Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Iubire interzisă

Vladi relatează cum au fost înjuraţi şi scuipaţi suporterii Stelei de către bodyguarzii  trimişi de patronul clubului

Cedez spaţiul de azi unui suporter roş-albastru care, pe blogul meu, a descris ce-a păţit la ultima partidă din Ghencea, cîştigată de Steaua […]

miercuri, 11 noiembrie 2009, 3:22

Vladi relatează cum au fost înjuraţi şi scuipaţi suporterii Stelei de către bodyguarzii  trimişi de patronul clubului

Cedez spaţiul de azi unui suporter roş-albastru care, pe blogul meu, a descris ce-a păţit la ultima partidă din Ghencea, cîştigată de Steaua cu 2-0 în faţa Unirii Alba Iulia. Înainte de a-i da cuvîntul celui ce semnează Vladi, precizez că sublinierile de mai jos îmi aparţin, iar că în text am intervenit puţin şi numai spre a-i conferi cursivitate.

„Luni seara, am plecat la meci direct de la serviciu. Am coborît din tramvaiul 41, dar un cordon de jandarmi mi-a blocat trecerea pentru că nu s-ar mai găsi bilete, s-ar fi vîndut. M-am urcat din nou în tramvai şi, pînă la capătul liniei, am constatat că jandarmii minţiseră. Multe case funcţionau. Am coborît iarăşi şi iarăşi am fost oprit de jandarmi, în ideea că şi ultimele case s-ar fi închis. Conform lor, chiar de 5 minute! Deşi pe trotuarul de vizavi am auzit acelaşi răspuns, că mă agit degeaba, am reuşit totuşi să mă strecor şi, după o coadă de jumătate de oră, am intrat în posesia biletului visat.

Pătruns pe stadion cam în minutul 15, m-am alăturat grupului de la tribuna a II-a care contesta conducerea clubului. În paranteză fie zis,m-am îndrăgostit de Steaua din copilărie, dar Steaua de-acum a încetat demult să mai reprezinte ce-am iubit eu. Prin minutul 30, au apărut cîţiva indivizi dubioşi şi nu trebuia să fi geniu pentru a-ţi da seama că fuseseră trimişi de Gigi Becali pentru a potoli spiritele. Asta însemnînd pentru ei înjurături de mamă, de neam şi de rasă, ca şi ameninţări cu bătaia. «Vă sparg pe toţi!», «Vedeţi voi afară!», «Sînteţi nişte … !» etc., ca să mă rezum la exemplele ce pot fi reproduse.

O dată cu repriza secundă, a venit şi a doua rundă de ameninţări şi de intimidări. Deranjaţi că nu încetăm să strigăm «Becali, pleacă!» şi «Gigi, Gigi, lasă-ne!», indivizii respectivi s-au intercalat printre noi ca să ne sperie şi să ne determine să tăcem. Unul pe care am înţeles că-l cheamă Marcel s-a aşezat pe scaunul din stînga mea şi m-a fixat cu privirea. M-a făcut cum i-a venit la gură, «chior», «ochelarist», «handicapat» şi «pitic», după care, observînd că scandez mai departe, m-a scuipat de două ori în faţă! M-am şters, dar am continuat, aşa că, după vreo 5-10 minute, s-a retras, nu înainte de a mă înjura copios.

Aceasta e, pe scurt, povestea meciului de luni şi a modului în care steliştii sînt trataţi de cei ce reprezintă Steaua!!!! În ceea ce-l priveşte pe Marcel, îl asigur că ne vom vedea şi data viitoare”.

Deoarece nu-i singura variantă de acest gen care mi-a parvenit, n-am nici un motiv să cred că lucrurile s-au petrecut altfel. Ca atare, trebuie să admit, şi să admitem, că gîlceava dintre fanii roş-albaştri şi finanţatorul clubului din Ghencea s-a transformat Într-un adevărat război. Probabil că fiecare tabără e vinovată că s-a ajuns aici, la fel cum e îngrijorător faptul, de-a dreptul alarmant, că nici una nu pare dispusă să cedeze. Publicul nu se lasă, în vreme ce Gigi Becali, candidat la preşedinţia României!, nu ezită să-şi asmută bodyguarzii împotriva contestatarilor.

Dar cel mai trist aspect e acela că, deşi unii dintre ei obişnuiesc să mai sară calul, suporterii Stelei se simt din ce în ce mai tare şi din ce în ce mai des trădaţi în iubirea lor. Puşi în imposibilitatea de a-şi manifesta dragostea faţă de o echipă pe care, asemenea lui Vladi, declară că o iubesc din copilărie. Şi nu există pe lume prostie mai mare decît să-i interzici cuiva să iubească!

