Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Un pic mai bine ca anul trecut

Este vorba de grupa Stelei în Champions League. Fie şi doar amănuntul că nici una din adversare nu a cîştigat titlul în ţara sa vine în sprijinul acestei afirmaţii. De fapt, această grupă H e singura în care nu există […]

joi, 30 august 2007, 9:35

Este vorba de grupa Stelei în Champions League. Fie şi doar amănuntul că nici una din adversare nu a cîştigat titlul în ţara sa vine în sprijinul acestei afirmaţii. De fapt, această grupă H e singura în care nu există nici o campioană.

Hai să vedem! Anul trecut am avut Real Madrid, Lyon şi Dinamo Kiev. Un nume legendar, un altul în mare formă şi încă unul cu mare experienţă. Ce avem acum? Arsenal, Sevilla, Slavia Praga. De fapt, după părerea mea, dincolo de coeficienţi şi aşezarea în urnele valorice, ordinea ar trebui să fie Sevilla, Arsenal, Slavia Praga. Un pic mai bine, cred eu, dar nu cu mult. Anul trecut plecam cu şansa a patra în grupă. Şi am terminat pe trei. Acum plecăm cu şansa a treia. Deci ar urma, conform algoritmului, să venim pe doi? Ar fi bine dacă fotbalul s-ar baza doar pe aşa ceva. Dar să luăm pe rînd adversarii, aşa cum i-am primit din urne.

ARSENAL
Eşti tentat să zici imediat: nu mai sînt ce-au fost odată. Motivul? Plecarea lui Thierry Henry la Barcelona, pe 24 de milioane de euro. Un pic de adevăr există. Însă doar un pic. Arsenal nu însemna doar Henry. El era vedeta, dar mai rămîneau 10 pe lîngă el. Acum nu mai e vedeta, dar sînt 11 jucători. Plus Arsene Wenger pe bancă, un superantrenor, despre care se spune că a schimbat fotbalul din Anglia după ce a venit, în 1996. Pe atunci era un necunoscut, ultima dată antrenase în Japonia, nici nu mai are importanţă pe cine. „Arsene who?”, a titrat „Sun” cînd a aflat ştirea. Mai mult, a fost prima dată în istoria fotbalului cînd un antrenor a fost prezentat presei printr-o videoconferinţă. El era încă în Japonia, ziariştii erau la Londra, era un delay de două-trei secunde întotdeauna, la întrebări şi la răspunsuri, ce mai, a fost îngrozitor. Nimeni nu i-a dat vreo şansă atunci lui Wenger. Numai că omul a venit, s-a pus pe treabă şi iată-l acum, 11 ani mai tîrziu, pe aceeaşi bancă. Producînd acelaşi fotbal plăcut ochiului, poate cel mai frumos din Insulă, chiar dacă nu întotdeauna eficient. Promovînd tot felul de necunoscuţi, tot felul de puşti, luaţi pe bani puţini, care învaţă din mers filozofia „maestrului” şi o aplică. Linia forte e cea de mijloc, cu Cesc Fabregas la comandă, secondat de Gilberto Silva şi Rosicky. În atac, Van Persie s-a maturizat, iar Adebayor e o combinaţie de tehnică şi forţă. Apărarea pare mai slabă, dar numai pe flancuri, cu francezii Sagna şi Clichy, căci în centru, cu Gallas şi Kolo Toure, e un zid negru greu de străpuns. În poartă, ei da, în poartă pot fi probleme. Lehmann are 37 de ani, iar spaniolul Almunia încă nu confirmă.

Concluzie: Faţă de capul de serie de anul trecut, Real Madrid, Arsenal e cu un pas foarte mic în urmă, măcar din considerentul că în faţa englezilor, românii nu s-au descurcat prea rău niciodată.

