Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Da, se poate copia o operă de artă

Messi înşfacă mingea la mijlocul terenului, undeva în banda dreaptă, şi porneşte. Ca Maradona în ziua aceea. Galopul său s-a întins pe ceva mai mult de 50 de metri. Ca Maradona în ziua aceea. A durat 11 secunde. Ca Maradona […]

vineri, 20 aprilie 2007, 5:52

Messi înşfacă mingea la mijlocul terenului, undeva în banda dreaptă, şi porneşte. Ca Maradona în ziua aceea. Galopul său s-a întins pe ceva mai mult de 50 de metri. Ca Maradona în ziua aceea. A durat 11 secunde. Ca Maradona în ziua aceea. Depăşeşte 4 rivali în teren, plus portarul. Ca Maradona în ziua aceea, cînd a răsturnat un camion de englezi la Mondialul din Mexic.

A fost o replică a acelui gol. Cam acelaşi parcurs, în orice caz aceeaşi anxietate crescîndă, aceeaşi accelerare după fiecare atingere, aceleaşi schimbări de direcţie, aceleaşi atingeri scurte de frînă, aceiaşi inamici încercînd să-l frîneze, acelaşi unghi din care ei se iveau.
Se poate copia un geniu? Da, se poate. Mi-am amintit de Elmir D’Hory (dacă aveţi timp, vedeţi filmul „Fake” al lui Orson Welles), acel artist, cred că-l putem considera genial, care a umplut muzeele lumii cu tablouri false ale marilor genii din pictură.

Messi a vrut o reparaţie finală şi a marcat cu dreptul, în loc de stîngul, ca Maradona în ziua aceea. Tabloul rămîne acelaşi, dar Messi şi-a pus semnătura jos, pentru a permite ca golul lui Maradona să rămînă unic. Replica există, dar ochiul expertului întotdeauna îşi va da seama că e ceva distinct: ultima lovitură. Aşa că nu e golul lui Maradona, e golul lui Messi şi ar trebui să ne obişnuim.

Messi va intra în Olimpul fotbalului. Şi o merită. Celălalt gol al său din acel meci cu Getafe mi-a amintit mult, prin felul execuţiei, de Puskas. Nu-mi mai amintesc nici unde, nici cînd, dar am mai văzut această a doua fază la genialul ungur, un alt mare stîngaci din istoria fotbalului. De la ambii a luat Messi cîte ceva, iar golul său replică a lui Maradona a fost la televiziunile din toată lumea, unde a rulat o dată şi încă o dată şi încă o dată alături de cel original. Unul lîngă altul.

Felicitări lui Messi pentru opera sa, felicitări lui Maradona pentru discipolul său, felicitări Barcelonei pentru că-l are pe unul şi l-a avut şi pe celălalt. Felicitări nouă, celor ce ne-am putut bucura de el.

P.S. Acest articol a fost scris de Alfredo Relano, directorul cotidianului „AS”, un ziar recunoscut în Spania pentru orientarea sa evidentă spre Real Madrid.

Vezi o acţiune similară a lui Messi în 1993, pe cînd avea doar 6 ani

Comentarii (73)Adaugă comentariu

SKB (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:03

Si cand te gandesti cati ani are Messi…

Dar mi-e frica ca se va pierde ca multi altii (Owen, Raul) care erau cei mai tari la un moment dat si apoi s-au stins incet-incet, iar la 27-28 de ani nu mai joaca nimic.

1 (2 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:03

a fost super golul ! rar se vede asa ceva….

Maximus (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:04

Interesant, da’ asteptam si comentarii originale din partea ta…nu numai traduceri…fie ele si relevante…

