Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Ce n-am înţeles la meciul lui Bute

Lucian şi-a pus de 7 ori centura pe masă şi de tot atîtea ori şi-a legat-o la brîu. „E bun”, se strigă din sală, „dar nici n-a avut adversari pe măsură”, se aud cîrcotaşii din colţ.

OoooooK! Eu aleg să […]

vineri, 25 martie 2011, 4:12

Lucian şi-a pus de 7 ori centura pe masă şi de tot atîtea ori şi-a legat-o la brîu. „E bun”, se strigă din sală, „dar nici n-a avut adversari pe măsură”, se aud cîrcotaşii din colţ.

OoooooK! Eu aleg să fiu sincer cu voi: nu-mi place stilul lui Bute. Statul la pîndă, cu mîna dreaptă ţinută prea jos şi mişcările din boxul romantic al perioadei 60 îmi repugnă. De aceea nu-mi place nici Klitschko. Cu toate acestea, solidar cu colegii mei de la online, duminică la cinci m-am trezit. Ei transmiteau meciul.

„Ora 05:21 Brian Magee intră în ring!

Ora 05: 26 Sala erupe la auzul numelui lui Lucian Bute, care îşi face apariţia pe o melodie U2.”

În mintea mea, însă, desfăşurarea evenimentelor era complet alta.

Ora: 05:01 Leonard Doroftei se trezeşte, se duce la baie, apoi se culcă la loc.

Ora 05:20 Magee pune la punct ultimele detalii cu staff-ul: „Schimbăm dulapurile în vestiar, cumpărăm prosoape noi şi zugrăvim complet sala. Bursa e generoasă”

Colegii de la GSP îmi răspundeau fără să ştie:

„Ora 05:34 Prezentare fabuloasă făcută de announcer pentru Lucian în uralele fanilor!”

în timp ce mintea mea plecată de-acasă para:

Ora 05:48 Un porc suspină trist într-o cocină din Buşteni. Şi-a visat cuţitul cu care va fi răpus de Crăciun în cinstea lui Bute.

Şi tot aşa. La ei „Magee ţinea centrul ringului”, în timp ce la mine Bute primea indicaţii de la antrenorul Larouche: „Hei, champ, asculta-mă cu atenţie: să ai mereu încredere în adversarii tăi! Pînă la 70 de ani nu-ţi ia nimeni centura.” Imaginaţia mea o luase razna şi zău ca n-o puteam opri! M-a salvat însă finalul, ca şi pe Magee.

Ce a urmat însă, refuz să-nţeleg. După luptă, în ring, în spatele românului nostru, dar mult în faţa antrenorilor lui, se afla un PRIMAR, îl cheamă Savin. Iar lîngă el nelipsitul Obreja.

De unde pînă unde? În spatele lui Mageee nu era nici şeful federaţiei de box irlandeze şi nici Mr. Bean vreun edil.

Cam asta. În rest, profitaţi, nu cred că ştiu să ţin garda. 😉

Comentarii (61)Adaugă comentariu

stelistul 51 (2 comentarii)  •  25 martie 2011, 16:33

romani necredinciosi

florin (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 16:39

Ideea ta e buna, dar argumentele sunt proaste.
Poti avea atitudinea asta „americana” daca Bute nu va boxa cu Kessler, Direll sau Pavlik pana la sfarsitul anului. De cand a inceput Super Six, nu a avut cu cine altcineva sa se bata. Lucian nu a primit invitatie la Super Six pentru era sub contract cu HBO la ora aia, iar Super Six este organizat de ShowTime.

beep (8 comentarii)  •  25 martie 2011, 16:42

tuturora ne placea stilul lui mike tyson. era spectaculos, necrutator, ca si cum noi am fi mancat adversarul de viu, sau am fi pus mana pe 5l de ulei in loc de 4. dar, cu acest stil, a rezistat pana l-a prins pe unul mai bataus ca el. douglas parca il chema. de mr bean 🙂 ) no comment, nu intelege nici bute prob

deco (68 comentarii)  •  25 martie 2011, 17:01

mi-a placut raspunsul lui florin, documentat, parca el era ziaristul si comenta pe blogul unui scriitor anonim…

mai stiti vorba ai ca nimeni nu e profet in tara lui? asa si cu Bute. omul castiga meci dupa meci, dar nu e bine, suntem noi mai desptepti decat hbo sau show time care il platescu cu sute de mii de usd sau milioane? daca era el asa slab, sau adversarii asa slabi, il mai transmitea hbo?

