Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Un fleac. I-au umilit

Pleci de la 1-0 în tur. Joci pe „Anfield”, unde nu eşti niciodată singur. Ai avut la dispoziţie o săptămînă întreagă, întrucît în week-end a fost Cupa, unde nu mai eşti. Te numeşti Rafa Benitez, iar capacitatea ta de pregătire […]

miercuri, 11 martie 2009, 12:46

Pleci de la 1-0 în tur. Joci pe „Anfield”, unde nu eşti niciodată singur. Ai avut la dispoziţie o săptămînă întreagă, întrucît în week-end a fost Cupa, unde nu mai eşti. Te numeşti Rafa Benitez, iar capacitatea ta de pregătire a unui astfel de duel e arhicunoscută. Ce faci?

Pleci de la 0-1 în tur. Joci pe „Anfield”, unde toate îţi sînt împotrivă. Ai avut la dispoziţie două zile, întrucît în week-end ai avut derbyul cu Atletico Madrid, care ţi-a întrerupt şirul victoriilor consecutive din campionat. Te numeşti Juande Ramos, iar viitorul tău se leagă de acest meci. Ce faci?

O întrebare, două răspunsuri
Aceeaşi întrebare, doi antrenori, două situaţii complet opuse. Şi două gîndiri logice. Benitez n-avea de ce să rişte inutil. Formulă clasică, doi superînchizători, Alonso şi Mascherano, un interpret excepţional al acestui sport, Gerrard, şi un vîrf ce poate cîştiga de unul singur, Fernando Torres.

Dincolo, logica spune că e nevoie de cel puţin două goluri pentru a trece. Poţi primi unul, dar atunci ai la dispoziţie 90 de minute, aşa că opţiunea cea mai fiabilă este aceea a unui risc măsurat. Deci, neapărat doi „închizători”, fără Guti ca eventual revulsiv la final, Raul şi Higuain în faţă, dar şi doi olandezi pe benzi, Robben pentru viteză, Sneijder pentru şut.

O altă realitate
Strategiile sînt foarte bune pe hîrtie. Ce te faci însă cînd realitatea din teren e alta? La această nouă întrebare, Juande Ramos n-a răspuns încă. O jumătate de ceas în care Liverpool părea că joacă în 14 oameni, iar Realul în 7, a fost de ajuns pentru ca miracolul la care visau madrilenii, bazîndu-se pe lunga logodnă a acestui club cu competiţia în sine, să
se spulbere. O jumătate de ceas în care Casillas şi-a arătat clasa, dar n-a putut să oprească „furia roşie”, care cugea ca la inundaţii spre careul unui Cannavaro patetic.

Se poate spune însă că Liverpool a jucat şi în 14. 11 plus cei trei arbitri. Dacă se întîmpla la noi, analizam meciul pînă la Revelion. De Bleeckere n-a văzut mai întîi faultul evident comis asupra lui Pepe, la faza din care Torres a deschis scorul, punînd punct astfel unei adevărate obsesii, căci nu marcase pînă acum niciodată în poarta „albilor”. Apoi De Bleeckere a văzut, dar e greu de spus dacă a văzut bine, un presupus henţ al lui Heinze în careu, acordîndu-i lui Gerrard şansa de a închide calificarea.

Noroc cu Casillas
Şi dacă la pauză ai 0-2, iar calificarea e compromisă, ce faci, tu, Juande Ramos? Îl scoţi pe Robben şi-l bagi pe Marcelo. După care logică? Greu de spus, căci Marcelo e un fundaş pe umerii căruia stă umbra lui Roberto Carlos, care n-a auzit parcă de benzi, el ştie doar diagonale. Direct către Alonso şi Mascherano, plus Gerrard.

Discuţia e deja derizorie. Căci Liverpool a făcut 3-0, acţiune curată şi splendidă, iar dacă nu era Casillas se termina cu un scor scandalos. Drumul Realului se opreşte din nou în „optimi”, a 5-a oară consecutiv, totuşi greu de explicat la o asemenea istorie. Iar Liverpool merge mai departe. Cu „Steve G”, cu „El Nino”, cu Rafa şi „armada” sa adusă din Spania. Cu Anfield şi acest public absolut fantastic. Dar mai ales cu acest fotbal total, generos, speculativ, eficient, încîntător. Oare chiar contează De Bleeckere?