FC SEVILLA
După părerea mea, am mai zis-o, e favorita grupei. Trece printr-un moment groaznic, după moartea lui Antonio Puerta, dar nu cred că acestă tragedie îi va termina, ci, dimpotrivă, îi va întări. Nu ştim încă situaţia lui Daniel Alves, care vrea să plece, dar nu e lăsat s-o facă la orice preţ. Chiar admiţînd că va rămîne fără brazilian, Sevilla tot foarte tare e. Chiar mai tare decît anul trecut, cînd s-a distrat cu Steaua. Echipa e practic aceeaşi, automatismele şi relaţiile de joc s-au păstrat, a crescut însă experienţa. Sevilla e un model în ceea ce priveşte gestionarea unui succes, căci a cîştiga două cupe europene consecutiv nu-i la îndemîna oricui.

La FC Sevilla există un om de care puţină lume a auzit. E vorba de „Monchi”, Ramon Rodriguez Verdejo pe numele său complet, directorul sportiv al clubului, personaj legendar în Spania pentru ştiinţa de a căuta, găsi şi aduce jucători potriviţi pe bani rezonabili. Vreţi exemple. Ce ziceţi de Alves, luat cu 800.000 de dolari din Brazilia? De Poulsen, luat gratis din Germania, de la Schalke, de Renato şi Adriano, veniţi amîndoi pe cîteva sute de mii, de Maresca luat gratis, de Kanoute luat cu 6 milioane, de Luis Fabiano. Şi tot aşa. Ultimele găselniţe ale lui „Monchi”: Fazio, un argentinian, Boulahrouz, împrumutat de la Chelsea, Aruna Kone, luat de la Eindhoven.

Concluzie: faţă de anul trecut, stăm cam la fel cu adversarul din urna a doua. Atunci era un Lyon în formă maximă, acum e Sevilla în acelaşi stadiu.

SLAVIA PRAGA
Aici e o pîine de mîncat. Ordinea preferinţelor noastre din urna a patra erau Rosenborg şi Slavia. A picat Slavia, deci să profităm! Cehii sînt un pic necunoscuţi, dar, ţinînd cont că au scos pe Ajax, şi încă din două victorii, par surpriza preliminariilor. În nici un caz nu trebuie trataţi cu lipsă de respect, mai ales că jucăm la ei primul meci. Poate era mai bine să-i fi avut la debut în Ghencea, dar e bine şi aşa. Ogăraru, care i-a văzut recent, spune că au un portar excelent, sînt foarte disciplinaţi, extrem de speculativi, dar şi un pic greoi, rigizi. Mari nume n-au, poate doar Smicer, cîştigător al Ligii cu Liverpool, dar el e deja în panta descendentă a carierei.

Concluzie: Faţă de anul trecut, urna a patra a fost mai generoasă. Dinamo Kiev era mult mai titrată, mult mai experimentată. Acum, Steaua are avantajul experienţei, deci ar trebui să-i pretindem măcar 4 puncte din 6 în dubla cu cehii.

Comentarii (116)Adaugă comentariu

chaos (1 comentarii)  •  30 august 2007, 21:46

predictie: maxim 4 puncte castiga steaua dn grupa asta.
imi pare rau dar …

Sarpele (13 comentarii)  •  30 august 2007, 21:49

Sunt stelist, dar cred ca e f. greu de calificat….mai bine nu mai vb despre asta si incercam sa facem cat mai mult. E o grupa fara campioane dar e o grupa f. grea, cum sunt toate in Champions League.

flora (1 comentarii)  •  30 august 2007, 21:49

io totusi sper la mai mult de 4 puncte….hai sa fie macar 5 ca si anu trecut mai scoatem noi un punct in afara de slavia praga….care oricum nu trebuie neglijata ca pana la urma au eliminat Ajaxu:D

radu (2 comentarii)  •  30 august 2007, 21:50

da frustratilor….
anu trecut nici macar nu dadeam un gol…
vai ce penibili sunteti….

al doilea (1 comentarii)  •  30 august 2007, 21:54

18/18 puncte

endre (1 comentarii)  •  30 august 2007, 21:55

dupa cum joaca steaua in momentul de fata va face maxim 2 puncte egal acasa cu slavia si cu unul dintr granzi. e catastrofal acest hagi, imi pare rau sa spun asta pt ca era un mare jucator si e un om cumsecade, dar asta-i adevarul…

stelist (4 comentarii)  •  30 august 2007, 21:55

Nu stiu ce sa zic sper sa fie 7 puncte.