Comentarii (45)Adaugă comentariu

dinamovist (31 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 15:53

sunt dinamovist pana in maduva oaselor,un suporter de la tribuna intai si cand vad ce face un camatar de fotbal unor SUPORTERI imi vine sa vin in ghencea sa-i sustin si eu,m-am pus in locul lor si este inadmisibil ce sa intamplat.beeee pleaca din ghencea ps. daca tot trimite maimutele eu zic sa ********

misujon (2 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 16:20

Din Campina,PH: Frati Stelisti nu va lasati! Continuati,ajutati-ne,ajutati milioane de suporteri,salvati zeci de ani de glorie!
Tineti-o tot asa!!!!

azxs (18 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 16:36

Curaj, suporteri! Nu mai ciobanul rezista mult la Steaua!
Free Steaua!

BULA (179 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 16:46

@dinamovist,

asta chiar ar fi tare, ca suporteri dinamovisti si rapidisti , sa vine in Ghencea sa sustina cauza suporterilor stelisti !!!

Dar are poporul roman, o asa constiinta?!! DACA S-AR FACE ASTA, SIGUR Voda Kakareaza ar claca !!!!

LA fel sa se faca si pe stadionul Dinbamo, in Giulesti!

Pina cind suporterii BUCURESTENI , nu vor intelege, ca maninca aceiasi piine, si ca miine se poate intimpla si lor, NU se va scapa de acesti camatari’excroci’patroni’securisti, scapatati de FSNul lui Iliescu !!!!!!!!!!!!!!!!

M (3 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 17:36

Acesta este adevarata fata a lui becli si mai vrea si presedinte nu ne este deajuns ca avem unul lafel de nebun, baieti nu va lasati eu zic toti rapidist, dinamovisti, stelisti sa ne unim pentru o cauza dereapta forta dreptatea

micky (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 17:41

nea ovi , am niste poze ptr gigi , .. unde sa le trimit ?

nicusor chis (2 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 17:54

Citesc zilnic ziarul pe net de departe de tara,marturisesc ca nu ma simt suporterul nici unei echipe in particular(poate Urziceni pentru spiritul lor de lupta,dar parca si aici Dan se intrece cu gluma citeodata),dar ce se intimpla in Ghencea acum e peste puterea de imaginatie a unei minti normale .E multa mizerie in fotbalul nostru,si cred ca totul porneste de la niste presedinti(patroni) de club care nu au nici o treaba cu un fotbal normal,cauta doar circul,dar ce face Gigi e strigator la cer,du-te ciobane si lasa-ne sa respiram putin aer curat!!!

mihaiD (7 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 17:59

Nu sunt suporter stelist, dar valoarea si istoria Stelei nu pot fi contestate de nimeni si este cu atat mai trist ca acest club sa apartina unui individ semianalfabet si iliterat, cu o anumita avere. dle Ioanitoaia, suporterii nu ‘sar calul’ de loc, nu fac decat sa ii raspunda acestui delicvent cu aceeasi moneda, sau am uitat felul in care el si altii din neamul lui injura, jignesc si ameninta, live din studiourile de televiziune bucurestene. Modul de manifestare al suporterilor este justificat.

Milici (440 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 18:08

Internetul creaza premizele realizarii de REALITATI VIRTUALE PARALELE functie de INTERESELE fiecaruia , mai ales ca mai toti opereaza sub ANONIMAT.
A pune baza pe astfel de realitati e un risc pe care ar trebui sa-l ASUMATI dle Ovidiu.
Asadar toti am auzit SCANDARILE si blandele TIPURITURI referind UE si FAMILIILE din MECIUL Steaua-Alba Iulia urmarind GSP TV.
Probabil ca ele APARTIN BODYGARZILOR lui JJ, asta am dedus citind articolul de mai sus.
Dac ma insel cine altcineva decat SUPORTERII care lupta pentru o LUME CIVILIZATA, DEMOCRATA si NONVIOLENTA?
NIMENI nu se ocupa de astfel de oameni, ei TRAIESC IN DEMOCRATIE, au DREPTUL sa INJURE, INCALCE LEGEA etc.
JJ pLateste amenzile grele si cand incearca sa FACA CEVA, desi NU E TREABA LUI, bodyguarzii sunt caracterizati ca niste ciumati.
Ce sa mai vorbim de cei care vor sa VADA meciul CIVILIZAT sau eventual cu FAMILIA.
Evident ca exista si un procent de spectatori gen ANONIMUL Vladi (posibil tot un VIRTUAL).
Ei sunt cam asemanatori:
_au loc de munca, sunt cinstiti, buni colegi
_iubesc STEAUA de mult timp dar nu pe cea de azi
_tocmai au terminat facultatea (de zugravit)
_accepta INJURATURILE dar nu le profereaza.
Morala-Nimic nu e ce pare a fi, ce am AUZIT e o FACATURA, suporterii sunt BUNI, JJ trebuie DAT AFARA.

