Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Reconstrucția „naționalei”, o vorbă goală!

E regretabil că România, terminînd la egalitate cu Franța și cu Belarus, n-a cîștigat nici un meci disputat pe Național Arena, dar mai trist e că ea a mai pierdut o calificare.

Cînd muntenegrenii și-au asigurat prezența la barajul pentru […]

luni, 10 octombrie 2011, 9:33

E regretabil că România, terminînd la egalitate cu Franța și cu Belarus, n-a cîștigat nici un meci disputat pe Național Arena, dar mai trist e că ea a mai pierdut o calificare.

Cînd muntenegrenii și-au asigurat prezența la barajul pentru CE 2012, unde speră să ajungă pînă și armenii, “tricolorii” vor privi încă un turneu final la televizor. Ca atare, s-ar pune din nou, a cîta oară în ultima vreme?, problema recon struc ției “naționalei” noastre. Se pune însă, după părerea mea, în mod fals, ca să vorbim discuții, să ne aflăm în treabă!

În ce-ar consta reconstrucția? Practic, în întinerirea lotului și a echipei, nu?, în primenirea lor. Atît că nici fostul selecționer și nici actualul n-au rămas datori în această privință. Din păcate, ei n-au obținut rezultatele dorite, dar au promovat destui tineri. Răzvan Lucescu, printre alții, pe S. Lung jr., Rîpă, Gardoș, Papp, S. Ilie, Răduț și Sburlea, iar Victor Pițurcă, în ciuda timpului scurt avut la dispoziție, pe Mățel, Chiricheș, Chipciu și Strătilă. Evident că e un capitol la care nu putem să le reproșăm prea multe. Ambii au căutat, cu observația că Răzvan a tras destule gloanțe alături de țintă.

A socoti tinerețea un element ce garantează succesul, ori măcar îl grăbește, mi se pare o idee forțată, trasă de păr. Deoarece tinerețea indică o vîrstă, dar nu înseamnă automat și valoare, aici lucrurile încep să se încurce. Dovadă că nu toți dintre debutanții enumerați mai sus au convins, ba unii chiar au dezamăgit. Au dispărut la fel de repede cum au apărut.

În context, mărturisesc că m-a surprins o declarație a lui Dorinel Munteanu. Antrenorul campioanei se îndoia că Pițurcă îi va mai convoca pe Mutu și pe Tamaș în campania pentru Mondialele din 2014. Înainte de orice, probabil că obiecția Neamțului viza etatea celor doi, 33 de ani și, respectiv, 28. Logic că, apropiindu-se de 32 de ani, în aceeași categorie a “bătrînilor”, pasămite incapabili să mai ducă greul unor preliminarii, ar putea fi inclus și Sînmărtean, revela ția stagiunii în curs. De ce nu și D. Goian, suspendat la ora partidei cu Belarus, dar și el urmînd să împlinească în curînd 31 de ani?

Să mă scuze Dorinel, însă nu cred că are dreptate. Așa cum cred că batem monedă aiurea pe varianta reconstrucției. Ca să reconstruim, trebuia mai întîi să fi construit! Concret, s-ar cuveni aduși la lot jucătorii cei mai în formă dintr-un moment, indiferent de anul nașterii lor. E necesar ca “naționala” să plece de la un nucleu, dar selecția nu trebuie făcută în funcție de vîrstă, determinată de acest criteriu. Numai îmbinînd experiența unora cu entuziasmul altora va reuși Pițurcă să-i mai califice pe “tricolori” la un turneu final. Altminteri nu.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

Antoniu (13 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 10:41

Bine punctat. La Nationala trebuie sa joace cei in forma, nu cei cu nume. Absolut de acord.

gambino (1 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 11:05

Imi pare rau ca trebui sa repet si eu ceace au mai spus si alti, dar cerdeti-ma pentru copii care joaca fotbal nu se face absolut nimic. Nu au conditii deloc nu au nici vestiare si nici terenuri de bun simt.
Am fost duminica la cupa „georghe olah” organizata de federatie si……. ce crede-ti copii se schimbau in camera unde era si barul impreuna cu oameni care comandau vin ,cafea si restu’. Terenul nu avea nici plasa legata de poarta si mai era un pic si parinti incepeau un razboi .
Nu ami spun de arbitri sunt imbecili credeti-ma nu exagerez deloc.
Cred ca televiziunile ar trebui sa acorde mai multa importanta competitiilor de copii .

raveamnesia (1 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 11:34

D-le Ioanitoaia, am senzatia ca si dvs trageti pe langa tinta cateodata. Sa va explic si de ce: o reconstructie in Romania se poate porni numai de la copii si juniori, de la Federatie, iar roadele le putem culege peste 10-15 ani, pentru ca momentan nu vine nimic din urma decat jucatori mediocri. Eventuale calificari sporadice sunt mai mult rodul intamplarii si al norocului, nu al valorii.

