Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Duckadam şi Gaţu: declaraţii anapoda!

Am citit cu nedumerire, ba şi cu stupoare, declaraţiile făcute recent de doi monştri sacri ai ­sportului tricolor. Le-aş fi ignorat dacă ar fi a­parţinut unor oameni din tribună. Acestora li se permite să spu­nă orice le trece prin cap.

[…]

duminică, 12 decembrie 2010, 4:05

Am citit cu nedumerire, ba şi cu stupoare, declaraţiile făcute recent de doi monştri sacri ai ­sportului tricolor. Le-aş fi ignorat dacă ar fi a­parţinut unor oameni din tribună. Acestora li se permite să spu­nă orice le trece prin cap.

Situaţia se schimbă însă radical în momentul în care vorbim despre Helmuth Duckadam şi despre Cristian Gaţu, ale căror păreri pot influenţa, ori chiar influenţează, atitudinea opiniei publice. Tocmai de aceea, s-ar fi cu­venit ca pe cei doi să nu-i ia gura pe dinainte, să fie mai atenţi, mai responsabili.

Prefaţînd meciul decisiv pe care Steaua îl va disputa miercuri la Napoli, legendarul portar de la Sevilla, azi preşedinte în Ghencea, a scăpat porumbelul  “Dacă nu ne vom califica în Europa League, nu avem de ce să fim dezamăgiţi”! 

Să mă scuze bravul Duckadam, dar se înşală. Asta deoarece eventuala eliminare a ­Stelei i-ar de­cep­ţiona nu numai pe supor­te­rii ei, ci pe toţi iubitorii fotbalului românesc, care-şi leagă de ­roş-al­bas­̦­tri ultimele speranţe ­conti­nentale. Să con­venim că Duckadam era în măsură să aprecieze că Napoli porneşte cu o şansă în plus. Implicit, că misiunea Stelei se anunţă dintre cele mai dificile. ­Asemenea con­si­deraţii ­n-ar fi surprins. Cu atît mai puţin, ar fi deranjat. ­Nu-i însă în regulă, nu-i deloc, că tocmai unul ­dintre conducătorii clubului priveşte ­lucrurile de parcă s-ar aştepta la un eşec şi ar pregăti terenul pentru el! Cuiva din afară i s-ar mai îngădui să vorbească aşa, nu însă, sub nici o formă, unei persoane din interior!

Actualul preşedinte al federaţiei de specialitate, nimeni altul decît magicianul de odinioară al handbalului Cristian Gaţu, a salutat şi el, ca noi toţi, confortabilul succes obţinut de “naţio­nala” feminină în confruntarea cu Serbia, scor 40-28. Ho­do­ronc-tronc însă, Cristi Gaţu a rostit o frază aiu­ri­­toare, străină de ce se întîmplă la turneul final:  “Din păcate, mulţi din ţară nu doresc să ne ­vadă în semifinale”!   ­După care ne-a liniştit, avertizîndu-ne că “nu vreau să ­intru în detalii. Nu-i momentul acum, în mijlocul competiţiei”.

Nici eu nu intenționez să intru în detalii. Nu voi ­repeta că, neacceptînd să fie contrazis, Gaţu pare să sufere de mania persecuţiei. Că îşi inventează duşmani, că îi descoperă ­acolo unde nu sînt. Dacă s-a referit, e o simplă supoziţie, la ex-se­lec­ţionerul Gheorghe Tadici şi la anturajul aces­tuia, posibil să nu fi greşit. Atît că Tadici are perfectă dreptate să ­reclame că nu există echipă care să plece la un campionat european, indiferent de discipli-nă, fără să i se fi stabilit un obiectiv! Revenind la subiect, întrebarea e ­însă alta. La ce-i ser­vește lui Gaţu insinuarea de mai sus, po­trivită exact ca nuca-n perete? Evident, la ­nimic, doar la tul­burarea apelor!

Sigur, fiind democraţie, fiecare e liber să declare ce gîndeşte. Cînd respectivul gîndeşte însă anapoda, precum Duckadam şi Gaţu, s-ar ­recomanda să tacă. I-ar prinde bine lui, dar şi celorlalţi. Mai ales lui.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

Armand (7 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 16:39

Bine le faci, nea Ovidiu. Un prost si un apucat, ambii de rasul curcilor. Cum poti sa ocupi asemenea posturi si sa fii atat de alaturi de drum?

Clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 17:02

Acu nu cred ca Duckadam e un ”monstru sacru” al sportului romanesc. Sa fim putin mai cumpatati, in afara de cele 4 penaltyuri aparate cu sansa nu a prea facut nimic. A jucat pt nationala Romaniei de 2 (doua !) ori si cam atat…80 de meciuri in prima divizie. De aici pana la ”monstru sacru” e o cale lunga….Daca Duckadam e monstru sacru atunci unde ii punem pe Hagi, Nadia ,Nastase ,Boloni,Lucescu ,Dinu ,Dorinel Munteanu ,Lacatus s.a.m.d. .Duckadam e mic copil pe langa cei enumerati.

laziali (5 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 17:11

Duckadam este un incompetent.Imi aduc amint ca inainte sa ajunga la Steaua spunea ca Tatarusanu nu are valoare de Steaua si ca trebuie adus un portar cu experienta si obligatoriu strain.Cum sa spui asemenea lucruri?

motanul incaltat (603 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 18:05

Eu nu prea sunt de acord…Dukadam doar prevede ce prevede orice om realist—ca Steaua nu se va califica…OK ii trebuie doar 0-0 dar nu va dati seama cit e de greu daca nu chiar imposibil.E ca si atunci cind jucai in curtea scolii cu o echipa mai mare si mai buna-incepea meciul de la 3-0 si bataia era la 5…Si tot ei bateau…Napoli acum a urcat pe locul 2 si Steaua se zbate pe 7.Si comparam cumva campionatul italian cu liga lui Mitica??? Dar declaratia lui Tanase care declara ca daca merg la egal nu au nici o sansa si apoi la citeva zile o declaratie a lui Gigi care ii „sugera”lui Lacatus o formula de joc, spunind ca un 0-0 ar fi de ajuns erau mai normale????Sincer,nici un suporter stelist nu crede ca Steaua va bate pe Napoli…..

BB (155 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 18:21

Nu sunt de acord cu Clujeanul din Atlanta cum nu am fost (daca nu gresesc) nici in privinta CFR-ului. Ducadam a intrat in istoria fotbalului romanesc si mondial chiar daca unora nu le place. Performanta lui unica nu il scuteste de putinul mintii. Cat despre Gatu, acesta imi da mai demult senzatia ca e sarit de pe fix si foarte egoist. Sunt curios ce parere au cei care il cunosc mai bine. As vrea sa aflu parerea unor oameni avizati.

deco (32 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 18:22

Duckadam e prea pesimist de obicei, parca e R lucescu in atitudine, nu imi place asta…

MUTU (10 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 18:22

Daca nu era Duckadam fotbalul romanesc nu ar fi avut acum nici macar acel unic trofeu. Romania 94 avea tot atatea sanse la turneul final cat a avut si Steaua 86 la Cupa Campionilor… numai ca Romania 94 a avut in poarta un proxenet. Duckadam da, o recunosc ca stelist, a fost un portar slab, dar a fost omul potrivit la momentul potrivit, si a facut ceva ce nu a mai reusit nici un alt portar. Pentru ca ne-a adus singurul trofeu REAL al fotbalului romanesc nu il voi comenta niciodata pe Duckadam, indiferent cat de slab portar a fost.

claustrofobus (85 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 18:24

parca ne-au zis astia de la handbal sa nu punem presiune pe echipa. eu ma conformez si nu ma mai uit la meciuri. sa ma anunte cand ajung fetele in finala poate ma uit asa de la departare sa nu pun presiune.

