Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

ZIUA 19 / Cea mai ruşinoasă conferinţă de presă: 10 întrebări pentru Piţurcă

Pe parcursul Euro, selecţionerul n-a vrut Gazeta Sporturilor la conferinţele lui de presă. I-am respectat dorinţa, dar teama de întrebările jurnaliştilor seamănă cu teama tactică a acestui selecţioner

Imediat după partida cu Olanda, Piţurcă a susţinut o conferinţă de presă. […]

miercuri, 18 iunie 2008, 6:47

Pe parcursul Euro, selecţionerul n-a vrut Gazeta Sporturilor la conferinţele lui de presă. I-am respectat dorinţa, dar teama de întrebările jurnaliştilor seamănă cu teama tactică a acestui selecţioner

Imediat după partida cu Olanda, Piţurcă a susţinut o conferinţă de presă. Dar e mult spus o conferinţă de presă. A răspuns la doar două întrebări adresate de un singur jurnalist român, care lucrează la Evenimentul Zilei. Fără a jigni pe cineva, chiar nu ştiu cine a fost în sala aia, dar mi s-a derulat pe ecranul de la „zona mixtă” cea mai ruşinoasă conferinţă de cînd lucrez în presă, adică de vreo 14 ani. Jurnaliştii de la Gazeta Sporturilor au fost interzişi la conferinţele selecţionerului. La începutul acestui campionat european, Piţurcă a transmis presei că el condiţionează prezenţa la discuţiile cu jurnaliştii: „Dacă cei de la Gazeta Sporturilor sînt şi ei acolo, nu voi vorbi deloc!”. Am renunţat gîndindu-ne că genul ăsta de atitudine trebuie tratată altfel. Nu dinte pentru dinte. Am hotărît să nu irităm atmosfera, adică să nu mergem la acţiunile organizate de Piţurcă, deşi toate au fost sub egida UEFA. Puteam forţa, dar n-am vrut. Am vrut să jucăm altfel decît el. Şi, pînă la urmă, războiul dintre el şi noi nu interesa pe mine.

Piţurcă nu se poate feri la infinit de presă. Teama lui de întrebările jurnaliştilor trebuie să dispară. Ştie Piţurcă ce au făcut ziariştii Italieni cu Donadoni după egalul cu Romania? Uitaţi la ce întrebări trebuia să mai răspundeţi, domnule selecţioner:

1. Pînă cînd trebuia să ne mai apărăm, din moment ce italienii conduceau cu 1-0?
2. Ce aţi văzut la fotbalistul Bănel Nicoliţă cînd l-aţi selecţionat?
3. De ce v-aţi certat cu Marica pe banca de rezerve?
4. Sînteţi celebru că aţi instaurat disciplina la lot, dar doar cu disciplină credeţi că se face performanţă?
5. L-aţi sacrificat din punct de vedere tactic pe Adrian Mutu, cînd, de fapt, toată echipa trebuia să joace pentru el.
6. Cînd veţi scăpa de superstiţia că venind în trening la meci aveţi succes. Sînteţi singurul selecţioner care n-a folosit costumul?
7. De ce după meciul cu Italia aţi spus: „Să uităm de acel 11 metri. Chiar să-l uităm pentru că nu mai contează”. Acum aţi început conferinţa de presă amintind: „Dacă Mutu marca din 11 metri, acum eram calificaţi”
8. Înainte de meci aţi spus că sîntem deja calificaţi. La fel şi preşedintele Sandu. Nu vi se pare că i-aţi relaxat şi pe jucători înainte de acest joc? Acum spuneţi că dumneavoastră n-aţi declarat niciodată aşa ceva.
9. Mai mulţi dintre jucători spun că ei au respectat un plan tactic al antrenorului. Cum comentaţi declaraţiile lor?
10. Ce v-au rugat băieţii în pauza meciului, domnule Piţurcă?

