Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Pentru Olaroiu pina la final

Nu trebuie lovit acum. Nu doar el e vinovat de ceea ce se intimpla la Steaua. Olaroiu, daca vrea, ar trebui sa raspunda la citeva intrebari. Simple. Cite casete a vazut cu Elton inainte de a-l cumpara, cite plonjoane ale […]

luni, 16 aprilie 2007, 10:45

Nu trebuie lovit acum. Nu doar el e vinovat de ceea ce se intimpla la Steaua. Olaroiu, daca vrea, ar trebui sa raspunda la citeva intrebari. Simple. Cite casete a vazut cu Elton inainte de a-l cumpara, cite plonjoane ale lui Andrey, cum si de ce a ajuns Croitoru la Steaua. Doar citeva intrebari. Raspunsuri la acestea nu vom avea curind. Nu cred nici ca vina ii apartine in ceea ce priveste accidentarile numeroase din lotul campioanei. Nu e treaba lui sa gaseasca un medic bun pentru echipa. El trebuie sa aiba jucatorii sanatosi la dispozitie. Ca Goian evolueaza cu infiltratii la spate la fiecare meci, e altceva. La un moment dat va ceda si el, dar, repet, asta nu e treaba lui Olaroiu. Goian e doar un exemplu.

Revin si spun ca Olaroiu e singurul care in momentul de fata stie foarte bine ce se intimpla la echipa si singurul care poate chiureta buba din interior. Jucatorii se vaita ca au moralul la pamint. El e omul care trebuie sa le aminteasca de momentele de glorie petrecute impreuna: calificarea in Liga, campionatul sau meciul memorabil de la Kiev. Tot voi erati jucatorii Stelei si atunci. Cred ca Olaroiu trebuie sa ramina la Steaua pina in ultima etapa pentru ca echipa inca mai are sanse pentru locul doi. Si daca-l obtine ce mai ziceti?

Se zvoneste ca Olaroiu n-ar fi primit nici un ban de la Gigi Becali de cind e antrenorul Stelei. Daca asa e, nu e normal.

Comentarii (280)Adaugă comentariu

fantasyworld (2 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:50

da….scriem de Steaua ca asta se vinde. Castiga, pierde, ( mai degraba pierde, se scrie articolul mai usor ) nu conteaza. Steaua e pe 4. nu e anul ei, scrie bai nene de echipele de pe podium, uite dinamo ce meci dramatic a avut cu argesul, uite cum bate clujul la scor, nu mai zic de rapid care a castigat numai datorita arbitrilor ultimele doua meciuri ( sa mai ziceti ca nu se implica Copos ! ). Nu, astea nu sunt de interes, pe tine te doare cate casete a vazut Olaroiu cu Elton. O suta, e bine ? Uita-te in ultima luna in cate din editorialele tale sau ale colegilor tai subiectul e Steaua. Si sa nu-mi spui ca-ti pasa, cauta altceva ….

.. .. Adrian (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:51

…FFf bun articolu ..felictari.. !

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:52

mai ady zi nume de jucator adusi de mm din cauza carora nu joaca steaua din ce stiu eu transferurile ratate sunt:croitoru caruia nici nu i s-a dat sansa sa joace,si care a fost dorit insistent de gigi becali…g coman adus de olaroiu ov petre tot de oli si becali…saban adus de mm…stancu adus de mm si oli….

Horatiu Cluj (3 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:53

FORZA CFR!!! Sunt sigur ca va fi mai eficienta in CL decat Steaua…la fel si Dinamo…cel putin anul asta doar numele a mai ramas de la Steaua, a fost simplu sansa calificarea in grupe si meciul cu Kiev…

ADY (31 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:54

Se scrie despre steaua pt. ca este cel mai mare soc in cida meciurilor pe care le-ai spus tu .Totusi steaua este steaua si de la ea se asteapta mult mai mult practic este un soc cand o vezi cum joaca si pe ce loc se afla .

