Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Au învins, dar n-au convins

Am fost convins că Italia va cîştiga lupta pentru organizarea Euro 2012. M-am gîndit că, dacă din cine ştie ce motive, italienii pierd, Croaţia şi Ungaria vor fi alese. Credeam, în naivitatea mea, că UEFA e un for serios, care […]

miercuri, 18 aprilie 2007, 4:59

Am fost convins că Italia va cîştiga lupta pentru organizarea Euro 2012. M-am gîndit că, dacă din cine ştie ce motive, italienii pierd, Croaţia şi Ungaria vor fi alese. Credeam, în naivitatea mea, că UEFA e un for serios, care nu umblă cu tot felul de lucruri ascunse.

M-am înşelat. Prin desemnarea duetului Polonia-Ucraina ca gazdă a turneului final mai sus amintite, UEFA a dovedit că golănia şi manevrele de culise nu se regăsesc doar la nivelul federaţiei noastre de specialitate. Cei care au votat au plătit astfel pentru că au ajuns în această poziţie, adică să voteze.

Să alegi Polonia şi Ucraina în detrimentul celorlalte două candidaturi mi se pare deplasat. Nu atît din pricina Poloniei, o ţară membră UE oarecum avansată economic, cît a Ucrainei. Şi mă voi explica. Un European nu e o competiţie oarecare, nu e un singur meci şi gata, implică multe alte lucruri dincolo de partidele în sine. Probabil că, departe de standarde acum, stadioanele vor fi gata pînă în iunie 2012. Dar restul? În cele două ţări nu vor veni doar jucători şi antrenori. Vor veni mii de ziarişti şi zeci de mii de suporteri. Unde vor locui ei? Cum se vor înţelege cu oamenii? Pe ce drumuri se vor deplasa? Conform site-ului CIA, în Ucraina există 15 kilometri de autostradă. 15!!! I-am bătut chiar şi noi la capitolul ăsta. Să admitem că n-ar fi nici aici o problemă. Dar distanţele între oraşe sînt uriaşe, de ordinul miilor de kilometri, iar şoselele sînt sub nivelul celor de la noi. Polonia stă mai bine, are 484 de kilometri de autostradă, iar legăturile între oraşele gazdă sînt oarecum în regulă.

Mă întreb ce trenuri există între Doneţk, de exemplu, şi Lvov? Dacă excluzi varianta maşinii, trebuie să te deplasezi cu trenul, nu? Ar mai fi şi avionul, corect, dar cîţi oare îşi permit acest lucru, dacă admitem că au şi curaj să zboare cu companiile aeriene locale ce folosesc încă aparatele sovietice. Apoi hotelurile. Excludem Varşovia, Kiev, să zicem Poznan şi Gdansk, hai şi Doneţk. Rămîn celelalte. Cum s-o sta la Wroclav, cum s-o sta la Dnepropetrovsk, cum s-o sta la Lvov, sînt convins că nici unul dintre cei 8 care au votat Ucraina şi Polonia n-au văzut. Mă gîndesc doar la un singur exemplu: să zicem că la Lvov va juca Anglia, care în mod normal aduce suporteri de două ori cît capacitatea de 36.000 de locuri a stadionului. Cum se vor descurca ei acolo e un mister. Cum vor ajunge ei acolo e alt mister. Cu ce preţ, încă un mister. Iar lucrul ăsta e valabil şi pentru Olanda, şi pentru Danemarca, şi pentru Germania, ţări cu tradiţie în materie de fani.

Sigur că există şi lucruri bune. Dacă e să ne luăm după UEFA, principalul ar fi dezvoltarea fotbalului în aceste regiuni. Ar mai fi temperaturile rezonabile, ar mai fi stadioanele ce se vor umple cu siguranţă, ar mai fi entuziasmul oamenilor. Ar mai fi şi posibila dezvoltare economică a celor două ţări în perioada rămasă, mai sigură din nou în cazul Poloniei. Dar cîte se pot îndrepta oare în 5 ani?

