Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Mult iubite selecţioner

Mircea Lucescu a anunţat că va intra în silenzio stampa pentru că presa nu-l ridică în slăvi pe Răzvan: „”Vreau să văd şi eu nişte articole laudative, entuziaste, de susţinere. Vreau să se transmită un mesaj pozitiv. Dar nu, la […]

miercuri, 22 iunie 2011, 2:52

Mircea Lucescu a anunţat că va intra în silenzio stampa pentru că presa nu-l ridică în slăvi pe Răzvan: „”Vreau să văd şi eu nişte articole laudative, entuziaste, de susţinere. Vreau să se transmită un mesaj pozitiv. Dar nu, la noi nu se poate aşa ceva”.

Ba se poate, Mister, cum să nu!? Mă urmăriţi?

Ca român, suporter şi jurnalist, aducînd prin aceasta servicii neamului din care mă trag, am privit într-o perspectivă istorică mandatul celui mai iubit fiu la echipa naţională. Dată fiind calitatea excepţională a omului care i-a ţinut în palmă destinul, naţionala a devenit din ce în ce mai admirată şi mai respectată. Pentru asta, vă mulţumim, domnule Răzvan Lucescu!

Iată de ce, pentru cei doi ani excepţionali, într-adevăr cei mai viteji, mai demni şi mai rodnici în zbuciumata ei existenţă, pentru aceşti doi ani minunaţi în care s-au făcut cîte nu s-au făcut în lungi perioade istorice, vă sîntem veşnic recunoscători: scriem, cîntăm şi VĂ APLAUDĂM. Sărbătorindu-vă pe dumneavoastră, ne sărbătorim, de fapt, pe noi.

*ROG CITITITORII SĂ SE RIDICE ÎN PICIOARE

Înfrîngerile pe bandă rulantă, cel mai slab start de campanie din istorie, locul 42 în clasamentul general al naţionalelor din Europa şi urna a patra valorică în care ne-aţi lăsat, NU CONTEAZĂ. Formarea „tricolorului de tip nou”, integral ancorat la impetuosul progres de azi al fotbalului mondial, pătruns de credinţa în muncă şi de veşnicul neastîmpăr creator, acesta mi se pare că a fost ţelul dumneavoastră suprem în gloriosul mandat. Şi asta contează cu adevărat!

Istoria a căpătat astfel noi dimensiuni, care trebuie să-şi găsescă materializarea în reconstrucţia de azi. Victor Piţurcă are răspunderea şi îndatorirea să păstreze şi să dezvolte fiinţa echipei reprezentative a neamului nostru. Tot ceea ce aţi realizat prin victoriile contra Bosniei şi Luxemburgului n-ar avea nici un sens dacă nu s-ar asigura vigoarea şi tinereţea ei.

Vă asigur, mult stimate selecţioner iubit, ctitor de istorie, că, în ciuda clevetelilor ce se fac auzite în unele cercuri ostile geniului dumneavoastră înfăptuitor, eu şi colegii mei sprijinim cu toată puterea moştenirea pe care ne-aţi lăsat-o: adevarata naţională de aur!

Şi dacă vreunul dintre noi va trăi o clipă de cumpănă, îl sfătuiesc să caute în numărul nemăsurat al înzestraţilor neamului. Acolo va găsi un barbat în stare să-i întărească sufletul şi să-i lumineze cugetul. Iar între aceştia, noi vă avem pe dumneavoastră, mult iubitule cîrmaci. Nădăjduim că la un moment dat vă veţi întoarce, istoria îşi cere geniile înapoi.

„Sînteţi fiul prea iubit/ Al acestui brav popor/ De luceferi străjuit / Şi de steagul tricolor”

Închei spunînd că această imagine simbol a selecţionerului neprecupeţind nici un efort pentru a se afla clipă de clipă în mijlocul naţionalei, pentru a-i cunoaşte năzuinţele, pentru a se sfătui cu istoria şi pentru a-i hotărî împreună cu Mircea Sandu destinul, mi se pare efigia cea mai de preţ a epocii de care deja de e dor şi pe care, cu drept cuvînt, o numim: „epoca Răzvan Lucescu”.

Eeee!? Ce zici, nea Mircea, merge? 😉

Comentarii (115)Adaugă comentariu

Steaua1986forever (9 comentarii)  •  22 iunie 2011, 16:28

@Bogdan – cate trofee Champions League are M.Lucescu? Daca vorbim de REZULTATE probabil ca nu ai auzit de Kovacs si….de Ienei. Ei sunt cei mai mari antrenori romani pana in acest moment. Pe cand fiul acestui „roman” a luat o nationala din urna 2 (nu mai tin minte pe ce loc eram clasati) si ne-a dus in urna 4 (locul 42 in Europa, inaintea noastra sunt ‘tari’ cu populatii mai mici ca Bucurestiul). Nu crezi ca e cam mult? Poate nu esti tata, insa atunci cand copilul greseste grav…doar un parinte INCONSTIENT il sustine. Un bun parinte stie si cand sa laude dar si cand sa CERTE. Iar acum juniorul trebuie certat serios. Pacat ca ‘presa’ este atat de soft cu el, daca era antrenor Piti sau altcineva…credeti-ma ca s-ar fi scris de 100 de ori mai mult si mai „de rau” decat despre junior.

Daniel Şendre (19 comentarii)  •  22 iunie 2011, 16:30

Bogdan: Ar fi trebuit sa ma certi daca si dupa mandatul sau mai putin reusit la nationala as fi scris aceleasi lucruri de care, sa ne-ntelegem, nu ma dezic. Razvan este un profesionist si un om cu mult bun simt, este un antrenor talentat, dar, din pacate, nu un selectioner! Deocamdata.

