Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Hagi, vino acasă!

Pe locul 10 în campionat, dar la 19 puncte de liderul Fenerbahce, Galatasaray a pierdut şi calificarea în semifinalele Cupei Turciei, ratînd astfel ultima şansă de a prinde o competiţie europeană. Cînd „leii” de pe Bosfor traversează cel mai prost […]

joi, 3 martie 2011, 6:51

Pe locul 10 în campionat, dar la 19 puncte de liderul Fenerbahce, Galatasaray a pierdut şi calificarea în semifinalele Cupei Turciei, ratînd astfel ultima şansă de a prinde o competiţie europeană. Cînd „leii” de pe Bosfor traversează cel mai prost moment din istorie, pe lista vinovaţilor figurează şi Hagi. Deşi clubul pare să fi amînat luarea unei decizii privind eventuala mazilire a românului, făţiş sau voalat, vehement sau aluziv, mulţi îi cer acestuia, ori măcar îi sugerează, SĂ PLECE, SĂ RENUNŢE. Conducători, ziarişti şi suporteri arată cu degetul spre tehnicianul lui Cim Bom.

După returul de 0-0 al „sfertului” cu Gaziantep, nu prea văd ce i s-ar putea imputa lui Hagi. Echipa a arătat mai bine, atît că, urmărită şi de nenoroc, n-a reuşit să marcheze. Cehul Baros, umbra golgeterului care cîştiga în 2005 Champions League cu Liverpool, a irosit o ocazie monumentală. L-a imitat Kazim Kazim, iar Servet Cetin a trimis balonul în „transversală”. Din păcate, nici Culio, nici Bogdan Stancu, unul bramburit, altul apatic, ambii şterşi, nu l-au servit destul pe Hagi, care ce să fi făcut, SĂ FI INTRAT EL PE TEREN SĂ BAGE MINGEA ÎN POARTĂ?! La 46 de ani împliniţi pe 5 februarie, sigur n-ar fi izbutit.

Dacă Gică n-a greşit miercuri seară, opinia mea, probabil că a greşit atunci cînd a preluat din mers o formaţie cu fizicul şi cu moralul la pămînt. În plus, subscriu afirmaţiei lui Ioan Becali, şi „cu jucători turci de liga a doua”. Practic, s-a legat la cap fără să-l doară!
Mai departe însă, s-ar cuveni ca Hagi însuşi să admită CĂ ARE PROBLEME CA ANTRENOR. Din 2001 încoace, pînă să se întoarcă la Istanbul, a adunat numai 85 de meciuri pe bancă: 4 la „naţională”, 12 la Bursaspor, 47 la Galata în sezonul 2004-2005, 16 la Timişoara şi 6 la Steaua! Contează mai puţin amănuntul că, de regulă, a demisionat. Luînd ca reper adevărul că pe orice tehnician îl ţin în funcţie şi îl recomandă rezultatele, doar ele, cel mai mare fotbalist tricolor din toate timpurile, de data asta, opinia e mai largă, trebuie să reflecteze serios în ce măsură i se potriveşte sau nu această profesie. Cum se zice, mingea e la el.

Afirmînd deunăzi că „Hagi n-are treabă cu meseria de antrenor”, fostul internaţional Dănuţ Lupu nu s-a sfiit să fie dur, chiar să şi jignească. Părerea lui. În numele ATÎTOR ŞI ATÎTOR BUCURII, imposibil de numărat, dar şi de uitat, pe care „Regele” ni le-a adus de-a lungul vremii, eu nu-mi permit. Tocmai de aceea, constatînd că turcii îl ironizează pe idolul nostru de odinioară, ba îl şi sictiresc, îl rog pe Gică să nu se lase umilit, să-şi înfrîngă orgoliul şi să revină acasă! Aici, unde deşi unii îl mai contestă, majoritatea oamenilor continuă să-l stimeze, să-l iubească. Niciodată şi nicăieri, Hagi nu va fi în sufletul altora cît e şi va rămîne, pentru totdeauna, în cel al românilor.

Comentarii (84)Adaugă comentariu

al (13 comentarii)  •  3 martie 2011, 18:55

jos palaria pentru articolul dumneavoasta. respect pentru hagi nu comentez cariera lui de antrenor , doar ma bucur pentru ce a facut pt noi ca jucator. HAGI FII TARE!

gaborinho (2 comentarii)  •  3 martie 2011, 18:57

aici subscriu, sunt total de acord…cand antrena pe steaua, oriunde mergea in deplasari era adulat de-a dreptul…toata lumea il aplauda, in fata regelui nimeni nu era stelist sau dinamovist sau rapidist…era roman!

cata (1 comentarii)  •  3 martie 2011, 18:58

Superb articol!Plin de adevar ,respect, admiratie.Felicitari!

costi (2 comentarii)  •  3 martie 2011, 18:58

frumos articol, frumoase cuvinte. dar cred ca si aici abia asteapta unii sa-l terfeleasca pe hagi. pacat. el ramane un simbol al nostru.