singura parte din articol care mi-a placut a fost aia cu doroftei, desi cred ca s-a uitat la meci sperand sa piarda bute….

gaga the third (2 comentarii)  •  25 martie 2011, 17:08

pour moi, boxul adevarat se face doar in statele unite ale suei 🙂 ,acolo unde doar mosul a boxat. bute este tehnic,mobil,conditie fizica beton si are un upercut la „pateu”, SEN-ZA-TIO-NAL ! dar fratili mieu, omul n-a avut adversari si punct !
-berrio: toate infrangerile suferite de el au fost prin KO.
-Joppy: avea vreo patruj’ de ani cand a boxat cu bute si s-a retras imediat. dupa doi ani ,a revenit.
-andrade a fost unul dintre putinii boxeri de calitate, de altfel el l-a si batut pe bute in primul meci, dar arbitrii au vazut altfel. in rematch, bute insa l-a facut k.o .
-zuniga are o cariera intreaga de lupte impotriva unor anonimi. asa si-a facut cv-ul, in fapt e un boxer modest.
-miranda,un smardoi, un luptator necizelat.a inceput tarziu boxul, pe la 16 ani. nu stiu cum a ajuns sa se bata la centura.
-brinkley a explodat prin 2006 la un reality show despre box. e talentat ,dar atat.
-magee a fost un excelent boxer amator,cu medalii luate la olimpiade. si la profesionisti s-a descurcat bine,a castigat centura IBO si si-a aparat-o de 8 ori.
Concluzie: doar 2 boxeri de valoare a avut bute ca adversari, restul de 6 au fost modesti si doar pt a-i creea un cv beton ,romanului.

gaga the third (2 comentarii)  •  25 martie 2011, 17:10

ERATA: restul de 5…am fost corigent la matematica,deh !

Daniel Şendre (19 comentarii)  •  25 martie 2011, 17:11

florin: Io stiu cat de american e Doroftei!? 😉 Dar sa lasam asta, din 2007 baietii rai sunt tot ocupati? Desi, e foarte posibil, astia din super six si campionii sunt preocupati sa se lupte-ntre ei, e normal sa umble hai hui pe strazi numai alde Zuniga, Brinkley si Magee. 😛

IO (53 comentarii)  •  25 martie 2011, 17:15

Exact acelasi lucru imi displace si mie. Nu stiam cine e Mr Bean-ul din cadru, dar stiam cine e celalalt Mr Bean, Obreja. In fapt nu inteleg Interbox in cazul primului. Poate ca Obreja este angajat al Interbox, pt a descoperii noi talente in Romania. Oricum da impresia ca are toate meritele la reusitele lui Lucian Bute. Sincer, nu-mi aduc aminte sa-l fi vazut pe Obreja pe la Montreal cand Lucian boxa pt cateva mii de dolari.

Eldany (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 17:56

Deci, nici noua nu ne place stilul vostru de ziaristi, care in orice campion cautati defectele.

Imi pare rau ca in lumea in care traim, avem remuscari fata de semeni nostri si fustrari fata de idoli.

Cand vom aprecia acesti oameni , vom trai intr-o lume mai buna.

O zi placuta!

Dan_USA (4 comentarii)  •  25 martie 2011, 18:16

Si la ce vrei sa te astepti??? Savin (un analfabet) conduce Busteniul ca pe mosia proprie cu sprijinul Coanei leana din zilele noastre!! iar celalalt analfabet Obreja trebuie sa cheltuie cumva banii alocati de stat pt box acum ca sportivii romani nu mai au acces la competitiile majore . Despre Bute numai de bine el este un campion care inca nu a dovedit asta.. @gaga the third este dragut cind spune ca a boxat cu 2 boxeri de valoare in cariera dar cred ca sunt totusi prea mult Magee e gata de mult a fost un bun(doar bun ) boxer dar nu mai este de mult iar Andrade desii sa batut aproape cu toti greii categoriei a luat bataie de la toti..Totusi eu personal cred ca Bute este peste (la ora actuala) Froch si Kessler si sub Ward.problema lui este ca nu prea cred ca poate boxa cu stilul lui (garda jos si isi protejeaza barbia cu umarul in fata ) cu astia toti sunt boxeri duri buni incasatori si care lovesc puternic..e sinucidere sa boxezi fara garda cu ei mai ales cu Kessler care e si tehnic cu Froch daca nu te prinde poti sa incerci dar e riscant englezul e dur.Iar cu Ward cu stilul lui nu termina meciul.Eu fac pariu pe orice ca urmatorul adversar va fii un alt no-name Interboxul nu-si va risca gaina cu oua de aur intr-un meci riscant