P.S. Ne vedem acasă 😉

4x5z7540.jpg 4x5z7627.JPG 4x5z7671.JPG 4x5z7760.JPG 4x5z8412.JPG 4x5z8471.JPG alex6261.JPG piti-in-autocar-an.JPG

Foto: Decebal Rădulescu & Alex Nicodim

Comentarii (303)Adaugă comentariu

gogu (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 13:32

„războiul dintre el şi noi nu interesa pe mine” ??? ce e asta? si de ce nu i-ati facut praf in presa dupa rusinea de meci, daca sunteti atat de „ziaristi” si luati modelul italienilor? trebuia sa ii faceti sa le fie rusine sa vina in tara, dar va limitati la niste acuze si atat, sa nu cumva sa ii suparati sa nu va mai dea nici o declaratie; si nu e singurul la trening; de exemplu aragones, la spania-italia;

stelistul (7 comentarii)  •  23 iunie 2008, 13:41

daca ne bateau francezii si italienii cate intrebari ii puneai,precis il intrebai cand isi da demisia

nostradamus (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 16:35

Din pacate sunt intrebari tardive.Pozitia ca atacul la piturca inainte de campionat strica atmosfera nu mai prinde la nimeni. Voi ziaristi aveti o mare parte din vina ca l-ati sustinut ca antrenor la nationala cand nu merita acest lucru. Ce rezultate spectaculoase a avut ca sa ajunga la nationala?Acum culegem ce ati semanat si voi ziaristii.

chupac (32 comentarii)  •  23 iunie 2008, 18:45

decebal,vezi spania-italia,aragones in trening,deci piturca nu a fost singuru in trening in timpul unui meci.si sunt 99%sigur ca a fost in trening si la meciurile din grupe,asta ca sa te gandesti pe viitor sa te informezi mai bine cand faci o afirmatie sau pui vreo intrebare.dupa mine,ca suporter,poate sa stea si in chiloti cu ata in fund daca are rezultate.inteleg celelate intrebari dar asta ce rost are?stim ca ai ceva cu piturca…sa iti mai zic ceva,el se pricepe mai bine la antrenorat decat te pricepi tu la jurnalism.esti aproape 0.apropo,esti pe pile la gazeta?mai invata si tu de la tolontan,maria andries sau vochin.mai schimba si tu subiectu,mereu te iei de piturca,scrie de dinamo,de steaua de cine vrei,de rau,de bine,etc.nu de alta dar m-am tot saturat de vad ca ai si tu blog pt nimic.

Dumi (43 comentarii)  •  23 iunie 2008, 20:37

goghe esti cam***

miki (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 20:43

bai tata daca banel ie cel mai slab din nationala io cred ca toti santeti doar ***

AlexRaven (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 21:33

Nu Piturca e vinovat.Ci mentalitatea de cacao a jucatorilor.Suntem Romani,atata putem.

Cata (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 21:51

GSP mananca cacao ca nu ii baga in seama Pitzi, Pitzi vorbeste prin reusitele de la nationala nu in conferinte, dar GSP il musca de spate cu toate ca nationala romaniei a scos mai mult decat se putea in grupa: 2 puncte.
Bravo Pitzi, sper sa ramaii pe viata la nationala si mai sper ca o sa ai norocul sa mai apara vr-un fotbalist in Romania in urmatorii 10 ani.

Gretty (3 comentarii)  •  23 iunie 2008, 23:15

Te-am vazut in seara asta la Tv. M-ai dezamagit enorm. Nu ai avut suficient curaj, este evidenta o forma de cenzura inutila, nu ai nerv, tupeu pozitiv. N-ai avut curaj sa spui lucrurilor pe nume,doar cateva tentative jalnice, esuate lamentabil. Lupescu „te-a luat” – cum se zice in limbaj comun; chiar ti-a intors nonsalant spatele la un moment dat. Voi, ziaristii, ar trebui sa fiti purtatorii nostri de cuvant. Ecoul nemultumiriilor noastre. Ei, atata vreme cat acea cenzura despre care vorbeam, dictata de interese pur mercantile ( imaginea,politioca de ziar, de trust, etc, etc, etc) va functiona, nu veti fi mai mult decat un mare vid. Sorry!

aslan_666 (1 comentarii)  •  24 iunie 2008, 0:44

bune intrebari , mai ales a 9 a ….. domnule pitzurca , parca ati fost atacant ,nu? oare de ce asa tactica defensiva , protasov este un bun exemplu de urmat , macar protasov sa nu zic altii pe care nici macar nu ii recunoasteti ca fiind mai buni datorita orgoliului dvs …mc

dan (11 comentarii)  •  24 iunie 2008, 13:42

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

levi (2 comentarii)  •  24 iunie 2008, 16:55

Echipa nationala si Piturca sunt mul peste nivelul tarii noastre si nu e nevoie sa raspunda la nici o intrebare . Si-au facut datoria asa cum au putut . Alta selectie producea alte rezultate cu un alt antrenor ? Ma indoiesc sincer , pentru ca experimente s-au tot facut . Pe urma ce vroiati sa fie Romania campioana europeana , iar noi la meciurile nationale sa mergem tot 3-4000 de oameni . La sfarsit o intrebare pentru toti cei care critica nationala : in ce domeniu va situati dumneavoastra intre primii 10-12 in Europa sau in lume ? Sunteti cu totii olimpici mondiali , sportivi de top , sau jurnalisti de geniu ? Nu cred , pentru ca altminteri nu ati fi asa frustrati .