Aia am vazut noi la Brasov, aia am scris- asta am crezut de cuviinta sa scriu acum, asta tocmai ai citit! Zi-mi ce e in neregula, te rog!

aham (31 comentarii)  •  22 iunie 2011, 16:36

eu cred ca e chiar blanda abordarea…

jos_cenzura (51 comentarii)  •  22 iunie 2011, 16:46

Nu trebuie atatea ironii; Razvan Lucescu (am auzit de la oameni care il cunosc personal) este un om exceptional, care a primit o educatie frumoase, si pe deasupra are si caracter. In acelasi timp, nu a avut rezultate la echipa nationala, si cu exceptia meciului cu Bosnia, jocul echipei a fost mai mult decat modest (inclusiv in celalalt meci castigat, cu Luxemburg). Asa ca ar fi fost normal sa fie demis mai demult; nu batjocorit, doar demis. Restul e pentru rating. Punct.

jules (20 comentarii)  •  22 iunie 2011, 16:55

Bravo!

Andrei (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:00

Bravo jurnalist! esti cel mai tare…curios asta trece oare?

cata (2 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:00

ar trebui sa zici ceva cuvinte de lauda si pt jucatorii care s-au dat loviti la diverse meciuri, au pierdut meciuri la indicatiile mult iubitilor impresari si per total sunt „varza”… nu ar avea loc nici in liga a 3-a in Olanda… …si cred ca ai dreptate, razvan nu e selectioner… nu ai cum sa fi asa ceva cand selectia se face pe criteriile financiare ale „jmecherilor” din fotbalul romanesc…

jony (11 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:04

cata de jucatori nu are „verde”sa comenteze k se supara „victor” …

martin_dinca (18 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:07

I-ai tras-o bine , merita .Dar e de inteles atitudinea lui Mircea Lucescu , Daniel . Omul isi apara puiul , ai vrea sa zica „Razvan e cel mai slab selectioner din istoria Romaniei ” ? Nu poate …normal.
Problema e ca , asa cum a subliniat si Bogdan in comentariile la articol , voi media l-ati impins si l-ati descris bine si cu voi a avut cea mai buna relatie dintre toti antrenorii . De acord ca ai scris ce ai vazut atunci ( si tu ca si altii … ) dar la o simpla socoteala , inseamna ca NU AI VAZUT BINE . Ma refer la presa . Concluzia e simpla : LASATI PROFESIONISTII SA ISI FACA TREABA , NU MAI RIDICATI IN SLAVI SAU DISTRIGETI SELECTIONERI GRATUIT .

ps: cand ma refer la profesionisti , ma gandesc la germani , englezi , olandezi , italieni . SELECTIONERI , NU JOACA .

fish (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:11

juniorul e mult prea mult impins in fata de senior,locul lui este unde antreneaza acum sa isi termine de invatat lectiile de la senior apoi sa se arunce mai sus,tot respectul pt senior dar sa nu il favorizeze ca in meciul din u.l. ca a fost prea pe fata.

Daniel Şendre îi face pe plac lui Mircea Lucescu: “Mult iubite selecţioner” | WIT.ro (130 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:12

[…] Mircea Lucescu a anunţat că va intra în silenzio stampa pentru că presa nu-l ridică în slăvi pe Răzvan: “”Vreau să văd şi eu nişte articole laudative, entuziaste, de susţinere. Vreau să se transmită un mesaj pozitiv. Dar nu, la noi nu se poate aşa ceva”. GSP.ro […]

miska (8 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:19

dintr cele 53 de comentarii, incluzand aici si replica autorului, singurul care a comentat corect, atat cauzele, cat si consecintele, este d-ul Ticu Matei,care ne spune clar: nu avem fotbalisti, nici in tara si nici afara, care sa se ridice la valoarea unei echipe nationale asa cum am avut cu 10-15 ani in urma. punt.

vampeta (3 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:20

ai uitat sa amintesti de misiunea lui lucescu jr in ultima perioada la nationala,sa racoleze jucatori pt rapid

1923 (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:23

invidia… Mircea Lucescu ramane seful vostru,domnule jurnalist stelist !

flocirica (6 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:43

nu sunt de acord cu pozitia asta de „misto cu si de lucesti”. nu sunt chiar asa de fin analist, dar ma consider nedreptatit ca microbist roman ca mircea lucescu a umplut cu performante si trofee vistieriile altora. si asta pentru ca nu a avul loc in tara lui de mafiotii care conduc si azi fotbalul nostru. inclusiv de becalioti. iar razvan va da tot prin performante peste bot sau rat tuturor celor care l-au mancat pentru interesele lor infecte. vom vedea cu siguranta la anul triumful rapidului…

L’Equipe (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:44

…care sunt aptitudinile si valoarea presei din Romania, raspuns ZERO!!! Zero, zero, zero, lipsa de impartialitate, stiri dupa zvonuri si mahala,…romanii sunt scarbiti si numai extazul de moment de a dezvolta raul fac sa-ti admire articolul, ptr ca fotbalul romanesc are probleme mult mai grave de care va feriti sa scrieti ptr ca va pierdeti locul de munca slugilor! 😉

dorin (2 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:45

miska…dar cand asemnat erau alti jucatori si aia au murit…cand a zis ca reconstruieste nationala si a adus jucatori de genu mara si danciulescu a fost ok…asta ca nu avem jucatori e vrajeala(noroc ca au cehi,sloveni,slovaci si sirbii care au adunati cat avem noi populatie).e un antrenor slab si asa v-a ramane,pe unde a fost praf a lasat in urma lui(vezi rapid,fc brasov si nationala).

