Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Retragerea lui Piţurcă

Ca un ocean bîntuit de furtună, aşa a început această ediţie de campionat, la debutul căreia demisiile se succed pe bandă rulantă! A plecat Mihai Stoica de la Urziceni, unde stă cu valiza la uşă şi Levy, Chivorchian şi-a anunţat […]

duminică, 8 august 2010, 5:22

Ca un ocean bîntuit de furtună, aşa a început această ediţie de campionat, la debutul căreia demisiile se succed pe bandă rulantă! A plecat Mihai Stoica de la Urziceni, unde stă cu valiza la uşă şi Levy, Chivorchian şi-a anunţat despărţirea de Timişoara, iar Piţurcă şi-a ­luat bagajele din Ghencea. E mai multă tensiune ca oricînd, mai multă nesiguranţă şi mai multă gîlceavă, ceea ce se vede, din păcate, şi pe teren. Clar, în loc să captiveze, startul sezonului dezamăgeşte.

Fireşte că demisionarii sînt convinşi că au dreptate. În parte, şi au. Stoica pentru că Bucşaru, deşi a încasat o căruţă de bani din Champions League, nu i-a mai plătit pe fotba­lişti din aprilie.  La fel, Chivorchian, ­într-un context în care factorii locali amînă la ne­sfîrşit finanţarea lui “Poli” şi Iancu nu mai vrea să întreţină singur echipa. Sau nu mai poate.

şi din pricină că Piţurcă se încăpăţînează să tacă, nu mi-e foarte ușor să judec ce s-a întîmplat la Steaua. Muţenia ex-selecţionerului nu-l ajută. Dimpotrivă, pare să-l învino­vă­ţeas­că. M-am numărat printre puţinii lui susţinători cînd galeria roş-albastră ­scanda  “Piţi, Piţi, lasă-ne!” şi, ulterior, cînd FRF l-a mazilit a doua oară de la “naţională”, dar mărturisesc că de data asta nu-l înţeleg.

Să-şi fi închipuit el că Gigi Becali a devenit altul? Nu-l cred atît de naiv şi nici nu e. Trebuia să ştie că Gigi nu se va vindeca de boala de a ieşi mereu în faţă, de a se socoti buricul pămîntului, cel mai tare din parcare! Atunci de ce s-a angajat la o treabă intuind că, mai devreme ori mai tîrziu, va fi împiedicat s-o continue?!

Răspunsul e la Piţurcă, însă acesta tace şi, după părerea mea, greşeşte. Cum a greşit şi în momentul în care a refuzat să meargă la Braşov, uitînd că un comandant părăseşte totdeauna ultimul corabia. Nu se sperie şi nu fuge, nu inventează ­alibiuri.

Dincolo de cele 20 de milioane de euro solicitate drept garanţie, sumă ­astronomică în condiţiile actualei crize, îi poţi ­cere unui patron să nu se amestece în vestiar, să ­nu-şi urecheze propriii jucători, să nu se ­lege de arbitraje etc., dar nu-i poţi cere să nu vorbească despre echipa în care investește şi la care ţi-a dat mînă liberă!    Deși Gigi ­n-a ­investit cît se fălește, sînt banii lui.

Regret s-o spun, însă Piţurcă a forţat nota în încercarea de a înlocui în Ghencea o dictatură cu alta. Nu i-am contestat priceperea şi nu i-o contest, e un profesionist ­veritabil. Tocmai în ideea că în două luni a făcut lucruri deosebite la Steaua, schimbînd atitudinea şi schimbînd atmosfera, era dator să meargă mai departe, să nu cedeze. Avea obligaţia, mai ales morală, să-şi dezvolte proiectul în beneficiul echipei, al fanilor şi, la urma urmei, al lui însuşi. Fără să-l consider laş, îl consider însă prizonierul unui orgoliu nemăsurat.

Iar trufia scăpată de sub con­trol nu-i o calitate, ci un cusur.

Comentarii (105)Adaugă comentariu

vasglo (208 comentarii)  •  8 august 2010, 20:57

@ iulian_78

Nu scoate cuvinte din context. Si apoi fi corect cu tine insuti si adu-ti aminte in ce context a facut Becali acele „judecati” pe care nici el nu le crede. Prima dupa ce toata lumea acuza, violent si insistent, Steaua ca a castigat nemeritat cu Craiova, desi dominase tot jocul, iar a doua dupa ce Piturca a lasat echipa inaintea jocului de la Brasov, cerand garantii aberante de… 25 milioane!!!

inima_de_caine (10 comentarii)  •  8 august 2010, 21:20

O singură mare problemă…
Dinamo e deja eliminată…
CFR Cluj e în urna a patra valorică în Liga Campionilor…
Vasluiul şi Timişoara au adversari prea puternici pentru nivelul lor, plus că Romb sau Caro ăla (cum îl cheamă) e aproape pe făraş, iar Chivorchian a demisionat…
Steaua e în colaps administrativ…
Urziceniul e în colaps financiar, încât să zică “Mersi!” dacă apucă să joace măcar manşa tur până să se dezmembreze…
La ce bun să ne mai înscriem în cupele europene??!