Hoho (6 comentarii)  •  24 iunie 2008, 17:03

gsp,nu am zis niciodata de rau despre voi dar…acum e penibil articolul acesta.E evident ca sunteti sifonati din cauza ca Piti nu va baga in seama si toti au vazut asta,dupa cum reiese din comentarile de mai jos.Stiti foarte bine ca mai mult nu putea face si…e roman,si-a dat silinta cat de mult a putut(nu putem gandi toti la fel).El a facut-o in felul lui si a avut 2 meciuri bune si unul slab.Daca venea Ienei, Boloni sau Lucescu si avea doar un succes si doua nereusite atacand sau chiar mai slab,ce mai faceam?Ipoteze sunt multe,eu zic ca ar trebui sa o lasam mai moale cu Piti,cat despre Mutu…hai sa nu il mai comparam cu ce joaca la club ca,acolo e un grup format care se cunosc bine si toti trag pentru el,asa da rezultate.In Nationala nu are cine sa traga pt el ca…nu stiu asa multe.Un lucru e clar,ne lipseste un atacant cu simt al portii dezvoltat.Nu trebuie sa fuga mult,nici sa aiba 2 metri,ci doar sa dea gol.Atat!Lasa,poate la Mondiale! (:

cristi (1 comentarii)  •  24 iunie 2008, 18:30

nota 2 stimabile, ptr ca ai scris articolul ai 1 din oficiu si 1 pct de la mine ptr ca ai incercat, te-am vazut aseara la euroshow, sincer se citeste frustrarea in ochii vostri, lupescu v-a intrebat cat se poate de civilizat, despre „stirea „despre radu stefan, de ce nu i-ati raspuns?
ptr ca stiati ca e doar o poveste demna de can can , nici atat
regula de a trai in societate ,the basics i mean, vrei sa fii respectat RESPECTA LA RANDUL TAU!
ps: sa sutinem un blog curat fara injuraturi

vali (1 comentarii)  •  24 iunie 2008, 19:49

ba fratilor cum puteti sai tineti partea lui piturca….voi nati inteles ca el a vrut sa joace asa deci e singuru vinovat….felicitari pentru gazeta sunteti buni

aaa (11 comentarii)  •  24 iunie 2008, 22:51

intrebarile mi se par pertinente.
sunt doar doua variante de raspuns :
1. jucatorii nostrii chiar nu au valoare.
2. antrenorul nostru chiar nu are valoare.
alege fiecare varianta ce-i convine.
cale de mijloc nu exista pentru ca ne-am facut de ras jucat cel mai penibil fotbal de la euro.

yo (1 comentarii)  •  24 iunie 2008, 23:08

***. Citesc articolul tau si ma apuca rasul. Nu inteleg cum atata incompetenta e tolerata de gsp. Pe blogul tau sunt numai cuvinte „de bine”, nici macar unu’ care sa fie de acord cu tine.

ospiciul V P (4 comentarii)  •  25 iunie 2008, 7:12

Cele 10 intrebari nu vor primi nici 1 raspuns clar, politica balcanica. Care antrenor de la ailalti nu lasa o parte a ziarelor de sport sa participe la conf. de prese??? Radulescu asta e OK, Piturkca ala e varza de Romania! Uitati va si voi*** cum se desfasoara conf de presa in NBA, NHL or MLB…O sa va fie voua rusine, fanilor, ca sunteti suporterii unor ****i; Piturcka banuesc ca e si 1 necibilizat notoriu, ****

