Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Un tip şmecher: Victor Piţurcă

Universitatea Craiova e primul club condus nu de patron sau preşedinte, ci de antrenor!

Cît timp a fost antrenorul echipei naţionale, Victor Piţurcă a manifestat o răceală evidentă în relaţia cu mass-media. Puţin spus răceală, uneori era ger siberian de-a […]

duminică, 24 octombrie 2010, 5:50

Universitatea Craiova e primul club condus nu de patron sau preşedinte, ci de antrenor!

Cît timp a fost antrenorul echipei naţionale, Victor Piţurcă a manifestat o răceală evidentă în relaţia cu mass-media. Puţin spus răceală, uneori era ger siberian de-a binelea! Ziarişti pe sub şi pe deasupra gardurilor de la Săftica, declaraţii în vîrful limbii, conferinţe de presă cu aer de monolog. Nici la Steaua fostul selecţioner nu era mult mai amabil cu ziariştii şi, la urma-urmei, indirect, cu fanii. La Universitatea Craiova avem de-a face cu un Victor Piţurcă de tip nou.

Conferinţe de presă săptămînale, declaraţii după meciuri, aer destins, mai ales la victorii. Noutatea absolută adusă de Piţurcă e însă stilul antrenorului – patron. Tip isteţ şi trecut prin viaţă, tehnicianul de azi al oltenilor a găsit tactica punerii la adăpost faţă de toanele jupînilor din fotbalul nostru. Ca să fie sigur că e lăsat să lucreze în linişte, el şi oamenii lui, Piţurcă a încercat în Ghencea cu clauze. Traduse în garanţii. Gigi Becali a zis la început „da”, apoi s-a prins că garanţiile cerute de antrenor l-ar fi trecut pe linie moartă. N-a rezistat, iar cei doi şi-au spus repede „la revedere, drum bun!”.

A ajuns în Bănie, alt ţinut al stabilităţii, al respectului reciproc şi al lucrurilor bine făcute. Alt patron „recunoscut” pentru neimplicarea sa în treburile echipei. Aici, Victor Piţurcă şi-a asigurat contractul beneficiind şi de impasul financiar pe care-l traversează Adrian Mititelu. La Craiova se vorbeşte inclusiv faptul că antrenorul a devenit şi investitor. Or că dezlegările cîtorva jucători se află în mapa sa, printre ciornele cu jocul adversarilor. Aşa s-ar şi explica implicarea lui în contractele unora dintre fotbalişti, la care se va şi umbla mai la iarnă. Dintr-un patron guraliv din cale afară, Mititelu a ajuns să surîdă, e drept, forţat, şi după eşecuri! Dintr-un gălăgios continuu, stăpînul Craiovei vorbeşte mai rar ca un elev ascultător. Te şi întrebi cîteodată dacă echipa mai e a lui.

Nimic nu mai mişcă azi la Universitatea fără ştirea şi acceptul antrenorului. În club a fost adus chiar şi fratele acestuia. Poate asta e soluţia ca o formaţie bîntuită pînă acum de toţi amatorii fruntaşi să revină la mal. Meseria de antrenor în fotbalul romanesc are în ochii conducătorilor de club o valoare relativă. La noi, antrenorul se schimbă şi după prima etapă, sau, în cazul generoşilor, după două sau trei meciuri! Uite că a venit Victor Piţurcă, un tehnician căruia trecutul şi stabilitatea financiară îi permit să discute de la egal la egal cu patronii. Ba nu, chiar le închide gura şi le dictează muzica după care să joace.

Comentarii (63)Adaugă comentariu

mda (1 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 19:33

Piturca se vrea a fi un fel de Ferguson la Manchester United.