Comentarii (92)Adaugă comentariu

kimi (3 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:07

Si la 0-4 vorbim despre arbitraj? Cronicile de pe http://realmadrid.footballclub.ro sunt pline de fairplay. Recomand!

Jack (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:09

Da, conteaza, o rusine de arbitru. La primul gol si Torres s-a mirat, se tot uita inspre el. De al doilea ce sa mai zic ca l-a lovit mingea in varful umarului? Real nu a aratat mare branza, Juande Ramos a fost fara idei, dar a stricat teribil meciul aceasta gluma de arbitru. Execrabil arbitraj, care i-a enervat mai tare pe madrileni. Mascherano trebuia eliminat pentru hent. Ca sa nu mai spun ca Liverpool a primit faulturi aiurea, in timp ce alea pe bune ale lui Real nu se dadeau. Oricum, sper sa ia Liga coromoranii.

Sprenter (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:09

Da, conteaza, o rusine de arbitru. La primul gol si Torres s-a mirat, se tot uita inspre el. De al doilea ce sa mai zic ca l-a lovit mingea in varful umarului? Real nu a aratat mare branza, Juande Ramos a fost fara idei, dar a stricat teribil meciul aceasta gluma de arbitru. Execrabil arbitraj, care i-a enervat mai tare pe madrileni. Mascherano trebuia eliminat pentru hent. Ca sa nu mai spun ca Liverpool a primit faulturi aiurea, in timp ce alea pe bune ale lui Real nu se dadeau. Oricum, sper sa ia Liga coromoranii.

EU (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:10

Nu te mai grabi sa scrii inainte sa se termine meciul. Vezi ca a fost 4-0!

om (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:10

daca liverpool ar juca in ritmul din prima juma’ de ora cu vreo echipa romaneasca si daca am avea dreptu’ la doi portari: casilias si buffon tot ar fi vreo 5-0 e alt joc fotbalul romanesc fata de fotbal eu sper ca tot noi vom redeschide calea forza stiinta

gigi (50 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:13

SUPERB MECI DE FOTBAL ADEVARAT!
PENTRU ASTFEL DE MECIURI IUBESC FOTBALUL!
SPER CA JUCATORII DIN LIGA 1 SA NU FI ATIPIT IN FATA TELEVIZORULUI LA VREO TELENOVELA( LUCRU NCARE NU ESTE EXCLUS LA CUM JOACA), CI SA SE FI UITAT LA ACEST SUPER MECI.
INDIFERENT DE ASA-ZISELE GRESELI DE ARBITRAJ INVOCATE DE TINE, JOCUL DUCEA LA ACEST SCOR DUPA CURSUL LUI, CA SA NU MAI VORBIM DE FAPTUL CA CEI DE LA REAL NU AU PREA CONTESTAT DECIZIILE, PENTRU CA NU AU JUCAT NIMIC.
SUPER LIVERPOOL AJUNGE IN FINALA SI O CASTIGA!!!
TITI DIN CONSTANTA-SUPORTER LIVERPOOL FC

jum4n9aru (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:14

Liverpool a facut 4-0 nea jurnalistule iar la primu gol n-a fost nicun fault in atac a cazut pepe ca un retard. GG

Mavrocordat (29 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:14

fotbalul impus de Rafa este orice numai generos nu; L:iverpool este o echipa extrem de solida, este o masina de fotbal, dar este o echipa boanta, care isi striveste adversarii prin presiune continua, prin forta, agresivitate si schme de joc bine puse la punct, dar cu o tranzitie mecanica; Liverpool stie sa impinga jocul spre poarta adversa, de unde fie are un sut dat de Gerard, fie o situatie norocoasa, fie o centrare si mai rar o combinatie pe jos .
Real este o echipa demodata, cu un stil demodat, dar cind ii vezi cum leaga cite 4-5 pase, cum dribleaza in situatii de 1 la 1, nu poti sa nu-i placi. Asta e fotbal generos, dovada ca au si pierdut. Intre Rafa si Jose diferenta este doar de look, dar nu de stil. Stilul lui Real persista, in detrimentul performantei.

the kop (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:16

la primul gol cred ca ai vazut alta faza ca nu a fost absolut nimic…pepe nici nu a fost atins. oricum real sa-i faca statuie lui casillas ca altfel se termina vreo 8-0 sau 9-0.

