Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua fără noroc

La capătul acestui 1-1 cu CFR de pe Național Arena, Steaua se poate plînge că a avut ghinion, neșansă. Într-adevăr, a făcut unul dintre cele mai bune meciuri din actualul sezon: a dominat categoric, a trimis de 3 ori mingea […]

luni, 12 decembrie 2011, 9:44

La capătul acestui 1-1 cu CFR de pe Național Arena, Steaua se poate plînge că a avut ghinion, neșansă. Într-adevăr, a făcut unul dintre cele mai bune meciuri din actualul sezon: a dominat categoric, a trimis de 3 ori mingea în barele porții lui Beto și a irosit o sumedenie de ocazii, 10 față de 3 ale adversarului. Dacă s-ar fi punctat ca la box, cu siguranță că judecătorii ar fi declarat-o la unison învingătoare pe Steaua.

Mai mobilizate ca oricînd, gazdele au fost vioara-întîi, în vreme ce oaspeții s-au mărginit să apere cu dinții golul lui Kapetanos, altfel foarte frumos, din minutul 16. Se sconta că fotbaliștii CFR-ului, superiori ca valoare individuală, vor oferi o replică mai consistentă, însă nu s-a întîmplat așa. În măsura în care rezultatul primează impresiei artistice, el e singurul menit să-i mulțu meas că pe clujeni. În rest, prestația lor modestă, la ciupeală, a decepționat.

Repet că bucureștenii meritau victoria. Numai că n-ajunge să domini, trebuie să mai și marchezi, iar Steaua a izbutit asta abia tîrziu, după ce Ilie Stan, adus în pragul disperării de atîtea și atîtea ratări, l-a introdus pe Mihai Costea. Deși întîmpinat cu huiduieli, ex-craioveanul a restabilit egalitatea printr-o “foarfecă” spectaculoasă, dîndu-le astfel cu tifla celor ce s-au grăbit să aprecieze că Steaua ar reprezenta o căciulă prea mare pentru el! Că, risipitor și cu capul în nori, trebuie să mai aștepte pentru a îmbrăca tricoul roș-albastru, dacă nu cumva s-ar cere chiar să-și ia adio de la el! Cum am insistat că Mihai Costea are nevoie de timp pentru acomodare, evoluția lui de sîmbătă mi-a întărit convingerea că i se cuvine înțelegere și răbdare. Tinerii trebuie crescuți, nu zoriți.

În privința arbitrajului, părerea mea diferă, ca de obicei, de cea a lui Gigi Becali, care nu doar l-a criticat pe Cristi Balaj, ci și-a permis să-l și jignească! Băimăreanul a comis și unele erori, însă mici, mărunte. În general, s-a achitat cu brio de o misiune dificilă. N-a fragmentat jocul și, mai important, n-a tras cu nici una dintre formații. Refuz să comentez aberația că i-a arătat lui Cadu două cartonașe galbene și l-a lăsat în teren! Acuză inventată deoarece îl avertizase în minutul 18 pe Peralta, nicidecum pe Cadu, fapt confirmat atît de observatorul partidei, cît și de supervizorul ei.

I s-a mai imputat lui Balaj că nu l-a eliminat pe Mureșan mai repede, atunci cînd l-a lovit cu cotul pe Cr. Tănase și i-a umflat un ochi. Fază interpretabilă, greu de cîntărit, în condițiile în care amîndoi jucătorii au sărit cu brațele desfăcute și nu s-a sesizat vreo intenție a clujeanului de a-și brusca adversarul. De presupus că Mureșan nu l-a văzut pe Tănase venind din spate. Analiza video îi ține partea “centralului”.

Firește că Steaua are motive să reclame scorul final, nedrept în raport cu desfășurarea întîlnirii. Nu-i însă corect să-l învinovățească pe arbitru de ceea ce, lipsită de noroc, n-a reușit ea însăși. E mult să susții că Steaua n-a cîștigat din pricina lui Balaj. E o exagerare, adică un neadevăr.

