Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Da-ti roba jos! N-o meriti!

Asta e tara nesimtirii, a minciunii si a sfidarii evidentei. Probabil ca avocatul Radu Enache ar putea fi cel care l-ar fi convins pe tinarul Tweety, batausul cameramanului de la TVR, sa pledeze nevinovat. Nu de dragul tinarului, ci pentru popularitatea ieftina […]

miercuri, 11 aprilie 2007, 4:31

Asta e tara nesimtirii, a minciunii si a sfidarii evidentei. Probabil ca avocatul Radu Enache ar putea fi cel care l-ar fi convins pe tinarul Tweety, batausul cameramanului de la TVR, sa pledeze nevinovat. Nu de dragul tinarului, ci pentru popularitatea ieftina pe care si-ar putea-o face preluind un astfel de caz. Este revoltator cum un om care ar trebui sa respecte legile, sau curatenia morala a unei societati, adica Enache, neaga evidenta si ne spune  „clientul meu  n-a lovit pe nimeni”. Incredibil! Saracul baiat a ramas cu lesa ciinelui la el in timp ce venea la meci si s-a gindit sa-i lase o urma cu ea pe picioare unui jurnalist. Asa, ca amintire! Avocatul acesta o fi aflat intre timp ca Tweety n-are ciine? In acest text n-o sa-i mai scriu numele. Hirtia trebuie ferita de boli. Si cancerul ziarelor inseamna publicarea numelor acestui gen de personaje. Deci nici ce vedem cu ochii nostri nu mai e adevarat, domnule avocat? Da-ti roba jos! N-o meriti!

PS

Personajul despre care am scris mai sus este platit de clubul Steaua Bucuresti pentru o colaborare pe teme juridice! Trageti voi concluziile!

Comentarii (923)Adaugă comentariu

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:35

@ Andy

Atentie mare la cazurile celebre si de data recenta din curtea Stelei(amintesc doar pe cel in care MM boxeaza fara jena un spectator).

„Capul sus, popor stelist!” – Cam ce ar presupune aceasta pozitie de „cap sus”. Sa inteleg ca acum el este foarte plecat spre pamant ?
Din atitudinea multor stelisti care au replicat la acest articol, nu prea se vede!

Sa fim clar intelesi: ziaristul a aruncat o petarda iar noi ne bulucim aici sa ne dam cu parerea. Am scris mai sus ce cred eu despre avocat.
Penibil mi se pare faptul ca se acum ca se incearca negarea unor probe mai mult decat evidente.

Atat timp cat nu avem legistaltie foarte dura pentru violenta pe stadioane, vom continua sa lua act despre astfel de cazuri. Nu cred ca va mai trece mult timp pana cand vor aparea si mortii in urma unor astfel de evenimente.

Succes!

stelistul inca vesel (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:38

am citit tot blogul si m-am cutremurat… daca oamenii care au postat aici chiar gandesc precum au spus aici, atunci poate chiar ar fi cazul sa ma gandesc serios la o alta tara… Radulescu, esti praf! Dar stiam asta demult. Oare de ce ma incapatanez sa va mai cumpar si sa va mai si citesc?

PCH (37 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:39

ba astia de la steaua, voi chiar sunteti mizerabili? ce e cu comunicatu ala de sus? adica daca radulescu e dinamovist nu e bine, dar daca safta e stelist o ok? chiar ne facem ca nu stim cine e safta? pai asta bate la mirlanie orice ultras! iar sa consideri nelegitima implicarea unuia intr-un caz pe motiv ca in alta situatie nu s-a implicat – e penibil, e absurd. in orice stat se stie ca daca te iei de politisti sau jurnalisti nu e bine. nu stiu daca e normal, dar e de inteles, pentru ca cine face asta este in mod evident un pericol cu atit mai mare pentru omul simplu de pe strada care nu are puterea nici a politistului, nici a ziaristului. cred ca nici nu mai conteaza ca cercopitecul ala a lovit un om fara motiv, conteaza ca e stelist, si atunci tot poporu stelist sare sa-l apere. macar safta chiar i-a provocat pe rapidisti intr-un mod sub-uman, dar tvr-istul asta chiar nu a facut nimic. astia nici macar nu au voie sa riposteze daca sunt batuti, si prostu ala da cu lantu, ca ultima jigodie.