Didi (1 comentarii)  •  30 august 2007, 21:56

asa zic si eu… parca mai bine ca anu’ trecut… dar retineti… PARCA!!!

marius (6 comentarii)  •  30 august 2007, 21:57

este greu mai niculescu ce scrii tu frate…..daca tu crezi ca arsenal este o echipa slaba vreau sa te intreb cine este steaua???? cat despre slavia praga eu zic ca este una din cele mai grele echipe care putea sa o intalneasca steaua din toate cele din urna a 4…despre sevilla NO COMMENT….greu de facut calcule de acum….

Yo (4 comentarii)  •  30 august 2007, 22:00

mda…o parere pertinenta. insa cred ca in fata lu arsenal avem sanse sa scoatem ceva. la fel si cu sevilia acasa. problema ar fi sa nu-i tratam pe slavia de sus si sa ne ia fata la calificare. daca asta nu se intampla, am putea macar spera la ceva

Murinho (34 comentarii)  •  30 august 2007, 22:01

intrebarea este daca poate Steaua sa sparga cuplul Arsenal-Sevilla. eu zic ca poate sa-l sparga, dar si Slavia Praga poate sa faca asta. A!
programul este mult mai bun decat anul trecut (cand am jucat cu favoritele Lyon si Real M. mai intai acasa si apoi – cand nu mai conta – in deplasare). E foarte bine ca jucam cu Sevilla mai intai la ei.
Acasa primim intai Arsenal, apoi Sevilla si la urma Slavia Praga. Calificarile la acest nivel se obtin pe propriul teren nu pe meleaguri straine ! Mergem in optimi doar daca batem in Ghencea pe Arsenal si pe Slavia Praga si scoatem 2 remize in dubla cu Sevilla. Slavia Praga nu ne va lasa sa le stricam debutul in Liga (Steaua pierde la Praga), iar in ultimul meci, la Londra se va juca totul sau nimic ! Conteaza mult ca si Slavia Praga sa ramana cu sanse pana in ultima etapa.

Yo (4 comentarii)  •  30 august 2007, 22:03

apropo…remarcati ca restul echipelor din grupa au culorile alb-rosu. poate o sa-i motiveze si asta pe baieti :))

stelist (4 comentarii)  •  30 august 2007, 22:05

Daca steaua nu va juca fricos cu Arsenal si cu Sevilla (cum a facut anul trecut cu real si lyon)poate scoate puncte de aici.