Comentarii (95)Adaugă comentariu

Andrei (2 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:07

Eu cred ca nu numai cotul aplicat in ochi lui Tanase e problema la Muresan, ci si faulturile dese si unele chiar dure puteau aduce cel de-al doilea cartonas galben. Inca din prima repriza.

dan rosian (3 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:16

SANT DE 7 ANI AFARA, DAR CE CUVINTE SCOATE BECALI NU AM AUZIT,SI SA STITI CA SI AICI SANT GRESELI DE ARBITRAJ .PACAT PENTRU CA STEAUA A JUCAT BINE.O VINA O PURTATI SI VOI PRESA.PE TOATE POSTURILE PARCA SE CAUTA NUMAI SCANDALURILE,SUNT DOUA TREI EMISIUNI CARE SANT MAI DE DOAMNE AJUTA. NU CRED CA ASA AJUTATI FOTBALUL,COMENTAND NUMAI SCANDALURILE PATRONILOR.NU INTELEG DE CE EI IES IN FATA TELEVIZOARELOR, NU II AJUTA PE JUCATORI ACUZAND ARBITRAJUL,TREBUIE SA INTELEAGA SI PATRONI ACESI LUCRU.PACAT

andrei (1607 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:19

Balaj este cel mai bun arbitru dar are sigur o mare scapare.In doua situatii identice a gresit flogrant.Prima este in meciul Pandurii-Rapid unde atacantul gorjean a trebuit inlocuit avind vizibil jampierul si piciorul cu singe faza la care Craciunescu a dat verdictul:rosu direct care trebuia dat macar atunci cind arbitrul a vazut piciorul atacantului…A doua este ochiul lovit vizibil de Muresan…Chesti de genul ca Tanase a dat cu ochiul in cotul lui Muresan nu poate fi decit o gluma….Mai rau este ca nici acum marele arbitru Balaj nu realizeaza greselile comise…Daca dupa Medias-Petrolul s-a inventat penalty +galben pentru simulare pentru Balaj sunt sigur ca se poate spune ca trebuia eliminat Tanase pentru atac cu…ochiul asupra lui Muresan.Oricit l-am uri pe Gigi sunt lucruri peste care trecem prea usor…

Robert (1 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:21

Domnule Ioanitoaia, sa zicem ca la faza cu cotul lui Muresan aveti dreptate. Dar 11m neacordat la saritura lui Rusescu?! Dar Muresan iertat de al doilea cartonas galben de vreo 3 ori?
Nici eu nu sunt de acord cu injuriile aduse arbitrului de finantatorul Stelei, dar sa faci un articol care seamana cu o scrisoare de-a domnului Craciunescu data spre publicare…mi se pare prea mult.

Stefan (24 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:23

Domnule Ioanitoaia,
sunt in mare parte de acord cu dumneavoastra. Dar eu cred ca Balaj a arbitrat un pic smechereste. Adica:
– i-a dat galben lui Beto pt trageri de timp devreme si apoi a tolerat toate tragerile de timp ale jucatorilor de camp, vezi schimbarea lui Bastos (cred);
-s-a facut ca nu vede jocul dur al oaspetilor, a refuzat Stelei mai multe lovituri libere din preajma careului si o singura data la un fault evident asupra lui Kapetanos nu a dat ce trebuie lui CFR;
-situatia lui Muresan nu merita comentata. Am vazut rosii direct in Europa pentru lovituri cu cotul mai putin clare ca cea a luo Muresan…dar daca dumneavoastra spuneti ca nu a fost fault deoarece amandoi aveau mainile ridicate…ce explicatie e asta? Unde scrie in regulament asa ceva? asta e o interpretare la alibi pt arbitru. Nicaieri nu se mai tolereaza aceste lovituri cu cotul pt ca sunt foarte periculoase pt integritatea fotbalistilor. Pe langa acea lovitura au fost 4 (PATRU) faulturi repetate ale lui Muresan dupa ce a luat galbenul…si Balaj a lasat jocul sa curga ajungand practic sa aiba parte de ce a avut in min de la final.

Nu stiu daca e hot Balaj…tot ce e posibil…dar sa cauti alibi la limita regulamentului nu e ok.

Doar timpul va dovedi daca „a fost sau nu a fost”.

Ma bucur pt Kapetanos ca i-a dat o palma lui jiji. Imi pare rau ca suporterii Stelei nu l-au primit asa cum merita. Acest jucator ne-a facut sa strigam pana am ramas fara voce Pantelissssss K A P E T A N O S SSSSSS. Acum il huiduim. Eu zic atat: Iti multumim Pantelis si iti dorim multa sanatate si bafta oriunde ai juca!

