Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Un bărbat de fotbal: Victor Piţurcă

Fostul selecţioner a umplut două din cele mai faimoase arene de la noi. Azi iese la bătaie cu fruntea şi pieptul sus

Recunosc, nu-mi place Victor Piţurcă. Încă de cînd, în primul său mandat la echipa naţională, ne punea să […]

duminică, 16 ianuarie 2011, 7:24

Fostul selecţioner a umplut două din cele mai faimoase arene de la noi. Azi iese la bătaie cu fruntea şi pieptul sus

Recunosc, nu-mi place Victor Piţurcă. Încă de cînd, în primul său mandat la echipa naţională, ne punea să ne tîrîm pe sub porţile de la Săftica, în încercarea noastră de ziarişti umili dornici să vadă antrenamentele lui Hagi ori Gică Popescu. Apropo de liderii Generaţiei de Aur, nu l-am înţeles atunci de ce a refuzat cu încăpăţînare, ok, asta e una dintre „calităţile” sale, un drum la Istanbul pentru a îngropa securea războiului care l-a îndepărtat de pe banca „tricolorilor”. Între a merge la Euro 2000, unde calificase pe propriile puteri echipa, şi a spune adio, a ales varianta din urmă.

„De aici înainte va plăti Mititelu”
N-a fost de înţeles nici astă-toamnă, cînd a preluat Universitatea, alăturîndu-se unui patron fanfaron, falit şi fals din picioare pînă deasupra ramei ochelarilor de soare pe care-i poartă cu mîndrie de atîta amar de ani. Nu doar că i s-a alăturat, a mai adus de acasă, de bunăvoie şi nesilit de nimeni, şi o căruţă de euroi! „Am făcut-o pe pielea mea. Dar n-am ieşit să mă văicăresc că, din cauza asta, copiii mei vor avea de suferit. Oricum, am plătit pentru greşelile mele. De aici înainte va plăti Adrian Mititelu”. E doar una dintre declaraţiile lui Victor Piţurcă. O declaraţie însă care te taie pe şira spinării.

Piţurcă, între Maradona şi Petrache Lupu

Ca orice personaj, Piţurcă atrage. E omul care a umplut două stadioane rebegite, Ghencea şi fostul „Central”, de parcă ar fi Maradona, Messi, Adrian Păunescu, Mick Jagger sau Petrache Lupu, minunea de la Maglavit, că tot vorbim de olteni. Are o echipă de tehnicieni şi oameni de birou în jurul lui care ar putea juca în „Cei 7 magnifici”. Neagoe, Boldici, Florin Marin, Martin Tudor, Costeşin, Cristescu şi nu mai ştiu care arată şi ţin de Piţurcă de parcă ar fi o trupă de comando. Nu e puţin lucru, nici de o parte, nici de alta.

Rezultatele de la Craiova, o perioadă scurtă şi nervoasă, nu cîntau, vorba lui Hagi, cu Piţurcă. Dar echipa juca fotbal. Vedeai în ea bucurie, emoţie, plăcere, culoare. Parcă şi „Piţi” era altul. Ţinea conferinţe de presă săptămînale, preluate live şi pentru farmecul lor de televiziunile de sport. Apoi, firul s-a rupt. Patronul acela falit şi fanfaron a călcat cordonul prin care antrenorul alimenta o echipă altădată de legendă, azi, ieri şi, probabil, de-a pururea muribundă. „Lui Mititelu poţi să-i spui orice, numai că n-are bani să nu-i zici”. Nu-i aşa că a început să vă placă Victor Piţurcă?

Într-un fotbal dominat de porecle şi de indivizi cu coloana vertebrală un pic mai tare decît hîrtia de ziar, te-ai fi aşteptat ca Piţurcă s-o dea la pace cu Mititelu. Un fel de pupat Piaţa Independenţii, made in Oltenia. 99 dintr-o sută ar fi făcut asta. Ghinionul lui Mititelu, al o sutălea s-a numit Victor Piţurcă. Omul a ieşit cu fruntea şi pieptul sus. A tras vălul de pe faţa unei echipe care agonizează de ani buni, dezvăluind lucruri incredibile. Despre echipă, despre patron, despre jucători. Se poartă la noi sintagma „om de fotbal”. Nu prea poate nimeni să spună exact ce înseamnă asta. De cîteva zile, a apărut în Romania şi un bărbat de fotbal. Brunet, înalt, calm şi al naibii de tare. S-ar putea să fie şansa sau ne-şansa fostei „campioane a unei mari iubiri”.

