Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

O idee proastă

După 0-0 acasă cu CSMS Iași, reprezentanții Oțelului, club în insolvență, au anunțat oficial că-l vor chema în judecată pe Marian Balaci, arbitrul partidei respective. Administratorul special Vlad Răpișcă și directorul de imagine Lucian Ionescu au țipat ca mușcați de […]

sâmbătă, 21 martie 2015, 9:17

După 0-0 acasă cu CSMS Iași, reprezentanții Oțelului, club în insolvență, au anunțat oficial că-l vor chema în judecată pe Marian Balaci, arbitrul partidei respective. Administratorul special Vlad Răpișcă și directorul de imagine Lucian Ionescu au țipat ca mușcați de șarpe, primul acuzînd că “îi dai galben lui Tavares pentru simulare, iar jucătorul are rană la picior, îi dai galben lui Cernat pentru simulare la un fault clar și nu dai penalty la Tudorie”! Ce mai, rapt în toată regula!

Deși părerile sînt împărțite în privința fazei în care Țigănașu l-a faultat ori nu în careu pe Tudorie, să zicem că Răpișcă și Ionescu au dreptate. Concomitent, că Balaci a greșit că n-a dictat 11 metri pentru Oțelul. Dar atît. Mai departe, Comisia Centrală a Arbitrilor va analiza prestația “centralului” mehedințean și, dacă va ajunge la concluzia că a greșit, îl va suspenda. Concret, CCA și forurile superioare acesteia din fotbal, obligatoriu din fotbal, nu din afara acestuia, sînt singurele abilitate să-i judece pe cavalerii fluierului.

Să-mi fie cu iertare, dar ideea Oțelului de a acționa în instanță un arbitru e proastă. Lipsită de temei și de logică, aberantă, atît timp cît Legile jocului elaborate de International Board precizează că arbitrii nu pot fi făcuți răspunzători în civil, în exteriorul fenomenului, pentru deciziile luate pe parcursul unui meci. Clubul care se adresează tribunalului riscă pedepse ce pot merge pînă la excludere! Altminteri, cum arbitrilor li se întîmplă să gafeze pretutindeni, întreg fotbalul mondial s-ar muta la tribunal.

Intenția Oțelului e ridicolă, dar și periculoasă în sensul în care, o dată sesizate, UEFA și FIFA ar putea trece, ori chiar ar trece, la sancțiuni împotriva clubului și a federației în cauză. Iată însă că, în ciuda amenințării și a datoriei lor de a opri elanul justițiar al dunărenilor, FRF și LPF stau cu brațele încrucișate și parcă admiră peisajul!

Merită socotit ciudat și modul de a gîndi al gălățenilor. În loc să depisteze unde au dispărut cele peste 20 de milioane de euro încasate din participarea în Liga Campionilor și din transferuri, Răpișcă și Ionescu cer capul unui arbitru! Aș îndrăzni să-i întreb însă pe cei doi cum de i-au revoltat eventualele bîlbe ale lui Balaci, dar nu și ratările fără număr ale propriilor jucători?! Care au înscris 9 goluri mari și late în actuala stagiune, o medie de un gol la 2,4 meciuri, cel mai slab bilanț din eșalonul 1!

Cîntărind partea de vină a CCA, cred că aceasta n-a nimerit-o cînd i-a încredințat lui Balaci o partidă din zona retrogradării în condițiile în care severineanul nu mai oficiase în L1 din 30 noiembrie 2014, de la FC Brașov-Viitorul! Trebuia delegat un arbitru mai experimentat, mai stăpîn pe el. Plus că s-ar fi impus completarea brigăzii cu adiționali, care au fost prezenți, surprinzător, la Dinamo-Chiajna, un meci cu miză mai mică, nu și la Oțelul-CSMS!  Despre asta însă vom mai vorbi.