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:40

Andy Says:

avocatu’ asta pe care-l aperi cu atata frenezie ne prosteste pe toti, o tara intreaga am vazut ce-a facut ferocele biped ( nu te-am auzit criticandu-l intr-un fel pe oligofren, poate si pt ca esti si ca el..)
auzi aicea: „lesa de caine”, „student”, „familie buna’, „doar s-a prefacut ca loveste” 🙂
ce sa mai, lumea se afla intre consternare si hohote de ras/ de plans

pana la urma nu inteleg: ce-i revoltator? ce-a facut handicapatu’ ala sau un articol care critica avocatu’ diavolului ( si nu ma lua cu dreptul la aparare/ dreptul avocatului de-a spune orice, ca nu ti-ai gasit omu’!)

pt tine peluzarule se pare ca din toata povestea asta revoltatori sunt jurnalistii!

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:42

stelistul inca vesel Says:

nu! praf sa va faca pe voi jandarmii!
noi, oamenii normali ne-am cam saturat de voi!
huliganii sa-si gaseasca slujbe in agricultura!

SALAJAN (37 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:43

BA, DACA PE ORNITORINCU ALA NUL CONDAMNA, O SASI IA BATAIE LA GREU IN CARTIER, PROSTU DRACU, E O PETARDA CU HARFE DE BAIETAS, ARE IMPRESIA CA DACA E STELIST O SA SE BAGE CINEVA PENTRU EL – O SATI RUP MIINILE SI TI LE BAG IN CUR PAPAGALULE!

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:43

@ Andy

daca erai tu in locul ziaristului trosnit asa, fara vina, ai mai fi scris acelasi lucru?

Chiar nu reusim sa fim obiectivi?

io_zic (45 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:45

Romario,
cu tot respectul cand spui „Penibil mi se pare faptul ca se acum ca se incearca negarea unor probe mai mult decat evidente.” , gresesti esential. Notiunea de „probe” nu exista decat in instanta. O instanta este chemata sa hotarasca daca omul e vinovat sau nu. Cat despre presa, oarecum suntem pe aceeasi lungime de unde. Dar daca ai in vedere niste insi turbulenti, nu le scri in ziar despre „razboi in ghencea, muchie de cutit etc…” Este ca si cum ai aprecia ‘stirile de la ora 5″ si ai zice ca e un model de emisiune. Lumea asta vrea, asta vede. Numai k la TV, poti schimba postul, pe cand la fotbal sunt 2, maxim 3 ziare. Nu ai de ales.

Si ne place sau nu, gsp e cel mai bun ziar/site. Si ca sa preintampin replicile cum ca nu ar fi asa, io zic: atunci de ce scrieti aici?

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:52

@ io_zic

Presa cand este facuta, nu ia in in calcul mizeria societatii, care nu stie sa aprecieze sau sa faca distinctie intre sensul propriu si cel figurat al cuvintelor.

tu zici: „Notiunea de “probe” nu exista decat in instanta. O instanta este chemata sa hotarasca daca omul e vinovat sau nu.” Daca analizam in sensul strict al cuvantului, da, ai dreptate, desi fiecare avem capacitatea de a analiza si independent cazul.

Poti sa numeri cazurile din Romania dupa ’89 in care, infractori mari, au scapat fara nici o zi de parnaie, strict folosind avocati tari si subterfugii jegoase? Sunt multe tare! La marea majoritate, presa le-a dovedit negru pe alb, dar nu s-a luat nici o masura!

Crezi ca va fi altfel acum? Crezi ca asta va face puscarie? Eu nu imi fac astfel de sperante…Desi in mod clar, merita!

123 (2 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:56

deci cameramanu ala si-a facut-o cu mana lui da? cand i s-a zis sa nu mai filmeze nu a vrut a continuat si a meritat ce i s-a intamplat pai in ce tara in afara de romania ati vazut voi un cameraman sa continue sa filmeze cand cineva ii spune sa opreasca camera deci … daca eram in locu lu tweety ma pisam pe el de cameraman si il dadeam si in judecata
si voi ziaristii lu peste va tot bagati in toate conflictele si scrieti numai prostii si va implicati in politica ! BA sunteti jurnalisti sportivi scrieti doar despre sport nu va mai dati atat cu parerea despre ala despre ala despre ala lesinatilor

septi_eu (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:00

Mey Decebal… treaba aia cu „o tara intreaga a vazut” e relativa in Romania. O tara intreaga a vazut ce a facut Corpodean in meciul Dinamo – Steaua din tur, cum a dezavantajat clar Steaua si totusi a fost desemnat la o saptamana dupa, cel mai bun arbitru roman.