Comentarii (35)Adaugă comentariu

fan_stiinta (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 1:14

Nanule BRAVO! Stiu ca in adancul sufletului tu ti cu Craiova! Stiu ca in ultimul timp ai scris multe articole defaimatoare la adresa lui mititelu, articole care le catalogam drept prostesti cand le citeam, insa acum vad ca ai avut dreptate! Ai avut dreptate de la bun inceput de cand l-ai atacat pe acest infractor din booveni! Bravo si tine-o tot asa! Numai impreuna cu presa putem sa scapam de nemernicul boovean care a distrus un brand, o istorie, o icoana… PLEACA BOOVENE!

RNGade (5 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 1:17

Parerea ta…

Sa asteptam si altele.

Cifrele, domunle Nanu sunt singurele care nu mint. Si ele nu vin deloc in sprijinul parerii dvs. Rezultatele „Marelui Antrenor” vorbesc foarte clar despre maximul sau potential.

milanez (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 2:20

genial…daca omul asta piturca nu ar fi o valoare,nu ar avea atata sustinere,si cand vorbeste o face foarte bine, mititelu se injoseste cum a facut-o intodeauna ,imi place de tine nanule pentru ca deja esti o prezenta placuta in o presa si ai persoanliate destul de ridicata,nu ti-e frica de adevar! daca se va creea un nou proiect la craiova va fi pt olteni ca sa ii reorezinte se va incerca ceva din pasiune,ceva cu cap nu cu gainari cum face mititelu…daca putea il da afara direct,dacaera om..dar daca nu are cum.incerca sa il umileasca se comporta precum un tigan..si se va pune puntul pe I..in scurt timp..forta pt dreptate!!!

CATENACIO (9 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 2:24

Apropo…….doi GOLANI,care au incercat sa se „tzepuiasca”reciproc……amindoi isi merita soarta!! Daca”amicul”tau,mititelu(da…asa merita scris)….este o persoana care nu mai are ce pierde,cunoscut fiind ca un „circar”de ultima spetza,nea Piti a comis-o de data asta,a fost penibil in toate explicatiile date si comentariile facute……nu a avut”vorbele”la el si eu cred ca ,in fata oamenilor(din toate categoriile) a avut ENORM de pierdut!! De data asta a „jucat” FARA MASCA(surprins fiind de evenimente)…….si noi toti am descoperit un alt Victor Piturca??!! Situatia de la Craiova poate scoate in evidenta si anumite aspecte pozitive de parte lui Piturca(asa cum spui si tu),dar…. insuficient pt.al ajuta cu ceva….deocamdata!!REPET….pierderea capitalului de imagine si incredere al lui V.P. este ENORM!!!!!!!! Despre celalalt personaj nu mai are nici un rost sa vorbim….il stim cu totii cei poate capul….un ANIMAL!!

Iancu cel Mare (4 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 2:27

Valoare unui antrnor este data de rezultate .

PTURCA si TRUPA DE POKERISTI =1 punct din 21 posibile

Cum ai putut scrie ca un antrenor care castiga 1 punct din 21 de puncte posibile este un antrenor bun?Rusine…

caracal (4 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 2:33

1 punct din 21 de puncte au castigat Pocheristii cu Piturca in frunte. Oamenii acestia au fost primiti de olteni cu bratele deschise si ei si-au batut joc de dorinta sincera a oltenilor de a vedea Universitatea pe locurile din fruntea clasamentului. Au castigat 1 PUNCT si AU PIERDUT 22 de PUNCTE si le vorbeau de locul 1.

DOMNULE NANU : 1 Punct castigat si 22 de puncte pierdute. De ce vrei sa ne prostesti ?1 punct din 23.

Dumnezeu sa te ierte!

stelistul 51 (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 3:20

zici tu ca a iesit cu fruntea sus?din contra zic eu,s a cam fript ,plus ca si a cam dat arama pe fata,amandoi s au facut de cacao si au demonstrat ca trebuiau sa mai faca niste ani de scoala,dar nu la fara frecventa.

talpaiadului (3 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 4:44

Piti a gresit prima data cand, dupa ce a terminat cu nationala, a ramas somer in loc sa antreneze in strainatate. Asta pentru ca a pretins un salariu care pana si arabilor li s-a parut piperat. Apoi s-a asociat cu doi dintre cei mai perversi patroni din fotbalul romanesc, Becali si Mititelu, in conflictele cu cei doi Piti avand de fiecare data dreptate. Ce o fi fost in capul lui nu stiu, mai ales ca Becali il mai umilise si inainte, dar isi merita soarta. Mititelu nu va plati nimic, asa cum nici Becali nu a platit.