alvy (2 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:55

Olaroiu are sustinere din partea mea.nu este un antrenor mare ar zice unii.eu zic ca este pt ca el a fost singurul capabil sa faca din steaua o echipa capabila sa se bata de la egal la egal cu echipe din toata europa.ce vina are olaroiu ca banel nicolita si cernea nu se sincronizeaza??el e vinovat de un singur lucru:ca pe umerii lui se pune o presiune imensa.la dracu cu locul doi!!ce daca steaua nu joaca anul asta in champions league??oare la amenintat cineva in 20 de ani pe sir alex ferguson la manchester??unui antrenor trebuie sa i se acorde incredere si trebuie retinut faptul ca nu mereu poti invinge important este ca jucatorii sa joace atat cat pot deocamdata apoi la vara sa se ia masuri si sa se reconstruiasca o echipa capabila sa castige campionatul si sa intre in liga iar.si cel mai important este ca domnul becali sa nu mai iasa el in fata mereu.el ar trebui doar sa dea banii si atat.daca vrea bine daca nu sa il lase pe altul.steaua nu este un instrument de publicitate gratuita steaua este o echipa si o echipa trebuie lasata sa joace indiferent cum o face.cand ceva nu iti mai convine retragete domnule becali.lasal pe olaroiu la echipa el cunoaste echipa asta si cunoaste fotbalul mai bine decat tine domnule becali.asa ca daca nu iti mai convine adio!!nu o sa iti ducem dorul!!

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:55

horatiu tu chiar crezi ca veti ajunge in CL??cum veti elimina voi echipe precum arsenal liverpool milan si altele??

tudor (2 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:58

ov. petre e un jucator umflat,ca multii alti dp la noi…oli n-are un sistem propriu in care sa potriveasca jucatori…steaua transfera aiurea,tot ce poate,dar fotbalistii nu se potrivesc niciunei viziuni…steaua e o hoarda fara tactica…si nici macar ca individualitati nu reusesc sa dea randament

ex (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:58

A fi sau a nu fi ? Vina lui Oli. Asta e intrebarea. Am si eu citeva intrebari pt Oli (nu ca as astepta si raspunsuri): 1. Citi jucatori a cerut Oli la Steaua (in afara de Ov. Petre si G. Coman). A dorit in in mod special jucatori ca Andrey, Stancu, Elton, Croitoru, Saban. 3. Au valoare de Steaua jucatori ca: gigel Coman, Saban, Nesu, Baciu, Stancu, Banel, Iacob, Lovin, Andrey, Ov. Petre ? Daca nu, ce cauta la Steaua. 4. Cum se face ca Steaua nu mai stie sa paseze ? Dupa golul 2 al Gloriei, Oli se scarpina in nas, MM a ramas „impietrit” pe banca la sfirsitul meciului. Asta e situatia. Nu mai apare nimeni la TV sa ne explice cum stau lucrurile cu Steaua. Cind jucau in UCL, Oli era mereu la costum, zimbitor, amabil cu ziaristii, prezent la conferintele de presa. Asa ar trebui sa faca si acum. Mai ales acum. Sa iese in fata. Dar a demonstrat, daca mai era nevoie, ca nu are curaj, ca nu e fair-play. Dintr-un antrenor defensiv a devenit un om sters. Este asadar vina lui Oli. E vina lui MM, pentru ca nu ar fi trebuit sa accepte la Steaua jucatori ca gigel, Saban, si alte caricaturi, care nu au loc decit poate pe la Jiul (daca tot el e cel care face transferurile sa vina sa si antreneze echipa), e vina lui MM si a lui Gigi ca nu pedepsesc jucatorii (financiar, trimiteri la echipa a II-a), e vina jucatorilor carora le lipseste ambitia si concentarea. (dar cind ai totul nu mai stii ce-ti lipseste).

Horatiu Cluj (3 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:58

greu :))

Un dinamovist (27 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 11:59

Visul dinamovistilor ca Olaroiu sa fie antrenor pe viata la Steaua se pare ca se apropie de sfarsit. Pacat, as fi vrut ca Olaroiu sa mai stea la Steaua macar 5 ani, asa ca va rog din suflet, nu renuntati la Olaroiu ! Totusi daca in locul lui Olaroiu vine Hagi nu-i rau deloc pentru dinamovisti. Cu Hagi antrenor va continua „hegemonia” lui Steaua (sper sa nu ma insel). Daca, locul 2 pentru Steaua ar asigura ramanerea lui Olaroiu la Steaua, parca as fi tentat sa ii tin pumnii ca sa ramana antrenor, desi pretul ar fi cam mare. Ma indoiesc insa, ca la cum merg treburile acum Steaua va fi capabila sa recupereze diferenta de 8 pcte fata de CFR Cluj. O premiza favorabila ar putea fi etapa viitoare cand CFR joaca la Vaslui, iar steaua are meci mai usor si deci teoretic ar putea recupera 2 sau 3 pcte.

tudor (2 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:00

cat despre cfr cluj…d-zeu cu mila…sa-i vdm in meciurile tari…nu cu craiova sau uta…

