Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Pentru Olaroiu pina la final

Nu trebuie lovit acum. Nu doar el e vinovat de ceea ce se intimpla la Steaua. Olaroiu, daca vrea, ar trebui sa raspunda la citeva intrebari. Simple. Cite casete a vazut cu Elton inainte de a-l cumpara, cite plonjoane ale […]

luni, 16 aprilie 2007, 10:45

Nu trebuie lovit acum. Nu doar el e vinovat de ceea ce se intimpla la Steaua. Olaroiu, daca vrea, ar trebui sa raspunda la citeva intrebari. Simple. Cite casete a vazut cu Elton inainte de a-l cumpara, cite plonjoane ale lui Andrey, cum si de ce a ajuns Croitoru la Steaua. Doar citeva intrebari. Raspunsuri la acestea nu vom avea curind. Nu cred nici ca vina ii apartine in ceea ce priveste accidentarile numeroase din lotul campioanei. Nu e treaba lui sa gaseasca un medic bun pentru echipa. El trebuie sa aiba jucatorii sanatosi la dispozitie. Ca Goian evolueaza cu infiltratii la spate la fiecare meci, e altceva. La un moment dat va ceda si el, dar, repet, asta nu e treaba lui Olaroiu. Goian e doar un exemplu.

Revin si spun ca Olaroiu e singurul care in momentul de fata stie foarte bine ce se intimpla la echipa si singurul care poate chiureta buba din interior. Jucatorii se vaita ca au moralul la pamint. El e omul care trebuie sa le aminteasca de momentele de glorie petrecute impreuna: calificarea in Liga, campionatul sau meciul memorabil de la Kiev. Tot voi erati jucatorii Stelei si atunci. Cred ca Olaroiu trebuie sa ramina la Steaua pina in ultima etapa pentru ca echipa inca mai are sanse pentru locul doi. Si daca-l obtine ce mai ziceti?

Se zvoneste ca Olaroiu n-ar fi primit nici un ban de la Gigi Becali de cind e antrenorul Stelei. Daca asa e, nu e normal.

Comentarii (280)Adaugă comentariu

inad (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:37

Becali a stricat echipa dupa chipul si asemanarea sa .
Un ingamfat ca si MM ,care au distrus STEAUA .
Un dictator fara minte.
Un analfabet paranoic cu ifose de „principe”.
A pus mana pe STEAUA ca sa-si fac reclama.
A adunat bani din CL si nu a cumparat nimic de valoare.
Un mincinos, care spune ca nu cumpara jucatori straini, dar de fapt el nu vrea sa dea bani. Face bani pe spatele echipei. A avut noroc pana acum, dar i s-a infundat. El nu e in stare sa conduca o echipa si vrea sa conduca Romania.Nu stie sa gestioneze o banala echipa de fotbal, dar vrea sa fie gestionarul Romaniei.
Sunt stelist din Iasi si nu stiu cu cine sa tin la meciul urmator.
Daca nu ajungea aici, tineam sigur cu Steaua.
Acum am impresia ca as tine cu Becali…si credeti-ma , nu merita mascariciul asta !

diego (4 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:37

dekebalus per giulesti, daca aveai nevoie de putina carne in gura intra pe link-ul acesta: http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/3741

machedonul (2 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:38

Traiasca MM si OLI la mai mare baieti am sa plang cind veti pleca de la stoia , cine va mai cobor stoia asa de jos halal antrenor oli asta iar mm un retardat notoriu…. FORZA DINAMO!!!!!!!!!!

yoo`. (6 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:39

MM`u e de vina …impreuna cu Olica`…!!! dar` ..pe degeaba ar pleca Oli`..daca MM`u nu ne`ar onora si el cu plecarea ..:)!!! Mai Saperam Doar La Cupa Romaniei !!;)

maxx (2 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:40

Scrie bai nene de cainii tai si lasa-ne pe noi in pace. Esti absolut neinteresant.
Iar ca ziarist esti ….. nu prea esti. Agricultura ca e cea mai potrivita pentru tine.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:40

yoo
ce vina are mm?>?2 transferuri nersusite care nici macar nu joaca??