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 18:42

Acum vreau si eu sa pun o intrebare. Pana la urma cine este Napoli in cupele europene ? Normal ca Steaua trebuie sa se califice. Nu trebuie sa traim din trecut, dar Steaua totusi a castigat Cupa Campionilor, pe cand Napoli….. Ca a jucat Maradona la ei, foarte bine, dar totusi…..Fotbalul romanesc are nevoie de aceasta calificare.

petre stelistu (51 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 18:50

Asa cum Nadia Comaneci a adus aur tarii noastre,nota 10 fiind ceva nou pentru gimnastica,in intraga lume si Dukadam a fost singurul care prin acele 4 lovituri de pedeapsa aparate, a adus singurul trofeu international ,pentru fotbalul romanesc.Nici unul nu e monstru sacru,dar toti cei ce au adus faima acestei tari,trebuiesc respectati.Din pacate ,la noi in Romania lipseste acest lucru.Domnule Ioanitoaia,oricine poate gresi,atat prin exprimari cat si prin fapte,deaceea cred ca presa are rostul ei.Problema e ca in Romania nu sunt prea multi ca dumneavoastra,majoritatea cauta doar scandaluri.

MUTU (10 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 18:57

Indiferent de calificare niste barbati adevarati ar trebui sa-i bata pe Napoli, doar pentru ce a fost aici in meciul tur. Indiferent de calculele din gazeta pentru mine meciul ala s-a terminat 3-2. Nu sunt pentru lamentare ci pentru riposta pe teren… hotii trebuie batuti. Ar trebui sa fie mai rai decat daca ar fi dopati stelistii… nu vad ce motivare mai mare iti trebuie. Repet nu m-ar fi deranjat sa nu ne calificam dar de cand s-a terminat meciul ala eu ca fotbalist nu as mai visa decat la meciul retur cu ei.

bobo (24 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 19:13

@Gyerko Szabolcs

Cine e Napoli in Europa? Daca studiezi putin, vei afla ca au luat cupa UEFA in ’89, pe cand era o competitie mult mai puternica decat este azi. Au trecut de Juve in sferturi si de Bayern in semifinale, gen. Si in finala au batut pe Stuttgart, unde jucau atunci Klinsmann, Buchwald sau Katanec.
Numai ca ei fac parte dintr-un campionat de fotbal, nu de bambilicica al nostru. Unde sunt pe locul 2, nu pe locul 7 ca Steaua.
Ar fi o mare surpriza sa nu pierdem.

Copy-paste (2 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 19:25

„Veniti la Napoli, Stelisti!”

Napoli
Napoli
Dacă violenţa ar fi o planetă, atunci naveta spaţială „presa (sportivă) românească” ar fi intrat de mult în istoria cuceririi universului de către om! Nu există temă mai abitir dezbătută în presa (sportivă) românească decât violenţa, prin urmare deplasarea la Napoli a Stelei, pentru meciul decisiv din Liga Europa, din 15 decembrie, este un prilej fantastic pentru cosmonauţii din mass-media să-şi reverse „talentul” prin toate mijloacele, pentru a cuceri încă o dată unicul astru care există pentru „iei”.

Astfel, nu prezenţa steliştilor pe „Sao Paolo” a fost marea problemă de când s-a încheiat meciul cu Liverpool, ci posibilele (şi probabilele) răzbunări ale napoletanilor pentru ce-au păţit ultraşii lor la Bucureşti. Au fost întrebaţi oficiali, antrenori, jucători, reprezentanţi ai suporterilor, tot tacâmu’!

Din toată această isterie nu putea lipsi idolul scribăuţilor, care, uitând că are două funcţii oficiale, reprezentant al statului român şi patron al celui mai glorios nume din istoria fotbalului românesc, rosteşte ca la stâna-i, încurajat rânjind de microfolanii din studio:

Legat de suporteri, nu văd de ce părinţii şi-ar lăsa copiii să plece într-un loc periculos. Mai bine să stea acasă, să-şi vadă de treaba lor. Şi aşa, nu s-ar auzi 2.000 de români între 70.000 de napoletani. Ăia te taie, trag cu pistoalele, sunt barbari!

Oricât ar fi de adevărat acest lucru, un dublu oficial al României ne face de râs ţara în ultimu’ hal când vorbeşte în halu’ ăsta. Noroc că italienii nu se pot plânge la noi de aşa ceva. Ei au avut şi au în continuare, pe post de prim-ministru, un … Asta nu face remarcile Ăluia mai normale!

În tot acest noroi isteric – dar pe gustul Majorităţii – Gazeta Sporturilor a avut ideea să-i ia un interviu unui consilier local şi unui doctor român stabilit la Napoli. Concluzia lor: steliştii pot face liniştiţi deplasarea la Napoli! Dacă nu vor avea o atitudine provocatoare, vor fi în siguranţă.

