Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Rîde ciob de oală spartă!

Indiferent cum s-a produs, un eșec nu-i de lăudat. Cu atît mai puțin merită lăudat acest 0-1 al Stelei de pe “Stamford Bridge” cu cît el a stabilit un record trist: al 23-lea meci consecutiv fără victorie în grupele Ligii […]

joi, 12 decembrie 2013, 5:02

Indiferent cum s-a produs, un eșec nu-i de lăudat. Cu atît mai puțin merită lăudat acest 0-1 al Stelei de pe “Stamford Bridge” cu cît el a stabilit un record trist: al 23-lea meci consecutiv fără victorie în grupele Ligii Campionilor, capitol la care Steaua, care n-a mai cîștigat în C1 de 7 ani și 3 luni, a detronat-o pe Spartak Moscova!

Să precizăm însă două chestiuni. Una că Steaua de azi nu răspunde și pentru rezultatele Stelei de ieri. Alta că adversarele ei din țară n-au dreptate de cîte ori o ironizează pentru un parcurs cu adevărat dezamăgitor.

Deoarece Steaua, în ciuda slăbiciunilor ei, a reușit să se califice în grupele celei mai importante competiții europene, în vreme ce contracandidatele sale din Liga 1 au tînjit și au sperat degeaba. Exceptînd prestația CFR-ului din 2012, an în care a strîns 10 puncte, nici o altă echipă românească n-a mai strălucit pe plan internațional în ultimul timp. Ca atare,
a o lua peste picior pe Steaua e ca și cînd ar rîde ciob de oală spartă! Nu-i corect să zici că strugurii sînt acri pentru că n-ajungi tu la ei!

Miercuri, Chelsea a încălecat-o pe Steaua, chiar a strivit-o, în primele 10 minute. După ce a deschis scorul și și-a arvunit locul 1, a ridicat piciorul de pe accelerație. A rămas vigilentă, dar n-a mai fost pornită, agresivă.

Scăpată din presiune, Steaua a ieșit mai des la atac, ba și-a trecut în cont o ocazie uriașă de a egala, ratată însă de Iancu. A lăsat o impresie agreabilă, a plăcut, însă nu mai mult.

Lumea a înțeles că Steaua nu va fi capabilă s-o pună în reală dificultate pe Chelsea. Și nici n-a pus-o. Consecință a diferenței de buget, dar și de atitudine, diferența de valoare a sărit în ochi pe întreg parcursul întîlnirii. Practic, ce bănuiam că se va întîmpla s-a și întîmplat: Steaua a mai pierdut o dată onorabil.

Același de cîteva stagiuni, stadiul respectiv ar trebui depășit, dar în ce fel? Cît lotul nu va fi întărit serios, ceea ce nu pare să fie, din păcate, în intenția patronului aflat între Jilava și Poarta Albă, s-ar cere o mai atentă evaluare a celui actual, cu accent pe promovarea tinerilor. Dintre aceștia, Iancu și Stanciu s-au remarcat la Londra, uneori au sedus.

Personal, nu i-aș permite lui Bourceanu să plece. Evident, l-aș ține pe Gardoș, magistral pe “Stamford Bridge”, dar n-aș mai insista nici cu Tatu, nici cu Kapetanos și nici chiar cu Piovaccari, despre care nu cred că sînt, deși italianul a tot marcat, jucători utili unei echipe ca Steaua! Din Georgievski n-aș face un Acar Păun măcar pentru că acesta l-a servit pe Iancu cu acea minge pe care scria gol, o pasă de campion, de maestru. Admit că macedoneanul nu-i ce-ar trebui, doar că, dacă aș decide eu, aș renunța la alți 4-5 jucători înaintea lui.

În măsura în care își propune mai mult decît pînă acum, Steaua ar trebui să umble la buzunar și, pe de altă parte, să fie mai exigentă cu ea însăși, mai riguroasă. Altminteri, va bate la o ușă mereu închisă.

Comentarii (72)Adaugă comentariu

cezar (25 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:17

De accord cu dv.,D-le Ioanitoaia.
Altii se antreneaza in continuare pentru CL!

CRISS (2 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:18

Nu prea am inteles de ce lumea se mira ca, clubul de fotbal Steaua nu investeste pentru performanta MAJORA in Europa.Pai e simplu! Un banal calcul ECONOMIC ne demonstreaza ca ACEASTA abordare este cea potrivita!Raportul castiguri per investitii este in acest moment, aproape ideal.Investitii in jucatori minime, castiguri aproape ideale(o calificare in primavara ar fi fost perfect!).Cu asta, basta!
HAIDE UTA!!!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:18

Nene Ioanitoaia …da te pricepi nu gluma la afaceri daca ai renunta la Federico …un atacant de 3-4 mili de E …ca sa iei altul mai bun .