cosalex (1 comentarii)  •  8 august 2010, 21:23

ii dau dreptate dlui Ioanitoaia, foarte bine punctat. E posibil totusi ca Piti sa fi urmarit altceva…posibil sa fi vrut sa-i „fure” echipa lui Becali, posibil sa fi vrut sa se imbogateasca…posibil sa…Cert e ca Becali i-a cam dat ce a vrut… Nu merita echipa asta…care incepuse sa miste ceva, datorita lui Piti, sa fie parasita de „marele tehnician”. Eu tot mai sper sa asculte toate marturiile oamenilor de fotbal si sa faca mult necesarele compromisuri… Mi-ar placea sa revina atmosfera de la primul meci in ghencea…

iulian_78 (26 comentarii)  •  8 august 2010, 21:23

Mandela…
Nu am avut rabdare sa compun ceea ce ai scris tu, dar sunt perfect de acord cu tine. Pacat ca sunt asa multi copii pe aici care nu inteleg asta.:(

bcd (2 comentarii)  •  8 august 2010, 21:30

eu zic ca Piti avea deja client pentru terenu ala 🙂

iulian_78 (26 comentarii)  •  8 august 2010, 21:32

De ce nu intelegi Vasglo ca era vorba doar de garantii si nu ii lua cu forta sau fura nimeni nimic? Daca ar fi respectat clubul si tot ce inseamna el, ar fi putut semna si garantii mai mari de atat.

stelist (15 comentarii)  •  8 august 2010, 21:43

@iulian: oare Della Valle de la Fiorentina ce garantii i-o fi dat lui Prandeli, pt acum le-a pierdut, dupa ce s-au tiganit prin presa; tu nu pricepi ca relatia patron-angajat nu presupune ca patronul sa ofere garantii de genul asta? Becali ar fi trebuit sa-i ceara lu Piti garantii privind locul in campionat, adica sa-si i-a banii in functie de locul ocupat la sfarsitul campionatului.

sundance kid (294 comentarii)  •  8 august 2010, 21:50

Domnule aveti perfecta dreptate dar din pacate in 2 ani de zile de acum inainte steaua se va destrama ! Va incepe din nou razboiul becali – mapn, galerie – becali …de data asta va fi prapad ! In rest va dau dreptate.

iulian_78 (26 comentarii)  •  8 august 2010, 22:01

STELIST…
Fiorentina in Italia nu inseamna nici 25% din ceea ce inseamna Steaua la noi. In mod normal, aptronul nu cere garantii, ba chiar poate sa ceara, dar acest cioban este o exceptie. Tu nu vezi ca distruge totul, incetul cu incetul? Ai nevoie la Steaua de un antrenor slugoi sau de un om cu personalitate care vrea garantii sa lucreze intr-un climat prielnic? Daca oierul nu ar considera ca are voie sa faca orice prostie din „jucaria ” lui, ar fi semnat orice garantie, in defintiv nu ii lua nimeni nimic cu forta.

alexadius (15 comentarii)  •  8 august 2010, 22:04

Sa facem un exercitiu de imaginatie: sa presupunem ca „X” este patron la o fabrica oarecare; deoarece nu se prea pricepe la ce se petrece prin fabrica aia, angajeaza un administrator, un manager; acesta accepta doar daca poate veni cu echipa lui, cu muncitorii, contabilii, secretarele etc; pina aici, toate bune, patronul accepta conditiile considerind ca omul stie ce face si sperind ca va obtine profit; dar administratorul mai are o idee: patronul sa se abtina de la comentarii privind activitatea lui si a oamenilor lui, calitatea acesteia si a produsului final, a bunurilor produse etc, sa se abtina de la orice, cel mai bine ar fi sa taca si sa vorbeasca doar daca este intrebat si atunci sa raspunda doar cu da sau nu si la maxim 3 intrebari, in caz contrar sa plateasca despagubiri infioratoare; vi se pare normal? CHIAR VI SE PARE NORMAL?

sundance kid (294 comentarii)  •  8 august 2010, 22:11

Nu este vorba de nici un 20 de milioane si terenuri etc..Stia ca e imposibil ca Becali sa accepte asta ! Pur si simplu nu a mai vrut sa lucreze cu Gigi .

mihail (1 comentarii)  •  8 august 2010, 22:23

…sint stelist de cind juca Iordanescu, taica-miu era rapidist, fiind oarecum ceferist.
In ultima vreme, de cind cu Becali, am lasat-o mai moale cu Steaua.
Miine este conferinta de presa a domnului Piturca.Sa vedem ce-o sa zica. Sint tare curios.
Pina acum, Becali la capitolul imagine, a punctat.
Oricum,fanii/suporterii clubului, cei care merg la stadion, trebuie sa sustina echipa si sa-l ignore pe ciobanel.