Să le spună cineva chestia asta şi ălora de la Liverpool! În fine… Iată ce spune respectivul consilier local:

Oraşul Napoli are problemele lui, dar a fost întotdeauna un oraş cald şi prietenos, aşa cum o demonstrează istoria. Fanii lui Napoli vor trata cu calm meciul cu Steaua. Sper să nu răspundă la provocările românilor şi mai sper ca echipa să câştige şi să se califice, pentru că sunt fan vechi al acestui club. Napoli e văzut ca un oraş violent, dar adevărul e că n-am auzit de un oraş fără aşa ceva. Ar trebui să se vorbească mai mult despre meci, nu despre oraş. Toate oraşele au probleme cu crime şi orori, dar în Napoli ele sunt accentuate intenţionat. Aşa că trebuie să avem grijă şi să nu le dăm ocazia să mai se spună despre Napoli că este un oraş violent. Noi nu ne-am plâns de deplasarea fanilor nostri la Bucureşti. Fanii noştri s-au bucurat de frumuseţile specifice locului.

cor (8 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 19:46

Duckadam, multumim pentru tot ce ai facut, e foarte mult, dar lasa microfoanele pentru altii, de când esti din nou la Steaua enormitatile aberate de Becali palesc în fata a ceea ce zici tu.

marian (45 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 20:32

poate ne va spune domnul gatu cand va reusi sa construiasca si frh o sala mai mare ca poate vom avea ,,ghinion” si la anul sa jucam cu oltchimul in finala .iar despre domnul Duckadam e acolo la steaua doar ca sa manance si gura lui ceva ca nu se pricepe la altceva(din pacate).

diss (50 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 20:50

D-le Ioanitoaia,
Pai cu Dukadam ne-am obisnuit.Dupa o infrangere -a cata oare?- a Stelei ,intrebat daca se va duce sa vorbeasca cu jucatorii el a raspuns: ce sa le spun eu, nu au antrenor? Eu zic ca nu prea mai sunt multe de comentat! Pacat ca un alt fotbalist de marca, al echipei campioane a Europei , a ajuns paj la curtea lui gigi!
Despre Gatu ce sa mai spunem? Nu ar fi trebuit sa fie alaturi de fete? A, lui ii este frica de avioane si alte lucruri de acest gen.Dar cand ia salariul de presedinte de federatie nu il trec fiori? Sunt foarte curios ce va ma i face in cazul unui nou rateu….( foarte probabil in opinia mea. chiar si in victoria asta zdrobitoare eu nu am vazut decat 3 jucatoare; tolnai.neagu,stanca si nu cred ca o competitie de asemenea anvergura se poate castiga cu trei jucatoare).
Una peste alta noi trebuie sa le tinem pumni stransi atat stelistilor cat si fetelor si sa speram ca se vor darui total!

gabi (20 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 21:00

duckadam vrea sa ia presiunea de pe umerii jucatorilor
PT. Clujeanul din Atlanta pai pe langa cei enumerati cu exceptia lui lacatus duckadam a castigat o cupa pentru o echipa din romania asa ca ciocu mic cu dinu , lucescu, munteanu..

Floryn (1 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 21:08

Unul sufera de scenarita, celalalt de atentie. Sunt curios ce ar mai fi declar primul daca Romania ar fi pierdut cu Serbia, si daca cel de-al doilea a gandit la fel si pe 7 mai ’86, inainte de finala. Exact cum zice si proverbul, daca taceau….

leo (23 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 21:34

Ca si Gatu… si Duckadam sunt aici doar ptr a fi …
asta este cuvantul..
de manageri sau de adevarati lideri nu poate fi vorba, de fosti ,da desigur….
ca si atunci cand descoperi niste relicve esti multumit de istorie sau de performantele tale ca popor …dar prezentul te satisface. Sunt platiti pentru imagine si atat. de ce sa nu recunoastem?

