sa acuzati pe martinovici care l-a pus la pamant impiedicand probabil alte nenorociri. Multi or sa vina sa spuna dar de unde stia martinovici ca ala o sa atace iar si ca nu vroia sa iasa de pe teren? In fata pericolului de orice natura nu stai sa te mai gandesti. nu stai sa te gandesti ce e in capul unui criminal. pur si simplu il opresti prin orice mijloace. ca daca martinovici s-ar fi dus frumos la el sa il roage sa iasa de pe teren acum vorbeam de 2 victime si poate chiar mai multe. asa ca terminati cu ” vai ce suntem animale sa ne facem dreptate singuri?” Din pacate multi gandesc asa ca voi si incearca sa stinga conflicte cu vorba buna. Si multi dintre ei nu mai sunt printre noi.

bombardierul (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 10:58

buna ziua! pentru toti moralistii nu am decat un munte de dispret…chiorilor,astia care-l criticati pe sarb,drogatul ala cu box pe mana mai facea o victima,doua,trei…etc ,pana intrau jandarmii lu’ peste pe teren.acum ii intreb eu pe cei care asteapta politia sa rezolve situatia:bah descreieratilor,in tara asta de 2 lei grei,politia ingroapa oameni nevinovati si ii face scapati pe interlopi,cu care mai stau si la cate o berica la terasa in timpul serviciului.daca toti romanii am fi gandit ca sarbul asta(foarte hotarat din fire se pare,om dintr-o bucata:)) in tara asta ar fi murit mai putini oameni nevinovati,am fi scapat de mult de ciorile care ne calca copiii cu mertanele pe trecere,n-am fi avut atatea clanuri de interlopi si atatia infractori cu state vechi in functii de parlamentari.dar voi nu si nu,batman batman…rezolva politia….pe d.r.a.c.u’ sa va ia!!!femeile voastre sunt inghesuite in autobuze si jefuite in plina zi,copiii sunt batuti in scoli si li se iau banii de pachetel,masinile va sunt vandalidate de alde drogatii acestia pe care-i simpatizati,sunteti loviti pe treceri de bolizi cat casa condusi de ”negruti” cu ceafa lata,va sunt ocupate locurile de parcare abuziv(tot de tupeisti de genul asta),va sunt ruinate afacerile de interlopi care cer bani ”pentru protectie”(asta care trebuie oferita de organele atat de dragi voua),platiti taxe pe aer si pe apa,pe centrala termica,pe tot ce misca si ce nu,chiar si pentru franghia cu care ar trebui sa va legati de gat atarnati de un copac,etc etc etc. acum veti sta pe ganduri si veti ajunge tot la concluzia ca ”justitia e oarba”,dar va anunt ca este oarba,caci nu vede nimic din ce v-am scris mai sus.criticati un OM,am scris sa vada toti chiorii ca ala e OM,care si-a aparat colegii fara sa se mai gandeasca la urmari,sau la faptul ca drogatul ala putea scoate un cutit,o sabie,un lansator de grenade sau mai stiu eu ce arma introdusa lejer intr-un stadion de fotbal.eu unul ii ofer tot respectul meu,as vrea sa am si eu astfel de PRIETENI,cat mai multi astfel de prieteni.ps: acum multi multi ani,mi-am luat o bataie de la 2 indivizi cu bate de ”beisbol” de fata cu 4 prieteni buni…asa ca puteti sa va luati legea si justitia si sa va stergeti la c..u..r cu ea,ok?!

oscar (12 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 11:06

cand esti ziarist, unele lucruri trebuie doar sa le gandesti, nu sa le publici la gazeta. Este prosteasca acuzarea jucatorului, care trebuia sa execute un penalty, de lasitate. Este posibil ca omul sa nu fi avut reactie, sa nu fi realizat rapid ce s-a intamplat. Gestul lui Martinovici trebuie acceptat, dar nu laudat, cum faceti voi absolut prrosteste. De asta am ajuns unde am ajuns, la violentele pe care le vedem, pentru ca sunt lasati prea multi prosti sa scrie prin gazete. Sa incite la violente („Dusmanul de moarte” este o expresie care lasa urme in mintile tembele), sa inventeze dusmanii si rivalitati nestiute.