Cristi (8 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:26

Steaua nu a reclamat arbitrajul. A facut-o bufonul Becali. Ca de obicei, presa a savurat fiecare cuvant.

andrei (1607 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:28

Ce frumos ne spunea noaptea trecuta Balaj despre cum trebuia eliminat Gerardo inaintea lui Muresan…Oare s-a uitat prea repede faulturile evidente de galben din prima repriza ale lui Muresan?La faultat pe Tanase-galben,Brandan din spate- iertat,Tanase la marginea careului fault cinic fara legatura cu mingia-nimic…Chear daca eu gresesc ,cum poate sa-l asolveasca de vina pe balaj inca o greseala recunoscuta?Indiferent de cit de subiectiv credeti ca sunt ramin ca certe si nepartinice chear nota din GSP-Balaj nota 4 pentru 4 galbene neacordate aceluiasi jucator…Daca si Gazeta Sporturilor nu poate fi o voce credibila ….

flo_ax (12 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:29

Greseli marunte cand nu elimini un adversar? Omul in plus e unul din cele mai mare avantaje intr-un meci de fotbal, dle Ioanitoaia. Iar intentia nu e relevanta, cand ridici cotul prea sus iti asumi consecintele. Ca si la hent, e imprudenta. Cotul era direct de rosu, dl Balaj, care a nenorocit Timisoara de atatea ori, n-a acordat nici galben. Si avea o pozitie f buna, vederea nefiindu-i obstructionata! Inexplicabil, ca si fanteziile lui Petrescu la meciul cu Vointa. Oare pt cine sunt facute jocurile anul asta?

Mihai St (9 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:35

Va dau dreptate partial.Intr-adevar,se putea da direct rosu la saritura lui Muresan deoarece mana nu are o pozitie foarte naturala iar urmarea este lovirea adversarului aflat in saritura.In aceeasi situatie era pus Dorin Goian din pricina inaltimii sale.Dar,mai este un aspect care trebuie luat in considerare:Muresan a mai faultat de cateva ori destul de dur ceea ce i-ar fi atras suspendarea ceva mai timpurie.Apoi, la Rusescu ar cam fi trebuit dat penalty.Si cam atat.Nu poti da vina pe arbitru pentru ca mingea nu vrea sa intre in poarta decat dupa o executie cum a fost cea a lui Mihai Costea.M-a incantat jocul,unul reusit,ceea ce bucura.Problema la Steaua nu tine de arbitru ci de modul in care jucatorii aleg sa respecte filozofia si tactica de joc.Si,pentru a fosma o echipa,e nevoie de timp si jocuri intr-o formula cristalizata,ceea ce abia acum incepe sa se contureze.Inainte de a considera arbitrul vinovat,mai bine consideram acest sezon ca fiind ratat si incercam sa construim o echipa.Transferuri numai „cu cap” si pe pozitiile deficitare,si nu doar ca sa iasa la numar.Daca „scheletul” e facut,nou venitii se vor integra usor.Nu e o tragedie daca nu se vor califica nici Vaslui nici Steaua in primavara europeana.Tragedie va fi daca nu vor reusi sa acumuleze experienta si sa corecteze deficientele din mers.Aici noi,romanii,ne cam faultam de fiecare data.Fair Play nu e numai un slogan.Impreuna cu rabdare si investitii nu neaparat costisitoare cat inteligente, se gaseste solutia castigatoare.Asa incat se cuvine sa aplaudam jocul Stelei din acest meci si,apoi,sa ne concentram pe viitor fara a mai cauta scuze trecutului.Munca si seriozitate,apoi vor veni incet incet si rezultatele.

Stelian (2 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:36

STEAUA SE SIMTE MEREU NEDREPTATITA.ARBITRII NU MAI TIN CU EA ?AU FACUT-O ATATEA ZECI DE ANI !!!!E GREU SA JOCI FOTBAL FARA SA AI BRIGADA DE ARBITRII IN SPATE,ASA CUM SE INTAMPLA PE VREMEA COMUNISTILOR ? RASPUNSUL E SIMPLU,DACA STEAUA AR AVEA VALOARE ,AR FI CAMPIOANA,AR AVEA TROFEE !RESTUL E ABUREALA SI MIZERIA DIN CAPUL LUI BECALI.ESTI BUN,CASTIGI ,NU…DAI CU PIETRE IN UNII SI ALTII ! ADICA HOTII STRIGA HOTII !!!

andrei (1607 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:37

Nimenea nu mai spune nimic de cele 5 minute de prelungiri desi comentatorul meciului aspus ca numai la cele doua rosii partida a fost intrerupta 3 minute…A mai fost intrerupere la schimbari,la plimbatul cu targa al lui Bastos,la tragerile de timp a lui Beto…Cine se mai gindeste daca Tanase o mai fi jucat la capacitate maxima dupa 3 faulturi groaznice numai ale lui Muresan?Daca acesta dadea gol la sutul pe poarta?Uni incearca sa- i dea alibi lui Balaj spunind ca si acesta ar fi suferit la un picior-vezi de aici prestatia mai slaba…Oare lui Tanase suturile si cotul luat trebuia sa-l incurajeze?…

Eu (103 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:39

Alo !!!! GERALDO trebuia eliminat in minutul 54 pentru al doilea galben NEACORDAT ! NIMENI „PRO STEAUA” NU VORBESTE DE ASTA ???????????