Enigmatic (6 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:10

genial..magnific..messi magic 🙂

Brukan (1 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:10

Andrei, vreau sa imi spui daca vrei parerea ta despre Messi. Il consideri ca si mine, la ora actuala, cel mai bun jucator din lume? Jucator de fotbal, adik cel care ia mingea, dribleaza, alearga, marcheaza(si spectaculos). Nu ma refer la cei facuti mari de presa ca Beckham, decazuti ca Ronaldinho din cauza mediatizarii sau brutali ca cei din Anglia. In afara ca nu are o inaltime prea mare, cum nici Maradona nu avea, cred ca va domina fotbalul mondial cel putin in rumatorii 10 ani.
Sunt in extaz dupa aceasta noua partida magnifica a lui Messi
*Sunt mare fan Barcelona, si Steaua, dar am ramas fidel doar fotbalului spectacolm dupa mizeriile care s-au intamlpat in Ghencea cel putin in ultimul an.*
E clar, Maradona a fost probabil cel mai bun jucator din istoria fotbalului, si cred ca Messi ar putea fi la fel de valoros. Epoca lui Maradona s-a incheiat si cred ca acum trebuie sa vorbim de Messi.
Acum vreo 3 ani cand debuta la Barcelona intr-un meci oarecare, l-am ochit de la prima atingere. Am vazut imediat ca parca e un jucator din jocul Fifa. Cateva minute jucate pe cateva finaluri m-au dat gata. Nu multi se dadeau fani Barca atunci si cand spuneam de ce jucator a scos Barcelona de la juniori, se uitat urat si zambeau ironic. Acum as da orice pentru a ajunge sa vad un meci al catalanilor pe viu, cu Messi titular. Sunt multi jucatori fantastici acum la Barca, desi in aparare lipsesc cu desavarsire, dar desprea asta nu are rost sa mai vorbesc.
Deci… tu ce parere ai despre Messi(nu noul Maradona – el este o stea apusa, acum altul e REGELE), fostul „noul Maradona”, actualul Lionel Messi – doar numarul 19 la Barcelona ?

seba (3 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:13

antrenori mari nu sunt doar in romania…messi a fost rezerva la mondiale…a fost accidentat la inceput…dupa, se pare ca nu a fost suficient de bun pentru o echipa lipsita de imaginatie(chiar daca aparentele au fost altele)

Manolache Alexandru (5 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:14

A fost mult mai frumos golul lui Ronaldo, tot dribland toti adversarii.
Ganditi-va mai mult.
Amintiti-va de Il Fenomeno. Va reveni.

reaver (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:18

Ronaldo se misca la vremea aia mai bine ca Messi intr-adevar, dar nu se va mai intoarce niciodata.

yeu (41 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:29

Extraodinar, bai! Esti critic de film acum!

Critica si tu 300, ca are priza doar la dobitoci si tampiti! Vezi dinamovistii!
Si tot eram la copii, numai niste inculti prosti ca dinamovistii pot copia o fleasca de „opera”, un film jalnic si foarte slab!

Apropo de Orson Wells, iti recomand Citizen Kane!

Paulo (115 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:38

pt yeu:

ce ai ma? ai luat aurolac? lasa-i pe dinamovisti in pace ca nu ei sunt cei care au aruncat cu obiecte in teren, care au intrat in teren, care au batut ziaristi…mai jalnici ca stelistii nu sunt in tara asta…trebuia sa jucati la 1000 de km de stadionul vostru…sa va mai reveniti 🙂

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:43

Brukan: Interesant nick 🙂
Nu stiu daca Messi e cel mai bun din lume, dar e foarte bun. Are niste calitati incredibile pt virsta lui. Daca era pe la noi, sint convins ca-l mai tineau pe tusa ceva timp „sa se coaca”. Uite ca Barca n-a asteptat, l-a bagat si profita de el. Singura lui slabiciune vine din fizic. L-am vazut la Mondial, la zona mixta, a trecut la un metru de mine, e incredibil. Bine, nu se compara cu Elton, dar eu cred ca daca avea inaltimea lui Cr. Ronaldo era clar cel mai bun din lume. Dar compenseaza cu altele

giolgau (4 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:44

http://sandglass.uv.ro/funny_e.html

Raven (2 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:44

Frumoasa traducerea si adaptarea, oricui i-ar apartine.. 🙂

Octavian (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:45

Baieti, Maradona a dat gol CU MANA – meritand deci cartonas ROSU. Abia apoi a mai dat un gol si Argentina a batut cu 2-1. Maradona e deci creatia unui arbotru idiot si nimic mai mult.
Cand sportul va fi civilizat, si fazele realmente contestate vor fi analizate pe calculator, un derbedeu ca Maradona va fi eliminat inainte de a avea ocazia sa alerge 11 secunde.
Ceea ce face acum (ciroza, alcoolism, dependenta de droguri) arata ca intr’o situatie reala (nu una creata absurd de un arbitru cretin) Maradona e doar un trisor mediocru care nu’si da seama ca nu’ti poti trisa ficatul.
Toate cele bune.

