Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Nu mai pot cu Rădoi!

Nu mai pot cu Rădoi! Sper să nu se supere Mircea Badea că-i folosesc expresia. Dar nu mai pot. Golul marcat în primul său meci nu-mi schimbă impresia.

De cînd s-a auzit că Rădoi a semnat cu Al Hilal s-a […]

vineri, 23 ianuarie 2009, 9:47

Nu mai pot cu Rădoi! Sper să nu se supere Mircea Badea că-i folosesc expresia. Dar nu mai pot. Golul marcat în primul său meci nu-mi schimbă impresia.

De cînd s-a auzit că Rădoi a semnat cu Al Hilal s-a declanşat în România un entuziasm vecin cu paranoia. Rădoi a semnat în piscină, Rădoi a plîns, Rădoi a venit, Rădoi a plecat, Rădoi a ajuns, Rădoi a adormit, Rădoi s-a trezit, Rădoi a semnat, Rădoi s-a antrenat, Rădoi n-a jucat, Rădoi va juca, Rădoi, Rădoi, Rădoi, Rădoi.

Nu vi se pare cam mult? Mulţumim căpitane, adio căpitane, drum bun căpitane. Parcă pleca în armată, undeva într-o zonă de conflict. Curgeau lacrimile acolo ca-n filmele nord-coreene cu care ne delecta televiziunea înainte de 1989.

Rădoi e un fotbalist foarte bun, nu încape discuţie. Poate cel mai bun din campionatul României, undeva la egalitate cu Lobonţ. Şi-a făcut perfect datoria pentru Steaua, şi-a riscat sănătatea pentru Steaua. Dar de aici pînă la această nebunie e cale lungă.

Pentru că Rădoi a plecat la Al Hilal, oameni buni! La Al Hilal, adică nicăieri. Una e că Rădoi putea ajunge la un club mare, alta e că n-a ajuns. Una e că a avut oferte, dacă le-o fi avut, alta e că a semnat pentru o echipă dintr-un campionat unde se duc, de regulă, europeni sau sud-americani în pragul pensionării. Un fel de vacanţă plătită, un mod elegant de a mai cîştiga nişte bani ori de a-şi rezolva o criză financiară, vezi cazul lui Wilhelmsson.

N-am nimic cu Rădoi. Dimpotrivă, l-am apărat şi lăudat de cîte ori am avut ocazia. Cred chiar că e un pic deranjat de situaţia de faţă. Sper. E fotbalist şi ştiu că şi-ar fi dorit să joace în altă parte. Dar e şi om, astfel că a gîndit şi cu mintea, s-a gîndit la viitor, al său şi al familiei sale. Şi aşa a ajuns la arabi. Sătul să mai creadă în zecile de oferte care se spune că veneau pe adresa sa, sătul să mai audă balivernele patronului său naş, care-l evalua la zeci de milioane de euro, în vremuri de criză fotbalistică, conştient că timpul său trece foarte repede. Nu-mi pun acum întrebarea de ce n-a ajuns Rădoi într-un campionat mai puternic. Poate că el ştie deja răspunsul. Poate că golul marcat chiar la debut îi maschează unele regrete.

Îmi pun însă întrebarea dacă nu cumva această isterie mediatică dăunează numelui pe care acest fotbalist a muncit să şi-l creeze. Vineri, am aflat că în fotbalul mondial mai există un „El Clasico”, un meci unic, o încleştare între un mingicar cît frigiderul de la minibar şi „necruţătorul” nostru, o premieră în fotbalul românesc. Eu ştiam că „El Clasico” e numai unul. Cel pe care l-am văzut pe Sport.ro se poate numi, eventual, „Al Clasico”. Un meci colosal pentru nivelul de acolo, dar pe care mă abţin să-l compar cu ce e în Europa.