coco (1 comentarii)  •  25 iunie 2008, 7:12

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

ospiciul V P (4 comentarii)  •  25 iunie 2008, 7:22

da, intr-adevar : multi **** de Dimbovita scriu pe blog-ul asta! sper sa citeasca si CIRMACIUL NATIONAL V PITU RK citeva rinduri, sa se MAI DUCA **** LA O SCOALA DE ANTRENORI,,,, SA ISI FACA MASTERUL OR DOCTORATUL IN SOCCER…SA NU RAMINA ***… CINE IL MAI IA PE EL ACUMA …DUPA ESECUL ASTA URIAS DE***SEF?!?!?! LA PETROLUL BOLDESTI ,, ACOLO E DE EL! PUNE MINA PE CARTE V P!!! CE E COOL IN cv ul tau de antrenor nea Pitz? BA ***: ROMANII NU STIU SA PIARDA! NU VOR SA RECUNOASCA(ADUTI AMINTE: daca Mutu inscria,, etc), ba***: recunoasteti ca ati fost slabi, etc… lasa ti cu pregatiri in TUR inainte de CE, lasa ma V C pitz cu fata ta de Buster Keaton…esti slab, nu ai intrat in clubul desteptilor,,, esti tot aci la noi pe dimbovitza… la Gambrinusz… prezic: ASA O SA FII SI PSTE 4 ANI!!! NU AI SANSE V PITZ! IN ECONOMIA DE PIATA A SOCCERULUI, ****!

ospiciul V P (4 comentarii)  •  25 iunie 2008, 7:28

SPORTUL IN ROMANICA E DISTRUS DE ROMANI, CA EI SUNT FOARTE, FOARTE ****… SI TOTI ASTIA CARE SUNT LA CIRMA ECHIPEI… MA PLICTISITI: DOAR ROMANI, ADIK ****… MAI SCHIMBATI VA SI VOI***: CITITI! MACAR NISTE INTEGRAME SA FACA SI NEA PTULIKA ASTA … ***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)… vRAJEALA ESTE: PITI O SA DEVINA ANTRENOR PTR ARABIC COUNTRIES, POATE BULGARIA, GRECIA OR TURCIA AND THAT S IT!

ospiciul V P (4 comentarii)  •  25 iunie 2008, 7:34

SUNT COCA DE ROMANIA, SI VREAU SA CISTTIG FARA SA ATAC, VREAU SA FAC PUNCTE, DUPA AIA VREAU SA SEMNEZ PTR O ECHIPA MARE…SA ANTRENEZ O ECHIPA MARE…
DA, NUMAI CA NU AMERS NEA PITULIK … PA
TOT EU!

Mindhacker (51 comentarii)  •  25 iunie 2008, 9:18

Doamne m-am saturat de incompetenta celor de la gsp, de azi cred ca-mi schimb ziarul ca numai tine.

In Romania exista 22 de milioane de antrenori dar eu ca un idiot am ajuns sa platesc bani pe un ziar in care citesc opiniile lipsite de continut ale unor amatori. Noi oamenii de rand avem voie sa avem intrebari, dar voi jurnalistii de sport trebuie sa aveti si analize.

Din nefericire analizele dumeavoastra sunt cam ca cele ce se faceau la coada la carne sau lapte.

gonzo (1 comentarii)  •  25 iunie 2008, 14:04

Decebale, esti incompetent. Un suporter mediocru care scrie si nimic mai mult. Sa recapitulam intrebarile***:

1. Pînă cînd trebuia să ne mai apărăm, din moment ce italienii conduceau cu 1-0? – intrebare retorica, pt scandal, care nu poate sa aiba un raspuns constructiv.
2. Ce aţi văzut la fotbalistul Bănel Nicoliţă cînd l-aţi selecţionat? – poate ca e cel mai bun mijlocas dreapta din tara si cel mai dispus la efort intr-o echipa de puturosi ? cum iti explici ca sunt cluburi de-afara cu ochii pe el si tu nu ? 😀
4. Sînteţi celebru că aţi instaurat disciplina la lot, dar doar cu disciplină credeţi că se face performanţă? – fara disciplina nu se face performanta ! dovada – nu te trage nimeni pe tine de urechi pt ineptiile scrise si uite ce iese..
5. L-aţi sacrificat din punct de vedere tactic pe Adrian Mutu, cînd, de fapt, toată echipa trebuia să joace pentru el. – tampenie mai mare n-am auzit. Echipa e de 11, toti adversarii stiu ca tre’ sa tina la Mutu. Mutu a fost un figurant puturos si atat.
6. Cînd veţi scăpa de superstiţia că venind în trening la meci aveţi succes. Sînteţi singurul selecţioner care n-a folosit costumul? – asta ne-a facut sa nu ne calificam ?