M.A. (3 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:41

ma lasa-l pe cosmin o. ca nu poate si nici nu stie.
la mwe oli. si miji. si jiji.

yoo`. (6 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:42

Daca Te`ai referit la croitoru`…sa stii ca si yo m`am gandit ..f mult timp`…Este O Manarie acolo f sigur..:)!!! ptr ca a fost f dorit de steaua dar a jucat 30 de min in tot returul`..desi este un jucator f bun !!

Marian (7 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:43

Ori nu l-ai vazut niciodata jucand pe Elton ori nu ai nimic comun cu fotbalul. Elton este peste orice jucator din Liga I. Unde ai mai vazut in ultimul timp in campionat asemenea dribliguri si pase inteligente ca ale lui Elton? Cu Andrez la fel. Pai Coman de la Rapid a facut in ultima jumatate de an gafe mult mai mari decat Andrey. Iar despre Lobont ce sa mai spun, l+au aruncat cei de la Florentina imediat, dar acum se pare ca si+a revenit.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:43

se aude ca croitotu s-a ingrasat 8 kg intr-o luna si de asta nu il baga ca el are potential…

deco (3 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:45

radulescule muistule acum te-ai gasit sa scrii?
ba rahatule de ce n-ai scris ma nimic dupa rapid-steaua 2-3?
cred ca te-ai zgariat pe fata de necaz.acum ti s-au vindecat ranile?
termina odata cu prostiile tale de rapidist.cine esti tu sa-l critici pe elton?
elton de cand a venit la steaua e cel mai bun si mai tehnic fotbalist de departe.dar tu cred ca te uiti la alt meci cand joaca steaua si intrebi apoi vreo cioara cum a jucat elton.tu ai ce ai cu meme,asta e problema.bine va face cand va ia la misto.bine face si bine-i sta.bravo meme.te sustinem cat vei sta la steaua.

yoo`. (6 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:46

si tu crezi ..vrajelile astea!? eu nu`…sa vedem la anu!! ca anu asta ..doar cupa mai este obiectiv..la cum joaka stelutza

Vassy (10 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:48

@IONUT

Am si zis ca la tactica, Olaroiu e vinovat. Joaca un sistem prea defensiv pentru o echipa ca Steaua. Insa incercam sa scot in evidenta ca atata timp cat a fost Dica in teren, tot cu 2 inchizatori, Steaua nu juca cu mingi inalte. Dica deschidea jocul pe benzi, cobora la mijlocul terenului, practic el construia atacul Stelei. Cred ca asta e si motivul pentru care Banel nu mai joaca nimic, faptul ca nu mai are cine sa il puna in pozitia de a avansa in viteza, singurul lucru pe care stie sa il faca.

Cat despre Bostina, a fost praf sezonul asta, nici nu ma mir ca nu a fost folosit. Despre Croitoru, nu ma pot pronunta, findca nu prea l-am vazut la Steaua, iar Cristocea a fost si el mare parte din timp accidentat.

Practic, chiar daca Olaroiu ar fi avut o alta tactica, ar fi fost fortat de accidentari sa joace altfel.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:50

indiferent daca isi revin dica sir estu care sunt in scadere de forma olaroiu trebuie sa abordeze alt stil de joc…mai frontal…sa lucreze mai mult cu mijlocul….asta cu pase lungi e falimentar ..e foarte simplu de blocat…trebuie ceva mai ofensiv si mai in viteza cum se juca in era protasov….sa expluateze jucatorii ca elton…nu sa treaca peste ei cu pase din aparare direct pe varfuri…

Decebal Rădulescu (504 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:53

deco
Esti obraznic si nu-ti sta bine. Nu te scot de pe blog, dar te rog sa te civilizezi.
Explicatia mea legata de Elton]
Singurul meci in care a aratat ceva a fost cel cu Dinamo din Ghencea. numai ca, in opinia mea a inceput sa joace abia cind scorul devenise 3-0 pt Dinamo si fundasii dinamovisti erau destul de relaxati. vom vedea ce se intimpla cu Elton

