Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Retragerea lui Piţurcă

Ca un ocean bîntuit de furtună, aşa a început această ediţie de campionat, la debutul căreia demisiile se succed pe bandă rulantă! A plecat Mihai Stoica de la Urziceni, unde stă cu valiza la uşă şi Levy, Chivorchian şi-a anunţat […]

duminică, 8 august 2010, 5:22

Ca un ocean bîntuit de furtună, aşa a început această ediţie de campionat, la debutul căreia demisiile se succed pe bandă rulantă! A plecat Mihai Stoica de la Urziceni, unde stă cu valiza la uşă şi Levy, Chivorchian şi-a anunţat despărţirea de Timişoara, iar Piţurcă şi-a ­luat bagajele din Ghencea. E mai multă tensiune ca oricînd, mai multă nesiguranţă şi mai multă gîlceavă, ceea ce se vede, din păcate, şi pe teren. Clar, în loc să captiveze, startul sezonului dezamăgeşte.

Fireşte că demisionarii sînt convinşi că au dreptate. În parte, şi au. Stoica pentru că Bucşaru, deşi a încasat o căruţă de bani din Champions League, nu i-a mai plătit pe fotba­lişti din aprilie.  La fel, Chivorchian, ­într-un context în care factorii locali amînă la ne­sfîrşit finanţarea lui “Poli” şi Iancu nu mai vrea să întreţină singur echipa. Sau nu mai poate.

şi din pricină că Piţurcă se încăpăţînează să tacă, nu mi-e foarte ușor să judec ce s-a întîmplat la Steaua. Muţenia ex-selecţionerului nu-l ajută. Dimpotrivă, pare să-l învino­vă­ţeas­că. M-am numărat printre puţinii lui susţinători cînd galeria roş-albastră ­scanda  “Piţi, Piţi, lasă-ne!” şi, ulterior, cînd FRF l-a mazilit a doua oară de la “naţională”, dar mărturisesc că de data asta nu-l înţeleg.

Să-şi fi închipuit el că Gigi Becali a devenit altul? Nu-l cred atît de naiv şi nici nu e. Trebuia să ştie că Gigi nu se va vindeca de boala de a ieşi mereu în faţă, de a se socoti buricul pămîntului, cel mai tare din parcare! Atunci de ce s-a angajat la o treabă intuind că, mai devreme ori mai tîrziu, va fi împiedicat s-o continue?!

Răspunsul e la Piţurcă, însă acesta tace şi, după părerea mea, greşeşte. Cum a greşit şi în momentul în care a refuzat să meargă la Braşov, uitînd că un comandant părăseşte totdeauna ultimul corabia. Nu se sperie şi nu fuge, nu inventează ­alibiuri.

Dincolo de cele 20 de milioane de euro solicitate drept garanţie, sumă ­astronomică în condiţiile actualei crize, îi poţi ­cere unui patron să nu se amestece în vestiar, să ­nu-şi urecheze propriii jucători, să nu se ­lege de arbitraje etc., dar nu-i poţi cere să nu vorbească despre echipa în care investește şi la care ţi-a dat mînă liberă!    Deși Gigi ­n-a ­investit cît se fălește, sînt banii lui.

Regret s-o spun, însă Piţurcă a forţat nota în încercarea de a înlocui în Ghencea o dictatură cu alta. Nu i-am contestat priceperea şi nu i-o contest, e un profesionist ­veritabil. Tocmai în ideea că în două luni a făcut lucruri deosebite la Steaua, schimbînd atitudinea şi schimbînd atmosfera, era dator să meargă mai departe, să nu cedeze. Avea obligaţia, mai ales morală, să-şi dezvolte proiectul în beneficiul echipei, al fanilor şi, la urma urmei, al lui însuşi. Fără să-l consider laş, îl consider însă prizonierul unui orgoliu nemăsurat.

Iar trufia scăpată de sub con­trol nu-i o calitate, ci un cusur.

Comentarii (105)Adaugă comentariu

Sibelius (36 comentarii)  •  8 august 2010, 17:34

Nea Ovidiu,
Becali se crede buricul pamantului, colegii dvs din presa il fac sa FIE.

dan (1 comentarii)  •  8 august 2010, 17:35

Asa este, din pacate daca despre Becali stim mai totul, ne asteptam cred la mai mult din partea lui Piturca. A demonstrat insa din nou (daca mai era nevoie) ca este un tip prea inchis si prea orgolios pentru o meserie in care pana la urma lucrezi cu oameni, conduci oameni. Acest tip munca reclama diplomatie si maleabilitate, calitati pe care Piti din pacate nu le are, si din aceasta cauza cred ca nu va ajunge niciodata un antrenor de talia lui Mircea Lucescu. Asta in conditiile in care nu mai indoiesc ca strict fotbalistic este foarte apropiat de primul

vlad (3 comentarii)  •  8 august 2010, 17:37

Cel mai surpinzator in toata treaba e ca, desi il cunoaste de atitia ani mai bine ca oricine, Piturca a uitat ca la Gigi nu prinde politica pumnului in gura….

analugojana (2 comentarii)  •  8 august 2010, 17:38

Piturca,un monument de prostie ambulanta!!!

analugojana (2 comentarii)  •  8 august 2010, 17:42

Asta este un semn bun ca lucrurile incep deja sa intre in normal.Cluburi cu investitori din astia fosti bisnitari de bilete de cinema si de vandut lucruri furate prin piete,trebuie sa dispara si sa ramana doar cele care intr-adevar au o organizare si un plan de afaceri bine pus la punct.Goana asta dupa cele 10 milioane de la UEFA,ii duc pe toti astia la faliment si vor ramane doar echipele serioase.