cosmin (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 11:14

pt macarone…da Martinovici va sari si data viitoare sa isi apere colegul si stii dc?Pt ca nu este roman.BRAVO MARTINOVICI si ar trebui sa fii un exemplu pt tot poporul roman.(o singura parere de rau am,ca nu ia prins voleul ala in gura)

cr7 (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 11:48

Da ,bine e un drogat si a facut un lucru demn de puscarie ,,,dar totusi daca noi il numim pe martinovic civlizat…om drept suntem doar niste idioti ….inca o data din punctu meu de vedere si martinovic si stanca trebuie suspendati pe viata …. nu faci asa ceva in teren ca profesionist .. De ce nu la prins pe infractor pur si simplu sal puna la pamant si sal dea pe mana pazei?sau a politiei cine se cred ???? zorro,spiderman,superman,…BATMAN?in spania cand sa intamplat un caz moneda gen bricheta de la noi stitii ceau facut cei din jurul faptasului ???? lau prins fara al lua la pumni si picioare pe agresoru si lau dat pe mana politiei….eee copiii tatiiii asa se procedeaza nu ca idiotii aia de la steOAIA si voi mindless people sin romanica noastra draga

cr7 (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 11:50

ROMANIA O TARA CARE NASTE SI FORMEAZA PROSTII SI MONSTRII…..AUZII FRATE BAKAJ FAN ADI MINUNE :)))))))))))=))))=))))

Je (3 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 12:46

@ CR7 esti criminal…..daca unui ii … un pumn in fata lui nevasta-ta tu il imobilizezi pana vine paza sau politia?Pai te calca ala in picioare te baga si pe tine in spital….BOULE…

Enola Gay (47 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 13:39

@Mircea – te inseli, dementul ala a vizat o tabara de tineri cu foarte multi non-norvegieni sau „proaspat norvegieni”, daca vrei. Desigur, nimeni nu s-a grabit sa spuna asta, pentru ca nu e politically correct, dar cauta in arhiva Euronews interviuri cu martorii de acolo si spune-mi cati blonzi vezi.

@cr7 – nimic nu e mai amuzant decit un analfabet care crede ca stie limbi straine. In cazul tau, engleza…

Stefan (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 15:51

@FC1923 – cioara tot cioara ramane si`n ziua de Pasti !

Nicolae Petre (31 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 17:22

Ma adresez celor care nu au fost de acord cu parerea mea si mi-au raspuns. Eu mi-am exprimat parerea in mod civilizat, fara sa enunt opinii asupra celor care erau de acord cu reactia lui Martinovic. Insa voi cum ati crezut de cuvinta sa imi raspundeti? Prin injurii, cuvinte grosolane, caracterizari abjecte. Sincer mi s-a facut sila la reactiile voastre. E o dovada ca tara asta e lipsita de educatie si de bun-simt. Eu acum ce ar trebui sa fac? Sa reactionez a la Martinovic si sa va raspund cu aceeasi moneda, sa va injur si mai rau? Nu fac asta pentru ca am cei 7 ani de acasa si o farama de respect in mine. Prin reactia voastra nu faceti altceva decat sa intariti si mai mult parerea proasta pe care o altii despre noi. Daca nu stiti sa raspundeti cu argumente ci doar prin injurii atunci mai bine va abtineti. Daca nu stiti sa respectati o opinie contrara voua atunci mai bine va abtineti. Eu ma abtin sa va raspund cu aceeasi moneda, doar atat va spun RUSINE!!!

armastoderas (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 21:23

Noi romanii ne-am pierdut eroii neamului prin analele prafuite ale cronicilor istoricesti , deoarece in cartile scolare prea putin mai citim despre ei, iar cei de azi , contemporanii suntem doar partea de gen a ECATERINEI TEODOROIU, nu si cea a curajului . Acuzam un sarb care nu a ezitat sa sara in ajutorul colegilor intr-un caz care trecea de hotarul sportului si fair-play-ului. Vrem sa fim galanti exact ca firma aceea de paza dupa denumire exact cand nu este cazul. Martinovic este un OM integru care si-a vazut colegul lovit si a incercat sa previna un alt atac pe care sceleratul suporter il incerca impotriva altor stelisti parca prea nevolnici … Daca acel nebun dupa lovitura aplicata lui GALAMAZ fugea in afara gazonului , ar fost prins(Galant),de oamenii de ordine si in timp ce era escortat , Martinovic l-ar fi lovit , poate era cazul sa fie invinuit , dar in schimb el a intampinat un nou atac si ne-a demonstrat ca suntem buni doar sa criticam si sa acuzam , de acasa din fotolii din fata calculatorului. Sunt convins ca toti cei care il acuza pe sarb ,intr-o situatie asemanatoare ar fi intors si celalalt obraz in ovatiile altor martori cu aceleasi idei si s-ar fi lasat calcat in picioare din dragoste si respect fata de niste legi care ajuta tot infractorii. Si ne miram de ce tara asta este buzunarita din toate partile …