Decebal (14 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:19

Urziceni a facut 8 puncte in grupele CL cu multi jucatori romani in echipa si mai slabi decat ai Cfr-ului, dar cu un antrenor mare pe banca. Cfr a jucat bine, parca a facut 18 puncte in 3 ani de CL dar ei au investit mai mult decat Urziceni. In rest au fost doar umilinte cu Steaua.

bandoleros (8 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:21

la asta cu rade ciob de oala sparta in mare parte de vina sunteti voi ziaristii.
voi ati promovat treaba asta. cu recordul fara victorie, ca au fost umiliti, ca au facut tara de ras, etc.
asa ati scris si despre meciul de U19 cu Chelsea.
” pustii Stelei sau facut de ras, au fost umiliti, etc”
pai echipa Stelei U19 a fost facuta pe genunchi. jucatorii adunati la repezeala. pe cand pustii lui Chelsea valoreaza milioane de euro. jucatori formati si pregatiti inca de pe la 8-10 ani.

Tudor (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:22

Domnule Ioanitoaia ati uitat sa scrieti si ca Steaua este echipa care a primit multe goluri pe meci. Cu alte cuvinte a fost calcata in picioare. Ati mai uitat sa scrieti ca este echipa cu cele mai multe autogoluri. Nu am stat sa caut dar nu cred ca mai exista o alta echipa care sa fi dat atatea autogoluri in UCL. Ne-a cam facut de rusine.

Gabriel Bratu (24 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:23

Nea Ovidiu, explica-i si colegului Geambasu, care il face praf pe macedonean, treaba cu pasa la ocazia lui Iancu. Probabil colegul n-a prea fost atent la joc…

cristian (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:24

obiectivul stelei e sa ia bani nu sa cheltuie.patrunderea in grupe e unicul ei obiectiv

Razvan (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:33

Steaua de azi nu răspunde și pentru rezultatele Stelei de ieri. GRESIT!!

Steaua raspunde de toata istoria ei murdara,de pe timpul lui Ceausescu ,cand toate meciurile erau aranjate ,iar jucatorii erau obligati sa vina la echipa din Ghencea.Steaua,la fel cum se mandreste cu castigarea Cupei Campionilor,in egala masura raspunde de rezultatele de ieri.

jianu (106 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:38

Cand vinzi jucatori de 12 milioane de euro si cumperi de 1,5 milioane, ti se rotunjeste punga, dar iti scade valoarea
Adevarul este ca managementul Stelei a fost orientat spre profitul imediat si nu spre performanta in grupele CL.
Alea 12 milioane + vreo 22 de milioane de la UEFA…in buzunarul de la zeghea lui Becali.
Pana la urma, sunt banii lui, are afaceri care se duc de rapa, trei fete de maritat, nevasta, palat, case etc.
Steaua este doar jucaria care aduce imagine, iar uneori chiar profit. Iar banii extrasi de la Steaua sunt albi, ceea ce nu se poate spune exact de cei bagati sau plimbati pe la Cluj, in valize.
Pana la urma, totul costa bani, inclusiv arbitrii care au bagat puncte in contul Stelei.

Restul este vrajeala ziaristilor si visul suporterilor, care ori nu inteleg, ori se fac ca nu inteleg.

lord belial (434 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:45

bine, har celui de sus, ca nu ioanitoaia sau geambasu antreneaza la steaua. cred, totusi, ca reghe e mai bun ca voi. ps: georgievski e un fundas bun, nu stiu de ce ati sarit pe el, probabil din cauza faptului ca scrieti tendentios si prost.

jaajaa (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:46

e greu sa joci cu Chelsea cand ea are in campionat echipe gen ManU , Arsenal, Man City, Tottenham iar Steaua joaca cu Ceahlaul cu un Dinamo care mai e doar „na” (din pacate) Astra sau Pandurii cu tot respectul pentru ele.

toros (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:47

3 puncte sa iei in grupele Ligii Campionilor nu este de lauda,pot sa spun un pic cam jenant,dar altii gen dinamo doar viseaza sa ajungamacar in grupe.Ei se uita frustrati in continuare la tv nu numai la sampion lig dar si la uefa.
dinamo e in sampion lig doar pe playstation

Vio (188 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:48

In sfirsit, un articol scris cu masura si realism. Felicitari pentru obiectivitate.