Gyerko Szabolcs- Laszlo (22 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:40

Totusi, nu stiu daca este bine ca el singur sa aiba fraiele clubului. Se va vedea in viitor, oricum valoare are.

motanul incaltat (173 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 1:47

Din pacate s-a intimplat cum m-am asteptat:cu o echipa din primele 5 locuri ,n-a mai facut nimic-decit sa se ia aiurea de Becali inainte de meci.Vad,ca in afara de ziare,ca sa fie bagat in seama -asta face si „marele antrenor” Piti- se ia de Becali si de Steaua.Mai bine isi vedea de treaba si „se lua” de Vaslui si ,daca batea poate era pe prima pagina….

dan88 (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 1:51

Da, corect, insa, `bretonatul` antrenor cu care atat Steaua cat si nationala au jucat `nimic`,vrea doar `malai` , insa ca antrenor e demult depasit!
Sa nu ne amagim cu acest speculant de meserie, veti vedea ce mare branza va face si la Craiova, chit ca `brutarul` e in faliment, mai aveti putintica rebabdare!
Ce , Steaua juca ceva cu el antrenor?Mai bine era asezata in teren de Ilie, dacat cu acest `0` barat!
La nationala ce a facut?A jucat cumva fotbal, si eu nu stiu?Hai ca oltenii sant naivi si mult prea patrioti!Cred ca daca Piturca e oltean de-al lor, vin si rezultatele!
Ascultati-l pe Balaci, un tip realist, atipic pt. un oltean!
Cu Becali, un alt gunoi de fapt, nu i-a mers, sa preia el, cu breton, puterea la Steaua, insa cu saracul om incoltit(Mititelu), cu alt `IQ`, merge!Hai ,mai, ca e buna!E mare barbugiul!
Pe scurt, timpul imi va da dreptate!Pacat de fraierii olteni, care nu prea s-au maturizat!Sa ne traiasca acest Dinu Paturica contemporan, un mare `PACALICI`!

moromete2 (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 6:04

E cineva din fotbal care nu e smecher? Si fraierii lor sunt niste smecheri care sunt mai putin smecheri ori sunt ‘facuti’ de celalti smecheri care s-au inteles impotriva lor.

D@T (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 6:16

Are stabilitate financiara.Pai atatia ani de barbut si furturi prin cazinouri.Iarasi voi ziaristii treceti cu vederea fapte penale unui om din fotbal numai de dragul unor rezultate cat de cat bunicele din acest campionat amarat.Daca traia in ANGLIA credeti ca mai antrena dupa episodul „CAZINOUL” ?

Baresi (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 6:54

Orice spuneti , in materie de fotbal ,V.P. este tata lor! La nici o echipa din fotbalul mare nu e mai vizibil patronul decat antrenorul. Are si Piti inca mult de invatat ,dar pana acum consider ca a procedat cum trebuie cu ,,marii” nostri conducatori.

cosmin (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 7:49

Sint sigur ca Piturca o sa faca performanta la Craiova.
Bineinteles in limitele a ce inseamna Romania in materie de performanta. Cred ca e benefic ca el controleaza clubul pentru ca se pricepe la fotbal vine din fenomen nu de pe margine. In plus pare sa aiba si unele calitati manageriale. Legat de partida cu Vaslui in primul rind moldovenii au o echipa mai solida decit Craiova, cu toate astea dupa ce am vazut si repriza secunda cind nu au trecut decit de doua ori de centru terenului mi-a fost clar ca daca abordam jocul curajos inca din prima ii bateam fara probleme. Cred ca aici a gresit putin Piti. De asemenea nu inteleg de ce nu a jucat cu Firtulescu sau Gingioveanu mai devreme. Baietii astia sint dribliori, pot sa tina mingea si sa treaca, ii puteau destabiliza pe moldoveni mai mult decit forta lui Dina sau Alex. Dar astea sint comentarii de dupa razboi si sint sigur ca Piturca stie mai bine ce are de facut. Nu conteaza cine are clubul (Piturca, Mititelu , Dinel, oricine) important e sa il conduca profesionist si sa faca performanta. Repet daca aborda partida mai curajos si cu jucatorii mai tehnici ii bateam pe moldoveni fara probleme.

