Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Da-ti roba jos! N-o meriti!

Asta e tara nesimtirii, a minciunii si a sfidarii evidentei. Probabil ca avocatul Radu Enache ar putea fi cel care l-ar fi convins pe tinarul Tweety, batausul cameramanului de la TVR, sa pledeze nevinovat. Nu de dragul tinarului, ci pentru popularitatea ieftina […]

miercuri, 11 aprilie 2007, 4:31

Asta e tara nesimtirii, a minciunii si a sfidarii evidentei. Probabil ca avocatul Radu Enache ar putea fi cel care l-ar fi convins pe tinarul Tweety, batausul cameramanului de la TVR, sa pledeze nevinovat. Nu de dragul tinarului, ci pentru popularitatea ieftina pe care si-ar putea-o face preluind un astfel de caz. Este revoltator cum un om care ar trebui sa respecte legile, sau curatenia morala a unei societati, adica Enache, neaga evidenta si ne spune  „clientul meu  n-a lovit pe nimeni”. Incredibil! Saracul baiat a ramas cu lesa ciinelui la el in timp ce venea la meci si s-a gindit sa-i lase o urma cu ea pe picioare unui jurnalist. Asa, ca amintire! Avocatul acesta o fi aflat intre timp ca Tweety n-are ciine? In acest text n-o sa-i mai scriu numele. Hirtia trebuie ferita de boli. Si cancerul ziarelor inseamna publicarea numelor acestui gen de personaje. Deci nici ce vedem cu ochii nostri nu mai e adevarat, domnule avocat? Da-ti roba jos! N-o meriti!

PS

Personajul despre care am scris mai sus este platit de clubul Steaua Bucuresti pentru o colaborare pe teme juridice! Trageti voi concluziile!

Comentarii (923)Adaugă comentariu

LeXeR (14 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:17

in rest toate cele bune… ne vedem la meci cameramanilor doritori de imagini in exclusivitate si senzatii tari :))

The Madman (2 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:17

DLE D.R.

SI CARE ESTE PROBLEMA DACA DL. ENACHE L-A APARAT PE GIGI BECALI?

ORICE AVOCAT ARE DREPTUL SA AIBA CE CLIENTI DORESTE…

LA FEL DE BINE AS VREA SA VA POVESTESC SI EU URMATOAREA INTAMPLARE CU TRIMITERE DIRECTA (SI) LA DVS.:

LA UN MECI DE C.L. AM STAT INTAMPLATOR LANGA VICTOR PONTA IN TRIBUNA. LA UN MOMENT DAT EL A POVESTIT PERSOANEI CU CARE A VENIT LA MECI CA „O CORUPTIE MAI MARE DECAT IN PRESA SPORTIVA NU EXISTA NICAIERI IN ROMANIA. SE IA SPAGA PENTRU ARTICOLE LA COMANDA IN MOD CONSTANT”… EU CONSIDER F. PLAUZIBIL CEEA CE A SPUS DL. PONTA, TINAND CONT CA PSD SUNT SPECIALISTI IN SPAGA SI CORUPTIE IN ROMANIA…

PS: AM MAI INCERCAT SA SCRIU EPISODUL ASTA PE BLOG LA GSP DE MAI MULTE ORI, SI IN MOD FOARTE „CIUDAT” MI-A FOST MEREU CENZURATA ACEASTA „POVESTIRE”…

Decebal Rădulescu (504 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:18

parerea mea
Nu te cunosc! iti multumesc pentru ca te gindesti la mine. Etic, moral nu e normal ceea ce faqce acest avocat. multumesc Sa-ti ajute Dumnezeu si tie

wiseguy (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:19

Ai curaj sa-i spui si avocatului stapanului tau Felix sa-si dea roba jos?

Decebal Rădulescu (504 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:19

Madman
E o problema mare. Domnule! Se face legatura cu Steaua. Steaua apara hulioganii? Nu cred!

dementhor (78 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:19

oricum domnul decebal e expert in tragerea concluziilor dupa niste imagini video….imi amintesc cum il acuza foarte dur pe becali inaintea meciului rapid –steaua privind incidentele dinaintea partidei in care suporterii rapidului il injurau pe radoi….

desi vinovatii erau clar huliganii rapidisti domnul decebal il acuza pe becali…””ca de ce s-a dus becali sa-l ia de gat pe ala””

bbb (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:19

E dreptul lui sa pledeze nevinovat, dar daca cei care il judeca il gasesc si ei tot nevinovat , atunci chiar este o problema.