Mavrocordat (29 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:17

da, fotbalul lui Benitez este speculativ si eficient la maximum, dar este stilul unei echipe mici cu mijloace enorme. nu are nimic norbil in el. sitlul lui Real este stilul unei echipe mari, desi mijloacele sub cele are cormoranilor.

octavian (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:18

bv liverpool forza manchester united ii spulberam maine pe inter si dl niculescu lasa faza cu arbitraju ca na fost chiar asa rau a fost corect parerea mea stiu ca mori de ciuda ca spania e mult sub anglia dar asta e si sper ca si echipa ta barca sa sio fure maine

Iulian (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:21

din pacate arbitrul a stricat inceputul cu decizii ”a la Tiberiu Lajos”(TM) si jucatorii Realului au trecut de la strategii direct la nervi in cateva minute haotice . Totusi Liverpool a jucat fantastic. Abia astept sa se intoduca un nou sistem de arbitraj ,cu 20 de arbitrii daca se poate, daca si in Champions League se intampla magarii…ce sa mai vb de liga lu’ mitica…de cartonasul luat de Mascherano pt un faultul lui Alonso…:-D A fost un meci frumos. Bravo Liverpool!!!!
.

grekul (7 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:24

se certifica inca o data daca mai era nevoie diferenta imensa intre fotbalul din anglia si restul europei. iar daca nici marele real nu a putut sa micsoreze aceasta diferenta….liverpool plus chelsea ieri si probail azi manchester si arsenal….inca cel putin 3-4 ani de dominare britanica ne asteapta.

Nu-s RM (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:29

RM a fost dejavantajata evident de arbitraj. Aceasta brigada trebuie scoasa definitiv din arbitraj. Un meci cu o asemenea miza nu trebuia influentat de arbitraj. Primele doua goluri au fost cadou. Restul nu mai conteaza. Se vedea ca si la case mari de tot arbitrii isi bat joc de munca jucatorilor. Oricum, uefa trebuie sa opreasca de la delegari aceasta brigada. Pai ai nostri ca brazii cum sa nu indrazneasca daca acolo sus sint tolerate astfel de maniere. Platini esti un looser cu ideile tale. Inca o dovada ca trebuie introdusa judecarea video a fazelor.

mihai (10 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:38

Fotbalul din aceasta seara practicat doar de Liverpool ne aratat ca NU DOAR rezultatul conteaza ci si spectacolul-talentul de al lasa pe un Torres si Mascherano de a catapulta mingea din orice pozitie posibila-chiar imposibila in unele randuri spre poarta unui Casillias fenomenal . Asta seara s-a practicat un fotbal normal cu jucatori talentati . fotbalul practicat in Liga 1 – e joc realizat de BABUTE imbracate in sorturi si jambiere .
Fotbalul e placerea de a juca, de a fi lasat sa-ti arati talentul.Nu-i neaparat o tactica vorba lu Olaraioi care avand 1-0 in deplasare ar fi jucat pt 0-0.
De asta nu vom juca niciodata optimi ,sferturi ale Ligii Campionilor.
SUPERB MECI, FANI EXTRAORDINARI.

Sorin-stelist (22 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:42

Gerrard ti se pare prea bun ca sa fie inchizator,nu ? El e cel mai bun inchizator din lume, mai mult, este cel mai bun fotbalist din lume.

Sorin-stelist (22 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:46

Vorbeste, daca esti corect, despre ce echipe a adus Steaua in Romania jucand de la egal la egal cu ele! Vezi ca Sporting si-a luat 12 de la Bayern si maine Lyonul scoate Barcelona.