Taran din Seattle (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:48

Foarte bun articolul. Steaua este Steaua si nu poate fi defaimata . Dinamo da .

Cheetah (2118 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:48

Sare in ochi, in acest articol de consistenta si calitate gazetareasca, faptul ca cei ce-l tot injura pe Maestrul cu acuzatia ca e anti-Steaua, au privit cu superficialitate situatia.
Adevarul gol-golut e ca Maestrul e impartial, asa cum trebuie sa fie orice gazetar profesionist de sport din lumea aceasta.

Ca fiecare sustinem intr-un fel sau altul cite o echipa de suflet, asta-i cu totul alta poveste.

ionut (33 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:55

Articole de genul asta nu is au rostul. Voi scrieti, suporterii se enerveaza in fata tv ului si Becali continua sa conduca Steaua ca pe o stana de oi. Ca sa faci performanta in Europa trebuie sa ai un management profesionist si sa cresti de la an la an. Pe cand la Steaua se transfera dupa ureche si bani primiti din bilete si de la Uefa nu sunt reinvestiti. Cu Becali in libertate lucrurile ar fi fost mult mai rau. El cumpara jucatori dupa ureche si apoi ii injura ca nu dau randament. Dupa ce ca jucatorii care ii cumpara sunt slabi ii mai si injura dupa meciuri. Cu Becali in libertate Bourceanu avea evolutii foarte slabe, acum mai incearca sa paseze decisiv sau diagonale de 40 de metrii. Aceleasi articole o sa scrieti si peste 10 ani pentru ca Becali nu se va schimba. Nu e posibil sa ai pe mana un club ca Steaua si sa nu fi in stare sa progresezi, sa ai o academie de juniori, stadionul tau sau un magazin oficial. An de an e toata lumea ii spune sa dea afara jucatorii care nu au valoare dar el continua sa cumpere la kilogram. Cati jucatori buni au fost stricati si li s a schimbat posturile doar pentru a i se face loc lui Tanase. Tanase de abia astepta sa semneze un nou contract pentru ca stia ca nu l cumpara nimeni si nici nu s ar adapta afara. Mihai Costea mananca banii degeaba doar pentru ca Becali l a vazut facand un meci bun la Craiova. De Reghe ce mai e de zis. Daca era un antrenor bun cu coloana vertebrala trebuia sa dea afara jumatate din echipa. Dar el prefera sa se puna bine cu Becali decat sa si faca treaba ca antrenor.
CFR a avut rezultate pentru ca au folosit jucatori straini si si au vazut de lungul nasului. Au jucat pe contraatac pentru ca isi stiau valoarea. Jucatori de mana a doua din Portugalia sunt de 10 ori mai buni decat jucatorii romani pentru ca au alta mentalitate si gandesc in teren. Stiu cand sa paseze, stiu cand sa faulteze si stiu cand si cum sa traga de timp. Ai nostrii nu stiu altceva decat manele, cluburi si masini de fite. Articolele voastre despre Steaua sunt ca cele despre situatia actuala a Romaniei. Voi scrieti si politicienii continua sa fure si sa voteze legile care le convin lor. Nu si au rostul daca nu se schimba nimic. Steaua e jucaria lui Becali si ar trebui tratata ca atare.

mary (7 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:56

bv steaua,tineti-o tot asa,in jos….

Bibi (12 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 17:58

Mă bucur totuși că putem să ironizăm, chiar să jignim, pe alte echipe care merg în Europa și se fac de râs, bolnave fiind și ele de aceeași boală GOOD ENOUGH SYNDROME. Noi Românii suntem bolnavi rău de boala asta. Îmi pare rău, dar ăsta este adevărul. Nu mi-aș putea explica altfel cum ajung echipe din Russia sau Ucraina sau Grecia etc. să ne ia mere fața prin Europa.
Lipsa de dăruire (facem totul din talent și nimic mai mult), lipsa de profesionism și lipsa de atitudine de câștigător ne va ține unde suntem multă vreme.
Baftă multă și HAI ROMÂNIA!!! și DINAMO

gogu instalatorul (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:00

Frustratule, anul trecut…Steaua castiga grupa Europa League, nu ai pomenit nimic de aceasta performanta unica in fotbalul nostru sarac!
Ataci Steaua ori de cate ori ai ocazia…
Esti bolnav de ura, ai imbatranit urat…pacat!
In trecut, urmaream Procesul Etapei cum maxim interes si te apreciam.
Am scris de multe ori, dar postarile mele sunt sterse…nu suporti criticile?

mary (7 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:01

Asta se vede si ce joaca in Liga,nimic,ce pretentii sa mai aibe in UCF,sa nu incaseze mult!!!
La Steaua totul e o afacere,nu se vrea performanta.Jucatori luati pe nimic de la cluburi inferioare,sau indatorate,apoi vanduti la echipe mari ptr.bani si tinuti pe banca de rezerve….