motanul incaltat (173 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 6:24

Meritul lui Piturca la Craiova este acela ca acum,a aflat o tara intreaga despre cit de sarac si incult este Mititelu.Pina acum o stia Craiova,Mitica Dragomir si alte citeva personaje.Daca e bine pt.U :NORMAL—numai asa se poate porni de undeva,pina acum toti naivi se minteau singuri ca Mititelu face si el ce poate pe timp de criza.CRIZA n-are nici o legatura -a lovit poate in unele afaceri ce mergeau cit de cit,nu in Mititelu care a facut numai afaceri dubioase si acum asteapta o ploaie cu euro de sus.Insa,de sus curge doar apa-nu euro….

johny (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 9:13

Vesnica problema;PROSTIA OLTENEASCA!!!!!…..De care aceasta campioana a unei mari prostii nu va scapa niciodata!!!Ma doare Craiova!!!!!!….Craiova lui LUNG , NEGRILA, TILIHOI, UNGUREANU, TICLEANU, DONOSE, BELDEANU, CRISAN, CAMATARU, BALACI!!!…..Pentru toti oltenii…..acesta era 11-le maxim!!!!!….O echipa in care CARTU, GEORGAU si IRIMESCU nu se intalneau prea des cu primul 11!!…..ACESASTA ESTE cRAIOVA CARE MA DOARE PE MINE!!!….CARE TIN CU STEAUA!!!….Pacat de aceasta zona plina de glorie si legenda a fotbalului romanesc!!!

io (14 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 9:24

Crezi ca numai Craiova e saraca? Pe praful asta multi sunt in genunchi, vezi Dinamo, Rapid. E meritul lui Pizurca faptul ca a tras perdeaua? Crezi ca nu se stia asta? Dupa ce s-a intamplat singura lui sansa este sa se arate barbat, pentru ca daca pierde si la Mititelu a terminat-o cu antrenoratul. Se agata de proiectul noii echipe ca sa ramana in cartile fotbalului romanesc, dar nu stie ca noii parteneri sunt cele mai mari jigodii. Poate ca ar trebui sa stea de-o parte si sa se judece cu Mititelu. Eu credeam ca este un baiat destept, dar vad ca este doar un prost increzut caruia i-au iesit 2-3 tunuri. Acum roata norocului s-a intors si a luat-o la vale. Iremediabil. Mititelu mai poate scapa din vrie, dar Pitzurca e terminat. Pentru modul nesabuit in care se expune, exista o singura explicatie: banii adusi la Craiova sunt ai lui Netoiu si acum e la mana acestuia. Din lac in put.

Gianni (7 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 9:28

Piturca este unul singur:un antrenor ce a luat un singur titlu/4 sezoane cu Steaua (e mult?),un fost selectioner cu oarecare succes (are ochi de selectioner,e cert),dar cind vine vorba de stabilitate,de constructie,de relatii publice lucrurile se ingusteaza bruc.Vine cu un staf stufos-in general yes mani,fara rezultate notabile,ca antrenori,vine cu pretentii materiale enorme,vizavi de rezultatele produse pina acum,dar mai ales vine cu pretentii curioase,de a-si conduce patronul.E$l nu da rapoarte,da doar ordine,cind e vorba de „proba realitatii”,rezultate,nu le are.Dar,curios sta bine cu suporterii,cu o parter a presei.Inconjurat de loaudatori (Netoiu,Camataru,Cartu) in general din aceiasi categorie cu el Piturca s-ar vrea un Mourinho,mai mic.Are o probleme :setea de bani luati prin contracte cu conditii deocheate („sa nu vorbesti” ,”sa nu-l tulburi cu intrebari despre rezultate””,sa poti da bani,dar sqa nu intrebi ce face cu ei” etc).Altfel iti ia milioane de Eu,terenuri.Mai sa fie!.De ce oare nu l-o fi vazut vreun patron din Europa ? Sau poate de prin deserturi ?.Pentru ca afara nu poate,nu rezista,nu are cazionouri,unde mai si triseaza (se zice).Afara te tin rezultatele,asta nu-i place lui Piti,la noi prietenii (Corleone,Netoiu) si fraierii (Mititelu si Becali)

oliviu85 (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 10:08

Bun art, Craiova si Oltenia este cu Piturca, ptr ca „echipa juca fotbal. Vedeai în ea bucurie, emoţie, plăcere, culoare”