Dacă aş putea, le-aş pune celor 8 care au votat pentru Polonia şi Ucraina, printre ei înţeleg şi Mircea Sandu, o întrebare. Oameni buni, la vară n-aţi vrea să faceţi o croazieră de vis pe traseul Wroclav-Poznan-Lvov-Doneţk-Dnepropetrovsk? Sau un shopping scurt la Kiev? Noroc că nu pot pentru că aş fi sigur luat de fraier. În mod normal oamenii vor prefera o Roma, un Milano, un Napoli, o Florenţa, cu trecere prin Veneţia. Şi dacă ar sta mai rău cu banii, tot s-ar orienta spre o Budapesta.

Comentarii (233)Adaugă comentariu

anakin (9 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:21

Eu personal as fi ales Ungaria-Croatia!!!!

Ungaria, cel putin Budapesta, e foarte apreciata si cautata ca destinatie turistica in Europa (cel putin in Italia), iar despre Croatia se stie k primeste anual extrem de multi turisti straini pe coastele Adriaticii, deci un alt plus, oamenii cunoscand deja conditiile si tara!!
Iar apoi, intr-adevar, sunt mai mici distantele.
Iar in Ucraina acum e o adanca criza politica!!

Oricum sper sa iasa bine si, chiar daca mai e foarte mult pana atunci, sa ne calificam si noi!!! Momentan, Hai Romania!! la Euro 2008!!!

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:21

sicko: Desi sint cumva de acord cu tine, imi permit sa te intreb daca nu crezi ca sint destui cei care apreciaza aceasta melodie? Iar ea e pusa pe site-uri, pe gsp si pe dinamovisti.ro, nu in ziar

Ramses (19 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:22

ANDREI, DIN NEFERICIRE TE CONTRAZIC… DACA LUMEA AR PREZENTA SI LUCRURILE BUNE DIN ACEASTA PARTE DE LUME, AR FI DESTUI CEI CARE AR INCERCA SA VIZITEZE ZONA… ATAT TIMP CAT PENTRU EI SUNTEM NISTE HOTI SI PROFITORI NU VAD DE CE NE-AR VIZITA… EUROPENELE SUNT O OPORTUNITATE CE TREBUIE EXPLOATATA…
sUNT DESTUI NEMTI LA TURCI SI BULGARI…. APROPO NEMTII AU LUAT SI AEROPORTURILE DIN BULGARIA

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:24

Dr@Gosh: Intr-adevar, chiar acum citeva minute faceam o socoteala. Dupa Euro 2008, iata ce avem: Olimpiada 2008-Beijing, CM 2010-Africa de Sud, CE 2012-Poloniasi Ucraina, J.O 2012-Londra, C.M 2014-Brazilia. In afara de Londra, numai destinatii grele pt iubitorii de sport din Europa

calaretulcucap (86 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:25

Ramses…lumea se duce in Bulgaria la mare pt ca o camera de fotel la 4 stele e 50 de euro…la noi era anul trecut 170…si intr-adevar,au disparut praduitorii de pe strazile din bULGARIA 🙂

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:26

Ramses: De ce >? Contrazice-ma, ca asa se naste progresul, din discutii d-astea:). Dar nici noi nu facem nimic sa schimbam imaginea asta. Bulgarii, da, se mai chinuie cu Litoralul si aici ne cam fac, dar in ceea ce priveste Sofia eu zic ca e sub Bucuresti

calaretulcucap (86 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:26

LOL///HOTEL 🙂

Raven (2 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:26

Cristi721, renunta, mai baiatule, la a pune cratime de-aiurea prin cuvinte, ca nu te prinde. Mai bine, lasa-te de postat pe-aci, ne ranesti ochii!

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:26

mihai: Pt ziaristi si suporteri va fi o mare incercare acest Mondial. In special deplasarile intre orase

Lucian86 (6 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:27

eu ma bucur nespus de mult pt desemnare a 2 tari din estul europei….ajunge cu vestul….au avut destul……trebuie sa avem si noi putina bucurie…..o sa vedeti ca o sa se descurce bine, atat Polonia cat si Ucraina

Cristi721 (11 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:27

Bine Andrei i-ti doresc sa schiezi mai ceva decat la St.Moritz acolo in Faurei.Iar Spania este depasita crede-ma astia au inebunit tot mai multi aleg Vladivostokul.Nu am fost in Ucraina dar Polonia este ok crede-ma Cracovia este un vis Varsovia nu am cuvinte dar personal regret Croatia este superb sa fi fost Romania calificata si sa fi jucat la Split era un vis.Numai bine Andrei dar totusi mai documenteaza-te.