Remus (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:09

Penibili comentatori, penibili și majoritatea gazetarilor pro-steaua. Cum să lauzi o echipă care a terminat în genunchi sezonul de CL (din nou)? etc. etc. Când a jucat Oțelul în CL (poate chiar mai frumos decât Steaua), comentatorii, mai apoi și acei ziariști corupți au defăimat într-una Oțelul comentând cum că trebuie să ne vedem lungul nasului, că n-avem ce căuta în Europa etc. etc. În România e o mare prostie să susții Steaua cu aproape cu orice preț, indiferent de evidențele că e o echipă blatistă, coruptă, cu arbitrii de casă etc. etc. Steaua continuă pe aceeași direcție a trecutului ei mizerabil, doar cu alte metode, mai parșive. (vezi cazul Becali care a mituit pe aproape toți arbitrii și ziariștii, încercând să asigure supremația Stelei în campionat, Reghe având ca sarcină principală Europa, iar acolo, am văzut tot ce era de văzut). STEAUA 23 E NUMAI UNA!

Stefan Craciun (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:12

Asa este dl e Ioanitoaia Steaua n a avut o prestatie magistrala cum se astepta lumea dupa meciu cu Ajax din sezonul trecut, dar lumea poate n a observat ca Steaua a fost angrenata in 3 competitii si a dat si peste 5 jucatori la narionala de fiecara data. Echipele din Liga 1 care concureaza la podium in speta Astra si Petrolu au dat max un jucatpr de fiecare iar in preliminariile UEL sa nu mai vb de ce au facut acolo ca e rusinica…asa ca Steaua dupa ce a incheiat capitolul Ucl si nationala va reveni la castigarea titlului pt inca are puterea. Fortza Steaua

Carol_K (2 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:22

„Ironia” a plecat de la nenumaratele articole cu privire la „Rusinea Europei” venite din toate zonele presei sportive semn ca aceasta are de mai mult timp un fel de ostilitate deja afisata la vedere impotriva acestui club.Stim ca se vrea o schimbare,o echipa prea puternica fara adversari omoara campionatul si ca orice schimbare este binevenita pentru ziaristii din respectiva bransa.Sa vedem…Sa urmarim aceasta vanatoare,poate ca aduce audienta de la publicul tabloidar insa de uin lucru sunt sigur domnilor din presa si aici nu ma refer la domnul Ioanitoaia care a afisat ca de obicei un ton moderat,echilibrat chiar daca si critic.Ma refer la exaltatii din zona TV dar si a presei online…Nici o alta echipa romaneasca nu va va aduce vanzarile,audientele pe care Steaua vi le-a adus in ultimii doi ani.Asa ca daca v-ati facut socoteli in acest sens vi le-ati facut prost.Pentru voi !

Ion (11 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:26

Nea Ioanitoaia, parca erai director la Gazeta. Cine ne bombardeaza cu stiri despre recorduri negative de doua saptamani? Fiecare al doilea articol pe gsp.ro e scris de un inept fara scoala care o tine sus si tare cu rusine, rusine, rusine… Si n-au nici macar decenta sa-si semneze dejectiile… Cine sunt aceste nulitati care se simt ofensate de rezultatele unei echipe care de bine de rau performeaza peste nivelul Romaniei bananiere in care traim? Si mai ales cine le pune condeiul in mana cercopitecilor? Daca ar da la tarnacop prin vreo vagauna nu s-ar supara nimeni, dar avalansa de mizerii pe site-urile de stiri e inacceptabila. Nu cumva chiar matale ii angajezi pe tampitei? De fapt, asta e strategia ziarului. O armata de dobitoci se intrece in stiri natange, ca apoi sa vina ‘corifeii’ si sa ne explice cat de imbecili sunt subordonatii lor.