ronin (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 7:52

oricum e bun.
va face la craiova ce n-a facut nimeni

Jurnal Bio (8 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 8:23

a dat un zar bun cu vaslui, 0-1, dubla olteneasca

yaruk (21 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 8:23

pentru olteni

Umpleti stadionul si veti vedea ,atat voi cat si noi ceilalti in curand, o mare echipa .Lasati rautatile de-o parte pentru binele echipei.La craiova se naste o mare echipa;ar fi timpul ,au trecut aproape 30 de ani …
Exista un stimulent net superior banului si acesta se numeste” stadion arhiplin” la orice partida.
Cluburile mari au biletele vandute pe 2-3 ani inainte.
Nu e mare filozofie sa faceti si voi asta

Prazarul (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 8:30

Bun, nebun :), om vedea. Important este ca nu prea mai sunt scandaluri la echipa, ca se tace si face. Jucatorii muncesc pe teren si asta se vede: publicul nu-i mai injura nici dupa infrangeri. In timp, cu liniste si munca apar si rezultatele. Ca om fi primii sau pe acolo asta o sa fie diferenta facuta de valoarea antrenorului si a jucatorilor. Macar am devenit o echipa buna, nu ne mai speriem de retrogradare, nu mai trenuram pentru fiecare rezultat. Asta-i primul pas.

cosmin (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 8:30

@pt dan88
Sint socat sa vad atita maturitate de la unul facut prin 88 care gindeste ca si cum ar fi fost facut prin 69.
Cind juca Piturca la Steaua, prin anul 88, probabil ca tu erai un biet spermatozoid debil care mai bine ramanea la locul lui. Piturca e un smeker si asta de multe ori il ridica asa cum de multe ori il si pierde….cum a fost acum cu Vaslui…La Steaua Piturca cu fotbalisti nu tocmai scumpi imagina un mecanism, o echipa….acum cu Urziceniul si dupa Dumitrescu care e un meserias inegalabil la vorbe Steaua reuseste performanta sa se bata singura. Imi place Apostol, altfel un fostbalist bun, cum a pus el minuta lui pe minge in careu…si a anulat sansa sa-i bateti si voi o data la sase ani pe Dinamo.
Ati ajuns bataia de joc a dinamovistilor cu rezutltatele pe care le aveti in jocurile directe. Dar nu conteaza ca voi aveti cei mai multi suporteri….si cei mai prosti.
Steaua o echipa penibila dupa chipul si asemanarea patronului, un fraier absolut, imagine cu care Piturca nu a vrut sa se confunde.

Fata Morgana (17 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 8:44

Smecherul de zarist incearca defapt sa incite orgoliul patronului: adica cum, tu bagi banu si vine smecherul asta de Piturca si hotaraste tot? Putin ii pasa ziaristului lui peste ca fotbalul romanesc e la pamant, ca sistemul nu produce valori sau ca un alt antrenor, Razvan Lucescu, dar fara performante, jigneste o tara intreaga. El vrea razboi cu sange intre patron si manager. Atat!

gexy (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 8:47

specialitatea lui piti– cacealmaua

Costi (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 8:53

Pt.dan88
Cit de bine te pricepi si cunosti fotbalul ! Cu Piturca antrenor nationala era favorita la calificari si chiar se mai califica ! A plecat Piturca si noul antrenor a batut aproape toate recordurile negative ale nationalei ! Cit despre Ilie Dumitrescu…daca si el e antrenor…doar un exemplu de asezare in teren: meciul cu Zurich din EL.Imi spui si mie ce echipa cu pretentii a mai batut Steluta?(si daca a batut-o,imi spui cum?).

BICO (36 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 9:14

cosmine ai si tu dreptate dar nu ataca echipa , acolo cancerul este becali si pacat ca este incurabil….