Comentarii (42)Adaugă comentariu

nea caisa (222 comentarii)  •  21 martie 2015, 9:40

Dle Ioanitoaia, articolul este frumos, intrebarile interesante, dar si raspunsurile la ele ar putea fi interesante. De exemplu, adresarea Otelului catre un tribunal ordinar indica faptul ca jucatorii si cluburile nu au nici o speranta in – si nimic de asteptat de la – LPF, FRF si alte organisme sportive care ar trebui sa militeze pentru a asigura dreptate si echitate in competitiile fotbalistice. Iar daca o luam corect, faptul ca galatenii nu au atacanti productivi nu inseamna ca trebuie sa le fie ciordit si putinul pe care il au; or fi ei prosti, dar de ce sa fie prostii FRF si LPF? In situatia in care ei vor fi dezafiliati, va urma cu siguranta falimentul si atunci fie situatia milioanelor de euro va fi dezvaluita de catre firma de lichidare, obligata sa recupereze tot ce se poate recupera pentru a fi impartit la masa credala, fie va fi ingropata pe vecie in situatia unui lichidator corupt. Opinia mea, personala, este ca banii galatenilor au fost haliti de catre Romania Libera si alte organizatii confratesti cu o anumita orientare politico-editoriala si ca ar trebui gasita o cale pentru ca clubul sa isi poata trimite in judecata fostul patron, in penal si civil. Tot asa cum poate ca ar fi de datoria profesionala a GSP sa ne lamureasca asupra actualilor patroni ai Otelului, de la Antipozi, parca scriseserati. Ce-i cu astia? Nu cumva sunt un patron – paravan? Pentru ca decizia de a investiga disparitia milioanelor este una patronala si nu local-directoriala. Nu cumva avem de-a face cu un grup de aventurieri economici, care credeau ca vor gasi ceva sau tot din milioanele acelea si apoi se vor atomiza? Sau un grup influentat tot de Adamescu, cu sarcina de a ingropa tot ce se poate ingropa? Oricum, din investitiile anuntate la preluare nu s-a realizat nimic, e clar.
Globalizand, fiindca traim in globalism, miscarea Otelului e importanta fiindca ea semnaleaza o situatie – aceea ca cluburile nu mai pot suporta magariile conducatorilor din fotbal – si, mai periculos, genereaza un trend, acela ca mai bine dezafiliati decat inselati. Ceea ce ne pune insituatia ca, in cativa ani, sa avem un campionat paralel, iar Liga 2, daca va fi condusa de Mitica, sa creasca mult in importanta, iar cluburile sa prefere a evolua intr-o Liga 2 mai corecta decat intr-o Liga 1 incorecta. Daca mi-as permite o sugestie catre Mitica, atunci aceasta s-ar limita la un singur cuvant: corectitudinea.

Maniero (8 comentarii)  •  21 martie 2015, 10:08

Ideea traznita a oficialilor de la Otelul nu merita atata atentie.

ovialex23 (12 comentarii)  •  21 martie 2015, 10:11

Dar cind au cistigat (si mai ales cum) campionatul cu ajutorul arbitrilor si FRF (Mircea Sandu), au uitat deja?

eXXclusiv (2 comentarii)  •  21 martie 2015, 10:39

Otelul moare… si moare pe mana conducatorilor ei…

1. Nu Marian Balaci a inceput campionatul cu 2 jucatori extracomunitari in primul 11 cand echipa este in insolventa si nu are voie sa foloseasca asemenea jucatori

2. Nu Marian Balaci a platit totul pentru sejurul lui Pouga la Galati (si el un jucator fara pasaport europen)

3. Nu Marian Balaci a platit un antrenor (Tibi) care nu a reusit sa convinga o echipa sa treaca de mijlocul terenului

4. Nu Marian Balaci a luat decizia ca in decembrie sa achitat salariile restante doar unei parti… dintre jucatorii Otelului

5. Nu Marian Balaci a transferat jucatori pe care nici Google nu-i tinea minte (ma intreb cine a pastrat comisionul)

6. Nu Marian Balaci are datorii catre agenti si jucatori…

…ci clubul Otelul condus de Vlad Răpișcă, Ovidiu Burca, Cristi Munteanu…

Le recomand acestor domni ca inainte sa faca declaratii in presa sa citeasca putin regulamente si legile dupa care functioneaza un club de fotbal… chiar daca acel club este in insolventa…

Daca Otelul retrogradeaza inseamna faliment… daca ramene in Liga 1… inseamna ca vor urma procese la FIFA… cum spuneam Otelul inca nu si-a onorat promisiunile catre jucatori si agenti….