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:46

yeu: „300” nu l-am vazut, dar am inteles ca nu-i cine stie ce. Astept sa apara pe DVD, mi-e mai comod.
Cit despre Orson Wells, mie personal nu-mi place, dar asta a fost constatarea autorului articolului

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:50

Octavian: Nu poti spune asa ceva despre Maradona. Ceea ce face acum n-are nici o legatura cu ce a facut ca jucator. Am mai spus pe aici, mi-au parvenit o serie de DVD-uri scoase de Marca, unde apar 26 de fotbalisti uriasi. Evident e si Maradona. AM vazut imagini inedite si pot sa te asigur ca a fost genial. Pt ce se intimpla acum cu el, gasesti tot aici pe blog o posibila explicatie, in articolul „Zilele maro si triste ale lui Maradona”, scris tot de un spaniol. Merita sa-l citesti

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:52

Raven: Nu zicea cineva p-aici ca sint traducator? Uite, are si dovada. Serios acum, pe masura timpului voi incerca sa mai postez astfel de articole din presa straina, nu neaparat din cea spaniola

Octavian (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 18:54

By the way, cum ar zice Vasile, ce s’ar intimpla daca Mutu, ori Zicu, ori Marica ar da gol cu mana impotriva Angliei?
Si s’ar mai si preface dupa aia ca n’a stiut cum a facut-o micul drogat Argentinian.
Si toata lumea ar vedea chestia – inclusiv comisia de disciplina de la FIFA?
Eu pariez ca al nostru ar fi imediat suspendat pentru cel putin 2-3 meciuri.
A fost Maradona suspendat ori pedepsit in vre-un fel pentru violare intentionata si premeditata a regulii FUNDAMENTALE A FOOTball-ului – amintiti-va e FOOTball NU HANDball?
Voi afirma din NOU: Maradona e o creatie sinistra a unui arbitru handicapat si a unei federatii care alege sa ignore cele mai flagrante calcari de regulament atunci cand are impresia ca asta o avantajeaza.

reddog.constanta (29 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:02

DINAMO CAMPIOANA!

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:03

OCtavian: Si golul doi al lui Maradona din acelasi meci? Tot o creatie sinistra a unui arbitru handicapat? Altfel, s-ar putea sa ai dreptate in ceea ce spui cu jucatorii de la noi. Numai ca, sa nu uitam, eram in 1986, altele erau conditiile atunci

Octavian (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:07

Cu CARTONAS ROSU – absolut meritat, golul 2 NU EXISTA.

Octavian (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:09

Acceptam cu seninatate ca Mutu sa fie catalogat TIGAN cand continua o faza in care arbitrul nici macar n’a fluierat.
Il adulam pe Maradona care da GOL CU MANA.

unu (13 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:12

sunt fan Barca insa daca Ronaldo (adevaratul) nu se accidenta…era cel putin la fel de „mare” k Maradona sau Pele

Octavian (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:12

Fara CM 1986, micul ciroza pe cocaina ar avea un palmares sub Hagi.
De UNDE dracu GENIU si CEL MAI MARE DIN TOATE TIMPURILE.
Poate ar trebui sa scriem din TOATE TIMPURILI – si sa i se decerneze vreo zece titluri de doctor docent ca lu tanti leana.

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:14

Octavian: Oricum nu se dadea cartonas rosu. Nici acum nu s-ar da, poate doar galben. Pe atunci nici atit. Si nu-l adulam pe Maradona care a dat UN gol cu mina, il adulam pe Maradona care a dat ZECI de alte goluri senzationale. Si nu doar goluri.
Poate ca nu e un cuvint potrivit. Mai repede il admiram pe Maradona

Octavian (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:19

Sa fi dat Hagi gol cu mana in 1986 – tot rosu si suspendare vedea.
Ca de, nu era Maradona – cocainoman recunoscut inca de prin 1983 cand era la Barcelona.
Chelsea l’a pus pe Mutu pe bara un sezon pt pozitiv la droguri.
Sa nu’mi spuneti mie ca Barcelona nu stia ce poama are in curte.

independentu (15 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:20

golul lui messi e magnific dar nu uitati un lucru: una e sa dai un astfel de gol in cupa spaniei cu getafe si alta antr-un sfert de finala la un campionat mondial, cu rivala de moarte.

independentu (15 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:22

:octavian ai dreptul la parerile tale, dar maradona a fost nu genial, ci un gemiu intre genii.