Marinas (2 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:39

Cred ca toti puneti problema gresit cand uitati esentialul: ca Balaj a fost impartial. Ca de gresit gresim toti.

JOS MAFIA (12 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:47

sa vedem daca ciobanu a platit toate amenzile date de comisi.Iar pentru ce a zis de arbitru nu sunt de acord cu ciobanu dar stati si ginditi bine de unde atita minte la el.Nu stie decit sa jigneasca sa injure si sa umble apoi cu miloaga sa se inpace.PACAT CA UN ASEMENEA CLUB A INCAPUT PE MINA ONOR ASTFEL DE JIGODI.BECALI
=NESIMTIT, NESUFERITSI. PACAT CA UN ASTFEL DE NEEDUCAT SE NUMESTE PATRON

Pituru (3 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:51

Din ceea ce spune Ioanitoaia inteleg urmatorul lucru :
este fan fratii Costea
este fan Balaj si Craciunescu
Nu are caracter daca nu recunoaste faptul ca Balaj este anti Steaua, pentru ca penaltiul acordat pentru Dinamo in jocul cu Steaua a fost foarte usor acordat, in timp ce la Steaua -CFR nu a vrut sa-i acorde penalti lui Rusescu, Muresan dupa primul galben a avut o prima intrare cu talpa pe tibie, nesanctionata nici macar cu galben, urmata pe final de repriza de o intrare intarzita din lateral ramasa la fel nepenalizata.Mai mult dupa ce i-a vazut ochiul umflat la Tanase nu a vrut sa-l elimine pe Muresan, si smechereste dupa cum bine sublineaza Becali l-a eliminat cu 5 minute inainte de final ca sa -si acopere magariile.Daca Muresan era eliminat de la jumatatea primei reprize cum trebuia, consider ca defensiva CFR-ului nu reuesa sa scape fara cel outin doua trei goluri primite.
Deci Dl. Ioanitoaia aveti taria de caracter sa recunoaste-ti ca in mare parte a fost viciere de rezultat si nu pt. o echipa oarecare ci pt. Cfr care la fel a fost avantajata intr-un mod rusinos pentru spectacolul fotbalistic la Sibiu unde arbitri au scos mingea din poarta.In cazul atat de multor coincidente de greseli intr-o singura directie ajung la concluzia lui Becali si Porumboiu ca Cfr ocoleste umbla la arbitri.

nelu (5 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:52

@ eu „GERALDO trebuia eliminat in minutul 54 pentru al doilea galben NEACORDAT !” eliminarea survine dupa ACORDAREA a doua cartonase galbene. aveti o fractura de logica

DR (3 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:55

OARE CASTIGA STEAUA FARA G.MURESAN IN TEREN?

Rotty (1 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 10:58

Nea Ovidiu, o sa zica Berbecali si de matale ca te-ai dat cu ungurii! Imi place ca esti corect si ca nu te folosesti de meci ca sa dai in CFR.

Gino (513 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:07

@Pituru. Habar nu ai despre ce vorbesti. Viciere de rezultat e cand se anuleaza un gol valabil in minutul 90 sau se da un penalty aiurea in final, nu a cum a fost faza cotului lui Muresan., interpretabila. Nu ma mir ca il citezi pe Becali daca scrii recunoaste-ti!

ervfr (18 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:07

Domnule Ioanitoaia, dupa cate se poate obsreva ca intotdeauna se vorbeste mai mult de arbitrajul lui Balj decat de meciul de fotbal in sine. Nu e posibil. Daca Steaua batea totul era ok arbitrul corect si nu se scria atat. Pacat. Sa fim seriosi am vazut un meci mult peste meciurile din liga 1 si Steaua trebuia sa invinga dar nu a avut noroc sau putem spune si asta Beto a avut o zi mare. O dezamagire a fost echipa clujeana care nu a aratat nimik, s-a limitat la a se apara si atat. Despre marile duritati din teren ce pot spune? A fost un meci barbatesc care il astept de atat de mult timp cu un arbitru care a lasat jocul deschis (aici doar vreau sa amintesc fazele de luat cu fulgi cu tot la meciul REal – Barca). In alte campionate se joaca si mai si la limita regulamentului si zicem in sinea noastra ce intrari ce faze. La noi toti asteapta ca jucatorul sa cada jos, fault, galben. Nu tin cu arbitrul dar asa vad eu realitatea.
Mai am o intrebare: primul galben a lui Muresan dupa cate faulturi a fost aratat? dupa primul…
Despre Becali nici nu are rost sa vorbim. Daca batea Steaua totul era lapte si miere. Daca nu toti sunt hoti si rai si anti-Steaua. Din pacate acest tip influenteaza atat de multa lume si din nou din pacate el poate fi model pentru unii tineri ai societatii noastre.
Urez bafta Stelei, dar si Vasluiului in meciurile din EL si sper sa se califice.