Hai DINAMO !!!!!!!

Surubek (11 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:20

dementhor era mai simplu daca scriai de la inceput. Primele posturi sunt numai stelisti care apara suporterul. Eu sunt unu dintre suporterii care a scapat de huliganii asa zisi stelisti ultrasi cu 4 zile de stat in spital .De aceea eu nu mai ma duc pe stadioane si daia mi se face greata cand vad pe cate un prost ca apara violenta.My mistake

io_zic (45 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:22

Dupa parerea dumitale, un doctor ar trebui sa il trimita acasa pe pacientul care vine cu cancer, sau sa ISI FACA MESERIA = SA INCERCE SA IL SALVEZE??

Asta face si un avocat.

The Madman (2 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:23

SI STEAUA AR FI TREBUIT SA II INTERZICA ACESTUI AVOCAT SA IL APERE PE TWEETY?

NU PREA INTELEG… SPUNETI CA „E PROBLEMA MARE”… CINE A CREAT ACEASTA PROBLEMA? CUM VEDETI DVS. REZOLVAREA EI? SA IL FI OBLIGAT STEAUA SA NU IA CAZUL, SAU…?

NU ARE DL. ENACHE DREPTUL SA AIBA UN PORTOFOLIU DE CLIENTI? SUNT FIRME DE AVOCATURA CARE AU IN PORTOFOLIU SUTE DE CLIENTI SI CU SIGURANTA EXISTA ANUMITE CONFLICTE DE INTERESE INTRE UNII DIN EI… DAR ASTA NU ARE NICIO LEGATURA CU CABINETUL DE AVOCATURA RESPECTIV…

stlconv (2 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:23

mai oameni buni, decebal a pus mai mult suflet pt ca e vorba de un coleg jurnalist… insa avocatul e penibil, intr-adevar… sa pledezi nevinovat in situatia asta… sigur, isi face meseria, insa in mod normal va pierde fara drept de apel (figura de stil)… imaginati-va… in america, o camera il filmeaza pe unu cum scoate pistolul intr-un magazin, dispare din cadru pentru cateva secunde, apoi se uita la camera si fuge… apoi se descopera cateva cadavre… politia il prinde pe asta… cum va pleda? eu zic vinovat…

parerea mea (45 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:23

BICA, SUNT FOARTE PUTINI AVOCATI, CELEBRII, CARE ETIC SI MORAL FAC BINE
EI NU ISI CASTIGA EXISTENTA PE ETICA SI MORALA
ASA E , DIN PACATE FACUTA LUMEA

dementhor (78 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:23

surubek arata-mi un post de al meu in care am vrut sa-l apar pe ala care a lovit!!!

eu il apar pe avocat care nu are nici o vina….astea sunt drepturile omului pe car el le apara…drepturi pe care nu el le-a inventat…daca suporterul scapa nepedepsit nu inseamna ca e vina avocatului ci a procurorilor si a judecatorilor…

nu e corect sa acuzam atata lume din cauza unui incident de genul asta….sa plateasca cei vinovati …fara sa m-ai facem fel de fel de presupuneri…

vyctoras (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:25

acum doi ani am fost la un meci Rapid -Steaua incheiat 0-0!

distanta dintre galeria stelei si restul suporterilor era cat de cat mare, cand au inceput sa zboare scaune in directia in care stateam, mi-am zis ca pe un asa stadion eu nu mai calc si nu am mai facut-o!
il inteleg pe cameraman, vrea si baiatu’ sa-si castige painea dar la fel de bine putea sa si-ao castige stand acolo unde era rezervat presei!
toate acestea pentru ce , pentru un mic scandal mediatic si sa arate bine in fata mandrelor ce ar dori sa-i aline suferinta!
e josnic ce s-a intamplat din ambele parti!

tudor gheorghe (11 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:25

surubeck tu nu ai nici un pic de vina ca ti-ai furat-o?