Fara Breton (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 10:37

Nanule, voi ziaristii provocati patronii sa abereze prin presa si sa iasa din sfera fotbalului doar ca voi sa aveti subiecte „tari”
Cum iti permiti sa ironizezi o situatie normala la Craiova, asa cum e peste tot in Europa civilizata.
Doar unu’ de teapa ta o putea face, ESTI …PRAF!

Adi (32 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 10:47

echipa e formata din oameni, si ei nu sunt proprietatea patronului. Asta nu vede Gigi sau alti barosani care confunda proprietatea asupra clubului cu dreptul de proprietate asupra oamenilor din club…

Decebal (20 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 10:51

Piturca nu e antrenor la Craiova, ci manager general. Si nu e o alta inventie olteneasca, ci o chestie cu traditie in alte parti ale lumii. Ferguson iti spune ceva ?

stcristian71 (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 10:53

LASATIL SA ISI FACA TREABA SI IN EDUTIA 2011-2012 VA ADUCE TITLUL LA UNIVERSITATEA CRAIOVA VA INCHEGA O ECHIPA CE VA AVEA REZULTATE SI IN EUROPA,PATRONU TREBUIE SA ADUCA LINISTEA PE PLAN FINANCIAR SI MANAGERUL PRIN REZULTATE SI FOTBAL DE CALITATE.HAI STINTA

LoL (14 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:02

@#2 motanul incaltat daca te uitai la meciul cu Vaslui observai ce a facut echipa lui Piturca cu o echipa din primele 5: i-a jucat in picioare 45 de minute si doar un pic de ghinion a dus la infrangere. Restul e vrajeala orice s-ar spune despre meciul asta. Craiova a fost 2-3 clase peste Vaslui.

@ndo (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:08

Piturca-manager!
Ca antrenor probabil ca nu e cea mai fericita alegere insa ca manager cred ca DA! Craova avea nevoie de el in aceeasi masura in care el avea nevoie de Craiova, si daca lucrurile vor continua asa cum au inceput craiova va lua in maxim 2 ani titlul si va domina fotbalul romanesc, singurul lucru care lipsea echipei fiind stabilitatea atat financiara cat si emotionala. Multumim Mititelu, multumim Piturca si Forza Stiinta!

iodo (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:10

articol de doi lei facut de un jurnalist de doua parale. in romania oastra draga, atunci cand incep lucrurile sa reintre in normal in vreun domeniu, se gasesc papagali ca nanu asta care incearca sa gaseasca nod in papura si sa bage strambe. sunteti jenant, dle jurnalist!

Che Guevara (6 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:11

Piturca este de departe cel mai mare antrenor roman in viata. Veti vedea roadele muncii sale in timp, nu are rost sa bagam nuielusa printre gard dupa un meci pierdut. Sa nu uitam ca Stiinta a castigat 4 meciuri consecutiv inainte de infrangerea cu Vaslui. Si meciul cu Vaslui a fost pierdut pe valoarea jucatorilor nu pe nepriceperea antrenorului. Din iarna, altfel vor sta lucrurile la Universitatea Craiova. Dar nu trebuie sa asteptam iarna ca sa avem rezultate. Cu copiii astia pe care ii are in lot, Piturca poate sa faca destule puncte in clasament.

goro (5 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:35

Șmecherul nu este decât un prost fudul.

englezu (6 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:42

Pro si contra. Stimati suporteri, fiti calmi si asteptati: bretonatul-barbugiu isi joaca intr-un fel cariera; daca scoate Craiova din anonimat va fi un bun antrenor, daca nu reuseste, atunci e cazul sa ne lase. Nici eu nu-l simpatizez, dar totul depinde de rezultate.

oltean (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:52

rautate si venin e in articolul tau.hai sa ne inchipuim ca mai exista si bunacredinta,dorinta de a-ti arata valoarea.legatura cu glia la olteni,nu-i doar o metafora. voi ziaristii-de nanu n-am auzit ca ziarist-neavind ce spune(ceva inteligent,analitic)bagati strimbe.tu ai scris articolul asta numai ca sa-ti iei salariul.valoare 0.venin 100/%.