Dr@Gosh (51 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:27

andrei, sunt convins k la olimpiada de la beijing vom avea dovada unei exemplare organizari, tipic comunista si foarte exacta…iar posibilitatii megametropolei asiatice sunt un argument forte in sprijinul acestei competitii…

constat k CIO este un organism cu capul pe umeri, nu ca forurile fotbalistice care urmaresc globalizarea si beneficiul celor care au puterea de decizie inaintea altor argumente obiective…

Pif (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:27

in principiu sunt de acord, mai putin cu paragraful de final. eu am fost la Kyiv la meciul Dinamo-STEAUA si pot sa spun ca orasul e mult, mult peste Bucuresti iar stadionul e pur si simplu urias. nu mai zic de fair-playul oamenilor de acolo care aveau puterea sa aplaude si sa cante desi practic ratasera tot sezonul de C.L. din prima etapa.

anti gsp (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:29

e un articol plin de fitze gratuite, pai hai sa se joace numai in anglia, italia, germania si franta. nici in spania nu e voie ca le fura romanii cardurile englezilor, cand se imbata ca porcii, si cumpara pe blat de prin magazine. hai sa fim mai realisti. si, ca tot veni vorba de englezi. stii cat o sa se bucure ca in ucraina e o bere mai ieftina de un euro? nu cred ca o sa simta prea tare lipsa autostrazilor. esti un ziarist foarte superficial. apropo, ai vazut macheta viitorului stadion din donetk? am vazut multe stadioane din europa, inclusiv in italia unde arata groaznic pe afara(vezi san siro), dar asta e o bijuterie.

Dr@Gosh (51 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:29

eu ma intreb de ce nu este si cracovia printre orasele gazda?!? :-/

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:31

Cristi721: Numai bine si tie. Vezi ca putem dialoga si civilizat. Eu nu stiu cit de praf sint spaniolii, stiu doar ca au zeci de milioane de turisti anual. Poate sint si un pic subiectiv, e posibil, pt ca iubesc tara asta. Vladivostokul il aleg cei care s-au saturat de Spania, Italia etc si vor sa experimenteze senzatii noi. Asa puteau sa aleaga Kenia, unde am auzit ca se fac niste vacante de vis.

Ramses (19 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:31

ANDREI POATE SOFIA ACUM ESTE SUB BUCURESTI, DAR IN CEL MULT 5 ANI VOR FI PESTE NOI… PE EI II MAI AJUTA CINEVA, NOI TOT CU NASUL PE SUS SUNTEM…

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:31

Dr@Gosh: Si eu sint convins. Era vorba doar de distanta

raool (6 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:33

esti praf niculescu..ce fel de ziarist ar face un articol k asta…pai nici nea ovi nu face rahaturi dinastea..recunosc..ungaria croatia parea o varianta poate mai buna…dar mai lasane frate cu italia k esti penal..a gazduit zeci de turnee finale…e in plin scandal de coruptie si huliganism…ce italia..chit k era cea mai potrivita…cu tot ce cuprinde…dar esti tu mai destept k platini sau toti marii?chiar dak nu au ei moralitate(desi si aici se poate vorbi)totusi nus alde niculescu..ma intelegi?eu nu am nimic cu tine…chiar imi placeau articolele tale..acu fii sigur k team scos de la inima..pace

Ramses (19 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:33

calaretulcuca
IN AFARA PRETULUI IEFTIN MAI ESTE SI FAPTUL CA NU TREBUI SA STAI PE O PLAJA IMPUTITA, NU TE FURA NIMENI LA CANTAR, NU SE AUD MANELE SI, IN GENERAL. TOATA LUMEA ESTE POLITICOASA CU TINE CA SI CLIENT… INCEARCA ASTA LA MARE IN SEZON… EU AM INCERCAT SI CU REGRET POT SA-TI SPUN CA VOI ALEGE TOT BULGARIA SAU ALTA DESTINATIE SI ANUL ACESTA

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:34

Pif: De acord, dar Kiev e capitala. La Dnepropetrovsk cum o fi?

mihai (3 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:34

parerea mea ii k italia nu o castigat de data asta datorita celor intamplate la catania si a scandalului cu juve…nu k asta inseamna k va fi o organizare proasta da sigur uefa a luat in considerare astea 2 lucruri