Horatiu Cluj (3 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:00

fata de steaua actuala , cfr are jucatori care stiu sa valorifice ocazii, steaua pur si simplu nu mai stie sa introduca mingea in poarta…sad but true.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:01

ex…

e adevarat ca unii jucatori in acest moment nu mai au valoare de steaua dar nu uita ca o parte din ei au facut performante cu steaua …mm nu avea de unde sa stie ca ei nu vor m-ai fi in forma…cat despre transferuri….saban si andrey au fost adusi la cererea exclusiva alui mm din cei care nu dau randament….dar andrey are doar cateva meciuri…

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:02

Uitati un lucru important: antrenorul e dator sa aduca ekipa in pozitie de gol. Daca au ajuns in careul advers antrenorul a facut asta. Ca nu ai minte nici cat o gaina si ratezi de nu mai stii de tine, nu e vina antrenorului. El iti arata cum trebuie depasita si desfacuta apararea adeversa si cum poti ajunge in pozitie de gol. Mai departe nu trebuie decat sa o bagi in ate. Nu esti in stare? F bine, dar atunci du-te de la ekipa si nu arunca prostiile tale in capul antrenorului.
In privinta plecarii lui Oli. E o greseala. Skimba 90% din ekipa, pt ca este de decor, nu antrenorul care te-a dus in liga si ti-a adus campionatul. Si pune mana si cumpara un psiholog, antrenorul nu e specializat pt asta. El face tactica si antrenamentele.
Parerea mea e urm: avem doar 5 antrenori „full” in tara: sabau, petrescu, rednic, lucescu si olaroiu (egalitate, nu vreo ordine in enumerare). E o greseala sa renunti la vreunul.

ADY (31 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:02

Asta eu o consider o jignire catre toti suporterii(sa nu mai vb. de cei ai stelei) …cum sa nu faci tu o declaratie dupa atatea esecuri …trebuie totusi explicat acolo cat de putin …asa nu !

Reddog Alex (67 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:02

Domnule Radulescu, de ce casete sau DVD? Cine mai ia azi jucatori dupa inregistrari video? Trebuia sa-l vada pe viu, sa-l urmareasca. Mare scouter e si Stoica. Dar cu Elton nici n-au iesit rau. Pe Saban de ce l-au luat? Ca era international? Pe Andrey cat timp l-au urmarit? Asta e unul din motivele principale ale caderii Stelei. Au avut echipa, n-au avut lot. Si la Dinamo vad ca s-au facut niste achizitii super. Trebuie sa iei 7 ca sa nimeresti unu. Si insistenta asta pentru niste jucatori blazati: Coman, Petre…Are si Olaroiu partea lui de vina. Dupa meciul de la Galati i-a certat de numa’ in vestiar. Poate asa trebuie sa faca tot timpu’. Are vina lui si intr-un procentaj mare.
Bine, voi ne spuneti ca a scapat vestiarul de sub control, ceea ce noi putem pune la indoiala. Nu stiu ce surse aveti, dar jucatorii Stelei nu prea se aventureaza cu declaratii si conducerea cam tine presa la distanta(sau o concentreaza pe sef, ca doar de, e campanie).

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:05

k

si cate ocazii clare de gol si-a creat steaua in ultimele meciuri??alea sunt ocazii de gol??
numai din centrari ??acolo se vede cat e mult stie olaroiu….el vrea sa desfaca apararile cu pase la mijlocasii laterali dupa care centrare inc areu e foarte greu sa-ti iasa….

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:08

nu inteleg ce legatura au andrey si elton cu criza stelei….steaua se caltina si inainte sa vina ei….iar elton de cand a venit e mereu cel mai bun jucator al stelei…el isi face datoria pe teren dar nu prea are cu cine juca…cat despre andrey are doar cateva meciuri nu e el de vina ca steaua nu baga mingea in ate…

Reddog Alex (67 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:08

CFR si in tur pe vremea asta era prima. Apoi au venit meciurile serioase si scandalurile la echipa. Ei si acum incep meciurile serioase. La Vaslui e greu de castigat(mai mult din alte motive decat ca ar fi super echipa, zic eu) iar apoi urmeaza Steaua, Rapid si Dinamo. Si in deplasari CFR nu e tocmai convingatoare. Ultima, la Craiova, a fost castigata cu sansa multa. Sansa nu e mereu cu tine. Pentru ei acum incepe distractia…