bimbi79 (15 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 18:16

Domnule Ioaniţoaia,

Nu neg povestea „suporterului” stelist.
Dar, afirm, cu toată tăria, că este incompletă… voit incompletă.
Scandările huliganilor au fost: GIGI !”
S-a auzit mai mult decât clar şi TV.
Intervenţia s-a făcut în urma scandării acestor sloganuri „CIVILIZATE”
V-am mai spus-o şi cu alte ocazii: Sunteţi ziarist, chiar unul peste medie. Vă rog să fiţi imparţial, cinstit şi corect.
Iar, pt. galerie, un mesaj:
Suntem o ţară democratică, civilizată, sau măcar aşa pretindem.
Nu încercaţi să vă mai faceţi dreptate singuri. Acţionaţi-l în justiţie, iar acest for COMPETENT, va da un verdict, partea care va pierde fiind obligată să-l respecte.
O seară bună !

Luke (7 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 18:18

Eu consider ca palma cea mai rasunatoare posibil este ca NIMENI sa nu se mai duca la un meci al Stelei.
Stiu ca e greu pt echipa – insa va fi lovit f clar „finantatorul” – inclusiv la buzunar deoarece o parte din bani sunt pusi deoparte si din vanzarea biletelor.
Daca se va duce apoi din punct de vedere al popularitatii,mediatizarii si profitului la vale nu va avea decat sa se retraga deoarece acestia sunt pilonii pe care sta:
– sa castige popularitate (ca se vede presedinte)
– sa castige bani.

Asadar, desi e dur, consider ca asta e o solutie.

Cristian (14 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 18:31

Si ce propuneti sa facem?! stadionul va ramane gol, de fapt a ramas deja.
cum se face ca din 40-50 de huligani, drogati, leprele societatii, cati sustine Becali ca-l contesta…sunt interzisi 3600 de suporteri!!!!!! mi se pare incredibil ca nimeni nu ia atitudine!
Eu sunt suporter Steaua, m-am trezit cu dragostea de Steaua in casa. Nu am fost de partea nimanui la inceputul scandalului..e drept nu sunt de acord cu modul in care Becali intelege sa sustina clubul, insa nu eram de acord nici cu suporterii care au uitat sa sustina echipa. Acum insa, cand vad atata nedreptate, nu mai am cum sa raman neutru. Becali trebuie oprit! nu se mai poate!

Si va intreb: nu este ilegal, intr-o tara libera, sa ingradesti libertatea cuvantului?!

situatia in care se afla Steaua, Dinamo, Craiova chiar si Rapid, situatia in care se afla nationala… nu au cum sa nu fie in legatura. Si acest lucru nu are cum sa nu-l doara pe un om, care pana la urma, doar iubeste fotbalul romanesc(sau care a iubit, pentru ca fotbalul romanesc s-a transformat in circul televiziunilor de, asa zis, „sport”)

ionut (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 18:42

Sa vina un investitor care vrea sa faca performanta,vedeti si dumneavoastra scandalul dintre Domnul Gigi Becali Fin si Domnul Gica Hagi Nas.
Eu vreau sa se impace si sa faca performanta cu steaua in europa,nu se merita sa tii dusmanie,ura,si asa mai departe.O seara frumoasa va doresc

dinamovist (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 18:53

Sunt dinamovist si sunt alaturi de suporterii care il contesta pe becali!!!…nu e problema mea de ce il contesta,insa in anul 2009 sa vezi ca un sechestrator proaspat eliberat din puscarie,isi trimite ,,gorilele” sa puna la ,,punct” niste oameni care il contesta mi se pare strigator la cer!…Asta e romania,tara care tolereaza orice….

gelu (2 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 18:58

stelist de 25 de ani de cand m-am nascut
cand citesc asa ceva imi lacrimeaza ochi de ciuda pt ca simt ca nu pot/putem face nimic in fata acestor oameni de rahat.