Claudiu89 (343 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 21:58

@BB. Cristian Gatu e chiar mai rau decat Mircea Sandu, ambii uitand de cand sunt presedinti. Gatu e insa mai frustrat si mai egoist, nu misca nimic in federatie fara aprobarea lui. E un dictator.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 23:14

Adevarul, domnule Ioanitoaia, e ca Duckadam e un limitat, iar Gatu un smecher. De ani si ani zice ca renunta la presedentia FRH si de fiecare data candideaza. Toti sunt satui de el, pana si fostul lui coechipier Otelea s-a lamurit cat ii poate pielea lui Cristinel.

serevrodut (12 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 23:14

Domnule Ioanitoia,
am avut un respect deosebit pt. dumneavoastra de cind am invatat sa citesc. Intotdeauna v-am considerat unul din putinii gazetari sportivi cu un loc aparte in sportul romanesc. Anul acesta insa regret sa va spun ca nu prea va recunosc si nici nu va inteleg. Tot anul acesta ati avut nenumarate motive si ocazii sa scrieti un articol de genul asta. Unii chiar ar putea spune ca ati fi avut datoria morala sa faceti asa. De ce acum? De ce Duckadam si Gatu? De ce un articol asa de aspru? Motivele probabil ca le stiti numai dumnevoastra si sigur nu veti dezvalui. Ce as vrea sa-mi spuneti este de ce nu ati scris un articol de genul acesta cind antrenorul nationalei de fotbal ,nu handbal, era foarte ocupat sa-si puna jucatorii la pamint prin declaratiile pe care le facea. Sau ati uitat cum jucatorii nationalei erau caracterizati ca fiind sub valoarea adversarilor sau fara valoare in general inainte si dupa fiecare meci. Ati uitat cum sa ajuns ca unul dintre ei sa fie numit de geniul tata Lucescu , idiot? Ati uitat de scuzele aberante si comice dupa fiecare meci al nationalei? Ati uitat de Mircea Lucescu sarind in capul tuturor ce au indraznit sa critice 1-1 cu Albania? De ce nu ati scris ceva de genul acesta atunci? Va luati de Gatu in acest articol pt o declaratie aproape identica cu una facuta de Razvan Lucescu dupa meciul cu Bosnia. Pe unde erati atunci? In cazul lui Duckadam sa fim seriosi. El e un presedinte onorific al Stelei, nu face echipa, nu-i antreneaza e pus acolo de imagine si ca sa-si dea cu parerea eventual. Ceea ce in acest caz a si facut. Trec peste faptul ca la Steaua e asa talmes balmes incit numai de Europa League nu au ei nevoie acum. Ce au nevoie este sa traga pe cit e cu putinta la titlu, sa-si formeze o idee despre ce jucatori vor sa-si tina si ce antrenor o sa-si aduca. Oricum anul asta chiar daca se califica pentru primavara europeana nu au nici o sansa sa cistige cupa asa ca ete fleosc. Sint sigur ca asta a fost logica lui Duckadam cind a declarat ce a declarat. A-l pune la zid pentru asta e chiar comic si patetic. Ca si articolul dumneavoastra.Sper sa fie primul si ultimul de genul acesta pentru ca ar fi pacat ca acum, dupa atitia ani sa arati ca aveti mai decit o fata.

sebe (3 comentarii)  •  12 decembrie 2010, 23:50

Sunt declaratii pentru carcotasi si atat. In interior se vorbeste altfel, sunt sigur. Vor doar sa evite eterna comedie romaneasca: daca nu faci nimic nu-i bine, daca faci iar nu e bine, ca nu e conform asteptarilor.
Tare m-as bucura sa reuseasca si fetele si stelistii.

Petre (255 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 0:45

Foarte bine domnule Ioanitoaia, sunt niste oameni care nu au ce cauta in posturile in care sunt, imi place atitudinea dumneavoastra!

titidinmagura (7 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 2:29

In sfarsit, pot sa fiu de acord cu dv. Exista multi sportivi fosti „exceptionali„ care fac declaratii insinuante. (Este si cazul politicienilor romani!!)
E adevarat ca intr-o societate democratica nimanui
nu-i este interzis sa-si exprime opiniile. Dar – si asta ati
omis sa mentionati – fiecare trebuie sa accepte ca poate fi judecat pentru ceea ce spune. (Nu e cazul societatii romanesti. Deocamdata.)

