Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Un pic mai bine ca anul trecut

Este vorba de grupa Stelei în Champions League. Fie şi doar amănuntul că nici una din adversare nu a cîştigat titlul în ţara sa vine în sprijinul acestei afirmaţii. De fapt, această grupă H e singura în care nu există […]

joi, 30 august 2007, 9:35

Este vorba de grupa Stelei în Champions League. Fie şi doar amănuntul că nici una din adversare nu a cîştigat titlul în ţara sa vine în sprijinul acestei afirmaţii. De fapt, această grupă H e singura în care nu există nici o campioană.

Hai să vedem! Anul trecut am avut Real Madrid, Lyon şi Dinamo Kiev. Un nume legendar, un altul în mare formă şi încă unul cu mare experienţă. Ce avem acum? Arsenal, Sevilla, Slavia Praga. De fapt, după părerea mea, dincolo de coeficienţi şi aşezarea în urnele valorice, ordinea ar trebui să fie Sevilla, Arsenal, Slavia Praga. Un pic mai bine, cred eu, dar nu cu mult. Anul trecut plecam cu şansa a patra în grupă. Şi am terminat pe trei. Acum plecăm cu şansa a treia. Deci ar urma, conform algoritmului, să venim pe doi? Ar fi bine dacă fotbalul s-ar baza doar pe aşa ceva. Dar să luăm pe rînd adversarii, aşa cum i-am primit din urne.

ARSENAL
Eşti tentat să zici imediat: nu mai sînt ce-au fost odată. Motivul? Plecarea lui Thierry Henry la Barcelona, pe 24 de milioane de euro. Un pic de adevăr există. Însă doar un pic. Arsenal nu însemna doar Henry. El era vedeta, dar mai rămîneau 10 pe lîngă el. Acum nu mai e vedeta, dar sînt 11 jucători. Plus Arsene Wenger pe bancă, un superantrenor, despre care se spune că a schimbat fotbalul din Anglia după ce a venit, în 1996. Pe atunci era un necunoscut, ultima dată antrenase în Japonia, nici nu mai are importanţă pe cine. „Arsene who?”, a titrat „Sun” cînd a aflat ştirea. Mai mult, a fost prima dată în istoria fotbalului cînd un antrenor a fost prezentat presei printr-o videoconferinţă. El era încă în Japonia, ziariştii erau la Londra, era un delay de două-trei secunde întotdeauna, la întrebări şi la răspunsuri, ce mai, a fost îngrozitor. Nimeni nu i-a dat vreo şansă atunci lui Wenger. Numai că omul a venit, s-a pus pe treabă şi iată-l acum, 11 ani mai tîrziu, pe aceeaşi bancă. Producînd acelaşi fotbal plăcut ochiului, poate cel mai frumos din Insulă, chiar dacă nu întotdeauna eficient. Promovînd tot felul de necunoscuţi, tot felul de puşti, luaţi pe bani puţini, care învaţă din mers filozofia „maestrului” şi o aplică. Linia forte e cea de mijloc, cu Cesc Fabregas la comandă, secondat de Gilberto Silva şi Rosicky. În atac, Van Persie s-a maturizat, iar Adebayor e o combinaţie de tehnică şi forţă. Apărarea pare mai slabă, dar numai pe flancuri, cu francezii Sagna şi Clichy, căci în centru, cu Gallas şi Kolo Toure, e un zid negru greu de străpuns. În poartă, ei da, în poartă pot fi probleme. Lehmann are 37 de ani, iar spaniolul Almunia încă nu confirmă.

Concluzie: Faţă de capul de serie de anul trecut, Real Madrid, Arsenal e cu un pas foarte mic în urmă, măcar din considerentul că în faţa englezilor, românii nu s-au descurcat prea rău niciodată.

FC SEVILLA
După părerea mea, am mai zis-o, e favorita grupei. Trece printr-un moment groaznic, după moartea lui Antonio Puerta, dar nu cred că acestă tragedie îi va termina, ci, dimpotrivă, îi va întări. Nu ştim încă situaţia lui Daniel Alves, care vrea să plece, dar nu e lăsat s-o facă la orice preţ. Chiar admiţînd că va rămîne fără brazilian, Sevilla tot foarte tare e. Chiar mai tare decît anul trecut, cînd s-a distrat cu Steaua. Echipa e practic aceeaşi, automatismele şi relaţiile de joc s-au păstrat, a crescut însă experienţa. Sevilla e un model în ceea ce priveşte gestionarea unui succes, căci a cîştiga două cupe europene consecutiv nu-i la îndemîna oricui.