Cosmin (2 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 11:42

Ma rog, „reconstruirea nationalei” este corect gramatical!
Din pacate in ultimii ani se abuzeaza de cuvantul „reconstructie” fara a il utiliza corect in diverse fraze

Bogdan (16 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 11:45

Mutu trebuie neaparat sa joace din punctul de vedere a lui Piturca, ca sa-l intreaca pe Hagi la nr de goluri. Simplu.
Toata lumea stie razboiul dintre Hagi si Piturca, asta e razbunarea lui Piturca.

andy (52 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 11:51

Dorinel nu se referea la varsta, el a vrut sa spuna ca atat cat il cunoaste el pe piturca, nu crede ca acesta va ierta……vai vai domnule ioanitoaia…..si oricum ce legatura are reconstructia cu dorinel munteanu…..sunt mii de oameni care vorbesc de spre asta, tocmai pe el l-ai gasit?

gabi irimia (2 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 12:26

au jucat cei in forma:
pantilimon,moti,cocis,adr.cristea,b.stancu …..
vai de mama noastra …..asa presedinte de federatie …asa selectioner…asa nationala….

Dan (10 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 12:41

Sincer, chiar a crezut cineva ca Putirca este un profesionist desavarsit? Ati uitat ca a furat dintr-un cazino? La jucatori le cereti sa fie profesionisti si i in afara stadionului dar cu Putirca uitati de acest principiu.

cristache (4 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 13:31

DOMNULE OVIDIU MUTU A FOST ADUS LA NATIONALA DIN ORGOLIUL LUI PITURCA CA ACESTA SA-L DEPASEASCA PE HAGI LA GOLURI.
ADUCETI-VA AMINTE CA PE DORINEL MUNTEANU TOT PITURCA LA SELECTIONAT PANA LA DEPASIT PE HAGI.
CAND AVEM RAUTATI… DOMNUL NU NE AJUTA
DIN PACATE PITURCA ESTE UN ANTRENOR DEPASIT IN ULTIMII 10 ANI NICI O REALIZARE NOTABILA

D(r)acImpielitzat (39 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 13:36

da, ca sa promovezi tineri trebe sa-i vezi la treaba inainte ca doar nationala nu e teren de incercare si teste pentru tineri. numai ca la noi tinerii nu sunt promovati la echipele de club, asta e problema si selectionerul (atentie nu antrenorul, caci la nationala nu esti atrenor esti selectioner) nu are de unde sa selecteze si sa promoveze, el este practic obligat sa ghiceasca, sa incerce, si sa spere ca un vizat tinar sa si confirme.
asa ca nu-l mai pocniti pe Razvan ca a incercat si nu a mers. altele au fost greselile lui. nu asta.

D(r)acImpielitzat (39 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 13:39

cat despre reconstructie… pana nu vine din urma generatia U19 de acum nu o sa vedem fotbal calitativ la noi. dar mare grija si cu aia ca sunt copii, au nevoie de un mediu sanatos, de un mediu drept, de un mediu solid, ca sa poata sa-si ia zborul si sa ajunga la potentialul lor maxim. ori la noi uitati-va si voi in jur.

niquell (24 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 13:44

Marcello Lippi , Prandelli zic (prin ceea ce au facut si fac) ca vìrsta nu conteaza binenteles ca nu se compara cu …ai nostrii ! RESPECT domnului DINU care a lamurit zilele astea cum stau lucrurile ….ìn rest HAI ROMANIA!!!.
aaaa sa nu uit domnule Ovidiu , prin lipsa articolelor scrise ìn ultimul timp am ìnteles presiunile care se fac ìmpotriva GSP si a dumneavoastra , decìt sa se ìntìmple ceva doamne fereste mai bine lasati-o mai moale cu U Craiova , avem ìnca nevoe de dumneavoastra ani buni de acum ìncolo…ìmi cer scuze dar eu ma astept la orice de la sandu si dragomir …SA AUZIM DE BINE !!!