yaruk (21 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 10:08

Se intrevede mai degraba un razboi civil decat o echipa puternica

briser (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 11:05

D-le Nanu…
e clar dvs a inceput sa va placa piturca…unora ca mine, care au alte sisteme de valori, n-o sa ne placa niciodata…ptr ca nu stiu cum poti aprecia un individ a carui acte dovedesc mereu ca filmuletul care circula pe youtube nu e un fake…
se vorbeste peste tot despre performantele marelui manager…care a calificat nationala…care a luat un titlu cu steaua…a calificat o nationala in care jucau, daca-mi aduc aminte, cel mai bun grup de jucatori strans vreodata sub tricolor…generatia de aur…a castigat un titlu cand stelei nu prea i se impotriveau multi…
nu sunt avocatul lui mititelu, personaje ca el nu vor rezolva problemele fotbalului nostru…desi eu mi-asputea permite sa fiu partizan, ptr ca nu sunt ziarist…
dvs insa, in fiecare zi, aratati ca aveti personal ceva cu brutarul de la craiova, si o faceti fatis…incercati sa va controlati, d-le Nanu…ptr ca in acest moment eu va asociez celui de-al 8-lea magnific…btw…sa-mi explice si mie cineva care dintre toti secunzii lui piturca, cu exceptia poate lui f. marin, a aratat ceva in materie de antrenorat…
in rest, astept reactia dumneavoastra, D-le Nanu, cand respectabilul manager va incerca sa sufoce U Craiova cerand cele 5 milioane de euro (pe care nu-i va da mititelu, ci echipa…)
si atunci poate si dvs veti reusi sa intelegeti de ce nu-l veti angaja niciodata pe piturca manager, in cazul in care veti hotari sa investiti intr-o echipa…

gima (21 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 12:38

Piturca este un antrenor ca oricare altul de la Romanica, rezultatele arata acest lucru. Adica in momentul cind nu avea echipa, sau nu se dadeau la o parte ceilalti, a avut rezultate mai slabe decit Hizo, Cirtu, Sdrobis etc. Ca om este greu de calificat. La calitati : consecventa, dar si aceasta fara flexibilitate duce la nebunie citeodata. una peste alta cred ca Satana nu are dreptul sa-l critice pe cel care i-a dat de lucru si i-a acordat sansa sa-si revina, ca inainte si acuma e dus tare pe tobogan. Cei care il mai urmaresc pe la tv cu mieunaturile lui pierd timpul. Timpul lui Piti s-a dus. Ce scoala de antrenori a facut? Aceeasi cu Boloni dupa 50 de selectii?! Macar ala si-a continuat studiile.

mircea (3 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 13:42

D-le Nanu incercati asa usor si subtil sa pupati partea dorsala a unui ingamfat pseudoantrenor care cum aminteati va tara pe sub gardurile de la Saftica si ai mai dati un bobarnac lui Mititelu care asa cum este el cu f. multe defecte si-a bagat toti banii lui indiferent cum ia facut (si nu sunt chiar putini ) vorbim de zeci de milioane de euro .Cred ca daca va pretindeti a avea coloana vertebrala ar trebui sa fiti mai echilibrat nu sa va dat dupa gaura(vorba narodului)

eden (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 13:43

E de-a dreptul jignitor pentru cititorii de rand cum ziaristi de genul asta inteleg sa se dea importanti. Intelegem ca e vorba despre o parere personala, dar de aici pana la a spune pe canale publice ca nu-ti place un om, e in esenta o mostra de ingamfare. Cred ca ai o parere prea buna despre tine. Articolul asta ar fi trebuit sa deschida niste minti, sa formeze opinii, nu sa dea pe fata niste frustrari nascute din orizonturile tale inguste. In practica exista doar o concluzie…una foarte simpla: Piturca a avut rezultate foarte slabe la Craiova si a fost tratat la fel ca orice alt antrenor care a trecut prin Banie in ultimii 5 ani, cel putin. La fel s-a intamplat si la Steaua sau la Cluj. Rezultatele lipsesc, antrenorul pleaca. O comparatie binevenita este Nicolo Napoli – in mare, cu acelasi lot era aproape sa mearga in UEFA. Patronul, si atunci, ca si acum, era la fel de sarac si fanfaron, iar antrenorul a fost demis in mod josnic. Cu toate astea, niciun „editorialist„ (nu ignorati ghilimelele) nu a sarit atunci sa-l blameze pe Mititelu la fel cum o face acum, eschivandu-se in aparatori destoinici ai lui Piti. Piturca e profesionist, dar nu poti sa impui nimanui ce si cum sa spuna, atata timp cat nu tu vii cu banii (milionu` lu` piturca nu ar trebui sa-l reduca la tacere pe mititelu). Sincer, incep sa ii dau dreptate lui MM, care spunea ca nu are ce discuta cu oameni in al caror vocabular exista un cuvant precum „perversitati„. Niciun antrenor cu minima gandire logica nu vine la o echipa daca stie ca nu are bani la dispozitie. In concluzie, jurnalistii care sufla-n confetti sa aiba demnitatea sa-i recunoasca si erorile lui Piturca, un mic agramat, in opinia mea, in afara de venirea lui la echipa fara garantia ca va avea fondurile necesare la dispozitie.