SSLazio (1 comentarii)  •  30 august 2007, 22:05

Daca AEK provoaca surpriza suntem 100% in sferurile Ligii, altfel 30% sanse

drogba (6 comentarii)  •  30 august 2007, 22:06

e o grupa buna,erau 2 in care Steaua nu avea nici o sansa,cea cu Valencia si Chealse si Barca O Lyon,aici puneam punct la orice pretentii.Trupa lui Arsene Wenger e o trupa imprevizibila,in deplasare au avut tot timpul probleme,mai putin anul cand au ajuns in finala,dar in rest in toate participarile in jocurile din deplasare nu au impresionat prea mult.Van Persie e starul din atac in urma plecarii lui T Henry,un varf de mare clasa de care Steaua trebuie sa aibe mare grija.Sa nu il uitam nici pe Tio Walcot,desi nu e tot timpul titular acest pusti are o tehnica si o viteza de joc iesita din comun.Oricum e cel mai abordabil cap de serie dintre toate,cu restul nu prea aveam motive nici macar sa speram.
Sevillia mai are inca un joc ,sa nu ii declaram inca castigatori,vin dupa o drama,grecii acasa sunt imprevizibili si pot sa remonteze rezultatul defavorabil din tur.
Slavia Praga au eliminat Ajaxul,Ajax care si anul trecut au iesit la fel de neasteptat din preliminarii,asa ca performanta nu este extraordinara,dar acolo se joaca calificarea.Daca Steaua reuseste sa inceapa cu minim 1 pct la PRaga atunci grupa si implicit calificarea se joaca si Steaua are toate sansele sa viseze la calificare.

Nuca ceea mai tare ramane Sevillia daca nu se va intampla minunea la Athena,o echipa foarte buna,joaca in aceeasi formula de multi ani,dar sa nu uitam ca pot face si meciuri mai slabe,au avut anul trecut un noroc chior cu Shaktiorul lui nea Mircea ,au eliminat Steaua e adevarat dar e o echipa cu care se poate juca.

Steaua mai are insa nevoie urgent de 2 mijlocasi centrali ofensivi!Singurele transferuri de care Steaua are nevoie,altfel risca sa joace cu OV PEtre si Lovin si atunci situatia e cam grea

Alex (3 comentarii)  •  30 august 2007, 22:06

Eu zick ca se poate, greu… dar se poate… sa nu uitam ca anul trecut arsenal a incasat-o de la cska sofia… si s-au cam distrat rusii cu ei… si… la faza cu sevilla… iti dau dreptate 100% e mult mai puternica decat arsenal… cel putin asa pare… mult mai greu de batut

Razvan (36 comentarii)  •  30 august 2007, 22:12

sa fie sanatoasa steaua ca grupa e mai grea decat cea de anul trecut, echipa stelei mai slaba si nimeni n-o sa mai faca daruri cu steaua. Va lua un sac de goluri si va termina in coada grupei!

Sheva7 (2 comentarii)  •  30 august 2007, 22:14

hmmm…este greu,dar se poate adik e accesibil in limita bunului simt…krd k sunt prea optimist dak o sa scoatem 2 puncte din dublele cu arsenal si sevilla,poate…cu slavia,pare mai ushor dekt anul trecut deci speram la 4 puncte…4+2 si 6 puncte…UEFA venim!!!

Sheva7 (2 comentarii)  •  30 august 2007, 22:17

Sper sa prezic bine…bn am prezis si anu trecut:D

Razvan (36 comentarii)  •  30 august 2007, 22:18

la ce dinamica de joc impune wenger echipei si viteza atacurilor si contraatacurilor, o sa vedeti ca o sa termine pe locul 1 iar pe steaua o sa-i bata eau fiindca la cum revine steaua dupa atacul pozitional, vor fi multe faze cu 4 jucatori de la arsenal in careu contra portarului si eventual un fundas iar mingea va fi sigur in poarta. eu dau dubla victorie arsenal cu steaua cu 4-0!

Dark_Heart (2 comentarii)  •  30 august 2007, 22:18

Alex… CSKA MOSCOVA poate …

drogba (6 comentarii)  •  30 august 2007, 22:22

eu zic ca ARsenal va pierde sigur in Spania si nici pe Ghencea sau la Praga nu vor face jocuri prea bune.Acasa la ei se schimba situatia.