Haide nu fii ipocrit!

Cand au fost impuscati, repet, IMPUSCATI, suporterii nu s-a facut atat tam-tam, desi toata lumea a vazut si toata lumea a zis, „da…. nu e normal”, dar nimeni nu a facut nimic, repet NIMIC.

Noapte buna, dormi in pace.

PS: voi, ziaristii, chiar vreti sa ajungeti ca si ziaristii din Anglia in relatia cu suporterii? Vreti sa vi se rupa picioarele pe unde va prind aceia cu care sunteti in conflict? Mai gandeste-te odata ininte sa scrii aberatiile alea.

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:00

Romario Says:

Nici eu nu cred ca ferocele biped va face puscarie..
S-a implicat clubul, avocatul oierului, in fond vrea sa-si asigure sprijinul galeriei in continuare..

Imaginea video este o proba!
Marturia jurnalistului este o proba!
martori ( nu animalele din galerie, binenteles) sunt destui

probe in instanta sau macar pt o punere la zid publica ( nu neaparat a handicapatului ala cia a intregului fenomen) exista suficienta

PS: f. bine a facut presa ca a facut scandal poate se trezesc si jandarmii si le rup spinarile preventiv 🙂
NOI NE-AM SATURAT DE LEPADATURI!

steaua (193 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:03

ba dejaba va certati aicia ca ia facut bine tuiti la cameranamu ala a cautato cu luminarea de ce scrie urit de stiaua bine ia facut hahahahahah.

Stelistu (7 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:03

Cum nu era de ajunsarticolul, ziaristul mai are vreo doua interventii la 12:18 si 12:19, care nu fac decat sa-l afunde si mai tare in penibil.
Cum spunea cineva mai sus, de ce nu prezentati poze cu piciorul vatamat?

Decebal Rădulescu (504 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:04

ACUM CUTEVA MINUTE GIGI BECALI A ANUNTAT CA L_A DEMIS PE AVOCATUL ENACHE SI CA SE DEZICE E HULIGANI

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:04

123 Says

uite care-i treaba huliganule, cine esti tu ma rog sa-i spui cuiva sa filmeze sau nu?
dupa campania asta de presa sper sa va rupa jandarmii cu sau fara motiv!
sa-i multumiti lui tweety si cainelui pe care l-a plimbat 🙂

PS: lasa meciurile si du-te la munca! vezi ca-i lipsa de oameni in constructii ( se accepta si elemente apropiate oamenilor) 🙂

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:08

Salutam decizia domnului Becali!

Daca nu ii stim stilul, am putea zice ca este pus pe fapte mari !!

Pe MM cand il demite pentru violenta impotriva suporterilor?

Si inca o intrebare: cand le opreste robinetul cu EURO golanilor din peluza?
Violenta din stadioane este finantata fix de aceiasi oameni care finanteaza si clubul…

avem-avem (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:11

mai tu esti dobitoc?
omul ala are dreptul sa pledeze cum vrea iar avocatul sa faca ce crede ca este mai bine pt clientul lui.
ce dracu….pentru un ziarist esti cam blana ….esti slab la pamant….pai moralitatea de care vorbesti tu nu se citeste nici in faptele voastre ziaristi de doi lei…cat despre dobitocul ala cu nume de personaj de desen animat …duca-se la masa-n…..