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:08

@ ionut
Cu centrari din lateral a fost desfacuta si aprarea Romei. Manchester a avu oameni care sa dea gol. La bistrita au fost 2 ocazii de gol monumentale: luft Badea si sut peste Iacob. Plus alte pozitii de gol.
E vina lui Olaroiu pt asta?

calin (49 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:09

da pe coman cine la adus
lasa ca la salvat elton in meciul cu arges ia andrey in meciul cu otelul
ai dreptate, olaroiu poate sa schimbe lucrurile dinauntru dar cum poate sa schimbe ceva cind dupa meciul cu dinamo vine si spune cu seninatate ca nu a inteles ce a jucat echipa sa
cit despre locul 2, mai usnt sanse miecuri sa batem poli si sa necalificam in uefa astfel vom avea un obiectiv indeplinit iar cu cfr daca pierde puncte etapa viitoare, etapa urmatoare joaca cu steaua si un meci bun poate face multe mai ales ca cfr mai are de jucat si cu rapid si cu dinamo, iar rapid cu dinamo

Reddog Alex (67 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:09

Macar de ar fi centrari bune…Dar la noi am impresia ca centrarile se dau aiurea. De cornere m-am convins de mult ca se bat aiurea…

tarantula (14 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:10

LA REVEDERE LOCUL 2.DE FAPT LA REVEDERE SI UEFA.STEAUA MAI ARE O SANSA, LA CUPA LICEELOR MC DONALD’S
FORZA STEAUA

codrynho (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:11

saltare’
mai voi sunteti nebuni??? ce tot aveti cu jucatorii stelei???….la gazetari ma refer…..ce tot va luati de ei?.iauzi domle’ parca ia-ti plati voi si nu dau randamentul asteptat. nu faceti altceva decat sa prelungiti o stare de ternsiune, sa va fie rusine, nu faceti altceva decat sa starniti scandalul …. si tot din cauza voastra steaua o sa-si piarda jucatorii straini cumparati pe bani grei, pt ca voi ii transformati in oile negre ale echipei. voi chiar nu vedeti ca atunci cand joaca echipa bine, joaca si ei bine, cand echipa joaca prost, din pacate fac si ei greseli. asa ca nu va mai dati mari specialisti ca nu e cazul……sa va fie rusine, va spun deo mie de ori…….

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:12

k
la bistrita nu e neaparat vina lui olaroiu ca au ratat aia…dar nu uita ca in 2007 nu au decat vreo 2 victorii …normal ca au si jucatorii partea lor de vina si unele transferuri esuate….dar in mare parte e antrenorul…asta e regula de cands-a inventat fotbalul…..nu e normal ca meritele unei calificari in CL si castigarii unui campionat sa fie ale antrenorului si esecurile ale jucatorilor si conducerii….el e pus antrenor ca sa raspunda de rezultate…

ENDer (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:13

sa ma pis pe mm de cioara! luati-as fata aia de prost la alergat sa nu mai scrii nimic de STEAUA in viata ta! kkt frustrat ce esti

gaffer (64 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:16

si vrei sa spui ca elton nu e bun?! cel putin asa dai de inteles : „Cite casete a vazut cu Elton inainte de a-l cumpara” .

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:16

Raspunde, e clar lucrul asta. Dar daca aia nu dau gol, atunci e vb de moralul lor. Orice echipa care joaca la nivel inalt constant are psiholog. E mare diferenta intre CL si intern. Nu poti sa te mentii in priza.
Iar aici, Becali e de vina. El crede ca daca te duci la psiholog esti nebun.
Sunt curios ce ar fi facut daca nevasta-sa era psiholog. Divorta???

yo (7 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:16

radulescule tu nu-ti mai da cu parerea despre STEAUA …tu si inca cativa antistelisti din presa de kkt din romania….ne e greatza de voi…

isse (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:17

MEME E VINOVATUL PRINCIPAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MEME TRAIESTE INTR-O LUME A LUI SI DATORITA INTELIGENTEI CU CARE A FOST INZESTRAT REUSESTE SA IGNORE ORICE SEMNAL, KIAR VENIT DE LA EL, CA E PARANOIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NU RECUNOASTE CA A GRESIT, DECI NU ARE CUM SA INDREPTE CEVA

orre (34 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:17

tudor

vorbesti tampenii, dar turma ce a facut cu craiova si uta?