alin (1 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 2:40

domnule ioanitoaia, obiectivele tin de europa de est; la handbal, norvegia sau anii trecuti danemarca, nu au mers la nicio competitie majora cu obiective anuntate in presa cu tam-tam, cum doriti dvs
totdeauna au vizat aurul si l-au obtinut, dar nu au facut un circ din asta, cu obiective, cum e la noi, LA ORICE SPORT

cynic (7 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 3:14

Clujeanule din Atlanta,Duckadam are doua selectii in nationala pentru ca Lucescu il prefera pe marele „Tete” Moraru in locul lui… mare portar,mare carcater,mare legenda…

handbalul romanesc pastorit de Gatu a ajuns de la locul 3 la Mondialele din ’90 unde a ajuns acum,cand o calificare este considerata un miracol. daca el nu-si da seama ca este ridicol si depasit,nimeni nu-l mai poate ajuta…

valeriu (38 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 6:52

Cred ca un subiect mai interesant ar fi modul in care
publicul danez isi sustine frenetic echipa si pune presiune
pe adversar ;chiar daca nationala lor e mediocra-sub
valoarea fetelor noastre ,nu ar fi o surpriza sa urce pe
podium .
Despre suporterii romani putem spune ca primesc ceea ce merita;vrem victorii injurandu-l pe superhandbalistul Gatu sau R.Voina ,sau punand la indoiala valoarea sportivelor noastre .Dixit .

bazil (18 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 7:15

Oricat de mari performeri au fost cei doi – si au fost, mai ales Gatu – vremea aceea a trecut. Dar ce spun ei acum, tot din timpurile acelea se trage, caci, sa nu uitam, ambii sunt exponenti ai scolii de gandire din Ghencea. Scoala ce a mai dat si alti titani ai ratiunii pure: Iordanescu, Hagi si, de ce nu, Claudiu Raducanu. Plus marele filozof praxiologic, Gigi Becali. De Iovan, Bumbescu, Voinea, Ciugarin, Smarandache, Troi etc. nici nu mai pomenesc!

tibi (1 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 7:51

Duckadam este cel mai realist dintre toti cei de la Steaua,macar da declaratii de bun simt,si pana la urma ce este asa mare tragedie sa nu se califice ,de parca ar fi prima oara,totusi numele de Steaua nu mai sperie demult pe nimeni in Europa

Lereter (68 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 9:36

Articolul de fata se vrea patriotic,plin de energie pozitiva,doar ca aduna doua declaratii despre chestii diferite.Oricat ar vrea Ov. Ioanitoaia sa fie de „pozitiv” trebuie sa recunoasca ca a spune : „mergem la Napoli sa ne calificam”,tine de domeniul miracolului,al fictiunii,al pronosticului greu de indeplinit.Din orice unghi privesti,Napoli este superioara Stelei,care nu este nici in forma,nici cu moral,nici ca valoare in situatia de a spera la un egal la Napoli.Din acest punct de vedere Duckadam da dovada de realism,bun simt si cunoastere.A-l incrimina ca spune ce spune e greu de acceptat,mai ales ca acuzatia vine de la un ziarist,un om de la care poti pretinde echlibru.Gatu in schimb-din postura de presedinte- nu de azi,de ieri este in situatie penibila.El poate fi incadrat de mult timp,la capitolul „Copiii spun lucruri trasnite”.Fost mare sportiv,altfel un tip placut ,ca presedinte FRH este foarte slab,de aici frustrarile si declaratiile sale.Doar ca intradevar sint unii-ca si la fotbal-care se bucura la insuccesele Nationalei.Eu nu cred ca cei doi merita oprobiu pentru declaratiile lor.Veti vedea,la handbal ne vom inpotmoli ca de obicei,(eu unul nu mi-as dori,din contra,in sfarsit ca castigam),dar Steaua ,la Napoli, are sansa de a supravietui in competitie,ca si „Gogu Mortu”.Asa ca nu cred ca Dl Ioanitoaia si-a gasit un subiect pe masura prestigiului sau ,dar sa recunoastem ca si ;la ziaristi e greu sa fii mereu „in forma”. Sarbatori fericite la toti !

yaruk (43 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 10:40

Randamentul unei echipe creste atunci cand nu exista presiune pentru ca in timpul jocului jucatorul e concentrat pe jocul in sine si nu pe calificare sau clasare pe primul loc.Orice jucator intra pe teren cu doua dorinte: de a castiga si de a se remarca(sau invers).
Credeti ca jucatorii vor juca mai bine sau mai rau in urma acestor declaratii? Nici vorba.
Un presedinte de club trebuie sa aiba in vedere doua lucruri si anume:spectacol si stadionul plin la fiecare meci. Restul deriva din aceste doua…
Domnule Ioanitoaia, ar trebui ca din cand in cand sa parasiti modul de gandire ”a la roumaine”.