Barengott (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:50

Dupa cum a fost facuta echipa ma asteptam la un joc ofensiv al lui Livepool: Gerrard, Torres, Kuyt, Babbel.

andy (3 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:51

Pepe a plonjat imediat ce a simtzit o mana pe umar, nu se putea da fault intr-un milion de ani. Mai dubios a fost penalty-ul, desi cred ca are acoperire regulamentara. Heinze n-a lovit doar cu umarul, s-a vazut si intentia de a ridica mana.

Arbitraj corect dupa parerea mea.

oradea (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:52

meciul din seara asta trebuie gandit dpdv psihologic. va dati seama ce era in mintea lui Pepe si a lui Heintze, ce nervi trebuie sa ii fi cuprins la deciziile belgianului? aceasta frustrare s-a transmis tuturor coechipierilor.au fost intreruperi de joc in momente de „avantaj” , faulturi neacordate, etc etc. arbitrajul a fost decisiv, primele 2, totusi 2 goluri!!! au fost nedrepte!!! parerea mea ca jocul, execrabil ce-i drept, a venit in urma frustrarii provocate de arbitraj.
totusi, cannavaro, heintze, lass, gago, marcelo si chiar juande ramos nu au ce cauta la cea mai renumita echipa a lumii.

tictac (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:57

bah baiatule, du-te sa scrii despre campania de primavara in agricultura, ce fault ai vazut tu la primul gol? ma mir sa fi inteles tu ceva din meciul asta, un meci in care dupa primele 20 de minute orice echipa romaneasca ar fi vrut sa fie in alta parte numai acolo nu… esti pe langa frate total! Hai pa mah!

zoli (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:03

si cand ma gandesc ca presedintele realului le promitea 5 per ansamblu:)..uite ca au fost 5 dar la real..:))..la primul gol nici vorba de fault sa fim seriosi, pepe a degajat ca prostul.. ce sa mai zici dupa un asemenea meci.. mi se pare penibil sa te iei de arbitru cand liverpool-ul a facut ce a vrut.. si casillas merita o statuie pt cate a facut pt real..

rasvan (3 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:14

v’ati obijnuit prea mult cu arbitrajele de la noi ( nu mai zic de simularile jucatorilor) , nu a fost fault la primul gol @ pepe…nu l’a tras de tricou nu l’a tinut, a pus o clipa mana pe el si a cazut ca un bastinas 😛

big_mac (5 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:15

eram resemnat din tur…deoarece liverpool are fundasi mult prea puternici si experimentati pt atacantii lu REAL MADRID ….caci Raul nu mai are 20 de ani si higuain inca nu stie ce inseamna Champions League….sa nu mai zic de restu echipei ca-s praf toti…inafara de Casilias…dar oricum cu ajutoru arbitrilor fara ajutoru lor…REAL MADRID nu avea sanse la calificare…..HALA REAL…daca mai conteaza la ceva

snee (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:22

pt mavrocordat….

nu stiu cum sa vazut la tine…dar inseamna k traim p luumi diferite…e vorba de eficienta…de profit cu investiti cat mai reduse…si de calitate pentru ca pana la urma asta iese din cele doua…
cum poti vb de real cand ei nu mai exista in europa de cel putin 5-6 ani…cu stil si alde alea…pai tu ce preferi…sa muncsti sa castigi 50 mil/luna sau sa stai sa iei 10mil/luna….eu zic sa lasam subiectivismul si sa vedem k acest liverpool e o reteta a suucesului de urmat pentru toti patroni din fotbal….in rest comentariul lui nick…e undeva intre sex si dragoste…