Irinachis (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:27

Cred ca ar trebui ca de la acest incident sa se inceapa cu adevarat lupta impotriva violentei pe stadioane.Acesti „cretini”,Tweety si „Gogoasa”,ar trebui pedepsiti exemplar(10 ani de inchisoare le-as da) pentru a se da un exemplu.Etapa viitoare la fel,daca ar fi cazul,si de la Dinamo sau Rapid citiva dintre cei mai intaratati si cred eu ca incet incet se vor potoli.Nu mai trebuie iertat nimic.Cine a gresit sa plateasca aspru.Nu se poate asa ceva.Am un copil si as vrea sa il duc la meci dar in conditiile astea nu se poate.In privinta avocatului ce ar mai fi de spus.Nimic.Daca sustine asa ceva insemna ca nu este departe de cel pe care il apara.

Corina (3 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:28

Mai nenea Radulescu era o melodie mai veche ceva cu lasa-neeeeee , stii care e problema aici defapt unii oamenii au principii altii ca dumneata asa au pret.Voua nu va e rusine?acum serios?Inteleg ca dumneata ai scris articolul ala cu un scop bine determinat si ca acum incerc i sa demonstrezi ca isi merita pretul.M-am uitat si la posturile dumneata de pe site si sunt niste aiureli mai mari decat articolul in sine.Ce daca l-a aparat avocatul asta si pe becali?putea sa il apere si pe basescu din partea mea!asta e meseria lui, asa cum si a ta e sa relatezi anumite lucruri oamenilor OBIECTIV, si cum matele nu ti-o faci de ce mai arati cu degetu spre altii acum?Si am mai vazut ca tot sustii ca se vede clar pe caseta momentu in care cameramanul e lovit cu lantul peste picior.eu am vazut caseta de cateva ori bune k e peste tot unde te uiti si nu am vazut nici un lant atingand un picior!!nici un contact!am vazut un lant indreptandu-se spre un picior poate l-a atins poate nu, dar dupa reactia cameramanului care nu a schitat nici un gest de durere inclin sa cred k poate pustiul ala a vrut doar sa faca o gluma sau sa il sperie.Dar asta nu suna prea senzational nu-i asa?Sau dumneata vezi altceva pe caseta?

vyctoras (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:31

dementhor are dreptate! de ce nu a cazut cameramanul in urma loviturii?????????

jos violenta din stadioane!

dementhor (78 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:31

oare acnd o sa avem si noi presa obiectiva in romania??

cu siguranta daca ar fi fost vorba de alta persoana nu ar m-ai fi aparut titluri de genul:da-ti roba jos””

acuzati-l fratilor pa ala care a lovit acuzati politia ca nu a intervenit dar voi ati ajuns prea departe …dupa opinia voastra a ziaristilor vinovatii sunt

suporterii politistii liga guvernul mm gigi…clubul steaua ala care a facut strada in care s-a petrecut incidentul…suporterii ca nu s-au dat din fata camerei..etc etc etc…numai voi nu sunteti vinovati….

dementhor (78 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:34

daca ala a gresit sa plateasca …dar vrem si noi sa vedem niste poze cu pciorul lovit de lant….dupa declaratia cameramanului are semne vizibile si acum….vrem niste fotografii cu urme de lant….

io_zic (45 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:35

Recunoaste, domnule Decebal ca esti suporter al lui Dinamo si, in sufletul tau, FC Arges…. Avocatul ala isi face meseria, dumneata NU. Numai daca nu cumva iei o prima pentru faptul ca ai primit aproape 800 de raspunsuri.
La cum prezentati avanpremierele meciurilor, ar trebui si voi, ziaristii, sa fiti judecati pentru instigare: RAZBOI IN GHENCEA, MECI PE VIATA SI PE MOARTE, PE MUCHIE DE CUTIT etc….

Ia razboi, ia cutite, ia lanturi…. Moarte inca nu. Asta a fost in Italia si s-au luat alte masuri, cum ar fi sa intre numai abonatii la meci…

dementhor (78 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:36

asa se poate dovedi cel mai bine ca din filmare nu prea reiese nimci …sa fii lovit cu un lant asa de atre si sa nu schitezi nicmic sa ramaii stana de piatra….e cam dubios…vrem fotografii cu piciorul lovit de lant….

vyctoras (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:36

mai nea’ Radulescu am impresia ca la facultate ati invatat si ceva despre „obiectivitate”! sau la voi se aplica regula ca la politai, cand indraznesti sa-i raspunzi unui politist si esti urmarit de toata politia!

cam am dreptate si o stiti domnule radulescu!