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:53

vassy
de acord…dar este un elton care ar putea face ceva…chiar sunt curios cand isi va reveni dica care va fi fromula stelei….foarte interesant e lucrul asta….daca nici cand isi va reveni dica steaua nu joaca alt fotbal…inseaman ca olaroiu e praf…

yoo`. (6 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:53

varfuri zici tu` ..:)..V. Badea e unul dintre singurele varfuri..care ne`au ramas in acest moment ..doar el se mai lupta ..aaa si l`am uitat pe thereau…da e mai static …Iacob ..este varzaaa

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:54

@Vassy
A avut intentia sa skimbe la 433, cu un singur inkizator, dar s-a accidentat Dica si altul care sa il inlocuiasca nu a gasit, sau nu a fost cumparat.
Restul e istorie. Becali a cerut 4411, ce era inainte, si Olaroiu nu avut de ales.
Bostina reminiscente de la escapadele cu Carlos, Croitoru are 80 de kile, Cristocea are cicatrici pe muski care ii rupe instant. N-ai cu cine.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:54

decebal radulescu
dar in primul meci pe care l-a jucat nu a jucat bine??ca atunci toata presa la laudat…

Decebal Rădulescu (504 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:56

Am obs ca se da vina pe cuplul Olaroiu-Stoica. Ginditi-va ca tot tandemul asta a dus Steaua in liga. Adevarul e undeva la mijloc.

Vassy (10 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:56

@IONUT

Da, ai dreptate, insa orice antrenor isi construieste stilul de joc pe ce jucatori are la dispozitie (sau isi aduce jucatori pe stilul lui). Iar Olaroiu nu prea a avut jucatori la dispozitie sezonul asta.

Oricum, stai linistit, Olaroiu va pleca sezonul acesta. Dar venirea lui Hagi nu cred ca va rezolva problemele Stelei. Chiar din contra…

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:57

@ionut
elton nu e jucator de centru pt ca este spatiu prea aglomerat acolo si nu ar fi eficient (are 1,5 m il fac sandwich).
Pe banda poate depasi in viteza mijlocasul lateral sau apartatorul fortand centrul sa iasa in margine pt a acoperi golul creat si astfel se creeaza spatii in centru pt atacanti.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:57

vrajeala asta nu e decebal radulescu e unul care se da drept el….cu siguranta decebal radulescu nu vorbea asa de mm stoica…

lasa caterinca asta…

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:58

vassy
sunt de acord mai bine olaroiu decat hagi….

Decebal Rădulescu (504 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:58

ionut
Da. A jucat binisor. dar nu cred ca aduci un jucator de 1,5 mil euro ca sa joace bine contra lui FC Arges. Corect?

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:00

eu cred ca steaua trebuie sa aduca un mijlocas central capabil sa faca faza ofensiva ….cum sunt lampard gerrard..un coordonator bun….cu paraschiv si radoi la mijloc care sunt mijlocasi defensivi e greu sa-ti creezi ocazii…

Vassy (10 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:02

@K

Exact, asta ii ziceam si eu lui Ionut. Elton nu il poate suplini pe Dica, insa impreuna cu el ar putea face ravagii. Viziunea lui Dica, combinata cu tehnica lui Elton si viteza lui Banel….

Sunt rapidist, asa ca deja imi fac griji daca urmatorul antrenor ii va avea pe toti la dispozitie. Sincer, la ce aparare aveti, cu acesti 3 jucatori in atac, n-ar trebui sa aveti probleme sezonul viitor. Doar sa nu se accidenteze vreunul 😀

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:02

decebal radulescu
a jucat doar cateva meciuri nu crezi ca e cam devreme sa tragi concluziile??a facut 2 meciuri bune si 2 sau 3 mai putin bune ce e asa de grav pana acum??

in plus altii au dat foarte multi bani pe anumiti jucatori care nu au jucat nici jumate din cat a jucat elton si nu ati zis nimic….