2464 (2 comentarii)  •  25 martie 2011, 18:16

io’ zic ca ar trebui sa se retraga ca-i slab. avem si noi unul care mai face ro auzita un pic si si de ala ne batem stropitoarea. noi ca popor avem nevoie de un restart.

Chris (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 18:31

Da’ cine iti place tie ? doroftei ? cum nu poti aprecia un boxer precum bute ? ali a stat la panda…roy jones jr a stat la panda…mayweather sta la panda..asta e boxul. nu 2 berbeci care intra in ring si arunca pumni aiurea pana cade unul.ce-i drept..berbecii sunt aplaudati.ca si in fotbal..sunt apreciati ce-i care alearga 14km pe meci si care-si baga iarba in fund la fiecare faza.

bot_fzr (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 18:35

apropo,si eu am incercat acum cativa ani sa ma trezesc la 5 sa l vad pe mosu,n am putut m am trezit la 5 si 5 min si surpriza!mosu era deja la dusuri!

fiji (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 18:49

Daniel, nu prea ai cunostinte de box. Bute nu a avut adversari pt. ca putinii care au ramas disponibili l-au refuzat, in speta K. Pavlik si Robert Stieglitz au refuzat oferte oficiale din partea Interbox. Nu cred sa fi auzit de ei. Credeam ca o sa citesc un articol in care sa fie prezentate si niste argumente, dar cand e vorba de un „jurnalist” roman, slabe sanse.

artist02 (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 18:53

pana la urma e campion .. ce mai conteaza!!?

Ce nu inteleg eu (49 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:01

Daca tu nu intelegi acest sport, de ce il comentezi?

Si care e problema ca in spatele lui Bute a fost nu stiu cine? Puteau sa fie si Mo si F.O.C.A, ca tot Bute a fost cel care a intrat in ring si care a luptat.

O tot dati pe asta cu adversari slabi, de parca Bute ii alege. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca adversarii aia slabi v-ar bate pe voi in ultimul hal. Dar sa trecem peste asta, ca din spatele unei tastaturi toti suntem cel putin Tyson.

Eu prefer sa il felicit pe Bute si sa il aplaud. Ca nu eu fac antrenamentele alea pe care le face el. Nu le fac nici oamenii din spatele lui si nici voi nu le faceti.
El sta cu lunile si se antreneaza. Dar partea asta nu o spuneti.
As fi tare curios sa vad cand o sa faceti un articol in care sa povestiti pregatirea pe care o face Bute pentru o lupta. Sa vada lumea cate sacrificii face un sportiv adevarat atunci cand se pregateste pentru un meci important.
Dar pe voi, cei care va spuneti ziaristi, nu va intereseaza asta. Pe voi va intereseaza scandalul. De aia nici nu ati zis nimic de Bute pana nu a sarit Doroftei sa il acuze ca se bate cu adversari slabi. Doar dupa ce v-a dat Mosu’ mura-n gura ati ajuns si voi experti in box si puteti sa va dati seama care e tare si care nu e.

Ce nu inteleg eu (49 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:04

Si inca ceva.
Bute nu trebuie sa lupte cum vreti voi. Bute lupta cum vrea el, ca e barbat in toata firea, campion, nu un varzalau care habar nu are pe ce lume traieste.

Daca Bute vrea sa lupte stand pe scaun, o sa lupte stand pe scaun. Ca va place sau nu, momentan e neinvins si e si campion. Toate astea cu stilul lui de lupta care nu va place voua.