Debutul lui Rădoi a fost mediatizat cam ca aselenizarea. Primul om pe lună egal primul meci al lui Rădoi. Mă întreb dacă Rădoi ajungea la Inter şi juca primul său meci împotriva Romei, în Cupa Italiei, ce se întîmpla? Probabil montam ecrane gigant în toată ţara, întrerupeam orice alt program şi-l trimiteam pe preşedintele Băsescu la Milano, să asiste în direct. Din acest punct de vedere, Sport.ro şi-a făcut treaba excelent, în atît de cunoscutul stil patentat de Pro. Din punctul de vedere al consumatorilor de fotbal, a fost însă cam mult. Iar acum, că a şi marcat, vom asista la un nou tsunami mediatic, e limpede.

Două vorbe şi despre Olăroiu. E unul dintre antrenorii români pasionaţi de ceea ce face. Pasionat pînă la extrem chiar. Trăieşte pentru fotbal, îl studiază şi încearcă să-l înţeleagă. I-am înţeles plecarea, la fel cum i-am înţeles-o pe a lui Rădoi. Banii e bine să-i ai, nu să-i visezi. Dar, cred că o dată realizat acest deziderat, Oli ar trebui să facă pasul înapoi către fotbalul european. Acolo unde într-adevăr exişti şi ca antrenor, nu doar ca fotbalist. Pentru Olăroiu, venirea lui Rădoi e un cîştig la imagine. Astfel el va fi prezent mult mai des în media românească, numele său va fi mai des pomenit, nu va fi ameninţat de uitare.

Însă locul lui Olăroiu nu e acolo. E încă tînăr pentru această meserie, n-are încă 40 de ani. Viitorul său nu e cu siguranţă printre şeici, oricît de mulţi bani ar avea ei. Mircea Lucescu spunea demult că un antrenor e la fel de bun ca ultimul său rezultat. Olăroiu e mult mai bun decît acest 2-0 cu Al Nasr.

Comentarii (142)Adaugă comentariu

codrinmc (6 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:15

De acord! Era cel mai bun fotbalist din campionatul nostru. Si totusi, merita atat de multa mediatizare? Chiar nu mai sunt subiecte de discutie in presa? Cate articole ati scris despre Daniel Niculae? Sau despre tinerii romani ce joaca peste hotare la echipe de top. Nu-i cunoastem din cauza voastra. Credeti-ma, merita toata atentia si respectul. Ei sunt viitorul echipei nationale

ooo (73 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:16

Zero*

Inca un blogger (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:23

misto faza cu Al Clasico! aproape geniala

ooo (73 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:24

Olaroiu sta acolo, ca e zero ca antrenor ! Cine dre aq il ia dupa ce a facut dezastru la Steaua? Vrei sa iti spun 2-3 puncte? OK: A castigat campionatul cu blat la Vaslui si Petrosani, A pierdut o semifinala uefa in cel mai rusinos mod si a avut curajul sa spuna ca nu a jucat defensiv la Middlesbrough desi i-a scos pe Iacob, Bostina si Oprita si a bagat pe Balan, Nesu si Baciu !
Ne-a batut Dinamo in Ghencea dupa 18 ani ! Mai vrei ?
Pot sa mai spun si de accidentari si ca la fel s-a intamplat si la Timisoara tot in mandatul lui Oli si de faptul ca facea echipa cu Gigi la palat ! Zer antrenor, zero om !

alexx (10 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:26

astia de la gsp aveau declaratia lu becali despre gol la nici 5 minute de knd mirel marcase :)))

drastelistu (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:27

Cand toata lumea sare in sus cu MUTU= zero cand apare pe toate canalele de ce nu spui nimic? Mutu nu a facut senzatie doar in meciurile cu echipe mici si la echipa de club (de unde a luat bani). La mondiale ce a facut MUTU? NIMIC!
RADOI pentru mine este cel mai bun din Romania dupe Chivu (acum). Cand o sa vedem devotament ca al lui Radoi si la alti jucatori din tara? De aia este apreciat de toti. Si-a dat sufletul pentru toate echipele unde a jucat si a pus piciorul la minge (de aia sa rupt de atatea ori).Mutu daca nu pune piciorul normal ca nu se accidenteaza doar la cot de la simulari.
Bravo Radoi esti cel mai bun. Bafta multa la arabi si demonstreaza-le tututror de ce te asteapta lumea la aeroport in miez de noapte si plange ca pleci.
Hai Radoi!!!!

forever_Steaua (11 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:32

Pt codrinmc:

Sunt de acord cu tine ca exista si alte subiecte de discutie in presa. Insa presa din Romania nu se imparte in mai multe categorii, ci este una singura: presa de scandal.
Asa incat…prefer sa citesc despre Radoi decat sa vad cum „atentia si respectul” iubitei prese romane se indreapta spre Becali & co.

