Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

De ce nu-mi place Barcelona

Barcelona începe să semene din ce în ce mai mult cu o telenovelă.

Promovează justiţia populară, adică „fotbalul care învinge mereu”. Critică bogăţia cu viciile pe care le implică, lovind în coloşi financiari, care nu vor altceva decît să-l păcălească. […]

luni, 30 mai 2011, 1:33

Barcelona începe să semene din ce în ce mai mult cu o telenovelă.

Promovează justiţia populară, adică „fotbalul care învinge mereu”. Critică bogăţia cu viciile pe care le implică, lovind în coloşi financiari, care nu vor altceva decît să-l păcălească. Cultivă mitul saracului virtuos şi bun, care îi înfrînge în final pe bogaţii ticăloşi şi aroganţi, pentru că vor să-i facă rău. „Te odio, Real Madrid” y „Quiero que mueras, Chelsea”

Alte asemănări între Barcelona şi telenovele?

Dincolo de sincopele care întreţin firul epic şi care sînt extrem de rare, cînd vine vorba de Barca lipsesc aproape total agresiunea fizică şi violenţele. Băieţii ăştia joacă un fotbal estetic, divin, ei driblează, nu faulteză – ei pasează, nu trag de timp – ei creează, nu distrug. Entiendes? Personaje foarte bine conturate, cu caractere extrem de puternice, bărbaţii eleganţi şi frumoşi de pe Camp Nou depăşesc obstacol după obstacol pînă obţin ce-şi doresc. La fel ca „Ingerii sălbatici” din „Hoţii de inimi”.

Filmele cu Barca în prim plan reprezintă o evadare din cotidian, creînd o lume paralelă cu aer de poveste. Driblingurile lui Messi au devenit o formă de relaxare, iar pasele lui Xavi şi şuturile lui Iniesta un refugiu.

De ce te uiţi? Pentru că filmul a devenit un fel de joacă, în care intuieşti evoluţia intrigii şi vrei să vezi doar dacă ai avut dreptate. Şi ai avut! Dacă nu le urmăreşti, ştii că n-ai pierdut nimic, Barcelona învinge mereu.

Din filmele „blau-grana” nu lipsesc nici personajele negative, belicoase, arţăgoase şi rele, care într-un final sînt învinse. Hablar de Jose? Por supuesto que sí!

Ca şi în cazul telenovelelor, trebuie să ai grijă de timpul pe care i-l dedici şi să ţii cont de riscul de a căpăta dependenţă. Ceea ce, să recunoaştem, e OK, pentru că, spre deosebire de telenovele, filmele cu Barca nu sînt deloc producţii slabe calitativ, dimpotrivă – sînt capodopere!

Aşadar. Extrem de siropoasă, a naibii de stereotipă şi enervant de populară, „el mejor equipo del mundo” m-a pierdut.

Eu nu suport ordinea, mă oboseşte. Pe mine nu mă fascinează perfecţiunea, mă intrigă. Mie nu-mi plac femeile ireal de frumoase, sînt greţoase. Tot ce e popular în exces, îmi repugnă. Mie nu-mi place Barca! Şi pentru că fotbalul în ceea ce mă priveşte n-a început odată cu Messi, sînt sincer. Hai Real Madrid! 😉

Comentarii (139)Adaugă comentariu

yaruk (21 comentarii)  •  31 mai 2011, 7:18

Articolul asta a fost atat de dezbatut datorita titlului ”de ce nu-mi place barcelona” ,lumea e curioasa sa vada si un punct de vedere contrar chiar daca in acest caz este foarte slab fundamentat. Articolul in sine este pueril si nu prea se refera la fotbal …
Promit ca nu o sa-i mai citesc acestui autor vreun articol.
Pierd timpul degeaba