Mihai (182 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 10:43

@Serevrodut. Sunt de acord cu tine pt ca articolul mi se pare prea aspru. Cei doi meritau o ironie, nu un pamflet. Sunt de acord si cu altele, dar nu si cu critica generala. In afara cocolosirii lui Razvan, fiul bunului sau prieten, dl Ioanitoaia ramane unul dintre jurnalistii cei mai pe faza, vigilent si caustic. Cu asta nu mai sunt de acord.

mm (23 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 10:58

m-am referit la fotbalul romanesc cand am spus ca 90 % sunt scarbiti. totusi, nu ai cum sa fii scarbit de ce e in tarile serioase. si nu imi veniti cu „ei au bani”, ca eu vin cu fc copenhaga. si exemple mai sunt cate vreti…

liviu (33 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 11:45

D-l Duckadam trebuie inteles. Cei de etnia domniei sale au plecat de mult din Romania (in Germania, pentru cititorii din sud). Dupa finala din 86,nu i-a mai iesit nimic!
Familie( vezi episodul SUA),profesie, ( a facut si pe vamesul un timp !),politica (!), zero barat. A gasit un loc tot la Gigi (dupa politica). Asa ca d-le Ioanitoaia ,trebuie sa-l intelegeti. Eliminarea Stelei nu trebuie sa-l enerveze pe Gigi, ptr. ca Helmuth ar putea ramane fara 5000 euro pe luna !

victor L (169 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 13:45

Duckadam si Gatu or fi facuti anapoda. Poate, daca ziceti cu atita sete.
Dar titlurile date uneori fac toti banii:
„N’Doye a vazut sînii cutaricai…N’Doye si-a arata chilotii spre cutareasca… N’Doye…”.
Pai dece sa va cred ca Duckadam si Gatu vorbesc anapoda?

Blasphemer (47 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 14:35

„Asta deoarece eventuala eliminare a ­Stelei i-ar de­cep­ţiona nu numai pe supor­te­rii ei, ci pe toţi iubitorii fotbalului românesc, care-şi leagă de ­roş-al­bas­̦­tri ultimele speranţe ­conti­nentale.” — asta e o lume paralela. O groaza de rapidisti, dinamovisti, clujeni abia asteapta sa faca haz de o infrangere a Stelei. Nu mai vorbesc de… infratirea aia, intre suporterii lui Napoli cu cei ai Craiovei.

vasglo (208 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 14:38

Nea Ovidiu,

D-vostra nu cititi ce apare in ziarul dvs, zi de zi, in legatura cu „sansele” Stelei la Napoli? Eu zic ca Duckadam le citeste si de aia e asa, mai „rezervat”:))

aitilop (5 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 14:46

Dar cind Meme Stoica a zis ca o vede pe Napoli in finala Europa League n-ai remarcat? Si asta e presedintele OFICIAL al Stelei…Realism, realism, dar daca te consideri dinainte invins…

lucian82 (37 comentarii)  •  13 decembrie 2010, 15:33

MENTALITATEA e ceva de care suferim noi ,romanii;de cele mai multe ori gandim gresit;de data asta Dukadam are dreptate e un meci de calificare a STELEI si atat. sunt sigur ca jucatorii si staful tehnic vor lupta sa nu piarda, dar va asigur si ca daca pierde nu va fi inmormantare iar daca se va califica va fi o bucurie mare ,dar nu va fi nunta!!!MENTALITATEA unora nu se va schimba niciodata.Cred ca daca la anul Otelul ar juca cu REAL MADRID unii vor astepta victoria Otelului???!!!!

val (1 comentarii)  •  14 decembrie 2010, 22:30

Ce inseamna la tine obiectiv? ii poti reprosa unei echipe care e in semifinala campionatului european ca a plecat fara obiectiv? 🙂

Comentează