aici e problema,…voi vedeti erorile manageriale numai de la steaua

de griffits si de altii ca el nu ati zis nimic…

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:04

Cea mai mare vina o poarta mentalitatea de la Steaua.
1. Daca nu joaca cu o ekipa mare Steaua nu se motiveaza.
2. Becali o umfla mereu cu „hegemonie” si altele asemenea si nu face altceva decat sa motiveze in plus ekipele adverse (lasa ca ii aratam noi hegemonie)
3. Nu exista un psiholog care sa aiba grija de moral cum preparatorul fizic are grija de muski pt ca jucatorii sa se poata recupera cu adevarat dupa meciuri.
4. Inexistenta psihologului duce la clacari grave (Middlesborough, Real Madrid)
5. Nu exista oameni specilizati in club pe toate posturile (scouter, marketing, psihologie), pt ca Becali nu este de acord cu asta. MM e un excelent director, dar ca scouter acum acumuleaza experienta. Oli nu e psiholog, Becali crede ca tre sa fii nebun ca sa iti iei psiholog (bine ca nevasta-sa nu e psiholog ca nush ce facea).
Daca macar cele 5 puncte ar fi rezolvate cred ca altfel ar sta lucrurile.

stelist4life (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:05

Pacat de plecarea lui Zenga. Oare de ce a plecat? Oare de ce a plecat Danciulescu, Aliuta, Hamutovski si altii? Stiti bine ca lista ar putea continua si nu ma refer decat la jucatori care au avut intr-un fel sau altul valoare. De ce au plecat? Cat sunt eu de stelist nu pot sa nu il acuz direct pe Gigi Becali. Toti au plecat din cauza ca nu au mai fost in gratiile lui. Il vedeti voi pe Abramovici facand echipa? Lui Fergusson ii face altcineva echipa? Vrea randament pe banii lui? Sa ia un antrenor bun si sa il lase sa isi faca treaba pana la capat si sa ii ofere un lot de jucatori de unde sa poata sa aleaga pana la capat. cat despre vise de genu CL sa fim seriosi. Nu am nimic contra lui Oli, dar mai are de invatat un pic si are de luptat cu un incapatanat dornic de afirmare pe toate planurile, unul care incurca politica cu fotbalul. Domnule Becali – Steaua suntem noi toti – toti care iubim Steaua. Si noi si dumneavaostra si echipa – cu totii vrem GLORIE. Dar asta se obtine prin munca din partea cui trebuie. Ar trebui sa stati la tribuna oficiala 90 de minute, sa fiti alaturi de baieti la bine si la greu. numai un las pleaca capul si dispare ca are „treaba”. Presedintele Basescu a stat pana la capat la meciul cu Dinamo – Cinste dansului. Domnule Becali, lasati-l pe Olaroiu pana la capatul sezonului. Daca lucrurile se redreseaza pastrati-l. Are stofa, dar trebyie lasat sa isi faca treaba. Vreti mai mult? Walter Zenga. Ultimele rezultate ale echipei, ma refer la titlu, semifinala UEFA, sunt rezultatul unei echipe create de Walter. Hagi e o lovitura de imagine, dar nu e antrenor. Tor respectul pentru fotbalistul Hagi, dar nu e antrenor. Steaua – Gigi Becali – suporterii suntem o familie si suferim si ne bucuram impreuna. Nu putem exista unii fara altii, decat daca divortam. Lasati aroganta, vedeti-va de politica si lasati antrenorul sa isi faca treaba. Daca il lasati veti vedea ca va veti bucura de rezultate.

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:07

@Vassy
Sper sa ajungeti voi in liga in locul CFR-ului daca noi nu miscam. Altfel nu cred ca trece careva de preliminariile alea.
Banel mai subtire, alerga mult, dar au fost meciuri in care nu a dat 1 singura pasa buna, fara exagerare. Doar scoate sufletul din cel care ii revine pe banda.

redmania (15 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:07

Decebal Rădulescu Says:

April 16th, 2007 at 1:56 pm
Am obs ca se da vina pe cuplul Olaroiu-Stoica. Ginditi-va ca tot tandemul asta a dus Steaua in liga. Adevarul e undeva la mijloc.
———————————————————————
De ce tot timpul se da vina pe antrenor ? De ce nu se analizeaza evolutia unor jucatori ? Sa fie ei trasi la raspundere/dati afara/vanduti !
Foarte bine ca Jiji il da pe Iacob cu 500.000 ! La fel ar fi timpul sa plece si Radoi. La Steaua nu mai poate fi motivat.
Uite Dinamo a facut performanta cu jucatori noi iar unii foarte tineri. La fel sa faca si Jiji, sa mai schimbe lotul chiar prin punctele esentiale…altfel echipa va fi o consumatoare de antrenori : Hagi, Boloni, etc, etc…
Cu Oli trebuie mers inca un sezon fiindca sunt sigur ca ne va merge bine. Pe urma daca tot vrea sa-l schimbe sa-l aduca pe Hagi, in vara lui 2008, asta numai daca Oli nu va confirma valoarea aratata pana acum.