loro (3 comentarii)  •  31 mai 2011, 7:33

pt. mos ene, Vucinici cand se juca finala Barca – Milan,se juca in nisip.Cel cu golurile a fost Savicevici, un mare jucator ,iar unul din goluri a fost marcat dupa o talpa a lui Savicevici in atac,dar asta e alta poveste.Si atunci am tinut cu Barca,chiar daca a pierdut.
In ceea ce priveste articolul,l-am deschis pt. titlu si asa cum am banuit continutul este zero barat.Am jucat fotbal si stiu ce inseamna sa plimbi mingea ca Barca,este foarte greu.Steaua ’86 juca asemanator si noi incercam sa o copiem si multe echipe din Romania ar vrea sa joace astazi ce juca Steaua in ’86,la fel se va intampla peste ani cand multi vor vrea sa joace ce joaca azi Barca.

Cristian (21 comentarii)  •  31 mai 2011, 7:49

nu-i asa ca nu ai tinut niciodata cu Schumacher?…

bai nu mi place „metafora”cu telenovelele, dar o vad necesara. Eu sunt d-acord cu tine, si , cum ar zice americanu’, I get you 😉

starchild (22 comentarii)  •  31 mai 2011, 7:50

Nu doar Barc3l0na, ci si R3al, MU, M1lan si toate celelate echipe din diversiunea G14, care isi au domiciliul in CL sunt niste blockbuster-uri. Cresterea lor in popularitate si skill s-a facut pe scheletul si mormintele a peste 46 de Asociatii de fotbal europene, care au fost retrogradate de UEFA la stadiul de sclav. Echipe si ‘spirite’ care au fost construite pe o fundatie putreda si traiesc doar pe spinarea oamenilor putrezi, cu un simt moral adormit si o idee de justitie moarta.

Ceea ce insemna o data ‘spirit competitonal’, principiul fundamental in baza caruia s-a creat conceptul de ‘competite europeana’, egalitate de drepturi competitonale, astazi inseamna minciuna, iluzie impartasita, efecte speciale, spot promotional, in alte cuvinte CL, Barca – MU, sau Barca – Real.

Vezi in fiecare an aceleasi filme, cu aceeasi distributie, si mai nou acelasi scenariu (bine acum, vezi daca esti bolnav minal sau asta doresti sa devii cand o sa fii mare).

UEFA a scos din burta (ce burta?) spoturi aditionale pe care le-a dat catorva federati vestice, si acum, dupa 20 de ani de obezitate vestica, ne trimit pe toti slabanogii sa le recuperam de la purtator (f*** them). Cu ce drept au facut asta?

Daca ati avea un gram de viziune si awarness, atunci ati promova spargerea monopolului UEFA, si crearea de organizatii si competitii paralele, care sa serveasca si interesele noastre; in schimb voi incercati sa va vindeti ‘microbisti neformati’ (femei usoare) pe model tailandez, pe la diversi stapani si proprietari de plantatii vestice. Sunteti o alta interpretare, pentru ceea ce inseamna traficul de carne vie.

Bogdan (1 comentarii)  •  31 mai 2011, 8:10

Foarte bun articolul Daniel!

Nici mie nu imi place Barcelona … nu stiu de ce, dar nu mi-a placut niciodata. Ok, sunt buni, plimba mingea, au niste trasee bine stabilite, dar daca o rotita lipseste, brusc se strica tot mecanismul.

Cat despre numarul suporterilor Barcelonei … probabil ei sunt suporterii ultimilor 5 ani, nu suporterii Barcelonei lui Luis Enrique 🙂

Hala Madrid!

adidassler (1 comentarii)  •  31 mai 2011, 8:14

toti sunt cu catalanii acum ca au pe Messi , au pe Xavi,Iniesta etc.Daca il cumpara Realu pe Messi va faceti fani deai Madridului?Hala Madrid siempre!

io (8 comentarii)  •  31 mai 2011, 8:47

mie nu imi place f.c. barcelona, deoarece:

1. ma plictiseste; da, barcelona paseaza foarte bine, insa pe spatii mici; nu am prea vazut pase lungi, nici suturi de la distanta. Majoritatea paselor lor sunt laterale, iar jocul, in fapt, nu are viteza. Trebuie sa admiri controlul mingii, si felul in care jucatorii reusesc sa aglomereze, insa asta e tot. eficient, nimic de zis, insa nespectaculos… iar eu vad fotbal ca sa vad spectacol… Tinteti minte un meci man. utd. – real din 2003 (ala terminat 4 – 3)? Il dau exemplu ca sa stiti la ce ma refer prin spectacol…

2. Ma ingretoseaza simularile. Uitati-va pe statisticile din UCL, le gasiti chiar pe site-ul uefa, si veti vedea ca messi a fost faultat la fiecare 29 min., in timp ce cr7 (despre care se stie ca simuleaza) la fiecare 39 min, iar rooney la fiecare 133 min. Ca echipa, Barcelona a obtinut in medie 16 lovituri libere/meci, in timp ce United a obtinut 10…

3. Celebrul „atac” al barcelonei e agresiv doar in mintea fanilor; conform statisticilor, barcelona are in medie un sut la la 5 minute de posesie (am impartit media minutelor de posesie, la media suturilor), in timp ce Chelsea, spre exemplu, are in medie, un sut la 3 minute de posesie.

4. Nu imi plac echipele ajutate de arbitri. Nu, nu cred ca e un aranjament… pur si simplu simuleaza cu succes, iar multi arbitri sunt fanii lor… insa ceea ce conteaza e ca barcelona are nevoie de eliminari si penalty-uri ca sa treaca de o echipa ca arsenal.

5. Ma enerveaza spiritul de turma specific fanilor de noua generatie

BICO (36 comentarii)  •  31 mai 2011, 8:59

cum naiba sa tii cu o echipa din strainatate ? iti poate fi simpatica o echipa gen deportivo la coruna, fc porto, as monaco 96, galata 2000 ,valencia, leeds united 2001 dar nu cred ca poti fi un fan adevarat cum ai fi pt o echipa din tara sau din orasul tau….. iar monstrii astia barcelona , united, real , milan au suporteri doar prin america si asia datorita marketingului puternic ,echipa cu cei mai multi suporteri platitori fiind benfica.

dadan (8 comentarii)  •  31 mai 2011, 9:00

Mare tristete bai madrilenilor. Nici la anu nu pupati liga. E greu sa fii invidios.

razvan (12 comentarii)  •  31 mai 2011, 9:05

Bogdan…eu sunt suporterul Barcelonei dar nu de 5 ani. sunt si al Barcelonei lui Luis Enrique, a lui De La Pena, a lui Ronaldo. Dar si a lui Gica Popescu, Guardiola, Sergi, Bakero, Hristo Stoichkov si fantasticul Romario. Insa sunt si de acord cu tine ca cei mai multi actuali fani vor tine cu alta echipa la primul semn de declin.

Dobay (2 comentarii)  •  31 mai 2011, 9:07

ca (va) place, ca nu (va)_ place, Barcelona bate cam tot de vreo 3 ani incoace…
Am vazut pe Bernabeu meciul Real-Barca 4-0 care l-a demis pe Rijkaard si de atunci echipa asta a crescut cu un antrenor neexperimentat cum e(ra) Guardiola.
Dar a spune ca intre Real si Barcelona Real joaca mai spectaculos: baieti, eu zic sa va uitati la alte sporturi ca habar nu aveti fotbal! A propos..ati dat vreodata cu sutul in minge sau stiti despre fotbal (doar) de la televizor?