Dan (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:31

Daca va deranjeaza tactica sau faptul ca echipele joaca pentru a castiga,atunci stati si va uitati la campionatul Romaniei. In seara asta am vazut o echipa mare , cu un public pe care noi s-ar putea , daca suntem optimisti , sa-l vedem prin 2100 si ceva, o echipa care are mentalitatea sa dea o caruta de goluri indiferent cui , si care an de an joaca fotbal la orice nivel , cu tactica,tehnica si strategie,pentru ca interesul este sa castigi,nu sa participi , indiferent de ce palmares sau stil de joc au adversarii (Real acum are un nume mare dar ar trebui sa aiba echipa ,antrenor,masor,etc)

Vlad (16 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:38

n-a fost fault la Pepe, care a plonjat in careu abia atins, desi avea fata si mingea la picior, de ce nu a degajat-o inainte??? si a fost penalty, mingea nu s-ar fi dus asa dak nu isi pendula si mana!

durden (80 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:40

nu nu conteaza arbitrul!!el a influentat rezultatul in sensul in care,daca nu gresea in favoarea lui liverpool,englezii se ambitionau si castigau cu 6-0!!Forza Liverpool!You’ll never walk alone!!!

PS:foarte foarte bun articolul.felicitari!!!

timi (66 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:51

Ca de obicei, un comentariu mediocru si lipsit de consistenta.In primul rand, daca e sa vorbim de arbitraj, la Pepe nu a fost fault, iar penalty-ul a fost semnalizat de tusier, centralul fluierand hent la indicatiile acestuia.
Marcelo a imbunatatit evident jocul REAL-ului, Robben fiind mai mult decat sters.
Mai conteaza De Bleeckere?Evident, daca la 1-0 iti spui ca se mai poate, dupa un penalty fluierat aiurea care duce la 2-0, este evident ca te afunzi si psihic esti la pamant.

neutru (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:51

Povesti. Liverpool a jucat in 12 si dupa ce a marcat arbitrul de 2 ori totul s-a schimbat.

Dan (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 2:52

Cine spune ca meciul asta a fost decis de arbitri trebuie sa plece la cules coacaze iarna in tundra! Chiar daca sunteti simpatizanti ai lui Real trebuie sa va dati seama ca in seara asta ati scapat ieftin numai cu 4 , pentru ca in repriza a II-a nu si-au pus mintea cu voi.Oricare dintre cele 4 echipe engleze pot castiga Liga. Restul sunt adversarele preferate la tragerea la sorti.

ascky (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 3:01

O echipa k a lui Liverpool e foarte greu de construit , dar e perfect al stilului Britanic , al stilului direct , cu centrari si multe pase lungi … pe cand realul e umbra a stilului spanion , cu multe pase scurte(vezi Barcelona si Villareal)…

Maine Barca scoate fotbalul din cap Lyon-ului … Forta Los Cules !

Dracky (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 3:04

Opreste-te prietene , televiziunea din Anglia a dat de 10 ori reluarea la primul gol si sa vazut clar ca nu a fost fault . Pepe a simtit mana care nu l-a tras iar la hent au sa pus accent pe miscarea dinamica care ar fi pacalit pe oricine si nu stiu la ce meci teai uitat dar asistentul a semnalizat hentul nu centralul.

Dracky (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 3:07

Oare cati ar fi de acord cu mine ca Marcelo a facut mai mult decat Robben si poate ar trebuie sa te informezi ca Marcelo joaca si mijlocas el formandu-se pe postul respectiv .

messi (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 3:26

hahahaha ce **mi-ar fi rusine sa comentez prestatia arbitrilor dupa un meci de cascadorii rasului al realului PANA SI STEAUA BUCURESTI rusinea tarii in liga ( sunt stelist infocat ) reusea sa nu plece cu 4 de pe anfield si sa faca o deviere barza de lovin sau sa traga dayro in fundul lui kapetanos sa devieze in poarta … pe cand te numesti REAL MADRID si nu esti in stare .. numai gata numai explic patetic … mingi lungi pe varfuri nici o combinatie nici o sclipire 🙂 din pacate doar BARCA mai poate face fata anul asta tavalugului englez si sper sa se impuna dar va fi greu probabil iara o finala engleza