Octavian (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:22

Pt gol care influenteaza partida oficiala eliminatorie la 0-0 PLUS SIMULARE premeditata de mare bucurie – exact ceea ce a facut Maradona – unul de-al nostru ar lua imediat ROSU si a doua zi toate ziarele si televiziunile occidentale ar titra: inca un FURT marca TIGANII DIN BALCANI.

Flav (1 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:23

Andrei..nu cred ca-l lasau sa se coaca pe margine daca aveam un astfel de jucator , ce il pasau rapid la alte echipe din afara, in Romania niciodata nu va juca un jucator asa de bine precum Messi.
Imi place ideea de a transpune articole din presa straina pt. a vedea si conceptiile jurnalistilor din vest , sa vedem in ce mod si sub ce modalitate descriu/critica/lauda evolutia unor jucatori sau conducatori.
Da , Maradona a fost un mare jucator nu prin goluri , ce prin felul de a vedea jocul , de a pasa , de a dribla si de a tzine mingea
Dar eu zic ca aceasta paralela care se tot face cu el este falsa..pe vremea aia fotbalul se juca altfel iar viteza de joc era alta…nu era atat de multa strategie , atatea scheme tactice…si inca ceva : Atunci Fotbalul Era O Placere , Nu O Afacere Cum Este Acum !

Octavian (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:25

Si voi toti din acest board care’l considerati geniu pe ciroza ati zice: da domle santem hoti, numa’ un TIGAN de la noi ar fi facut asa ceva.

mascherano (5 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:52

daca eram presedinte la barca il vindeam pe dintos si cu banii de pe el luam un fundas bun(chivu de ex), un mijlocas bun(lampard de ex) si chiar si un atacant bun(trezeguet de ex). toate acestea numai pentru faptu ca exista messi care il poate substitui ca jucator si in curand si ca publicitate. concluzia e ca nu sunt presedinte la barcelona

Octavian (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 19:57

Man on ice: dragut comentariu – ai toata dreptatea, man.

Val (5 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 20:00

No, vazui si eu golul pustiului, intr-adevar, destul de frumos. Ceea ce ma uimeste, e ca unii il pun pe tancu’ ala pe aceeasi treapta cu Maradona. Pai mai feciorii mosului, Maradona a facut praf ce avea mai bun Anglia mai, asta micu’ a luat peste picior o echipa din jumatatea a doua a Primerei… Think again, inainte sa va aruncati la comparatii si alte cele. Messi e bun, dar nu intr-atat de bun, si apoi, mai are de confirmat, se poate pierde oricand, asa ca pana una-alta, Messi e Messi si Maradona e Maradona. Mai vorbim peste cativa ani…

Paul (6 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 20:29

Da, se poate copia o opera de arta.. LA FEL CUM AI FACUT SI TU! Am impresia ca a devenit un obicei, mai nou o parte din presa traduce doar din „marile cotidiene” 🙂

Alessandro (22 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 20:31

Primul meci in care l-am vazut pe Messi a fost cel cu Juventus,meci care contta pentru anualul trofeu comemorativ Joan Gamper…pe atunci avea cam 16-17 ani!Le-a facut mucii cravata unor Thuram,Canavaro si altor juventini care erau pe atunci…de atunci se anunta un mare jucator!In 2-3 ani va fi cel mai bun din lume DACA v-a fi ferit de accidentari…in rest,comparatia cu Maradona mi se pare deocamdata neavenita…ca jucator,mai are de demonstrat si daca va avea norocul sa arate tot ceea ce stie,peste cativa ani se va discuta de Messi ca unul dintre cei mai mari jucatori din istorie si in orice caz,Messi,dpdv al caracterului,nu se compara cu Maradona…cu adevarat un golan…

cata (12 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 20:32

Eu zic sa-l acuzam pe Mesii de plagiat…si-a permis nesimtitul sa-l copieze pe marele Diego :)))) Nu o sa vedem un gol ca asta in campionatul nostru nici in 100 de ani.

Zimba (14 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 20:35

Octaviane de cite ori trebuie sa ti se repete ca Maradona nu putea sa ia nici macar cartonas galben pentru acel hent? In 1986 henturile voluntare NU erau pedepsite cu ‘galben’.