goanga (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 12:01

un tip smecher: Victor Piturca
un tip bou: Fane Onanu

ups (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 12:45

de fapt pe tine domnule ziarist te deranjeaza ca nu au venit la craiova prietenii tai,sti tu care,aia de ne-au vindut vreo doua echipe si ne-au bagat in b.Deasemenea te mai deranjeaza ca mititelu nu mai sta toata ziua la televizor sa va dea subiecte de discutii.Cred ca atunci cind ai sa intelegi ce inseamna manager ,poate o sa-ti dai seama de ce ia piti toate deciziile la club,sau tie ti se pare corect ca la o echipa de fotbal sa conduca:mititelu,stanilescu,borcea,becali,argaseala,copos si alti atirnatori care va dau subiecte de scandal?eu cred ca da, asta doriti ca sa nu muriti de foame pt ca voi de fotbal nu stiti sa vorbiti .Cit priveste valoarea lui piti ca antrenor cred ca rezultatele vorbesc de la sine,continuati sa promovati la nationala pacalici si sigur o sa comentati turneele finale din fata televizorului.

Giorgio Sandrini (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 12:48

Stimati datatori cu parerea.Il cunosc pe Victor Piturca inca pe cand avea 18-19 ani si juca la Pndurii in liga III-A.ESTE UN TIP EXTREM DE INTELIGENT care nu face eforturi prea mari pentru a obtine ce vrea.Daca la Craiova nu intrevedea o perspectiva reala pentru planurile lui profesionale,nu venea acolo.Este un tip foarte orgolios si un superprofesionist.La Steaua a facut achizitii de 2 generatii:Cu cei mai in varsta dorea o performanta imediata-eventual campionatul sau E.L.Cu cei tineri o puternica echipa de viitor.Gigi nu a fost de acord.In fond erau banii lui.La Craiova va reusi.

CATENACIO (9 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 12:49

Asa este…..a facut o investitie financiara destul de mare……dar si garantiile sunt pe masura!! L-ati vazut cu totii,cum a ingenunchiat pe marginea terenului……cand a mai facut el astfel de gesturi??!! Simte si gandeste total diferit,atunci cand investeste din banii sai……eu cred ca Mititelu este pierzator in toate variantele!!

Radu Stefan (4 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 13:00

Domnule ziarist,

ATI VAZUT MECIUL cu Vasluiul? ATI VAZUT vreun alt meci al Craiovei cu Piturca antrenor?

Despre ce scrieti atunci?

Craiova are o echipa de copii (talentati, este drept), iar Vasluiul una de FOTBALISTI consacrati (valorosi si platiti corect).

Cine a controlat meciul? 1-1 era in bocancul lui Prepelita, 3-1 nu ar fi fost o surpriza.

Piti ar trebui sa revina la linistea de dinainte: maximum o conferinta de presa pe luna.

Ce ar putea sa vorbeasca cu unii ca dimneavoastra? La fotbal nu va pricepeti, la limba romana cu greu… Ce ramane? Simbria.

Cele bune.

p.s. Cate puncte ar fi avut NATIONALA azi cu Piti antrenor? 6? poate 7?

deco (68 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 13:04

judeci tipic romaneste situatia. nu e antrenor piti, ci manager general. asa cum mii de companii din vest, si unele de la noi au manager general care nu e actionar sau cum va place sa spuneti: PATRON. nu zic ca articolul tau nu e just ca idee generala, insa modul in care pui problema e gresit. adica ceea ce face piti e normal intr-o tara anormala, iar in acest articol, scrii de parca ce face el e ceva iesit din comun in general. nu dai niciun exeplu din vest, etc. e tipul de articol care se scrie in 5 minute, de aici si valoarea lui intrinseca scazuta. asta ca piti investeste, e din nou speculatie, asa cum a fost si in ghencea… craiova se va bate la titlu, chiar de anul acesta. si piti avea dreptate, de cand e el la craiova, unii steliti, aici mai includ si pe mine, se uita la meciurile craiovei. trebuia sa scrii ca piti aduce 23.000 oameni pe stadion, asta e adevaratul succes, banii din incasari de bilete sunt importanti.