Booba (31 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 13:48

In primul rind trebuie sa joace jucatorii clanului, dupa aceea, mai vedem.

Razvan (12 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 14:21

Foarte bine spus.
Nu mai stiu cine spunea ca la echipa nationala nu se poate vorbi de reconstructie.La nationala trebuie adusi cei mai in forma jucatori ai momentului indiferent de varsta.De ce sa nu-l aduci pe Sanmartean sau Mutu daca joaca bine?Doar pentru ca au trecut de 30 de ani?neconvocarea lui Mutu in meciurile trecute a fost o prostie…
PS:Nu stiu daca nu chiar Mitica Dragormir spunea asta cu reconstructia.

Perspico (16 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 14:22

Reconstructia Nationalei nu se poate face dupa interesele EVIDENTE ale clanului becali. Si un orb ar putea sa vada ca sunt adusi cu preponderenta numai cei care au contracte cu La Famiglia. In plus Satana ii promoveaza si el pe cei furati de la Craiova pentru comision. La toate acestea se adauga faptul ca Scaraotzchi este si ranchiunos. Daca vreunul nu-i e in gratzii, poate sa fie cel mai in forma, ca nu mai pupa Nationala in veci.
Una peste alta, Uciga-l Toaca era ultimul om care ar fi trebuit pus selectioner, date fiind antecedentele: nu are pic de onoare, ca sa-si dea demisia in campania trecuta de calificare el invocand cu nesimtire sanse matematice, in timp ce o tara intreaga ii cerea isterizata demisia. Pana la urma, in cardasie EVIDENTA cu $andu, desi se mai putea astepta un meci pana cand sansele de calificare ar fi fost total compromise, i s-a dat o suma astronomica ca sa demisioneze. Acum ne putem astepta la acelasi scenariu: Belzebuth va sta pe banca pana cand sansele la calificare pentru 2014 vor fi matematic compromise.

AlexZorba (1 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 14:31

dar de ESTONIA nu zice nimeni nimic? Se bat pentru baraj cu Serbias…si suntem cu ei in urmatoarea grupa de calificare!

DARA 2501 (50 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 14:36

Aceasta „reconstructie” depinde in proportie de 75-80% de acordul clanului becali suprvizat se pare de n. gheara. Pana cand acestia nu au autoriitate asupra jucatorilor noi… Vor muncii astia vechi pana le vor albi barbile.

ciobanul oparit (1 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 14:43

Cu barbugii,ca piti,mitica securistul turnator, dar si voi ziaristi care ii bagati in seama ,ce cauta la tv un incult care deabea la 50 ani are carte de munca, jiji, un putregai ca mitica, cu asemenea oameni nu vom mai ajunge niciodata la un turneu final, aceste scursuri i-au dat la o parte pePOPESCU pe HAGI, pe DAN, tot ce a fost mai bun a fost inlaturat, ca sa ia o jigodie ca mitica 15000E pe luna, acest puroi care numai a subt din fotbal , nu a bagat un leu,pe deasupra l-a ajutat si pe fisu, cu bani si casa din banii, LPF a avut dreptate iacov. Voi ZIARISTII treziti-va pina nu va fi prea tirziu

fanulumocanu (29 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 14:45

Piturca nu mai are nimic de demonstrat. trebuie sa avem incredere in el, sunt sigur ca va forma o echipa serioasa. dar sa nu incepem cu carcoteli de genul dupa meciul cu belarus. sa vedem realitatea, echipa a jucat ceva dupa trei ani… asta e marele plus! rezultatul este injust si putin important.
desi nu se iubesc, doi piloni va avea nationala: HAGI si PITURCA. ei ne vor face echipa nationala.

GRadu (25 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 14:51

Dorinel nu ar mai juca cu Mutu si cu Tamas pentru ca-s slabi si nici nu-s conectati la echipa. In plus, cine sa-i conecteze? Barbugiul? Sa fim seriosi.