razvan (12 comentarii)  •  31 mai 2011, 9:11

@io: 1: daca e eficient de ce sa schimbi pe ceva ce poate fi mai spectaculos dar neeficient.cand Mou castiga cu 1-0 aparanduse 90 de minute lumea zicea ca important e rezultatul nu cum e obtinut.
2: de ce un fault la 29 min e neaparat simulare? ca asa vrei tu sa intelegi sau scrie pe situl uefa simulare?
3: e normal ca in momentul cand meci de meci sa ai posesie peste 60% sa para ca sutezi mai rar decat cel care are posesie mai mica.
4: penalty la emssi, gol anulat la messi in meciul tur cu arsenal ai uitat? iar in retur faptul ca arsenal nu a sutat la poarta 90 min cu sau fara jucator eliminat cred ca nu ar trebui sa puna la indoiala echipa mai buna. iar faptul ca un antrenor precum Sir Alex Ferguson a declarat ca e cea mai buna echipa pe care a vazuto…
5: de acord cu tine aici

Dobay (2 comentarii)  •  31 mai 2011, 9:13

Inca ceva: Am vazut meciurile Realului de cand e Maurinio (cum ar spune valutistul de Giovani..): JOACA EXECRABIL. Foarte agresiv, spre violenta si intimidare, spectacolul din vremea lui di Stefano si Zidane s-a dus de mult……….
De acord sa ai si pareri critice, dar sa compari acum Barcelona (chiar) cu Realul denota nestiinta si/sau mediocritate, ca sa nu spun altfel…

istrate (1 comentarii)  •  31 mai 2011, 9:15

Citesc articolul, apoi comentariile si nu-mi vine sa cred.

Mai oameni buni, Daniel n-a atacat Barcelona, dimpotriva, a spus ca e o echipa ordonata, ireal de frumoasa, perfecta si extrem de populara, dar ca nu-i place. E dreptul lui si al meu sa nu ne placa, preferam una mai „pamanteana”, voi pentru asta ne omorati cu pietre???

ochiul_critic (5 comentarii)  •  31 mai 2011, 9:42

bravo dom’ne, macar esti sincer, daca aceasta este opinia ta si nu ai scris doar pentru a iesi din „tipare” si pentru a „contrabalansa” articolul lui Nanu…

Felicitari!

Doru (1 comentarii)  •  31 mai 2011, 9:55

Eu indraznesc sa spun ca mie nu-mi place Barca . Jocul asta ultra elogiat seamana mai mult a circ , e un fel de Harlem Globe-Trotters . Cand a jucat cu Inter s-a gripat , ManUn a semanat cu o echipa romaneasca uda in chiloti inca de la vestiare iar golurile incasate au venit in urma unor gafe de liga 3 ( mai ales golul 2 ). La anul vin puternic Milan , Real M , Chelsea si adio tiki-taka !

Mihai (1 comentarii)  •  31 mai 2011, 10:06

Ma gandeam ca in urma acestui articol o sa apara niste comentarii pro si contra:) la infinit…Mda, Barcelona a avut nevoie de o eliminare in meciul cu Arsenal sa treaca mai departe .Barcelona a mai primit un dar in meciul cu Real , la eliminarea lui Pepe.Barcelona nu suteaza din afara careului ( foarte rar) ultimul lor curaj chiar in C.L. cu M.U.:) Barcelona nu joaca spectaculos,ea joaca mâța cu adversarul…Inainte se zicea de Real ca joaca spectaculos si chiar juca ,daca mai tineti minte…Acuma eu nu mai inteleg, daca si Barcelona joaca spectaculos , Realul din trecut cum naiba mai juca?