vlad (140 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:08

Numai Gigi da vina pe arbitraj… Muresan trebuia eliminat mai devreme, dar ce? asta ne garanta victoria??? Cand ai 3 bare si inca 3 mari ocazii de gol in ultimele 10 minute, este clar vorba de ghinion…. nici macar lipsa de eficienta. La cele 3 bare portarul era complet batut…. Oricum, a trecut, sper sa-i spulberam pe ciprioti si sa ne rugam de putina cinste germana….. Olympiakos nu a avut noroc de asa ceva, poate avem noi

mircea (1 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:11

Dl.Ioanitoia nu sunteti corect,daca dl. balaj a arbitrat cu ERORI,MICI,MARUNTE,va reamintesc ca dl.balaj a arbitrat finala CUPEI ROMANIEI POLI-cfr CLUJ cu erori marunte.Un sorin corpodean tot antistelist a fost arestat,sa speram ca urmeaza balaj.

lereter (68 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:15

Este inacceptabil-din orice punct de vedere-sa faci asemenea jigniri.Daca stam calmi si analizam meciul-eu unul am facut-o- gasesti citeva zeci de decizii date de Balaj pentru Steaua-in faze neclare.Poate a gresit neeliminandu-l -mai repede- pe Muresan,dar si stoperul stelist calcase pe bec,dar sa-i spui „criminal”,”zdreanta””,ca a luat bani asta e prea mult.De ce nu se sesizeaza Liga,Federatia ? Sint anesteziate de DNA ?. Cum este posibil ca toate posturile de TV sa-i ceara parerea,cind Becali-in acte- nu figureaza nimic oficial la Steaua ?.Cine seamana vant,va culege furtuna.Ce se aude la DNA de dosarele lui Becali ? .Chiar nu poate fi pus cu botul pe labe acest impostor,care jigneste pe toti ?.De ce e cultivat la TV ? Cumva plateste?.Destui sint ajunsi la saturatie de prezennta perpetua pe ecran a acestui sfertodoct,care se vrea important.Digi TV,GSPTV in special il cultiva aiurea,adu8candu-ne o imensa greata,eu unul schim canalul cind apare.

Cristi (2 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:26

Problema e alta.
De ce e ghnion si nu lipsa de valoare?
Ce performante mai facem in Europa?
Acolo pierdem aproape orice meci tot din cauza arbitrilor?
De ce nu acuzam jucatorii de valoare ca rateaza prea mult?

Mircea (14 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:30

Corect, d-le Ioanitoaia!
Faceti insa ordine pe acolo prin redactie, sunt multi plati de Becali, jurnalistii Dvs scriau de cele 2 cartonase ale lui Cadu- faza antologica- arbitraj dezastruos-etc etc. Erau mai nervosi decat mitocanul de Gigi!
Si inca ceva: in astfel de meciuri se joaca la rezultat. CFR a dat rapid un gol, regulile spun ca trebuie pastrat rezultatul, nu sa faci spectacol. Daca marca Steaua intai, avea CFR-ul posesie.

tv (24 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:36

Noi, cei care in general urmarim meciul la TV poate putem sa analizam mai usor prestatia arbitrului. E greu pentru el sa vada fazele de genul celei de la contactul dintre tanase si muresan…e joc de barbati totusi..se mai ating mai una alta…e drept, ca si parere personala, muresan putea fi eliminat mai demult..a avut multe interventii la limita, dar ca si el, si geraldo a avut…a fost meciul lasat liber..steaua a dominat categorit, nu a avut noroc, poate totusi era poarta mai mica 🙂 daca tot au dat bara dupa bara….importanta e pofta de joc de care au dat parte stelistii, viitorul suna bine, mai ales pentru meciul din Europa League…Forta Steaua, si lupta Vaslui!

toto (158 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:42

Muresan trebuia eliminat ,a avut o atitudine peste limita regulamentului de la inceputul jocului .Cine-l acuza pe Balaj ca arbitrat smechereste ,e un novice.Uitati-va la eliminarea lui Muresan si o sa vedeti ca provine in urma unui fault evident asupra sa.Mi-a placut arbitrajul,fiindca a lasat jocul barbateste,nu L-A FRAGMENTAT.