Vassy (10 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:08

@K

Sincer, nu prea il vad pe Radoi participand la sedintele unui psiholog dupa meciuri. E prea ingamfat. Si daca Radoi nu o face…

ANTONESCU (19 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:10

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
..

..

.
.
.
.
.
..

..
.

.
..
.
.
.
.
.
.
.
cea mai mare nenorocire pt steaua ar fi ca olaroiu sa ajunga pe locul 2 la finalul campionatului!!!

asta ar insemna inca un an de neputinta „a la olaroaia” ,alta lupta pt locul 2,alta eliminare din cupele europene! am pierdut un an deja cu olaroiu la echipa,ne a distrus echipa,echipa nu a jucat nimi un campionat intreg OLAROIU ESTE INCOMPETENT! NU L MAI SUPORTAM! AFARA CU OLAROIU!

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:10

ba ce fata ai toti jurnalistii astia :)) asta radulescu ce fata are zici ca e sobolan sifilitic si aia maria mortii ei cum o cheama ce urata … ba uratilor nu va mai aratati fetele ca ne speriati . daca nu stiam cum arati poate credeam ca articolul asta e mai tare dar asa … platon auzi la el . ba sobolane , nu mai scrie ba tata

spil (19 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:12

BAAAAAAAAIIIIIIIII cum poti sa vorbesti despre elton ca „VOM VEDEA”?!!!
ori nu ai nicio treaba cu fotbalul si atunci te inteleg ori nu vrei sa ai treaba cu acest sport.Nu tre vezi nimic.trebuia sa vezi preluarea de la golu cu argesu si atat! preluarea aia spune tot.inca o data zic:cu rapid a primit 7 pase numarate.cu bistrita la fel.in meciul cu dinamo toate fazele periculoase 10 -12 cate au fost de la el au plecat.CE SA VEDEM??

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:12

Radoi nu e prost, e doar ingamfat.
Daca i se aduc argumente si psihologul reuseste sa il faca sa inteleaga ca prin asta trec toti va fi ok.
Oricum, in clipa in care pleaca orice jucator afara se intampla asta.
Vezi blogul lui Ogararu, si ce zice acolo depsre asta.

@redmania
3 ani are un antrenor viata la o ekipa in medie. Cu exceptia lui sir Alex Ferguson care are vreo 16 parca.
Eu l-as ptine pe Olaroiu si sezonul viitor indiferent de ce se intampla acum, chiar si locul 5 (bistrita 4). Si as angaja cei mai buni scouteri pt akizitii in vara. Daca anul viitor e nasol, atunci adio.
Cred ca pasa asta proasta este un soi de perioada de maturitate, asa cum a avut si Dinamo anul trecut.

Vassy (10 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:14

@K

Mersi, si eu sper sa mearga Rapidul findca nu cred ca CFR are deocamdata fata de CL. Poate dupa un sezon in UEFA, sa acumuleze ceva experienta.

Cat despre Banel, viteza e cam singurul lui punct pozitiv. Problema e ca dupa accidentarea lui Dica, nu a existat jucator la Steaua in stare sa i-l puna in pozitia de a o folosi. Cat despre pase gresite, greseste si Badoi care centreaza mai mult din pozitii statice. Cu atat mai mult Banel, care aproape fiecare centrare a trebuit sa o dea din alergare.

fane (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:15

@RADULESCU:

BANII CAND II IEI DE LA MUTU, SPAGA BAI GREATA

fantasyworld (2 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:15

ai dreptate redmania, echipa e uzata. Totusi, ce performanta a facut dinamo cu jucatorii aia tineri ?