EstiUnNimic (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:33

In primul rand ar trebuie sa gandeasca toti : Daca GSP TV transmitea acest meci nu faceati acelasi lucru? Nu incercati sa exploatati la maxim acest fapt? Daca te uiti la stirile sportive de pe Antena 1 vei observa ca sunt mai penibile decat cele de la PRO ,unde mai pui ca sunteti atat de slab informati incat ati spus ca Steaua a luat 7.2 milioane de euro pe Radoi..Oricum,domnule,Niculescu de fapt care e nemultumirea voastra? faptul ca Sport.ro atrage mai multi telespectatori decat GSP TV. P.S: Dintre un reportaj cu Lobont cu ziua lui si cum a primit el niste papuci de casa in stil pisica de la stirile Antena1 si plecarea lui Radoi prefer plecarea lui Radoi.

ghita1964 (12 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:47

Nu-i de vina Radoi pentru mediatizarea care i se face!Mirel este de vina doar ca este un mare fotbalist,dupa umila mea parere peste Chivu ,si din pacate a trebuit sa joace incorsetat in obligatiunile de a fi capitanul lui STEAUA!Astazi ,Mirel Radoi a mai tras o „scaltoaca”tuturor acelora care au luat la misto acest transfer!Asa cum zicea Dorinel Munteanu:”sper ca Steaua sa nu descopere ca a stat doar in valoarea lui Mirel Radoi!”.Cat despre saturat,mai luati putina lamaie!!!

ooo (73 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:51

Olaroiu sta acolo, ca e zero ca antrenor ! Cine sa il ia dupa ce a facut dezastru la Steaua? Vrei sa iti spun 2-3 puncte? OK: A castigat campionatul cu blat la Vaslui si Petrosani, A pierdut o semifinala uefa in cel mai rusinos mod si a avut curajul sa spuna ca nu a jucat defensiv la Middlesbrough desi i-a scos pe Iacob, Bostina si Oprita si a bagat pe Balan, Nesu si Baciu !
Ne-a batut Dinamo in Ghencea dupa 18 ani ! Mai vrei ?
Pot sa mai spun si de accidentari si ca la fel s-a intamplat si la Timisoara tot in mandatul lui Oli si de faptul ca facea echipa cu Gigi la palat !

Ionel (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:53

Olaroiu sta acolo, ca e zero ca antrenor ! Cine sa il ia dupa ce a facut dezastru la Steaua? Vrei sa iti spun 2-3 puncte? OK: A castigat campionatul cu blat la Vaslui si Petrosani, A pierdut o semifinala uefa in cel mai rusinos mod si a avut curajul sa spuna ca nu a jucat defensiv la Middlesbrough desi i-a scos pe Iacob, Bostina si Oprita si a bagat pe Balan, Nesu si Baciu !
Ne-a batut Dinamo in Ghencea dupa 18 ani ! Mai vrei ?
Pot sa mai spun si de accidentari si ca la fel s-a intamplat si la Timisoara tot in mandatul lui Oli si de faptul ca facea echipa cu Gigi la palat ! Zer antrenor, zero om !

fan steaua… (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:55

Nici eu nu mai pot cu Radoi…ma lasa rece…ca tot fotbalul romanesc de altfel…

Dobre Andrei (82 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 22:56

Ar trebui un contact pe undeva sa pot sa las si eu un mesaj…

Nu-mi aprobati postul…v-am scris aici ca alta metoda de a va contacta nu am gasit 😀

Sa scrieti pe undeva va rog de faptul ca FC Barcelona e cea mai buna echipa in ultimii 20 de ani conform IFFHS.