ADY (31 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:18

Dezamagirea cea mai mare este ca goian numai joaca nici la 20% din potentialul sau …Mi se pare ca steaua nu are aparare si cu ratoi ala in echipa oriunde l-ati pune sa stiti ca jucati cu un om in minus …tot respectul pt. el ca a facut un joc bun la nationala dar doar atata !

gaffer (64 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:19

orre :
n-am vazut discutia pe care o ai cu tudor da presupun ca vorbesti de meciul cu din retur ….in care daca iti aduci bine aminte steaua a marcat un gol perfect valabil prin iacob care a fost anulat pe motiv de pozitie de offside .

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:19

k
olaroiu nu stie si punct..el are conceptiile lui de antrenor italian dar jucatorii nu sunt de valoarea celor din italia ca saabordezi stilul lor de joc…cu siguranta un antrenor bun ar redresa o parte din jucatorii care par pierduti acum….el nici nu stie sa ceara ceva anume de la un jucator…ii foloseste pe o suta de posturi si aia nici nu mai stiu care sunt sarcinile lor in teren…

Paul Slayer (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:19

Dupa parerea mea Oli e vinovat de cat de jalnic jucam acum, dar e parerea mea si sunt supus greselii. Totusi nu inteleg care e problema cu Elton? Si pe asta il socotesti slab?

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:25

ma asta e un lucru esential la un club de fotbal si e asa in orice tara de cand e lumea si fotbalul….cadn o echipa nu merge vinovat e antrenorul in principal…el devine enrvant rau nu da nici o explicatie si nici nu-si da demisia….parca e selectionerul angliei care sta acolo pentru bani si asteapta sa fie demis ca sa scoata ceva lovele…e lipsit de onoare …sa iasa sa dea niste explicatii macar nu sa refuze conferintele de presa…

orre (34 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:25

gaffer

tudor spunea ca cfr a jucat cu craiova si uta, echipe slabute, ca acum incep pt ei jocurile grele, eu as spune ca la fel de greu ii va fi si stelei cu cfr. Norocul incredibil din giulesti nu cred ca se va mai repeta.

Il Diabolo (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:26

Numai in fotbalul nostru de mahal se poate ca un jucator ca Iacob, care a facut meiuri senzationale pt Steaua in UEFA sa fie dat afara. Oli ar trebui si sa raspunda la intrebari de genul, de ce jucatori ca Iacob, Bostina, Nicolita joaca asa de prost de ind a venit el? De ce a disparut imensul portar care era Hamutovski si au venit panaramele astea de doi bani care parca s-au pregatit pt modelling nu pt fotbal? De ce s-au dat un car de bani pe titirezul de Elton care dribleaza foarte bine, dar inapoi, nu spre poarta adversa? De ce apararea Stelei nu mai functioneaza atit de precis, desi Oli e catalogat un antrenor defensiv?
Ascultati-ma pe mine, buba nu e la jucatori, ca aceeasi jucatori au obtinut performante. Problema e la conducere (tehnic si adm), toti sint incompetenti in conducere. Cidn au venit antrenori cu idei noi, ca Zenga si Protasov (nu si Piti care ne scotea peri albi) jocul a mers.

dodo (200 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:26

Reddog Alex Says:

April 16th, 2007 at 12:08 pm
CFR si in tur pe vremea asta era prima. Apoi au venit meciurile serioase si scandalurile la echipa. Ei si acum incep meciurile serioase. La Vaslui e greu de castigat(mai mult din alte motive decat ca ar fi super echipa, zic eu) iar apoi urmeaza Steaua, Rapid si Dinamo. Si in deplasari CFR nu e tocmai convingatoare. Ultima, la Craiova, a fost castigata cu sansa multa. Sansa nu e mereu cu tine. Pentru ei acum incepe distractia
—————————————————————————-

Sunt stelist, dar eu zic ca CFR va lua locul 2! Nici macar Rapid nu o sa-i intreaca! Bergodi e om serios…nu face experimente ca Olaroiu! Steaua sezonul asta cred ca nu prinde nici UEFA! Mare minune o fi daca joaca in UEFA!!

Ultra_S (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:27

nu e numai vina lui olaroiu…eu spun ca e 50% vina lui si 50% vina jucatorilor. nu ai cum sa faci performanta cu un iacob care fuge ca o capra si cu un mijloc care in afara lui elton la bistrita a fost inexistent. daca o sa jucam tot asa nici locul 6 nu-l prindem.