Ciolanus (13 comentarii)  •  31 mai 2011, 10:35

Barca nu mai place pentru ca ea castiga tot, nu are rost sa te uiti la un meci daca stii de la inceput cine castiga.
Se aseamana cu ferrari din f1 de acum cativa ani.

yoooo (5 comentarii)  •  31 mai 2011, 10:37

Nici mie nu mi place Barcelona..o admir….ca si echipa…dar e un trend,e ceva de moment…ma intreb cat poate sa o tina asa….nu mult…sunt convins…

LTZ (1 comentarii)  •  31 mai 2011, 11:27

De cand astept un articolul acesta!! Sa spuna cineva „da, urasc Barca”…si de ce? si de cine? Pentru ca cei care au trait fotbalul de jos, de unde se vede doar o dunga verde, si ceva mai mult la gol, au si luptat impotriva colosilor. Colosi care, avand dupa ei sacul fara fund, vin, te ravasesc, iti distrug visele, iar pe urma colectioneaza inimile lasilor care cad seduse la picioarele sale rhodosiene. Descoperi cu stupoare, zilnic, oameni a caror echipa de „suflet” este „Barca”, dar ei in fapt sunt romani de la Valcea… Cu bugetul de peste 500 mil euro, Barcelona a cumparat fotbalul. Iar fotbalul a cumparat inimile voastre. Cat timp n-ai suporteri, nu existi. Barca nu exista.

gima (21 comentarii)  •  31 mai 2011, 11:29

bai baieti daca tineti minte finala Cupei Campionilor Bayern – Aston Villa, cind Villa a cistigat desi nemtii au dominat intr-un mod nemai intilnit, zeci de ocazii de gol, zeci de cornere, bare peste bare, dominare totala, Villa nu a trecut de 10 ori centrul terenului in tot meciul, a scapat pe un contraatac cam prin min 83 si gata. desi dupa gol Bayern a mai avut bare, cornere,ocazii. dupa acel meci m-am lamurit ca nu cel mai bun cistiga. cine nu crede sa intrebe pe cei care au vazut sa se lamureasca.
azi la Barca treaba este”simpla”. plimba mingea pina te ameteste bine si-odata o da printre fundasi si te lasa cu ochii-n soare. a scris mai sus Dobay ca ce se intimpla acum pe teren cu Barca nu poate intelege decit cineva care chiar a dat cu piciorul in minge de mai mult decit de citeva ori. sunt cei mai buni si pace. asta este si acest fapt nu poate fi contestat de nimeni nici macar de JoMu. si apoi v-ati gindit ce inseamna sa reusesti sa tii mingea atita timp meci de meci, cita rabdare au baietii astia. prevad ca daca vor continua cu acest stil de joc nu se vor apropia nimeni de ei. chiar nu ai ce sa le faci in prezent, joaca cel mai. bravo lor si celelalte echipe care vor voi sa o bata pe Barca in viitor vor trebui sa joace si mai bine decit ei. si acest lucru va duce la marirea spectacolului. si cred ca de asta avem nevoie nu de jocuri cu trei treceri de jumatea terenului, un gol pe contraatac si dupa aceea aparare in transee.

Marius_Rapidus (4 comentarii)  •  31 mai 2011, 11:58

Desi d-l Sendre se declara anti-telenovelas, din multimea citatelor telenovelistice, precum si din lipsa argumentelor fotbalistice, ne dam seama ca fie e un critic mult mai bun de telenovele decat de sport, fie e pur si simplu exasperat de succesele Barcei. Tine cu Realul, ca e cea mai bogata, a castigat din tricourile si reclamele cu lenjerie ale lui Beckham mai mult decat din fotbal si si-a luat antrenor specializat in ofensiva verbala si defensiva pe teren, si nu reusesc sa ia decat o cupa amarata, si aia calcata in crampoane! Tot asa, la noi, d-l cutare tine cu Steaua ca a fost Campioana Europei in ’86.
Daca detractorii Barcei ar studia putin jocul Ajax-ului din anii ’70 ar intelege ca o echipa scurta, daca mai e si tehnica 100% (toti jucatorii), nu poate fi invinsa decat cu aceleasi arme.
Visca Barca! Tin cu ei de pe vremea lui Cruiff! Fotbalul avantat al olandezilor aliat cu tehnica si spontaneitatea latina! Mie imi ajunge, sa o tina tot asa, iar Daniel Sendre sa se relaxeze la o telenovela.