Din pacate la federatie se aplica cu succes „dupa noi poate sa vina si potopul, noi sa fim acuma sanatosi”. Primeaza acolo doar interesele de clan, nu si dorinta de a face un lucru durabil. Pacat.

Vali (2 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 14:56

Reconstructia nationalei – o prostie nationala.

O echipa de club se poate reconstrui, cum face Jiji. Te uiti peste gard la vecini si vezi ce poti fura…

Dar la nationala ce sa astepti??? Sa se nasca un alt Radoi, ca prezentul nu mai vrea sa joace???
Antrenorul nationalei are la dispozitie TOTI jucatorii romani. Ca sa astepti, ce sa pregatesti????
Ii iei pe cei mai buni, pe cei mai in forma, ii asezi cum crezi ca pot da randament maxim si gata nationala.
Nu poti face la nationala pregatire fizica, nici tehnica. Intr-o saptamina porcul nu se ingrasa ..
Doar trebuie sa faci o tactica, sa desenezi circuitul mingii, creezi o tactica in functie de adversar si capacitatea jucatorilor tai si gata.

Cit despre declaratii, Dinu cit nu-l iubesc, a pus punctul pa i. Nationala nu are timp de reconstructie, fiecare meci se joaca la victorie. Dar lasa ca mai mulge Piti federatia de bani, ca daca rateaza calificarea pentru 2014 nu poate fi dat afara.

Vali (17 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 15:11

dl OI zice ca o reconstructie nu se face cu jucatori tineri. Dar cu cine, cu Mutu de la o echipa care retrogradeaza anul asta si cu Marica, rezerva prin Germania?

ronis (2 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 16:29

Ce tot fabuleaza unii cu REconstructia! Care REconstructie?! Dar CONSTRUCTIA unde este?! Nationala trebuie mai intai de toate CONSTRUITA. Are cineva impresia ca noi in ultimii ani am avut o NATIONALA la fotbal?
Au fost doar niste experimente esuate. Nici selectiile nu au fost cele mai bune, nici JOCUL. Zicea cineva pe aici ca selectionerul este SELECTIONER nu si ANTRENOR! Eu zic ca orice selectioner este in primul rand ANTRENOR, altfel nu ajungea SELECTIONER! Deci, pe langa selectie (unde trebuie convocati cei mai in forma, nu tineri!), mai trebuie lucrat si JOCUL, mai ales acum cand nu mai e un HAGI, care iti facea jocul singur, din teren!

godzila (14 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 16:30

auzi acolo? au jucat ceva toutsi cu belarusul.. poate bambilici. un2-2 cu spania era altceva dar cu belarusuL/?HAI MAI CA VISATI SI AVETI COSMARURI.

Bibi (12 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 17:12

Doar lipsa de profesionalism. Atat, nimic mai mult.
Schimba-ne inima Doamne!!!

sori (3 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 17:22

Articolul este foarte concis. Un singur lucru ar mai fi de spus.Cere neconvocarea la lot, pe motiv de varsta, a unui jucator de 28 de ani, tocmai D Munteanu! Si ce impresie buna lasa baiatul asta pana nu demult ! Pe el (de D Munteanu vorbesc) l-a adus Piti si dupa ce nu mai putea sa alerge, cred ca avea 36 de ani, ca sa-l depaseasca pe Hagi la numarul de selectii. CE OBRAZ GROS POATE SA AIBE DORINEL !!!

Argus (106 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 17:24

Din 2 in 2 ani pierdem cate o calificare, la Mondiale sau Europene.
Nu este timp de nicio „reconstructie”; trebuie doar constituit un lot de 35-40 de jucatori care au valoare de nationala. Dar, de unde sa-i iei ?
Noi avem 5-6 asa-zise varfuri, dar care freaca banca de rezerve pe la echipe din campionate puternice sau joaca prin campionate care nu spun nimic, mai avem vreo 7-8 prin campionatul intern care au mai miscat ceva in ultimii ani. In rest, il mai avem pe Mutu, de 33 de ani.
Atat!
Antrenor (selectionar) nu avem, conducere federala „vai de mama ei”, pana mai ieri nu aveam nici stadioane. Acum avem vreo cateva dar…juniorii se antreneaza prin parcuri, echipe de pitici nu prea mai avem. Altii incep formarea unui fotbalist la 5-6 ani, noi ii adunam pe la 15-16 ani in 2-3 academii mai de doamne ajuta.
Si atunci, ce reconstructie ? Cu cine sa o facem ?
Mai avem de coborat de la locul 46 in clasamentul FIFA !
Iar de la calificari…luati-va gandul.