gabriel (10 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:26

Tot mai des vad faptul ca steaua pe timpul lui ceausescu a facut si a desfacut.mi se pare penibil si frustrant pentru cine ajunge sa spuna asa ceva. pai domnilor va anunt ca nu exista club in acesta lume sa nu exise aranjamente ori alte ilegalitati.priviti meciul lui bayern- -m. city si totusi este la nivel inalt.aici se pare ca toti care comenteaza fiind doar de la echipe precum dinamo , rapid etc. atunci ii intreb si eu . de ce nu-l pune pe baseascu sa faca o echipa la rapid ori dinamo si sa ia toti jucatorii cei mai buni de la steaua ori alta echipa dar sa castige cel putin Europa League .Nu mai spun CCE pentru ca pt cei care nu cunosc steaua a mai jucat o finala de CCE. dar as vrea sa-i mai rog pe dinamomisti cat timp a fost Borcea cate aranjamente a facut?sau le-a uitat sirul ?si cum de reuseau sa castige campionate iar apoi in Europa luau bataie de la pescari?Puteti raspundesau doar ramaneti nistre frustrati care nu mai aveti ce comenta.
Totusi daca nu observati steaua mai scoate fotbalul din mocirla in care se afla.catebeneficii a adus Steaua echipelor romanesti. Cine s-a sacrificat cel mai mult ?Aduceti-va aminte ca inainte de meciul cu valencia nu mai existam in Europa si ne speriam de ospatari si alte echipe din cauza ca coeficientul Romaniei era spulberat de echipe precum Dinamo.Este adevarat ca Steaua nu aratat cine stie ce dar asta este valoarea fotbalului romanesc si mai mult nu se putea.pana cand nu invatam sa construim de jos si sa schimbam totul nu vad cum vom avea fotbal de calitate. Si problema nu este la jucator pe cat este la antrenor.si cat vom sta sub dominatia baiatu lu taticu nu se va schimba nimic. pana atunci dragi frustrati ganditi-va bine ceea ce spuneti inainte pentru ca steaua chiar daca trece printr-o perioada mai grea de cum a mai trecut a reusit cat de cat sa se mai ridice .dar ce facem cu celelalte?

ahile (3 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:29

Iubesc STEAUA neconditionat. Este singura echipa din Romania care poate sa renasca foarte repede dupa o perioada mai slaba. Sunt sigur ca o sa ne mai ofere multe bucurii.FORTA STEAUA.

ss (34 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:41

Steaua are un record in UCL deci exista…..jalnici cei care arunca cu pietre si viseaza la o simpla participare!

ioan (20 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:43

FAC O MICA PARANTEZA SI RAMAN LA PAREREA CA DACA ECHIPA NATIONALA S AR FI FACUT PE SCHELETUL STELEI CU 3, 4 SCHIMBARI , ALTUL AR FI FOST REZULTATUL DE LA ATENA, UNDE S A DECIS CALIFICAREA! STEAUA E STEAUA SI ASA VA FI MEREU. DINAMOVISTII SA NU O IRONIZEZE, DEOARECE EI SE CHINUIE DE PESTE 10 ANI MACAR SA AJUNGA IN U.C.L.

dinamu (6 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:54

cica nu a mai castigat de 17 ani pe teren propriu…nu a mai castigat de 7 ani in UCL ….pai ba a jucat in fiecare an? ca sa faceti calculele astea??? voi puneti si anii in care nu a jucat deloc in UCL nu? sunteti cam slab la creieras…bine ca nu calculati cati ani au trecut de la infiintarea Ligii Campionilor

Tony (4 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:54

Toti va plangeti ca obiectivul Stelei e sa faca cat mai multi bani si atat…Drept sa spun eu nu stiu pe ce lume traiti! E normal sa ne dorim mai mult, e normal sa-l vrem si noi pe Drogba sau pe Sneijder la vreo echipa din Romania, dar ne permitem noi asta? Cand sunt atatea echipe in tara care n-au bani sa-si plateasca curentul, voi vreti ca o alta echipa sa investeasca 20-30 de milioane in jucatori? Toti vrem mai mult, dar daca e sa ne raportam la ce avem, eu zic ca stam chiar bine. Ca dam echipe in grupele UCL si in ELin fiecare an deja e prea bine pentru noi. Si noroc ca dam, ca altfel…liga 1 ar muri!