shpagasin (6 comentarii)  •  8 august 2010, 22:30

Steaua nu de antrenori capabili a dus lipsa. Dovada e de exemplu la Dorinel, care merge bine cu Otelul. A fost ok si cu Bergodi. Acum si cu Piti. Insa nu de antrenori duceam lipsa. Lipsa era la capitolul liniste. Nu poti sa joci bine cu dusmanul in casa. Acum, cu Piti, s-a vazut cum joaca o echipa cu dezinvoltura, fara frica aia de a da o pasa aiurea si a fi apoi criticat de patron. Eu unul sunt de aceeasi idee cu Piturca: de la un om ca Becali nu poti decat sa ceri infinit mai mult decat se asteapta el pentru a isi respecta cuvantul. Pentru ca Becali e un om fara cuvant. Lucru dovedit. Acum e iarasi tarziu ca sa mai zicem ceva. Eu, ca suporter stelist, revin la ideile dinainte de Piti: nu accept sa am un (puneti voi o caracterizare aici) care se foloseste de echipa pentru discursuri personale cu motivatie personala. Eu nu sunt fan al Stelei pentru a ii satisface pofta lui Becali si consider ca Becali dauneaza in mai mare masura echipei decat o ajuta cu banii aia investiti. Un om care vrea sa isi ajute echipa, si investitia pana la urma, nu ridica jucatorii dupa doar 1-2 jocuri bune pentru ca apoi, la prima greseala, poate omeneasca, sa tranteasca cu ei de pamant. O sa vedem daca lui Becali ii va conveni sa nu aiba suporteri ai echipei. Macar o sa aiba „creditor”…

stefan (3 comentarii)  •  8 august 2010, 22:37

eu nu sunt un fan al lui Becali ,nici al lui Piturca ci doar al fotbalului . am convingerea ca totul a fost o premeditare din partea lui Piturca ,Ienei,Paunescu ,Iordanescu si cativa generali sus pusi,si pot spune cu tarie ca acestia au pus la cale sa ii ia Steaua lui Becali ,dar „”ciobanul „” asa cum il numiti multi dintre cei ce urmariti fotbalul are o inteligenta nativa superioara domnilor enumerati mai sus ce au cu siguranta grade in fosta securitate comunista. mai intai Piturca oerganizeaza ireprosabil clubul,il atrage pe Becali de partea sa ,zi de zi punind conditii pe care patronul le indeplineste.se impaca cu suporterii taie gardurile,atrage lumea de partea sa si in mod ipocrit il santajeaja pe Becali in a treia etapa cand toata lumea era fericita ca lucrurile se misca bine,cu un teren de care probabil Piturca a aflat de la Paunescu,crezand ca patronul va ceda gandind ca are nevoie de Piturca.mai tarziu probabil ca Becali ar fi vorbit,ar fi platit 20mil ar fi declarat falimentul si ar fi fost nevoit sa vanda clubul sau mai bine zis sa il cedeze gratuit in schimbul celor 20 mil ale sale.dar am o veste pentru baietii cu ochi albastrii:baieti nu va iesit socoteala.
al doilea aspect ce nu trebuie uitat este modul in care PIturca a plecat de la nationala,prin santaj.
al treilea aspect si cel mai important este faptul ca a fost spart clubul cu cateva zile inainte.sa fim seriosi ,profesionistii spargerii sunt convins ca au fost agenti ce au montat probabil ceva aparatura de inregistrare in birouri in eventualitatea ca Becali nu ar mi fi acceptat propunerea lui Piturca.si nu a acceptat-o.lui Becali ii mai ramane un singur lucru de facut acum dupa ce a scapat de marea conjuratie.sa curete birourile de toti paianjenii din colturile tavanelor…….

Platini (7 comentarii)  •  8 august 2010, 22:51

Becali a gresit din nou, ca s-a bucurat si a topait pe masina asta e ceva normal, omul si-a refulat toate grijile care le-a avut in timpul meciului, dar sa incepi sa comentezi de jucatori lucru care se face la sedintele staff-ului tehnic, iar tu sa le trimbitezi pe la televiziuni asta nu a facut si nu face nimeni in lume numai prostanaci.
Se spune ca Piturca a vrut sa-l inlature pe Gigi. Nu se poate STEAUA e a lui GIGI ca vrem sau nu asta e adevarul.
Garantia pe care Piti o cerea era sa nu vorbeasca de jucatori pt ca echipa e in formare si este ca o luminare proaspat aprinsa in bataia vintului. Nu era vorba de salariul lui care Becali l-a dublat ca un prost ci pur si simplu de o garantie ca sa lase jucatorii in pace. Era prea mare garantia ceruta OK, atunci trebuia sa isi arate aptitudinile de afacerist sa negocieze garantia, dar dupa felul cum reactioneaza nu pricepe ci se sfatuieste cu cineva si apoi revine cu alte declaratii.
In urmatoarea perioada de transferuri cei 15 jucatori il vor urma pe Piti la alta echipa pina atunci se vor da accidentati, obositi, vor avea multe cartonasa galbene si rosii si a.m.d. Degeaba a adus Gigi tot timpul jucatori daca nu a stiut pe cine sa aduca, iar acum Piti a numit pe cei care trebuie sa vina, Gigi a platit, echipa a inceput sa joace, Gigi da din nou cu stingul in dreptul, scandalurile revin la Steaua echipa o sa inceapa sa piarda de la urmatorul meci iar se va schimba antrenorul trece din nou un campionat si mai multe si noi nu vedem o echipa fanion ci procesul de inmultire a oilor, taiatul mieilor, tunsul oilor, pascutul lor sau chiar alergarea lor prin stina de ciinele ciobanesc JIJI.
Asta acum trebuie indepartat prin gasirea unui investitor serios si cu bun simt.

p.rares (29 comentarii)  •  8 august 2010, 22:54

Avand in vedere ceea ce a facut Becali cu ceilalti antrenori mi se pare foarte corect cum a gandit Piturca vis-a-vis de garantia ceruta.
La Steaua este nevoie de liniste si numai asa putea sa o obtina.
Faptul ca a refuzat 50.000 Euro pe luna salariu dovedeste ca nu banii il interesau.