Bogdan (20 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:12

Bute este un boxer bun, asta nu poate fi pus la indoiala. Cat de bun, o sa ne lamurim cand va boxa in Vegas. Are cu siguranta un aparat de marketing mult mai bun in spate decat Doroftei, care a fost un boxer extraordinar, pus pe cafteala, care statea la bataie in orice ring. Dar care s-a retras tot pentru o bursa. C-asa e-n tenis.

marius (14 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:14

Pana Lucian nu v lupta cu cel putin unul dintre: Froch, Ward, Kessler, Taylor, Dirrel, Hopkins, Abraham el va fi doar un campion dar nicio data un mare campion. Acum puteti incepe cu faza ca nu sunt patriot ca vreau raul altuia etc. eusunt doar realist si ma uit la box de cand Bute lupta la amatori. Uitati-va cu cine au boxat baietii pe acre i=am scris mai sus si o sa vedeti ca Bute e in alta liga fata de ei degeaba esti neinvins conteaza si cu cine te-ai luptat. Marele Ali a pierdut destule lupte in cariera lui dar este considerat cel mai mare boxer din istorie ( desi eu il prefer pe joe the bomber luis).

ALEXANDRU IFRIM (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:17

Singura cale prin care Bute ar putea sa puna capat criticilor ar fi un meci cu un adversar puternic. Daca va face asta si va castiga, nimeni nu va mai avea nimic de comentat. Pana atunci vor fi mereu critici la adresa lui .

Marius (4 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:18

Serios acum, credeti ca boxul inseamna 100% sport si nu are nimic in comun cu mafia pariurilor? 🙂

Sibelius (21 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:42

Bute e un fel de Timisoara a boxului. Indiferent cat de patrioti am fi el e neinvins in liga I, dar pana la Champions League mai este.

Laur (51 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:54

Eu cred ca ai fumat ceva de ti se ducea imaginatia asa departe…

dragos (51 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:57

pana la urma, e preferabil sa boxezi cu adversari moderati in speranta ca o vei duce asa multi ani, cu o bursa din ce in ce mai mare, decat sa iti spargi capul dupa primul meci mare si apoi sa nu mai prinzi niciodata meciuri de centura…

ion caciula (2 comentarii)  •  25 martie 2011, 19:59

degeaba te chinui…sunt prea multe chestii pe care nu le intelegi domnule sendre…nu stii si gata…informeaza-te, stai de vorba cu oameni din apropierea fenomenului si pe urma poti sa comentezi…asta nu e fotbal, si nici vre-un tabloid….acu la subiect….in primul rand bute trebuie apreciat fiindca se urca in ring, isi risca sanatatea la fiecare meci….ca in spatele lui au aparut nu stiu ce personaje e mai putin important…bute a fost singur in ring, iar pumnii i-a incasat tot singur, nu i-a impartit cu nimeni…..legatura cu doroftei mi se pare una grosolana, incerci sa compari merele cu perele…daca recunosti ca nu te pricepi, de ce nu iti vezi de bucatica ta??de ce nu ramai la fotbalul tau ieftin??(desi pun pariu ca nici pe ala nu l-ai practicat decat in spatele blocului)

mihai (12 comentarii)  •  25 martie 2011, 20:35

In sfarsit un ziarist care are curajul sa spuna lucrurilor pe nume despre Bute. Bravo!

Tudorache Gheorghe (6 comentarii)  •  25 martie 2011, 20:35

Bute (spre deosebire de Doroftei) , nu boxeaza foarte spectaculos , ci EFICIENT ! Cei mai multi dintre detinatorii de centuri si care au ( avut ) manageri buni in spate(care i-au sfatuit bine , dar si au fost ascultati de sportivii pe care-i manageriau !) , au aceleasi strategii : pastrand centura cat mai mult timp , fac si bani (toata lumea inclusiv sportivul !) , atrag si alti sportivi pe care sa-i managerieze , sunt in atentia tuturor , se vorbeste de ei , etc . Un adversar cat de cat valoros , chiar si printr-o lovitura norocoasa ii poate indeparta de gaina cu ousoare de aur , deci , nu-i intereseaza SPECTACOLUL ci REZULTATUL ! Salut iubitorii si cunoscatorii fenomenului sportiv !