Jan (22 comentarii)  •  30 august 2007, 22:23

Si eu sunt de acord ca nuca greu de spart e Sevilla (mai au insa de jucat cu grecii, au avut si necazul ala), care insa nu cred ca o sa bata Steaua de inca 2 ori in mai putin de 1 an. Arsenal, asa cum scria cineva mai sus, in afara anului cand a ajuns in finala mai degraba s-a chinuit in CL, iar Slavia nu siu daca intra in primele 5 echipe la noi in campionat. Se poate.

danutz_srl (1 comentarii)  •  30 august 2007, 22:23

oricum,in afara de grupa lui inter asta e cea mai accesibila.ce ne faceam cu chelsea,valencia sau barca,lyon.
acum si baietii au mai multa experienta,exista mai multe variante de joc.sunt sanse chiar si la locul doi insa steaua trebuie sa ia puncte cu sevilla(macar acasa) si mai ales cu slavia si arsenal.

vertical (22 comentarii)  •  30 august 2007, 22:23

Nu e relevant ca nu sunt campioane. Sunt echipe cu coeficienti buni si asta conteaza. Un coeficient mai bun valoreaza mai mult decat o performanta domestica.

Steaua este aproape de urna a doua valorica in Europa, iar cine zice ca nu avem sanse sa terminam pe 3 sau pe 2, nu stie ce vorbeste si care este valoare coeficientilor in fotbalul european.

Pai voi probabil credeti, ca acesti coeficienti sunt niste numere asa de forma cu care se joaca UEFA din motive organizatorice. Sunt mai mult decat atat, ei arata valoarea si potentialul echipelor in Europa. Puteti urmari statistica, ca in 90% din cazuri o echipa cu coeficient invinge o echipa cu coeficient inferior, iar acest procent reprezinta un indicativ extrem de luat in serios, pentru cine vrea sa realizeze o predictie corecta.

Steaua este in urna 3, cu 55.255, iar daca va devansa in acest sezon Benfica sau Werder, si alte 3 formatii simultan Celtic, Shalke si Stutgart vom ajunge in urna a 2-a si in consecinta va fi favorita la anul la locul 2. Deocamdata nu suntem favoriti decat la locul 3, dar putem furniza o surpriza si termina pe 2, la fel cum are putea face si Slavia si termina pe 3. Dar asta numai ca o surpriza, nu cum sugereaza unii ca o certitudine.

Daca Slavia are posibilitatea sa termine pe 3 si sa faca un upset si sa trimita pe Steaua pe 4, la fel si noi avem posibilitatea sa terminam pe 2 si sa trimitem pe Arsenal (sau Sevilla) pe 3. Dar ju judecam dupa upseturi. Logica/statistica spune ca Steaua e favorita la locul 3. Respectati-o si nu mai aberati.

george (3 comentarii)  •  30 august 2007, 22:27

La prima vedere grupa pare mai usoara. Dar numai pare. Toti uitati ca Steaua joaca mult mai prost fata de anul trecut. S-a terminat de tot infuzia Protasov. In grupe nu va mai merge cu meciuri la ciupeala ( „la rezultat „cum le place stelistilor sa alinte jocul slab pe care ii invata Hagi ), acolo trebuie sa ai valoare. Pe care nici o echipa romaneasca inca nu o are. Mai trebuie sa treaca multa vreme si investiti multi bani in jucatori cit de cit adevarati ( sahtior- Lucareli). Surogate ca ale lui Borcea, pas. Sa speram ca va prinde macar UEFA desi … ?