La FC Sevilla există un om de care puţină lume a auzit. E vorba de „Monchi”, Ramon Rodriguez Verdejo pe numele său complet, directorul sportiv al clubului, personaj legendar în Spania pentru ştiinţa de a căuta, găsi şi aduce jucători potriviţi pe bani rezonabili. Vreţi exemple. Ce ziceţi de Alves, luat cu 800.000 de dolari din Brazilia? De Poulsen, luat gratis din Germania, de la Schalke, de Renato şi Adriano, veniţi amîndoi pe cîteva sute de mii, de Maresca luat gratis, de Kanoute luat cu 6 milioane, de Luis Fabiano. Şi tot aşa. Ultimele găselniţe ale lui „Monchi”: Fazio, un argentinian, Boulahrouz, împrumutat de la Chelsea, Aruna Kone, luat de la Eindhoven.

Concluzie: faţă de anul trecut, stăm cam la fel cu adversarul din urna a doua. Atunci era un Lyon în formă maximă, acum e Sevilla în acelaşi stadiu.

SLAVIA PRAGA
Aici e o pîine de mîncat. Ordinea preferinţelor noastre din urna a patra erau Rosenborg şi Slavia. A picat Slavia, deci să profităm! Cehii sînt un pic necunoscuţi, dar, ţinînd cont că au scos pe Ajax, şi încă din două victorii, par surpriza preliminariilor. În nici un caz nu trebuie trataţi cu lipsă de respect, mai ales că jucăm la ei primul meci. Poate era mai bine să-i fi avut la debut în Ghencea, dar e bine şi aşa. Ogăraru, care i-a văzut recent, spune că au un portar excelent, sînt foarte disciplinaţi, extrem de speculativi, dar şi un pic greoi, rigizi. Mari nume n-au, poate doar Smicer, cîştigător al Ligii cu Liverpool, dar el e deja în panta descendentă a carierei.

Concluzie: Faţă de anul trecut, urna a patra a fost mai generoasă. Dinamo Kiev era mult mai titrată, mult mai experimentată. Acum, Steaua are avantajul experienţei, deci ar trebui să-i pretindem măcar 4 puncte din 6 în dubla cu cehii.

Comentarii (116)Adaugă comentariu

Razvan (36 comentarii)  •  30 august 2007, 23:30

Jan Says:

August 30th, 2007 at 10:43 pm
@Razvan. Nene, tu te auzi ce spui ? “Arsenal e o echipa imprevizibila, care va arata anul asta ca se poate si fara Henry”. Daca e “imprevizibila”, atunci de unde stii ce va face ? Ce-ai fumat ? Nu, ca sa respect lipsa ta de logica, eu spun ca Arsenal (o echipa care nu mi-a placut niciodata) va fi trompeta grupei. Si sunt sigur ca asa va fi.
“Sevilla va rupe tot, pentru ca va dedica…” nush ce cucu meu. Ai, nu mai spune. Pe logica asta, poate ca ar fi bine pentru ei sa le mai moara vreo 2 jucatori si sa le plece si Dani Alves, ca ii va intari si mai mult.
Iar daca de Arsenal mai putem spune cate ceva, de Ajaxul eliminat de Slavia ta eu nu stiu de cand n-a mai ajuns in primavara europeana.

hai sa-ti raspund pe rand…echipa imprevizibila inseamna ca are multe mijloace de a finaliza, am vazut in jocul ei nspe scheme care duceau mingea la van persie, fabregas, rosicky sau cand era la henry.. nci o faza nu semana cu alta, de asta s-a si spus ca nu sunt o echipa tipic btitanica. O echipa ca sevilla, cand dispare un jucator atat de apreciat de grup se solidarizeaza pentru el, probabil ca pana-n iarna va ramane si Dani Alves, sa-si bata joc de Nesu si joaca in memoria celui disparut, ca si cum ar fi un cadou fiecare joc, de la fiecare jucator pentru el. Asa ceva s-a mai intamplat si la benfica atunci cand a murit Feher parca si au avut o serie impresionanta de victorii, la fel si la alte cluburi. Cat despre Ajax, zi-mi si mie un jucator roman care sa aiba cota de piata pe care a avut-o Snejder cand a plecat sau o are Huntelaar, ca si asta va fi vandut de la 30 in sus, de acord cu tine! Ca sa nu mai zic cati jucatori a lansat si vandut doar in ultimii ani la o cota mare! Cine sa fie ca ei din romania de la steaua ca e in discutie? ruptul radoi? hahahahaha!!!!!!!!!!! Mai discutam despre comparatia asta ca daca in loc de bate era Ajax, olandezii erau LEJER in Liga!