Cit despre statutul de geniu: in continuare Maradona este privit de o buna parte din specialisti ca cel mai valoros fotbalist al secolului trecut. Insasi FIFA si IFFHS ii considera pe Pele si Maradona ca fiind la egalitate cei mai buni jucatori care au existat vreodata.

rosso nerro forza milan (99 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 20:40

frumos gol insa sa vedem si partea cealalta a lui messi!!1
http://www.youtube.com/watch?v=0y_L9mhLQes
sa nu uitam ca cel mai bun jukator ramane kaka!!! forza milan!

leon (4 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 20:41

octavian tata mi se pare ca esti un tanc frustat (mai mult de 15 ani nu ai). a incercat dl andrei de 2 ori sa-ti zica mai indirect sa te mai abtii de la astfel de comentarii.da ignorantul tot ignorant ramane..ma mir ca stii de meciul argentina-anglia din ’86.
ca sa nu zic mai multe (oricum nu ar avea rost, ca nu prea poti intelege) uita-te pe youtube.com si da-i la search maradona sau intra pe mininova.org si ia unul din documentarele cu el..numai bine

Cetitoru’ (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 20:59

Exact asta e diferenta intre noi si lumea buna: diferenta intre asemenea goluri si golurile gen Bilba din Liga1 dar mai presus de toate DIFERENTA DINTRE EDITORIALUL DE CRACIUN CU GIGI LA TAIAT PORCUL SI ACEASTA CAPODOPERA EDITORIALA DIN „AS”! Lectie deschisa pentru toti Tolontanii, Ecrivanii Buzaricii si alti Chiotzei!

arkan (4 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 21:11

personal mi se pare mult mai reusit golul lui George Weah pe vremea cand juca la Milan,decat golul lui Messi,numai ca de asta e buna si mass media,unul e liberian,celalalt argentinian,ca si maradona,unul e negru,celalalt e alb,unul juca pe vremea aceea la milan altul joaca acum la barça (echipa super mediatizata datorita unuia cu dintii mari)nu contest faptul ca Messi e un mare fotbalist,dar daca nu exista maradona si mitul sau,in prezent nu se mai varsau atatea rauri ce cerneala in onoarea acestei reusite

personal prefer originalul,nu copia,asadar maradona e UNIC dar golul lui Weah e o adevarata capodopera,care pana in prezent,n-a fost imitat

beleaua (18 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 21:14

Maiestatea Sa MESSI

La cateva secunde dupa ce Messi si-a ratificat statul de MARE MAESTRU in ale fotbalului , prin acest superb gol , pe portada paginii de internet a cotidianului Marca, celalalt cotidian de sport din Madrid a aparut cu litere enorme GOLUL ANULUI.

Urmaream pe internet meciul , insa neavand sonor ascultam transmisiunea radio a aceluiasi site care detine si un post radio cu acelasi nume. Lesne de dedus ca ceea ce a urmat a fost un sir interminabil si neintrerupt de elogii la adresa acestui copil. Repede i s-a gasit si un apelativ , MAIESTATEA SA , care era rostit ori de cate ori mingea i se lipea de gheata de fotbal.

Probabil ca Messi ne va rezerva multe faze frumoase in ceea ce va urma asta si din cauza talentului sau insa principalul motiv sta in alt aspect. Este de o modestie inimaginabila , a 2-a zi de dupa partida sub zeci de flashuri si intrebari a spus ca a dormit normal , linistit , cat despre gol a spus doar ca a vazut spatiu liber in fata lui si a inaintat. Atat doar. Dupa aceea a intrat pe terenul de antrenament fiind facut ” magarus” de crack-uri….. Ronaldinho , Deco , Xavi…

Probabil celebritatea il va afecta , catusi de putin,e inevitabil la aceeasta altura atinsa , insa Messi nu e proaspat aterizat in aceasta nebunie , cu doar cateva saptamani in urma administrand un hat-trick Realului, tot el reusin printr.un gol in ultimul minut al meciului cu Werder sa scoata Barca din grupele Champions , tot el facandu-l pe Maradona anul trecut sa isi decida cui ii va lasa mostenirea .

Spre deosebire , ca sa nu ne uitam prin ograda altora , sa ne amintim cati copii minune s-au pierdut pe plaiurile noastre mioritice . Lutu , Radu Niculescu , Neaga , Pancu ( la lista puteti adauga , fiecare dupa gusturi ), ….. toti pornind in fotbal imprastiind speranta ca Dobrin si Hagi isi vor lasa si ei la randul lor mostenirea pe maini bune . Insa cum ar zice Badea Gheorghe ” praf si pulbere a ajuns taica de ei ” . Banul si faima rastoarna si deregleaza talentul si ambitia .