beta (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:13

bai panaramelor care tot ii luati apararea aluia cu lantu-sunteti la fel ca el ..niste panarame din cauza carora se joaca meciuri fara spectatori sau la 150 km departare;ce cauta ma ala cu lantu ..nu cumva o eventuala rafuiala ;si daca il filma ce ,daca nu avea nik de ascuns nu il mai deranja ,stia ca daca il filmeaza si apoi o sa faca ceva ilegal o sa fie pe caseta;aia nu sunt suporteri ma ,aia habar nu au ce inseamna sa fii suporter;aia se duc la meci poate poate mai bat pe unu de la echipa adversa ,poate poate se mai bat cu jandarmii…;daca nu ar fi cei ca voi fotbalul romanesc ar fi mai frumos;

dragos_d (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:25

„Da-ti roba jos!” Credeam ca o lasati si voi mai usor cu titlurile astea comerciale. Decebal, da-mi voie sa-ti amintesc ca traim intr-o tara cat de cat democratica, in care orice cetatean are dreptul la o aparare corecta, fie ca este vorba de un criminal in serie sau de un tanar cu apucaturi adolescentine, care gaseste o refulare in aceste acte de violenta.
Cat despre modul in care pledeaza, tin sa-ti spun ca este dreptul lui sa se considere vinovat sau nevinovat. Mai departe, va exista un proces la finalul caruia justitia va decide daca este adevarat sau nu.
In ceea ce il priveste pe acest avocat, nu inteleg cum il poti blama atat de rau. Pana la urma, nu este vorba numai de a scoate nevinovat pe acest individ (evident nu are cum), ci de a incerca sa minimizeze sanctiunile care vor urma, ceea ce tine de abilitatile sale in materie. Perfect legal, perfect , moral.
Asa ca te rog, gandeste putin inainte sa scrii asemenea articole ridicole, dar care vand bine la public si care prin care vrei sa iti atribui o imagine de fals justitiar. Crede-ma, unii mai si gandesc.

danutza (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:33

doamne, ce articol
pai daca aia e meseria lui ce vroiai sa faca omul? pana si criminalii in serie primesc un avocat din oficiu……
ce se intampla? ultimele articole au fost cam varza: ala cu lobont, acum asta,…….

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:34

@dragos_d

Nu poti sa spui ca avocatii fac treaba „Perfect legal, perfect , moral”. Mai ales ultimul cuvant…!!!
Sa te folosesti de fel fe fel de tertipuri, de proceduri, de tergiversari, de presiuni asupra martorilor, nu este absolut deloc moral.

„Crede-ma, unii mai si gandesc!”…Am incheiat citatul…:D

calin (3 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:34

Nu stiu cum lasa-ti idioti,ca „BURZUM” sa-si posteze vorbele de dement.Ar trebuii cineva sa stearga asemenea imbecilitati.Din cauza unor asemenea animale,care sincer ar merita impuscate,numai poti sa te duci sa vezi un meci la stadion, nici animale nu pot sa le zic ca jignesc bietele fiinte.
Noi suntem dobitoci?se vede clar ca acel cameraman este lovit peste picior.

Rambo (38 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:35

In aproape toate ziarele s-a scris de legatura avocatului cu clubul Steaua al lui Jiji ! Negi cumva ca Steaua nu a pus acel avocat sa apere clubul, pt. ca va fi suspendat drastic pt. suporterii lor jenanti ?
Ce faci, infierezi tu in stil comunist doar pe Decebal ? Rezisti la toata mass-media, tataie ?
Vrei sa negi ca n-a fost atacat cameramanul, indiferent de catre cine (au fost vreo 9 stelisti ordinari care au facut-o), mai ales ca mai multi au dat in el. Cu ce i-a agresat o camera TV, s-o sparga ? Daca nu erau jandarmii, il omorau pe ala, sau ardeau camera, sa nu se vada cine a facut-o ???
Numai spargerea camerei, e grav, si denota violenta din creierele stelistilor !
Suntem in toate jurnalele de stiri ale posturilor din toata lumea, „infierandu-se”, dupa cum zici matale, aceste lucruri grave !
Restul, e doar gargara de doi bani a stelistilor fanatic, care doar sa sara la bataie stiu !