gabi (7 comentarii)  •  30 august 2007, 23:34

pt. reddogradumtl
inteleg ca esti dinamovist
miercurea si joia de la 9,45 la catei se da stingerea.
E program de fotbal adevarat nu de turca
si inca ceva:
antrenorul lui Lazio cand a aflat ca joaca cu Dinamo si presa spunea ca o sa fie usor a zis:” sa nu uitam ca e campioana unde steaua a terminat pe doi si a accentuat steaua”
cam asa e vazut fotbalul romanesc afara steaua si restul

gabi (7 comentarii)  •  30 august 2007, 23:36

pt. Razvan
deocamdata doar steaua a reusit „sa se faca de ras in liga”
celelalte echipe din romania nu au reusit nici sa asculte imnul
asta e diferenta

all (1 comentarii)  •  30 august 2007, 23:38

Din pacate Steaua acum joaca prost !

robert (1 comentarii)  •  30 august 2007, 23:40

bha fratilor asa ati zis toti si cu dinamo kiev ca ce sa faka acolo si ce o faku 4-1 cu kiev in deplasatre si 1-1 in deplasare la lyon si nu poate sa faka aici in grupa asta peste 5 ptk io zik ca de la praga luam 6 pkt si de la arsenal 2 si sevilia 1;) fie cum zic io

unu mai smeker (12 comentarii)  •  30 august 2007, 23:46

mai baieti hai sa va spun eu cum sta treaba daca steaua joaca su suflet si isi da viata pe teren se poate califica mai departe sevilla si arsenal sunt cu un pas in fata lu steaua si a slaviei dar nu este un pas foarte mare putem face doua egaluri cu cele doua sau eventual o victorie si un egal si sa batem de doua ori pe slavia sau cel putin 4 puncte si avem sanse mari de calificare . sevilla parerea mea cea mai buna din grupa este a doua din spania ca valoare dupa barca , arsenal e o forta cam de valoare apropiata de sevilla numai ca nu au relatiile do joc stabilite atat de mine ca spaniolil oricum ekipa greu de batut dar nu imposibil mai ales pe ghencea , slavia praga o ekipa de luat in seama e ceva de genu bate borisov am fost pe stadion la ajax slavia praga 0-1 nu mau impresionat foarte tare ajax care oricum nu cred ca e peste steaua au avut mai multe ocazii au ratat si penalty si apoi prin min 70 slavia au primit penalty si au marcat ion afara de cateva cotratcuri taioase nu mau impresionat foarte tare dar trebuie tratat cu respect oricum din ce am vazut steaua e peste slavia in fine cu putin noroc si daruire multa steaua poeate trece mai departe si speram fara accidentari ar mai fi trebuitn un mijlocaj ofensiv de…daca gigi la dat pe elton acum sa jucam cu ovidu peetre si lovin o sam facem 2 3 jocuri de 0-0 parca vad…oricum bafta Steaua , romania….STEAUA…europa STEAUA…oriunde STEAUA..campionii din ghencea!

Razvan (36 comentarii)  •  30 august 2007, 23:48

pentru gabi
daca stii ca nu ai nivel de liga, nu-ti doresti sa intri acolo si sa nu iei puncte, mai rau, sa dai gol pe bernabeu. Mai bine pentru romania ar fi sa se multumeasca 2-3 ani cu uefa, pana cand investitiile in jucatori si infrasctructura vor ajunge macar grecia, portugalia sau scotia. din uefa ar face puncte si coeficient de echipa, mult mai dificil in Liga. Pana prin 2010 cred eu Liga va fi o caciula prea mare pentru orice echipa din romania ar ajunge acolo, de la steaua la poli iasi. am pierde puncte de coeficient uefa si am iesi iar din primele 10 tari ale europei!

Shooky (2 comentarii)  •  30 august 2007, 23:58

Cred ca ar fi mai bine sa asteptam deznodamantul dintre FC Sevilla si AEK Atena si abia apoi sa ne dam cu parerea despre sansele Stelei in aceasta grupa H. Grecii au niste un public extraordinar si i cred k vor avea o contributie decisiva in ecuatia calificarii. Returul din Grecia va fi unul foarte disputat, in genul Steaua – Valencia.

Dak elenii vor realiza surpriza, Steaua va avea sanse considerabile la locul 2 (1 este de neatins, poate doar dupa prima etapa cum a fost si anul trecut), insa dak Sevilla se califica singura speranta ramane Cupa Uefa.