Oby (14 comentarii)  •  31 mai 2011, 12:21

@LTZ
Real si ManU au bugete (si datorii) mult mai mari decat Barca. Real cumpara ana de an crema fotbalului mondial (fotbalisti si antrenori) pe sume exorbitante in speranta ca vor reusi sa detroneze Barca insa cu toata adunatura lor de vedete niciodata nu vor avea unitatea, coeziunea si spiritul de echipa al Barcei. Barca isi promoveaza mult mai des jucatori din propria pepiniera si asta ii da continuitate. Prognoza deci: va mai trece destula apa pe Dunare pana sa triumfe aroganta si lipsa de fair-play a lui Mou & Co.

mk39s (1 comentarii)  •  31 mai 2011, 12:32

Jocul Barcelonei adoarme si adversarii… si spectatorii ! 🙂

cris (10 comentarii)  •  31 mai 2011, 12:50

Este firesc sa existe atata rautate si invidie. Absolut firesc. Tuturor baietilor de aici care urasc stilul Barcelonei, nu pot sa va spun decat atat. 150.000 socios, 75.000 de spectatori in medie acasa, un oras superb.
Un nucleu de jucatori care au castigat absolut toate trofeele in fotbal. Un antrenor care in primul sezon la nivel inalt a castigat tot. A depasit orice alt antrenor din istoria fotbalului castigand primele 6 trofee posibile intr-un an si cateva luni.
Jocul acesta de pase presupune ani si ani de antrenamente. Este o filosofie. 8 jucatori crescuti in propria pepiniera titulari. Pase scurte, dar si pase filtrante. Schimbari de directie, pase dintr-o parte intr-alta (de cate ori nu au surprins cu pase lungi catre fundasi lateral transformati in extrema…) . Jocul aparent lent se transforma in undoiuri rapide si in faze blitz de atac la 30 de metri de poarta adversa, si multe alte mici detalii pe care unii nu le baga in seama. Driblingurile apar pe ultimii 30-40 de metri. Cate recuperari reuseste Barcelona in terenul advers. Stiti ca de multe ori desi are posesie 70% alearga per total mai mult decat adversarul ? Si inca cateva mici detalii…

cris (10 comentarii)  •  31 mai 2011, 12:56

Si inca ceva despre simulari. A fost doar putina actorie.
Actorasul Mourinho a descoperit cum poate fi anihilata Barcelona. Defapt a imprumutat putin de la antrenorul Olandei de la mondial.
Plangi putin ca speri sa joci in 11 contra 11. Arbitrul iti garanteaza ca nu scoate rosul din buzunar. In meciul din Copa del Rey au fost 3 rosii clare neacordate:
Pepe avea galben si a atacat gratuit si dur un adversar in careul advers (Pique).Alonso l-a tras insistent pe iniesta de tricou si avea un galben. Arbeloa l-a calcat intentionat pe Villa pe picior dupa ce in prealabil i-a ratat stomacul cu un cot. Eu cred ca arbitrul a primit indicatii sa permita jocul extrem de agresiv al albilor.
Mourinho nu are scrupule. Victoria cu orice pret. Atunci, daca e ok asta, de ce nu acceptati si reversul medaliei.
A fost o lectie din partea lui Guardiola despre ce inseamna sa nu ai scrupule. Da, a cerut jucatorilor sai sa exagereze, sa intimideze jocul agresiv al Realului. Combinatia de pase perfecte si exagerari au pus cu nervii la pamant pe durii mijlocasi madrileni. Pepe a cedat primul. Care e problema, victoria cu orice mijloace, nu ? Cata indignare pentru actorasul Mourinho, por que, por que…