Vijalie4everSTEAUA (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:10

Ba dc tot vb asa? te oftici de ala , ca a castigat dintr-un meci cat ai castigat u toata viata? Esti Dinamovist ,Rapidist sau ce? Cel putin respectai munca , si el nu are nici o vina cu mediatizarea lui , atata tot ca lumea il iubeste si il respecta tot ce afacut pt ei.Multumim capitane.

mocofan (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:14

o singura intrebare domnule Niculescu: Daca sunteti asa satul ….., de ce „despre Radoi”?

Damnsmartblonde (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:24

Parerea mea e ca mediatizarea este pe masura interesului public vis-a-vis de subiectul mediatizarii. Faptul ca s-a vorbit atat de mult (apropo, te legi si de colegii tai cu chestia asta sau ce faci mai exact?) reflecta un singur lucru: Radoi este un om apreciat si oamenii vor sa stie ce face. Asa cum nu au vrut sa stie ce au facut altii. Marea masa care tot vine si pleaca. De ce? Pentru ca spre deosebire de altii, Radoi, dincolo de nasi, conflicte de vestiar si altele, a pus suflet pentru echipa la care a jucat si asta nu o fac decat extrem de putini! Bafta Mirele si daca e sa te umple seicii de bani, cu siguranta ii si meriti cu prisosinta!

stel-bz (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:27

Am mai scris ca Radoi a plecat in Arabia Saudita, dar ca nu a ajuns la o echipa mare din Europa. Nu cred ca valoarea lui nu-i dadea acest drept ci, poate, destinul. Sunt convins ca a contat decisiv numarul foarte mare de accidentari pe care le are trecute in fisa lui medicala. Dar, anii si meciurile sale purtate in tricoul ros-albastru, cu banderola de capitan pe brat, ii dau dreptul sa fie considerat egalul marilor valori de fotbalisti care au jucat la Clubul Steaua.. Mirel Radoi va ramane in istoria clubului si in inimile tuturor stelistilor adevarati, cei care stiu cat de mult inseamna aceasta echipa. Sa-i multumim pentru ceea ce a facut pentru club si pentru echipa nationala ! Urmarind meciul din aceasta seara, in care a fost titular 90 minute, am tras concluzia ca echipa lui Olaroiu nu este cu nimic sub valoarea primelor 5 echipe de la noi, iar Mirel Radoi a jucat exceptional. Seicii de la Al-Hilal se felicitau pentru transferul jucatorului stelist, dupa ce au vazut supergolul inscris de Mirel in min 79. Bravo si felicitari, Radoi !

gigel (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:30

De ce a fost mediatizat „excesiv” ? Simplu: pentru ca merita, avand in vedere ce a facut pentru Steaua si pentru echipa nationala, pentru ca nu a cedat niciodata si a luptat pana la capat, fara fite, a pasat tuturor spre deosebire de alti coechipieri mai ales de la nationala care isi aleg colegii cu care intra in combinatie.
De ce ? De aceasta data pentru ca atat puteti voi , alt subiect nu reusiti sa analizati, nu stiti sa dezvoltati subiecte decat cele care speculeaza declaratii ale patronilor, jucatorilor, pe care le interpretati dupa bunul plac – priviti titlul articolelor care va apartin si raportati- l la declaratiile acordate.
P.S. Nu cred ca gresesc, dar articolul era pregatit din timp, era mai dur, se vede tenta dar rezultatul se pare ca a incurcat situatia -altfel de ce nu analizeaza debutul si nu recunoaste cine a facut diferenta

anakin (14 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:32

stimate domnule niculescu, stii ce prefera un fan al fotbalului? prefera sa auda despre plecarea unui jucator ca mirel radoi timp de trei luni, decat sa-l vada po copos cat e de aerian… hai radoi!!!!!!!!!!!

