Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Pentru Olaroiu pina la final

Nu trebuie lovit acum. Nu doar el e vinovat de ceea ce se intimpla la Steaua. Olaroiu, daca vrea, ar trebui sa raspunda la citeva intrebari. Simple. Cite casete a vazut cu Elton inainte de a-l cumpara, cite plonjoane ale […]

luni, 16 aprilie 2007, 10:45

Nu trebuie lovit acum. Nu doar el e vinovat de ceea ce se intimpla la Steaua. Olaroiu, daca vrea, ar trebui sa raspunda la citeva intrebari. Simple. Cite casete a vazut cu Elton inainte de a-l cumpara, cite plonjoane ale lui Andrey, cum si de ce a ajuns Croitoru la Steaua. Doar citeva intrebari. Raspunsuri la acestea nu vom avea curind. Nu cred nici ca vina ii apartine in ceea ce priveste accidentarile numeroase din lotul campioanei. Nu e treaba lui sa gaseasca un medic bun pentru echipa. El trebuie sa aiba jucatorii sanatosi la dispozitie. Ca Goian evolueaza cu infiltratii la spate la fiecare meci, e altceva. La un moment dat va ceda si el, dar, repet, asta nu e treaba lui Olaroiu. Goian e doar un exemplu.

Revin si spun ca Olaroiu e singurul care in momentul de fata stie foarte bine ce se intimpla la echipa si singurul care poate chiureta buba din interior. Jucatorii se vaita ca au moralul la pamint. El e omul care trebuie sa le aminteasca de momentele de glorie petrecute impreuna: calificarea in Liga, campionatul sau meciul memorabil de la Kiev. Tot voi erati jucatorii Stelei si atunci. Cred ca Olaroiu trebuie sa ramina la Steaua pina in ultima etapa pentru ca echipa inca mai are sanse pentru locul doi. Si daca-l obtine ce mai ziceti?

Se zvoneste ca Olaroiu n-ar fi primit nici un ban de la Gigi Becali de cind e antrenorul Stelei. Daca asa e, nu e normal.

Comentarii (280)Adaugă comentariu

No_Name (8 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:35

Mai nenea Decebal … esti varza rau de tot … pe bune … lasa`te nene de gazetarie … pai cel mai vinovat de la echipa este Olaroiu .. care a dus echipa unde a dus-o .. pai a preluat de la Protasov o echipa de fotbal de Liga Campionilor si a facut din ea o echipa de tot rasu .. asta e antrenor? Bine a zis Iancu de la Timisoara cand l`a dat afara pe Olaroiu .. si il citez „Olaroiu este un antrenor de locurile 3-4”. Unde este Steaua acum ? … Pe ce loc ? .. Ce dreptate avea Iancu .. Macar sa aiba bunul simt sa-si dea demisia .. ca sincer .. cred ca pana la urma .. o sa ne batem pe un loc in prima divizie la cum joaca steaua acum .. nu pt un loc de LC .. ar mai fi multe de spus despre „Cel mai mare antrenor” de 2 lei dar ma opresc aici .. !!! O zi buna tuturor!!!

ADY (31 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:36

infiltratii

Reddog Alex (67 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:36

Dodo n-as fi asa sigur. I-am vazut cum joaca deplasarile. E drept ca au cu Steaua si Rapid acasa, unde sunt formidabili, dar in deplasari nu sunt mare branza. Iar cum ei au jucat deja cu echipe de la retrogradare(Jiul, National, Ceahlaul, UTA, Craiova) acum urmeaza echipele de top. Sau, ma rog, care se pretind de top.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:37

vassy…doar saban care nici nu e folosit si cu andrey care e abia la inceput au fost adusi la dorinta excesiva alui mm …croitou a fost adus din dorinta lui becali si restu au fost adusi si cu acordul lui oli….nici unul din titulariii actuali nu sunt adusi la cerera lui mm …deci vina ii apartine lui oli….