andrei (1607 comentarii)  •  21 martie 2015, 10:43

Poate ca ceea ce face Otelul nu este bine dar sa mai ai incredere in sefi CCA e un act de mai mare prostie.Stiu ca nu o sa va placa ex. pe care-l dau dar ce s-a intimplat dupa cel mai mare scandal de arbitraj?…Mai nimic.Arbitrul a fost suspendat 4-5 etape desi seful Frf dadea asigurari ca desi nu se poate spune public cite etape va sta Kovaci acesta va fi pedepsit exemplar…Muresan nu a facut nici o etapa de suspendare…Rusescu inca mai pare a fi Zoro si jurnalisti se mira ca nu a inscris de 12 etape…Astea sunt consecintele…Daca asta ar fi normalitatea mai bine la judecata justitiei…Poate astia vor face mai multa dreptate…
Totusi parca mai ieri ati scris in termeni putini gloriosi despre Burleanu…Acum vreti ca noi sa avem increderea in el pe care nu o aveti nici dv?
Si dv.ati pus la indoiala multe arbitraje…Otelul ca parte implicata trebuie doar sa rabde?…

Godot (40 comentarii)  •  21 martie 2015, 10:49

E o idee tampita, de un absurd abisal, nu proasta.

Urmeaza ca un atacant sa-si dea in judecata playmakerul, pentru ca nu-i da pase bune.

Despre Otelul, a sintetizat bine nr. # 4.

Cristi Munteanu, reprezentantul Otelului, are o mentalitate, gandire, exprimare de conducator troglodit din anii `90. Il face pe Romica Pascu sa para o lumina.

Abcd (206 comentarii)  •  21 martie 2015, 11:40

Un articol binevenit. Decaderea Otelului era previzibila iar eu ma mir cum nu e tras la raspundere in paralel cu Adamescu si primarul Stan. Acesta ar trebui sa stie cel mai bine cine a gabjit milioanele de euro din contul clubului.

Grassu (42 comentarii)  •  21 martie 2015, 11:42

Cine sunt indivizii citati ca nu am auzit de ei.

Bill (1 comentarii)  •  21 martie 2015, 11:47

Corect pusa problema. Cei de la Otelul sunt prosti, iar cei de la CCA sunt banditi. Si Craciunescu are ceva dreptate cand il ataca pe grecul ala de la CCA.

Neagu (17 comentarii)  •  21 martie 2015, 11:54

@nea caisa #1. E f interesant ce spui. Sunt de acord ca Ioanitoaia si colegii sai au datoria sa informeze opinia publica despre cine e proprietarul (actionarul) Otelului. Sper sa o faca. Dar nu sunt de acord cu varianta unei ligi secunde cu Dragomir la conducere. Omul asta e atat de compromis ca nu ar trebui sa se mai intoarca in fotbal. Daca o va face e pentru ca stie multe secrete si poate santaja.

Cristi (1 comentarii)  •  21 martie 2015, 12:15

Pai Otelul este sortit pierii de mai mult timp. Proprietarul clubului este TNG, in speta mister Adamescu, care a bagat clubul ilegal in insolventa. La ce manarii s-au facut pe acolo, cine mai vrea sa tina clubul in viata?? Stan, Bors, Adamescu si acolitii lui au praduit ce au putut si apoi i-au pus pe astia la inaintare sa mai minta lumea un pic pina la vara. NU ati vazut ce declaratii pe capul lor? Din vara si pina acum? Ciofoaia, Rapisca, e acelasi lucru, in spate tot TNG ul e cel care trage sforile. Putred de tot fotbalul asta, e strigator la cer, ca si la CFR, cum de la OTelul s-au scurs atitea milioane pe linga si apoi sa bagi clubul in faliment, sa nu-ti platesti jucatorii atitea luni si sa iti bati joc. Si Gigi a scos peste 20 de milioane de la Steaua, dar nu a bagat-o in faliment. Apoi totul se putea anticipa in clipa in care marele Dorinel mergea in grupele UCL si nu zpunea nimic despre ceva intariri. Pai era clar ca nu investesc nici un euro, era clar pentru ce si cum s-a luat acel campionat. In fine, pacat de o echipa de traditie… Bine au facut Dragomir si Sandu ca au sarit dintr-un tren pe care l-au adus la marginea prapastiei. Stiau ei ce stiau dupa ani de zile in care au distrus viitorul fotbalistic al acestei tari!