beatles (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 4:19

Pt mine a fost clar inca de la tragerea la sorti ca pe flocoiandrii astia nou aparuti in peisaj ,gen ‘hala Madrid’ or somethin’ o sa-i astepte o mare deceptie la final:)) romanasi plecati la cules de portofele sau ‘capsuni’, bronzati excesiv de soarele Cataluniei (sic!),insa adoratori ai legendei marelui Real (in contumacie). In fine,ca sa intelegi acest 4-0, trebuie sa te reculegi putin (fan football fiind) la peluza acestui Anfield total,sa te inchini la Beatles (cat sa pari iubitor de iubire si de frumos) si sa te dezici din start de declaratii de genul ‘le dam 5 per total), declaratii pe care englezii ,cu eleganta lor desavarsita,nu le-au amintit in contextul acestei seri mai mult decat triste pt ‘spaniolasii’ si ai tuturor nostri:|. Fapt divers : Football is magic ! De- asta urasc fotbalul Italian din toata inima: din cauza tacticizarii parca uitam sa mai si jucam ;),iar seara asta va ramane si se va regasi peste timp in inimile iubitorilor de frumos : au invins cei care au regasit ritmul Beatlesilor in inima lor, au invins cei care au indraznit sa spere ca pot spulbera ‘vedete’ fabricate de ziare iberice,in seara asta s-a vazut frumusetea jocului in sine. N-au contat cele 9 UCL ale Realului,dimpotriva , Realul a parut o echipa de Division One !(Asta pt ca ‘my finests’ i-au redus la aceasta dimensiuine!). YNWA since 1982.

bursuc (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 4:26

Tu ce tot repeti titluri? Esti neinspirat?

Dan S. (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 5:15

Mai baieti,
Daca astia nu sunt arbitrii competenti atunci cine sunt? Pârlitii aia de Tudor, Balas, Lajos, Deaconu si clica lui Dragomir? Haideti ca suntem penibili daca punem la îndoiala si arbitrii din Liga Campionilor, unde ai nostrii nu mai au acces cam de multisor. Cred ca avem deja scenarii pregatite pentru fiecare meci, dar mai grav este ca jurnalistii sunt cei care înfiereaza climatul fotbalului de la noi. PACAT.
Altfel, Liverpool ne-a surprins pe toti, chiar si pe cei mai înfocati suporteri prin calitatea jocului prestat.
Anyway…..You’ll never walk alone….a fost MAGNIFIC în seara aceasta.
Sa auzim numai de bine.

fasolica (50 comentarii)  •  11 martie 2009, 5:16

fault la Pepe ? esti in spatiu , draga Andrei Niculescu.
hent la Heinze ? deloc , tusierul are nevoie de ochelari.
Real Madrid ? de remarcat Casillas , de remarcat determinarea lui Lassana Diarra si bineinteles , de remarcat inutilitatea si incompetenta unui fundas pe nume Pepe , adus cu ~30 mil. E … dupa parerea mea cel mai prost transfer din istoria sportului rege, daca te iei dupa raportul calitate/pret. 2-3 suturi ale lui Sneijder care merita mentionate,dar nimic mai mult. una peste alta= 0 barat.
Liverpool? Gerrard, ca intotdeauna,motorul acestei echipe, Mascherano – determinat ; un Torres clasic , un adevarat ghimpe in coasta adversarului , atacant adevarat ; Kuyt – acelasi cal de povara ; Carragher & Skrtel – de netrecut ;
Experienta, eficienta si mai presus de toate, clasa ! = Liverpool
Sanatate celor ce gandesc ca mine.
Semnat, fan Deportivo la Coruna

io (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 5:50

@dan. si in afara de asta ai mai vazut si un arbitraj k a lui lajos…. zici k juca dinamo si ii arbitra corpodean cu szekely… eu daca eram la madrid ieseam dupa teren dupe ce s-a intamplat prima juma de ora… sa joace albitru cu gerrard… o porcarie…
pacat k nu fac unii mari una nefacuta, sa iasa dupa teren, sa vezi ce baga analiza video una doua… sa dea d-zeu sa ajunga liverpool in finala si sa piarda dintr-un 11m si un offside…