Claudiu22 (343 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 18:12

@vali. Ti-a scapat ideea. Dl OI nu e de acord cu reconstructia ci considera ca in nationala trebuie sa joace cei mai in forma. Eu ma declar de acord cu acest punct de vedere. Adica Mutu de ce sa nu mai joace daca va fi la 34 de ani mkai bun decat unul de 2O?

Gingers (2 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 18:19

@raveamnesia. Confunzi reconstructia echipei nationale cu repunerea fotbalului pe baze sanatoase si nu e tot aia. Eu ii dau dreptate dlui Ovidiu.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 18:53

Ca sa reintineresti trebuie sa ai jucatori ce vin de la juniori si care au facut ceva performanta la 16-17-18 ani.Insa aici Romania e zero barat.Nu avem un Muller,Kedira sau Ozil.. Nu avem pe nimeni…Juniorii nostri nu cistiga nimic.Iar despre selectie se face doar pe relatii…Ar trebui sa existe o monitorizare facuta electronic pe fiecare meci,pe fiecare jucator-ca suntem in sec XXI-adica la un x meci cite pase decisive a dat jucatorul y ,cite goluri,cite recuperari….Asa se face la Baschetul American,la Hokei-ul Nord American si probabil in toata lumea fotbalului modern.Dar in Romania-Piturca il baga pe Cocis de ex-0 pase decisive,0 interceptari,0 goluri,80%pase date la adversar iar in conferinta de presa spune ca a fost unul din cei mai in forma jucatori….Poate chiar are dreptate-daca ne-am uita si la performantele celorlanti…Si atunci,un egal cu Belarus-ar trebui sa-l privim ca pe un miracol ci nu ca pe un esec….Poate peste citiva zeci de ani-sau sute-o sa introducem si noi acest sistem si o sa facem o selectie pe merite si pe cu cine are cei mai buni parametri pe TERENUL DE FOTBAL. Poate.

Radu (6 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 19:23

Vom mai avea o sansa la calificare la un turneu final doar atunci cand clanul Becalii va avea sub contract 22 de jucatori de valoarea lui Hagi , G.Popescu , Munteanu , Stelea, D. Petrescu , s.a.m.d …
Pana atunci ne vom mandri cu faptul ca un roman, in speta V. Piturca , a reusit sa faca un contract cu FRF la fel de bun ca cel facut de Bechtel cu Romania.
In clipa in care remuneratia nu este conditionata de rezultate toate vor ramane la stadiu de reconstructie.
Din pacate se face aceiasi gresala si la echipele de club , multi jucatori si antrenori avand salarii peste nivelul de performata la care ar trebui sa-si desfasoare activitatea.

John (564 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 19:27

Am retinut fraza: ca sa reconstruiesti trebuie sa fi construit. Un adevar trist pentru intreaga Romanie de azi.

Liviu (333 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 19:37

Cu nacho si cu Corleone la comanda fotbalul nostru se va duce in fundul prapastiei. Sefii lui sunt primii lui dusmani si nu actioneaza decat in interes propriu.

paul (1 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 21:02

Parerea mea e ca avem nevoie de valori. Chiar daca uneori mai calca gresit trebuie sa-i lasam sa joace si dupa aia sa-i pedepsim. Mutu e un jucator care poate decide un meci oricand. Daca juca cu Franta poate bateam. Eu locuiesc in momentul de fata in Uganda. Nationala Ugandei a jucat un meci decisiv sambata cu Kenya. Ar fi trebuit sa invinga sa se califice la African cup of Nations, dar nu au reusit poate si pentru ca unul dintre cei mai buni atacanti a fost suspendat pe motiv de indisciplina. Uganda nu s-a mai calificat la o competitie de inalt nivel de 33 de ani. Nu credeti ca trebuia sanctionat acest atacant dupa meci? Chiar sa pedepsim o natiune care este foarte iubitoare de fotbal pentru un act de indisciplina? Asta a fost doar un exemplu. Dar se poate vedea si in Romania. Sa-mi fie iertat dar unii fotbalisti poate nu au fost prea mult la scoala si daca mai fac greseli poate trebuie sa-i intelegem. Atat am avut de spus. Va salut!