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:16

asa e decebal radulescu nu ai nimerit-o deloc …elton se vede cu ochiul liber ca are valoare….daca nu va confirma in meciurile tari nu inseaman ca nu are valoare….sunt jucatori care nu se acomodeaza dar elton se vede ca are valoare….iar la preturile fotbalistilor un mil jumate nu e chiar asa de mult…
sunt jucatori de talie mondiala precum sevcenko care nu se acomodeaza la anumite campionate si nu poti zice ca nu are valoare….

la fel e si la alton se vede ca are valoare trebuie doar sa asteptam..

Un Gog (4 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:19

D-lor, ce asteptari aveti de la Elton? (valabil si pt Dl. D. Radulescu)

Cumva sa fie vreun ronaldinho, sau deco?

E un jucator cumparat cu 1.25 mio Eur (=1.6 mio USD), credeti ca ar fi trebuit neaparat sa fie peste Nicolae Dica, fotbalist evaluat tocmai de presa sportiva romaneasca la cca 5 milioane Eur? Parerea mea ca nu. La banii care s-au platit, Elton e superachizitie.

Din cate stiu si rapidul a platit vara trecuta 1.2 mio Eur pe un jucator australian…. nu mai stiu cum il cheama, unu blond cu figura de femeie….acum e prin china……asta e chiar un caz de investitie fotbalistica importanta ca suma pentru fotbalul romanesc, caz despre care dl. Radulescu Decebal nu stiu daca si-a facut public punctul de vedere.
Il asteptam.

Vassy (10 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:20

@IONUT

Elton are valoare, e de departe cel mai tehnic jucator din Divizia A. Si o va dovedi, dupa o mica perioada de acomodare.

Ce s-a vazut in meciurile in care a jucat Elton e ca nu aveti atacant in stare sa finalizeze ce creeaza el. Ceva in genul lui Danciulescu, Moldovan, sau chiar Claudiu Raducanu (ca tot am auzit ca si-a reziliat contractul). Asa cum era el, o baga in poarta cand era nevoie.

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:21

Neaga vrem 🙂

titi preda (53 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:26

MOTTO:”AVETI MILA”
@ Apel catre suporterii dinamovisti, rapidisti, clujeni, vasluieni, si altii !
)
))
Aveti mila de „mercenarii” echipei Steaua lipsiti de talent fotbalistic ai echipei (pe un’se duc iau bataie),….DAR CU MULTE ALTE APTITUDINI !!!
(va dau un ex: Mihaitza Nesu zis si „Micutza Picasso”, sau Balanel zis si Balalau talentat la acordeon, si altii)_Traiesc ca vai de mama lor, cu salarii mizere, rezultat al acestui „capitalism’neo’comunist’rroman !!!!!
)
titi preda,
suporter stelist
realizat profesional, social, economic, cultural, dar
…….nu si sufleteste !!!

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:26

Citesc o stire pe un alt site:
Din vara posibil Hagi sau Dan Petrescu.
Incontestabil as prefera Dan Petrescu. Hagi e bun scouter, nu antrenor (Torje – Tm, Riberry – turcia).
Bene, eu sper tot Olaroiu…

smartstarinfo (12 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:29

Sa fie clar, Elton este de departe cel mai bun pe teren si singurul care vrea sa demonstrezze ceva dar nu il ajuta nimeni.Andrey mai are de munca mult! Steaua in formatie completa, fara accidentati cu Dica si Elton ar spulbera orice echipa de la noi…O sa vedeti ca in jurul lui Elton se va construi o alta echipa Steaua care va face istorie…poate cu un alt antrenor dar nu acum…sezonul urmator.

Adrian (149 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:45

mai decebal
dar daca tu esti rapidist
de ce scri despre Steaua?
scrie acolo tu despre rapid

si daca tu zici ca Elton nu are valoare inseamna ca tu nu stii fotbal
la fel si Andrey
face omul o gresala si deja e cel mai rau din liga 1

culmea ca de gafele lui lobont cu bulgaria sau ale lui dani coman cu Steaua a si uitat lumea

interesant

Decebal Rădulescu (504 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:49

Adrian
Nu sint suporterul vreunei echipe din Bucuresti. Opinia mea este ca Andrey e n prtar nesigur. Nu e de Steaua. la fel si Elton

Adrian (149 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 14:50

domnul decebal

dar daca ei nu au valoare
si deci nu sunt de Steaua
cine e de Steaua?

Comentează