catalin_cj (65 comentarii)  •  21 martie 2015, 12:23

atata timp cat un arbitru platit de tine te fura, iar apoi e suspendat 2-3 etape, banii ramanand la el, ceva nu e in regula. adica si batut si cu banii luati. domnule jurnalist, intrebarea mea e simpla. daca o brigada de arbitrii greseste grav la un meci de ce nu da banii inapoi? oricum echipa ramane fara punctele pe care ar fi putut sa le ia. cum sunt aparate echipele de acesti inapti de arbitri? o greseala de asta in ultimele etape iti poate pune clubul in situatia de a retrograda si implicit de a falimenta cum e in cazul a 6-7 echipe din liga 1.

Ion (28 comentarii)  •  21 martie 2015, 12:35

Unirea Urziceni, CFR Cluj, Oțelul Galați toate creeate pentru îmbogațire facidă a unor neica nimeni fără a da soscoteală nimănui pentru banii furați. Foștii patroni sunt urmăriți acum, penal pentru alte fapte, când vor fi urmăriți și pentru ce au făcut cu viețile unor oameni care au avut un crez pe care l-au îndeplinit, acela de a fi campioni

XXX (18 comentarii)  •  21 martie 2015, 13:09

Cataline, nu vorbi cu pacat. Arbitrul care nu e delegat nu are de unde sa duca bani acasa pentru ca alta slujba nu are. Esenta articolului e ca indiferent cat a gresit un arbitru el nu poate fi chemat la tribunal de o echipa si de nimeni. Interzic Fifa si Uefa.

Mateias (70 comentarii)  •  21 martie 2015, 13:19

Smecherasii de la Otelul au furat titlul, apoi banetul si acum se tireaza sperand sa scape de judecata. Ar trebui sa se bage DNA peste ei cat mai repede.

galimara (1 comentarii)  •  21 martie 2015, 15:01

este atata nebunie !!!! toti au sarit sa afunde si mai adanc aceasta echipa!
cat despre faptul ca Otelul ar fi furat campuionatul ……ori sunteti naivi …ori creierul vostru nu functioneaza!! cine crede ca celelalte campioane au castigat pe drept se inseala!! sunt sume uriase care se spala prin fotbal de catre acesti iubitori-patroni de echipe !!
asa ca …..daca vreti fotbal curat …luati-va prietenii la un fotbal pe maidan!! sportul ajuta!! si poate scapati de ideile eronate care le aveti despre ceea ce credeti ca este fotbalul din Romania

Jean (280 comentarii)  •  21 martie 2015, 15:55

Cea mai proasta. O tâmpenie.

Viktor (278 comentarii)  •  21 martie 2015, 15:57

Ce pretentii ai si dumneata, sa le atraga atentia federatia ori/si liga. Pai Burleanu nu stie despre ce e vorba, iar Iorgulescu e aerian si nu il intereseaza.

petre petre (86 comentarii)  •  21 martie 2015, 16:02

Ar trebui facuta o ancheta pe marginea banilor disparuti din vistieria Otelului, milioane si milioane de euro!!! Au intrat in pamant sau i-a papat cineva. Daca da ar trebui sa ne spuneti cine i-a bagat in buzunar. Gala Bute e mizilic pe langa cat s-a furat la Galati.

nica fara frica (297 comentarii)  •  21 martie 2015, 16:08

Problema in Romania e ca se pune prea multa presiune pe arbitri. Cei care urmaresc meciuri din campionatele din Europa vad greseli de arbitraj mult mai mari ca cele din Romania .Greseala e omeneasca iar o vorba spune ca numai cine nu munceste nu greseste !…..Sunt insa arbitri care „gresesc” INTENTIONAT !….gen István Kovács , care si-a batut joc de echipa Stelei cu intentie . Arbitri ca el ar trebui exclusi din arbitraj !!!…Sunt multe faze in care nici macar in fatza TV`ului si cu reluari , cu filmari din diferite unghiuri si nu se cade de comun acord iar arbitri trebuie sa ia o hotarare intr-o fractiune de secunda !…Plus ca e o obisnuinta in Romania si cand e si cand nu e cazul ca antrenorul echipei care pierde sa dea vina pe arbitraj !