PavelKO (3 comentarii)  •  25 martie 2011, 20:42

Sendre, ai fost in vacanta? Mi-ai lipsit

tm (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 21:07

cine e doroftei in primul rind? unul care de frica a „pierdut” meciul la cintar, in al doilea rind e o mizerie ca om

ionut (7 comentarii)  •  25 martie 2011, 21:14

coreeect ! tot respectu pt Bute… cand ii bate pe aia din super 6 atunci putem sa zicem cu adevart tare ! pana acum a avut adversari sub nivelul lui ! Doroftei nu vorbea aiurea, el chiar a boxat cu cei mai buni si nu la montreal de fiecare data. Oricum Bute merita laudat. Sper sa o tina tot asa

Ce n-am înţeles la meciul lui Bute | Stiri Scurte (130 comentarii)  •  25 martie 2011, 21:16

[…] acestea, solidar cu colegii mei de la online, duminică la cinci m-am trezitArticolul complet: Ce n-am înţeles la meciul lui ButeArticole asemanatoare:Pandurii s-a înţeles cu Dinamo. Meciul de vineri se joacă Conducerea […]

secu (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 21:52

De cind cu Don King nu prea mai am incredere in boxul profesionist,in corectitudinea lui,dar ,fata de Doroftei,macar Bute stie sa se adapteze sistemului si iata-l ca se mentine.Cine nu stie ca in boxul profesionist trebuie sa faci bani multi pentru cei din spatele fenomenului pentru ca sa te mentii acolo sus?Bravo lui Bute ca stie asta si ca mai stie si box.Oricum Doroftei a reusit sa fie jalnic si la meciul de pomina cu retragerea si mai ales acum cind ar putea sa taca,indiferent ce crede el.e vorba totusi de un roman de-al nostru,dar la noi la romani invidia e in ADN.Succes Bute,mai ia-le niste bani si niste centuri,lasa-l pe doroftei si pe cei ca el…

dcoios (4 comentarii)  •  25 martie 2011, 21:57

deocamdata Bute a bagat vreo 6-7 milione de Dolari in buzunar , restul mai conteaza?

al (10 comentarii)  •  25 martie 2011, 22:06

e bine ca`l apreciaza toata canada si nu`l apreciaza domnul sendre, MIHAI LEU totusi vb frumos despre performantele lui bute nu ca altii 🙂

Turcu1921 (1 comentarii)  •  25 martie 2011, 22:35

ce sa zic prietene…uite-te la amatori daca nu-ti place stilul lui Bute!!!…. 😀

danSteaua (8 comentarii)  •  25 martie 2011, 23:15

Bute e un mare campion. E considerat #1 la super mijlocie. E temut si evitat de ceilalti „mari”, dar se apropie ziua adevarului, ziua in care Bute va unifica centurile la super-mijlocie.

Leo (2 comentarii)  •  25 martie 2011, 23:33

ai putea cel putin intelege ca Brian Magee este din Northern Ireland(capitala este Belfast) nu din Irlanda (capitala la Dublin)

In rest numai bine
bafta Bute!

Bogdanel (2 comentarii)  •  25 martie 2011, 23:59

Pana una alta Bute este CAMPION MONDIAL-nu stiu daca sti ce inseamna asta,de ce nu incerci sa apreciezi asta,crezi ca este putin?Faptul ca este CAMPION MONDIAL conteaza,as vrea sa te vad si pe tine incercand

marius bute (1 comentarii)  •  26 martie 2011, 0:58

D-le Sendre nu inteleg ce astepti tu de la acest om. este campion. mai mult decat ce o sa fii tu vreodata. el este admirat de oameni cu o cultura poate mai bogata decat a ta. e bine ca noi romanii il criticam si restul lumii il lauda. sau doar vrei sa il impulsionezi? daca da,atunci inteleg rostul articolului. si asa cum a zis cineva mai devreme: s-e descurca sa stea acolo in top inseamna ca e istet si se adapteaza. banii conduc totul in sportul de azi..iar el face bani..asa ca sincer acest articol e doar o pierdere inutila de timp..si pun pariu ca ti-a luat ceva timp sa il scrii….