Barbu (100 comentarii)  •  3 martie 2011, 18:59

Mi-a placut articolul,finalul chiar m-a emotionat. Lupu e prea pornit, ca orice frustrat, iar Ioanitoaia e prea amabil, ca orice sentimental. Adevarul e la mijloc, nu stiu cate plase mai asteapta Hagi sa ia pana sa se convinga ca pierde ca antrenor ce a acumulat ca jucator. Dar e viata lui, face cu ea ce vrea.

roman (1 comentarii)  •  3 martie 2011, 19:05

ce este f interesant este ca de regula jucatorii slabi au devenit antrenori buni, si cei buni au devenit antrenori slabi…nu e interesant? eu cred ca in viata nu poti fi si jucator mare si antrenor…nu ca hagi nu ar putea fi…dar cred ca lui i-ar fi stat mult mai bine presedinte de club…de ce nu chiar la steaua…
ii urez multa bafta!
probabil ca timpul il va prelucra ca si antrenor

Vali (46 comentarii)  •  3 martie 2011, 19:25

Nea Ovidiu, dumneata chiar esti convins ca aperi o cauza bun sustinandu-l fie si abil pe antrenorul Hagi? Multi nu mai cred asta.

Lulu (274 comentarii)  •  3 martie 2011, 19:36

Secole de-a randul ne-au calarit turcii, Hagi e ultimul exemplu.In locul lui, eu m-as grabi sa ascult indemnul domnului Ioanitoaia care mi se pare de bun simt. Pariu insa ca Hagi, care tot incearca sa demonstreze ca e antrenor mare, va ramane la Galata ca sa fie umilit?

Freddy Rekla (28 comentarii)  •  3 martie 2011, 19:38

Nea Ovi
Pacat
Ai dat-o rau in bara…
Ce e aici? SPN? Serviciul pentru Protectia Nulitatilor?

sundance kid (294 comentarii)  •  3 martie 2011, 19:52

Nu vreau sa fac pe desteptul dar am stiut ca sunt mari sanse sa capoteze din motivele mentionate de d-vstra . Nu am stiut totusi ca au un lot asa slab dar mi-am dat seama dupa 2,3 jocuri ! Aparare, mijloc slabute. Baros mie nu mi-a placut niciodata chiar si in perioada lui de glorie . Hai Gica asculta de nea Ovidiu si vino acasa. Pentru noi ramai cel care a tinut nationala in spate atitia ani de zile ! Nu are rost sa ajungi sa fi huiduit de fani si calcat in picioare de mass media turca !!!!!

Fata Morgana (39 comentarii)  •  3 martie 2011, 19:54

fara a fi Gica Cotra, nu cred ca Ioanitoaia are dreptate; viata de antrenor e grea, adesea nedreapta, iar cei care imbratiseaza o astfel de cariera trebuie sa fie caliti sau sa se caleasca. Hagi are nevoie sa se caleasca, tocmai de aceia cred ca trebuie sa continue; va capata experienta, continuitate, dorinta de reusita, ori de va ceda mereu la prima greutate aparuta in cale nu va fi niciodata antrenor; trebuie sa stranga din dinti si sa mearga mai departe, doar asa poate reusi. sfaturile lui Ioanitoaia sunt proaste.

Joe (1 comentarii)  •  3 martie 2011, 20:00

Cateva lucruri as vrea sa spun:
1.Hagi este un tip ambitios, probabil ca de data asta s-a aruncat aiurea cu capul inainte.Nu credeam ca voi ajunge sa sufar si pentru Galata, dar aseara, a avut ghinion teribil…
2.Un puscarias, in speta Lupu, nu trebuie luat in seama, sunt mult prea multe jigodii in tara asta care dau sfaturi in loc sa priveasca in oglinda
3.Are un defect, Gica, nu stie sa trateze fotbalistii sub-mediocri, un caz a fost si acela in care s-a contrat cu Lovin
4.Trebuie sa ramana, trebuie sa demonstreze ca poate…Oricum jucatorii pe care-i are sunt de toata jena.