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:36

Stimati microbisti!

Ma uimeste faptul ca unii din cei care scriu aici, nu vad padurea din cauza copacilor!!
Este incredibil ce se petrece pe stadioanele romanesti!! Culmea, in momentul in care performantele echipelor au crescut, a crescut si violenta de toate felurile.

Avand ca model cazurile din Vest (e.g. Liverpool 1985, si altele), cred ca putem implementa foarte rapid si rezolvarile de acolo, pentru ca nu e nici o rusine sa copiem fix modelele de succes de la altii. Sa nu ne apucam noi acum, sa reinventam ceva, care functioneaza deja la altii de 20 de ani.

Va propun ceva: sa punem fiola tuturor celor care formeaza galeria oricarei echipe din Bucuresti, la inceputul unui meci. S-ar putea sa ne ingrozim ce rezultate se obtin!

Ati vazut ce atmosfera au facut suporterii englezi in meciul Man Utd – Roma? V-a placut cum canta tot stadionul? Ati indentificat cumva in una din peluze galeria lui Man Utd?

E adevarat ca s-au mai incaierat unii pe acolo, dar cred ca nu asa salbatic si barbar ca la noi…

Acesti baieti care se autoproclama suporteri, sa nu mai faca gura mare pentru ca primesc bani cu sacul de la finantatori. Asta se numeste „mercenarism”, sau ca sa fiu bland: prestatie contra remuneratie. In nici un caz nu inseamna dragoste pentru echipa!
Chiar nu realizeaza acesti baieti ca fac rau echipelor? Steaua si Rapid au jucat cate 5 meciuri pe alte terenuri sau fara spectatori.
Chiar nu reusiti sa fiti logici si sa va controlati putin?

Pot sa spun chiar ca sunt un suporter care baga bani in fotbal: pentru simplu fapt ca imi platesc biletul. Singura contraprestatie care o astept este aceea a unui fotbal de calitate, intr-un cadru profesionist si fara violenta!

Mult succes, inspiratie si ratiune!

Surubek (11 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:37

tudor gheorghe ba da am ca noi eram 4 cu fulare si tricouri si mergeam spre masina si ei era peste 20 si se duceau spre autobuz.Stiu prea bine ce inseamna sa alergi pe la politie sa dai declaratii sa alergi pe la asigurari cu masina.Numai unu care nu merge pe stadioane poate afirma ca suporterul e nevinovat si nu a dat cu lantul.E simplu dar cand stai prin spital cu supe si dureri de fata nu ai mai lua apararea nimanui.In galerie e destul de usor sa intrii cu lanturi sau alte obiecte.Galeria de acum 3 ani devenise un grup de batausi.Ar cam fi timpul sa plateasca macar unu pt a da un exemplu pozitiv.Data viitoare o sa vezi o femeie batuta mar si o sa dea o explicatie mai hilara decat cea cu lesa.

dementhor (78 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:42

nu inteleg de ce unii continua sa vorbeasca despre suporterul ala

cred ca marea majoritatea nu vrea violenta pe stadioane si toti sunt de acord ca suporterul sa plateasca in cazul in care e vinovat

dar aici e alta problema cea a vinovatiei clubului steaua si a avocatului??
incalca avocatul vreun drept??
incalca clubul steaua vreu drept??
se poate dovedi ca clubul steaua a trimsi avocatul??
suporterul nu are voie sa aiba avocat??

Iceberg (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:44

FACETI ATAT SCANDAL PT TWEETY CA A LOVIT CU LANTU’ SI CA AVOCATUL NU MERITA ACEST STATUT ….DAR PENTRU VIOLATORI SI MULTI ALTI INFRACTORI NUMAI SPUNETI NIMIC CA SUNT SCAPATI SI FAC VICTIME PE VIATA IN RANDUL TINERELOR IN SPECIAL. ASA CA MAI LASATI ACEASTA IMPRESIE DE LUP MORALIST CA SI VOI SUNTETI DE VINA …STATI SI VA BAGATI INTRE EI ….II ATATATI …SI DUPA POATE PRIMITI SI UN LANT IN DINTI SA AVETI CE SCRIE SI SA FACETI PE TOATA CRETINA SI CA VOI SUNTETI CEI MAI DESTEPTI. ASA CA PANA UNA ALTA ADEVARATII CRIMINALI, VIOLATORI SI MULTE ALTE SCURSURI ..