eu (11 comentarii)  •  31 mai 2011, 12:57

Mie toate replicile astea anti barca alea pro realistilor imi par a fi ca si atitudinea ofticoasa a vlajganilor din curtea scolii, dupa ce i-au ametit si i-au batut niste pitici. Pana la urma cui nu-i place genul asta de fotbal sa faca bine macar si sa recunoasca faptul ca nu prea exista antidot in momentul asta pentru jocul lor. Restul e pura oftica, credeti-ma

ucluj2011 (22 comentarii)  •  31 mai 2011, 15:56

Perfect deacord cu Daniel Sendre. O telenovela de echipa enervanta , cu suporteri gen „suporteri” Steaua , adica pentru rezultate. de fapt , sunt sigur ca in Romania , „suporterii Barcelonei sunt SI suporteri ai Stelei. URASC asemenea echipe si MAI ALES asemenea „suporteri” de telenovela. Bravo. Dle, sendre , ati pus punctul pe „i”.

andrei (4 comentarii)  •  31 mai 2011, 23:03

As spune ca Real Madrid a incercat sa ucida fotbalul, transformandu-l in marketing de prostgust (vedetism gen Becham, Cristiano Ronaldo). Noroc cu Barca ca altfel nu mai vedeam fotbal adevarat ci doar circ mediatic de tip cancan-real madrid.

ADi (2 comentarii)  •  1 iunie 2011, 9:03

Mi se pare oftica ieftina si pur romaneasca articolul asta. Cred ca e cel mai slab articol scris de tine .. Sorry.

PS: daca vrei sa vorbim de telenovele ar trebui sa ne uitam la Real Madrid – acolo treaba e cu intrigi, demisii, MOU, Valdano, ba se cearta Casillas cu Ronaldo, ba se cearta MOU cu Ramos, ba isi fura unii altora iubitele .. ba masinile, ba reclamele .. Cati bani a cheltuit Realul pe superstaruri in ultimii ani si cati bani a cheltuit Barca? Care sunt rezultatele? 🙂

Eu zic ‘hai fotbalul adevarat!’ -> Hai Barca!

radu (1 comentarii)  •  1 iunie 2011, 11:29

Diferenta dintre Real si Barcelona este de un cartonas rosu.

Ali (1 comentarii)  •  1 iunie 2011, 16:54

Ha, ha!!! Fain articol. Un aer proaspat!

E adevarat, ca Schumi acum ceva timp… ordonat, plictisitor, fara surprize, excelent. Si pe mine ma enerva la culme! 😀
Dar imagineaza-ti echipa ta favorita de muuulti ani, ajungand ceea ce este Barcelona azi…
Nu cred ca te-ar mai deranja asa, nu?! 🙂

Eu tin cu Barca de 12 ani, cu bune cu rele, cu dezamagiri si succese. Si ca suporter adevarat sunt foarte fericita si mandra de ei!!! 😀

Vali (4 comentarii)  •  1 iunie 2011, 17:18

Fratele meu…FELICITARI!! Nu esti singurul.Toti amatorii de fotbal sunt acum cu Barcelona.Toti astia care te intreaba in ziua finalei cine joaca, azi sunt mari fani Barcelona.Sunt curios cati dintre ei stau duminica noapte intre 23pm-01am sa-si vada marea echipa jucand la Almeria. Trisorii astia in toate momentele importante din ultimii ani au fost ajutati de arbitrii.Cum le-ai pus un pic probleme cum te-au curatat.Adica la ce fotbal joaca nu ar putea sa castige si fara ajutor?Chiar trebuie sa fie EI mereu?I-au omorat pe Chelsea in stil mioritic (sunt curios daca Serea avea curajul sa faca ce a facut Ovrebo),pe Arsenal i-au lasat in 10 de 2 ori (o data in finala din 2006 si inca o data anul acesta),pe Inter anul trecut,pe Real anul acesta de doua ori(sunt imagini clare cum super jucatorii Barcelonei,jucatorii perfecti,au simulat si s-au tavalit cu o nesimtire demna de Liga 1).In singurul meci in care arbitrul a fost impartial Barca a ramas fara Cupa Regelui.Pura intamplare?