theo (1 comentarii)  •  3 martie 2011, 20:04

hagi nu are treaba cu meseria de antrenor asa cum nici danut lupu nu are treaba cu furtul din magazinele din italia

Mamulos (1 comentarii)  •  3 martie 2011, 20:10

Domnule Ioanitoaia, de cand e lumea, in orice domeniu, in procesul calificarii unei persoane intr-o meserie (nu conteaza care), acea persoana trebuie sa parcurga anumite etape. Cum bine stiti nu poti ajunge arhitect fara sa faci studiile de specialitate si apoi sa faci UN STAGIU pe langa alti colegi mai experimentati. Este doar un exemplu. In orice meserie trebuie sa fii „stagiar” intr-un fel sau altul. Unde a invatat Hagi meserie? Unde si-a facut „stagiul”? A fost secundul lui Robson cativa ani? A fost secundul lui Murinho? Cati ani? Cate echipe de liga a II-a a antrenat? Cate echipe romanesti de liga I a antrenat? Cata experienta a strans ca antrenor secund? Dar ca principal? Dumneavoastra spuneti: 85 de meciuri pe bancă: 4 la “naţională”, 12 la Bursaspor, 47 la Galata în sezonul 2004-2005, 16 la Timişoara şi 6 la Steaua! Ce antrenor experimentat! Nu am citit nicaieri, nu am vazut pe nimeni care sa spuna (sau sa-i spuna) sincer: domnule Hagi nu esti inca antrenor, nu ai experienta, nu ai rezultate mari, realizarile sunt zero. Ce cauti dumneata la Galatasaray? Cum crezi dumneata ca ai sa poti sa antrenezi o echipa cu pretentii cand n-ai fost in stare sa antrenezi echipe mai mici? Dar noi nu, in virtutea faptului ca a fost un mare jucator tindem sa credem ca este si un mare antrenor fara sa fi facut nimic in noua meserie. Ne place sa exageram cand vine vorba de vedete (din sport si nu numai): ori ii uitam si-i condamnam la saracie ori in slavim si-i pupam in fund gratuit, uitand faptul ca o cariera prodigioasa ca jucator nu este o garantie pentru o cariera la fel de mare ca antrenor. Despre capacitatile intelectuale ale lui Hagi nu comentez…

Dan Popovici (2 comentarii)  •  3 martie 2011, 20:15

Daca nu l-am fi avut pe Hagi, ar fi trebuit sa-l inventam. Este tot ce am avut mai bun ca fotbalist in istoria fotbalului romanesc. Dar ca antrenor nu s-a remarcat, indiferent ca ca a condus cluburi sau echipa nationala. Are totusi un merit in antrenorat, pentru ca a promovat tinerii. Ei, aici Hagi are ochi.

pacostea (6 comentarii)  •  3 martie 2011, 20:16

FOARTE BUN ARTICOLUL PANA L-ATI BAGAT IN DISCUTIE PE LUPU . DUPA CUM A JUCAT ECHIPA ASEARA GICA AL NOSTRU E PE DRUMUL CEL BUN… PAREREA MEA

Lulu (274 comentarii)  •  3 martie 2011, 20:30

@Mamulos. Spre deosebire de Rekla, care se da lebada, in principiu ai dreptate. Nu si in practica pentru ca nici Platini, nici Beckenbauer si nici Maradona, cel original, nu din Carpati, nu au antrenat nimic pana la echipele nationale. Regula care functioneaza pentru altii nu pare valabila si pentru fostii superjucatori care cam toti au dat-o insa in bara. Eu gasesc articolul binevenit, chiar m-au miscat randurile din final.

Oby (33 comentarii)  •  3 martie 2011, 20:52

Nu sunt de acord ca ar trebui sa demisioneze. Ar trebui sa ramana pana la vara, sa-si aduca intradevar jucatorii de care Galata are nevoie, sa scape de vedetele rasuflate si blazate cu salarii enorme cum sunt popandaii adusi de Rijkaard (gen Misimovici, Baros, etc.), sa aduca „sange proaspat” si un suflu nou la echipa. Hagi ar trebui judecat doar dupa turul campionatului viitor, cand si-a pus real amprenta asupra stilului Galatei. Acum jucatorii joaca ce stiu de la Rijkaard. A, si mai e o chestie: sa scape odata de ghinoinul asta care-l urmareste de cate ori se inhama la antrenorat!!!

vitallis (1 comentarii)  •  3 martie 2011, 21:18

Hagi este Hagi, pe zei nu te poti supara niciodata. Macar sa fim toti romanii macar pe jumatate lui.
Lupu a spus ce a spus pentru ca diferenta dintre un zeu si un hot de haine este de la cer la pamint, deci cine pe cine judeca??? Sa fim seriosi.
Hagi este Hagi , Hagi este mindria noastra, una dintre putinele acestei natii.