RM (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 6:54

N-a fost fault la Pepe pentru Dumnezeu… a simtit mana pe spate care NU L-A TRAS s-a vazut pe reluari(foarte multe reluari) si a cazut sperand sa obtina faultul insa arbitrul nu s-a lasat pacalit. E pur si simplu vina lui Pepe.

montecristo (4 comentarii)  •  11 martie 2009, 7:00

se poate vorbi mult despre cat de bine a jucat liverpool si cate gauri are in echipa real madrid. se poate da vina si pe arbitru, care nu e deloc mai presus de ce fenomene fluiera prin liga I. primul gol nu a fost asa suspect, orice decizie ar fi fost corecta, dar al doilea a fost fortat. mai ales ca in momentul acela liverpool avea 2-0 si realul nu se vedea deloc langa casillas.

exista antrenori la echipe mari si exista benitez. nimeni nu a inteles inca stilul lui, liverpool se bazeaza cel mai mult pe mijloc. de ce in cautarea unui gol (sau chiar 2) tu joci 4-4-2, cu 2 inchizatori? numai ramos poate raspunde. la pauza e schimbat robben, adevarat foarte sters, dar o miscare slaba. cand echipa adversa te domina, primul lucru la care trebuie sa lucrezi este sa tii mingea, cu alte cuvinte ai nevoie de un mijloc mai puternic. l-as fi scos pe heinze si l-as fi introdus pe marcelo, miscare careia i-ar fi urmat higuain cu guti sau cu van der vaart.

dupa ce s-a intamplat in finala din 2005 cand liverpool a intors 3-0 cu milan jucand cu 6 mijlocasi, sufocand toata miscarea italienilor, e greu de inteles de ce nimeni nu incearca inca sa copieze acel meci macar in esenta.

concluzie: cu sau fara arbitru, realul are nevoie de vreo 4-5 jucatori noi, schimbandu-i pe cannavaro, heinze, gago, raul poate chiar si sneijder.

eric (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 7:51

1.FAULT CLAR
2. NICI VORBA DE PENALTY
astea doua greseli au fost deajunse pt liverpool sa fie deja calificata

vladdd (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 7:57

sincer cand am vazut ce atmosfera este acolo mi s-au inmuiat picioarele…deci nu vreau sa ma gandesc cum este sa fii acolo,sa porti tricoul acelei echipe si sa stii k oricum ai juca acei oameni minunati sunt mereu alaturi de tine…Bravo Liverpool!!!in meciuri ca acesta se demonstreaza inca o data ca fotbalul este cel mai frumos sport din lume si imi pare rau ca no nu o sa avem niciodata asa ceva…chiar este o diferenta de la cer la pamant:(

mihaibujie (3 comentarii)  •  11 martie 2009, 8:25

Foarte bun arbitrul, sa tot fie d-astia pentru Liverpool sa moara cei de la Manure de oftica, in frunte cu Ferguson. GG Stevie & co. Vrem Barca in sferturi sa le rupem moaca! 😀

ssd (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 8:40

Slabut,slabut si de data asta.In plus,cred ca ai scris materialul asta inainte de 4-0.Te-a luat somnul,te intelegem!

ssd (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 8:42

Si inca ceva…alt titlu nu gaseai si tu…
Si eu sunt jurnalist si realizez cat de penibil e sa copiezi in continuu….

U cluj (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 9:15

Termina-ti cu analiza ,Liverpool a fost cu 5 clase peste Real ! Sa se bucure ca au luat doar 4 !I-a oprit Rafa,ca e spaniol de-al lor si nu a vrut sa-i umileasca !

U cluj (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 9:15

Termina-ti cu analiza ,Liverpool a fost cu 5 clase peste Real ! Sa se bucure ca au luat doar 4 !I-a oprit Rafa,ca e spaniol de-al lor si nu a vrut sa-i umileasca !

nyku (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 9:17

apropo…scorul a fost 4-0 pt liverpool. e clar ca te-ai uitat la alt meci. si vezi ca se scrie „curgea” nu „cugea”…

Comentează