Nu sunt de acord cu faptul k am putea avea sanse cu Arsenal si Sevilla! Acasa cele 2 ar obtine cate 3 puncte cu Steaua foarte usor, poate in deplasare le va fi mai greu, dar nu vad Steaua sa obtina vreun punct nici acasa. Poate le vor da un gol, maxim doua. Cu AEK ar fi sanse considerabile la 3 puncte acasa si chiar si in deplasare. Dar in niciun caz nu cred k ar putea obtine 3 puncte cu Sevilla acasa asa cu se afirma mai sus! Cu Slavia va fi greu dar cred k vom obtine 3 puncte acasa (sa zicem 2-1), iar in deplasare sper sa facem o figura frumoasa cununata cu un egal sau poate o victorie norocoasa (ceva in genul Zaglebie – Steaua) sau, cine stie, un 4-1 ca si anul trecut cu Dynamo Kiev, de aici rezultand si acel loc intai de care vorbeam mai sus.

unu mai smeker (12 comentarii)  •  31 august 2007, 0:02

mai Razvan liga campionilor este un vis pt orice ejipa orice suporter din Romania ca faci sau nu puncte asta ramane de vazut au fost ekipe mai slabe decat steaua diunamo rapid etc ..nu vad de ce nu putem accede acolo cu sanse mari la locul 3 in uefa si cu sanse e drept mai mici pt locul 2 nu poti stii niciodata cel putin daca esti acolo ai o sansa daca nu esti din start nu poti face nimic pana acum singuri care sau bucurat de cea mai tare competitie suntem noi stelisti ca unora nu le convine e partea doua rezulgtatele se obtin prin munca dus an de an si prin serii de rezulgtate pozitive degeaba joci o data la 20 in europa tre sa faci tot posbilul sa ajungi an de an mai sus nu mai fiti frustrati si postati tot felul de prostii si daca steaua ia batae cu 3 – 0 de la arsenal nu se supara nimeni parca arsenal ia batut cu 7 3 pe liverpool la ei acasa si suporterii lui liverpool cantau asta e focu vostru ca ia steaua bateie se face de ras? cand pierdut cu lyon real a fost de rusine nu? dar onoarea ca a ajuns acolo? dar meciurile bune diun cupa uefa? dar rezultatul de le kiev dar sucesul in depasare cu betis dar egalul de lyon? pai voi din o multime de performante scoateti doar partea rea a lucrurulir fiti realisti si subiectivi asa trebuie sa fiti si in viata nu numai la fotbal altfel aveti de pierdut mult si e pacat de voi ca multi care postati pe aici sunteti baieti tineri tre sa invatati sa fiti cinstiti corecti nu sa va pacaliti singuri

florin-londra (1 comentarii)  •  31 august 2007, 0:02

11 puncte termina steaua grupa..bineinteles pe locul 2 dupa sevilla ,asa ca ..nu va fie frica de arsenal …cu plecarea lui Henry,Arsenal s a dus ..va asigur de lucrul asta ..o stiu pe arsenal de `o viata…asa ca …NE AUZIM IN PRIMAVARA!!! TIFOSO STEAUA 4EVER!!!…

unu mai smeker (12 comentarii)  •  31 august 2007, 0:10

razvan diferenta dintre noi doi este urmatoarea tu te vei duce in groapa ca sa iti sustii ekipa favorita in compania ekipelor gen levki trabzonspor..etc in timp ce eu ma voi duce in ghencea sa ii vad pe kanoute rosicky van persie alves ..etc si ajax nu e peste steaua credema snejder e un fel de dica al lor acum ca a plecat nu joaca nimic si chiar le era frica de noi eu fiind la amsterdam am mai discutat asa cu ei pe la meciuri ji de aia stiu plus huntelaar e un jucator bun dar nu de exceptie lam vazut de cateva ori live aici plus la romania olanda nu e cine stie ce e de nivel mediu nu il poti compara cu henry etoo etc asa ca nu mai fa comparatii daca nu te bazezi pe argumente puternice , steaua are sanse mari la locul 3 si 30 la suta la 2 ma bazes pe rezultatele din ultimii ani pe experienta care o are deja si [pe obligatia pe care o are numinduse STEAUA ca va face o figura frumoasa

ultrasur (31 comentarii)  •  31 august 2007, 0:17

eu spun doar atat: Steaua nu se va face de ras, nu s-a facut niciodata. eu sper macar la locul 3, desi nici 2 nu e imposibil. locul 1 ar fi un miracol, sa fim realisti.

Shooky (2 comentarii)  •  31 august 2007, 0:24

Ar mai fi de mentionat k Steaua a mai dat pieptul cu Slavia Praga. Si nu s-a descurcat prea onorabil… In sezonul 1999-2000 al Cupei Uefa, in turul 3, a fost 4-1 pt. Slavia la Praga, in timp ce la Bucuresti s-a terminat indecis, 1-1. Cred k este f. important sa nu-i tratam asa de sus pe cehi, mai ales k avem un exemplu negativ recent in CFR Cluj kre s-a impiedicat de Anorthosis Farmagusta.