octa (12 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:45

amuzant articol dar totodata si adevarat.Nu il contest pe Mircea lucescu ca antrenor dar ca om pff nu am cuvinte, un om adevarat si un parinte bun pur si simplu s-ar fi abtinut de la comentarii atata timp cat fiul sau era la nationala , bine sau rau nu conta, trebuia sa se abtina sau macar sa fie subiectiv.Pentru domnul Ticu Matei , va credeti cunoscator in ale fotbalului da tin neaparat sa va contrazic.A spus cineva ca avem o arie de selectie extraordinara? a spus cineva ca razvan trebuia sa invinga franta? brazilia?italia? etc de cand are albania belarus bosnia si altele arie de selectie mai buna ca noi? eu asta nu inteleg, echipa nationala trebuia reconstruita nu? cu cine a reconstruit-o? cine a facut selectia? i-a facut cineva lui razvan? nu cred.asta e cea mai mare minciuna sa da-i vina pe aria de selectie.Pai mai aveam putin si o furam si de la luxemburg si aia au arie de selectie mai buna? o scuza jenibila asta cu aria.Nu puteam fii ipocriti, nu mai suntem ce eram o data dar nu suntem nici chiar asa de slabi incat sa te domine o o bosnie care sa fim sincer e mult sub noi la orice are legatura cu fotbalul, sa nu poti bate un belarus de fapt sa nu iti creezi ocazii si sa practici un joc defensiv cu astefel de echipe… este o rusine.Fiecare selectioner a avut `fixurile` lui cu cate 1-2 jucatori insa razvan a insistat cu solutiile lui proprii si neintelese prea mult:cocis,roman.ropotan.deac.florescu si care or mai fi fost,nimeni nu cred ca a mai facut asta pana la razvan.Mai spunea cineva ca Razvan are caracter? ma indoiesc enorm de lucrul asta, de fapt sunt sigur ca nu are deloc caracter.Dupa atatea meciuri slabe mai ales cel de la zenica, este pus la zid de milioane de sporteri, de toata mass-media pana si de seful federatiei si el ce face? in loc sa-si dea demisia declara ca sunt sanse matematice 🙂 te apuca rasul, asta e caracter? si apoi se foloseste un un rezultat bun singurul de fapt de pana atunci sa se razbune si sa plece crede el `in glorie` asta e caracter? pff eu nu prea vad un caracter frumos in comportamentul asta.Plus ca il mai face si pe Hagi nu stiu cum, Hagi! Hagi pana la urma chiar ar vea dreptul sa greseasca, razvan trebuie sa-i raspunda asA? Hagi nici nu l-a atacat macar a dt o declaratie cu mult bun simt, altii l-au atacat dur de tot iar razvan se gaseste sa0i raspunda tocmai lui. jenibil.Mai ales ca razvan ca selectioner nu a demosntrat nimic mai mult decat a facut-o hagi in scurtul sau mandat.Pacat si de senior ca parca a imbatranit si spune numai aberatii, mare pacat amandoi au un caracter indoilenic cel putin si tata si fiu, orgoliosi si nerecunoscatori.intotdeauna cu scue etc, mi-ar fi rusine sa susint asemenea oameni pacat de senior a a facut multe pr fotbalul romanesc dar mi-e mie rusine de rusinea lui, ar trebui sa faca un control si el si razvan sau sa mearga la un psihiatru.

octa (12 comentarii)  •  22 iunie 2011, 17:46

sa fie obiectiv nu subiectiv*

Gicu catre toti frustratii (10 comentarii)  •  22 iunie 2011, 18:10

Mult zgomot pt nimic. Acum 2 ani Piturca a fost „maltratat” de presa desi tocmai scosese egaluri cu Franta si Italia. Nimeni n-a comentat atit cind el a fost schimbat. Acum juniorul e schimbat dupa ce a facut rahatul praf timp de 2 ani, si inca ne intrebam daca merita sa fie expediat la tac-su? Mandatul juniorului a fost promovarea tinerilor la nationala in perspectiva viitoarelor campanii. Sa ridice mina cine stie un tinar promovat de junior care merita increderea noastra. Daca nu erau Mutu si Marica (amindoi pusi la zid de junior), acum vorbeam de rusinica cu Luxemburg si Bosnia. Iar daca scuza cu „n-am jucatori” e valabila pt el, pai atunci sa ma angajeze pe mine selectioner caci si eu pot spune „n-am jucatori” pe 500000 euro. Clanul Lucescu, vesnic frustrati.

geoni (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 18:11

Domnule Sendre , ma adresez dumneavoastra cu mare sfiiala in incercarea de a va sustine in demersul dumneavoastra.
Aveti perfecta dreptate in tot ce afirmati !
Domnul Piturca a lasat nationala pe locul 1 ( nu pe 5) in grupa cu Franta , Serbia , Austria , Lituania , Insulele Feroe.
Am batut Lituania cu 8-0 la Cluj fara probleme , iar jucatorii nostrii joaca titulari la cele mai mari echipe din Europa , impresariati de cei mai onesti procuratori din Europa.
Eu consider ca demersul dumneavoastra ar fi fost mult mai util , daca ati fi facut o radigrafie autentica a situatiei fenomenului fotbalistic de la noi din tara , referitoare la lipsa investitiilor in infrastructura la nivelul centrelor de copii si juniori , la numarul acestor centre existente in tara.
Imi puteti cumva spune de cand Romania nu a mai fost prezenta la un turneu final la tineret ?
Jucatorii romani la nivelul cluburilor din tara ce performante au avut in ultimii 5 ani de zile ?
Si daca peste 3-4 ani o sa ajungem in urna a 5 sau a 6 , cu siguranta nu va fi nici o surpriza !