Un cititor (4 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:34

oameni buni si rai, am si eu o intrebare, care e vina lui Radoi in toata treaba asta? nu cumva e de vina andrei niculescu,nu el, ci ziarul la care lucreaza , nu el ci postul tv care poaRTA acelasi nume cu ziarul, nu el, ci p-r-e-s-a in general, presa din care face si el parte. Binenteles ca s-a vazut cand a raspuns la telefoanele ce l-au cautat de la cele 2 tv sportive, s-a vazut ca era vizibil jenat de laudele prea dese ce-i erau adresate, dar, OAMENILOR, ce trebuia el sa faca? ce vina are Radoi ca presa si mai ales presa sportiva e plina de fetiscane simpatice care nu stiu sa puna o intrebare de Doamne-ajuta?ce vina are Radoi ca cei 2 comentatori ai meciului nu stiau decat sa spuna ca ce gol magnific a dat el, nu stiau cu ce sa-si umple comentariul? LASATI-L IN PACE pe Radoi si cautati vina la voi in curte, in curtea presei care a decazut mult. P.S. Mie imi place cum comentezi meciurile de la Barcelona tv(in general),andrei niculescu, chiar daca ai unele greseli de exprimare. Apropos, spune-le celor de la pro si sport.ro ceea ce spui deseori la sportklub ca BOJAN nu are origini croate ci sarbe. P.S2;sa nu uitam ca esti si tu subiectiv si dinamovist si in vreo cateva articole pe care le-ai dedicat cavalerului tau de oanoare, adica ,”marelui fotbalist” marius niculae, ne-ai cam umplut de… amanunte cu marea echipa inverness, asta daca tot ai ironizat echipa arabeasca a lui radoi. deci, cine-i de vina?

emil1907 (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:47

andrei, articolul asta nu e tot mediatizare?
tu nu cresti numarul de cititori mentionandu-l pe Radoi in titlu? :-)))
in rest, e bine ca ii intelegi pe mirel si pe oli. si eu te inteleg cu baietii de la pro&sport.ro…exagereaza enorm si n-au habar.
si nu-ti face griji, microbistii stiu unde se vede el clasico :-))

observatorul (6 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:55

Pai daca Radoi era pe prima pagina la orice nimic pe care il facea in tara nu e normal sa fie supermediatizat si cand marcheaza primul gol in Arabia?
Meciul mi s-a parut mediocru, iar Radoi e un fel de Gulliver printre arabi. Daca asta a fost derby, in rest e locul 17 cu 18 de la noi.

Andrei Laurentiu (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:56

Mister-e Andrei Niculescu, ti-o spun tie si altora, sunt oameni si oameni , care au placeri diferite ,care au sentimente diferite pentru diferite lucruri,obiceiuri , etc. ; daca nu-ti place fotbalul , daca tie nu-ti place Mirel Radoi , nu te uita , nu asculta , poate ca d-aia este asa mediatizat pentru ca multa lume vrea sa-l vada pe Radoi , poate ca multa lume-l indregeste pe Radoi , cum tie poate-ti place golfu, f1, handbalul, sau alte sporturi , asa unora le palce fotbalul , le place Mirel Radoi . Cei care dau astfel de comentarii ca dumneata sunt cei frustrati de faptul ca nu primiti aceeasi atentie ca domnul Radoi, sau poate pur si simplu va place fotbalul, dar tineti cu o echipa rivala stelei si atunci e normal sa-l invidiati pe Radoi. Nu stiu, nu va inteleg , fiecare cu cei place , nu cu ce vor frustratii, fiecare cu mama lui!!