Ramses (19 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:36

ANDREI BULGARII SUNT PESTE NOI SI LA MENTALITATE… oMUL LOR A AJUNS IN PARLAMENTUL EUROPEAN LA PROTECTIA CONSUMATORULUI, CEVA CE SUNA DESTUL DE BINE SI DE CARE STIE TOATA LUMEA… NOI AM LUAT CE A RAMAS CA ASA ERA SCHEMA…
DUPA CUM TI-AM SPUS POATE SUNT SARACI, CA SI NOI DE ALTFEL, DAR NU AU ACEA MANDRIE PROSTEASCA PE CARE O AVEM NOI… AU CONCESIONAT LITORALUL, AU PRIVATIZAT AEROPORTURILE, FAC CONCURENTA SERIOASA TURISMULUI DIN TURCIA SI GRECIA, AU PARTII MAI BUNE DE SCHII DECAT LA NOI… SI STIU SA-SI NEGOCIEZE FIECARE PARTICIPARE IN „CEVA”….

ozy (4 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:36

cand zici ucraina te gandesti la cel mai sarac si amarat sat din romania.sa le dea domnul romanilor care traiesc napastuiti ,in aceea tara de doi bani, sanatate

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:37

raool: Hai, mai da-mi o sansa:)

Cristi (4 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:39

Daca se califica Romania la EURO 2008 am sa ma duc, asta si prin prisma faptului ca am o ruda care e stabilita in Berna de prin `92.Cum ati si zis si Dvs. in caz ca nu am foarte multi bani as fi preferat o Budapesta, dar totusi Ucraina?Cea mai proasta decizie din ultimii ani a UEFA.Ma uit pe fereastra la Bucuresti si vad numai blocuri gri, nu am avut ocazia sa vizitez Ucraina, dar banuiesc ca e cam acelasi peisaj ( GRI ).Cu siguranta Euro 2012 il voi vedea acasa, pacat!

raool (6 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:42

eu zic sa nu ne luam la misto..adik oi fi tu destept da esti si smecher..puteai sa raspunzi obiectiv nu cu replici pe care le da si unu dinala jigarit din gara din faurei, dak tot ai pomenit..pace

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:42

Cristi: Daca poti, du-te oricum, si daca nu se califica Romania. E un oras senzational, iar Elvetia e mica, o poti vedea pe toata usor avind un loc unde sa stai. Cit despre Ucraina, eu cred ca e mai gri decit la noi. Daca noi resimtim influenta sovietica, ei saracii cum or fi, ca doar au fost sovietici?

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:43

raool: Pace. Vezi ce bun e dialogul?

moro (5 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:46

Italia a mai gazduit trei turnee de Cupa Mondiala, din care una moderna, plus un Campionat European. In plus mai sunt si hoti, si la fotbal, si la preturi la hoteluri.
Nu mi se pare stupida alegerea, mai ales ca Polonia e una din cele mai mari tari din Europa. Daca ei s-au infratit cu Ucraina, au avut motive; si proiecte. Va fi bine.

mihai (3 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:47

Intr-un fel nu e rea decizia uefa…ajuta tarile din est sa se dezvolte…toata umea sare in capul ucrainei dar in nu stiu cati ani cand vom vrea sa organizam si noi un turneu final sigur vom avea rivali de talia italiei…asta nu inseamna ca trebe sa fie tara mai pregatita acuma aleasa pt k astfel noi ine st n-o sa facem niciodata progrese plus k o sa avem campionate in aceleasi tari

DaBird (14 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:54

Au 15 km de autostrada dar au stadion de 80000.
Noi visam la unul de 52000.

Cristi (4 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:55

@ mihai – Progrese putem face si fara sa organizam un campionat european, este nevoie de putin ajutor din partea statului si niste patroni de club putin mai deschisi la materia cenusie!Dinamo si Steaua, amandoua cluburile au niste baze sportive destul de mari, cu putina sansa vor putea sa construiasca sau sa modernizeze stadioanele!Ma uit la meciurile din Bundesliga si ma apuca plansu’ ( in ghilimele ) de ce stadioane au cei de acolo! E chiar asa greu sa formezi o alianta cu o firma importanta si apoi sa denumesti stadionul

Stadionul Audi ( sau oricare, asta mi-a venit in cap acum 🙂 ).
Posibilitati sunt, mai ramane ca aceste idei sa se puna in practica.