Virgil Moise (8 comentarii)  •  21 martie 2015, 16:11

Domnule Ioanitoaia, cred ca ar trebui sa apelati la Tolontan si Neagu sa faca ei o ancheta despre milioanele de euro smenuite de la Otelul. Galatenii ar da oricat sa afle cine i-a tras in piept si s-a imbogatit de pe urma echipei de fotbal.

Dtru (268 comentarii)  •  21 martie 2015, 16:28

Nea Ovi, meciul de la Craiova e o rusine. Asemenea echipe nu au ce sa caute in cupele europene.

Cheetah (911 comentarii)  •  21 martie 2015, 16:32

Repet o idee mai veche, ca de ani buni comentez articolele on line ale Maestrului:
Nu conteaza deloc arbitrul daca tu ca echipa joci prost sau mai prost ca altii si nu esti capabila de fotbal spectaculos si goluri frumoase si multe!

cocorico (911 comentarii)  •  21 martie 2015, 16:34

Hai sa mutam toata Romania in justitie, altceva mai bun vad ca nu avem de facut!

functionarul (2118 comentarii)  •  21 martie 2015, 16:37

Mai bine ar investi inteligent banii aceia in jucatori decat sa-i dea pe avocati, care atat asteapta, sa ii ia cu 10 maini.

AliBaba (223 comentarii)  •  21 martie 2015, 17:37

Dupa putina minte a galatenilor un arbitru care nu a dat un 11 m sau n-a vazut un ofsaid trebue bagat la parnaie ca sa ajunga coleg de celula cu patronul lor Adamescu. Redus mai trebuie sa fii ca sa gandesti asa.

aldo_m (164 comentarii)  •  21 martie 2015, 17:51

cum adica era penalti si ATATA ,pai nea ovidiule daca arbitrul da 11m pe care nu-l meriti marchezi echipa condusa ataca si tu scapi pe contra si dai vre-o patru si apoi presa spune bine ma unu dar patru O NEDREPTATE STRIGATOARE LA CER ,PUSCARIE PT CA IN TARA ASTA DNA-UL INCA N-A INTARAT IN FOTBAL la cate hotii s-au facut in fotbal nu se vede nici o imbunatatire IN ARBITRAJ la noi inca se cumparea si inca se vand meciuri nu prea am vazut arbitri la PUSCARIE DAIA ARBITRI CONTINUA SA FURE PE FATA nea ovidiule las-o naiba cu liga ca si lucescu a patit-o CU NEMTII

Mares (12 comentarii)  •  21 martie 2015, 18:43

Ce sa ii ceri unuia pe care i-l cheamă Rapisca…Mare specialist…

Crocodel (2 comentarii)  •  21 martie 2015, 19:59

Sunt lucruri absolut strigatoare la cer in arbitrajul romanesc si-n fotbalul romanesc. Se stie cine trebuie sa pice si cine sa joace in cupele europene inca de la inceput. Problema cu un arbitru este ca nu poti dovedi reaua intentie. Federatia si liga astupa greselile acestora deoareceprin ei manevreaza competitia. Nu poti demonstra frauda pentru ca e indirecta. De exemplu, vrei sa piarda Dinamo etapa asta ,ii trimiti pe Kovacs sau Rusandru sa-i arbitreze. La final nu le dai nicio sanctiune sau daca le dai ii premiezi cu prima ocazie. Nu exista mita in mod direct deci nu pot fi trasi la raspundere in penal.

Petricasilupu (15 comentarii)  •  21 martie 2015, 20:15

Astia de la Galati sa mai lase arbitrii si sa realizeze ca au cei mai multi jucatori eliminati in aceasta editie de campionat. O fi avut un arbitru boala pe ei, dar nu e de crezut ca au avut toti. Drum bun in B si vise placute.

barbu (100 comentarii)  •  21 martie 2015, 20:20

Nea Ovi, ideea e proasta rau, dar asta conteaza mai putin. Important e cine a subtilizat banii din club. Asta ar trebui aflat cat mai repede ca e vorba de melioane si melioane de euroi. Nu trebuia sa intre in insolventa un club care a castigat o caruta de bani.

eXXclusiv (2 comentarii)  •  21 martie 2015, 22:20

Galatenii au facut sedinta la finalul meciului cu Rapid… Primul care a luat cuvantul a fost presedintele:

Rapisca: Eu il dau in judecata pe Meulens asta… Nu poti ma sa marchezi asa… chiar in minutul 5…

Burca: Eu va spun ca am jucat mult in Germania… Acolo nu se intampla asa ceva niciodata… nu e normal…

Munteanu: aaa… mmmmdaaa… pei… da… ??!!