Decebal (83 comentarii)  •  8 august 2010, 22:55

Nu se poate face educatie cu forta (din pacate).

Decebal (83 comentarii)  •  8 august 2010, 22:56

@alexadius: Da, daca este vorba despre comentarii PUBLIC. In interior se poate discuta orice.

Vlad (2 comentarii)  •  8 august 2010, 22:57

Lucrurile sunt foarte simple si ma mir ca atatea persoane nu inteleg sau se fac ca nu le inteleg… In primul rand sa nu mai comparam situatii incomparabile… Romania este o tara plina de parveniti care nu au pic de respect fata de oameni si valori si pentru care totul se reduce la bani. In aceste conditii nu putem sa avem pretentii la relatii „normale” bazate pe bun simt si pe ratiune.

Toata lumea pare sa uite un fapt esential – Piturca a acceptat sa vina la Steaua dupa promisiunea lui Becali ca acesta nu va mai comenta jocul echipei si nu va mai ataca fanii si fostele glorii. De ce a cerut Piturca aceste lucruri? Nu pentru ca e el mai pretentios sau ca sa-l puna cu botul pe labe pe Becali, ci pentru 2 motive clare:
-pentru a putea remedia relatia cu fanii (ceea ce a facut cu brio)
-pentru a reda linistea echipei (inca un lucru perfect realizat care s-a vazut in realizarea unui grup inchegat intr-un timp foarte scurt)
Aceste conditii au fost obligatorii pentru Piturca in vederea realizarii performantei. Cum Becali nu si-a respectat promisiunea facuta si si-a dat in petec la prima ocazie, Piturca a fost nevoit sa adopte alte masuri pentru a pastra echilibrul fragil pe care tocmai il realizase. Cum singurul lucru care-l potoleste pe Becali sunt banii, urmarea e lesne de-nteles… Restul sunt povesti…

Iar cei care-l acuza pe Piturca de intentii necurate, sunt complet ridicoli… Piturca ar fi putut ramane foarte usor in continuare ca sa-l „lucreze” din interior pe Becali, nu printr-o clauza menita sa mentina linistea si care nu reprezenta nimic pentru un om civilizat…

Mda (7 comentarii)  •  8 august 2010, 23:12

Despre fotbalul civilizat ce parere aveti nea Ovi? de ce in Anglia la Man Utd. nimeni nu se amesteca in problemele echipei?? pentru ca Ferguson este unul dintre cei mai mari antrenori ai lumii, dar si pentru ca mentalitatea este alta. Dupa 1-4 cu Liverpool nu am citit niciun interviu cu unul din fam Glazer. De ce? pentru ca intamplarea a fost ca Man sa piarda si a fost considerat un accident. NU faptul ca a cerut 20 de mil de E, este problema lui becali, ci faptul ca acesta nu se poate simti inferior nimanui. Daca ar fi mai istet si-ar da seama ca asa ar castiga enorm, dar „el nu ingenuncheaza”. De pe urma meciului cu Craiova, a abonamentelor a marketingului, Steaua a castigat in acest incceput de sezon cat nu a facut-o sezonul trecut, iar asta spune multe. Eu ii dau dreptate lui Piti, chiar daca nu a vorbit, pentru ca pe becali nu-l mai poate crede nimeni, iar Piti la Steaua s-a vazut ca doreste sa faca ceva. Va intreb, dvs cum va simtiti in redactia ziarului??un angajat sau o parte integranta in realizarea unui obiectiv?

Vlad (2 comentarii)  •  8 august 2010, 23:15

@alexadius
Da, este foarte normal sa ceri garantii cand ai un patron care se baga peste tine, iti submineaza autoritatea si-ti distruge imaginea si relatiile cu clientii. Patronul trebuie sa discute problemele doar cu administratorul si e liber sa-l concedieze pe acesta daca lucrurile nu merg bine. Patronul investeste, risca si de aceea obtine profiturile grase, in rest relatia cu angajatii este una de colaborare, nu de stapan-sclav. Daca vrea sa comande si sa comenteze, n-are decat sa-i ia locul administratorului… Administratorul nu e sclavul patronului si faptul ca dai bani nu-ti ofera niciun drept in afara de a cumpara serviciile oferite de angajat si pentru care s-a negociat la intocmirea contractului. Problema e ca abuzurile din Romania au ajuns sa fie considerate normale de persoanele fara orizonturi prea largi…