Fair-Play IONUTZ (1 comentarii)  •  30 august 2007, 22:29

E o grupa in care Steaua porneste cu sansa a-3-a clar.Multi spun ca Arsenal nu mai e ce-a fost dar sunt sigur ca echipa asta te poate spulbera folosind doar rezervele.Sa fim totusi realisti e greu sa te atingi de Arsenal si mai ales de Sevilla…..Sevilla care la momentul actual reprezinta ,,O ECHIPA,,-o echipa mai periculoasa decat Real Madrid.Au un joc incantator-deseneaza frumos si poseda si numeraoase individualitati care pot face diferenta oricand.Cat despre Slavia Praga-teoretic ar trebui sa fie mai slaba decat Steaua-dar dc ne gandim ca a eliminat-o pe Ajax-si nu oricum ci cu 2 victorii…………….ar trebuii sa ne dea de gandit asta.
Totusi……….sa nu tremuram in ghete pentru ca in competitia asta fabuloasa -Champions League se poate orice…….Manchester a castigat o cupa in prelungiri impotriva lui Bayern,Milan a pierdut calificarea dupa ce castigase acasa impotriva lui Super Depo cu 4-1,Steaua a castigat la Kiev……….acolo unde am vazut cum numeroase echipe s-au chinuit sa scoata macar un egal……………….si cate altele.Important e sa avem mentalitate…..sa punem pasiune……….s-o luam repede de la capat atunci cand mingea loveste bara……….sa jucam pana in minutul 90………..poate doar asa o sa ne ridicam la nivelul unor echipe ca Arsenal sau Sevilla.
Ceea ce ma ingrijoreaza este faptul ca Steaua este o echipa mai slaba decat echipa pe care o crease Olaroiu-degeaba vine Gigi si ne spune ca nu sunt probleme…ca nu stiu ce……………sunt probleme si Gigi stie asta.
Mi se pare totusi ca jocul Stelei a cam slab…….cred ca dc joaca la fel cum a facut-o cu Bate Borisov o sa-i fie tare greu.
Cam atat…….multa bafta Steaua…….sa te bati pentru fiecare minge……si sa iesi mereu cu fruntea sus de pe teren!

Oi_e_ru (2 comentarii)  •  30 august 2007, 22:29

parerea mea ca dubla cu cehii e mult mai grea decat cea cu Arsenal, englezii se descurca greu in deplasare pe continent.Steaua ar trebui din dubla cu cehii macar 4 pcte sa faca iar din dubla cu englezii cel putin 3 si atunci ar avea sanse de iesire din grupa….Forza Steaua!!!!

…… (1 comentarii)  •  30 august 2007, 22:30

se zice „decat”, nu „ca”, ziaristu’ lu’ peste…

Razvan (36 comentarii)  •  30 august 2007, 22:34

Jan Says:

August 30th, 2007 at 10:23 pm
Si eu sunt de acord ca nuca greu de spart e Sevilla (mai au insa de jucat cu grecii, au avut si necazul ala), care insa nu cred ca o sa bata Steaua de inca 2 ori in mai putin de 1 an. Arsenal, asa cum scria cineva mai sus, in afara anului cand a ajuns in finala mai degraba s-a chinuit in CL, iar Slavia nu siu daca intra in primele 5 echipe la noi in campionat. Se poate.

mai omule, tu esti tampit sau te faci? arsenal sunt o echipa imprevizibila, care vor arata anul asta ca se poate si fara henry, inclusiv in deplasare. Pe sevilla n-o creditau multi ca va lua din nou cupa uefa dar au castigat si echipa, cum zice Andrei, e mai puternica si vor juca fiecare meci cu gandul sa-i dedice victoria lui Puerta, adica vor rupe tot ce se poate, inclusiv pe steaua, chit ca au mai jucat anul asta cu ei. iar daca Slavia Praga nu e in primele 5, atunci invinsa ei Ajax Amsterdam e echipa care joaca sa nu retrogradeze in romania, nu? Ia mai gandeste-te! Steaua nu va mai fi ajutata de norocul lui olaroiu de anul trecut fiindca hagi nu prea il are si nici stiinta jocului, tactic vorbind, nu o are!

ampli2de (1 comentarii)  •  30 august 2007, 22:40

Desi stelist, as spune ca venim cu sansa a 4-a avind in vedere meciurile de pina acum. Dar cum am avut noroc anul asta, si avind in vedere ca asa cum merge Zapata si Dica merge si Steaua, nu se stie niciodata. Cred ca e greu sa spunem care e favorita grupei (intre Arsenal si Sevilla), insa parerea mea e ca dupa eliminarea lui Ajax (desi campionatul olandez e intr-o pasa extrem de slaba cu toti jucatorii decenti plecati), Slavia are sansa a 3-a. Dar e fotbal, nu se stie niciodata, si pina cind vedem situatia vom spera… E mai bine in urna a 3-a in CL decit cap de serie in UEFA…

ion de la Paris (6 comentarii)  •  30 august 2007, 22:40

Eu cred ca chestia cu mijlocul ofensiv se regleaza imediat daca se pune pe Dica in N°10 si pe teren, si daca se joaca atunci cu Neaga si Zaharia in fatza, sau Surdu ?