( am deviat un pic de la subiec )

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:55

DaBird: Sa stii ca nu-i foarte departe de 23 Augustul nostru, ca tot aceeasi inspiratie a avut. Dar jucind mereu in Liga au avut bani sa-l modernizeze usor-usor

Dr@Gosh (51 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:55

astept opiniile voastre dupa ce veti lectura putin raportul, care in anumite puncte este INCONTESTABIL impotriva organizarii in polonia si ucraina…pt mine acum decizia devine chiar hilara…dar dak au ajuns cei ca mircea sandu sa conduca UEFA, ne putem astepta la orice surpriza si acum nu mai am dubii in privinta calificarii romaniei 😀

mihai (3 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:57

dragos ii adevarat ce zici da aia de la uefa cand o facut alegerea astea crezi k nu or luat toate astea in considerare?sigur vor veni cu solutii si pt transport…nu stiu dak mai tineti minte dar si cu atena in 2000 sau 2004 nu mai stiu exact cand…inainte de olimpiada toata lumea era stresata k erau in urma si nu fac fatza…pana la urma o iesit excelent insa

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:58

Cristi : Am scris si eu acum ceva vreme pe tema asta. http://www.blogsport.ro/niculescu/2007/01/30/o-solutie-pentru-stadioane

Din pacate au mai trecut citeva luni si stadionul 23 August tot asa a ramas. ba se organizeaza concerte pe el

Ramses (19 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:58

Cristi NEMTII AU LUAT BANI CA SA-SI MODERNIZEZE STADIOANELE… ORGANIZAREA CAMPIONATELOR MONDIALE SI EUROPENE AU SI ELE PARTILOR LOR BUNE….

waszyle de la suceava (2 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 18:59

Domnu` ziarist, lasa dom`le strambaturile din nas, ca nici matale n-ai fost in Ucraina sau in Polonia. In finetea si rafinamentul matale de baiat fin de oras, afla ca acolo traiesc tot oameni, nu animale, traiesc in case, exista hoteluri, restaurante etc. Daca matale vrei sa mergi la Milano, Roma si aiurea, du-te, ca nu te opreste nimeni.Poate te-ai pricepe sa scrii despre moda mai bine, te-ai gandit (La Milano e moda. Moda mare. Stii?)? Nu poti priva insa niste oameni pe care oricum i-a privat istoria de multe altele, de o astfel de bucurie. Saracii englezi si italieni, sa speram ca nu vor muri de ofuscare, ei, care cateodata mai aleg sa se injunghie cate putin, asa … de dragul civilizatiei … Mai mult, mai sunt vreo 5 ani in care se vor acoperi partial, gaurile. O tema de meditatie, asa, pentru finetea matale: ce ai fi spus daca ar fi candidat Romania si ar fi castigat? … sunt foarte curios (probabil s-ar fi inaltat multe osanale Nasului, nu numai din partea matale).
PS: Acest post nu este un atac la persoana. Sanctionam cuvintele prin cuvinte. Nu uita, domnule, prin cuvinte se poate castiga totusi antipatia.

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:00

Dr@Gosh: Multumesc pt pont :).
Si eu sint convins vazind cum merg lucrurile ca n-avem cum sa pierdem calificarea. Ne mai ajuta un pic si bulgarii…:)

Ramses (19 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:02

Dr@Gosh IN CEEA CE PRIVESTE PE MIRCEA SANDU ESTE DE ADMIRAT… DACA NU S-A GASIT UNUL MAI CAPABIL CA EL, SA II IA LOCUL DE ATATA TIMP…. ESTE CAZUL SI LUI DRAGOMIR…
NU SUNT UN FAN AL CELOR DOI, DAR IN FATA REALITATII ITI PLECI FRUNTEA…
IN DEFINITIV SANDU ESTE UN PRODUS AL UNUI SISTEM LA CARE TOTI AM CONTRIBUIT MAI MULT SAU MAI PUTIN….

ion de la Paris (6 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:04

@gabone :
Intre Polonia si Ungaria nu trebuie granita, sint amindoua in UE.
Eu sint de acord sa se joace in Est, si cel mai bine ar fi fost Croatia Ungaria de departe, dar echipa Ungaria kalificata automat … nu prea bine, ar fi fost de ris, astia au pierdut cu Malta !!!!