Mircea (2 comentarii)  •  8 august 2010, 23:15

Nu inteleg de ce tot il jelesc unii pe Piturca. Ca antrenor e zero barat, iar din punct de vedere al caracterului, e o infectie. Sa ne aducem aminte cum se rugau toti de el sa demisioneze atunci cand antrena Nationala si avea rezultate ioc. E doar un nenorocit lacom, fara bun- simt sau demnitate. Nu il intereseaza decat banii ca sa aiba ce sparge la barbut.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  8 august 2010, 23:19

NU MAI AM NIMIC DE ADAUGAT, DEOARECE MAESTRUL ZIARIST, OVIDIU IOANITOAIA, A SCHITAT PERFECT CE SI CUM E CU STEAUA. URMEAZA SA NE OBISNUIM DIN NOU CU SISTEMUL HALUCINANT SI OPRESIV AL mielului turbat gigi becali. PITURCA A GRESIT DE DATA ASTA, „FLAGRANT”, DEOARECE, DACA ERA PUTIN ISTET, AVEA STADIONUL PLIN CUM L-A SI AVUT SI, AVEA SI BANI. ASA, A FOST LACOM PENTRU BANI, SI A STRICAT TOT CE A FACUT LA STEAUA, IN DOUA LUNI. ANTRENORUL CARE VA VENI, VA FI INGLOBAT IN RUTINA DISTRUGATOARE DE FOTBAL A mielului fara scrupule gigi becali. PACAT DE VISUL UNEI NOPTI DE VARA, 2010, CU CEI PESTE 24000 DE SPECTATORI PE GHENCEA. ACUM, SE PUN DIN NOU GRILELE UNEI MENTALITATI OBSCURE ALE UNUI PATRON, mielul turbat gigi becali, CE, NU IUBESTE FOTBALUL, NU IUBESTE CLUBUL STEAUA, NU STIMEAZA GLORIILE CLUBULUI IN DECURSUL ANILOR, NU ATRAGE SPECTATORUL STELIST LA STADION DEOARECE, ESTE INCAPABIL SA PRICEAPA CA, UN MECI DE FOTBAL FARA SPECTATORI ESTE CA O NUNTA, FARA LAUTARI, ETC. VA VENI UN NOU SI ASCULTATOR ANTRENOR FATA DE ACEST, miel turbat gigi becali, SI O LUAM DE LA CAPAT. VA VENI TOTUSI O ZI A RAZBUNARII VENITA DIN CER, SI ATUNCI VOM STII TOTUL. BATAIA DE JOC DIN GHENCEA, VA AVEA SI EA UN SFARSIT, ODATA SI ODATA. HAI STEAUA!

Nite (4 comentarii)  •  8 august 2010, 23:23

@alexadius: Se pare ca nu ai inteles aceasta problema deloc. Piturca a cerut acele garantii nu ca sa se imbogateasca in caz de demitere (foarte usor se putea specifica in contract ca acele garantii deveneau nule in caz de demitere), ci pentru liniste. Nimeni nu a spus ca Becali sa nu mai vorbeasca deloc despre Steaua, ci doar sa nu mai vorbeasca in cadru televizat. De ce? Pentru ca, avand in vedere capitalul de imagine creat pe spatele acestui club, faptul ca mass-media INCA se uita in gura lui sa vada ce ‘arogante’ mai face, acest personaj, pentru foarte multi din tara asta, e un formator de opinie. Si o ineptie debitata in miez de noapte dupa un eventua joc nu prea bun, i-ar putea afecta intr-un mod nedorit pe jucatori. In caz ca nu ma crezi, adu-ti aminte cum era injurat acum 2 luni si cum era aclamat dupa meciul cu Craiova. Asa ca un contract prin care sa-i fie limitate iesirile in decor vizavi de Steaua nu mi se pare nimic in neregula. N-are decat sa abereze in curtea clubului. Pana la urma, de-asta un patron isi angajeaza un manager, sa fie liantul dintre el si angajati. La final vreau sa te intreb cateva lucruri: cate declaratii ale patronilor de la Arsenal ai vazut referitoare la transferul lui Fabregas la Barcelona si cate ale lui Wenger? Cate declaratii au dat patronii de la Liverpool vizavi de oferta lui Arsenal pt Reina si cate a dat Hodgson? Daca nici macar nu stii cum ii cheama pe respectivii patroni….afla ca asa ar trebui sa fie lucrurile si la noi. Si daca in continuare consideri ca Piturca a gresit incercand sa aduca liniste…

Vasi Alexandrescu (4 comentarii)  •  8 august 2010, 23:58

@MANDELA – corect ceea ce spui pana intr-un punct.comportandu-se asa cei care incearca sa-i ia Steaua lui Becali nu fac nimic altceva decat sa se comporte mai rau ca Gigi tratand Steaua ca pe o marfa ce trebuie furata sau obtinuta prin santaj.
oare uitati ca familia Paunescu a folosit Steaua pentru a ajunge la averile la care au ajuns azi.sa nu uitam si de Craiova.Paunescu e cel care a scos cei mai multi din fotbal.nu uitati cum a lasat Paunescu Steaua si in ce conditii a ajuns Becali patron la Steaua.
In rest,mai trebuia sa mai stea o mana Piturca.poate iesea si la Brasov,dar riscul era prea mare dupa ce s-a intamplat in meciul cu Craiova.