Mi-e lene sa continui.. fa-te sofer !

dora (2 comentarii)  •  25 iunie 2008, 15:30

Sunt foarte de acord, daca pot sa ma exprim asa, cu ce ati scris d-voastra. Sunteti unii din putinii ziaristi care spun lucrurilor pe nume si care aveti cam aceleasi opinii cu ale mele.E adevarat ca sunt cam „22 milioane de antrenori,” dar sa spui ca dintre ei , Piturca e cel mai bun , seamana a ipocrizie. Eu nu am fost entuziasmata deloc de Europene vazand ce selectie a facut Piturca.Si stiti de ce nu e un bun antrenor?Pentru ca a fi un antrenor bun, inseamna in primul rand a fi un OM de calitate. Personal,nu cred ca este un om de calitate
pentru ca este un dur, dar nu in sensul bun al cuvantului,este dur cu cei care nu-l lingusesc si care-i spun adevarul in fata, este dur si razbunator cu cei care nu intra in sfera lui de interese ,vezi Trica, Ogararu, nu demult tare Radoi.Si apoi nu numai noi, cei 22 de antrenori spunem acest lucru. Au ras de „tactica”d-lui Piturca toate „natiile” , mai ale la meciul cu Olanda, cand si prostul cel mai prost stia ca trebuie sa batem. Si cum sa nu intelegem aceasta tactica, cand insusi Marele Chivu a declarat ca au fost invatati sa se apere, iar cand au auzit ca Italia conduce cu 1-0, n-au stiut cum sa reactioneze??? In concluzie, felicitari d-le Piturca, pentru cele 2 puncte obtinute, si FRF pentru realizarea obiectivului propus! Mie mi-e jena de cat de penibili sunteti.

nightvision (2 comentarii)  •  25 iunie 2008, 16:29

NU STIU DACA ATI OBSERVAT DAR AU RAMAS TARILE MARI IN COMPERITIE SI AICI MA REFER LA NUMARUL DE LOCUITORI, SI ANUME:
1. RUSIA – APROX. 142,000,000 MILIOANE LOCUITORI
2. GERMANIA – APROX. 82,244,000 MILIOANE LOCUITORI
3. TURCIA – APROX. 70,586,256 MILIOANE LOCUITORI
4. SPANIA – APROX. 46,063,000 MILIOANE LOCUITORI

SPANIA A SARIT : ITALIA, ANGLIA, FRANTA SI UCRAINA,TARI CARE AU NUMARUL DE LOCUITORI MAI MARE DECAT SPANIA. INSA, FIECARE TARA DIN CELE AMINTITE DIN CATE STIM ARE UN FOTBAL PUTERNIC. DAR PRIMELE 3 (RUSIA, GERMANIA SI TURCIA) CONDUC IN EUROPA LA NUMARUL DE LOCUITORI. SA FIE OARE O COINCIDENTA???
PROBABIL. GENETICA E DE VINA !!!!!
ASADAR PENTRU CA SA AJUNGEM IN SFERTURI ROMANI !!! EVITATI ANTICONCEPTIONALELE SAU PREZERVATIVELE !!!!!!!!!

hexagon (2 comentarii)  •  25 iunie 2008, 18:12

prietene, ****…ia-te de mana cu femeia ‘ziarist sportiv’, inventia GSP…am fost la zurich si, inainte de meciul cu italia, te-am vazut in fata stadionului…sa spun aici ce faceai? nu pot, pt ca as fi ca tine…
revenind la problema ta, si a GSP, viata lui piturca! nu am terminat jurnalistica, asa ca nu stiu daca vi s-a injectat ceva care sa va dea dreptatea absoluta, sau autoritatea de alinia in fata voastra interlocutorii, mai ales dupa ce ii batjocoriti in realabil… din cele 10 intrebari care porbabil sau vrut inteligente si ironice, intemeiate (mie) par a fi doar 2. unele chiar depasesc (culmea!) chiar atribuiile tale (cele legate de vestiar)…daca tot te consideri jurnalist obiectiv, nu doar aprig cand nu esti bagat in seama, de ce nu ai pus 10 intrebari, inainte de euro 2008, cu realizarile lui Piturca la echipa nationala?! de ce ati numit ‘grupa mortii’, dc vi se pare putin ca am terminat la egalitate cu finalistele ultimei cupe mondiale? ar mai fi intrebari, dar acum, cand sunteti inveninati la GSP, cu singuranta nu le-ati intelege… o regula nu o invatati voi ziaristii: sa vi se puna intrebari, sa se minta despre voi si cei apropiati…cand timpul o sa treaca indeajuns, o sa vedeti altfel lucrurile, iar frustarile de acum o sa scada… in loc de 10 intrebari, puneti-va una: de ce nu sunteti agreeti? iar la raspuns, nu da-ti vina pe altii…