barbes (2 comentarii)  •  2 iunie 2011, 5:00

fotbalul este cel mai frumos sport de pe planeta este iubit si indragit de milioane de fani fotbalul inseamna bucurie dezamagire si speranta / in momentul de fata noi fanii echipei politehnica timisoara traim cel mai urat cosmar din viata nostra acela in care santem calcati in picioare de catre o federati conrupta si incompetenta rog ca cineva de la uefa sa puna piciorul in prag in fotbalul romanec acet mesaj il voi transmite intregi lumi da-ti mai departe acest mesaj ca cineva sa se sesizeze si s intervina in sprijinul suporterilor si al fotbalului romanesc

ccvbetips (1 comentarii)  •  4 iunie 2011, 22:07

Domnule Daniel Sendre, v-as ruga sa intrati un pic pe site-ul nostru sa cititi articolele noastre, iar daca va place sa ne adaugati la blogroll dumneavoastra.

Va multumim…

cristina (5 comentarii)  •  10 iunie 2011, 8:34

…divin ca intotdeauna 🙂 ) divin, nu perfect !

alex (8 comentarii)  •  13 iunie 2011, 19:26

Un articol rautacios, plin de neadevaruri, care pateaza fotbalul adevarat. Un articol impotriva perfectiunii. Ceea ce joaca Barcelona e de pe alta planeta. Nimeni nu a armonizat individualitati uriase intr-un joc colectiv atat de eficace, cum o face Guardiola. Singurele echipe cu care se compara Barca din istoria sunt Ajaxul anilo71-73(cu Cruyff, Neeskens, Krol, Haan, Rep si Keizer) si Brazilia din 1968-1970 (cu Pele, Tostao, Jairzinho, Gerson, Clodoaldo). Eu cred ca brazilienii aceia erau mai tehnici si mai talentati decat barcelonezii, faceau arta pe gazon, iar Ajaxul o echipa mai inventiva si mai agresiva(cine a uitat acea super-cupa in care au umilit cu 6-0 pe Milan, cine a uitat nebunia „ajaxista” cand toate marile echipe romanesti isi faceau tricouri cu dunga pe piept a la Ajax, cine a uitat fotbalul total si haita olandeza, inventate de Ajax?), dar s-ar putea ca peste un an , sau doi, Barcelona sa depaseasca aceste doua echipe-etalon. Deocamdata au depasit cam tot ceea ce a fost in ultimii 40 de ani… Bravo lor!

adidetracia (2 comentarii)  •  21 iunie 2011, 13:48

Cind am venit in Catalonia nu era antrenor Guardiola. Aproape aceiasi jucatori luau liga campionilor. Un antrenor tinar lua cupa campionilor si toti jurnalisti faceau previziuni ca sa nascut un foarte mare antrenor adus parca de nicaieri de Laporta. Gresit. A plecat si acum nimeni nu isi aminteste de el. A adus laporta alt antrenor necunoscut. La echipa 2 nici nu dadea pe la antrenamente, Alexanco deja luase foc, spunind ca e cea mai mare greseala…..Acum noul antrenor ,pe nume Guardiola, este in virf….. dar facem pariu ca daca pleaca de la barcelona se pierde in anonimat???
Barca ,este mai mult decit un club de fotbal.Este un spirit. Sa transfer un carnet de socio si un abonament permanent mi sa cerut 25 000 de euro. mult nu? Si totusi sunt uni care dau bani astia pentru a fi in marea familie „CULE”. Iar restul vine de la sine.

john (9 comentarii)  •  9 iulie 2011, 12:20

M-ai pierdut dupa prima fraza. Tu esti bun, chiar foarte bun, la pamflete, la caterinca becaliota (nu sunt rautacios, chiar te apreciez pentru umor). Lasa articolele de fond si editorialele adevarate pentru cei care se pricep la astea.

Comentează