RESPECT VLADI,

voi fi alaturi de tine la meciul urmator desi nu te cunosc

CaineRrosu (32 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 19:25

si eu m-as alatura suporterilor stelisti pentru ” actiuni” impotriva oierului, inclusiv mergind la meciurile stelei meci de meci ! cu aceasta ocazie , poate, ar dispare si verii lui, mitica, etc …

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 19:29

pentru bimbi79 (de ieri)
Domnule, dumneata chiar inventezi! Lăsînd virgulele dintre subiect şi predicat, îmi permit să-ţi aduc aminte că m-am numărat printre cei care l-au susţinut insistent şi energic pe Bergodi. Dumneata însă răstorni situaţia, ba mai faci şi pe moralistul! Ce să cred, că eşti de rea credinţă?!

SUD (3 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 19:53

Ce sa caute niste „gorile”(trimise de un canditat la functia suprema a Romaniei) sa faca ordine,exista organe abilitate.Respect fetelor din prima linie care si-au exprimat opinia in fata amenintarilor acelor bestii.Poate si ele sunt drogate,poate vin doar asa, ca acolo se injura si le place.NU,toti cei care il contestam pe cioban o facem pt ca iubim STEAUA pana in maduva oaselor.

pancone (4 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 20:12

ii doresc lui nea’ Gigi viata eterna, sa traiasca si sa conduca sTEAUA asa cum o face acuma vreo 120 de ani… sa vedeti si voi stelistii ce inseamna divizia B….lupta Gigi….nu te lasa … 😉

fuller (19 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 21:17

Domnule Ioanitoaia, va cred pe dvs si pe suporter in cele afirmate. Inca nu reusesc sa inteleg cum un personaj ca Becali a ajuns sa fie reprezentatul nostru la Bruxelles si candidat la presedentie. Societatea romaneasca e foarte bolnava… Cat despre ceea ce se intampla in Ghencea, sant de acord cu Luke – modul civilizat in care Becali poate fi indepartat este ca NIMENI sa nu mai vina pe stadion (in afara poate de garda platita de Becali), nici macar cu bilete gratuite. Sa nu ne lasam cumparati de Becali, si sa aratam ca sportul e mai mult decat doar o afacere.

2449 (6 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 22:30

da ma e rau, da’ macar asta baga bani. e analfabet dar macar le zice in fata, etc. va amintiti domnilor ? acuma „ciocu mic” . suportati ca voi l-ati pupat in dos si l-ati votat ani de zile.

hingheru’ (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 22:41

Pentru # 9 Milici

OK:
1. Am un loc bun de munca (platit f. bine) in USA.
2. Iubesc Steaua de mult timp, dar nu pe cea de azi.
3. Am terminat facultatea (matematica), am doua mastere, un doctorat, doua postdoctorate, articole publicate in numar mare si, probabil, peste puterea de intelegere a domniei tale.
4. Accept injuraturile, DAR le si PROFEREZ (iti trebuie ceva minte pentru a realiza ca in fata unora numai asa te poti face „respectat”. Sad but true!)

Morala: nimic nu-i ceea ce pare a fi, unele lucruri depasesc chiar si realitatea perceputa in virtutea bunului simt.

Pana Cand??? (48 comentarii)  •  11 noiembrie 2009, 23:15

PANA CAND??? Trebuie sa SUPORTAM, toate jignirile acestui NECIOPLIT zis „CIOBANUL”?
O intrebare D-le Ioanitoaia!? Justitia Romana unde petrecea, cand acest personaj „Cioban” instiga la violentza? spunand (vreau sa vad sange, sa puna cainii pe ei SAMD)?
P.S Din cate inteleg eu (poate si altii) Dl becali are voie sa injure, sa instige la violenta dar suporterii nu?

corneliu (116 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 0:29

Lasati-va de iordane! VOI NE-ATI INDEPARTAT DIN GHENCEA CU VIOLENTA VOASTRA! INSTIGATI PANA PA PAROXISM DE MASS-MEDIA DIN ROMANIA! NUMAI TOT TRANCANITI CU IUBIREA VOASTRA1 VOI NU SUNTETI SUPORTERI VOI SUNTETI PROVOCATORI PLATITI!! ATI VAZUT CA PENTRU RETING SI TIRAJE MARI MASS-MEDIA VA LAUAT IN BRATE SI VA BATETI JOC DE MUNCA JUCATORILOR! dATI-L IN JUDECATA PE BECALI, DEMONSTRATI IN PIPERA, DAR LASATI CLUBUL STEAUA IN PACE!

Ilie (369 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 0:56

Titrul articolului ar fi trebuit mai degraba sa fie ‘Definitia Prostiei sau a Iubirii’. Sau a amindoura.