eden (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 13:50

Da…inca un lucru interesant: sa zicem ca Mititelu e obligat sa ii dea alea 5 milioane lui Piturca, pe langa cele 7 datorii la stat. Mititelu nu are de unde, echipa nu primeste licenta si el nu are cu ce sa mai tina echipa – in cazul asta, imi poti indica matale acum macar 2 oameni care ar fi dispusi sa achite 12 milioane si sa preia Universitatea Craiova? Astept raspuns si promit ca revin cu scuze :d

Ralter (7 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 14:17

Sunt fan Universitatea, m-am nascut cu ea in sange, genetic probabil, avand in vedere ca ambii parinti erau fani Craiova, nu am nici cel mai mic respect si apreciere pentru Mititelu, e un incult, un taran, ca multi altii din fotbalul romanesc, nu mi se pare capabil sa lege doua fraze coerent. Totusi, singura mea… sa-i spunem consideratie, fata de Mititelu este pentru ideea lui de a creste tineri, si de a refuza vanzarea lor la prima oferta.
De partea cealalta, Piturca! Piturca e un fel de Mourinho al campionatului nostru, la nivel de mass-media, de vorba, de aroganta, si tocmai chestiunea asta a atras fanii la stadioane, nu jocul, stati linistiti. Lumea il privea pe Piturca, si recunosc ca printre ei ma numaram si eu, ca pe o garantie a normalizarii situatiei de la Craiova, si pe undeva, chiar ca pe o garantie a succesului. Dar Piturca nu e un Mourinho al campionatului nostru! Nici pe departe! Eu, unul, am renuntat sa mai urmaresc campionatul romanesc. E teribil de slab, de anost, de banal. Vezi goluri din intamplare, tactica merge pe ideea „fundul in poarta, poate ne cade ceva in atac”, joc lent, trageri de timp, absolut plictisitor, parca si atmosfera din tribune ma forteaza sa schimb pe alt campionat. Si asa am si facut. In momentul in care a venit Piturca, mi-am spus: Gata, tati, fotbal, ii rupem pe astia, terminam pe 6, la anul campionatul, minunat! Am reinceput sa vad campionatul romanesc! Atunci mi-am dat seama, Piturca e la fel de valoros ca orice alt antrenor din Romania! Piturca e banal! Acum ce sa fac? Schimb din nou pe Anglia, Franta, Spania, si il astept pe Boloni, poate vine Lucescu la Craiova, al mare, nu cel mic… Sau cine stie… poate chiar Mourinho, cel adevarat!

AUREL (11 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 14:29

Se vede cu ochiul liber cit de gsp isti sunteti .Si un copil de clasa a patra a .realizeaza deraierea vostra profesionala si patizanatul fatis pt o persoana care a clacat la doua cluburi mari din cauza pretentilor f mari si a rezultatelor lamentabile .Sforariile vostre pt asa zisa audienta nu au avut darul sa l ajute pe Piturca .Este de notorietate ce ai putut face zilele astea.
Ma intreb cum poate o televiziune sa manipuleze fatis (in favoarea lui Piturca ) si sa l invite pe GROPARUL Craiovei Netoiu ,sa i dea cu parerea despre probelmele finaciare cu care se confrunta AZI Mitielu ???…stiut find faptul ce de acesta se leaga masurile cele mai falimentare care a adus echipa in criza de lot si de bani !!!

me (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 14:37

caracal, nu ti-e rusine?? care 23 de puncte, doar 1 a castigat??? Stii care e bilantul lui Piturca la Craiova:
16 meciuri, 7 victorii, 3 egaluri, 6 infrangeri si mult ghinion in meciurile cu Dinamo, Gloria Bistrita, CFR, Vaslui, Gaz Metan … penalty-urile ratate de jucatori nu se pot pune in spinarea lui si n-are echipa, n-are rezerve, s-a accidentat si Iliev … asa ca nu mai dezinforma aiurea.
Piturca a castigat la fiecare meci 1,56 puncte ca si medie. Prin comparatie Ticleanu a luat doua puncte in 5 meciuri, deci 0,2 puncte pe meci, cum ti se pare???
Esti un mincinos, stai jos..