ROBBY (1 comentarii)  •  26 iunie 2008, 1:21

Vezi cam ce rezultate se inregistreaza si prin fotbalul de la tara. Pe http://www.primariahartiesti.ro . La sectiune Sport

baubau (2 comentarii)  •  26 iunie 2008, 4:16

Pt Mindhacker: Cum poate comenta cineva un articol al unui jurnalist cat timp el scrie: „de azi cred ca-mi schimb ziarul ca numai tine.”?????Baietas,inainte de a posta comentarii pe internet invata-te sa scrii.In contextul asta se scria „nu mai tine”.erau 2 cuvine acolo: „nu” si „mai”.Si inainte de a folosi nickuri in limba engleza,invata sa scrii romaneste.Si …inainte de orice invata sa scrii.

tara cafelei (2 comentarii)  •  26 iunie 2008, 6:24

mindhacker sunt perfect de acord cu tine…o gramada de incompetenti isi dau cu parerea despre alti incompetenti…
cred ca asta este perfectiunea romaneasca
vorbim nimik despre nimik…Am si uitat ca am avut echipa nationala la euro…oare am fost acolo?

tara cafelei (2 comentarii)  •  26 iunie 2008, 6:31

baubau esti foarte destept …pacat ca ai gresit blogul…poate ar trebuio sa te angajeze astia la federatie profesor de romana pentru jucatori ca si asa nu au nici o treaba cu fotbalul …macar vor sti romaneste impreuna cu tine…***

maghy (1 comentarii)  •  26 iunie 2008, 9:49

Pt Baubau:
Daca a uitat un spatiu nu inseamna ca nu stie sa scrie…si pentru unu care sta sa dea lectii de limba romana sa stii ca nu se poate cineva invata pe sine daca el nu poseda acele cunostinte…asa ca „invata-te sa scrii” nu e prea corect

Lulutz (1 comentarii)  •  26 iunie 2008, 14:34

Voi astia de la gsp de la inceput ati avut ceva cu Piturca. Bai ****, voi nu intelegeti, ca daca nu era Piturca selectioner noi nu ajungeam nici in 2014 la un turneu final??? La ce jucatori avem in Romania, nu mertitam sa ne calificam. Dar totusi am facut-o, chiar batand-o pe Olanda(pe care stim cu totii ca nu o invinsesem niciodata). Sper sa plece Piturca, pentru ca doar atunci ii vor fi apreciate performantele: 2 calificari la turnee finale !!!! Inainte de Campionatul European nimeni nu ne dadea nici o sansa, si acum ne vrem deja campioni europeni. Sa fim seriosi, n-au reusit Hagi, Popescu, Petrescu si restu’, credeati ca vom reusi cu Banel si cu Daniel Niculae?(chiar daca veneau altii in locul lor, aceleasi rezultate le aveam). Asa ca lasati gura mai mica si uitati-va unde suntem pe plan fotbalistic, dupa aia criticati.

mircea galati (4 comentarii)  •  26 iunie 2008, 16:01

Pturca are valoare de Metalurgistul Cugir si Banel de Unirea Faurei dar au actiuni la ei escroci si smenari machedoni care conduc fotbalul romanesc.
IMI ESTE RUSINE CA SUNT ROMAN (ca jiji,ca elodia,ca spoitoru,ca vadim,ca querida , ca militzica,ca meme,si marea majoritate)
Respect ptr. cei ce spun adevarul !
MIRCEA – GALATI

lordfane (4 comentarii)  •  26 iunie 2008, 17:01

Piturca ne-a adus la EURO ingratilor. Cu tacticile lui distruse cu tot am scos capul in EUropa dupa 8 ani de zile.

VIna daca tot vreti sa o aruncati tb trimisa la federatie si chiar pe noi care am vazut in Romania o campioana Europeana cand am batut norocos pe Olandezi „Cu exact aceeasi tactica”.

Daca tot e asha vinovat Piturca de ce jucatori precum Cocis, Banel, Cei 3 Nicolaem, Contra si chiar Mutu nu legau 2 pase ??? Nu puneau un stop ??? Nu puteau da un sut mai calumea pe poarta ????