TOvi (8 comentarii)  •  22 iunie 2011, 18:16

Lucestii astia….. dupa ce ca „neamu” lor ne face tara de rusine pe afara…. au mai reusit si sa ne faca Natonala de rusine!!!! Este drept…nu avem jucatorii de acum 10-15 ani… dar sa fim umiliti de Serbia cu 5-0 …sa pierdem incoace si incolo…..sa decadem in ultimul hal… urna 4!!!!!!

Bogdan (22 comentarii)  •  22 iunie 2011, 18:25

@Steaua1986forever: Nici Kovacs, nici Jenei nu au NICI UN TROFEU CHAMPIONS LEAGUE, asta ca sa ne intelegem si sa restabilim adevarul! Au Cupa Campionilor, ceea ce este cu totul alta mancare de peste… Kovacs s-a dus la Ajax cand aceasta era deja campioana Europei, echipa era gata construita de Michels, el nu mai avea ce sa ii faca decat sa lase acei superjucatori sa joace; Jenei a profitat in ’86 de conjunctura mai mult decat favorabila a eliminarii echipelor englezesti (care pe vremea aceea nu discutau cu absolut nimeni din Europa!) si a unui culoar incredibil de usor (Velje, Honved, Kuusysi – traditionala bafta proverbiala a Stelei la sorti!). In afara de aceste performante reale, cariera lui Kovacs este un mare vid de rezultate – a ratat CINCI calificari cu Nationala Romaniei (!!?), un record negativ greu de egalat, nu a facut nimic nici cand a antrenat in Franta; Jenei mai are in plus o calificare la Mondial, dar si un European ratat fara prea multe scuze (un 0 – 0 penibil cu Austria, in meci decisiv) si o experienta jenanta in Ungaria.
Pe de alta parte, Lucescu a confirmat peste tot unde a fost, Cupa UEFA (o competitie cu un nivel evident mult peste cel al Cupei Campionilor de pe vremuri!!) fiind doar varful aisbergului unei cariere fara egal in fotbalul romanesc ca recunoastere internationala: de trei ori in sferturile de finala ale Champions League (cea adevarata!) cu trei echipe diferite, titluri cu trei echipe diferite in Turcia si Ucraina, campionate valoric peste al nostru, singurul roman solicitat ani in sir sa antreneze intr-un campionat de elita, Serie A, unde a dus niste formatii MEDII de B. Mai adaugam aici o calificare incredibila din cea mai grea grupa preliminara din toata istoria Romaniei (cu Italia, Cehoslovacia, Suedia!).
Stiu, niciodata un stelist nu va avea taria morala si obiectivitatea sa ii recunoasca locul lui Mircea Lucescu in fruntea antrenorilor romani; din fericire, toti cunoscatorii de fotbal din strainatate si din tara o fac! Si iarasi din fericire, parerea LOR conteaza, nu a voastra!!!

mitic (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 18:28

Bravo !!! M-am umplut de avant patriotic inaltator citind, bine ca nu mai am cravata de pionier ca o purtam azi. Noi facem mishto insa trebuie sa-l intelegem si pe camarad Mircea, in Ucraina va dati seama ca nu apar articole critice in presa din regiunea Donbass. De-aia si sta acolo si ii merge excelent, comunismul cu fata umana e la ordinea zilei mai ales in partea de est a Ucrainei. Asteptam sa bata Barcelona… ha ha ha ha ha !!!

Bogdan (3 comentarii)  •  22 iunie 2011, 18:35

@Steaua1986forever

Sunt tata, si stiu pana unde sa merg cu sustinerea, dar paralela de ai facut-o tu nu isi are fundament in realitatea zilnica. Orice antrenor avea nationala nu cred ca ar fi facut cu mult mai mult si ca sa fac o paranteza, antrenorii de care vorbeai tu aveau o baza solida de selectie, pentru ca atunci nu existau fite si impresii. Atunci se juca din placere si pentru public. Acum, ….. nu stiu daca din tot lotul largit al nationalei, gasesti 2-3 care sa semneze un contract cu o echipa de club fara a cere, domnilor sute de mii, chiar milioane de euro salarii. Dupa acest criteriu ar trebui sa fim fara probleme pe locul 2 in grupa de calificare, dar cum pe teren se regaseste valoare si nu salariile, sincer chiar ne meritam soarta. Va mirari ca suntem acolo unde suntem? Uitati-va la circul mediatic din fiecare zi de la TV, uitati-va cum cei care ar trebui sa sprijine fotbalul, nu fac altceva decat sa-l naruiasca. Domnilor, lasa-ti-ma sa cred ca atata timp cat nu ai de unde alege, te multumesti cu ce gasesti si pe unde gasesti. Cat despre Mutu si Marica si Chivu, ………. au fost buni, dar vremea lor a trecut.