sorin485 (2 comentarii)  •  3 martie 2011, 21:40

BA DA GICA E ANTRENOR,FERGUSSON ARE 20 DE ANI LA MANCHESTER UN ANTRENOR ARE NEVOIE DE TIMP VREI IN DOUA ZILE SA SCHIMBE TOT ,PATRONII DIN DIVIZIA NOASTRA AU PROBLEME MARI DE GANDIRE MAJORITATEA SUNT ANCHETATI PENAL OAMENI FARA SCRUPULE ,RESPECT HAGI CINE A ZIS? LUPU ?CE AI FACUT LUPULE PT NATIONALA VAGABONDULE?SA TI FIE RUSINE ,SA SI CEARA SCUZE PUBLIC ACEST GOLAN .AI CALCAT LUPULE PE NOU CAMP SAU BERNABEU?VAI MAMA TA LUPULE DE RATAT CE ESTI.

kappa (13 comentarii)  •  3 martie 2011, 21:47

Din pacate Hagi a fost prost sfatuit. Nu m-as mira sa fi fost influentat de fratii Becali in luarea deciziei de a antrena pe Galata in acele conditii. Si ce interes puteau ei sa aiba decat sa plaseze niste jucatori acolo…

Firesc ar fi fost ca Hagi sa fi inceput cu o echipa mai mica si apoi sa avanseze treptat pana a antrena o echipe mai mari. Sa fi avansat doar daca avea rezultate.

Toate astea sunt simple si cunoscute dar pacate pentru el, Hagi a fost prost sfatuit,a luat decizii cu inima si nu la rece, cu ratiunea, astfel ca a ajuns in niste situatii aiurea atat la Nationala cat si la Steaua sau Galata.

Din fericire pentru cei care l-au vazut jucand, Hagi ramane unic si ceea ce a facut ca fotbalist NU SE POATE STERGE!

Talpaiadului (14 comentarii)  •  3 martie 2011, 21:48

Deocamdata, Hagi a demonstrat un singur lucru ca antrenor: ca nu are ochi pentru echipe. Are ochi pentru jucatori tineri, stie sa promoveze talente, dar are o atitudine sinucigasa in ceea ce priveste alegerea echipelor pe care sa le antreneze: toate au fost echipe in deriva dar cu pretentii absurde, cu patroni care nu au rabdare cu antrenorii etc etc. Hagi ar trebui sa antreneze o echipa fara pretentii, unde sa aiba timp sa promoveze tineri si sa inchege o echipa adevarata, abia atunci se va putea vedea daca are sau nu stofa de antrenor. Pana atunci eu nu am de ce sa ii plang de mila, ceea ce i se intampla e din vina lui.

frank (1 comentarii)  •  3 martie 2011, 21:57

destinul lui Hagi de antrenor seamana foarte mult cu al neamtulu i Lothar Matheus,care acum antreneaza nationala Bulgariei.ca si jucator a fost extraordinar dar ca antrenor nu a realizat nimic.Hagi trebuie sa inteleaga ca meseria de antrenor nu are nimic cu cea de fost jucator. Agresit cand a acceptat sa preia din mers pe Galatasaray

Mario644 (2 comentarii)  •  3 martie 2011, 22:15

Nu-i mai tot gasiti scuze lui Hagi…nu va fi niciodata un antrenor bun….el il iubesc enorm..ii curge sange de stelist in vene…l-am apreciat pentru ceea ce a fost ca jucator…dar nu…antrenor nu…si sper ca Gigi becali sa nu faca prostia de a-l aduce iar in Ghencea…Gica iubeste prea mult fotbalul…si la fel ca si Lacatus…din dragoste pentru Galatasaray..pentru Steaua…se intoarce mereu in speranta ca va reusi mai mult…Gica sa se ocupe de juniori…ca tot zicea cineva ca are ochi pt tineri…iar despre dvoastra Nea Ovidiu…aici nu-l judecam pe Hagi ca om…ca fost mare fotbalist…ci ca antrenor…si din pacate aici e zero…

mihnea (13 comentarii)  •  3 martie 2011, 22:44

nu pot fi de acord cu dvs. tocmai pentru ca gica are putine meciuri traite de pe banca tehnica, ar trebui sa foloseasca experienta. nu invatam cel mai bine din greselile proprii?
iar turcii, in contextul in care ar trebui sa ii plateasca lui hagi intreg contractul, sa il dea acum afara ar trebui sa fie… turci 😀