Bahaos (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 14:54

Penibil articol. Tu ai o problema cu avocatii in general sau mai mult, nu prea ti-e clar cu ce se mananca meseria asta. Poate iti explica altii mai cu capul pe umeri.

nicolae (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 15:13

stimate domnule ,nu stiu unde ai facut facultatea de jurnalism dar ai mari carente in ceea ce priveste cunostintele de cultura generala si ce este mai grav e faptul ca ai posibilitatea sa scrii la un cotidian de mare tiraj si sa inciti pe cei care iti citesc articolul la ura ,impotriva unui om care nu isi face decat meseria.aceste este rolul avocatului ,de incerca sa apere pe cei presupusi vinovati sau nevinovati.ne miram ca aceasta societate nu reuseste sa iasa la liman si nu este de mirare acest lucru daca” meseriasi „ca dumneavoastra pot sa scrie liberi asemenea tampenii ,fara sa se documenteze.imi pun intrebarea :ce ar fii sa nu existe aparatori in instante? prin acest raspuns nu iau apararea celui presupus vinovat pt.ca este cine sa o faca si acesta este avocatul,stimate domn.

Redfire (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 15:20

imi pare rau dar nu sunt deacord in totalitate. AVOCATUL isi face treaba, trebuie sa`l apare pe acel individ cu orice pret, asta e job`ul lui, irelevant ca e imoral sau nu, daca vrea poate spune ca a fost posedat, a avut masca si nu era el, orice! INSA comportamentul „fanii”-lor este de neiertat, asta numiti voi civilizati??!?! irelevant ce scriu ziarele, ziariatii cauta sa faca scandaluri, (asta le e meseria), insa NU ASA se raspunde! Sunt sincer dezamajit de comportamentul violent afisat. DC? PENTRU CE? astia sunt TARANII CAPITALEI?! asa numitii FANI?

Geta (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 15:40

Da, am tras concluzia.
Esti o jigodie ce vrea sa lase o impresie de baiat bun.
Twwety este la inchisoare dar voi nenorocitilor care incitati la violenta inaintea fiecarui derby…voi cand o sa fiti retinuti de politie ?
Sper ca se va intampla cat de curand.
Mai degraga sunt scarbit de ziaristi decat de asa zisii „huligani”

kosmyn (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 15:50

Lumeee cat tam-tam pt nimic. I-a lasat o vanataie pe picior si voi ziceti ca i-a rupt piciorul. Common. Si ce titlu ati pus la articol. Dupa voi cred ca trei sferturi din avocati n-ar mai trebui sa poarte roba. Sunteti penibili. Sunt criminali in serie care tot sunt aparati si voi va luati de amaratu asta. Oricum totul se va termina cu o amenda si poate cateva ore in folosul comunitatii. Mi-e scarba de presa din Romania.

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 15:54

Geto,
Ce replici sunt astea?
Ai vrut sa scrii si tu ceva care sa fie vazut de mai mult de 1 persoana? Macar o zi?

@redfire
mai usor cu „tzaranii capitalei”. in fiecare regiune a tzarii, curba distributiei normale a lui Gauss se aplica perfect. Nu exista regiune mai cu stea in frunte decat alta…!! Peste tot sunt uscaturi, peste tot sunt oameni capabili…
Asa ca sa nu incitam si mai tare decat e cazul!

andrei (12 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 15:55

decebale, nu tot timpul mi-ai placut, adica unele puncte de vedere mi s-au parut eronate, dar de data asta TE SUSTIN 100% SI SPER SA FII TARE SI SA REZISTI LINSAJULUI MEDIATIC

au intrat toti ciobanii pe blogul tau, s-a coalizat huliganismul din ei, iese la iveala rautatea din om

ei care te injura si ameninta sunt sistemul care vrea sa puna mana pe fotbal, sa se bata si sa injure

bafta decebale si sa fii tare

Luchian (20 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 15:56

Ce articol de cacat,ca toti ziaristii.mai aveti inca curajul sa aratati si filmarile.Se vede clar cum ziaristii instiga incontinuu la violenta.de fapt asta fac tot timpul in goana nebuna a lor dupa senzational.de asta nici nu s-au bagat jandarmii din cauza ca vedeau ca ,,cacatul ala se baga in mijlocul lor si tot filma si de fapt ce filma??? NIMIC.Intentionat a filmat si nu cred ca are ceva la picior.Daca Tweet va fi condamnat sa vedeti cum nu o sa mai poarte baston si o sa zica ca i-a trecut genunchiul.Imi e scarba de presa si de politie.Presa niste lupi flamanzi,iar politia e militie.