Ne tot laudam cu Mutu , pt cei care au fost la meci si au vazut pe marele Mutu mergand pe teren si facut preluari in bataie de joc si in 70% din timp certandusi si stresandusi colegii. Indolentza si figurile nu le vedem. Marica refuza sa intre, Contra nu poate sa alerge nici daca depinde viata lui de asta.
Jucatori fara caracter si personalitate care se demoralizeaza cand vad ca tb sa faca ceva pt a se califica. Gen juca fotbal. Pe ei ii intereseaza de diurne si femei.

Sigur Piturca are vina lui. Ca nu a riscat mai mult ca a facut selectia putin gresit. Dar nu mai mult.

CIne Mai era de valoare reala si nu a fost selectionat , Bratu, Danciu si Ogararu. In rest sunt numai jucatori de mana a doua sau fara pic de experienta.

Toti stiu sa antreneze dupa meci mai bine ca antrenorii profesionisti.

Daca incercam sa punem semi-insuccesul acestui Euro lui Piti pe cap o sa ratam problemele reale. Gunoaiele de conducatori si lipsa de valoare a fotbalistilor Romania , deficientele lor Tehnico-Tactice si mai ales pregatirea fizica precare in care se gasesc . Lipsa de centre de Copii si juniori care sa aduca solutii de rezerva in cazul unei deficiente pe un post.

Asta ar tb sa fie problema in discutie nu cum sa aruncam pisica mai repede.

RUsine

ptr.LORDFANE (1 comentarii)  •  26 iunie 2008, 18:11

Rusii nu au avut experienta si au dat de pamint cu Olanda de nu s-a vazut.Selectia s-a facut prost din preliminarii,iar lui Mutu i s-au permis prea multe.Sint convins ca fara Mutu si cu alti fotbalisti( gen cei care i-au zdrobit pe nemti in amicalul de acum 1 an)Romania ar fi fost si ea in sferturi(cel putin).S-a impamintenit la noi sa jucam cu c…l in poarta.Esenta fotbalului este atacul si golul,fara de care nu avem un spectacol,si slava domnului ca avem potential si jucatori de atac,numai ca trebuie vazuti de cine trebuie(inclusiv canul Becali.

MosIonRoata (21 comentarii)  •  26 iunie 2008, 18:42

N-are voie un antrenor sa stea pe banca de rezerve in costum sportiv? De ce trebuie neaparat sa vina in costum si cravata?! Ce are de-aface camasa alba si cravata legata la git cu fotbalul?! Sau e ordin de la UE?

Marian (1 comentarii)  •  26 iunie 2008, 19:44

Cineva spunea că ar trebui ca cei de la GSP să facă şi analiză sportivă, nu să pună numai întrebări, să critice ce nu le convine, să bălăcărească ce nu le place. Deci, cei de la GSP ar trebui să fie mai obiectivi în afirmaţii, să facă o analiză profundă a informaţiilor pe care le deţin, să nu fie părtinitori, să aducă argumente în afirmaţiile (acuzele) publicate, să fie critici şi nu pătimaşi …..
Consider că Piţurcă nu ar trebui atât de mult criticat pentru că nu am trecut de grupe. El ar fi trebuit să selecţioneze jucători din campionatul nostru intern, în locul lui Contra, Fl. Petre, Tamaş şi chiar Chivu.
Să nu uităm, totuşi, că MUTU îşi are vina lui. Cred că acest jucător nu-şi mai are locul la naţională.

ion (16 comentarii)  •  27 iunie 2008, 18:02

Sincer, am accesat site-ul vostru doar pentru a vedea ce ineptii poti sa scrii ziaristule de tabloid, ce am citit, a depasit orice imaginatie. Inteleg ca il asteptati pe Piturca, pentru a-i da in cap. SPER SA NU VA PRIMEASCA PITURCA NICIODATA LA VREO ACTIUNE CU PRESA. Scufunda-te in continuare gsp.

mourinho (1 comentarii)  •  28 iunie 2008, 12:30

bravo gds , nu va mai luati dupa prostii care va critica aici , ei habar nu au de fotbal.
intr-adevar , piturca ne-a facut de ris la euro , si ne va face in continuare !!!!!
oare un antrenor bun nu gasim in tara asta ?

wenger (2 comentarii)  •  28 iunie 2008, 12:35

cit de prost trebuie sa fii ca antrenor de nationala , ca sa-i iei la lot pe banel si pe florentin petre ?
cit de prost trebuie sa fii ca antrenor ca sa te aperi cu toata echipa timp de 90 de minute ?
atit de prost incit sa te cheme pi-TURCA