Felicitari !

corvinul (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 1:00

Sunt pentru suporterii stelei,si ar putea lasa stadionul gol ca asa sar vedea puterea lor prin neprezentare.jandarmeria nu isi merita statutul in acest stat numit Romania pangarit de gasti politice .Hagi poate salva Steaua.

IO (11 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 1:33

Nu conteaza daca istoria lui Vladi e adevarata sau nu!!!!

1) JJ a interzis >3000 suporteri
2) Steaua are maxim 3000 suporteri la meci
3) SUporterii Stelei il contesta pe JJ (cei 3000 ramasi)

Concluzia logica (de necontestat): JJ mai are fix 0 fan (eventual citiva din cercul de apropiati, nesemnificativi)

4) JJ trimite bateGarzii in tribune
5) BateGarzii au ca singur argument (se aude clar pe inregistratea audio) „Injurati-l afara dar nu pe stadion” :))))))

Concluzie logica: Chiar si apropiatii Oierului isi dau seama de penibilul situatiei

6) A mai fost un personaj in istorie care a ordonat ucidera copiilor doar pentru a-si proteja dinastia (cu toata elocinta religioasa pe care o afiseaza non-stop nu cred ca JJ stie despre cine e vorba) dar a esuat

Concluzie logica: JJ ai pierdut razboiul!!!

Game over ….

IO (11 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 1:39

Inca o nota tot de la mine:

Iubesc STEAUA! Sunt suporter de tribuna 2 sau 1! Nu am legatura cu nici o galerie, care uneori mai sare calul, dar am inghetat alaturi de inca 5000 de fanatici asteptind ca meciul cu Villareal sa continue 🙂 (… doar ca sa dau 1 exemplu).

STEAUA de azi nu mai e a mea!!! Eu nu mai calc la stadion pina cind Ciobanul nu e out!!! Nici macar la TV nu ma mai uit! Acum Steaua e doar o intreprindere privata condusa prost, prin care eu nu ma mai pot identifica!!!!!

Noapte buna … 🙂

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 7:40

BINE SPUS IN ARTICOL SI SE POATE CONTINUA DAR, SA FIE CLAR, mielul gigi becali, NU MAI E SUPORTAT IN GHENCEA. SI ATUNCI DE CE ATATA INCAPATANARE DIN PARTEA UNUI individ ca patronul STELEI CE A VORBIT DE RAU MARILE GLORII ALE CLUBULUI STEAUA. SI-A BATUT JOC DE O TARA INTREAGA SI CULMEA OBRAZNICIEI, VREA SA FIE PRESEDINTE IN ROMANIA. AFARA CU mielul gigi becali DIN GHENCEA, AFARA CU el CA EUROPARLAMENTAR, SI AFARA CU el DE LA PRESEDENTIA ROMANIEI. CULTURA lui gigi becali ESTE DE DOI LEI, CAPACITATEA DE GANDIRE SI INTELEGERE LA NIVEL CEREBRAL ESTE EGALA CU ZERO, DISCERNEREA FENOMENELOR SOCIALE, POLITICE, ECONOMICE, RELIGIOASE, ETC. SANT NULE DE DREPT IN MINTEA lui gigi becali. E O RUSINE NATIONALA SA PROPUI PE gigi becali PRESEDINTE AL ROMANIEI. E MAI RAU SI MAI INCOMPETENT CA NICOLAE CEAUSESCU. gigi becali VA FI PE ULTIMUL LOC IN ACEASTA CAMPANIE PREZIDENTIALA. IN FINAL, DACA gigi becali NU VA PLECA DE BUNA VOIE DIN GHENCEA, ATRAG ATENTIA CA VA FI RAZBOI TOTAL IN GHENCEA. DACA gigi becali PARASESTE GHENCEA IMPREUNA CU TOATA GASCA LUI, CLUBUL STEAUA VA REDEVENI CE A FOST ODATA, ADICA O GLORIE A ROMANIEI. HAI STEAUA ! HAI BASESCU CACI PE TINE TE VOTEZ ! HAI ROMANIA !