p.s. AVETI PRIN REDACTIE OAMENI RETARDATI CARE NU AU CE CAUTA IN PRESA ….ATATATORI DE TOT RAHATUL CE SUNTETI , NICI UNA NICI ALTA SE ARUNCA VINA ORI PE STEAUA ORI PE DINAMO ORI PE RAPID SAU CRAIOVA DAR ADEVARATELE CAZURI DE ABUZURI NU SUNT TRATATE CU ATATA SERIOZITATE CAND VINE VORBA DE SUPORTERI IMPUSCATI SAU MUTILATI SAU ALERGATI PE STRAZI SI BATUTI LA SANGE.

HAI SICTIR!

Un dinamovist (27 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:44

Un lucru trebuie sa fie foarte clar ; derbedeul trebuie sa plateasca pentru fapta sa. Politia l-a adus in fata justitiei, iar aceasta trebuie sa-si faca datoria. Faptul ca avocatul lui Becali il va apara pe acest individ ma pune pe ganduri (e ciudata coincidenta). Becali a avut si el atitudini nu tocmai crestine fata de reporteri (imi amintesc si acum potopul de injuraturi adresate unui reporter al Antenei 1 reporter care i-a vorbit in cel mai civilizat mod posibil). Cat priveste atitudinea dlui Radulescu, nu putem sa-i cerem unui avocat sa renunte la meserie, pentru ca meseria de avocat presupune lipsa simtului etic, deci de unde atata bun simt la un avocat. Daca un avocat are bun simt inseamna sa nu isi mai faca meseria, sau sa apere doar cauzele juste, in conditiile in care bani mai multi se castiga din apararea cauzelor injuste. I-as dori totusi acelui avocat care probabil ca a aparat multe astfel de cauze sa pateasca ceva (eu stiu un copil rapit, o fata violata daca are fete, o bataie sora cu moartea incasata de la un ticalos pe care l-a aparat tocmai el). Asa sunt unii oameni, isi vand sufletul diavolului.

Iceberg (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:46

FACETI ATAT SCANDAL PT TWEETY CA A LOVIT CU LANTU’ SI CA AVOCATUL NU MERITA ACEST STATUT ….DAR PENTRU VIOLATORI SI MULTI ALTI INFRACTORI NUMAI SPUNETI NIMIC CA SUNT SCAPATI SI FAC VICTIME PE VIATA IN RANDUL TINERELOR IN SPECIAL. ASA CA MAI LASATI ACEASTA IMPRESIE DE LUP MORALIST CA SI VOI SUNTETI DE VINA …STATI SI VA BAGATI INTRE EI ….II ATATATI …SI DUPA POATE PRIMITI SI UN LANT IN DINTI SA AVETI CE SCRIE SI SA FACETI PE TOATA LUMEA CRETINA SI CA VOI SUNTETI CEI MAI DESTEPTI. ASA CA PANA UNA ALTA ADEVARATII CRIMINALI, VIOLATORI SI MULTE ALTE SCURSURI .. SUNT IN LIBERTATE.

p.s. AVETI PRIN REDACTIE OAMENI RETARDATI CARE NU AU CE CAUTA IN PRESA ….ATATATORI DE TOT RAHATUL CE SUNTETI , NICI UNA NICI ALTA SE ARUNCA VINA ORI PE STEAUA ORI PE DINAMO ORI PE RAPID SAU CRAIOVA DAR ADEVARATELE CAZURI DE ABUZURI NU SUNT TRATATE CU ATATA SERIOZITATE CAND VINE VORBA DE SUPORTERI IMPUSCATI SAU MUTILATI SAU ALERGATI PE STRAZI SI BATUTI LA SANGE.

HAI SICTIR!

io_zic (45 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:49

La cum prezentati avanpremierele meciurilor, ar trebui si voi, ziaristii, sa fiti judecati pentru instigare: RAZBOI IN GHENCEA, MECI PE VIATA SI PE MOARTE, PE MUCHIE DE CUTIT etc….