Ilie (369 comentarii)  •  9 august 2010, 0:02

„îi poţi ­cere unui patron să nu se amestece în vestiar, să ­nu-şi urecheze propriii jucători, să nu se ­lege de arbitraje etc., dar nu-i poţi cere să nu vorbească despre echipa în care investește”

Domnul Ioanitoaia, dar poti sa-i ceri unui patron sa nu vorbeasca despre echipa in care investeste cind in continutul vorbelor se gasesc urecheri ale jucatorilor, amestecaturi in vestiar sau disconsiderati publice (‘cutare este angajatul meu’) ?
Ca asta a facut Piturca.

Miezul problemei (138 comentarii)  •  9 august 2010, 0:02

Sistemul de valori al lui Becali descrie o miscare de revolutie in jurul unei singure entitati. Banul. Banii reprezinta singurul stimul care sensibilizeaza intelectul marelui pastor de club.
Cu el nu poti face intelegeri amicale. Chiar daca e bine intentionat la inceput, cand echipa ajunge in dificultate, el incalca orice pact de „non-agresiune”.
Ca atare, Piturca a incercat sa forteze un climat de liniste, amenintand intregul sistem de valori al patronului, adica… banii. Mai exact pierderea lor.
Daca Becali ar fi acceptat, ar fi fost liniste si Steaua ar fi ajuns departe. Piturca a jucat la cacialma si a pierdut. Si a plecat.

didi (18 comentarii)  •  9 august 2010, 0:06

bravo Vlad ,imi place punctul tau de vedere si sunt cu totul de acord
Cred ca si acesti ziaristi ar trebui sa locuiasca prin occident daca nu au fost capabili sa faca o facultate acolo pt a invata cum decurg relatiile in bun simt

suprem (8 comentarii)  •  9 august 2010, 0:15

1. mm i-a facut lui Bucsaru ce i-a facut si lui gigi. este precum o capusa. acum isi va schimba gazda si va trece la dl. Porumboiu. cat va sta si acolo depinde doar de cati bani are finantatorul si de modul in care stie sa aiba grija de ei. daca nu va fi atent, foarte atent la cum ii sunt cheltuiti va ramane fara ei in scurt timp.
2. alianta lui piturca cu niste personaje mai vechi din fotbal incearca sa-l lase pe gigi fara niciun ban ! de aceasta data gigi are mare dreptate ! singura data ! nu stiu cum a mirosit capcana, poate s-a mai versat, poate din intamplare.
3. despre “jurnalisti” nimic de bine. pacat ! cel putin voi puteati aduce un suflu nou in fotbal. ori nu va pricepeti ori nu va pasa !

Giigi (1 comentarii)  •  9 august 2010, 0:16

N-am apucat sa citesc toate comentariile , si nici nu vreau sa o fac. Parerea mea este ca Piti din momentul in care a fost prins furand la cazino este un infractor. Gigi Becali este poate cel mai negru moment din istoria Stelei , dar este un moment necesar atunci cand altii nu au avut curaj si capacitate sa investeasca.Ca orice om si Piti si Gigi cauta sa traga spuza pe turta lor. Doi hoti au incercat un concubinaj , in care sa se pacaleasca reciproc. Daca lui Piti iar pasa de echipa si de meseria lui , ar antrena DOAR CU ONDITIA CA bECALI SA NU INTERVINA IN FORMULA DE ECHIPA! Restul e dreptul lui sa-si spuna parerea ca de aia plateste. NU exista patron sa fie pus cu ” botul pe labe ” de catre angajat cu atat mai putin Gigi Becali. Asa ca Piturca , oricat e smecher antrenor ar fi el, stia in ce se baga si cu cine se baga. prea rigid , prea „talentat” pentru unul cu rezultate destul de modeste. Mircea Lucescu nu cred ca ar fi procedat asa cu Ahmetov.
Traim in romania , iar filmul asta e cu romani…………………….

Adi (110 comentarii)  •  9 august 2010, 0:23

Am inteles ca Piturca nici macar nu avea semnat contractul cu Gigi, si tot i-a adus 6 puncte in campionat! In aceste conditii, nu e complet jenant acest patron care exploateaza un antrenor pe promisiuni, isi distruge propria echipa prin declaratii orgolioase, si distruge alte cluburi prin imprumuturi si manevre financiare, numai fiindca a pus ghearele pe Steaua?! FRF ce pazeste de lasa asemenea oameni sa aiba putere in fotbalul romanesc?!

Vasi Alexandrescu (4 comentarii)  •  9 august 2010, 0:24

IA MERGETI VOI LA LOCURILE VOASTRE DE MUNCA SI CERETI GARANTI!!!SPUNETI-LE PATRONILOR SI SEFILOR VOSTRII CA DACA VA CRITICA SA VA DESPAGUBEASCA.MULT SUCCES!!!!