paianjenulderanjat (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:38

Bai Decebal…steaua joaca prost si f prost de atatea luni. Pai cate jocuri bune a facut steaua sezonul acesta?…tare mi-e teama ca le numaram pe degetele de la o mana. Deunazi se vaiatau ceva de arbitraje…etc Pai ce zici sa adunam punctele castigate pana acum de steaua cu arbitrii , in special in tur? eu zic ca…ies cam multe.n-am ce zice. sa o tina tot asa cu scuzele si explicatiile de doi bani…si gazetarii slugarnici stelisti dupa parerea mea si ei au contribuit la starea asta a stelei. Iti si explic de ce…pt ca de fiecare data au ascuns adevarul si le-au cautat tot felul de scuze..si cand colo concluzia era simpla e chestie de lipsa de valoare si profesionalism..la aproape toate nivelele, lot f subtire si compus in majoritate din jucatori modesti.
tu decebal stiu ca nu esti suporter stelist, esti rapidist insa dupa parerea mea chiar nu conteaza atata timp cat iti propui sa fii un jurnalist corect .Pe tine oare ce te-a impiedicat sa arati adevarata fatza a stelei? Ieseai probabil prea tare in decor…paraseai linia ziarului(data majoritatea stelista)??? Asta sa fie motivul?

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:42

@ionut
Parerea ta este profund subiectiva 🙂 si ceea ce este subiectiv nu poate fi combatut cu argumente. Vreau doar sa iti reamintesc ca atunci cand juca Dica aveam maxim 2 titulari pe bara. Inertia era data de faptul ca jucau mereu aceeasi oameni (protasov juca cu acelasi 11, astfel ca in clipa de fata rezervele sunt praf si pulbere), si se stiau f bine pozitiile viitoare pt pase.
@ADY
Stiu ca e f nasol. Dar dupa cum ai obsv si tu, oamenii adusi la Steaua nu au fost adusi de Olaroiu. Mai putin cei de la tm. Din care doar Ov Petre mi se pare ok, dar mai are de lucrat. E clar ca buna ziua ca transferurile, indiferent de cine au fost facuta sunt slabe, cu cateva exceptii: Andrey, Elton, Thereau, Badea, si daca isi vor reveni, Iacob si Ov Petre. Dintre cele cu tam-tam, Croitoru nu l-am vzt jucand, iar Cristocea se rupe la fiecare sut datorita cicatricilor pe muski.

caine85CTA (3 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:44

Doamne….olaroiu mi-a facut pastele …foarte fericit , ..olaroiu i-mi face sambetele si duminicile mai fericite …atunci cand joaca steaua ! Te rog eu gigi…ca dealtfel totzi „cainii”……NU-L DA AFARA PE OLI! CHIAR NU VEZI CE VALOARE , CE COMOARA AI IN CURTE (curtea cimitirului) ..ce draq!Nu te lua dupa rude , prieteni , sau oi(supoerterii) ….ca ei nu stiu ce vorbesc…..!Parerea mea e ca tre sa-l ti pe OLI …si pe langa asta…sa nu-i mai lasi…pe „ultrasii” aia..cu lana..pe ei…..care oricum ..cu ei sau fara ei…nu e mare shmecherie…s-a vazut la meciul cu noi (2-4 ..sa va reamintesc) ….ai vazut si tu…..i-am dominat in ghena ….am fost peste ei la orice capitol (coregrafie , sustinere a echipei , mentalitate , tot) ..si ei..plecau in min 30 din stadion (am filmare din peluza oilor peluza NORD…si se vede clar…cu pleaca…la 3-0 pt noi) !Oricuum..ideea e…..fa ce vrei…da numa nu ni-l lua pe OLI…te rog !..te-am pupat „nea gigi” :))

Killeru’ (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:44

Radulescule… Iar incerci sa scrii? Te sugruma mediocritatea incet, incet!
Mai incearca! Noi avem inca rabdare cu tine!