Victor (1 comentarii)  •  1 iulie 2008, 16:08

1. Eu am cerut echipei sa atace, din pacate nu am avut puterea necesara.
2.Viteza, putere de lupta si tehnica in regim de viteza.
3.Pentru ca nu s-a incalzit ca lumea !
4. Disciplina sta la baza performantei. Restul vine dupa sine !
5. Adrian avea libertate totala. Normal ca nu echipa trebuia s ajoace pt el, ci el pt echipa.
6. Au mai fost si altii. Nu haina face pe om !
7. Asta e viata !
8. N-am declarat niciodata asa ceva. Daca veniti cu dovada, imi dau demisia !
9. Tactica era buna !
10. Doar eu am vb in pauza meciului !

edy91 (2 comentarii)  •  2 iulie 2008, 17:17

Eu sunt de parere ca nu mai trebuie criticati jucatorii sh d-l Piturca. S-a luat deja multa lume de ei. Mai lasatzi-i in pace. Adevarul este ca Romania nu are fundash dreapta, nu mijlocasi, deoarece Contra este depasit, iar Banel sh Fl Petre sunt 2 jucatori foarte rapizi sh muncitori. De asemenea, st de parere ca Dica ar fi trebuit sa fie titular in ultimu meci, sh ca Daniel Niculae, in ciuda faptului ca alearga mult, sh are un aport defensiv enorm, nu prea are treaba cu poarta. Un atacant mai trebuie sa si traga, sa dea goluri. In schimb trebuie remarcati: Lobontz, Goian, Tamas, Rat, Ghionea, Radoi, sh Chivu pt prestatziile lor bune. App, cred ca comentul de sub mn ( nr 294) este al domnului PITURCA.

Silviu (1 comentarii)  •  14 iulie 2008, 2:59

da ce aveti cu piturca a jukat el? Nu avem valoare liga lu ****mitik e invadata de straini. Nu vedeti k pe juktori ii doare in*** De nationala . Mutu era cu gandul la procesul cu lodonezi, chivu se gande la nunta, niculae facea figuratie pe teren,

cata (8 comentarii)  •  14 iulie 2008, 16:22

Sa l dea afara pe Piturca…din cauza lui nam fost compententi sa jucam calumea…a plecat cu morcovu de acasa…cum ****sa castigi asa…el credea ca dak face 3 egaluri se califica…uite***sa mai invete sa antreneze in ofensiva si dupa aia sa vina sa antreneze Romania…toate ziarele din europa au spus ca nu ne am bazat pe atac si s a vazut….ce mai

cata (8 comentarii)  •  14 iulie 2008, 16:24

nu cred ca are treaba cu adusul strainilor in liga 1…pt ca dak nu aducem jucatori competenti de asta se duce liga romaniei la vale…din cauza jucatorilor romani…care joaca asa ca sa treaca meciu sa ia banii…gen vali badea si altii…rateaza toate fazele pe poarta

achile (2 comentarii)  •  14 iulie 2008, 21:44

Au spus-o si altii,inaintea mea:Sunteti departe de adevar.Faceti ceva,la care nu va prea pricepeti.Ar fi bine sa nu mai insistati…deoarece fotbalul,pare-sau este!-o mare necunoscuta pentru dumneavoastra.Poate,doar va place.Sau ,poate,nici macar nu va place…Am crezut-la inceput-ca nu sunteti”in forma”.Am asteptat,sperind ca va reveniti,dar,m-am inselat…Incercati altceva!

Dragos (2 comentarii)  •  14 iulie 2008, 21:51

Intrebari foarte bune. La care Piturca nu va raspunde niciodata pentru ca el nu este un antrenor civilizat, contemporan. I s-a permis sa-si dezvolte mentalitatea ca nationala e mosia lui. In lumea fotbalului civilizat ar fi fost devorat de presa, si-ar fi dat demisia in 2 ore. In Romania face ce doreste. Mai grav este ca unii baieti ***** (asemeni acestui biet agramat numit HEXAGON care scrie verbul a da sub forma „da-ti”) ii iau apararea lui Piturca dovedind acelasi nivel de deschidere larg si aceeasi **** ca si selectionerul nostru deosebit.

**** (16 comentarii)  •  15 iulie 2008, 6:12

Mai era o intrebare de pus:
Domnule Pitzurca care e ultima suma care ati castigat-o la Barbut? 🙂

HOTILOR!!!! (3 comentarii)  •  5 august 2008, 13:44

***

Comentează