unu mai smeker (12 comentarii)  •  31 august 2007, 0:26

na zis nimeni sa ii tratam de sus sunt o ekipa buna cehii dar in mod normal avem lot mai bun si valoare mai mult se poate chiar 6 puncte dar sa vedem nu se stie niciodata eu cred ca vor fi 4 sincer

eden (2 comentarii)  •  31 august 2007, 0:30

sunt stelist shi nu mi-e frika de nici una dintre aceste ekipa…nu spun ka terminam pe loku I dar kiar am avea shanse de loku 2…iar pe loku 3 deja scrie STEUA…orikum presimt ka sevilla nu o sa treaca de atena;)

eden (2 comentarii)  •  31 august 2007, 0:31

shi sa nu uitam…miauuuuu!!!:))))

Razvan (36 comentarii)  •  31 august 2007, 0:32

smechere, echipa mea favorita, daca ai urmarit blogurile gsp e aia pe care steaua a furat-o cu balaj in draci si care n-are pretentii europene…n-o lasa finu ca ii da cu gheata-n fata lui palimaru si nu ia nici galben…ce sa mai zic de plesan care ar fi jucat acum daca balaj era corect si-l elimina! egalul de la lyona fost o pomana data stelei de postul craciunului iar cel mai frumos autogol al editiei trecute-care a facut f bine cunoscuta steaua in europa l-a dat balanel, care dupa mine nu are ce cauta in primul 11 al stelei. pe posturile alea de atac stelei ii trebuie jucatori cu adevarat tehnici, cerebrali, nu muncitori care bubuie mingea gen balanel… o sa vedem ce fac anul asta, ca toti suporterii stelisti va raportati la echipa de anul trecut, uitand ca in locul unui antrenor bun, cu rezultate, a venit unul care inca nu a confirmat nicaieri si care joaca mai prost decat ar putea oricine sa creada ca poate steaua…asa ca grija mare, pe bate i-ati eliminat greu, in grupe o sa fie JALE!

Altul si mai smecher…. (13 comentarii)  •  31 august 2007, 0:43

Intrebarea cea mai mare e cum a ajuns un taran analfabet ca tine la..Amsterdam? In rest, esti afon si la fotbal….
Ajax nu e peste steaua? Si Slavia Praga e Ca un Bate Borisov? Du-te ma si mai informeaza=te cind s-a infiintat Slavia, cite titluri are , si cite ‘victime’a facut din marile echipe ale Europei in ultimii 30 de ani….
habar nu ai de fotbal….Ajax, chiar daca nu s-a calificat, e 3 clase peste Steaua si sint stelist! Steaua nu are decit un jucator care se apropie cit decit de nivelul marilor europei!
ARSENAL le va da 4 LONDRA si 3-1 la Bucuresti, nimeni de la Steaua nu-l poate opri pe van Persie, henry nici nu conteaza! Sevilla ne bate cu echipa a doua!!! Mai treziti-va ma de la somnul asta cretin si face-ti ceva cu oierul asta megaloman !!
Numai anonimi, neexperimentati, fricosi, antrenati de un antrenor care incearca din memorie ce facea ..Cruiff, dar el uita ce talent avea Cruiff in echipa si ce are el!
Si daca asta nu ea de ajuns, becali a declarat ca HAGI i-a spus ca nu mai are nevoie de jucatori !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inca nu esti convins ca sintem victmele unei farse de still Caragiale? Hai la epilog”
BECALI: „VOM TRECE DE ACEASTA GRUPA DE PE LOCUL 1”

steaua va fi din nou gluma EUROPEI si vor luai un singur punct cu…Slavia la Bucuresti! Atit !

cel putin eu am o rezerva cu care tin, MAN U! Mie mile de stelistii fideli care sint la mina unui cretin plin de bani, care nu numai ca nu a cumparat nimic de ce are nevoie pentru grupe, dar vrea s-ai vinda si pe cei citiva ‘buni’ pe care ai are!
BECALI VA FACE DIN STEAUA O ECHIPA MICA, FARA PRETENTII, TRAIND NUMAI DIN ..MEMORII! DE FAPT ASTA E DEJA ACUM!

Altul si mai smecher…. (13 comentarii)  •  31 august 2007, 0:43

Intrebarea cea mai mare e cum a ajuns un taran analfabet ca tine la..Amsterdam? In rest, esti afon si la fotbal….
Ajax nu e peste steaua? Si Slavia Praga e Ca un Bate Borisov? Du-te ma si mai informeaza=te cind s-a infiintat Slavia, cite titluri are , si cite ‘victime’a facut din marile echipe ale Europei in ultimii 30 de ani….
habar nu ai de fotbal….Ajax, chiar daca nu s-a calificat, e 3 clase peste Steaua si sint stelist! Steaua nu are decit un jucator care se apropie cit decit de nivelul marilor europei!
ARSENAL le va da 4 LONDRA si 3-1 la Bucuresti, nimeni de la Steaua nu-l poate opri pe van Persie, henry nici nu conteaza! Sevilla ne bate cu echipa a doua!!! Mai treziti-va ma de la somnul asta cretin si face-ti ceva cu oierul asta megaloman !!
Numai anonimi, neexperimentati, fricosi, antrenati de un antrenor care incearca din memorie ce facea ..Cruiff, dar el uita ce talent avea Cruiff in echipa si ce are el!
Si daca asta nu ea de ajuns, becali a declarat ca HAGI i-a spus ca nu mai are nevoie de jucatori !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inca nu esti convins ca sintem victmele unei farse de still Caragiale? Hai la epilog”
BECALI: „VOM TRECE DE ACEASTA GRUPA DE PE LOCUL 1”