me (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 14:41

… ticleanu a luat 0,4 nu 0,2 puncte pe meci, oricum e mult mai putin … Piturca a fost primul antrenor cu adevarat bun al echipei de cand e booveanul si pe vremea caruia echipa joaca fotbal cu adevarat, pacat … daca facea el pregatirea din iarna asta aveam sanse sa prindem uefa, sa vezi cu Napoli ce n-or sa poata alerga dupa pauza … ca de-aia l-a dat afara … Napoli e catelus …

aurel (11 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 15:08

me stai jos esti un mincions !!!cum poti sa afrimi ca incompetanta profesionala se chema ghinion ??cand tu te numesti antrenor ,presupun ca inveti corijezi din mers ,faci analize pertineste ,indrepti ,ajustezi .ia o cum vrei .Cum poti sa ne minti ca un antrenor nu poate inbunatatii si determina elevii sai sa execute eficient lovituri de la 11 m??.Trebuie sa fii mitocan sa nu ti dai sema ca orice gresela poate fi reparata .Acest Piturca adovedit ca afost depasit la toate capitolele in planul antrnoratului ,probabil -sic eu -din cauza prerogativelor multimple pe care i le a pus Mitielu pe umeri!!!!
Un singur lucru este cert :Piturca nea mintit cu fotbalul .II urez mult succes in strainatate ,acolo unde se lauda ca are mari oferte !!!!

starchild (4 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 15:27

Credeam ca Piturca e un ‘tip smecher care le inchide gura patronilor si le dicteaza muzica pe care sa joace’, acum zici ca e ‘un barbat de fotbal care pleaca cu fruntea sus’ … for crying out loud! … i s-a trantint poarta stadionului in nas (!!!). Acum joaca cacealmaua cu infiintarea unei noi echipe, care sa fie propria lui jucarie (mai putin partea de finantare, pentru aia exista Adeptii cultului Piturca). In opinia ta asta este coloana vertebrala? Ieri ‘frate cu Adrian’, azi ‘concubina cu dusmanii lui Adrian’, scindarea fandomului din razbunare? What is wrong with you?

Piturca e acelasi individ meschin caruia i se sburlea bretonul de bucurie cand Steaua pierdea 3-5 cu Lyon si dadea ca exemplu egalurile eroice obtinute de el cu Franta. Acelasi individ care si-a lasat jucatorii fara antrenor pe banca la un meci oficial, ca tactica de presiune si negociere. Cat de penibil poti sa fii sa-ti tradezii jucatorii adusi de tine in felul asta? … macar poti sa te desparti dupa meci, civilizat.

PRESA ROMANEASCA si FANI. Vad ca continuati sa traiti pentru anumiti indivizi. Asa intelegeti voi fotbalul, dar si viata. Pentru voi democratia si capitalismul e doar o varianta customizata de comunism, in care persoana care face obiectul religiei voastre nu mai este impusa, ci o alegeti voi (Piturca, Hagi, Mutu); modul de viata si de gandire este insa acelasi.

Hai sa va zic cum se vede fotbalul in mileniul 3, de cealalta parte a baricadei:
– echipa nationala e doar o zorzoana vestimentala, in care antrenorii sunt numiti si destituiti in functie de interese electorale si mediatice. Acest mecanism electoral si publicitar, care ar trebui sa ne taie rasuflarea si sa ridice cota antrenorilor (cum i-a ridicat-o lui Piturca), este organizat mai mult dupa principii de fotbal amator si semi-profesionism; fara contracte de munca inregistrate, fara asigurari, fara remuneratie, 10 meciuri pe an plus amicale, insemnand 10 mini vacante pentru jucatorii. I-as da Nationala pe mana oricarui blogger GSP-ist cu aceeasi incredere si speranata cu care i-as da-o unuia ca Piturca, Lucescu sau Hagi.
– cluburile de fotbal sunt cele care CREAZA fotbal, creaza nationale, creaza si formeaza jucatori, ratinguri si spectacol, dar si CV-uri pentru antrenori. Spre deosebire de perceptia obtuza a mass-media, cluburile nu sunt altare dedicate unor zei la care se inchina ei, antrenori cu breton sau fara, jucatori cu tatuaje sau fara. Cluburile reprezinta ASOCIATII de persoane si competente, fiantate de unul sau mai multi investitori decisi de dinamica pietei, conduse de un consiliu de administratie (numit/format din actionar/actionari) care numesc un manager care se ocupa de partea executiva, pune in aplicare politica finaciara, vine cu un plan de activitate/performanta si numeste un antrenor care sa puna in aplicare acest plan.
– treaba antrenorului nu este nici sa fie DJ, nici sa inchida gura patronilor sau altor persoane aflate deasupra dpdv ierarhic, ci SA PUNA IN APLICARE POLITICA CLUBULUI si sa-si indeplineasca obligatile la care s-a angajat prin contract (ceea ce elimina din start notiunea de ‘sluga’ ca sa nu avem discutii ulterioare). Esecul in a aplica politica de performanta a clubului si a respecta ierarhia contractuala nu denota ‘coloana vertebrala’ (in ce priveste confuzia d-lui Nanu), ci lipsa de competenta si insubordonare contractuala.