Pituru (3 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:45

GINO – Baiatule sa inteleg ca daca CFR evolua in 10 oameni timp de 60 de minute fara un aparator puternic ca Muresan atunci nu primeau numai un gol, crede -ma ca te inseli amarnic.
Daca nu ai obsrvat in min. 60 BETO a luat galben pentru trageri de timp.
Golul anulat Vointei Sibiu nu a fost in minutul 90, dar toata lumea spune si considera drept viciere de rezultat ceea ce s-a intamplat.

Olteanu (478 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 11:57

Cat timp vom vorbi mai mult despre arbitrajul unui meci si mai putin despre meciul in sine si despre jucatori vom avea un fotbal de nimic. Becali isi permite sa jigneasca in stanga si in dreapta pentru ca se simte bine in acest mediu. Balaj a gresit, dar nu se poate spune ca a viciat rezultatul. Ultimele fraze din articol rezuma perfect situatia. Va dau dreptate.

Marius22 (347 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:00

Da, numai Balaj e de vina ca Steaua a ratat 10 ocazii de gol. Trebuie sa invete sa traga la poarta.

Luca (28 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:12

De data aceasta , nu sunt de acord cu Dvs . Daca a vazut ca un jucator nu se ridica , trebuia sa mearga sa vada despre ce este vorba ! De ce a permis medicului sa intre pe teren daca a banuit ca Tanase joaca teatru ? Gardos a primit rosu , abia dupa ce a vazut arbitrul piciorul rupt !

Alex (13 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:24

Cat tupeu trebuie sa ai ca sa ceri penalty pentru caderea teatrala a lui Rusescu dupa o deposidare ca la carte a lui Muresan. Nu va e rusine sa va milogiti de penalty cand ati beneficiat de 2 eliminari (dintre care una absolut gratuita, era suficient cel mult un galben la Weldon sau o mustrare verbala) si Geraldo a fost iertat de o eliminare observata si de „impartialul” comentator al partidei… De lucrurile astea nu spuneti nimic, nici de tricoul rupt al lui Beto de o primata ce ii caracterizeaza pe cei multi suporteri al echipei comuniste.

Atat va doresc, sa beneficiati de acelasi arbitraj cu Larnaca pe care l-a avut si CFR-ul in meciul cu voi.

Aloha (1 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:33

Minutul 54, Geraldo, care avea galben, are o intrare de rosu, cu talpa pe tibia lui Bastos. Nu primeste nici macar galben, ca atare nu este eliminat. Interesant de ce despre aceasta faza nu vorbeste nimeni, in schimb discutam despre ” duritatile lui Muresan „, ca asa a zis Becali.

pensionar (19 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:33

CRED CA DECLARATIILE DE MOJIC A LUI BECALI, NATIONALISTE-SOVINISTE, TOT DE BECALI AR TREBUI PEDEPSIT NU NUMAI DE COMENTATORI, CI DE SRI, PARLAMENT, GUVERN, FRF. LPF, SI CHIAR DE DRAGOMIR .SA BATI JOC DE MILIOANE DE CETATENI ROMANI DE NATIONALITATE MAGHIARA, CA BECALI VREA VICTORIE CU ORICE PRET E ABSURD, E DE CONDAMNAT DE TOATA LUMEA.ARBITRAJUL A FOST IN FAVOAREA STELEI DIN PACATE.MULTI MERITAU CARTONAS ROSU ,DAR LE E FRICA DE BANI LUI BECALI.

laurentiu (12 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:46

Domnule , nu pot sa va spun pe nume pentru ca nu aveti dreptate ,Muresan trebuia eliminat in repriza 1 cand la faultat pe Tanase in coltul careului cred ca v ati uitat la alt meci,faultul din 16 metri la Rusescu al aceluias Muresan !!! pe care Balaj nu la dat ,dupa eliminarile dictate inpotriva cfr a fluierat numai pentru ei chiar credeti ca toti suntem prosti numai dumneavastra cunoasteti fotbal,nu pot sa fiu de acord cu jignirile pe care Gigi i le aduce arbitrului dar ca atras cu cfr asta a fost cla pentru toata lumea nu mai luati apararea arbitrilor si spuneti lucrurilor pe nume TREBUIE ARBITRI STRAINI LA MECIURI IMPORTANTE ai nostri gresesc cu buna stiinta asa au facut si anul trecut cand Otelul a luat campionatul ca sa ne faca de rusine in Liga Campionilor,aveti puterea macar de a fi obiectivi si nu mai luati partea TRISORILOR DE LA CFR

ambra blu (434 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:49

ioanitoaio, e pe siteul concurent o poza de la meci cu o actiune de-a lui muresan asupra lui tanase (alta decit momentul cind i-a umflat ochiul; alta, vezi bine, decit cea in care a intrat urit la bicfalvi): jucatorul echipei unguresti sau portugheze sau zi-i cum vrei are spitul atit de tare infipt in fundul lui tanase, incit aproape ii da jos pantalonii; si tu vii aici si ne zici noua ca rata impunge si ca balaj a arbitrat bine. in alta ordine de idei, unde e papagalul ala de cadu care vrbea ca face si drege? ca i-am calarit dupa golul lui kape ca pe hotii de cai