steaua va fi din nou gluma EUROPEI si vor luai un singur punct cu…Slavia la Bucuresti! Atit !

cel putin eu am o rezerva cu care tin, MAN U! Mie mile de stelistii fideli care sint la mina unui cretin plin de bani, care nu numai ca nu a cumparat nimic de ce are nevoie pentru grupe, dar vrea s-ai vinda si pe cei citiva ‘buni’ pe care ai are!
BECALI VA FACE DIN STEAUA O ECHIPA MICA, FARA PRETENTII, TRAIND NUMAI DIN ..MEMORII! DE FAPT ASTA E DEJA ACUM!

Altul si mai smecher…. (13 comentarii)  •  31 august 2007, 0:43

Intrebarea cea mai mare e cum a ajuns un taran analfabet ca tine la..Amsterdam? In rest, esti afon si la fotbal….
Ajax nu e peste steaua? Si Slavia Praga e Ca un Bate Borisov? Du-te ma si mai informeaza=te cind s-a infiintat Slavia, cite titluri are , si cite ‘victime’a facut din marile echipe ale Europei in ultimii 30 de ani….
habar nu ai de fotbal….Ajax, chiar daca nu s-a calificat, e 3 clase peste Steaua si sint stelist! Steaua nu are decit un jucator care se apropie cit decit de nivelul marilor europei!
ARSENAL le va da 4 LONDRA si 3-1 la Bucuresti, nimeni de la Steaua nu-l poate opri pe van Persie, henry nici nu conteaza! Sevilla ne bate cu echipa a doua!!! Mai treziti-va ma de la somnul asta cretin si face-ti ceva cu oierul asta megaloman !!
Numai anonimi, neexperimentati, fricosi, antrenati de un antrenor care incearca din memorie ce facea ..Cruiff, dar el uita ce talent avea Cruiff in echipa si ce are el!
Si daca asta nu ea de ajuns, becali a declarat ca HAGI i-a spus ca nu mai are nevoie de jucatori !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inca nu esti convins ca sintem victmele unei farse de still Caragiale? Hai la epilog”
BECALI: „VOM TRECE DE ACEASTA GRUPA DE PE LOCUL 1”

steaua va fi din nou gluma EUROPEI si vor luai un singur punct cu…Slavia la Bucuresti! Atit !

cel putin eu am o rezerva cu care tin, MAN U! Mie mile de stelistii fideli care sint la mina unui cretin plin de bani, care nu numai ca nu a cumparat nimic de ce are nevoie pentru grupe, dar vrea s-ai vinda si pe cei citiva ‘buni’ pe care ai are!
BECALI VA FACE DIN STEAUA O ECHIPA MICA, FARA PRETENTII, TRAIND NUMAI DIN ..MEMORII! DE FAPT ASTA E DEJA ACUM!

claudiu cld (1 comentarii)  •  31 august 2007, 0:49

batem slavia in ambele meciuri,cu arsenal egal in deplasare si victorie acasa si cu sevilla pierdem in ambele meciuri!!!!total 10 puncte si prindem locul 2 dupa sevilla care se va juca cu arsenal!!!iti multumim steaua esti o iubire unica!!!

jon (5 comentarii)  •  31 august 2007, 1:02

Ai uitat sa introduci o variabila: jocul Stelei, care este mult mai slab ca anul trecut. 😉

multa_|_ (3 comentarii)  •  31 august 2007, 1:06

Sa speram ca vom termina macar pe 3.
Nu stiu ce joaca Slavia Praga, nu i-am vazut jucand niciodata dar sper sa-i putem depasi.
Cu Sevilla nu avem nici o sansa (cred ca este peste multi capi de serie).
Cu Arsenal putem sa scoatem un egal la Bucuresti daca avem mare noroc.
Oricum vom avea meciuri de gala.
Bravo HAGI!!!!!