Luchian (20 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:02

Rambo
Vad ca esti cretin tare.dar cand suporterii dinamovisti au injunghiat anul trecut un suporter in gat ce a fost aia?????Si cand un dement gen cameramanul ala este atins putin,din cauza ca o merita deplin,gata puscarie??????????Cum sa-i iei unui om niste ani din viata pt un lucru de nimic.Ai tras tu concluzii ca daca nu era politia il omorau,il linsau si ardeau camera.mi se pare ca esti prea cretin baiatule trezeste-te.

Luchian (20 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:08

Nu sunt adeptul nici unei violente,mai ales pe stadioane,cand ar trebui sa vina la stadion suporteri de toate varstele,,dar tam-tamul cu,,,,,,cameramanul asta ma revolta.De condamnat ar fi acei nenorociti de suporteri care au stricat masina acelei femei care a venit la meciul(rapid-vaslui),care i-au devastat masina degeaba.Da ,,,aia nu merita mila.Dar cand instigi tu si cauti sa iei bataie……asa iti trebuie.

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:11

@ Luchian

Violenta de orice fel trebuie pedepsita! Un meci de fotbal nu trebuie transformat in nici un caz in razboaie de cartier si in motive de rafuiala intre golanii din peluza!

Cine greseste, plateste! Mi-as dori ca acest caz sa fie considerat exemplu, iar acest golan sa fie condamnat la maximul pedepsei pentru care va fi gasit vinovat.

Trebuie inceput de undeva, pentru ca situatia se inrautateste de la o luna la alta, si nu e nevoie sa asteptam primele victime fara suflare.

Daca nu l-a lasat fara viata si intr-o balta de sange, acest tweety are circumstante atenuante?

Astfel de comportamente sunt specifice unor indivizi cu discernamant limitat, care de foarte multe ori, sunt sub influenta bauturilor alcoolice. Iar singurul lor scop este cafteala cu suporterii echipei adverse. Restul nu-i intereseaza!

ionescu (12 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:12

ma uitam aseara la bayern-milan
in spatele lui anceloti a intrat in cadru o baba, care venise si ea la meci
si se mai vedeau si niste copii relaxati si zambitori

la noi nu ai sa vezi asa ceva, pentru ca toate brutele si vandalii din romania au pus mana pe sportul numit fotbal si fac un circ oribil

uite numai la mesajele de mai sus, cati oameni fara minte pot sa posteze aici

toti cei care ii luati apararea lui twetey si avocatului diavolului, de care s-a dezis pana si idolul vostru, becali: ora in care civilizatia va pune mana inapoi pe fotbal se apropie, si locul vostru va fi ori la inchisoare, ori la spart sare

Avocatul lui Peste (8 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:14

Pentru ignorantii cu „avocatul apara interesele clientului pana in panzele albe”, am mai scris si mai sus despre asta, informati-va inainte de a va da cu parerea. Exista un cod deontologic al avocatului… Avocatul nu are voie sa minta ca sa-si apere clientul. Avocatul apara drepturile clientului si vegheaza si actioneaza ca aceste drepturi sa nu-i fie calcate intr-un proces. Rolul avocatului nu este de a minti sau de a incuraja clientul sa minta, in principiul „apar interesele clientului”, ci de a spune faptele in instanta si din perspectiva clientului. Am inteles ca a fost eliberat personajul. Un mesaj clar pentru restul hooliganilor. Ma bucur ca justitia romana isi face „datoria” fata de binele scoietatii.

ion iliescu (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:16

12-04-2007
Jos condeiul, domnule Rădulescu!

Una din marile probleme cu care s-a confruntat si se mai confrunta presa romaneasca dupa Revolutie este lipsa adevaratilor profesionisti, pentru care deontologia profesionala sa fie litera de lege, nu de faradelege. Avem astfel parte in majoritatea cazurilor de o presa aservita diverselor interese, fie ele economice sau sportive si nu ne mai ramane decat sa deplangem astfel absenta unor ziaristi veritabili, absolventi ai institutiilor de specialitate, al caror unic crez sa fie cautarea adevarului, prin utilizarea unor mijloace oneste, de o desavarsita buna credinta.