1. D-le Nanu, Forminte, va folosit de fani/cititori pentru a va promova CRUCIADA d-voastra impotriva patronilor si detinatorilor de societati, dar neglijati sa veniti cu alternative democratice, ceea ce face din ‘opera’ d-voastra doar o cacealma pe care o prezentati ca si chinta royala.

2. A creea societati paralele si arunca echipa din propriul stadion, de fiecare data cand nu suntem de acord cu politica detinatorului societatii, este pueril; scindarea fandomului este cel mai mare rau pe care il puteti produce unui club de traditie cum este Craiova; si nu in ultimul rand exista legii care protejeaza integritatea patrimoniului societatilor comerciale (impozitele nu se platesc de pomana). Ati ajuns sa fiti aservit unuia din cele mai primale sentimente, razbunarea oarba, si mai credeti ca sunteti si moralisti, iata ce paradox.

3. Lipsa de performanta, o alta scuza usor de folosit. Din 18 cluburi doar un club castiga titlul; din 7-8 antrenori care isi asuma responsabilitatea pentru titlu, doar unul este justificat in a-si mentine job-ul in anul urmator; Craiova nu este singurul club care a investit in ultimii ani, dar este unul din putinele care a fost dat afara din leagan cu complicitatea proprilor fani; Mititelul nu are decat vreo 5 ani la Craiova si voi vorbiti de parca i-ar apartine rezultatele ultimilor 20 de ani … performanta nu se creaza peste noapte, mai ales la un club de traditie (e mult mai simplu la Urziceni and co, care nu au pietre de moara legate de picior).

Sunt multe aspecte pe care nu le intelegeti si nu le dezvoltati in aceste articole de opinie, ODELE nu sunt printre ele.

aeliuss (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 15:59

manager si antrenor ca si Piturca nu o sa mai aiba nici in visele lor Universitatea Craiova si toti oltenii stiu asta..ce sa faca Piturca cu o echipa care are 4-5 jucatori de Liga 1..a scos maxim din aceasta echipa..

oltean (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 23:00

PT ME. PITURCA NU PUTEA SA AIBA 7 VICT. 3 EGALURI ,6 INFRANGERI IAR CU TICLEANI 5 JOCURI PT CA NU AU FOST 21 DE ETAPE ,DAR PT TINE E MAI GREU .IAR IN ULTIMELE 5 ETAPE AM LUAT 1 PCT. ASA CA LASA-NE CU MARELE PITI

caracal (4 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 23:01

Salutare ME se pare ca sunt unele inexactitati pe care le regret si-mi cer scuze dar Ticleanu a spus ca Piturca a luat 1 punct din ultimele 21 si eu parca mai stiu de 3 infrangeri consecutive acasa … Cred ca e o prostie sa ne certam pentru Piturca … sa fie sanatos … In rest HAI STIINTA !

viorel (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 23:18

super art. vedeti lucrurile foarte drept , felicitari!

Bebe (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2011, 0:51

Penibil articol. Ieri citeam la tolontan, codul ziaristilor si se dadea f mandru de asta. Nici tolontan nu e usa de biserica, insa tu cu articolul asta dovedesti ca nu vezi decat o parte plina a paharului. Restul , sunt aiureli. Un articol emotional, fara nimic concret.