sergiu (1 comentarii)  •  3 martie 2011, 23:02

Nu, domnule Ionitoaia, Hagi trebuie sa ramana. A plecat de atatea ori, acum nu. Acum trebuie sa steie pana la sfarsitul contractului, si apoi sa ieie o decizie. Ma bucur ca rezista presiunii, sper sa-l tina. Hagi nu are nici o vina pentru ce e acum la Galata. Trebuie sa intelegeti cu totii, ca echipa asta a fost sub orice critica, inainte sa vina Hagi. Jucatorii astia nu au facut antranamente profesioniste aproape 2 ani de zile. Ryarckard, si-a batut joc de turci. Habar nu avea unde e Turcia pe harta. Pentru el a contat banii. E greu sa refaci in 5 luni ce s-a facut rau in doi ani de zile. Eu nu inteleg un lucru, la voi ziaristii. De ce le bagati in cap cititorilor ideea , ca esecul ca antrenor, il va face uitat pe fotbalistul sau pe omul Hagi. E total fals. Eu nu am sa-l iubesc mai putin sau deloc, in cazul in care nu va reusi ca antrenor. Eu il iubesc si respect asa cum este el. Din contra , am sa-l iubesc mai mult. Stiti de ce ? Pentru ca, a luptat, pentru ca nu a tinut la imaginea lui, pentru ca este SIMPLU SI NATURAL. De asta il iubesc pe Hagi. Pentru el nu imaginea conteaza, conteaza sa muncesti ,sa te lupti, sa ai incredere in tine, si sa nu te consideri prost, doar pentru ca iti spun anumite persoane. Hagi trebuie sprijinit ACUM, incurajat sa continuie. Sunt dezamagit de dumneavoastra domnule Ioanitoaia. Se vede ca sunteti un dusman a lui Hagi, la fel ca si prietenul dumneavoastra Lucescu. Sfatul pe care i l-ati dat lui Hagi sa il dati lui mucea jr. Ala e un ipocrit si un habarnist total. Face doar ce ii zice taticu.

Mircea (663 comentarii)  •  3 martie 2011, 23:11

Acest articol mi-a mers la inima, jos palaria!

Butago (6 comentarii)  •  4 martie 2011, 0:19

Dl Ioaniţoaia are dreptate. Îl iubum pe Hagi, a intrat în istorie ca jucător genial, dar nu are vocaţie de antrenor. Îi lipseşte nu numai tactul de pedagog, vorba lui Vadim Tudor, ci şi imaginaţia, intuiţia, competenţa şi creativitatea de strateg al jocului de echipă, calităţi indispensabile pentru un antrenor. Hagi încearcă să îmbrăţişeze o meserie imposibilă pentru el.

Che Guevara (363 comentarii)  •  4 martie 2011, 1:03

Nu cred ca e vorba de o umilinta aici. Hagi trebuie sa isi faca meseria si sa isi respecte contractul pe care l-a semnat. La sfarsitul campionatului se trage linie. Daca s-a apucat de o treaba sa o duc ala bun sfarsit. Nu ajuta pe nimeni sa ii lase pe turci cu fundul in balta acum. Chiar daca nu mai are sanse la Europa poate pune bazele unei echipe de viitor. De ce sa plece?

faur catalin (3 comentarii)  •  4 martie 2011, 1:09

nimeni nu este un antrenor mare fara:o echipa unita,noroc si un palmares,in opinia mea hagi nu mai are nimic de pierdut ci doar sa renunte la mecenari si sa incerce cu tineri castigand meci de meci si atragand iar suporteri ,eu nu ii doresc sa vina acasa si dupa aceea ori sa nu mai antreneze deloc sau sa ia alta epava avand aceiasi soarta,capul sus este un campion si viatza lui e o istorie ce sper ca o va reprima echipei lui…indiferent de rezultat… il respectam neincetat

california (349 comentarii)  •  4 martie 2011, 2:07

de acord cu ideile din articol; in ce privesc momentele cind a gresit hagi, discutia ar fi mai lunga; m-as limita doar la faptul ca avind dezlegare si bani la transferuri, a adus din nou lupul la stina; ma refer la mentorul sau ioan becali; cu cei 6 mil. euro platiti pt. stancu, putea sa-i ia la pachet pe moraes (cu simtul portii mai dezvoltat decit stancu), erick si eventual tatarusanu; si ar mai fi intrat si altii in discutie, nu neaparat impresariati de becali, pt. ca patronii din liga 1 vind tot cind li se ofera ocazia; dar e si asta o treaba sa sti ce-ti lipseste si sa sti ce nu sti…