Articolul publicat astazi pe site-ul Gazetei Sporturilor de catre Decebal Radulescu, detractor constant al Stelei, este pur si simplu rusinos si infamant. Autorul, intr-o combinatie de ipocrizie, ignoranta si rea credinta pune la stalpul infamiei un avocat care isi face meseria, in conformitate cu legea si statutul profesiei careia ii apartine, permitandu-si astfel sa arunce cu noroi intr-una din institutiile fundamentale ale oricarui stat de drept, in speta cea a avocaturii. Ii reamintim pe aceasta cale domnului Radulescu, ca, din fericire, Romania a depasit de ceva vreme epoca tragica in care oamenii erau dusi la „reeducare” in gulagurile comuniste, fiind condamnati in urma unor mascarade judiciare sumare si in care nu aveau nici cea mai mica facultate de a se apara! Ar trebui sa stiti sau cel putin sa va informati, domnule ziarist, ca in sistemul de drept al oricarui stat democratic, orice persoana, indiferent de gravitatea faptei savarsite, are dreptul la aparare si intotdeauna opereaza, pana la proba contrara, prezumtia de nevinovatie!

P.S.-ul articolului este absolut revoltator si de o marsavie dezarmanta, prin mesajul insidios pe care il contine. Astfel, mergand in nota obisnuita a linsajului mediatic de care a avut parte suporterul stelist in ultimele zile, acest „gazetar” si formator de opinie isi permite sa insinueze o legatura amorala intre doua elemente absolut distincte (calitatea de aparator al unei persoane fizice cu cea de consultant pe probleme juridice al unei persoane juridice), insinuand, nici mai mult, nici mai putin, decat faptul ca manifestarile de violenta s-ar desfasura sub obladuirea clubului Steaua Bucuresti! Infiorator!

In incheiere, as dori sa adresez cateva intrebari retorice domnului Decebal Radulescu, si anume:

– Unde erati domnule ziarist cand reprezentantii institutiei care ar trebuie sa apere bunurile si viata cetatenilor, in speta Jandarmeria, ne calcau in picioare, ne gazau si ne impuscau ca pe vite?

– Unde erati, domnule ziarist, cand Gabi Safta, colegul dumneavoastra, a fost aproape linsat la o conferinta de presa, in „oaza de civilitate” a stadionului Giulesti? De ce nu ati luat atitudine atunci?

Luchian (20 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:17

Romario
Dar eu te intreb ce filma cameramanul?????Ti-ai pus intrebarea??????nu ai vazut clar ca ei vroiau sa fie imbranciti,daca inchideau camera si isi vedeau de treaba lor crezi ca i-ar fi imbrancit cineva??????Cati suporteri ai vazut tu sa imbranceasca reporterii pana acum??????eu nici unul nu am vazut.

Luchian (20 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:22

Romario
Inca ceva.ai vazut nesimtitele alea care erau cu cameramanul????Cica RADEAM DE FRICA.Trage si tu concluzia.Imi e greata de tot,,mai ales de presa si militie.

expres (12 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:27

@ion iliescu: tu mai ai curajul sa te uiti in oglinda dupa mizeriile pe care le-ai scris acolo? esti culmea tupeului si a nesimtirii!

avocatul trebuie sa respecte urmatoarele principii, in aceasta ordine: ADEVARUL, LEGEA, CLIENTUL

bai picat de 5 ori la facultatea de drept si aboslvent de particulara la seral, nici macar asta nu stii?

eu imi aduc aminte ca prin 85 cand am inceput sa merg la stadionul ghencea alaturi de tatal meu nu se bateau nu se injurau si multe alte nenorociri care sunt acum pe stadioane, mare pacat ca nu pot veni si eu cu sotia la stadion din cauza unora ca tine

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:28

Luchian Says

dement esti si toti ceilalti care „plimbati” cainii

si meritati sa fiti ingropati „sub bastoane”

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:28

@ ion iliescu

„Unde erati domnule ziarist cand reprezentantii institutiei care ar trebuie sa apere bunurile si viata cetatenilor, in speta Jandarmeria, ne calcau in picioare, ne gazau si ne impuscau ca pe vite?”

Axioma: Toate galeriile echipelor bucurestene sunt la fel (Steaua, Dinamo, Rapid) si cuprind acelasi fel de oameni, in principal. Sunt absolut convins de acest lucru.