Razvan (36 comentarii)  •  31 august 2007, 1:11

altul mai smecher, vad ca gandim la fel…numai ca eu tin din liga cu o singura echipa…cea care s-a facut mare umilind Steaua lui Hagi si care acum l-a incoronat pe Kaka cel mai bun jucator al Ligii! stiu ca aici nu suntem de acord si e cam greu dupa Milan-Man U 3-0 dar asta e! Mi-as fi dorit Steaua in grupa cu Milan ca sa ma pot distra si mai tare pe seama ei dar a picat mai rau decat era sansa ei in grupa D…locul 4 asigurat!

multa_|_ (3 comentarii)  •  31 august 2007, 1:18

@Razvan

grupa D e cea mai slaba dintre toate. In asta voiam sa joace STEAUA.
Faci pariu ca din grupa D se califica AC Milan si Shakhtar Donesk (chiar daca teoretic e a 4-a ca valoare)????

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 1:24

Steaua nu ne-a facut de ras niciodata.
Anul trecut pronosticul era: nici un punct, nici un gol
In 94 la campionatul mondial: pronosticul era: nu trecem de grupe
In 86 nu credea nimeni ca Steaua va face ceva.
De cand s-a terminat camp trecut Borcea cerea echipe cu care sa joace.
Rednic cerea de la ziaristi sa ii faca echipa pentru ca sunt prea buni si nu stiu cu cine sa joace.
Hagi a zis ca va face performanta si va trece de grupe.
Il credeti nebun?
Intre Rednic si Hagi il cred pe Hagi.
Intre Steaua si Dinamo cred Steaua.
Numai si dreptul de a scrie prostii pe site trebuie castigat.
Ce justifica neincrederea voastra in Hagi si Steaua?
Absolut nimic
Borcea nu a inteles nimic. Tot ce isi doreste este sa ajunga moca in CL.
Ce isi doreste Steaua este sa munceasca, sa joace si sa arate ca are valoare.
A aratat-o in trecut si o va arata si acuma.
Un jucator ca Hagi credeti ca spune prostii in momentul in care afirma ca Steaua are valoare si va face treaba? De ce ar spune prostii?
Daca Strambul asta de Rednic isi musca de cur jucatorii dupa un meci gestionat prost de Borcea si Rednic, de ce ar trebui sa ii credem?
Hai cateii La culcare ca fotbalul mare nu e pentru voi.
Eu cred in nebunia lui Hagi si nu in magariile lui Borcea.
Nebuni gen Ienei, Iordanescu, Hagi si Lacatus au crezut ca pot fi la inaltime si le-a si iesit.
Probabilitatea ca lui Hagi sa ii iasa si de data asta este foarte mare. Sunati un prieten sa va spuna care e probabilitatea pentru dinamo sa faca performanta.
Eu sunt pritenul vostru. Probabilitatea este 0

root (1 comentarii)  •  31 august 2007, 1:32

Mai tare grupa decat anul trecut pentru simplu fapt ca Slavia este peste Kiev iar in acest context Steaua pare favorita numarul 4 din grupa.

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 1:34

Nu cred

multa_|_ (3 comentarii)  •  31 august 2007, 1:34

Cel mai norocos a fost Mircea Lucescu.
Intr-o gupa cu AC Milan, Benfica si Celtic….poate prinde locul 2.

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 1:39

Arsenal e de batut.
Sevilia poate fi incurcata.
Slavia e de facut puncte.
In 94 Pele a pronosticat Columbia Campioana Mondiala.
Nebunul de Hagi nu atinut cont de asta.
Nimeni nu credea ca Romania trece de Argentina.
Un singur om incapatanat si hotarat, care era antrenorul din teren a vrut altceva. Si i-a iesit.
Care e ultima performanta a lui Rednic?
Cand promite Hagi eu unul cred

Razvan (36 comentarii)  •  31 august 2007, 1:43

caesar, steaua e in competitii europene fiindca becali fura tot ce prinde, cum i-a furat cu balaj pe amarastenii mei de la poli iasi si cum a umflat bugetul lui dinamo, strambandu-se in tribuna ca sa joace dinamo corect cu cfr cluj. Azi s-a vazut ca nici cfr nu-i echipa de competitii europene dar asta steaua trebuia s-o arate corect, nu cu smenurile lui becali!

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 1:47

Experienta in fotbal nu se castiga mancand seminte la televizor.
Steaua munceste sa fie acolo de 3 ani.
Vorba lui Mitica: Dinamo a facut in pantaloni.
La Dinamo e nasol pentru ca au si pantalonii rupti in cur.
Suflet, atitudine de invingator si munca.
Asta e secretul. Steaua va face treaba.
Cine triseaza fotbalul pateste ca Dinamo.

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 1:49

recunosc ca nu ma dau in vant dupa magariile lui becali.