alex (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 13:36

Craiova avea nevoie de Piturca. Piturca este cel mai mare antrenor din Romania din ultimii zece ani ca sa nu zic mai mult. Dar nu numai pentru ast este util Craiovei. Va amintiti ca in mecciul cu Victoria Branesti Mihai Costea s-a suparat si nu numai ca nu a mai jucat deloc dar a refuzat sa fie schimbat. Cine isi imagineaza ca ar mai putea face asa ceva?. In ceeace priveste comparatia lui Mititelu cu Becali este o mica mare diferenta. Mititelu nu si-a criticat niciodata jucatorii. Dimpotriva. Singura lui vina este ca trece dintro extrema in alta. Cand castiga se lupta la campionat, cand pierdea se temea de retrogradare, dar putini patroni si-ar risca ultimul banut pentru echipa cum face el.
Sper din toata inima ca Mititelu si Piturca sa faca treaba. Un singur repros. Nu este nevoie de declaratii prea optimiste inainte de meci.
Propunere: Deschiderea unui cont in care simpatizantii Universitatii Craiova, sponsori sau simpi suporteri , sa depuna bani pentru construirea unui stadion nou.

marcel (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 13:58

Pai daca tot spuneti ca Piturca nu e mare antrenor, va rog frumos sa-mi dati 3 ex. de mari antrenori romani in Romania la momentul acesta…cred ca nu exista antrenor in Romania ca sa nu fie contestat…asta nu inseamna decit ca sunte un popor de circotasi invidiosi, oameni care le stim pe toate si nu ne pricepem la nimica…stati linistiti si uitativa la fotbal ca habar nu aveti voi cit de bun antrenor e Piturca, Hagi, Dumitrescu etc. ce scoala aveti voi ca sa dati verdicte de genul asta?!

john (53 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 14:37

(veti cenzura si aceasta postare?!)

ADEVARATUL TOLONTAN:

Între jurnaliştii urmăritori şi plini de atenţie distributivă încordată ai cazului SOV din Colegiul Director al AJR se află Cristian Tudor Popescu şi Cătălin Tolontan. Acelaşi CTP dat în vileag de Cristian Sima, fost vicepreşedinte al BVB, că şi-a făcut publicaţie pe banu’ stăpånului via Dinescu, se răţoieşte, din consiliul director al ARJ, la Parchet. Maidanezi ai societăţii civile, ţinuţi în lesă, la picior, de către stăpånul care le-a mai aruncat cåte-un os, cåte-un pachet de euroi, latră acum la lună.
Tolontan este tolomacul care a ieşit public acum cåteva luni să explice el pe surse mega-califragilistice că Vîntu acţionează în Moldova, cu a sa PublikaTv, pus de americani cică. Ceva mai ***** şi mai penibil nici că se putea, dar jena le lipseşte unor astfel de păduchi rusofili. Tolontan afirmă practic nici mai mult, nici mai puţin decåt că SUA ar dori aducerea la putere a comuniştilor şi rusofonilor, deoarece s-a dovedit între timp că „afacerea“ lui Vîntu în Moldova era intervenţia politică în beneficiul rusesc, scoasă la iveală de mişculaţiile reprezentantului special al lui „Sorinache“ – Cozmin Guşă, devenit consilier oficial al lui Plahotnicov, partenerul de afaceri al lui Oleg Voronin, un mogul local de presă foarte asemănător lui Vîntu, a cărui reţea de influenţă tipic kaghebistă din sistemul politic a fost scoasă la iveală recent de presa basarabeană.