gery76 (54 comentarii)  •  4 martie 2011, 2:44

Gheorghe Hagi intai de toate trebuie spus ca a fost, este si va fi cel mai bun produs pe care l-a dat fotbalul romanesc si macar pentru acest lucru merita tot respectul si consideratia tuturor romanilor de bun simt si care nu sunt orbiti de patimi si orgolii marunte.Sa nu se uite de asemenea ca macar in numele minunatelor nopti in care alaturi de Popescu ,Petrescu si compania a scos in strada sute de mii de romani de bucurie, redandu-le mandria si satisfactia de a fi romani lucru nemairealizat in ultimele decenii de nici un cetatean al acestei natii indiferent de domeniul de activitate ar merita mult mai multa consideratie si intelegere.
@Lulu- Beckenbauer este un exemplu de reusita profesionala ca antrenor pe langa succesele extraordinare ca jucator.Kaiser-ul a preluat nationala Germaniei in ’84 dupa dezastrul lasat la Euro’84 de Jupp Derwall si a dus-o la Worldcup 1986 in finala pierduta in fata Argentinei cu 3-2 desi avea o echipa cu o medie de varsta trecuta de 30 de ani, a facut schimbul de generatii la Euro”88 si a castigat worlcup’90 invingand Argentina aceluiasi Maradona cu 1-0,iar apoi s-a retras in plina glorie ca mai apoi sa coboare din nou in iarba in 1996 si sa castige cupa U.E.F.A cu Bayern Munchen.

stelistul 51 (4 comentarii)  •  4 martie 2011, 4:02

mai sutule(Lupule),puscariasule,n-ai nici un drpt sa patezi imaginea lui Hagi,n-ai facut mare lucru in fotbal,mirosi a alcool de la o posta

Lucifer (1 comentarii)  •  4 martie 2011, 5:37

Greseala lui Hagi se numeste Farul Constanta. Atunci si-a atras asupra sa toate ghinioanele care nu inceteaza sa se tina lant. Hagi trebuia sa plece de la echipa de suflet si sa evolueze ca antrenor si spirit de antrenor, fara sa urmareasca banii (ochii mei) si gloria (febletea mea). Este vorba de Karma. Nu exista concidente. Deci, daca vrea sa faca performanta ca antrenor, trebuie sa repare greselile din trecut. Mai degraba ar face o fuziune intre echipa sa de tineri si Farul, sa se bata pentru promovare si apoi pentru un loc onorabil in campionat. Vedeti, pana si noi astia din Infern il iubim si respectam pe cel mai mare fotbalist roman…

spitalul clinic arseni bagdasar (2 comentarii)  •  4 martie 2011, 7:28

mai nenea ghionoaia,ce sa faca nentu hagi acasa ??? sa doarma si sa stea alaturi de familie ??? sunt intru totu’ deacord dar sa fie antrenor…in primul rand,nimeni din lumea asta,nu mai are rabdare iar ca gica sa confirme,e greu si i-ar trebui probabil,o retrogradare si o revenire in prima divizie cu aceiasi echipa pt a lasa o urma de zambet pt el 😉

Dany (4 comentarii)  •  4 martie 2011, 7:53

Hagi trebuie sa continue. Sa ia exemplu de la marele antrenor Razvan Lucescu, sa-i faca pe turci „labili psihic” si sa ramana sa ajunga si el mare antrenor ca Razvan Lucescu!Asta este cheia succesului!

Dany (4 comentarii)  •  4 martie 2011, 8:25

Am si eu dreptul la o opinie: Hagi are aceleasi performante ca antrenor la Galatasaray ca si Razvan Lucescu la echipa nationala. Nu stiu de ce unul trebuie sa renunte si celalalt nu, nu stiu de ce unul este „mare antrenor” si celalalt este „deloc antrenor”.

doc (2 comentarii)  •  4 martie 2011, 8:46

pt. Sergiu. Bravo ptr. comentariu

doc (2 comentarii)  •  4 martie 2011, 8:49

Steaua este casa ta HAGI!Becali trebuie sa-i acorzi o sansa si timp.