Petre (255 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 21:10

Asa este, aveti perfecta dreptate si ader la opinia dvs, din pacate am pierdut calificarea iar daca nu se construieste, asa cum bine ati punctat, vom fi intotdeauna perdanti!

Toma (148 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 21:13

Felicitari pentru articol!!!! Sunt in totalitate de acord cu dvs!

sorin popa (12 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 22:34

la meciul de 3-0 cu bosnia au fost titulari tatarusanu,papp, bourceanu, torje si au intrat pe parcurs tanase si alexe-deci 6 jucatori foarte tineri, ca sa nu mai vorbim ca nici sapunaru,marica sau tamas nu-s chiar batrani;ce reconstructie vrem mai mult de atat?; razvan lucescu n-a avut obiectiv reconstructia,nici n-a zis ca o face(tot timpul a zis ca selectioneaza pe cei mai in forma) si totusi a cristalizat intr-un final o echipa cu multi tineri care a spulberat bosnia; piturca in schimb are ca obiectiv reconstructia, zice ca o face dar de fapt nu face nimic de genul asta, joaca doar pt cv-ul lui si pt afacerile altora;
cum e posibil sa lasam „reconstructia” nationalei pe o perioada de 5 ani pe mana unuia care in ultimele doua campanii a reusit victorii doar cu feroe si luxemburg? e strigator la cer.

pif (4 comentarii)  •  10 octombrie 2011, 22:39

da dar nationala a incaput pe mina fratilor Becali care prin Piturca vor impune jucatorii pe care vor sa-i vinda, de ex. Moti. intre timp si M. Sandu face parte din trupa asta, deaceea si calificarea abia in 2016. sa fim seriosi. Dinu a spus-o printre rinduri. M.Sandu simte ca nu-i a buna si pleaca cu ceva banuti. daca Giovanni Becali a spus ca ii dadea 400 000de $ sa plece si sa-l lase pe G. Popescu, acum va vrea 1 mil. de € si FRF e al fratilor Becali care il folosesc pe G.Popescu ca presedinte. are freptate Mourinho: ce National Arena de 200 de milione, e de fapt Becali Arena.

Anonymus (1 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 5:53

@niquell. Ioanitoaia nu a scris 2 zile si tu ai dedus ca i-au inchis gura pentru ca a luat apararea Craiovei. Hai sa nu exageram, o fi fost omul plecat sau racit ori s-o fi saturat sa scrie in fiecare zi de atatia ani. Nu cred ca l-a speriat cineva si sunt sigur ca va mai scrie despre Craiova. Cel putin asa sper. O zi buna.

berlin. (17 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 7:43

numai in romanika se dau functii pe viata!!! unde in lumea asta am vazut un asa contract??? far nici un obiectiv si cu suma de bani asa mare???ce reconstructie???la un club se poate vorbi de asa ceva, cu un plan de 3-4 ani dar nu la nationala.nu sunt jurist sau judecator dar ce acte arata frf si ce acte arata mititelu e pe fata iar voi acesti zisi „ziaristi” nu „maraiti” nimik. trebuia pe toate ziarele scris cu majuscule jos mafia sandu dragomir!! dar voi postati cu ce curva a dansat dodel sau matel.nu ma intereseaza mititelu , daca agresit sa plateasca ca persoana!!! dar nu clubul sa fie desfiintat!!!

GOLOMBIOSCHI ILIE (150 comentarii)  •  12 noiembrie 2011, 20:20

La nationala ar trebui introduse si principiile:-Nici un jucator peste 28 de ani la echipa nationala la debutul preliminariilor.-Nici un jucator din afara competitiilor interne in lotul national.-Doi juniori sub 18 ani in lotul national de 22 cu posibilitatea de a juca , daca valoarea lor le permite aceasta chiar si in jocuri oficiale. De asemenea prin contract antrenorul sa beneficieze de un comision intre 2-5% din contractele incheiate de jucatorii selectionati titulari mai mult de 3 meciuri in timpul mandatului sau, fie contracte noi din tara sau in afara tarii.

Comentează