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:48

k

pai ce argumente ai ma??echipa nu joaca asta e argumentul….sunt jucatori care au scazut de cxand a venit olaroiu…nijlocul e praf de cand a venit el…se joaca numai cu mingi lungi…joaca un sistem itlian defensiv…erorile manageriale nu sunt titulari nici macar rezerve…nu alea sunt de vina…marea majoritate a jucatorilor sunt aceiasi din perioada buna a stelei…

decebal vs razboinicu luminii (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:49

dom profesor care esti… te urmaresc de multa vreme shi pe la tvsport shi scoti niste tampenii din gura de imi vine sa iau campii. Nu vreau sa te jignesc mai mult decat faci tu pe la televizor cand ne jigneti inteligenta… Pai jucatorii care i aduci dupa casete mai nevoie de un lucru important amice… integrare… adaptare! Dar pentru ca tu nu ai jucat fotbal in viata ta la nivel de echipa de 11/11 nu ai de unde sa stii. Mai bine scrie de Bistrita care are acelasi lot de 4 ani ca sa intelegi ce inseamna omogenitate. Itzi mai dau un subiect perceptia intre jucatori… Elton nu este jucat… Andrey nu comunica bine cu fundasii… (este evident) iar Croitoru nu a jucat… Este plina Steaua shi de nonvalori, dar in privind jucatorii adusi se intampla sa aiba nevoie de ceva timp. De Thereau ce parere ai? Este pe locul trei in clasamentul golgeterilor! Deci te rugam mult noi care suntem cetateni mai multi shi mai fraieri… trateaza-ne cu profesionalism pentru ca doar comentarii din astea puerile aud de la nevasa-mea!

ADY (31 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:52

Parerea mea este ca la steaua se greseste enorm din punct de vedere al recuperari ,cel ce face pregatirea fizica o face la o intesitate prea mare …uni s-au rupt alti numai joaca nimica pt. ca nu se mai pot recupera fizic si psihic…Eu sunt sigur ca radoi este inca accidentat se vede clar… a facut o mare greseala ca nu s-a trat la timpul lui …o sa apara iarasi problemele …chiar va pot promite …jiji se baza sa prinda un retur bun si sa il vanda dar uite ca nu a fost asa .

Decebal_radulescu (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:52

sunteti niste ratati care nu au nici o treaba cu fotbalul . sa va trag la muitza

dodo (200 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:52

@reddog alex:

oricum, au 8 pct. avans, iar cu Steaua si Rapid le ajunge si un egal acasa!! Macar cu una din ele o sa le iasa…eu nu cred ca CFR-ul o va incasa de la amandoua! In plus tu crezi ca Steaua va castiga meciurile de acasa cu Poli Iasi si Otelul? Ma cam indoiesc! Si Rapidul va mai calca stramb…cu „marele” antrenor Razvanel Lucescu! In opinia mea, CFR-ul este favorita la locul 2! Si tocmai pt. ca NIMENI nu crede asta! Nici macar „marele” MEMEGER care zice ca Rapid e favorita!!! Daca Rapid e favorita la locul 2, la locul 3 oare cine e favorita? Steaua, cumva?…care e la 8 pct. de CFR? Sau poate Gloria lui Sabau…care e la un pct. in urma Stelei, iar la rezultate directe sta mai bine!!!! Iti spun eu…Steaua mai are o singura sansa: Cupa Romaniei!!!!

eleven (6 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:56

Finalul slab de sezon al Stelei este determinat si de managementul cel putin neinspirat de la inceputul acestuia. Faptul ca nu si-a asigurat rezerve pentru fiecare post (stiind ce obiective sunt, ca se va juca, cel putin in toamna, pe toate fronturile si pot aparea accidentari), rezerve macar apropiate de nivelul titularilor, a adus-o pe Steaua in criza in care se afla. Au fost suficiente doua-trei accidentari ale titularilor si toata constructia s-a daramat lasandu-l pe Olaroiu descoperit. Locul ocupat de Steaua este normal in aceste conditii.
Daca ne uitam in afara vedem ca echipele mari au cel putin 16-17 jucatori buni, oricand dispusi sa acopere sarcinile de joc si schemele fara dificultati. La fel, anul trecut Steaua a ajuns departe in UEFA datorita faptului ca a avut in orice moment variante de a acoperi posturile in care apareau probleme (accidentari sau suspendari).