LUCIAN (44 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:55

ATAT TIMP CAT NOI JUCAM NUMAI CU JUCATORI CRESCUTI IN TARA IAR ADVERSARI NOSTRI AU JUCATORI CEI MAI TALENTATI DIN TOATE TARILE PLUS BUGETE FOARTE MARI NU POTI DACAT SA FACI ACT DE PREZENTA SI SA TE MULTUMESTI CU BANI CASTIGATI

Fan Steaua (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:55

La anumite chestii sunt de acord cu domnul Ioanitoaia,la altele nu.
Precizez ca sunt de aceeasi parere ca anumiti jucatori gen:Tatu.Kapetanos,Piovacarri,Nikolici,Radut,Costea,Matei,Prepelita,chiar si Tanase sau Latovlevici ar trebui scosi pe lista de transferuri,si ar trebui sa lase loc celorlalti,sa li se acorde o sansa,gen Iancu,Stanciu,Parvulescu.
Parea mea sunt mult mai talentati.
Insa nu sunt de acord in a spune ca Steaua s-a facut de ras fata de cine?????
Fata de Dinamoo sau Crapid?
„rade ciob de oala sparta” bine zis…
Cand o sa luati si voi Liga Campionilor(Cupa Campionilor)si Supercupa Europei atunci JOS PALARIA…
Pana atunci ciocul mic si joc de glezne..
FORZZA STEAUA…

LUCIAN (44 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 19:01

SI APROPO DE REZULTATE TOT STEAUA A DUS GREU SI ANUL ACESTA ADUCAND SINGURA LA PROCENTUL ROMANIEI CAT CELELALTE IMPREUNA

Mihai (28 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 19:04

Multumim, Steaua!
Timp de doua luni am facut parte dintr-un grup select in care uitam cat de greu si cat de rar se ajunge.
Trei puncte nu sunt o rusine si nici usor de castigat.
Cu noroc, puteau sa fie 5.
A pierde cu 1-0 sau cu 4-0 cu echipe ca Chelsea, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Bayern Munchen, nu e o rusine la nivelul asta.
Celtic este cam de nivelul stelei si a pierdut cu 6-1 cu Barca care este cam de nivelul Chelsea.
Eu credo ça trebuie sa ne mandrim cu echipele romanesti care reusesc sa se califice in grupe indiferent de rezultate si sa ne bucuam si mai mult atunci cand o echipa necunoscuta ca CFR sau defuncta Unirea fac multe puncte. Va veni si randul stelei sa pice intr-o grupa mai lejera si atunci vor face poate chiar 12 sau 15 puncte.
Uitati-va pe ce pozitii se afla in clasamentul UEFA adversarele din grupa. Ceea ce au facut CFR-ul si Unirea nu a fost performanta ci surprize care nu se vor mai repeta decat foarte rar, poate dupa 15 sau 20 de ani. Doar Steaua poate sa se califice in primavara daca are noroc de o grupa mai accesibila.

alg (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 19:07

Mai fratilor, ce tot ii dati cu jucatori de j’de milioane de euro? voi chiar nu intelegeti fenomenul?
voi credeti ca daca vin jucatori de 2,3,5,10 mil Eur si joaca cel putin un sezon in liga lui pazvante cu jumatate din echipe de prin sate si comune, pot sa-si mentina forma in meciuri de UCL? voi nu vedeti ca UCL este o liga prohibitiva? Pai echipe ca Chelsea, Bayern, Dortmund, Milan,etc. te bat indiferent cati bani ai investi . Vad ca multi socotesc un dezastru faptul ca Steaua a incasat cate 1,2,3,4 goluri in Liga; daca Celtic sau Tottenham care au incasat cate 6 goluri in meciurile cu Barcelona si Man. City,erau din Romania, le cereati sa se desfiinteze.
Indiferent de valoarea jucatorilor, trebuie aratata atitudine, caracter, un joc frumos, deschis care sa placa spectatorului, nu antijoc la alibi. Pana si comentariile comentatorilor ar trebui sa fie altele. Da’ ce sa faci, asa e cand visezi la cai verzi pe pereti.