Spartanus (1 comentarii)  •  30 august 2007, 22:41

Nici macar un punct nu va lua Steaua. Sorry

drogba (6 comentarii)  •  30 august 2007, 22:42

daca ai urmarii fotbalul mare Razvane ai pleca de la prezumtia ca Arsenal se descurca greu in deplasare.AU o trupa frumoasa,dar multi jucatori tineri de moral.Hleb si Rosisky reprezinta constructia la ei,iar daca ii anihilezi poti juca cu ei.SUnt de departe cel mai slab cap de serie din urna 1.Iar un soc cum a fost decesul lui Puerta poate sa aibe 2 taisuri,echipa sa nu isi revina in urma socului,mai au un meci in deplasare la greci dar pe hartie ei sunt nr 1.Si inca ceva poti sa vb si civilizat nu sa il faci tampit pe un om care isi expune o parere.

Jan (22 comentarii)  •  30 august 2007, 22:43

@Razvan. Nene, tu te auzi ce spui ? „Arsenal e o echipa imprevizibila, care va arata anul asta ca se poate si fara Henry”. Daca e „imprevizibila”, atunci de unde stii ce va face ? Ce-ai fumat ? Nu, ca sa respect lipsa ta de logica, eu spun ca Arsenal (o echipa care nu mi-a placut niciodata) va fi trompeta grupei. Si sunt sigur ca asa va fi.
„Sevilla va rupe tot, pentru ca va dedica…” nush ce cucu meu. Ai, nu mai spune. Pe logica asta, poate ca ar fi bine pentru ei sa le mai moara vreo 2 jucatori si sa le plece si Dani Alves, ca ii va intari si mai mult.
Iar daca de Arsenal mai putem spune cate ceva, de Ajaxul eliminat de Slavia ta eu nu stiu de cand n-a mai ajuns in primavara europeana.

drogba (6 comentarii)  •  30 august 2007, 22:45

ajaxul e la a 2 ratare consecutiva de grupe,iar in Olanda singura echipa care mai duce steagul sus in Cl e PSV.Ajaxul se pare ca se rezuma doar sa vanda jucatori in ultimul timp

smb (1 comentarii)  •  30 august 2007, 22:53

Cred ca Steaua are un antrenor mare…sincer…face un joc urat uneori chiar oribil plictisitor si pe muchie dar eficient…. Daca Hagi va reusi sa imprime ceva din geniul lui echipe se poate….. 6 puncte cu cehii 3 cu sevilia si 1 arsenal si cred ca trece de grupe pe locul 2…nu sunt stelist dar totusi cred ca Steaua va face figura faina anul asta..hai Steaua hai Hagi

dadu (11 comentarii)  •  30 august 2007, 22:53

FAC PARIU CU TINE PE UN SUC,CA NU LUAM DECAT MAXIM UN PUNCT SLAVIEI PRAGA!TU SUNT SIGUR CA NU I-AI VAZUT IN NICI UN MECI ANUL ASTA!

drogba (6 comentarii)  •  30 august 2007, 22:57

eu i-am vazut jucand si nu m-au impresionat prea mult,oricum mai bine Slavia Praga decat Shaktiorul lui Lucescu care au transferat vara asta de peste 50 de mil,sau Fener.Mai accesibila decat Sl Praga erau poate Besiktas si Rossenborg dar cu Rossenborg la ei aveam meci greu

dadu (11 comentarii)  •  30 august 2007, 22:57

NU-TI FACI O DOCUMENTARE SOLIDA SI DECI TE LANSEZI IN SPECULATZII
IEFTINE!