alin_deva (1 comentarii)  •  26 martie 2011, 1:24

am o intrebare ..de ce tocmai bute ? de ce credeti ca are adversari slabi?
sau il lasa ceilalti sa castige…poate are omu pile undeva sus….nu as vrea sa stati nici macar 30 de secunde in fata unui adversar invins de bute pana acum….romania tara lor…

diss (40 comentarii)  •  26 martie 2011, 1:42

RAMAN LA PAREREA CA BUTE NU A AVUT,PANA ACUM, ADVERSARI DEMNI DE EL!
SA ITI PUI IN JOC CENTURA DE 7 ORI SI SA NU FI PUS IN DIFICULTATE NICI MACAR O SINGURA DATA,IATA O PERFORMANTA GREU DE EGALAT!
MANAGMENTUL DE LA INTERBOX ESTE DE NOTA 10 DAR SA IL VEDEM PE BUTE CU UN ADVERSAR SERIOS ,NU CU MASCARICII ASTIA CU CARE A BOXAT PANA ACUM!

Bogdanel (2 comentarii)  •  26 martie 2011, 2:13

@diss:
Nu sunt de acord cu tine,parerea mea este ca nu poti ajunge campion mondial in orice domeniu vrei tu fara a munci din greu,trecand de adversari de 2 bani

kresspie (1 comentarii)  •  26 martie 2011, 2:30

Tot respectul pt Bute, dar pentru baietii care il ridica in slavi: omu e campion mondial „judetean”, mai puneti mana si informati’va…IBF e un fel de cupa Intertoto!!!

mad max (1 comentarii)  •  26 martie 2011, 3:32

bravo tata, m-am distrat. iti trebuie ceva curaj sa le ataci baietilor campionul, unde or fi vazut ei lipsa de respect pentru ce a realizat pana acum n-am idee. nici mie nu-mi place stilul lui de box si cred ca e in mare parte fabricat, dar asta nu inseamna ca nu-i apreciez efortul, munca. inca o data bravo, sa spui intotdeauna ce gandesti si sa te fereasca dumnezeu de mase. iesi din rand, esti mancat.

widoqq (2 comentarii)  •  26 martie 2011, 8:04

Mai baiete, in tot ce ai spus in acest articol intro singura afirmatie a ta ai dreptate! Citez:.,,…mintea mea plecata de acasa..„

andu (1 comentarii)  •  26 martie 2011, 8:09

marele campion Calzaghe a avut maciuriler tari tot spre sfarsitul carierei asa ca mai e timp pt Bute sa faca meciuri cu advesari puternici

nastase (1 comentarii)  •  26 martie 2011, 9:12

Da nene, corect, ne doare dar asta e adevarul in cazul lui Bute. Toti astia care te cearta acum pe tine Daniele, dupa primul meci cu un adversar mai tare or sa-l tavaleasca pe el. C-asa-i in tenis! 🙂

flotop (3 comentarii)  •  26 martie 2011, 9:29

Prietene, esti roman si tu, trebuia sa arunci cu noroi, ca de…de ce sa ne bucuram si noi…

room (11 comentarii)  •  26 martie 2011, 12:04

de, ca la „Cantarea Romaniei”!!!

LUNETISTU (20 comentarii)  •  26 martie 2011, 12:05

Esti mic baiete ! Nu stiu cit box ai vazut la viata ta , dar vad ca nu te pricepi la acest sport . In anii`70 , Teofilo Stevenson , venea la Bucuresti , boxa 5-6 reprixe tot turneul si pleca cu centura de aur si nu-l mai critica nimeni ca avea adversari slabi . Centura de aur era , ca valoare , unul din primele 3 turnee din lume la care participa aproape toata elita boxului amator mondial .iar scoala de box sovietica , ca si ce-a cubaneza , erau cele mai tari din lume .In box sint stiluri si stiluri . La fel si in cazul de fata .Victor Zilberman s-a batut cu Koreea (campion mondial cubanez la 67 de kg . ca chiorii , stil Doroftei )pina la epuizare . La fel si Alec Nastac (la semigrea in semifinala CM.de la Havana ) cu Mate Parlov(sirb care trecut la profesionism a ajuns canpion mondial ) si a pierdut .In schimb , Santiago Carillo (tot cubanez , tot campion mondial la 75 Kg .) ,ajutat si de fizic cistiga elegant si fara prea mari eforturi , chear daca la batut Dafinoiu intr-o finala a Centurii de aur . Despre box , ar fi multe de spus .Alcides Sangara i-ti spune ceva ?

Comentează