costache (5 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 21:33

voi de ce comentati, analizati si condamnati doar efectele? cauzele nu vreti sa le vedeti, pentru ca, nu-i asa cauzele sunt: steaua si becali. atata publicitate faceti voi, „jurnalistii”, acestei echipe si acelui infractor, incat poporul roman S-A SATURAT. acest incident s-ar putea sa fie doar inceputul. atat de acerb o impingeti de la spate, voi, presa romaneasca, pe aceasta echipa, incat numai conteaza prin ce mijloace isi castiga punctele. din cate se stie, in liga 1 participa 18 echipe, nu doar echipa voastra de suflet si de aici si indiferenta jucatorilor de la Petrolul care, fiind si ei oameni si fotbalisti, in liga 1, s-au saturat sa fie marginalizati in favoarea stelei voastre. apropo, cum naiba sa se respecte legea in romanica, atata timp cat voi incurajati violenta? ridicarea acestui martinovic la rangul de erou, depaseste orice limita a bunului simt, acest, sa-i zic jucator, nu reprezinta legea, cel putin nu in romanica. eram sa uit de teatrul jucat de tataruseanu care si-a facut temele trimise de la cioban, caci nu-i asa, cu doi jucatori eliminati, chiar si cu 2-0 pe tabela, erati in imposibilitatea de a mentine acel avantaj si cu siguranta urma o alta umilinta pentru voi. PS: daca in locul oilor, s-ar fi aflat orice alta echipa de prin liga 2 sau 3, tot asa scriati articolele cu asemenea ardoare?

Dani (44 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 23:38

Citat „@ CR7 esti criminal…..daca unui ii … un pumn in fata lui nevasta-ta tu il imobilizezi pana vine paza sau politia?Pai te calca ala in picioare te baga si pe tine in spital….BOULE…”
In sfirsit, cineva ne lumineaza cu inteligenta sa superioara asupra gradelor de rudenie intre oitele ciobanului. Multam fain, invatatule! :p

P.S. : Comentariul meu se doreste a fi doar un indemn la descretirea fruntilor, fara partizanat in aceasta problema, si sper sa fie perceput ca atare.

Euu1 (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 4:07

Foarte bine, PROPAGANDA!!!!!!

Dorin (27 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 8:40

Eu as spune in primul rand ca a fost un accident de munca…
ganditi-va ca nu e Galamaz si Martinovici, ci Ioanitoaia si Sendre. Vine unu’ in redactie si ii da un pumn lui Ioanitoaia. Credeti ca Sendre o sa-i dea una sa cada si dupa aia O SA IL LOVEASCA CU PICIORUL IN ZONA CAPULUI? Credeti ca o sa vina Naum SA-I MAI DEA UNA CAND AGRESORUL A CAZUT DEJA?
Eu cred ca la asta tre’ sa ne rezumam. Sunt fotbalisti care au suferit accidentari mai grave decat Galamaz, accidentari provocate de intrarile golanesti ale adversarilor. Si pe adversarii aia nu i-a mai batut nimeni pe teren… Ce bataie ar fi trebuit sa-si ia Lacatus cand i-a rupt piciorul aluia printr-o intrara golaneasca????

Profitati inca o data sa aruncati cu kk in romani ridicand in slavi un sarb care nu e cu nimic mai golan decat drogatul ala de ploiestean.