Pelendavul (2 comentarii)  •  9 august 2010, 0:34

Nea Ovidiule, lumea nu pricepe oare inca faptul ca NIMENI nu se poate pune cu Becali ? A facut-o Oli ? A facut o laie, Oli a avut o bafta chioara ! Steaua a fost „in bulan” atunci, insa ulterior a fost macinata ciobaneste !
Nea Ovi, cu plecaciune asculta-ma ce-ti spun, am senzatia ca se va ajunge la situatia din dec ’89, adica acest cioban va infuria lumea in asa hal incit ORICE va fi posibil ! Doamne fereste de violenta, nu ne place, n-o dorim, dar s-a dovedit ca si mamaliga explodeaza, nu-i asa ?

mircea dinescu (19 comentarii)  •  9 august 2010, 0:38

Multii habar nu au despre ce vorbesc. Pai puterea pe care a avut-o Piturca la Steaua nu a avuto nimeni. Pana si Lacatus s-a revoltat si ia cerut lui Gigi sa iasa public si sa spuna de ce nu le-a asigurat si celorlalti antrenori aceste conditii.Deci nu il mai plingeti pe barbugiu.

MIKI II (181 comentarii)  •  9 august 2010, 0:39

* Acest „domn” Bucsaru a reusit sa ne arate fata unui excroc discret. Sa castigi peste 20.000.000 Eur. de pe urma muncii unor salariati si sa nu le platesti salariile, este eisbergul nesimtirii. Toti cei cu salarii neplatite ar trebui sa-si ceara drepturile in justitie.
* Alianta dintre Gigi si Piti i-a umplut de sperante pe stelistii infocati. Speranta s-a transformat in dezamagire. Cum poate cineva sa creada ca din doi bisnitari. barbugii si masluitori de jocuri de noroc sa iasa un lucru curat. In plus, prostul nu e prost destul daca nu e si fudul. Cum amandoi sunt fuduli nevoie mare a iesit ce a iesit. Era clar ca de fapt lupta este care pe care si cine v-a incaleca mai intai pe celalalt. Piti si-a pierdut rabdarea si a vrut sa dea lovitura. Cum graba strica treaba, a cam iesit pe locul doi si s-a autosuspendat.
Gigi a castigat lupta cu Piti, dar il asteapta un razboi pe care n-o sa fie capabil sa-l castige. Mai e o vorba: „cand doi se cearta al treilea castiga”. I-a ghiciti, cine sta la cotitura si-si asteapta momentul.

Pelendavul (2 comentarii)  •  9 august 2010, 1:06

Se stie demult ca Bucsaru este omul lui Becali. De ce a plecat Meme de la Unirea ? Asta e un semn grav, pentru ca incepe sa se vada ca se scufunda „corabia”. Bucsaru va ramane cu o gramada de bani, granzii isi vor imparti jucatorii Unirii (care nu vor pierde de fapt nimic, pentru ca vor face bani si mai multi acolo unde se vor duce, adica la Stoaia sau la Dinamo). Numai suporterii Unirii vor pierde. Cit vor pierde ? Nu stiu, nu s-a inventat inca o masura a durerii omenesti, la modul figurativ vorbind, desi nici la propriu nu poate fi evaluata. Acum sa vedem ce vor face LPF si FRF, dar daca nu vor face nimic, inseamna ca isi iau banii chiar degeaba.

petre stelistu (51 comentarii)  •  9 august 2010, 1:06

Cei ce sunt de partea ciobanului,habar nu au ce este civilizatie.Ciobanul este un dictator 100% ,astfel imaginea clubului are de pierdut.

Stelist4ever (6 comentarii)  •  9 august 2010, 1:08

Singurul care il poate pune la punct pe Gigi….este Piturca!

Blade (1 comentarii)  •  9 august 2010, 1:44

Piturca nu vroia sa pateasca ce au patit TOTI care au fost inaintea lui(chiar si el a patit-o odata)…restul sunt povesti…omul a procedat corect…si pt asta trebuie respectat

sundance kid (294 comentarii)  •  9 august 2010, 2:02

Am citit o parte din comentarii !!!! Multa demagogie . Multa literatura . Nu asta e important daca Piturca e de vina, daca Gigi e de vina sau daca e vina amindurora. Nu asta trebuie demonstrat..ce si cum si de ce si cum arata istoria de pe timpul lui Paunescu, Ceausesc, Iliescu, Gigi Becali, Teia Sponte sau mai stiu eu ce !!!!! Important e un singur lucru. VICTOR PITURCA A GASIT UN MOTIV SA SE RETRAGA. DE CE ? DE SANCHI !

bogdan XIII (69 comentarii)  •  9 august 2010, 8:47

alte 2 ipoeze pentru „dezertarea” lui piturcă:
I. spargerea de la club, acolo unde hotii (sau ce-or fi fost) au avut acces, ravasind contractle jucatorilor. ca manger, piturca era cosemnatar.
II. informatii privind falimentul financiar al lui becali – eventual sechestru pe avere, etc.

kiko (35 comentarii)  •  9 august 2010, 9:06

@Vali Alexandrescu

Nu-i chiar cum zici tu.Sunt manageri de companii multinationale care atunci cand sunt pusi in functie isi fac contracte beton ,in caz de demitere urmand sa primeasca despagubiri de ordinul milioanelor de euro si care chiar primesc acesti bani cand sunt demisi.Tot garantii sunt si acestea .Deci ,da,sunt manageri care cer garantii si chiar le obtin ,dar depinde la ce nivel esti,de pe ce pozitie vb cu patronu.Garantii nu poate cere un zugrav dar un mare manger de corporatie ,poate cere.Se practica dincolo metoda asta ,crede-ma!