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:28

@ ionut
Ii foloseste ca restul sunt accidentati sau suspendati si atunci acoperi posturile cu ce poti. Chiar si asa
Daca nu ma insel, 10 jucatori din care 8 titulari nu i-a avut la dispozitie. A recuperat unul singur, pe Thereau.
Un antrenor in stil italian ne-a dus in Uefa, urmatorul in LC. Cu oamenii pe care ii avem.
Greseala este la Becali si stilul lui pompos. Le distruge moralul. Meme e om de inteles, daca ii zici sa termine inceteaza. Dar cand Becali se arunca aiurea, Meme e nevoit sa faca la fel, ca doar ii pasa de propriul salariu, si e normal.

@Ady
Goian joaca cu infiltratii de 6 luni. Face ekipa buna cu Ghionea, stiu cum sa se acopere unul pe celalalt. Oricum, omul care organizeaza jocul in defensiva este Ghionea. Asa cum face si la nationala cand este luat.

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:28

ba da ma ce ai ?? cum sa nu prinda cupa ??? – cupa McDonald’s

pepitza (17 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:29

:))

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:30

il diabolo
sunt de acord cu tine o parte din jucatori au scazut in valoare de cand a venit olaroiu…olaroiu face experimente la steaua…foloseste jucatorii la fiecare meci pe alta pozitie …nici ei nu mai stiu exact ce joaca…nu mai este ca inainte cand stiai echipa pe de rost …

ion (1 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:31

bah fata de gandac care ai scris articolu nu inteleg dc zici tu de elton si andrey ….prostuleeeeeee

Vassy (10 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:31

Eu cred ca Dl. Radulescu incerca sa explice ca atata timp cat nu Olariu a facut strategia de transferuri, nu e corect ca el sa incaseze toate bobarnacele. Daca va uitati la ce se intampla afara, managerii si stafful administrativ stabilesc impreuna strategia de transferuri. Acolo e normal sa i se reproseze antrenorului rezultatele, findca i s-au pus la dispozitie jucatorii pe care ii dorea. Cand e demis un antrenor afara, in acelasi timp pleaca sau trec pe banca si o mare parte din jucatorii adusi in timpul mandatului sau. Findca fiecare antrenor are conceptiile lui si isi alege jucatorii care se potrivesc. Olaroiu are partea lui de vina la transferurile lui Ov. Petre si G. Coman, insa acestia au fost adusi de la inceput ca solutie de rezerva. Si nu cred ca e vina lui ca Dica si Radoi (poate cei mai importanti jucatori de la Steaua) s-au accidentat mare parte din sezon.

Singurul lucru pe care i-l puteti reprosa e faptul ca nu a reusit sa motiveze jucatorii in campionat la fel ca in CL.

Si nu cred ca e cazul sa intrebati de ce nu a fost criticat si D. Coman dupa meciul cu Steaua la fel cum e criticat Andrey acum. Sa nu uitam ca D. Coman a facut meciuri incredibile la Rapid, meciul cu Steaua fiind primul in care a facut greseli. Andrey nu cred ca a prins un meci bun de cand a venit la Steaua.

Oricum, daca vine Hagi antrenor, ma tem ca nu veti prinde nici sezonul viitor un loc de CL.

ionut (78 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:34

k
nu te mai amagi cu calificarile alea….echipa se califica cu oricen pe banca deoarece echipa juca din inertie si juca dupa stilul creat de protasov…ofensiv…cand a venit el cu ideiile lui de joc steaua si-a creat din ce in ce mai putine ocazii…doar niste executii si niste pase excelente ale lui dica l-au scos nu tactica lui….

ADY (31 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:35

Cred ca ai si tu dreptatea ta in privinta lui goian dar de ce nu se cauta un alt fundas …eu de specialitate sunt …si iti pot spune ca 6 luni cu infiltrati este foarte mult mai rau isi agraveaza situatia o sa pateasca ce a patit ratoi ala de a dus accidentarile mult si bine si cand nu a mai putut a lipsit atat de mult incat l-am si uitat plus ca nu mai este acelasi jucator .

k (29 comentarii)  •  16 aprilie 2007, 12:35

@ionut
Inca 1 data, zi-mi un meci in care Olaroiu a folosit titularul unui post pe un alt post daca nu a fost nevoit de accidentari sau suspendari.
Daca te referi la transformarea in 433 din 4411, dupa parerea mea e o greseala ca am revenit la 4411. Aducem prea putini jucatori in careul advers. 433 este o echipa scurta care efectueaza skimbari de directie a balonului mai rapid si prinde mai usor pe picior gresit apararea adversa.
Dar am fost nevoiti de tacticianul suprem, Becali, sa revenim la o formula invekita.

Comentează