ARD (2 comentarii)  •  22 iunie 2011, 18:45

era mai inspirat titlul „Mult (e) iubite, selectioner” si nu ca ar fi un cuceritor desavarsit ci legat de unde-si petrece juniorul noptile de vineri spre sambata…

chris (2 comentarii)  •  22 iunie 2011, 18:58

mult IUBITE SI STIMATE autor de articole ironice
am deosebita onoare sa va anunt ca nu a-ti inteles nimic(sau nu doriti sa intelegeti),din ceea ce s-a intamplat si se intampla in fotbalul romanesc.Grandioasele slove asternute de minunata gandire,pe care o aveti,arata doar ca doriti sa va aflati in treaba si nimik mai mult,iar daca i-mi permiteti am sa va adresez un citat din Satira duhului meu:
„E usor a scrie versuri,
Cand nimic nu ai a spune.”

Sunt de acord Razva a facut si greseli dar, oare de ce?n-o fi fost carotat saracul?si sapat?hmmm
Eu personal ca singura greseala a lui razvan a fost faptul ca plin de naivitate a crezut ca va invinge caracatita…dar ghici ce …nada…si mai ghici ceva…sanse pt baraj mai sunt deci marele pitzi sa te vedem….
De ce nu plin de aceeasi ironie nu scrieti despre maretul Sandu care daca tot ar vrea sa faca ceva sa aduca un antrenor strain si pa propriu si la figurat(vezi cazul Irlandei cu Trapattoni) si sa-l lase sa faca treaba fara carotatari becaliene.
Asa ca in incheiere va urez sa aveti parte numai de impliniri marete si articole pe masura ….ca de criticat…..

gery76 (77 comentarii)  •  22 iunie 2011, 19:15

Scrie Bogdan ca Jenei s-a facut de ras cu Austria in meci decisiv pentru Euro’88 facand 0-0 pe Prater-ul din Viena,desi in acea campanie Romania a realizat unul din marile meciuri ale sale all-time 3-1 cu Spania acasa,dar uita sa spuna ca Lucescu senior cu una dintre cele mai bune generatii din istoria nationalei a ”reusit”sa rateze calificarea la worldcup’86 desi mergeau direct la mondiale doua echipe,iar Irlanda de Nord ne-a invins in dubla mansa si la Belfast 3-2 si la Bucuresti 1-0 desi avea o medie de varsta incredibil de ridicata ,la mondialul din Mexic fiind ciuca batailor.Sa nu mai vorbim de egalul cu adevarat rusinos 1-1 cu Finlanda din aceeasi grupa preliminara pentru Mexico’86[ fata de duelul lui Jenei cu Austria care oricum venea dupa generatia lui Pezzey si Krankl] in deplasare intr-un moment in care Finlanda reprezenta in Europa cam ceea ce reprezinta acum Feroe si acel egal fiind obtinut in urma unei executii magistrale a lui Gica Hagi de la 35 m.

Andrei (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 19:41

@Bogdane…Lasa-ne cu echipele englezesti.In acel an in Cupa Campionilor ar fi jucat 1(o singura echipa engleza),CAMPIOANA nu 3 ca acum………Iar la treaba cu culoarul favorabil mai citeste sa vezi cine erau la vremea aia HONVED,ANDERLECHT sau BARCELONA.
Deci lasa-ne prietene cu glumitele!Asa-i ca vulpea cand nu ajunge la struguri……..?????

petre stelistu (23 comentarii)  •  22 iunie 2011, 20:14

Auzi Bogdane,daca ai citi presa internationala din „86,i-ti vei da seama ce echipa era Anderlecht.Odata cu disparitia echipelor englezesti din cupele europene,ce jucau doar cu mingi aruncate si in forta,a aparut fotbalul modern.In aceasta perioada fotbalul a devenit o arta.Raul a inceput sa apara iarasi,odata cu reaparitia echipelor englezesti,echipe ce au transformat acest sport in industrie.Sa stii ca,Kovacs,cat si Ienei,au facut parte din nucleul celor ce au modernizat fotbalul in lume.Intreaba-l pe Alex Ferguson in ceea ce priveste Steaua din „86 si pe francezi in ceea ce priveste munca lui Kovacs.Cupa UEFA din zilele noastre,nu reprezinta nimic in Europa si asta nu ma refer doar la bani.Mircea Lucescu,a preluat-o pe Galatasaray,dupa ce Terim a format-o si bineinteles aveau si bani la acea vreme.Dupa aceea a plecat la Besiktas,fiindca acel club devenise mai bogat decat toate echipele din Turcia.Vazand ca nu mai sunt bani,rrom fiind,si-a luat traistuta si a cautat locuri mai bogate.Dupa sute de mil. de euro cheltuiti,a luat si el o umbra a cupei UEFA,cupa la care majoritatea echipelor ce joaca in CL se bateau s-o cucereasca in anul in care Steaua cucerea cel mai prestigios trofeu din Europa,Ienei pe banca.Despre nationala Romaniei din acea perioada nu pot sa-ti spun multe,fiindca era formata doar din jucatorii lui preferati,chiar daca erau altii mult mai buni.Nici despre nationalaRomaniei din perioada lui Razvanel nu pot sa-ti spun fiindca nu am mai fost interesant cand am vazut cum unul precum F.Costea,golgheterul campionatului de la acea vreme,nu era selectionat,dar in schimb a fost chemat,stelistul meu,Surdu.Acest Surdu nici nu stie sa dea o pasa cu exteriorul,el folosind latul mai tot timpul.In Europa nu se aude de M.Lucescu,se aude de echipa ucraineana cu un patron foarte bogat ce investeste imens.Lucescu sr. nu e un antrenor slab,dar oricand ar trebui sa -si scoata palaria in fata lui Kovacs si al lui Ienei,poate chiar si al lui Iordanescu,fiindca datorita lor,Europa a stiut ca existam si ca avem valoare.