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:57

ba ce fata ai toti jurnalistii astia :)) asta radulescu ce fata are zici ca e sobolan sifilitic si aia maria mortii ei cum o cheama ce urata … ba uratilor nu va mai aratati fetele ca ne speriati . daca nu stiam cum arati poate credeam ca articolul asta e mai tare dar asa … platon auzi la el . ba sobolane , nu mai scrie ba tata

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:57

indiferent cine termina pe 2 in locul stelei degeaba o va face ca va avea deversar dificil si tot acasa vor ramane….

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:01

ionut
Sunt aceesi, dar nu joaca impreuna din cauza suspendarilor si a accidentarilor. Joaca pe rand, dupa cum ai vzt si tu, de-aia joaca pe diferite posturi cu care nu sunt obisnuiti. Rezervele sunt degeaba. Nicolita e umbra celui de acum un an, fotbalul nu e atletism. De cand a dat autogolul nu-si mai revine. Goian inflitratii, Radoi vrea mult, dar nu poate, si da vina pe faptul ca este inchizator, nu pe linia de fund (de parca nu mijlocas joaca la nationala si o face f bine kiar si la Steaua de cand a pelecat Dorinel asta face, vezi pasa data lui Niculae la turneul din SUA), Parashiv e frustrat ca imbatraneste la Steaua fara sa prinda contract afara. Iacob nu mai are tupeu sa se bage dupa 2 accidentari grave. Dica accidentat, Petre Marin are o varsta, Stancu ori joaca bine, ori e omul lor la noi in ekipa, mai zic? Bostina nu isi revine dupa escapadele cu Carlos (ii vedeam in mall non-stop, iar pe Bostina l-am vzt de atatea ori singur pe la Movieplex si vb cu casierita de la ultima casa, de imi venea sa il intreb daca nu are cumva antrenament doar in uikend). Cum zicea si Tudor Octavian cand declarau akizitiile: „Sunt fericit ca joc la Steaua”. Gresit!
Corect este: „Sunt fericit sa joc CA Steaua”. Gata, ma bag la trebi 🙂

schnauzer (9 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:01

ionut Says:

April 16th, 2007 at 12:57 pm
indiferent cine termina pe 2 in locul stelei degeaba o va face ca va avea deversar dificil si tot acasa vor ramane….

Si ce propui?
Sa sa faca steaua de cacao?Mai bine sa stea acasa sa-si faca echipa

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:02

Subscriu la eleven.
Si sunt mari sanse ionut, sa dreptate cu statul acasa si asta e f nasol.
Asta e.

foresta 4-5! (10 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:04

Steaua va da sa mancati!5 articole din 6 despre Steaua.Cozonac si cascaval!

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:04

schauzer

nu propun nimc sajoace care e mai bun dar sa nu se faca confuzii de genul…cfr va face o figura frumoasa in CL…ca e greu sa ajunga ei acolo chiar dsaca termina pe 2

Antrenorul jurnalist bagator de seama (33 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:07

Olaroiu nu a reusit sezonul asta sa alinieze primul 11.

Se intreaba toti de ce merge echipa prost si ca de ce face experimente.
Pai daca nu ar face experimente ar trebui sa alinieze 5-6 jucatori pe teren iar pe restul sa-ti tina pe banca ca sa schimbe post pe post.

Sezonul asta a fost plin de ghinion si accidentari, ne-au mai tras in piept si arbitrii, suporterii au tinut cu tot dinadinsul ca echipa sa joace numai in deplasare, iar varfurile trag in portari la ocaziile pe care le au.

E acelasi antrenor de anul trecut. Nicolita a explodat dupa ce a ajuns el la echipa si tot asa s-a stins in vara. In plus mai apar si baietii din presa gen Radulescu , Tolontan , fani Copos, Felix , Dinamo,Rapid in majoritate, si-si dau cu parea despre jucatori de parca ar fi alti jucatori din tzara care sa se fi apropiat macar de ce au facut jucatorii Stelei in ultimele 3 sezoane.