bibicul (42 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 19:10

domnule Ioanitoaia,
Diferenta de buget este consecinta diferentei de atitudine.
Deci totul se datoreaza diferentei de atitudine, caracter si interese intre patronii din vest si cei din Romania.
Acolo vor rezultate mari, multe, pe termen lung si investesc ca atare, aici vor tepe si daca se poate fare investitii.
Time is money nu inseamna numai a fi expeditiv, inseamna si ca o investitie pe termen lung aduce bani MULTI!
Si nu uita stimate domnule ca: „Pestele de la cap se impute”

ghita florin (76 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 19:15

Ca sa ajungi in CL,trebuie sa castigi campionatul,aici ,,oala sparta,,isi asigura tot sprijinul ilegal,cu arbitri comisii,mitici marlani, si apoi se lauda in fata ,,cioburilor,,;comentorii suporteri si nu impartiali cum ar trebuie sa fie, cauta explicatiile esecului din Europa dandu-se dupa cires,steaua nu are VALOARE,jucatorii ,,fabulosi,zei,briliante,, sunt de fapt niste mediocri

Anghel (107 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 19:27

@gogu instalatorul. Esti tare prost pentru ca acest articol nu e scris de un om care are ceva de impartit cu Steaua. Trebuie sa nu ai minte deloc ca tine ca sustii asemenea enormitate.

Sorin Murgu (128 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 19:31

Da, domnule Ioanitoaia, salut obiectivitatea dv, dar cum ramane cu subalternii dv de la Gazeta care injura Steaua de cate ori li se iveste ocazia? Dv incercati sa dregeti busuiocul si sa ii impacati pe suporteri, ceea ce apreciez. Totusi la Gazeta e vraiste si fiecare scrie ce ii trece prin cap? Stiu ca nu o sa imi raspundeti niciodata, dar macar stiu ca am incercat. O seara buna.

Mihu (390 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 19:32

Domnule Ioanițoaie, se vede experiența dumitale în… maskirovka! Simulând că îi iei apărarea Stelei, de fapt o jignești, dovadă ca reamintești „recordul negativ” ca și ceilalți colegi de breaslă. Apoi, amintind de ciob și oală spartă, încerci să amesteci lucrurile, să ridici la nivelul Stelei nulitățile de echipe din Liga 1, cum ar fi Dinamo și Rapid, echipe care nu au ajuns și nu vor ajunge, probabil, niciodată să joace în grupele CL.
Campania concertată (de ani de zile!) împotriva Stelei este o rușine apresei de sport din România!

morosanu (7 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 19:37

Gogule, vezi ca ii faci de ras pe instalatori prin lipsa ta de creier. Cand zici ca dl Ioanitoaia nu a scris nimic despre succesele Stelei in EL esti neinformat sau mincinos. Nu inteleg ce draq cautati aici daca nu aveti nimic in cap si doar obositi tastele degeaba.

Marean (270 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 20:04

Recordul negativ e al Stelei si nu o jigneste nimeni cand il aduce in discutie. Numai o minte bolnava ca a lui Mihu poate gandi asa.

Mihu (390 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 20:05

Domnule Ioanițoaia, Steaua este criticată de către ziariști că nu evoluează grozav în grupele CL. Dar, dacă ar exista o competiție pentru ziariștii de sport (pentru articolele pe care aceștia le scriu), în ce ligă crezi că s-ar califica condeierii români, colegii dumitale? În ce ligă ar putea ajunge (cu articolele lor, debordând de „obiectivitate”) Geambașu, Stucan, Mironică, Tolontan, Buzărin, Caramavrov, Ciucă și ceilalți? Crezi că ar depăși vreunul din ei prima fază preliminară? În ce ligă crezi că ar juca, și până la ce fază ar ajunge însuși maestru O. I.?

qpax (59 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 20:12

Romanii nu vor sa intelega ca CL nu este o competitie pentru performanta ci pentru facut bani, daca vorbim de o echipa din Romania and co, fie ea si Steaua, cu limite intrinseci de buget … ajungerea in CLGS este un scop in sine, si asigura stabilitate financiara echipei pe 2-3 ani. Ca sa construiesti o echipa capabila de primavara CL (deci nu care ajunge acolo printr-un glitch izolat) … ai nevoie de buget de cel putin 100 de milioane si o anumita tipologie de jucator, care nu se gaseste in Romania … jucatori bine claditi fizic si psihic, cu musculatura, cu talie, capabil sa castige peste 50% din duelurile de 1 la 1, pentru ca daca castiga doar 1 din 5 nu este de ajuns si cu educatia fotbalistica necesara (deci nici macar Nikolici nu face categoria) si asa se ajunge usor la 100 de milioane (buget de transferuri + salarii). Cu jucatori pitici, altii care ii ia vantul precum Stanciu, Iancu, nu se poate strabate prin masa musculara care o prezinta CLGS+ … este o competitie de angajament fizic extrem si permanent, iar tehnica si tactica fac diferenta doar in cazuri de egalitate fizica …