Gabriel (1 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:55

Daca mi-a placut ceva in comentariile de la Digi de dupa acest meci a fost replica unui comentator de dupa aberatiile Luceafarului Luminii si al Parlamentului European cum ca – citez din memorie ” sa trecem la lucruri mai importante, cimpii se pot bate oriunde „. Cred ca exprima destul de exact parerea majoritatii iubitorilor de fotbal de pe la noi si probabil si parerea majoritatii covirsitoare a comentatorilor TV, care au insa nevoie de balacarelile ciobanului, ca vezi Doamne, altfel nu fac audienta. Desi, cum bine remarca un antevorbitor ( ca sa-i spun asa unuia care a postat anterior ), nu stiu de ce este sunat ciobanul si intrebat despre meciurile Stelei daca el nu are nici o functie la aceasta echipa, si ca atare nu poate fi tras la raspundere pentru ceea ce debiteaza in fiecare moment in care Steaua nu primeste una doua lovituri de pedeapsa, iar adversarul nu este in inferioritate inca de prin minutul 10… Este trist ca un analfabet sa fie purtator de opinie pentru o echipa cu un asemenea renume si istorie cum este Steaua, care a fost si este in continuare una dintre cele mai iubite echipe din tara. Si chiar daca D-l Ioanitoaia nu este unul dintre favoritii mei in materie de fotbal, este bine ca are curajul sa incerca sa-l mai tempereze pe cioban, iar pentru acest lucru, are respectul meu…

Albusibiu (35 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:58

Articolul e corect, dar am frunzarit un pic opiniile si am impresia ca televiziunea digitala chiar a intrat in Romania puternic de tot. Unii am fost la stadion, am vazut un meci, altii ne-am uitat pe DigiSport 1 (sau am pus sa se inregistreze) si am vazut cam acelasi meci, iar altii cred ca s-au uitat pe vreun Digisport 1,5. Si ceva imi spune ca daca audienta meciului o fi fost de 10-12 puncte, macar 2-3 puncte s-au dus pe acel canal inedit. Cum se poate sa se impute lui Muresan ca ar fi facut nu stiu ce faulturi in careu? Cand, cum? In curtea scolii, cand unul era mai nervos si cu mai mult tupeu se supara asa si inventa faze dar parca nici alea nu erau asa trase de par ca ceea ce se reclama aici. Altul are curajul sa pomeneasca de un furt a lui Balaj (singurul arbitru complet, roman) la acel CFR-Poli 3-0 (fiti atenti, 3-0) din finala de Cupa, cand pana nu a dat tonul inculpabilul Iancu cei din galeria suporterilor adversi nu aveau alta grija decat sa-si invinovateasca echipa pentru infrangere… Inteleg ca este multa fierbere, ca CFR-ul e antipatizata de cei multi (asa si trebuie, multumim) dar daca cineva citeste tot ce s-a scris in aceasta pagina cred ca isi face cruce si jura cu mana pe Biblie (ca asa-i la moda) ca nu mai deschide niciodata „informatiile din sport” de teama de a nu da iarasi de Dumnezeul prostilor, Gigi Becali.

borski (14 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 12:59

Doar o observatie, de nuanta. Poate ca CFR n-a facut un joc ofensiv apreciabil, dar in schimb s-a aparat excelent, iar daca Peralta nu se plimba in spatele lui Costea la faza de 1-1, ci alerga un pic spre el si-l jena un pic, si cistigam meciul. Nu inteleg atunci de ce prestatia e etichetata modesta? Pai Steaua a pus presiune, dar haotic, mai ales in repriza a doua, cind a jucat doar cu mingi lungi, respinse usor de fundasii nostri.