Steaua a obosit e accidentata si probabil ca daca in vara vor fi recuperati jucatorii de baza plus inca 2-3 transfuzii de sange proaspat si de valoare, va redeveni o superechipa ca pana la mijlocul turului cand au inceput sa cada jucatorii ca spicele.

In orice caz. Daca Milan sau Liverpool doamne ajuta castiga Liga , baietii ca Radulescu sau altii vor beli ochii iar la TV pana sa le dea Steaua posibilitatea sa se simta iar „jurnalisti” Europeni , adica sa nu mai rada presa din alte tzari de ziarele de sport din Romania care se vand datorita gagicilor goale.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:09

k

bine sunt de acord cu tine ca unii jucatori nu mai sunt in forma si nu se poate sti a cui este vina…dar asta nu inseamna ca e vina lui mm…deoarece nicolitza a jucat bine in trecut bostina la fel iacob si altii….cu ce e de vina becali sau mm ca astia nu mai sunt in forma??

si totusi sunt echipe in A precum gloria care nu are lot mai bun ca jucatorii stelei actuali asa cum sunt ei in lipsa de forma si totusi joaca….steaua de ce nu poate??

de ce nu abordeaza altfel meciurile sa adopte alt stildaca vede ca asa nu merge….el continua pe aceiasi linie mingi lungi direct pe varfuri cum draq sa dai gol asa…dai o data de 2 ori dar nu merge la fiecare meci…

Antrenorul jurnalist bagator de seama (33 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:14

Ionut cand o face Bistrita macar un egal in vre-o grupa de CL atunci sa-i lauzi.

Tot aud si pe la tembelii de comentatori TV ca ce performanta au facut aia cu bani putini , sau Vaslui ca n-a mai luat bataie de nush cand.
Pai Bistrita cu lotul pe care-l are daca joaca in Europa o ia pe coaja 10 meciuri din 10 . Vaslui cum a trebuit sa atace intr-un meci cum a luat 2 pe coaja.

Hai sa nu mai batem campii. Una e campionatul intern alta e performanta.

ggggggggggggggggg (7 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:16

CE SA NE MAI TOT ASCUNDEM>>>OLAROIU si MM OUT…………………E FOARTE CLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

redmania (15 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:18

La Steaua trebuie continuitate, asa ca lasati-l pe Olaroiu in pace. Nu avem nevoie de scandaluri mai ales acum, la greu. Acum se vad adevaratii suporteri, acum trebuie sa fim alaturi de echipa noastra. Sa-l sustinem pe Olaroiu sa avem si la anul noi bucurii.
CONTINUITATE, atata cer.

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:19

olaroiu isi are partea lui de vina si oricum el raspunde de rezultate!
de ce accepta sa-i faca altii echipa sau tranferurile?
fiindca vrea sa antrezeze la steaua cu orice pret..

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:19

da lasati-l in pace

spil (19 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:19

elton este cel mai bun Fotbalist-atentie fotbalist nu jucator de fotbal-de la noi din campionat.deci partea cu vizionarea casetelor cu el cade.
la andrey nu trebuia o caseta:lam vazut in primele imagini din romania la acel antrenament cand sa si accidentat cum prindea mingea…este un portar f slab.am ziso de atunci:este mai slab decat carlos dar mai cuminte.
croitoru este un alt exemplu de fotbalist stricat de olaroiu.a jucat 30 de minute intrun retur de campionat…are nevoie de mult mai mult.cristocea a patit acelasi lucru.sa varsat si el.tin sa subliniez o treaba:jucatorii stelei nu il joaca pe elton! inafara de meciul cu dinamo nu a primit mai mult de 7 mingi pe meci de la coechipieri in frunte cu bostina care se face ca nu il vede pe teren.aici este una din cheile jocului slab.

ggggggggggggggggg (7 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:19

Nu mai gasiti alte scuze ca nu are rost….Olaroiu e slab ca antrenor si cu asta basta….si mm habar nare sa faca transferuri…..si gigi e vinovat pt ca nu scapa de ei>>>>>>>>>>>>>>>>>>