:))… :))… :)) ma amuza teribil amatorii de la Galati…

Tibi (19 comentarii)  •  22 martie 2015, 1:00

Nu ajunge ca retrogradeaza, ii mai luati si dvs. in tarbaca. Ati face mai bine sa va ocupati de epava din Stefan cel Mare si sabo uitati pe cea din Galati.

radu (12 comentarii)  •  22 martie 2015, 7:31

Adevarul e ca nu stii ce sa mai faci cand brigazile vin chitite sa ti faca,dupa cum ar spune un clasic in viata ,Pinalti. Si la Brasov -Dinamo s-a vazut cum au impins de la spate pe Dinamo , linorul de pe partea tribunei a doua se uita de fiecare data la centralul Kovacs ca sa stie pentru cine da aut. A aratat prima data invers decat centralul la inceputul meciului (si avea dreptate ) ,dupa aia l-a pus Kovacs in tema cum sta treaba.Steliano Filip merita vreo trei galbene si asa mai departe.Bine ca a castigat Steagu impotriva unui arbitraj pe fata ostil.

radu (12 comentarii)  •  22 martie 2015, 7:36

Pentru Crocodel # 29 .La ce meci te-ai uitat maestre de spui ca a fost trimis Kovacs ca sa piarda Dinamo? A fost trimis sa-i impinga de la spate numai ca nu i-a reusit.

Vamesu (13 comentarii)  •  22 martie 2015, 9:30

@Aldo #27. Alo, traiesti pe alta lume cand afirmi ca DNA nu a intrat in fotbal…Atunci condamnarile celor 8 din lotul transferurilor le-a dat mama lui Mihai Viteazu si nu stim noi…

Stefan Priscu (35 comentarii)  •  22 martie 2015, 9:34

Nea Ovi, intoarce-te tata la Steaua ca, cu Otelul nu e rost de trafic. Ca si Dinamo Otelul intereseaza vreo suta de oameni in toata tara, iar dumneata ai nevoie de rating pentru toate alegatiile astea. Cu respect.

Livius (50 comentarii)  •  22 martie 2015, 9:38

Dupa ce au luat-o si de la Rapid cred ca s-au calmat si nu mai tipa. Otelul e prima echipa care se duce sigur in liga secunda deoarece CFuRa Cluj mai are speranta sa isi ia punctele inapoi de la TAS. Asa ar fi normal ca nu se incalce criteriile financiare cu sportive.

Balaban (2118 comentarii)  •  22 martie 2015, 10:46

Bine, bine, dar Otelul mai e sustinuta de bogatasul ala indian, care topeste metal la Galati?
De ce ziceti de bani multi, pai nu a bagat aceasta (indianul) destui, ce le mai trebuie de la forurile fotbalistice europene?
Ca la cat de bogat e indianul, nu le mai trebuie bani de nicaieri!

banul culin (911 comentarii)  •  22 martie 2015, 10:48

Sa dea bre in judecata pe cine vrea muschiul lor, daca au bani de cheltuit si n-au ce face cu ei!

gugu (72 comentarii)  •  22 martie 2015, 12:18

E ca in povestea cu drobul de sare de pe soba. Se tot vorbeste despre banii pe care i-a avut Otelul si nu ii mai are si nimeni nu spune cine i-a luat. Marius Stan stie cine dar tace si ar trebui facut sa vorbeasca.

Radulian (110 comentarii)  •  22 martie 2015, 12:21

La fel de proasta e ideea de a scrie despre o codasa a clasamentului care nu mai intereseaza pe nimeni. Otelul a fost si au ingropat-o smecherii din oras si marele sforar Adamescu.

Comentează