Ia razboi, ia cutite, ia lanturi…. Moarte inca nu. Asta a fost in Italia si s-au luat alte masuri, cum ar fi sa intre numai abonatii la meci…

Sebah (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:50

Ba,esti cea mai mare jigodie existenta.N-am vazut asa ceva,o natie de imbecili suntem.Auzi tu,ce acuze pentru un avocat.Si daca lucreaza cu echipa Steaua,care e problema?Ma,voi nu stiti cum sa mai loviti in Steaua.
Ratatilor,JURNALISTI ESUATI,duce-ti-va la Vochin sa va dea niste meditatii ca sunteti toti niste CRETINI frustrati.Mars dracu! TARA DE CACAT

CAINE (39 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:50

Decebal,

Ma uimesti ! In sens negativ. Adica esti prea emotiv.Orice om are dreptul la aparare iar meseria de avocat, din punctul meu de vedere, e o meserie INFECTA. E greu sa aperi un criminal, un pedofil, etc. DLE ZIARIST, PE CE LUME TRAIESTI ? NUMAI IN ANII 90 MAI AUZEAM ASA CEVA. NORMAL CA „TWEETY” TREBUIE BAGAT LA PUSCARIE, DAR ASTA E MERSUL LUCRURILOR. ALA (AVOCATUL) TREBUIA SA GASEASCA SCUZE CLIENTULUI ? E LOGIC ? PAI ATUNCI ,CALMEAZA-TE….

maxx (2 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:51

Cata manie proletara la jurnalistul de casa a lui dinamo.
Lasa-ne nea decebale ca esti ma rau ca tovarasii din vremea colectivizarilor fortate. Cata manie proletara poti sa ai in tine.
Du-te tare!

Ps: tu ai habar care este treaba unui avocat?

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:52

@ io_zic

Presa din toata lumea utilizeaza metafore de tot felul pentru prezentarea meciurilor. Dar asta nu inseamna ca suporterii trebuie sa implementeze la modul propriu si „mot-a-mot” ce scriu gazetele!

Sa avem totusi putina capacitate de a distinge lucrurile!

io_zic (45 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:55

@romario

Capacitatea de a distinge lucrurile o au numai unii.. Ala care da cu lantul si cu petarde si fumigene, fii precis ca nu distinge. Citeste „razboi”, se duce la razboi… Presa din toata lumea se adreseaza unui anumit „tip” de popor…Din pacate, noi suntem in Romania…

fritz (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:58

sunt suporter stelist si toata familia mea tine cu steaua . imi este rusine ca avocatul stelei il apara pe huligan . in cazul in care aceasta gorila , maimuta, om neanderthalian , om fara pic de creier va fi eliberat fara sa faca puscarie am luat decizia sa renunt la echipa mea de suflet .gigi becali si MM ar trebui sa ceara pedepsirea acelui vagabond , bataus . ce cauta acel animal cu lantul la meci ?? merita sa stea in puscarie pana cand o sa castige dinamo liga campionilor adica 100000000000 de secole ! hai steaua ! JOS HULIGANII !

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 12:58

referitor la avocat: daca se va dovedi ca el este platit de steaua pentru a-l apara pe golanul care a lovit cu lantul, atunci merita sa initiem o discutie.

In caz contrar, fiecare avocat poate prelua orice caz doreste, si sa spuna in fata instantei sau a procurorilor orice idiotenie vrea. Fiecare isi construieste cariera cum vrea el. Discutiile despre etica, moralitate si alte asemenea lucruri rarisime, ar trebui sa aiba loc daca avem dovezi clare.

Restul sunt pure speculatii! Si vorba in vant!

Domnilor, propuneti pe blog teme mai serioase!!

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:03

@ io_zic

Presa din Romania, livreaza catre publicul ei ce vrea acesta sa citeasca!
Altfel ar inchide pravalia maine, in zori!

daca subiectele ar fi toate de un anumit nivel, in principal legate de esenta fenomenului si legate de problemele reale ale fotbalului de la noi, si doar,asa ca anexe, barfe si alte mizerii din astea, s-ar putea ca tirajele sa scada repede si simtitor.

Nu e suficient ca eu sau altii cativa sa dorim sa citim anumite lucruri. E nevoie de mai multi…
Din pacate, nivelul este inca foarte jos, si asa va ramane pana cand, ne vom ridica putin peste nivelul genunchiului de la broasca, dar per total, nu doar cativa, sau cateva categorii de oameni.