ADRIAN (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 7:48

EU NU SUNT DE ACORD CU CEI CARE SE TOT DAU NEDREPTATITI. CONSIDER CA ATATA TIMP CAT VI LA STADION SI TOT MECIUL NU FACI ALTCEVA DECAT SA AI UN COMPORTAMENT SI LIMBAJ OBSCEN, ASTA MERITI,SA FI INTERZIS.AS MERGE CHIAR MAI DEPARTE SI AS FI DE ACORD SI CU SANCTIUNI PENTRU CEI NOTORII. EXISTA SI MODURI CIVILIZATE DE A NE MANIFESTA NEMULTUMIREA, ALTII FLUTURA BATISTE, DAR PT NOI E MULT MAI USOR SA JIGNIM PERSOANE SI FAMILIILE LOR. PRESA AR TREBUI SA MAI VORBEASCA SI DE NESIMTIREA ASA ZISILOR SUPORTERI SI SA NU I MA TINA IN BRATE PENTRU CA MULTI DINTRE EI SUNT NISTE GOLANI CAREINTELEG GRESIT NOTIUNEA DE SUPORTER.
CONSIDER CA NU SUNT SINGURUL CARE GANDESTE ASA. NU IMI PLACE BECALI,DAR E MAI JOSNICA ATITUDINEA SUPORTERILOR.

cezar (10 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 11:25

Domnule Ioanitoia,
Va urmaresc la tv de cind era CANAL 31…primele procese ale etapelor…
Sa stiti ca si suporterii au sunt vinovati,chiar GOLANI si DERBEDEI asa cum sunt numiti de becali.
Sunt STELIST de la 5 ani ,cind m-a luat tatal meu la stadion…
Dar la meciul cu Fener din tur,am avut ghinionul sa am bilet la tribuna a 2-a,usor lateral stinga,deasupra tunelului catre vestiare ,linga grupul „aparte” de suporteri bolnavi la cap care injurau pe cei care nu strigau impotriva lui becali!
La pauza mi-am schimbat locul undeva catre peluza 1.
Daca suporterul din tramvai a fost la acel meci si i-a injurat si el pe cei care nu strigau impotriva lui becali,
atunci merita ****
Asa ca nu le mai luati atita apararea…

BUrcea Andrei (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 11:53

Domnule Ionitoaia sa stiti ca nu prea aveti dreptate, eu sunt un suport stelist de mic, insa ceea ce au ajuns sa faca asa zisele galeri de fotbal depaseste cu foarte mult orice granita a civilizatiei.De ce s-a ajuns aici este irelevant, bun a gresit patronul ca i-a zis lui x sau lui y ca e ***** sau mai stiu eu cum,dar domnule IOANITOAIA cu ce a gresit acel CAMERAMAN de la CLUJ spre exemplu?

Eu merg la stadion impreuna cu sotia de circa 6 luni de zile nu am mai pasit in Templul Fotablului ROmanesc, (exceptie fiind meciul cu Dinamo).
Bun ajung la stadion impreuna cu familia si niste prieteni si ne indreptam spre stadion, toate bune si frumoase, apropaoe de intrarea in stadion mai exact langa terenul artificial de fotbal de langa linia lui 41, am vazut cea mai cumpltia imagine posibila si anume, un grup de jegosi ca nu le pot spune altfel apartinand de galeria stelei au luat la bataie o femeie si i-au aruncat copilul PE SINA DE TRANVAI, stiti de ce ? pentru ca, caruciorul era ALB CU ROSU, asa ceva este inadmisibil pur si simplu au luat caruciorul cu tot cu copil si l-au aruncat pe linia tranvaiului 41, numai in Romania se poate face asa ceva, de atunci am renuntat definitiv sa mai merg la vreun meci al stelei, da nici eu nu sunt de acord cu conducerea stelei si cu unele decizi dar de a aici si pana la asa ceva este cale lunga se numeste BARBARISM… tin sa va precizez ca sotia mea a avut curajul si a filmat cu telefonul mobil acei suporteri, imediat dupa meci ne-au dus la politie si am depus o plangere, iar cei de acolo ne-au raspuns SEC NU ESTE DE COMPETENTA NOASTRA.

Eu zic ca in acest razboi 75% din vina o au asa zisi suporteri, care de fapt si de drept acuma ca le place unora ca nu le place sunt numai RATATI, numai copii de 16,17,18 ani care nu au nici o treaba cu viata, ei niciodata nu au venit la stadion doar ca sa se uite la meci, ei vin la stadion doar sa fie batuti si sa se bata atat, pot spune chiar despre ei ca sunt niste nulitati ale societati, si o sa vedeti ca in scurta vreme aceste nulitati usor usor vor disparea, pana atunci vedem meciurile stelei la televizor.