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:19

olaroiu e tare bun

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:20

Daca iti aduci aminte la meciul cu Olympic Lyon a fost primul meci in care au jucat cu mingi lungi. Dupa meci chiar ei au recunoscut ca au fost timorati speriati si ca Olaroiu le spus sa puna mingea jos.
In clipa de fata, e clar ca nu avem mijloc. Din x motive care ti le-am enumerat sus.
Cel mai simplu este sa jucam in uefa macar si sa facem treaba buna. Poate nu semifinala sau finala, dar macar sferturi. Astfel avem timp sa ne lingem ranile dupa un sezon de tot rasul. Asta este situatia si chiar daca se skimba antrenorul e tot acelasi lucru. Va fi o tresarire de jumatate de sezon. Pb este mult mai grava, cu atat mai mult cu cat seamna f mult cu cea din care a fost demis Zenga. Sunt prea asemanatoare ca sa nu fie o legatura. Singura legatura intre cele 2 perioade este Becali si MM. MM la Bistrita era superok, deci e clar ca Becali il strica. Sunt de acord ca a facut f mult pt ekipa. Dar sa ii lase sa isi faca treaba si sa le ofere conditii si mentale nu numai materiale.
Echipele ca Gloria au ceva de demonstrat, asa cum a avut si Dinamo in meciul cu noi. Au fost f motivati, pt ca anul trecut a fost f urat pt ei sa ne vada in CL. O spun fara intentia de a provoca, dar asa era. Asa cum si noi o sa ne uitam cu priviri lungi la ei anul asta. Steaua pe de alta parte umflata de anul trecut are senzatia ca nu are nimic de demonstrat. Situatie alimentata si de declaratiile gen hegemonie si de neinfrant. Aici gresesc Becali si MM. Situatia e mai complicata decat demisia unui antrenor. E isi face treaba, nu e dadaca sau psiholog, e antrenor si tactician.

ggggggggggggggggg (7 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:21

intradevar…cred ca in gluma zici

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:21

oli cel mai tare ramai la steaua pe viata

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:23

antrenorul…..

sunt de acord cu tine dar asta nu inseamna ca olaroiu nu e vinovat…nu te tine nimeni daca nu ai performanta ….daca a dus echipa in cl nu inseamna ca trebuie sa raman pe viata la steaua

steau joaca mult prea previzibil de aceea nu castiga…e foarte usor pt fundasi sa respinga atacurile stelei create numai prin centrari…trebuie alt stil de joc…

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:24

ionut esti panarama :)))))))))) glumeam :)))))))

ggggggggggggggggg (7 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:24

si lasatio balta cu continuitatea….de cand e olaroiu steaua joaca sub asteptari….si sub valoare lotului ce sa ne mai tot invartim

ggggggggggggggggg (7 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:24

astia nu se prind

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:25

Adevarat ca Elton nu primeste pase.
Cine este la Steaua se crede vedeta. Cand apare cineva cu un potential de vedeta mai mare normal ca dau in el.
Asta e conceptia la noi. Mi se pare normal sa il sape ala caruia ii ia postul.
Dar atacantii si mijlocasii?? Asta e situatia, ei nu isi dau seama ca Elton le poate facilita prin ajutorul dat pt participarea in competii de genul CL sau Uefa contracte de mil de euro.
Pana sa participe la cele doua competitii cine auzise de Dica, Buga, Ogararu, Niculae?