La 17 ani Messi aparea intr-un spot publicitar al unei marci sportive sub urmatoarea tema ” Sunt Leo Messi . Nu uita numele meu ”

Umil , a avizat , umil si ambitios si-a tinut promisiunea , nimeni nu va mai uita numele lui.

Spectacolul doar a inceput.

andres (4 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 21:16

http://www.sandglass.uv.ro/funny_e.html

mihai s (7 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 21:25

ANDREI, MESSI A STRABATUT 55 DE M IN 12 SEC; MARADONA 60 M IN 14 SEC. ASTA CA SA FIM EXACTI! I-AI TRIMIS LINKUL LUI GABI SAFTA? 🙂

poli (1 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 21:41

ce glolazo dumnezeule!

toofast (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 21:51

Niculescule eram impresionat de ce articol ai putut sa scrii… cand am vazut ps care a fost ca o lovitura de ciocan.
trebuia sa ma astept ca nu erai capabil de asa ceva. Oricum superb. Macar tu l-ai tradus, da??

Vassy (10 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 21:51

@arkan

Nu cred ca se pot compara cele 2 goluri. Daca te uiti la cel al lui Weah, practic tot ce a facut a fost sa fuga cu mingea la picior. Doar a profitat de viteza lui. La cei 2 adversari pe care i-a intors, a avut mare noroc sa revina mingea la el.

La golurile lui Maradona si Messi, e altceva. Se vede geniul, se vede ca stiau ce fac, mingea a fost tot timpul sub controlul lor. Sunt goluri care se dau o data la zeci de ani. Asa, pot zice si eu ca mi-a placut mai mult golul lui Hagi de la jumatatea terenului, insa aici poti vorbi de noroc, la fel ca la Weah cu cei 2 adversari. La Maradona si Messi nu poti zice ca a fost noroc. Ai noroc cand intorci un adversar, doi, chiar si 3, dar nu ai noroc cand driblezi 5 sau 6 adversari.

E altceva… nu poti compara golul lui Weah cu bijuteriile astea… Si nu-mi vorbi de rasa, echipa si alte chestii de genul asta. Admir golurile astea findca intradevar sunt superbe, nu findca au fost la toate stirile. Daca vrei sa stii, golul lui Messi l-am vazut intamplator pe youtube cand se terminase meciul si nici nu apucasem sa citesc sau sa aud despre el in media.

BARCA1 (3 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 21:56

oameni buni nu putem sa-l comparam pe maradona cu messi dintru-un singur motiv.
maradona a cistigat de unul singur atit campionatul mondial, a fost vicecampion mondial,a cistigat titlul cu o echipa ca napoli si cupa uefa , a cistigat cupa italiei.
si nu avea nici un jucator pe liNga el cel putin de jumatatea valorii sale.din pacate a cedat la glorie.
dar nu va mai fi nici un jucator care sa cistige de unul singur un 1 campionat si o cupa mondiala
pele juca alaturi de nume grele in brazilia
messi nu mai vorbim
hagi avea o intreaga echipa in spate
ASTA E CEA MAI MARE DIFERENTA INTRE EI SI DE AICI REIESE VALOAREA FIECARUIA
PENTRU MINE CEL MAI MARE ESTE, A FOST SI VA RAMINE PINA VOI MURI MARADONA.DATORITA LUI PINA SI IN ZIUA DE AZI AM CA FAVORITA ECHIPA ARGENTINEI LA MONDIALE.SA SPERAM CA MESSI SE VA RIDICA LA NIVELUL LUI DIEGO.

beleaua (18 comentarii)  •  20 aprilie 2007, 22:05

@ Barca1 Cu atat mult creste valoarea unei bijuterii , inconjurata fiind de altele. Cum poti sa nu iti iti scoti palaria in fata unui pusti care eclipseaza toata pleiada de vedete din Barca … cine si-a mai adus aminte pt cateva zile de Ronaldinho , Eto.o & Comp ? ….

Si-a luat mingea de la jumatatea terenului si a trecut prin cea mai buna aparare a ligii spaniole in omentul de fata ,asa cum este Getafe , asa ca orice alt context nu isi are loc .

Comentează