Best regards,
Romario

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:06

Romario

ce te deranjeaza pe tine ca suntem interesati de violenta pe stadioane?
uite ca suntem si asta vrem sa citim!

gigi muschi (2 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:11

Frate omul are dreptate….Daca acest TWety venea si isi recunostea vina…ca la lovit pe cameraman…si platea pentru asta(totzi suntem responsabili pentru faptele noastre) atunci poate ca lumea il ierta…asta este a recunoscut omul a gresit…toti suntem oameni si toti gresim…dar sa vii tu cu un Panglicar de avocat(cea mai urata natie de oameni)…si sa spui pe post ca vezi tu domne ca nu avea un lant in mana …ca avea o lesa ca a plimbat cainele si ca ramas lesa la el(nu ma mir daca maine apare si cu o declaratzie luata cainelui ca …da domne lesa este a mea…)…si ca defapt nu l-a lovit doar a mimat ca loveste…..si poate ca nu a fost el…..ca nu se vede lovitura…este drum lung si neimtire mare…lasitate nu nesimtire…Despre acest individ(agresorul)nu spun nimic pentru ca nu il cunosc si nu il judec ca persoana…..insa pentru ce a facut si mai ales cum sa comportat dupa aceea merita sa ajunga la Puscarie…sa fie un exmeplu pentru ceilalti….Cat despre GIGI rusine oierule….tu care crezi in dumnezeu si esti corect si drept si ajutzi lumea amarata sa aperi un asa om RUSINE…

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:14

@ alex_poli-tim

te-ai grabit sa tragi o concluzie! gresita, evident!

Tocmai, ca sunt preocupat de violenta pe stadioane, de cea dinaintea si cea de dupa meciuri (ultimele 2, de cele mai multe ori cu urmarile cele mai grave).

Este necesara o dezbatere completa, dar nu filozofii ieftine, cu sticla de bere in mana! Vorba multa-i saracie!

Acest caz al reporterului batut putea fi prezentat in presa sportiva simplu, clar si concis: sa se anunte evenimentul, sa se anunte ca a fost prins idiotul, si eventual sa se anunte rezultatul anchetei. In ziar, timp de 2 zile, cate 4-5 pagini au fost alocate unei astfel de mizerii.

Este fix stilul stirilor de la ora 5 de la ProTV. Cu detalii, cu imagini sadice, cu tot meniul. Asta nu e dezbatere si nu rezolva problema, dar e o chestie care vinde ziarul… 😀

Reddog Alex (67 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:17

Ce sa-i faci…Orice avocat s-o fi crezand Johnnie Cochran…

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:17

e foarte ciudata treaba asta cu avocatul clubului care il apara pe oligofrenu’ ala..
incepem sa ne gandim la legaturile care exista intre conducere si galerie (adevarata masa de manevra..)
e f. posibil ca ferocele biped sa scape cu o amenda desi in vest infunda puscaria.. la noi legea e permisiva, la agresiune pedeapsa e minora 🙁
avocatul e chiar haios, initial am crezut ca-i tot peluzar 🙂
chestia aia cu „student, provenit din familie buna..” 🙂

PS:
incep sa ma bucur cand le spinarile jandarmii ii prind la inghesuiala si le rup spinarile huliganilor.

alex_poli-tim (55 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:20

Romario

ai dreptate!
cu toate astea, evenimentul a fost surprins in direct si orice presa din lume reactiona la fel..
asta-i presa comerciala si daca nu ti-e dor de presa de stat (cenzurata) obisnuieste-te sa traiesti cu asta!
din presa trb sa extragi ce-i util nu trb sa ai pretentia sa fie perfecta

gigi muschi (2 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:20

de HULIGANISM nu o sa scapam va spun eu….la noi este inca la inceput sunt putine grupari de hulingani….insa luatzi exemplul Angliei…ei se confrunta cu aceasta problema de zeci de ani….si au trebuit sa moara multi oameni pentru ca lumea sa se mobilizeze…sa apara legi care sa dea puteri sporite politiei (chiar au o lege….parca LEGEA 60 ii zice….aceasta lege spune ca dupa un meci sau inaintea unui meci au voie sa te perchezitioneze si sa te legitimeze fara ca tu sa ai vreun drept)…urmariti sa vedetzi cate eforturi sunt depuse pentru a stopa huliganismul…eforturi care daca ar fi trebuit orientate in alte parti…
asa ca asta este doar inceputul…pana nu o sa moara lume la stadion (sau langa stadion)…nu o sa facem nimic….nici noi nici politicieni….
Pana acum englezi au invatzat ceva….la meci sunt totzi cumintzi(se rezuma la instigari si injurii)…nu se bat…tocmai pentru ca dauneaza sportului in sine….insa dupa meci si inainte…IADUL pe pamant….