In alta ordine de idei, fara jucatori selectati pe spranceana (criterii fizice), Steaua practica un fotbal foarte placut, tehnic si agresiv … si nu mi-as dori (pp ca s-ar putea financiar) sa isi schimbe optica de selectie si de transferuri doar pentru a avea mai multe sanse de reusita in CL, care nu o consider o competitie propriuzisa si se presupune ca va deveni din ce in ce mai restrictiva si mai adversa fotbalului … ca si UE, o alt mecanims prin care vesticii incearca sa asimileze prin banii, fenomene sociale, politici statale, ideologii, in chipul si asemnarea lor, si totala lispa de toleranta fata de diversitatea culturala si ideologica.

junior89 (7 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 20:16

Nu cred ca radea nimeni daca nu spuneau dupa tragerea la sorti a grupelor ca se bat pentru locul 1 in grupa. Si n-a zis-o gigi p-asta , culmea ! Sau daca nu aveau manager de carton care sa spuna ca au avut ghinion cu basel in deplasare , ca meritau 3 p in meciul ala , cand exact aceeasi desfasurare a meciului a fost si la bucuresti, unde nu meritau niciun punct. Se plang de prea multe meciuri , dar si Pandurii au jucat tot atatea meciuri , mai putin supercupa . Si in etapa 2 petrolul juca cu pandurii, iar steaua cu astra. toate 4 angrenate in preliminarii. Pandurii de ce n-au amanat meciul ? steaua e o echipa de plangaciosi cu niste arbitraje dezgustatoare , asemenea conducerii si staffului. pacat de cei 3-4 jucatori cu capul pe umeri …

Cristian (4 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 20:20

Mi se pare articolul d-lui Ianitoaia oarecum echilibrat. Steaua e cea mai buna formatie din Romania la ora actuala. Pe final de an sufera putin pentru ca a jucat mult mai mult si se incearca o reconstructie dupa plecarea unor jucatori precum Rusescu si Chiriches. Cei de la la Astra se bat cu pumnul in piept dar tot Steaua si Pandurii au reusit cele mai memorabile momente. Si unde sunt Pandurii in Liga 1 acum? Pe locul 4 la 7 puncte de lider si cu un meci mai mult. Nimeni nu vorbeste de ei, desi inca mai au de disputat un meci in Europa acolo unde Astra si-a incheiat conturile de mult. Daca Pandurii nu jucau in Europa sunt convins ca ar fi fost mai aproape de titlu. Tot Steaua va fi campioana in cele din urma, nu pentru ca cumpara arbitrii si alte acuzatii de genul acesta ci pentru ca va avea cele mai multe puncte la finalul anului.

jiji (59 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 20:28

Imi scapa logica a acestui ,,pamflet,,.Piovaccari a dat 11 goluri,nu inteleg unde i problema?

Steaua-1986forever (5 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 20:32

Tot ii dam inainte cu punctele alea facute de Cefureu de parca nu tot pe locul 4 din 4 au terminat grupa. Cu ce v-a incalzit domnule Ioanitoaia sa zicem daca Steaua ar fi facut 10 puncte in grupa asta si termina tot pe locul 4? Erati fericit? Mergeati in continuare la chiolhanuri cu Dragomir si Sandu si ne dadeati aici lectii de morala in continuare? Tin sa va anunt ca sunt echipe in aceasta editie de „C1” asa cum vad ca toti semidoctii o numesc mai nou care au ramas pe locul 4 cu 12 puncte. Oare sunt mai fericite? Le ajuta la ceva? In afara de impresia artistica si cateva milioane in plus in bugetul clubului (nu, nu imi doresc mai multi bani pentru „Cel care este arestat, chipurile, pe nedrept” sub nicio forma) cu ce va incalzeau punctele? Plus ca mi se pare extrem de jignitor sa comparam niste echipe care au mers DIRECT IN GRUPE cu altele care au muncit sa ajunga acolo. Nu mai discutam si pe punctele cui au ajuns acele echipe acolo, cred ca este clar pentru toata lumea.

Un antrenor (214 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 21:28

Cred ca Dl Ioanitoaia rade cu gura pana la urechi citind gogomanii de genul celor debitate printre atatia altii de steaua 1986 care ar vrea laude si cand echipa e ciuca batailor. Atata orbire si atata orgoliu prostesc mai rar ca la unii suporteri ai Stelei.

Comentează