yaruk (43 comentarii)  •  4 martie 2011, 8:59

hagi a sarit peste prima etapa de stagiu;trebuia sa urmeze drumul pe care l-a urmat si mircea lucescu adica sa inceapa cu o echipa mica.
Cu atatea esecuri este in pericol de a-si pierde imaginea de mare fotbalist.
Nu cunosc niciun caz in care un mare mingicar sa ajunga si un mare antrenor.Ar fi bine sa reuseasca hagi …

ulyse (2 comentarii)  •  4 martie 2011, 9:11

Nu domnule Ioanitoaia, Hagi nu este un antrnor slab.
El pur si simplu este un slab pedagog, nu poate suporta infumurarea unor nulitati care se cred vedete pt ca el stie ce este o vedeta .
De aici incep disputele cu jucatorii care sfarsesc sa-l „lucreze”a.i. vina esecurilor personale sa fie ale lui Hogi si nu ale lor.
Cand spun ca Hagi NU este un antrenor slab, o spun pt ca-l cunosc atat pe el cat si pe ceilalti colegi ai generatiei lui.
Este si cazul lui Ilie Dumitrescu care desi are un IQ peste media fotbalistilor si antrenorilor, experienta si talent nu a reusit sa fie un antrenor din cauza arogantei care a ” rupt vestiarul”.
Stiu, veti spune ca tocmai asta e arta unui antrenor= sa faca unit ” grupul ” , asa este ,numai ca ”grupul” nu vrea reguli, nu vrea transpiratie.
Presa circara din Romania scrie de ani de zile ca Hagi ” NU ESTE UN ANTRENOR BUN” , fara nici o noima , a.i. s-a impregnat si in gandirea copiilor acest lucru.
Daca Razvan Lucescu e ciuca batailor si a dus nationala la un ridicol si derizoriu de nedescris cu justificari arogante si chiar jignitoare, cu jucatori adusi din liga II rusa etc, faptul ca are o relatie buna cu presa si este ”de gasca” , face ca el sa fie un antrenor bun.
Sa nu amintiti de semifinala cu Rapid din UEFA ca pt el saracu va fi varful de neatins al carierei !
Uitati-va putin unde fac cariera antrenorii ( fosti jucatori ai gen de aur) nostri : la echipe mici ( Urziceni si Galati) unde pot impune o disciplina de fier, unde au mana libera si unde NU lucreaza cu vedete ci cu jucatori care VISEAZA sa fie vedete.
Cum vin la o echipa mare , cu ”vedete”, cu jucatori protejati de patron sau contracte, cu fite si interese = TOTI clacheaza.
Nu loviti in HAGI, nici macar in gluma, el este victima unor mediocri care se cred fotbalisti si care nu pot recunoaste EI ca nu au valoare si arunca vina pe antrenor.
Pun pariu oricand cu dv ca Stancu va muri tanara speranta si in max 2 ani va reveni in campionatul nostru sau se va duce in liga II rusa .
Hagi este un caracter curat, onest,un bun tactician si un om care traieste zi de zi NUMAI pt footbal.
Cred insa ca oamenii modesti sufleteste si profesional nu recunosc niciodata valoarea .
Cred in Hagi ca antrenor pt ca OMUL Hagi are tot ce-i tb pt a deveni un mare antrenor.
Mai tb ca ”maaaaari jurnalisti” ( nu e vb de dv Domnule Ioanitoaia,va stimez si respect )sa inceteze cu cliseul ca ”Hagi nu este un antrenor” pt ca ei sunt cei care au creat mitul asta si care ii fac numai rau lui Hagi.

Godot (7 comentarii)  •  4 martie 2011, 9:19

Ce transniteti dumneavostra in aceste randuri, d-le Ioanitoaia, este o jignire infinit mai dureroasa decat cea a lui Lupu.
Si aduce la esenta unul din motivele deformarii caracterului lui Hagi, prin influenta tampita a unui mediu care l-a reflectata supradimensionat, in ultimii 20 de ani.

andy (52 comentarii)  •  4 martie 2011, 9:22

Nu stiu daca hagi va fi sau nu bun pentru aceasta meserie, dar cu siguranta la acest meci de cupa nu a aratat nimik…..nu stiu unde vedeti voi ghinion, in faptul ca si-au creat 2 ocazii intamplatoare si nu au marcat. Pai adversarii in multe momente ii pasau, ii umileau, galata juca total haotic si ca de obicei, ca la meciul cu slovenia, cu mai multi atacanti decat fundasi si mijlocasi. Nicio viziune de joc, nicio orientare, nimik…..haos total.
Sa se intoarca hagi, romanii il iubesc, chiar ar merita o functie in federatie, oricum ar reprezenta tara mai cu stima si mai cu respect decat lupescu, prunea sau belodedici.