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:25

ce tampitel . eu sunt rapidist si mi-as dori sa fie oli sa fie oli la steau pt ca nu face decat sa strice echipa si mie imi place asta :))))) ce panarama de om

redmania (15 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:25

Valoarea lui Olaroiu s-a vazut in meciul din deplasare cu Olempic Lyon si mai ales cu Real Madrid cand i-a blocat perfect pe adversari. Ce vina are Oli ca Cernea a plecat la WC ca avea diaree ?
Anul trecut erati bucurosi cand i-a dat clasa lui Lucescu in sfertul de UEFA…ce repede uita oamenii…

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:28

i-a dat clasa …
bravo , esti tare dar uite vezi ce se intampla cand dai clasa , trebuie sa ai grija sa nu o dai pe toata ca ramai tu fara . asa s-a intamplat cu olaroiu

ggggggggggggggggg (7 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:28

toti descultii o sa ne ia…daca nu se va schimba ceva

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:29

redmania
s-a blocat perfect deoarece nu au fortat aia ce sa ne amagim degeaba …
cat despre cernea nu ai aflata nici pana acum ca nu a fost vina lui??

sunt stelist si l-am apreciat pe laroiu dar e lipsit de onoare nici macar nu vine la conferinte ….

man-on-ice (12 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:30

E a nu stiu cata oara cand spun ca Protasov a fost cel mai bun antrenor al Stelei dupa Revolutie…dar asta e…daca Becali nu a vrut sa dea salariu barosan la antrenor…bina ca ii da lui Radoi un quintal de bani, dar antrenorului nu gaseste de cuviinta sa dea macar un sac de bani…postul de antrenor nu trebuie sa fie a cincea roata la caruta…daca echipa juca ca pe vremea lui Protasov nu se supara nimeni daca Steaua era pe 2 la final …dar asa…nici nu joaca , nici rezultate…echipa a intrat in vrie ca in repriza a doua la Boro si nu are cine sa o scoata…Oli e impietrit.

Vassy (10 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:30

@IONUT

Eu nu am zis ca Olaroiu nu are partea lui de vina. Toti sunt vinovati, conducerea, antrenorul si jucatorii. Insa nu mi se pare drept ca totul sa i se reproseze lui Olaroiu. E singurul pe care se pune presiune in acest moment.

Cat despre tactica, aici poarta vina, insa sa nu uitam ca si Olaroiu a jucat cam pe acelasi stil cu Protasov atata timp cat a fost Dica in teren. E normal ca acum sa se joace cu pase lungi pe atacanti atata timp cat nu ai un jucator in stare sa culce mingea si sa deschida jocul. Asta facea Dica, iar dupa accidentarea lui nu a fost jucator in stare sa ii ia locul.

Nici noua achizitie, Elton, nu e jucatorul care sa faca asta. E incisiv, poate crea pericol cu mingea la picior, gaseste pase ideale insa nu e jucatorul care sa organizeze atacul. Asa ca pana nu revine Dica, orice antrenor ar fi la Steaua, jucatorii tot vor recurge la mingi lungi findca, s-o recunoastem, sunt limitati tehnic (ma refer la Paraschiv, Ov. Petre, Lovin, chiar si Radoi).

ggggggggggggggggg (7 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:34

sa aducem niste oi mai bine

redmania (15 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:34

Jiji sa se gandeasca mai bine inainte sa-l demita pe Olaroiu. Cu Oli am luat campionatul trecut iar anul asta am jucat in grupele UCL unde am avut rezultate ok. Jiji a castigat multi bani din asta si acum uita cine i-a adus bucuriile, bani si faima. Olaroiu merita macar inca 1 sezon la Steaua fiindca sunt convins ca va face o mare echipa dupa ce isi revin cei accidentati si vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat. Jiji nu trebuie decat sa iasa in fata si sa zica „La lupta vitejii mei !” iar Oli si MM o sa-si faca treaba si iarasi vom fi fericiti.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:34

vassy
pai normal ca sunt limitati tehnic deoarece sunt mijlocasi la inchidere cei pe care i-ai mentionat…de ce foloseste 4 fundasi si 2 mijlocasi la inchidere si sta pe banca cu mijlocasi de creatie precum bostina croitoru a jucat doar catvea minute…si ochirosii merge mijlocas…cristocea….joaca defensiv si mijlocul e inexistent…se vede de la distanta lipsa de idei in atac….

ciudy mihai (13 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 13:35

Cu ce te-a mai deranjat steaua radulescule?????????????????ESTI PRAF CA DE FIECARE DATA

Comentează