Io daca as fi ploiesteanul ala l-as da in judecata pe Martinovici si sigur as castiga, deoarece nici nu se pune problema de legitima aparare acolo, ci sarbul e agresorul. La fel as face si cu Stanca, despre care as spune chiar ca a premeditat atacul, venind din fundul gradinii special sa loveasca…
Ce spuneti de ideea asta? Agresorul ploiestean imparte celula de inchisoare cu Martinovici si Stanca =))

La cat suntem agresati de politicieni si la reactiile voastre atunci daca ar veni unu’ si le-ar da cate un glont in cap lui Basescu, Boc etc…. ar trebui chiar sa le facem statuie????!!!! =))

Erou roman- Alexa (27 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 8:52

Cred in plus ca judecati cu jumatate de masura, stelistilor!

Acum putin timp, unul din jucatorii Stelei l-a atacat golaneste cu crampoanele pe Coman! Putin mai in alta parte si-l lovea in marul lui adam sau in ureche, plex, orice alta zona sensibila….
Alexa a fost un adevarat erou precum Martinovici si l-a luat doar de gat pe golan!- si-a luat suspendare! celalalt fotbalist rapidist s-a comportat ca Stanca si si-a luat si el suspendare!

concluzia: Costea la inchisoare si rapidistilor anulate suspendarile dupa logica voastra!!!!!

madskills (14 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 10:04

Cum am zis si pe blogul Mariei..omiteti ceva foarte important!! In codul penal, la infractiuni privind obligatia de asistenta a celor in pericol, art.201,alin.1 scrie in felul urmator: Omisiunea de a da ajutorul necesar sau de a anunţa de îndată autorităţile de către cel care a găsit o persoană a cărei viaţă, integritate corporală sau sănătate este în pericol şi nu are putinţa de a se salva, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă ! Galamaz sau altul care urma sa fie lovit, NU aveau putinta de a se salva. Martinovici (ca oricare altul de acolo) era OBLIGAT de lege sa intervina. Asa ca inainte de a spune ca vai, trebuie sa-si asume fapta dpdv sportiv sau ca trebuie suspendat pe viata cum zice cr7(saracul de tine) omul si-a facut datoria de CETATEAN, ceea ce primeaza in fata datoriei de SPORTIV. Si da, este un erou, nu pentru echipa, este un erou pentru ca a a facut ce ar fi TREBUIT sa faca orice fiinta umana: sa intervina pentru alt semen(i) de al lui care este(sunt) in primejdie. Chiar si in ratb auzim zilnic: politia capitalei va recomanda sa aveti grija de bunurile dumneavostra si sa reactionati ORI DE CATE ORI CINEVA ESTE IN PERICOL”. Jos palaria sarbule, rusine romanilor.

sibelius (6 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 11:07

rrumani de mucava, ole SRBJA!!!!!

sibelius (6 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 11:08

nu suntem sarbi! nu suntem! nu!!!! nu!!!!!!

bogdan miron (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 15:27

nu pot decat sa va pun o intrebare celor care-i luati partea lui Martinovici:daca ati avea un copil si l-ar idolatriza,daca putem spune asta,pe acest sarb ce ar putea sa-nvete de la el?fotbal sau k1?puneti-va aceasta intrebare!

Radu B. (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 18:59

Într-o ţară în care jurnaliştii fac apologia golănismului şi ridică în slăvi justiţia de gaşcă, ce pretenţii am putea avea de la fotbalişti?!

silviugrig (10 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 19:33

Parerea mea:Ziaristii sa-si ia in fiecare redactie cate un sarb!Apoi sa-l faca simbolul oficial al Stelei(ce Lacatus!!!).Apoi sa-l propuna Ministru de interne si impreuna cu clanul Sportivilor sa-i rupa in bataie pe toti care nu sunt stelisti.Stelei sa i se dea in fiecare an campionatul sa nu mai comentam aiurea nici noi,nici ziaristii.Jucatorii Stelei sa nu mai primeasca niciodata cartonase.Si in final Martinovici sa fie ales Presedintele Romaniei pe viata!Am uitat oriunde da Martinovici un pumn sa se sadeasca un pom sa creasca ceva si sa stea la racoare.

Ioan (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 22:16

Derbedeii Martinovici și Stanca trebuiau excluși din sport!