Stimati suporteri „gazati si impuscati precum vitele”, nu pot sa uit imaginile filmate campionatul trecut, la meciul Farul – DInamo, cand in prima jumatate de ora, galeria lui Dinamo a fost evacuata si intinsa pe iarba, langa stadion. Erau imagini infioratoare, cu oameni desfigurati de bautura care abia mai legau 3 cuvinte.

Sunt absolut convins de asemenea ca suporterii incep in fiecare caz scandalul. Daca in timpul deplasarii spre stadion si in timpul meciului, nu s-ar arunca cu scaune catre jandarmi, daca nu ar fi scuipati, dar nu ar fi injurari mereu, sunt sigur ca nimeni nu ar pati nimic.

Daca toti ar respecta regulile impuse, sunt mai mult decat convins ca jandarmii nu ar misca nici un deget sa comita vreo agresiune impotriva suporterilor.

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:32

bai da’ au invadat „peluzistii” bloggu’???
au net? ce vremuri..

fratilor, noi platitorii de impozite NU VA VREM! NE_AM SATURAT DE VOI!Locul huliganilor e la oficiul fortelor de munca! faceti-va utili!

rapidistul (12 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:33

catre ion iliescu: sunt suporter rapidist asa ca probabil nu vei citit ce iti scriu, pentru ca oamenii aberanti ca tine ii dispretuiesc pe cei care nu sunt ca ei

un singur lucru am de spus despre mesajul tau: FALS aproape de la un capat la altul

dau doar un exemplu:
„Unde erati, domnule ziarist, cand Gabi Safta, colegul dumneavoastra, a fost aproape linsat la o conferinta de presa, in „oaza de civilitate” a stadionului Giulesti? De ce nu ati luat atitudine atunci? ”

ca suporter rapidist mi-a parut rau pentru ce a patit gabi safta, cu toate ca ne-a jignit la statia de amplifacare de pe ghencea in mod rasist
violenta nu e un mod de a rezolva nici o problema, e refugiul incompetentilor!
dar si atunci s-a declansat aceeasi solidaritate a ziaristilor si i-au luat apararea lui gabi safta pe toate canalele media
diferenta a fost ca macar rapidistul care l-a lovit nu a facut-o in fata camerei
cat de idiot sa fii sa faci asa ceva?!?

oricum, vad ca si liderul tau spiritual, oierul de la steaua s-a dezis de avocat, numai voi il parati de parca ar fi marea cu sarea

gigi (2 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:34

http://demaio.wordpress.com/2007/04/12/justitie/

gigi (2 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:37

Tuitii condamnat! Tuitii condamnat! Tuitii condamnat! Locul huliganilor este la tzuhaus, nu in stadion!

http://demaio.wordpress.com/2007/04/12/justitie/

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:38

@ Luchian

Nu trebuia sa-l intereseze pe nemernic ce filmeaza cameramanul. Asta este ocupatia lui, SA FILMEZE!
Golanii trebuiau sa treaca pe langa el, frumos, fara sa dea cu lantul.

Mai lasa textele astea cu presa si militie”! Sunt specifice golanilor din peluza! Limbaj de cartier!

Am mai intrebat asta azi: In meciul ManUtd – Roma, ai identificat cumva galeria lui Manchester? Sau ai vazut doar un intreg stadion cantand?

In termeni avocatesti: „I rest my case!”

alex dinu (12 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:41

@ion iliescu: am fost de sute de ori la meciuri, de la amicale sau meciuri pe sportul pana la derbyuri sau partide de cupe europene

Niciodata, dar absolut niciodata nu am avut probleme cu fortele de ordine. Am respectat regulile elementare, am vazut meciul, am strigat daca am vrut si nu s-a luat nimeni de mine. E clar cine a inceput tot scandalul, este vorba de suporteri, nu de jandarmi. Dar sper ca jandarmii sa puna punct problemei, sa fie mai agresivi, sa nu tolereze scandalul. Sper ca tu sa fii cel batut primul, asta dupa ce faci scandal si te iei de oameni nevinovati!

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 16:42

Peluzisti: sunteti absolut inutili!
„Plimbati-va cainii” in alta parte!!!

Comentează