Oscar (12 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 15:05

smecher sau fraier, piti va fi iubit si respectat atata timp cat il vor ajuta rezultatele. Craiova nu este Astra, Branesti sau Sportul Studentesc, ca sa pastreze antrenorul atata timp cat vrea patronul. Daca mai pierde 2 meciuri oltenii vor trece la vechiul slagar stelist „Pitzi, Pitzi, Pitzi lasa-neeee….”

jiji (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 15:19

nanule tu urasti sincer craiova; lasa-ne nene in pace poate ai treaba; ura asta se trage de cand un ziar din craiova te-a desconspirat ca fiind gay, dar asta e problema ta

elvis-aneta-odobesti-vn. (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 16:11

Am citit comentariile multora unii spuneau d ebin ealtii de rau ear eu consider sal lasam pe piturca sa isi faca treab asi sa vedem ce iese deocamdata zic binisor nu e craiov acfe ne dorim dar treubue lasat altfel nu avem cum sa facem rezultate si sa asteptam ca cei d ela vn. avem rabdare si pana sa vina piturca und eera craiova la retrogradare si nu avea decat trei puncte si acum nu e bine dar asta este parerea unora care vor mai mult
dar trebue s astepte si nu se poate totul numai in victorie desii ne asteptam ca mai vine si un astfel d emeci sau meciuri dar noi oltenii din vrance amergem pe mana lui piti .
Cred ca mai avem nevoie de atacanti ca stam prost la capitolul goluri din partea atacantilor ,dar ce credem ca near mai trebui de ft. mult timp jucam cu fundas stanga inprovizat si sa vazut si la meciul cu vaslui golul pe partea stanga sa intart in careau dar poate vede piti acest lucru si o sa avem si fundas stanga era acel brazilian care s espune ca joaca si fundas stanga sal vedem la joc in rest la iarna vom vedea ce jucatori vor venii ear pana atunci piti lucreeaza cu ce are si ceva sa facut dar haideti sa fim alaturi langa club -echipa si sa fim mandrii de acest club asa cum este el nu trebue sa fim alaturi de aceasta echipa numai la bin esi la rau hai demonstrati si voi cei din oltenia ca noi din tara asa vom face mereu indiferent d eparerea voastra vom fi langa echipa si la bin esi la rau.

allexx2605 (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 16:40

Hm…..deci chiar nu inteleg de ce „faniiiiiii” unor echipe se chinuie a posta despre alte echipe….Ma depaseste total…
Frate, esti fan Steaua?..posteaza la comentarii despre steaua..esti fan craiova …comm.despre craiova…

Jiji B. Good (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 17:11

Spre deosebire de alti oameni „de fotbal”, Piturca e gata sa-si asume si responsabilitatea in cazul unor rezultate slabe. Majoritatea se da dupa papusoi cind e vorba de raspundere -incepind cu Primus Aquaticus- incercind sa scoata pe altii tapi ispasitori. Piturca are cel putin coloana vertebrala, lucru devenit rar in Romania!

stiintza4ever (15 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 17:28

Incepusem sa ma intreb cand o sa apara si Nanu sa arunce cu noroi in Craiova. Cele 3 victorii consecutive nu l-au ajutat dar iata ca mai pierde si Craiova cate un meci, prilej pt d-l Nanu sa iasa la atac.
Craiova il apreciaza pe VP pt ca stim ce poate ca antrenor. A dovedit-o deja. Trebuie doar sa continue pe aceeasi linie.
Cu Vaslui am pierdut meciul. Ei si? E prima data? E vreo problema? Important nu e ca am pierdut ci CUM AM PIERDUT. Daca pierdem toate meciurile asa cum l-am pierdut pe asta NIMENI nu poate fi suparat pe Piti, pe jucatori, pe Mititelu, etc. Sunt lucruri pe care nici macar Piti nu le poate controla (de ex. executia unui penalty).
Acuma sigur, daca esti un Nanu, la esecuri din astea rare cum sunt, e musai sa faci din tantar armasar ca sa-ti alimentezi orgoliile prostesti.
Manager-ul (nu antrenorul) Piturca are tot respectul nostru in continuare, pt ca CRAIOVA JOACA FOTBAL.