boian lucian (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2011, 2:10

Pentru starchild!
Usor, foarte usor vorbesti de societati comerciale si de patrimoniul lor, cand tocmai acele societati prezinta datorii enorme la buget! UNIVERSITATEA era si este un club falimentar cand a venit Piturca, (detin informatii sigure de la finantele din Craiova) confirmate si de faptul ca in perioada de transferuri a avut conturile blocate! A fost tolerata tocmai pentru ca e un brand, si Piturca a mai pus o garantie pentru ca vrei sau nu si el e un brand!
Sunt de acord cu tine despre treaba antrenorului la o echipa si anume sa+si indeplineasca obligatiunile contractuale, dar nu trebuie sa uitam ca treaba patronului este sa plateasca salariile jucatorilor si aici am vazut eu ruptura! De ce a fost dat afara Piturca ?
S-a motivat cumva demiterea?
De ce pleaca jucatorii liberi de contract dupa ce li se accepta memoriul depus la federatie?
Pentru ca lumea isi cumpara BMW si nu are bani sa-si mai cumpere si benzina!
Mititelui si-a luat echipa da nu are bani sa o plateasca, si in conditiile in care nu ai jucatorii neplatiti de atata timp pentru ca datoriile stranse nu sunt facute in 2 luni ci intr-o jumatate de an si vine Piturca sa le mai dea ceva bani de salarii ca Mititelu in turul asta nu a dat nimik, vrei mai mult de 1 punct?
vrei campion?
Aici domnilor este problema, nu ne vedem lungul nasului, vin din tg-jiu la Severin si apoi la Craiova de 2 ani de zile si nu-mi explic de ce nu mor jucatorii pe teren la ce salarii stiu ca au!
Norocul meu e ca a venit Piturca sa-mi spuna sa nu ma faca sa mai pierd cate 80 de lei din 2 in 2 saptamani sa vad cum pierde echipa mea!

boian lucian (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2011, 2:32

Domnilor vreau sa va spun un lucru clar: UNDE NU ESTE TRANSPARENTA, ESTE CEVA DE ASCUNS
Asa si la Craiova, nu Piturca a trimis Universitatea la Severin, acolo a mers Stiinta in exil pt a juca si mititelu o mica cacealma fata de municipalitatea din Craiova!
Astept de ani de zile ca acest club sa se scoata la vanzare, sa se faca un s.a la care sa pot sa contribui si eu, dar nu se poate, pentru ca un tiganas cum este Mititelu vrea sa fie patron sa nu asculte de nimeni sa decida soarta nervilor mei!
E strigator la cer sa fi contra lui Pituraca ! Pentru ce?
Ce a cerut Piturca?
A avut obiectiv in contract?
De ce a fost demis?
De ce asa?
De ce l-a adus la Craiova?
De ce se plange Mititelu daca nu i-a dat lu Piturca nici un leu?
De ce se simte umilit?
De ce a plans la televizor inainte sa iasa piturca 2 saptamani?
Mititelu nu poate sa-l tina pe Piturca pentru ca nu poate sa-i ofere buget, nu poate sa-l plateasca la obiectiv pentru ca nu poate sa asigure conditiile materiale echipei!
Mititelu nu poate sa tina echipa dar se foloseste de societatea comerciala ce adiministraeza U CRAIOVA pentru a-si baga toate cheltuielile personale astfel marind datoriea catre stat datorie pe care nu o va mai platii!
Deci ceea ce face patronul Craiovei este Evaziune fiscala si in mod normal s-ar pedepsi prin lege!
Regret ca a plecat Piturca, regret ca nu avem echipa, astept daca se va face un proiect pentru oltenia la care sa contribuie cei ce au facut stiinta sa avem zile mai bune!

briser (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2011, 13:11

citesc si ma conving…
num’ D-l Nanu il vede barbat pe barbugica…
D-le Nanu…
acu’ spune-ne matale…
ce tre’ sa faci cand doi (nu toti, doar doi) iti spun ca esti beat? :))

bogdan-m (18 comentarii)  •  19 ianuarie 2011, 15:52

„Omul a ieşit cu fruntea şi pieptul sus.”

Mare dreptate aveti domnule Nanu. Mai ales „fuga” din cantonament a lui Gaman si a lui Barboianu dovedesc verticalitatea fostului selectioner. Sincer, acum ceva timp il simpatizam pe domnul Piturca, insa dupa ultimele evenimente nu vad ce suporter al Universitatii Craiova ar putea sa il mai sustina. Una este Adrian Mititelu si alta este Universitatea Craiova. Cand vrei sa retrogradezi Stiinta, nu lovesti doar in patronul echipei ci si in toti suporterii ei. Pacat ca domnul Piturca nu isi da seama…

LIV100 (16 comentarii)  •  22 ianuarie 2011, 14:05

Nanule..ai dreptate…din pacate…multi citesc ..putini inteleg..iti dai seama ce fOTBALIATORI is cei anti PITI..!Il stiu de 47 de ani …niciodata n-a mintit,tradat s-au pacalit…niciodata!HAI CRAIOVA!ALATURI DE STIINTA!BraVo BICA!

Comentează