pensionarul (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 11:57

Dl ioanitoaia Va citesc in fiecare zi pt ca-mi place stilul dv(sincer nu impartasesc mereu punctul dv de vedere).Am folosit paranteza pt a justifica faptul ca un ziarist bun,cum eu va consider,nu scrie ce vrea sa citeasca marele arbitru,cititorul,ci scrie mereu ce gandeste.Sunteti delicat afirmand ca” probabil fiecare tabara este vinovata”.Nu probabil ci sigur(este parerea mea).Unii injura 90 de minute,mai rup si scaune sau arunca cu petarde iar iar altii gasesc metode jenante sa-i opreasca pe primii.Libera exprimare nu se dfineste prin a injura,iar ordinea(legea)nu se impune cu forta(fizica,verbala…mitocanii).Sa aruncam cu piatra numai spre patron nu cred ca-i o solutie.Cred ca punctul dv de vedere,exprimat clar,fata de iesirile in decor ale unei parti din galeria Stelei si separat fata de masurile neortodoxe ale Dl Becali ar reprezenta baza de plecare a unei discutii,armistitiu eventual,galerie vs Becali.Eu cred ca mai exista loc pt o convietuire civilizata(mai greu pt impacare) plecata de la un punct de vedere echidistant exprimat de ziaristi privind ambele „baricade”.

Armanovici (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 12:02

Mai oameni buni, cei care ne faceti huligani: am 30 de ani, 2 fete, slujba, studii superioare. Nu sunt un pusti frustrat cum fals afirma unii.
Ce fac, fac din pasiune pt Steaua!
Protestele civilizate nu au efect impotriva unui huligan necivilizat ca g.b.
Lumea a ajuns la capatul rabdarii, dupa anii in sir de „pleaca gigi si lasa-ne”. De aia am devenit radicali. Orice incurajare a echipei in mom. de fata inseamna incurajarea incompetentei, sclavagismului, nepotismului si violentei.
Nu mai suntem dispusi sa facem asta pana nu pleaca!
Si suntem tot mai multi!

BAR (4 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 12:22

AM 20 DE ANI INCARE NU AM LIPSIT LA NICI UN MECI AL STELEI AM PESTE 200 DE DEPLASARI PT STEAU NICI NU VREAU SA SPUN CE SIMT CIND VAD CUM VB DL ARGASEALA DESPRE NOI SUPORTERI IAR FAPTUL CA NEAU INTERZIS NE FACE SA ADUNAM MAI MULTA URA PE ACESTI OAMENI STEAU ESTE O DRAGOSTE O PASINUE CARE NE FACEA SA UITAM DE VIATA INFECTA DE SISTEMUL PLOTIC DE MUNCA DE TOT IAR ACUM VIN DOI OMENI SASI BATA JOC DE TOT CUM CREDETI CAI PUTEM VEDEA PE ACESTI OAMENI CUM CREDETI !!!

bimbi79 (15 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 12:46

pt. Armanovici

Domnule, să-ţi trăiască fetiţele !
Este, din păcate, singurul lucru de bine, pe care ţi-l pot spune.

Probabil că studiile superioare le-ai făcut înaintea liceului, iar cei 30 de ani (vârsta) au trecut degeaba.

1. Ai auzit de PROPRIETATEA PRIVATĂ ? Ce este aşa greu de priceput că NIMENI, în orice domeniu de activitate, nu-i poate cere PATRONULUI să vândă. Cei care au afaceri le conduc, bine sau rău, aşa cum cred ei de cuvinţă, pt. a produce profit.

2. Ai auzit de JUSTIŢIE ? Orice conflict de orice natură, într-o ţară civilizată, democratică se rezolvă de către acest for competent. Iar, între voi şi conducerea Stelei este un conflict. DE CE NU VĂ ADRESAŢI JUSTIŢIEI ?

Armanovici (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 12:47

@burcea andrei: evident ca exista asemenea animale printre suporteri! Si la Roma si la Milano, oriunde sunt dezaxati!
Locul lor e in afara societatii!
Dar nu poti generaliza.
Si nu e logic ca gorilele lui g.b. sa imparta dreptate.
De ce nu te-ai scandalizat cand gorilele au batut copii la sud in 2005?

sud (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 13:43

D-nule Burcea esti un mare mincinos,nu cumva esti argatul?Aceea mama nu putea fi pe langa terenul artificial din simplul motiv ca nu ar putea merge cu caruciorul pe acolo fiindca drumul este plin de namol,pietre,denivelari (ca-n Romania),iar daca era pe partea opusa greu de crezut ca acei ****** cum ii numiti dvs ar fi traversat strada sa arunce acel carucior pe linia de tramvai fara ca cineva sa intervina.Deci in concluzie nu mai minti!

sud (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 13:45

PS:ASTEPTAM FILMUL!