Vlady (42 comentarii)  •  9 august 2010, 9:25

Asta e Steoaia, un parvenit plange dupa un barbugiu, dupa care il face albie de porci!

Jupinu (1 comentarii)  •  9 august 2010, 10:00

APEL CATRE ANTRENORI !!!!!!!!!
TOTI ANTRENORII AR TREBUI SA SE COALIZEZE SI SA REFUZE STEAUA PINA NU PLEACA CIOBANUL DIN GHENCEA !!!!!!!!!
CEL MAI MARE RAU AL ACESTEI ECHIPE SE NUMESTE BECALI !!!!!!

cosmin (13 comentarii)  •  9 august 2010, 10:07

Al 3 – lea vinovat in toata povestea asta sunteti dvs – PRESA. Acesta este motivul pt care Piturca nu vb si nu a vb cu voi.
Orice declaratie a lui in presa ar fi generat alte comentarii si interpretari ale patronului.
Toti stim ca Becali nu e un geniu si orice jurnalist mediocru e capabil sa scoata de la el o declaratie scandaloasa la adresa lui X sau Y.
Dupa ce in presa apar articole genul- ‘Becali sa taca’, ‘Nici bodyguarzii nu-l mai scapa’ era clar ca va iesi cu declaratii.
Ati reusit sa obtineti un subiect de scandal prin care sa aveti audiente mari dar ati frant debutul de sezon la Steaua. Performantele fotbalistice sunt irelevante pt presa, scandalul = audienta primeaza.
Sa va fie rusine !!!

Vasi Alexandrescu (17 comentarii)  •  9 august 2010, 10:13

@kiko – corect, numai ca in acele clauze nu sunt prevazute interzicerea dreptului de a fi criticat si in care manager-ul respectiv garanteaza performanta.

Ilie (369 comentarii)  •  9 august 2010, 10:32

@ Mircea Dinescu

Dvs ginditi comparativ : ‘puterea’ lui Piturca fata de alti antrenori. Dar v-ati gindit care este normalitatea ? Piturca se apropria cel mai mult de ea. Ceilalti antrenori, dupa cum spuneti, au ales sa se supuna. Sa se asume, nu sa se plinga si nici sa-l dedice pe Piturca. Acesta din urma a avut curaj si atitudine sa nu se lase calcat pe coada. Cu toate ca contextul (declaratiile lui Becali) au fost minore, toata lumea stie ca nu trebuiau lasate cu vedere, pentru ca nu ar fi fost decit inceputul. Becali nu stie altfel decit tot cu maciuca.
Piturca a avut personalitatea sa previna ca nu accepta orice si, lucru rar la noi, s-a tinut de ea. Bravo lui, in conditiile in care ‘ceilalti’ antrenori cum spuneti dvs, baga coada intre picioare si se resemneaza pentru citiva dolari in plus. Ei trebuie plinsi.

Nite (4 comentarii)  •  9 august 2010, 10:36

@Vasi Alexandrescu

De cate ori patronul tau (in caz ca muncesti, daca nu, poate al parintilor tai) a aberat despre tine prin presa? Si mai mult, de cate ori a aberat Becali despre ceilalti angajati ai sai prin presa? Ti se pare anormal demersul lui Piturca? Un demers prin care si jucatorii sa fie tratati la fel? Si mie mi se par anormal, si nu prin motivatia acestui pas. Ci, pur si simplu, PENTRU CA ACEST DEMERS NU TREBUIA SA EXISTE. Intr-o tara normala, Piturca nu ar fi trebuit sa se simta constrans sa ceara ce a cerut.

Tataie (12 comentarii)  •  9 august 2010, 10:57

Articolul sintetizeaza fara echivoc aspectele care conteaza:
1. Daca esti STELIST adevarat nu abandonezi echipa!
2. Fiind prieten de foarte multi ani cu Gigi, Piti il cunoaste foarte bine atat ca om cat si ca investitor. Prin urmare, daca-i pui astfel de conditii – garantii imense pt. realitatile Romaniei de azi – atunci dovedesti ce „bune” intentii ai… Si-apoi nu poti sa-i interzici unui patron/investitor/creditor etc sa-si exprime parerea, sa fim seriosi!
3. Creand acest haos nu ma face decat sa cred ca nu a dorit altceva decat sa-i plateasca o polita mai veche, atunci cand becali l-a destituit…

Andrey (14 comentarii)  •  9 august 2010, 11:45

Mi-a placut atitudinea dv de la recurs aseara: sa auzim si cealalta parte. Probabil ca piturca va nega, dar eu am dedus ca ar fi planuit sa-i ia echipa lui gigi impreuna cu paunescu. piturca a jucat tare si a pierdut.

Comentează