panconezero (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 20:22

Panconecaca a zis de la bun inceput ca puradelul va distruge nationala. Toti au vazut in el un mare antrenor(ma mir)…nimeni nu a vazut caracterul murdar si perversitatea tipica popoarelor nomade din care se trage. Acesta este motivul pentru care si marele Bulibasa de la Donetsk arunca cu sageti peste granita…. Nu ar trebui sa comenteze doar despre fotbalul din Ucraina? Ce MM se baga in treburile noastre. Doar comentariile acide la adresa Stelei (echipa in urma careia si-a trait viata mizerabila ) trebuiau sa-i aduca cel putin o suspendare…Chiar nu vroiam sa zic asta dar din pacate………rrromul e tot rrrrom

? (4 comentarii)  •  22 iunie 2011, 20:56

Sintetizand: nu cred ca problema articolului se pune in a afla care antrenor, nationala, generatie au fost mai bune. Am impresia ca mistocareala este adresata unei familii (Lucestii) lipsite de bun simt, cuprinse de paranoia, care scuipa venin pe unde apuca. Eu unul m-am sa-tu-rat sa-i vad peste tot elogiindu-se si tarand prin mocirla valorile pe care nu le simpatizeata. ATAT!

mav (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 21:01

daca ne uitam in istorie cum ziceti si daca ati fi stelisti adevarati cum va dati ati sti ca echipa aia din 86 e fost contruita de halagian si nu de ienei. ienei a adus 2-3 jucatori dar scheletul era al lui halagian. iar iordanescu a avut parte de o echipa care nu juca cine stie ce: 7 in spate si hagi, raducioiu si ilie dumitrescu. nu jucam cine stie ce fotbal dar aveam valori individuale. acum nu avem decat petrecareti. dupa mine M. Lucescu este un antrenor f. bun. sunt o gramada in europa la echipe cu bani mai multi care nu au rezultatele lui. razvan insa este un antrenor slab, care a facut selectia cred pe preferinte si nu pe valoare. dar cum sangele apa nu se face, tata sare sa il apere pe fiu. cine nu ar fi facut asa? avram nu il apara pe fiul sau desi e un arbitru f.f. slab dupa mine?

sprinjanul (8 comentarii)  •  22 iunie 2011, 21:37

daca articolul era scris de un becali,cred ca parea normal.daca ii scris de dumneata stimate ziarist atunci da-mi voie sa cred ca esti doar un fan a lui victor sau giovani .pentru a acoperi gunoiul din fotbalul romanesc ce ai zis?hai sa-l discreditez pe razvan si pe tatal lui pentru ca ei nu fac parte din gasca voastra,si o sa creem un entuziasm nemaipomenit in rindul clanului,mafiot din romania.

adi (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 21:40

esti genial prietene!

petre stelistu (23 comentarii)  •  22 iunie 2011, 22:14

Mav,ar fi bine sa-i mentionezi si pe cei ce au contribuit la infiintarea acestei echipe,daca tot te crezi un stelist 100%,probabil au si ei meritul lor.Halagian,e un antrenor bun,in schimb duritatea lui si in special stilul lui de joc nu era pentru a cuceri Europa.Dupa plecarea pitesteanului,destul de multi fotbalisti(chiar daca nu erau titulari) au venit pentru a forma echipa ce ne-a pus pe harta fotbalului mondial.Si inainte aveai nevoie de rezerve daca vroiai sa ai performante pe plan european.

hokerey (7 comentarii)  •  22 iunie 2011, 22:16

Ai exagerat. Oricum daca te nasteai mai devreme putea-i sa ai o viata buna.

L-ai fi facut pe Nea Nicu sa te iubeasca!

petre stelistu (23 comentarii)  •  22 iunie 2011, 22:21

Adevarul e ca nu M.Lucescu e buba la noi in Romania.Ca nu vrea el sa vorbeasca,e treaba lui,dar noi,inca avem nevoie de antrenor.Pitura a mai fost si a demonstrat ca nu e mai bun decat Razvan.Ba mai mult,prefer sa ramana Lucescu jr.,ce dorea distrugerea bisnitarilor de neam de ciobeni(Becali),decat acest Piti ce are in cap doar jocurile de noroc.Un om ce e implicat la jocurile de noroc,e o persoana pe care nu o poti angaja in nici un serviciu.Aceasta boala e mai rea decat consumurile de alcool,droguri si multe altele.