Bogdan Ghiurco (1 comentarii)  •  4 martie 2011, 9:27

Poate că raționamentul dumneavoastră, domnule Ioanițoaia, ar fi fost corect, dacă Hagi s-ar fi aflat la prima echipă pe care o antrenează. Dar e deja la a enșpea, iar rezultate – ioc! E imposibil ca de fiecare dată să fi fost vorba despre jucători proști, ghinion, sau viteza vântului…

Cât despre trecutul lui ca fotbalist, ce importanță are? E ca și cum ați credita pe cineva ca bucătar-șef (în repetate rânduri) pentru cât de mare gurmand e.

lauren (1 comentarii)  •  4 martie 2011, 9:39

cum isi permite Lupu sa vorbeasca de Hagi !!poate nu si-a luat pormitia in aceea zi de lichidu lui Bahus . :)).. Respect Gheorghe Hagi !!!!!!

RomeoMBDorinel Munteanu (3 comentarii)  •  4 martie 2011, 9:42

Hagi A ARS ETAPELE !

Lucescu Mircea, a pornit cu Corvinul Hunedoara, achipa de divizia B care juca in A. A performat si a dus-o in UEFA. Apoi a venit Nationala si celelalte.

Olaroiu, Dan Pertrescu, Dorinel Munteanu au performat cu achipe mici, au demonstrat ca stiu sa gestioneze esecurile, iar apoi au ajuns mari antrenori.

Hagi s-a considerat mare antrenor, inainte de a fi antrenor. Omul n-a fost la munca de jos, necesara in orice cariera. A pierdut timp iar imagiea i s-a deteriorat grav.

Nu e tarziu sa inceapa cu Branestiul !

RomeoMB (3 comentarii)  •  4 martie 2011, 9:43

Hagi A ARS ETAPELE !

Lucescu Mircea, a pornit cu Corvinul Hunedoara, achipa de divizia B care juca in A. A performat si a dus-o in UEFA. Apoi a venit Nationala si celelalte.

Olaroiu, Dan Pertrescu, Dorinel Munteanu au performat cu achipe mici, au demonstrat ca stiu sa gestioneze esecurile, iar apoi au ajuns mari antrenori.

Hagi s-a considerat mare antrenor, inainte de a fi antrenor. Omul n-a fost la munca de jos, necesara in orice cariera. A pierdut timp iar imagiea i s-a deteriorat grav.

Nu e tarziu sa inceapa cu Branestiul !

PS catre moderator: am grestit Name: postati asta fara PS

catalin (1 comentarii)  •  4 martie 2011, 10:12

Este greu sa fii antrenor cand nu poti exprima prin cuvinte ceea ce gandesti. Ca jucator ma inchin in fata lui, dar ca antrenor…, luati orice conferinta de presa, interviu in direct, talk show, nu un articol editat si prelucrat jurnalistic, analizati unde sau care este subiectul, predicatul, substanta in sine a ceea ce se vrea a fi comunicare. Rezultatul?

ulyse (2 comentarii)  •  4 martie 2011, 10:29

Iar despre Danut Lupu…cel care ”uimea” Grecia prin ”talentul”lui…cel care a avut un munte de geniu dar o farama de minte si de caracter…nu pot sa am prea multe cuvinte.
Avea toate calitatile sa ajunga poate mai mare ca Hagi, dansa cu mingea pe teren ca nimeni altul ,avea capul ridicat si un dribling de vrajitor, avea fizic si sut …era insa o nulitate ( si asa a ramas ) ca om, caracter, cultura,civilizatie.
E jenant, urat si aproape incredibil ca el isi da cu parerea despre Hagi…dar, intr-o tara in care toti nemuricii si neavenitii(ele) apar la TV si fac spume la gura criticand pe teme la care ei sunt „o” barat,ceea ce face Lupu pare ceva normal.
Cand nulitatile si ratatii ( si in acest caz semianalfabetii ) critica cu aere de semidocti…atunci fiti sigur ca mayasi nu au gresit si in 2012 se va intampla ceva.
Speram insa ca se va intampla doar pt ei.

liviu (33 comentarii)  •  4 martie 2011, 10:50

Nu stiu daca este, sau nu este antrenor Hagi. Pe unde a fost(mai putin Nationala ,ca nu s-a putut) a facut achizitii de 10-20 milioane de euro(Timisoara, Steaua,Galata),iar rezultatele au fost dezamagitoare.
Oare ,cu aceasta carte de vizita se mai incumeta cineva sa bage bani si sa mearga pe mana lui Hagi ?
Iar texte de genul -trebuie 2-3 ani sa faci o echipa-nu mai tin in 2011 !

Comentează