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 1:49

eu sunt din botosani

Razvan (36 comentarii)  •  31 august 2007, 1:50

si caesar, nu te mai da atat la rednic, pana acum a aratat mai mult decat hagi ca antrenor- are 2 titluri. Problema lui e ca in europa echipele lui „se taie” la pauza… deci nu stie sa gestioneze un avantaj temporar. Cand va gasi metoda prin care grupul sa ramana unit 90 de minute si sa nu faca tampenii gen nastase va reusi mai mult. dar pentru asta i-ar trebui idei gen rijkaard si temperament de tip capello-ca sa numesc 2 preferati ai mei de pe bancile granzilor europei.sau un calm de tip ancelotti

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 1:51

Becali nu a furat.
A dat spaga in direct ca Dinamo sa joace corect.
Dinamo trebuia sa refuze si sa spuna ca oricum vor juca pe teren meciul.
Iti aduci aminte sa o fi facut?
Au luat banii

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 1:54

E lege. O echipa care se taie ca maioneza la prima problema aparuta nu e o echipa pregatita.

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 1:57

e vorba de atmosfera de la club, de conducere, de antrenor, de experienta de…………………
Uite s-a apucat CFR Cluj sa creada ca sunt echipa mare.
Sunt niste diletanti.
Nu au facut nimic in UEFA dar le trebuie la anul CL.
Ca sa faca ce?

Razvan (36 comentarii)  •  31 august 2007, 2:03

de acord cu tine. echipele romanesti au nevoie fie de cativa straini de perspectiva-preferabil brazilieni ca stiu sa-si faca fazele bine, fie de jucatori cu experienta care stiu ce-i aia cupa europeana si o abordeaza cum trebuie. Daca la anul se fasolesc prin europa alte echipe diletante, care sa o ia de la feroezi si alti ciudati, chiar se duce naibii tot ciclul asta de 3 ani de puncte in cupa uefa!

mircea (3 comentarii)  •  31 august 2007, 2:06

la prima vedere pare o grupa buna,dar tinand cont de jocul stelei sincer nu cred ca avem nici o sansa!acum e momentul ca hagi sa demonstreze cat de bun antrenor e si sincer eu unul sunt foarte pesimist in privinta asta.sper sa ma insel.fortza steaua!!!!!

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 2:08

Uite mentalitate la Borcea si Muresan.
Obiectivul nostru este sa castigam campionatul si sa intram direct in CL.
Nici unul nu a spus: Hai sa contribuim la zestrea colectiva si sa muncim.
Hai sa magarim campionatul si sa intram moca in CL. Nu conteaza ce facem acolo dar vrem acolo.
E ca si cu elevii care iau note copiind in dauna copiilor care invata.
Viata ii pedepseste pe cei care au fituici

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 2:08

De ce crezi ca in CL copiii care au copiat la teza nu murdaresc iar pantalonii?

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 2:12

Steaua a facut chestia asta de fiecare data. I-am vazut jucand pe stelisti jucand mai degraba modest in campionat si nu imi venea sa cred ce joaca in cupe.
Chiar am rabdare sa astept si de data asta.
Ce juca Steaua anul trecut inainte de Kiev?

Razvan (36 comentarii)  •  31 august 2007, 2:20

o sa vedem dar eu cred ca anul asta si echipa din urna 4 e mai tare ca steaua, deci vremurile vor fi mai grele. e adevarat ca fata de anul trecut in poarta e zapata-mai bun decat carlos in mod clar iar pe banca e hagi care are nume dar e mai slab ca olaroiu.

Digme (13 comentarii)  •  31 august 2007, 2:25

Ai o stire interesanta trimite-o pe http://www.digme.ro

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 2:26

Feelingul meu este ca nici macar nu ne dam seama cat de misto va juca Steaua.
Fa un calcul cum va arata Steaua cu accidentatii in teren.
In 2 saptamani Dica ar putea deveni cel mai bun nr 10 din tara.
Rada ar putea deveni cel mai bun la mijlocas la marcaj.
In fata cu Badea si Neaga in forma?

caesar (14 comentarii)  •  31 august 2007, 2:27

Ghionea, Goian, Emeghara si Golansky in spate

marius2006viri (2 comentarii)  •  31 august 2007, 2:45

salut si respect STEAUA si va mai intreb ceva . credeti ca ne-am califica cu 10 puncte ?

marius2006viri (2 comentarii)  •  31 august 2007, 2:47

STEAUA RAMANE UNICA ECHIPA DIN ROMANIA CU CELE MAI MULTE PREZENTE IN CL SI IL VA FACE MARE ANTRENOR SI PE HAGI CA LA CAT DE NEBUN ESTE AL NOSTRU BECALI II MAI ADUCE 4,5 JUCATORI DE VALOARE

Michigan (26 comentarii)  •  31 august 2007, 4:16

Steaua in afara de meciul cu Cfr nu a avut nici un meci tare pana acum…Si ala il pierdea daca nu rata stelistu ala 11 metri….

Comentează