Red (8 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 23:20

E sigur ca Sendre nu are radacini sirbesti. Dar in el zace un spirit de razboinic ratacit si el prin Europa si dornic de a face dreptate. Daca spiritul acestui razboinic s-ar fi aflat pe stadion ar fi lovit el primul golanul. Si asa scapam de beleaua referitoare la narcisismul romanesc.

liber_cugetator (4 comentarii)  •  3 noiembrie 2011, 0:16

„Apărătoarea suporterului ploieştean spune că nu există, deocamdată, la dosar documente din care să reiasă că băiatul consumase droguri înainte de partidă”
Asta scrie intr-un articol pe site-ul GSP.
Sa ma mai simt mandru ca sunt cititor al Gsp, domnule Sendre?
Sau sa ma simt mintit si dezinformat cum am spus intr-un comment anterior.

Daniel Şendre (32 comentarii)  •  3 noiembrie 2011, 3:18

@ domnule liber si mai ales cugetator, nu sunteti foarte istet, asa-i? GSP isi indeplineste menirea, aceea de a va informa, prezintandu-va toate variantele. Asta e inca un motiv pentru care, da, ar trebui sa fiti mandru ca sunteti cititor GSP!

E la latitudinea dvs sa decideti care dintre variante prezinta mai multa credibilitate. Ati ales-o pe cea oferita de omul platit sa-l apere pe Dragos in detrimentul celei oferite de procuratura, e dreptul dvs. Chiar si asa, sfatul meu e sa va concentrati pe cuvantul „deocamdata”.

liber_cugetator (4 comentarii)  •  3 noiembrie 2011, 11:08

Daca asa considerati dumneavoastra sa raspundeti unui cititor pe alocuri critic al articolului scris printr’o referire la istetime imi pare rau ca mi-am pierdut timpul citind acest articol.
Nu am facut altceva decat sa observ o neconcordanta intre articolul dumneavoastra si faptele reale. Putem face o gramada de speculatii si ne putem lega de cuvinte cu foarte mare usurinta dar daca „DEOCAMDATA” nu exista probe la dosar pentru mine inseamna ca „DEOCAMDATA” acel individ nu poate fi catalogat drept drogat.
Numai de bine!

vdtot (2 comentarii)  •  3 noiembrie 2011, 11:21

Capitolul V
CAUZELE CARE ÎNLĂTURĂ CARACTERUL PENAL AL FAPTEI

Art. 44

Legitima apărare

Nu constituie infracţiune fapta prevăzută de legea penală, săvârşită în stare de legitimă apărare.

Este în stare de legitimă apărare acela care săvârşeşte fapta pentru a înlătura un atac material, direct, imediat şi injust, îndreptat împotriva sa, a altuia sau împotriva unui interes obştesc, şi care pune în pericol grav persoana sau drepturile celui atacat ori interesul obştesc.
Se prezumă că este în legitimă apărare, şi acela care săvârşeşte fapta pentru a respinge pătrunderea fără drept a unei persoane prin violenţă, viclenie, efracţie sau prin alte asemenea mijloace, într-o locuinţă, încăpere, dependinţă sau loc împrejmuit ori delimitat prin semne de marcare.

Este de asemenea în legitimă apărare şi acela care din cauza tulburării sau temerii a depăşit limitele unei apărări proporţionale cu gravitatea pericolului şi cu împrejurările în care s-a produs atacul.

Cam asta scrie in Codul Penal! Nu cumva, atitudinea lui Martinovici, include TOATE clauzele pentru a fi considerata AUTOAPARARE?? Nu-l mai denigrati! S-a comportat exceptional, a avut sange rece. In plus, e disculpat chiar de marturia agresorului, care a declarat ca dupa ce l-a lovit pe Galamaz vroia sa-l loveasca si pe Mihai Costea!

andrey (4 comentarii)  •  3 noiembrie 2011, 14:34

bai cugeti liber o sola e cu atat mai grav ce a facut daca nu fost drogat,inseamna ca a avut discernamant total si a actionat premeditat….da ce sa le ceri la giboni,se apara unii pe altii…

liber_cugetator (4 comentarii)  •  3 noiembrie 2011, 16:34

pt Andrey
Pe mine nu ma intereseaza ce a facut si in ce stare se afla ci doar ma deranjeaza atitudinea pseudo-jurnalistilor romani care in goana dupa „soc”, „incredibil”, „senzational” arunca in articolele lor afirmatii nefondate si nesustinute de nimic.
Numai bine!

Comentează