…DAR E CEVA OBISNUIT LA VOI LA GAZETA SPORTURILOR!LA FEL FAC SI IOANITOAIA SI STUPID MARY….

Smile Bam (22 comentarii)  •  30 august 2007, 23:01

La cum jucam,nu cred ca facem puncetel de anul trecut,chiar daca grupa este ceva mai accesibila…

iooo (2 comentarii)  •  30 august 2007, 23:07

ba sunteti prosti astia care criticati atata steaua ..idiotilor! anu ` trekut ziceatzi ca termina pe 4 cu 0 puncte ..dativa`n plm de lesinati:)))) daca acuma o sa termine pe 2 sau o sa scoata macar 6-7 puncte ce o sa ziceti la anu

tetelu (2 comentarii)  •  30 august 2007, 23:07

oricum, cum joaca steaua acum , in minutul asta, grupa e super grea, dar totusi speram , poate hagi se loveste la cap sisi revine, sau becali are o revelatie si pleaca la manastire sau jucatorii intra in sevraj si incep sa joace fotbal, cine stie, lasatine sa ne pregatim

reddogradumtl (6 comentarii)  •  30 august 2007, 23:09

la cum joaca steaua in acest moment + fara antrenor = 2 puncte maxim

gabi (7 comentarii)  •  30 august 2007, 23:13

pronosticul meu:
slavia-steaua……2
arsenal-sevilla….2
steaua-arsenal ….1
sevilla-slavia…..1
sevilla-steaua…..1
arsenal-slavia…..1
steaua-sevilla…..x
slavia-arsenal…..2
steua-slavia……1
sevilla-arsena….x
slavia-sevilla….1×2
arsenal-steaua …????
ultimul meci va fi decisiv

reddogradumtl (6 comentarii)  •  30 august 2007, 23:20

slavia – steaua 1
steaua – arsenal x 2
sevilla – steaua 1
steaua – sevilla 2
steaua – slavia x 2
arsenal – steaua 1

bobik (2 comentarii)  •  30 august 2007, 23:20

Cu siguranta Steaua va face o figura frumoasa si eu cred ca va aduna mai mult de 5 puncte…Eu unul ma bucur ca va veni Arsenal la Bucuresti si poate ii voi vedea pe viu la stadion.Chiar shi fara Henry ei raman o forta in Euorpa…Si poate cu ocazia asta romanii vor lua lectii despre modul in care poti sa pui pe picioare si sa duci in zona de top a fotbalui o echipa de pusti entuziasti…

venom (2 comentarii)  •  30 august 2007, 23:21

Cele mai mari sanse de victorie sunt cu Slavia acasa si in deplasare, cu Arsenal acasa si cu Sevilla in deplasare. Pe Wembley 1 punct ar fi magnific, la fel acasa cu Sevilla.

Sper ca Steaua sa-si respecte traditia si sa joace bine cu adversari puternici.

venom (2 comentarii)  •  30 august 2007, 23:24

Adica cam asa:

slavia-steaua……x2
arsenal-sevilla….1x
steaua-arsenal ….1x
sevilla-slavia…..1
sevilla-steaua…..x2
arsenal-slavia…..1
steaua-sevilla…..x2
slavia-arsenal…..2
steua-slavia……1
sevilla-arsenal….x
slavia-sevilla….2
arsenal-steaua …1x

ALEX (1 comentarii)  •  30 august 2007, 23:25

la fotbalul pe care il practica steaua acum, cred ca e greu sa prindem si locul 3 …faceti o comparatie intre jocul pe vremea lui olaroiu si cel de acum …cred ca e o diferenta destul de mare …

Comentează