Andrei Niculescu (158 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:05

waszyle de la suceava: N-am nimic cu oamenii de acolo, ca doar si noi am avut problemele lor, si noi am trecut prin ce au trecut ei. Dar sa stii ca oameni privati de istorie sint si in Etiopia, si in Tanzania, chiar si Albania, ca sa fim mai aproape. Ce sa facem, sa le dam sa organizeze competitii?

Dr@Gosh (51 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:05

eu zic k dak se vroia siguranta organizarii in cele mai bune conditii se alegea italia…si dak se vroia extinderea catre est si catre dezvoltarea altor zone trebuia sa se dea sansa croatiei si ungariei, 2 tari care au o rata de evolutie superioara poloniei si ucrainei…argumentele luate in calcul de cei care au votat din pacate nu tin de performante, de oportunitate si nu sunt deloc cele mai adecvate la acest nivel…

Cristi (4 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:08

@ Ramses – De la cine au luat bani?Ma refer la Allianz Arena si din Anglia Reebok Stadium ( http://www.google.ro/search?q=reebok+stadium&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a)
Numele lor cred ca spun o mare parte din istoria investitiilor!

roman (5 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:09

Daca participa Romania si castiga, ce ai fi spus? Ca avem cu 100km de autostrada mai mult decat Ucraina? E un lucru foarte bun faptul ca organizeaza si tari din estul Europei campionate europene. In felul acesta se vor contrui stadioane de elita si hoteluri de 5 stele. Nu-ti face tu probleme de Ucraina ca nu va fi pregatita. O sa vezi ca Ucraina o sa se dezvolte foarte mult tocmai din cauza asta, pentru ca sunt obligati sa ofere conditii participantilor. Pacat ca nu am candidat si noi ca daca castigam, poate aveam si noi stadioane pe care sa joace echipele noastre in europa. Asa nu se face nimic. Nu mai conteaza de ce au castigat si cum.

Bogdan (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:12

Autorul articolului vorbeste de parca nu a fost niciodata in niciuna dintre cele doua tari…Personal am vizitat Polonia in lung si in lat (il asigur ca ar eude sa stea in Wroclaw si e un oras extraordinar) iar despre Ucraina stiu ca Kiev este un oras cum nu o sa fie niciodata Bucurestiul si la nivelul oraselor europene care le-a mentionat. Avantajul imens pe care il are Ucraina sunt banii care sunt din belsug, fie ei negri sau albi, nu asta nu e problema…
Inainte sa scrii un articol in care sa denigrezi niste tari pentru lucruri care o sa se intample peste 5 ani…

raool (6 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:21

e o decizie foarte ciudata..avand in vedere conditiile de acum din polonia si ucraina…dar poate o sa fim sanatosi sa vorbim in 2012…sa vedem atunci ce mai zice niculescu
de romania mie sila…au venit ungurii acu vreo 2 an isi neau tras hai ma baieti facem si noi ceva?noi mandri ca intotdeauna…mai evrei ca evreii…cum sa dam bani pt asa ceva si in plus sa facem si cu dusmanii nostri dintotdeauna(ei au facut primul pas spre reconciliere prin insusi gestul de a ne propune asa ceva)..habar nam de ce nu sa acceptam si nici nu ma intereseaza..important e altceva…recunsoc k romania are mii de alte probleme dekt sasi puna capul si banul sa organizeze un eveniment de asa rang…dar knd ma uit la cpara vecinului..imi plange un ochi.ucraina are de 2 ori mai mule k noi si ei au reusit si sunt convins k o sa fie un turneu final de vis..si o sa ne depaseasca k tara si civilizatie uite asa dintrun foc si o minte sclipitoare la un moment oportun…felicitari si mai lasatima cu italia..ganditi inainte sa postati k italia in sus sin joc..pace

Ramses (19 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:21

Cristi BANII AU VENIT DE LA UEFA, DE LA COMUNITATE, DE LA SPONSORI (ALIANTZ SI REBOOK, ETC.) DIN INCASARI…

Ramses (19 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:22

Cristi SI COMUNITATILOE LOCALE AU DAT BANI PRIN PRIMARII, UNELE DINTRE ELE FIIND DETINATOARELE STADIOANELOR CARE APOI SUNT INCHIRIATE ECHIPELOR DE FOTBAL….

Comentează