Olteanu (478 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:01

@ambra blu. Baiete, asa sa te adresezi verilor tai, nu domnului Ioanitoaia. De cand esti tu, gandacule, per tu cu domnul Ioanitoaia? Pe langa prostiile pe care le debitezi, mai esti si mojic. Ia invata sa iti vezi lungul nasului.

borski (14 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:03

Nu stiu nici care-s cele 10 ocazii ale Stelei, fiindca nu cred ca orice sut la poarta e ocazie. Au fost 4 in prima repriza, barele si aia a lui Rusescu, plus trei dupa ce noi am ramas in 9, lovitura libera si sutul din careu ale lui Rusescu, plus capul lui Iliev, dupa un corner, pe mijlocul portii. In rest, faze de poarta normale. Plus ca am vazut in statistica de care se face atit caz ca CFR a avut doar 3 suturi pe poarta, cind numai din memorie pot sa enumar 4: golul lui Kapetanos, sutul lui Sougou din startul reprizei secunde, apoi suturile consecutive ale lui Muresan si Sougou la o faza de prin min. 70, cind a respins Tatarusanu de 2 ori. Daca mai adaug si sutul-centrare din lateral dreapta al lui Panin, dupa o patrundere, iaca inca unul. Asadar, statisticile mai gresesc si ele, chiar de vin de la profesionisti.

borski (14 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:07

@ambra blu
Daca vorbim de papagali, aia pot fi doar cei imbracati in ros-albastru, fiindca, desi, vorba ta, „ne-ati calarit”, n-ati fost in stare sa marcati decit un gol. Asa ca suporter al echipei rusesti, venita cu tancurile in Romania, las-o mai usor cu jignirile, ca n-aveti valoare, meciurile astea cu Dinamo si CFR sunt doar focuri de paie, nici alea nu stiu cit de reusite. Vei vedea miercuri, de la 22, ca am dreptate, cind o sa va scoata cipriotii fotbalul din cap.

Remus CFR (21 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:20

Cât de rău intenționați și îndoctrinați anti-CFR mai pot fi unii (despre presă nici n-are rost să mai povestim) încât să nu zică nimic că prima fază de eliminare CLARĂ (nu ca cea cu Mureșan) a fost la Geraldo, la scorul de 1-0 pentru CFR !!!

no name (1 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:20

nu v ati saturat sa scrieti doar despre steaua? nu va mai opriti odata?

ambra blu (434 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:23

@olteanu – am mai multa scoala decit ai adunat tu ani in buletin; ioanitoaio e in cazul vocativ. taci si nu ma mai conturba sonor.
@borski poti sa adaugi la meciul cu dinamo si cfr si pe cel cu shalke, si pe cel cu cacabi haifa. steaua trage mai mult pe poarta decit reusesc eforturile conjugate a trei echipe de top 3, ca sa ma exprim asa. nu mai pun la socoteala ca un meci de-al stelei aduna mai multi spectatori decit intreaga etapa. la steaua echipa se sudeaza, incet, dar sigur si, la final, luam si titlul si mergem in uefa la primavara. asta e conditia de suporter stelist, sa aspiri mereu mai sus. nu stiu cum e sa fii dinamovist sau rapidist, sau cu poli tm, sau cu stiinta craiova, ca ele nu joaca in europa

andrei (1607 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:24

Hai ca m-am inervat…Unul spune- ca si Balaj- ca nu se putea da penalty la Rusescu pentru ca nu s-a jucat baschet…E adevarat dar oare Fabiani ce sport juca?Acelasi pe care l-a jucat si Beto la Sibiu…

Mich CFR (21 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:28

Al 2-lea cartonas a venit pentru Muresan ca urmare a gestului de protest/frustrare pentru ca nu arbitrul nu a oprit jocul in secundele premergatoare cand a fost faultat de 2 ori !!! … ce a urmat… acuze, jigniri…. stim cu totii: steaua (si majoritatea presei) e numai una! Una cu pamantul.

Radu (12 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:34

la un moment dat am crezut ca nu e nimeni in mass-media care sa aiba o parere similara cu a mea in privinta arbitrajului. a fost un meci plin de nervi, greu de arbitrat. presiunea publicului, protestele jucatorilor, comentariul live al meciului si declaratiile de dupa meci au dat impresia unui arbitraj dezastruos … insa nu e asa.

CSS (74 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:35

Haha…Steaua merita victoria doar daca vorbim de patinaj artistic..acolo se puncteaza la impresia artistica,nu la box..cat despre fotbal ,e pe goluri,iar scorul final e 1-1 ! Nu a reusit sa marcheze nici 11 contra 9 si pt stelisti acest rezultat e ca o victorie,dupa cum ne spunea si Tatarusanu dupa meci..Steaua fara noroc eu inteleg Steaua fara Sandu Tudor…au alergat tot meciul dupa egalare la ei acasa si au izbutit-o cu mult noroc,la o faza care n-o s-o mai vedeti prea curand la M Costea sau alti stelisti..mult noroc..

ambra blu (434 comentarii)  •  12 decembrie 2011, 13:44

cei 4 suporteri ai cfr-ului s-au adunat pe acest blog, lasindu-si stadionul gol si microfoanele deschise :)))))))))

Comentează