shampang (11 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 14:04

dupa relatarea „suporterului” vladi ,jandarmii erau dinamovisti deghizati care au incercat sa-l impiedice sa intre pe stadion , odata ajuns , a inceput sa injure timp de 90 de min. , dupa meci a mers la o carciuma , a ras 3-4 beri dupa care sa dus acasa . adoua zi la servici a povestit colegilor cum i-a dat el ******* becali .

redknapp (17 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 14:06

Este evident ca lucrurile au scapat de sub control, in primul rand datorita celui care in paranoia lui se crede detinatorul adevarului absolut.
Nu este departe ziua in care vom vedea bodyguarzii lui Gigi linsati de catre suporteri.
Incercarile lui Gigi de a impiedica fronda suporterilor nu va duce decat la intarirea unitatii acestora
Daca acest lucru se intampla in Giulesti trebuia sa se opreasca circulatia trenurilor pe calea ferata
Nu este o instigare la violenta, ci doar un punct de vedere care mai devreme sau mai tarziu va fi catalogat ca fiind realist

Ilie (369 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 15:03

Dle Ioanitoia,

V-am citit cu emotie articolul de mai multe ori.
COnsider ca nu se putea exprima mai elegant ceea ce se intimpla cu cel mai inalt club de la noi.

Cristian (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2009, 15:41

Nu sunt drogat, vagabond, ba mai mult, am si un loc de munca (cadru militar), o varsta despre care se spune ca barbatii sunt la maturitate, am si doi copii. Recunosc, nu am fost posesorul vreunui abonament la Steaua (si bine am facut!) insa sunt suporterul acestei echipe de 35 de ani. Initial, vazand interdictiile impuse in ultimul timp (e vorba de cele aplicate suporterilor-care pana la un punct, au dreptate) m-am hotarat sa boicotez conducerea prin neparticiparea ca spectator la meciurile de acasa. N-am rezistat. Astfel ca, si aici vreau sa-l completez cumva de dl. Vladi, mi-am procurat bilet la meciul cu pricina, in Sectorul 1,Tribuna I. A inceput meciul, cu scandari (pe alocuri grosolane), venite dinspre o peluza si Tribuna II, scandari asupra carora nu ma opresc, fiind binecunoscute. Ce mi-a atras atentia insa, dupa circa 15-20 min. de la inceperea partidei, pe ultimul rand de sus (gol dealtfel) al Tribunei I,Sectorul 2, si-au facut aparitia doi tineri imbracati sport (trening, caciula, fular-ultimul din urma fiind inscriptionat Steaua) care au inceput sa injure spectatorii de la galerie intr-un mod ce nu poate fi descris,in special cu trimitere la rudele defuncte ale spectatorilor in cauza. In continuare, aceste injurii au fost pigmentate de cuvantul „sclaveti” care s-au terminat intr-un final cu expresia „La Palat nu aveti curaj sa mergeti,ba!”, ceea ce ma facut sa cred ca cei doi tineri nu s-au asezat intamplator acolo. Asta cu atat mai mult cu cat la aparitia lor au venit si un numar de 4-5 agenti de paza, care insa nu au intervenit in vreun fel.
Oare de ce spectatorii-suporteri au fost numiti „sclaveti”? Sa fi fost cei doi tineri purtatorii de cuvant ai patronatului din Ghencea. Daca da, atunci eu consider ca este grav, cu atat mai mult cu cat este emanata de la un candidat la Presedintia tarii. Astazi sunt „sclaveti” suporterii, maine cine va urma?
Suntem (cred!) inca o tara democrata in care binenteles, un latifundiar, persoana publica si om politic nu-si trimite gealatii sa faca „ordine” cu mijloace care amintesc de mafie sau de o miscare celebra a perioadei interbelice. Suntem in Europa secolului douazecisiunu.
Suporterul are si el partea lui de vina, reflectata prin obscenitatile scandate care nu fac cinste unui om. Suporterul mai are insa o vina: tine cu o echipa de traditie, care este in primul rand un bun national, apoi un brand, fiind invatat cu rezultate, rezultate ce nu mai sunt posibile in prezent din cauza unei conduceri dictatoriale si rudimentare in plan managerial, fotbalistic si nu numai.
Va multumesc!

Un suporter stelist din Buzau (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 23:16

Asa cam sunt lucrurile in Romania,acum pacat de echipa si cand spun echipa ma refer la jucatori si la ce este mai important,la suporterii ei.

alex (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 23:52

Ce era echipa asta odata si ce-a ajuns acum ! Pacat !

Comentează