DD (2 comentarii)  •  22 iunie 2011, 22:55

@Bogdan: mai tata, tu ori nu stii ce vorbesti, ori habar nu ai fotbal, ori habar nu ai despre istoria fotbalului. Sati explic si eu ceva asa cum ti-au mai explicat altii pe aici gen „petre stelistul”: cupa campionilor europeni cum spui tu…asa cum se numea champions league atunci cand a castigat-o Steaua, era mai puternica decat este acum champions league – pt ca atunci in champions league (CCE) jucau DOAR ECHIPELE CAMPIOANE! Acum joaca in champions league si locul 4! Despre eliminarea echipelor englezesti, nu stiu de ce tot insistati cu ECHIEPELE…pt ca in CUpa Campionilor Europeni alias Champions League, jucau NUMAI CAMPIOANELE! Deci, putin probabil sa intalneasca Steaua 2-3 echipe pana in finala! Doar o echipa putea sa inatalneasca, in toata competitia……! Despre faptul ca Honved,Anderlecht cum ca ar fi echipe slabe….la vremea aia Anderlecht il avea pe Enzo Scifo in teren (ai auzit de el?) si belgienii aveau in palmares 2 trofee de Cupa Cupelor, doua Supercupe ale Europei si o Cupa Uefa castigata cu 3 sezoane inainte. Echipa Honved Budapesta era de fapt nationala Ungariei la vremea respectiva si il aveau in teren pe Lajos Detari, unul dintre cei mai talentati jucatori europeni ai momentului.
Am mai jucat cu Vejle campioana Danemarcei care nu era o forta a fotbalului european insa se baza pe experienta lui Allan Simonsen. De doua ori castigator al Cupei Uefa cu Borussia Monchengladbach si al Cupei Cupelor cu Barcelona, “fotbalistul anului 1977 in Europa” a ales sa isi incheie cariera la Vejle.
Kuusysi Lahti a reusit in celelalte doua tururi sa elimine din competitie pe FC Sarajevo, campioana Iugoslaviei si pe Zenit Leningrad, campioana Uniunii Sovietice.
Si in final a venit Barcelona, care banuiesc ca nu o sa spui ca si asta era o echipa slaba!

Asa ca, inainte sa scrii ceva informeaza-te! Nu lasa frustrarea sa te domine!

PS: Bun articol ! Esti un geniu ! Felicitari !

rauleusebiu (5 comentarii)  •  22 iunie 2011, 22:59

iar am postat un comment la care am scris circa 20 de min si mi-a fost sters pentru a doua oara!deci iti dai seama cata democratie exista in presa noastra?daca el….marele ziarist are voie sa scrie ce vrea,dar eu ca si cititor nu imi da voie acest mare ziarist sa imi postez ideea.mai zice ce m.lucescu.mult iubite ziarist,o oda vreau sa iti dedic,ca poate asa ma vei lasa ,un comment sa pot posta!eu din inima va multumesc ….si din suflet va doresc!noapte buna!si acum legatura la palat ,la d-le daniel sendre

DD (2 comentarii)  •  22 iunie 2011, 23:04

Cat despre Lucescu, pe unde a confirmat el…asa peste tot ? In Italia a reusit sa retrogradeze doua echipe in acelasi an ! Unde a confirmat? La Shaktar ? O cupa uefa , castigata cu investitii in jucatori de 100 milioane de euro in cinci ani? Pai Steaua a fost la un minut de finala cu Banel,Oprita,Iacob si Bostina ! Si voi ridicati in slavi Cupa uefa castigata de Lucescu al batran?

Eu nu-l vad mare antrenor pe Lucescu al batran! De aia nici nu a acceptat nationala, pt ca stie ca nu poate sa ajute, pt ca nu stie antrenorat! O baga pe aia, ca fotbalul romanesc e murdar! Sanchi, ii e frica de esec! Pt ca la nationala nuare 100 milioane de euro ca la Shaktar pt transferuri!

nicolas (1 comentarii)  •  22 iunie 2011, 23:35

steaua nu ar fi castigat nici o data cupa campionilor daca erau echipele englezesti pe atunci,nu era mai tare competitia ca acum,,,mircea lucescu mai deviaza dar a fost si este un mare antrenor,nu,,categoric nu este pitzurca sau olaroiu,este lucescu,acellucescu care a castigat in turcia cu galata si besictas,,si cu saktar an de an.copii,stelisti,nu vedeti ca atunci cand ati fost la un pas de a juca finala uefa a fost un accident?nu aveati cum juca si asta a demonstrat edchipa adversa dar ce sa mai vb,sunteti in urma fratilor,poate daca raman echipe din fnlanda si cipru asa cum ati avut noroc pe vremea lui ceasusescu o sa mai castigati,,,razvan nu este antrenor,logic,,nu este de nici o culoare,dar nu il amestecati pe taicasu fratilor

Daniel (6 comentarii)  •  23 iunie 2011, 0:12

DD, situatia la Shaktar era asa:
Investitii 40 milioane(investitii +venituri ) .Daca vand doar doi din atacantii brazilieni cumparati ies pe profit.(Asta era pana la jocul cu Barca inclusiv)

Iulian (2 comentarii)  •  23 iunie 2011, 0:36

Domnule Lucescu,de ce nu ati egalat performanta Stelei,cu orice alta echipa din Romania,nu din alta tara ? Va considerati un om cu carte dar l-ati jignit de nenumarate ori pe Seniorul Jenei,din invidie si frustrare ! Nu stiu daca Jenei este cel mai mare antrenor,dar cu siguranta este cel mai Domn si cu siguranta si-a vazut de Steaua lui ! Steaua nu este a lui becali,ci a lui Jenei,Iordanescu,Lacatus,Belodedici,M.Raducanu,Dumitru,Sames,V.Iordache…adica a celor care au facut istorie in fotbal ! Este laudabila incercarea de a va apara fiul,dar nu si modul in care o faceti ! Oricum,puteti jubila ! Steaua a fost distrusa de becalizarea fotbalului romanesc !

Eu (7 comentarii)  •  23 iunie 2011, 0:53

DD- spui lucruri pe jumatate adevarate si dezinformezi. UEFA de asta a schimbat sistemul, pt a nu mai lasa la mana hazardului a doua meciuri-tur-retur- o etapa (unde un Real Madrid poate avea cativa accidentati si poate pierde), deci acum e infinit mai greu decat atunci.
Daca nu ma inseala memoria in 1977 cel mai bun a fost Kevin Keegan. Oricum, Steaua a castigat CCE, bravo ei! dar , conform sondajului/competitie initiata de acest site -cred- cea mai buna echipa din ISTORIA FOTBALISTICA A ROMANIEI a fost UNIVERSITATEA CRAIOVA!
E trist, dar ADEVARAT!
Ai puterea si recunoaste.