Andrei Laurentiu (3 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 0:02

Si inca ceva , cati dintre parlamentariisenatoriideputatii care apar zi de zi la TV(si sunt mult mai mediatizati ca fotbalistii); cati au ridicat mai mult de 1 milion de oameni in picioare ? cati dintre ei au facut cel putin 1 milion de oameni fericiti pentru 90de minute ? cati dintre ei au facut ca cel putin 1 milion de romani sa fie mandrii de natia lor? …cati domnule Niculescu, cati ??? Uite, datorita unor caractere ca Radoi suntem mandrii de nationalitatea noastra.

iulian (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 0:08

de ce toata lumea Radoi in sus si in jos? simplu ca se pare ca bucurii nu mai avem din foarte multe locuri,si ne agatam cu unghiile de ceva frumos din tara asta ca peste tot avem parte de negativism,iar acest”radoi”e o gura de oxigen pentru noi oamenii de rand…..

pp (3 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 0:18

NU CUMVA SI MATALE FACI DOM-LE ACEEASI GRESEALA CA TOTI MEDIATICII.
MAI LASATI-L IN PACE, SI PE EL SI PE OIER , SI INTERBATI-L CAND VA JUCA LA INTER DE BANII ASTIA?
VA RASPUND EU:
NICIODATA !
CHIAR DACA INTAMPLATOR AR AJUNGE LA INTER. DOAR ATUNCI S-AR CONVINGE SI EL SI TOTI MEDIATICII DE REALA-I VALOARE:ACEEA DE CUM DEALTFEL A MAI FACUT-O SI UN ALT …CEL MAI MARE FOTBALIST….
IN REST, TOATA STIMA PENTRU CEI CARE REUSESC SA VADA PADUREA NEIMPIEDICATI DE COPACI.
REPSECT
UN SUP(ORT)ER OLTEAN

pp (3 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 0:20

…VALOARE: ACEEA DE A LUSTRUI BANCA DE REZERVE…

siege (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 0:20

Un articol jenant!!!
Dar cine a publicat toate informatiile despre „Rădoi a semnat în piscină, Rădoi a plîns, Rădoi a venit, Rădoi a plecat, Rădoi a ajuns, Rădoi a adormit, Rădoi s-a trezit, Rădoi a semnat … ” cu litere de o schioapa pe prima pagina in toate ziarele si site-urile de specialitate?
Radoi cumva??? In nici un caz. Dumneavoastra domnilor pseudoziaristi ati transformat totul intr-o isterie generala pentru a va vinde fituicile de 2 lei.
Deveniti mai penibili pe zi ce trece, nu stiu cum puteti sa va mai priviti in oglinda.
Succes Mirel Radoi, oriunde vei juca!

sportsaga.ro (36 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 0:28

Traiasca tabloidizarea!

nu conteaza (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 0:29

Si despre cine vrei sa se vorbeasca atunci cand se discuta despre fotbal???? Despre tine?

chentle gabriel (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 0:41

Nu mai stergeti mesajele care nu va convin, daca suunte-ti obiectivi cum va declarati, nu cenzurati si asumati-va si criticile.
Din pacate adevarul supara.
Domnule A. Niculescu, daca ai apucat sa arunci piatra in balta suporta sa fi udat de strpopii produsi.

maiu (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 1:38

baietii aia pe care tu nu ii apreciezi de la sport.ro,adica medai pro’ul au fost foarte destepti…au dat meciul asta si au avut un rating colosal.asta ceea ce ai scris tu esti nimic altceva decat opinia unor oameni. sunt de acord ca se insista prea mult cu radoi,eram sigur ca asa va fi de altfel pt ca era jucatorul emblematic din liga lui mitica(8 jumatate la steaua,cea mai puternica echipa+determinarea care i’a adus un capital de simpatie imens).
PS:am inceput a citi articolul cu placere,crezand ca pot vedea un punct de vedere obiectiv insa „mi sa luat” cand am vazut ca preferati sa ii atacati pe rivalii d’voastra media.apropos:de cate ori i’ati auzit pe cei de la protv laudandu’se cu punctele lor de rating si cota lor de piata??…sa traiti…

marius (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 1:54

cine a scris articolul? A auzit cineva de el?Toti pustanii isi dau cu parerea,halal…

zdrang (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 2:09

Andrei tot voi ati scris asa mult de Radoi, ziarul la care lucrezi a scris asa mult de Radoi, televiziunea vostra a dat stiri despre Radoi. Faptul ca scrii acest articol nu denota decat ca esti ori inconstient.