Romario (28 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:25

@ alex poli-tim

In nici un caz nu sunt nostalgic al vremurilor in care articolele erau doar ode si cantari si poezii inchinate cuiva!

Presa este si va fi mereu comerciala, pentru ca e un business la urma urmei. Dar, raman la parerea ca poate fi facuta mult mai profesionist decat acum.

Andy (12 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:27

Articolul publicat astazi pe site-ul Gazetei Sporturilor de catre Decebal Radulescu, dinamovist inveterat si detractor constant al Stelei, este pur si simplu rusinos si infamant. Autorul, intr-o combinatie de ipocrizie, ignoranta si rea credinta pune la stalpul infamiei un avocat care isi face meseria, in conformitate cu legea si statutul profesiei careia ii apartine, permitandu-si astfel sa arunce cu noroi intr-una din institutiile fundamentale ale oricarui stat de drept, in speta cea a avocaturii. Ii reamintim pe aceasta cale domnului Radulescu, ca, din fericire, Romania a depasit de ceva vreme epoca tragica in care oamenii erau dusi la „reeducare” in gulagurile comuniste, fiind condamnati in urma unor mascarade judiciare sumare si in care nu aveau nici cea mai mica facultate de a se apara! Ar trebui sa stiti sau cel putin sa va informati, domnule ziarist, ca in sistemul de drept al oricarui stat democratic, orice persoana, indiferent de gravitatea faptei savarsite, are dreptul la aparare si intotdeauna opereaza, pana la proba contrara, prezumtia de nevinovatie!

P.S.-ul articolului este absolut revoltator si de o marsavie dezarmanta, prin mesajul insidios pe care il contine. Astfel, mergand in nota obisnuita a linsajului mediatic de care a avut parte suporterul stelist in ultimele zile, acest „gazetar” si formator de opinie, isi permite sa insinueze o legatura amorala intre doua elemente absolut distincte (calitatea de aparator al unei persoane fizice cu cea de consultant pe probleme juridice al unei persoane juridice), insinuand, nici mai mult, nici mai putin, decat faptul ca manifestarile de violenta s-ar desfasura sub obladuirea clubului Steaua Bucuresti! Infiorator!

In incheiere, as dori sa adresez cateva intrebari retorice domnului Decebal Radulescu, si anume:

– Unde erati domnule ziarist cand reprezentantii institutiei care ar trebuie sa apere bunurile si viata cetatenilor, in speta Jandarmeria, ne calcau in picioare, ne gazau si ne impuscau ca pe vite?

– Unde erati, domnule ziarist, cand Gabi Safta, colegul dumneavoastra, a fost aproape linsat la o conferinta de presa, in „oaza de civilitate” a stadionului Giulesti? De ce nu ati luat atitudine atunci?

Capul sus, popor stelist! Impreuna si la bine, si la rau!

SURSA: http://WWW.FCSTEAUA.RO

NSD (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:28

Rădulescule, ești o labă tristă. Mai taci dracu din gură, că vaci vânt degeaba, imbecilule.

Iceberg (4 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:30

Poate sa fie si avocatul familiei Ceausescu …nu inteleg ce legatura are asta ….ca il apara pe twety ….parerea mea e ca ….decebal asta nu e dinamovist sau altceva …omu’ e doar retard.

ana (1 comentarii)  •  12 aprilie 2007, 13:33

ma decebale jurnalistul lui peste , e avocat asta e meseria lui; apara pe cine vrea si pe cine il plateste si orice persoana are prezumtia de nevinovatie pana se demonstreaza contrariul. cum tu esti ceva ce nu e prea clar; lucrezi pentru o revista sportiva sau un ziar de scandal care e platit de diferite persoane pentru a publica ce vor altii??? se vede ca nu esti impartial si stii ca poti fi dat in judecata pentru articol dar nici macar nu stii legea!!!mai bine taci ca esti pe dinafara

Comentează