alb-rosu_in_VN (20 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 17:42

Titlul face toti banii!
De „mare caracter” ce e Piturca, iese in fata dupa victorii, face conferinte de presa etc, iar dupa infrangeri isi trimite secunzii sa vorbeasca! Frumos caracter, n-am ce zice!

fan craiova (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 17:49

D-l Nanu, imi place sarcasmul dvs „Bania, alt ţinut al stabilităţii”. Da, intr-adevar la Criova, desi atat Mititelu cat si Piturca au anuntat oficial ca managerul nu detine nimic din club, oamenii continua sa vorbeasca si sa speculeze ca Piti este si investitor. E o societate libera. La Craiova se mai vorbeste si ca d-l Nanu este varful de lance in atacurile de imagine impotriva Craiovei. Sunt si astea, desigur, speculatii, d-l Nanu fiind de fapt un mare admirator al U si un domn cu mult respect fata de suporteri.
Piti umbla la contractele jucatorilor pt ca in calitate de MANAGER trebuie sa tina sub control bugetul de salarii, pt ca apoi sa poata semna jucatori in iarna.
D-l Nanu poate nu a primit MEMO cu aceasta informatie: antrenorul (Neagoe) are alte atributii fata de manager (Piturca). De aceea Piturca ia anumite decizii care poate d-l Nanu nu le intelege, dansul fiind obisnuit ca acestea sa fie luate de patronii din fotbal. Poate se gaseste cineva sa-i explice ca la Craiova incercam si noi atat cat putem sa ne modelam dupa cei de afara si nu dupa cei cu care d-l Nanu e obisnuit.

adaada (5 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 18:23

acri mai sunt strugurii! ca suporter prefer un tip ca el decat unul cu care patronul sterge pe jos!

Craiovean (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:07

Ce faci tati, bagi jordeaua printre gard ? Lasa-i in pace sa lucreze . Voi numai de asta sunteti buni, sa rastalmaciti vorbe si fapte.

claudiu (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:10

tot asa , si ne va fi bine in viitor !!! FORTA STIINA CRAIOVA !!

astalavistababy (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:11

Da, cred ca un argument mai bun decat orice a scris Dl. Nanu in articolas, ar fi modul in care Piturca a gasit sa faca marketing in conditii de plina criza, in conditiile in care rar vezi 10.000 de spectatori la un meci, in conditiile in care Craiova s-a zbatut in mediocritate pana nu demult. Ce a facut Piturca: a strigat ca un razboinic dupa o izbanda impresionanta cum a fost cea de la Brasov. „Sa vedeti de ce sunt in stare oltenii la meciul cu Vaslui”! Si s-a vazut, oltenii au venit la meci atat de multi, incat Sportul, Branesti sau chiar Dinamo ajung insumand toti spectatorii de-a lungul intregului sezon! Aici a fost smecher Piturca, el e jmeker pentru ca manipuleaza prin propozitii simple, la obiect…

sorin (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:32

Dan88
sa stii ca aceeasi parere ca a ta o aveam si eu despre Piturca.
Iata ca, episodul „Stiinta” tinde sa ne contrazica pe amandoi, ba mai mult, pe mine aproape ca ma intoarce la 180 grd.
Se vad in jocul Craiovei, imbunatatirea jocului de posesie, si o asezare mult mai buna a echipei. Desigur ca mai este de muncit, dar echipa este pe un drum bun.
Faza cu smecherul este cam exagerata fiindca pana la urma ca sa poata sa arate ceva un antrenoe are nevoie de timp, ori tocmai asta si-a asigurat Piturca, continuitatea…
Un minus, este jocul echipei cand nu are posesia, ma refer la presingul, agresiv pe care il face orice echipa cu pretentii.

Comentează