deleanu (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 2:13

andrei, ti-ai dovedit lipsa de fair-play
ideea este ca, atata timp cat tu iti exprimi opiniile, si ceilalti au dreptul sa o faca
asta doar daca tu, in necunostinta de cauza, nu consideri ca e mai comod pentru ego-ul tau sa stergi mesajele care nu sunt conforme cu opinia ta

BOGDAN (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 2:20

d-le niculescu,probabil k dvs invidiati fotbalul si placerile care sunt propagate de acesta.dvs pentru ce munciti?v-ati schimba locul de munca pt un salariu de 5 ori mai mare?(chiar dk asta presupune sa comentati desene aninate).eu cred k da si multi cred k da .asa k vedetiva de treaba si dk nu iubiti steaua nu trebuie sa le urati jucatorii.ciocu’ mic!

alex (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 4:10

mare dreptate ai…dar totodata TOT VOI SUNTETI PRINCIPALII VINOTVATI pt mediatizarea asta supraexcesiva de ti se face greata! orice stire din sport incepe cu ratoi in prim-plan! parca a plecat la o echipa de talie mondiala! fratilor a plecat la o echipa si intr-un campionat de duzina…ce-i drept in care se arunca enorm de multi bani…dar tot de duzina e! al-hilal…ce a facut echipa asta?! n-am auzit-o nici macar prin finala cupei campionilor asiei! inafara ca se baga bani multi in ea…in rest… iar ratoi e mareeeee fotbalist de ii faceti atata reclama infecta! parca a plecat cel mai valoros fotbalist la cel mai galonat club din lume! pai de 20 de ori mai valoros transferul lui chivu la inter…si n-am vazut atata reclama! sau nu mai zic…de radu stefan…pai e peste transferul lui ratoi (nu-s dinamovist) PAI SE COMPARA LAZIO CU al-HILAR!!! ****…normal k ati PREAslavit transferul ratoiului la un club mediocru…pt k deh…el pleca de la „marele” si singurul club din provincie auzit de cei cu 2 posturi de tv… atata va mai zic…CAND O SA PLECE TOTTI sau GERRARD de la cluburile lor ATUNCEA SA UMPLETI PAGINILE…pt k aia intradevar sunt adevarati capitani…nu ca ratoiu care a plecat pt bani in pustietatea araba! cred k atunci cand o sa plece goian sau alt jucator de valoare din liga 1…nici n-o sa ii bagati in seama…k doar nu sunt capitani „faimosi” si doar nu pleaca la cluburi mediocre!

popescu (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 4:19

Radoi? Care Radoi?

sieu (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 10:11

***. ce conteaza ca era in la arabi, asa fotbal am vazut si la noi, si de cate ori! eu m-am uitat la meci, si mi-a placut radoi; era tot el si ma bucur enorm ca e acelasi luptator. succes Radoi!

killeru (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 10:59

ce ai fii vrut domnule sa se scrie despre tine sau care e problema ta si despre ca,pionatul arabiei hai las-o moarta ca in romania poate se joaca 2 meciuri bune intr-un an asa ca mai lasati-ma cu divizia a aseara a fost un meci pe sport.ro care demonstreaza ca suntem sub arabi la fotbal asa ca vezi-ti de treaba si nu vb aiurea

bla bla (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 11:37

In sfarsit, cineva a pus punctul pe I si a zis ca s-a saturat de aceasta mizerie de jucator…Mirel radoi…l-am urat il urasc si il voi ura toata viata mea pentru ca este 0 ca om.
Cum cineva a zis de aici,radoi era ca si cum juca in curtea scolii cu copii de varsta mea.
Pai nu ati vazut ca nici macar un dribling nu reuseau aia?
Si tata ar fi jucat bine la seici ce pana mea..