Eu (7 comentarii)  •  23 iunie 2011, 0:55

Precizare:
Oricum, Steaua a castigat CCE, bravo ei! dar , conform sondajului/competitie initiata de acest site -cred- cea mai buna echipa din ISTORIA FOTBALISTICA A ROMANIEI a fost CRAIOVA MAXIMA!

Coach (1 comentarii)  •  23 iunie 2011, 1:00

Astia care nu au carte de F.E.F.S. si S.F.A. normal ca nu intzlege ce reprezinta Lucestii.Tehnicieni din tata in fu si ceva inteligentza peste media multora dintre tehnicienii romani.Oricand pot antrena in campionate valoric peste al Romaniei dar nu in al Romaniei.Sendre tata,vezi I.P-ul si continua.Ramai in fatza unui ecran care itzi manica ideile care rezoneaza cu strada si semaforul incalcat d efiecare pietin ce trece.Asa si tu.Ai trecut pe rosu pe rosu esti.

Cascaval (2 comentarii)  •  23 iunie 2011, 1:06

F.bine, domnilor, ati gasit raul care a distrus fotbalul romanesc: Familia Lucescu. Nu fratii Becali, care au dirijat cum au vrut nationala Romaniei, aranjand blaturi si vanzari de meciuri cu Mutu si Marica, oameni care s-au trezit ca se apropie sau au 30 de ani si nu au facut decat sa tranteasca meciuri ca sa ii multumeasca pe Maaarii samsari ai fotbalului romanesc, care platesc zeci de mii de euro lunar ca sa ii improaste cu noroi pe Mircea si razvan Lucescu. Va felicit. Uitati ca nici nu a aparut Razvan la Nationala si fratii Fecali au invadat toate emisiunile TV Sport, apoi si ziarele de sport, urland ce dezastru va aduce Razvan, ce echipa proasta alcatuieste, ce slab este. Si asta doar pentru ca Razvan nu a vrut sa ii aduca la Nationala pe jucatorii fratilor Fecali, pe care acestia voiau sa ii vanda. Nu a mai existat niciodata un selectioner atat de hulit inainte de a juca macar un meci, batjocorit chiar si cand a facut meci egal cu Franta, doar pentru ca niste ziaristi ticalosi au acceptat sa primeasca o suta de euro ca sa scrie, fara mila si jena, toate elucubratiile. Va mai aduceti aminte cum l-ati executat pe razvan, scriind ca practica nu stiu ce fantezii sexuale, numai pentru ca a declarat unul din fratii Fecali ca stie el asa ceva. Blestemul acestor nenorociti de Fecali este ca NICIUNUL din ei, nici Gigi, nici Giovanni, nici Victor nu pot sa faca decat fete! TOATE acestea vor plati cat de curand pentru pacatele parintilor lor, si imi pare tare rau, dar asta e soarta ticalosilor. Dumnezeu ii loveste in ce le e mai drag lor, in copii. Sa dea domnul sa nu fie asa. Dar sa scrieti mereu ca Lucestii sunt tigani, vi se pare frumos ? Vi se pare omenesc ? Crestinesc ? Cei care il fac Il Muce pe Razvan au antrenat macar o echipa de scoala sau de comuna ? Au jucat fotbal in diviziile nationale, au antrenat acolo ? Au castigat un campionat sau o cupa a Romaniei ? Uitati-va mai bine in oglinda si va vedeti chipoul schimonosit de ura, care nu e ura voastra, ci cea indusa de clanul Fecali, ticalosii care au distrus spiritul fair play din fotbalul romanesc, puritatea, meciurile corecte, fotbalistii care joaca pentru spectacol, nu pentru betii, droguri si femei. Dumnezeu sa va ierte pe toti care va varsati veninul peste niste oameni care nu v-au facut niciun rau. S-au straduit sa faca bine in fotbal, sa aduca trofee so voua bucurii. Poate nu au reusit intotdeauna, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii jigniti, injurati, batjocoriti, murdariti la fiecare vorba, doar pentru ca va plateste cineva sau pentru ca asa stiti voi sa criticati lipsurile unor oasmeni care au vrut sa faca multe in fotbal, dar poate ca nu au reusit mereu. Cati antrenori din Romania au castigat Cupa UEFA, ca sa va bateti voi joc de Mircea Lucescu ? Cati antrenori din Romania au castigat atatea campionate de fotbal, fie si in Turcia, Ucraina sau Romania ? Ce lucruri bune au facut fratii Fecali pentru fotbalul romanesc ? cati bani au investit ei in stadioane, juniori, echipe de elevi ? 0 (zero) lei, asa cum sunt ei si ca oameni.

zizu (2 comentarii)  •  23 iunie 2011, 6:47

decat neamul asta de ciobani ,care in afara de sa se laude singuri,sa injure si sa scuipe ca la usa cortului,sa beheia pe toate televiziunile plus o alta pleiada de calitati(ne mananca banii nostrii in parlamentul europei,au distrus fotbalul etc.)ai prefer pe oricare alti
altfel o sa fim priviti mereu ca tara din care vine „nebunul”

Mihnea (7 comentarii)  •  23 iunie 2011, 6:52

@hokerey:
prietene, iti multumesc frumos, comentariul tau mi-a dat materie prima de buna pentru o zi intreaga.
privea-i???

Comentează