marius (14 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 11:39

pt. ooo
Prietene, de cand a plecat Oli Steaua nu a mai castigat niciun campionat. Ce au facut Hagi, Lacatus si Dorinel?? Acestia sunt zero ca antrenori si nu Oli. Il ataci ca a pierdut cu Boro calificarea dar nu uita ca el a dus echipa pana in semifinale si daca nu ma insel pe tere mai erau si 11 stelisti in meciul asa ca nu vad cum e el singurul vinovat. Daca iti este antipatic iti inteleg frustrarea dar daca vezi numai negru atunci esti pierdut de-a binelea.
Olaroiu este cel mai bun antrenor roman pe partea tactica. Omul isi face treaba la arabi inca 2 ani, are securitate financiara si la urma poate sa antreneze orice echipa fara teama ca va fi dat afara si numai are ce sa puna pe masa. Uitati-va la Lacatus ; ce mare caracter era ca jukator si acum este umilit zilnic de cioban. Jiji l-a pus sa-i dea afara pe neaga si arthuro i-a dat ; ca sa nu vorbesc despre revenirea sa de prost gust.Daca avea caracter ii raspundea cu aceeasi moneda ciobanului cand l-a inlocuit cu Dorinel si nu se caia precum ultimul milog si cersea inapoi postul. Laca ai fost odata mare jukator si mare om dar ai decazut precum un fulg de nea lin dar sigur catre un destin implacabil , acela de a fi sluga a unui personaj macabru care macar are scuza instabilitatii psiho-emotive.

angel (25 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 11:40

nici noi nu mai putem cu tine!!! eu zic sa procedam reciproc avantajos:tu nu mai scrii,noi nu te mai citim!!!!!

HeyRup (5 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 12:12

pana una alta, Radoi este unul dintre cei mai valorosi fotbalisti romani, mai valoros chiar decat chivu. dar tu nu mai poti cu Radoi pentru ca trustul lui sarbiu l-a mediatizat mai mult si a reusit sa transmita meciul in direct, astfel obtinand audiente mari. de asta nu mai poti tu cu Radoi mai baiatule.

cali (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 12:37

un articol de toata jena!!! cel mai bine vandut ziar de sport din Romania!!??!! JENANT!!!!

ingenuu (7 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 12:39

PENTRU CA PRIMA DATA M-AI BANAT, SA INCERC SA-TI EXPLIC ATITUDINEA MEA:
1. NU RADOI SI-A MEDIATIZAT TRANSFERUL, CI VOI, ZIARISTII, DIN LIPSA DE ALTE SUBIECTE
2. E MULT MAI BINE C-A DEBUTAT EXCELENT (ZIC EU…) DECAT SA FI FOST O GAINA BEATA PE TEREN. ATUNCI CE ATI MAI FI SCRIS?
3. DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, SI NU PAR A FI SINGURUL, RADOI E UN FOTBALIST EXPONENTIAL, IAR CEEA CE E PE PUNCTUL DE A REALIZA NU POATE FI TRECUT SUB VEDERE
4. MIRCEA BADEA E UN HOTOMAN: FIGURA AIA CU „M-AM SATURAT DE ZU” N-A FOST DECAT AUTORECLAMA, BAIATU’ CHIAR PRESTAND ACOLO.

IN SPERANTA CA AI DEVENIT MAI INTELEPT,,,

jonel (8 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 12:41

pai nu prea sunt stiri,campionatul nu a inceput…deci cam despre ce a-ti vrea sa se vorbeasca?! despre radoi,logic

pauleta psg (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 12:42

miiireeel raaadoooiii este unul dintre noi!!!

mihai (3 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 13:03

****tu zici ca se face atat larma cu radoi si voi scrieti…..io nush tu iti dai seama ce vorbesti?

robin hood (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2009, 13:09

sunt comentariile unui frustrat,sunt convins ca si tu esti mandru de prestatia lui radoi,e dreptul lui de a-si construi viitorul.De ce sa nu se gandeasca la bani,f bine ca a plecat,pana la 27 ani a jucat ptr performanta,de aici incolo are dreptul sa se gandeasca ca familia lui nu va manca cupe si articole elogioase scrise de niste ziaristi frustrati

Comentează