cluj (6 comentarii)  •  8 august 2010, 17:45

Forzza CFR CLUJ!!!! Forzza ARPY!!! bafta ‘U’

Gogonatu (3 comentarii)  •  8 august 2010, 17:51

Becali are dreptate! Piti vroia sa conduca pe banii patronului!Piti a facut mult rau unor fotbalisti adusi in Ghencea, cat si oamenilor lui, adusi la Steaua!Piti are bani, oamenii lui, n-au bani!Dintr-o speranta, Piti e o mare amagire pentru fostii lui colegi!De ce i-a incurcat? ce, nu-l ,,stia” pe Jiji?
Fotbalul romanesc este un fotbal de balamuc, de corupti, de incompetenti!Cand Sandu si Dragomir, mai conduc inca fotbalul romanesc, nu mai ai ce spune! CFR-ul lui Arpi are drum liber in campionat!

taz (5 comentarii)  •  8 august 2010, 17:51

mare pierdere acest piturca ! un cartofor de 4 euro si mare panarama ! am uitat de imaginea din austria cand noi eram umiliti si el se umfla la tv ca are meritul de al descoperi pe alt rasuflat TANASE ! sa plece si sa antreneze pe hectarele seicului iordaniei ! un gagauz cu fitze de antrenor care stie mai bine black-jack-ul si roata cu bila ! sa aduca un trofeu si atunci sa ceara si garantie turnul londrei sau chitara lui elvis…pana acum el a aratat numai basini si crede ca acele goluri cu defuncta anderlecht il pot face si mare coach ! este bine ca a plecat si sa plece asa cum am mai spus departe foarte departe sa se ascunda in w.c-urile de pe NOU-CAMP ,poate invata si el ceva …

victor (278 comentarii)  •  8 august 2010, 17:55

Asa e, nea Ovi, oricat ti-o parea matale rau de Piturca, de data asta a sarit calul si oierul, cu toate defectele lui de om primitiv, pare ca are dreptate. Pacat pentru Steaua, avantaj pentru adversarele ei.

Pitu Guli (10 comentarii)  •  8 august 2010, 17:57

Piturca putea sa ceara 100 de milioane garantie. Daca Becali era de buna credinta, accepta.
Nu e vorba despre bani, ci despre principii.
Piturca nu putea accepta sa cladeasca pe bazele de fum ale ciobanului.
Unii vor sa acrediteze ca e vorba de bani si orgolii, pt. ca doar asta are in cap.
Nu e! E despre onoare, demnitate si respect!
E Despre societatea romaneasca! Si cum s-a gasit unul care sa dea un exemplu, ii dam in cap, pt. ca suntem niste obscurantisti sinistri, care nu ne putem trai existenta mizerabila, altfel decat regulati de un tatuc. Asta-i tot!

anotak (31 comentarii)  •  8 august 2010, 18:01

Cred ca,Piturca stia ca Becali nu va fii ,niciodata,niciodata,de acord cu pretentiile lui si tocmai din acest motiv le-a pus. Piturca fiind un profesionist adevarat,si-a dat seama ca,cu acest lot nu va putea lua campionatul,nu in 2-3 nii,ci nici in 5 ani de acum incolo si a pus acele conditii,a-s putea spune,hilare,doar ca sa para ca iese cu fruntea sus si nepatat din toata povestea. Nu tin cu Steaua,nu-mi place acest club,insa este pacat de acei fotbalisti tineri,care,ramanand fara antrenorul care a reusit sa-i remonteze pe unii si sa-i motiveze pe altii,s-ar putea sa se piarda pentru fotbalul nostru,care si asa duce lipsa acuta de jucatori autohtoni,atat in liga lu’ mitica,cat si la nationala.

jean (5 comentarii)  •  8 august 2010, 18:01

cel mai frumos articol sportiv-din ultimii 10 ani..BRAVOS !
Bre ,ai stofâ de Jurnalist !!
Jean

Gore (14 comentarii)  •  8 august 2010, 18:04

Mult zgomot pentru nimic. După două luni de entuziasm isteric, ”Noua Stea” a făcut fsssss…
Vremurile s-au schimbat, deşi multora nu le convine. Epoca Steaua-Dinamo s-a terminat definitiv. Nostalgicilor le rămâne ”eternul derby”, prăfuit ca un film de Sergiu Nicolaescu programat la televizor pentru pensionari.

Dollar (1 comentarii)  •  8 august 2010, 18:08

DUPA 2 ETAPE CU 2 ECHIPE “SUBTIRI ” PITI SI-A DAT SEAMA CA NU ARE SANSE LA PRIMELE 3 LOCURI SI A ALES SA-I CEARA CEVA CE NU PUTEA SA ACCEPTE NIMENI IN LUME.AU CASTIGAT GREU UN MECI LA O ECHIPA PROMOVATA CARE ARE PESTE 10 JUCATORI VENITI LA ECHIPA SI A BATUT CRAIOVA CU AJUTORUL ARBITRILOR ;CRAIOVA IMEDIAT A PIERDUT LA BRANESTI ;PT MINE E CLAR :NU AVEA ECHIPA SA JOACE LA TITLU ,SI-A DAT SEAMA SI A PLECAT .CE A TRANSFERAT PITURCA ?JUCATORI DE LA RETROGRADARE.
Dollar

MB (14 comentarii)  •  8 august 2010, 18:10

Pai despre ce sa vorbeasca Piti? Lucrurile sint clare: una din conditiile pe care le-a pus la venire a fost ca Gigi Becali sa nu isi mai dea cu parerea despre echipa la toate posturile tv si in toate ziarele iar asta a luat-o pe aratura inca de la primele doua etape. Singura solutie a fost solicitarea unor garantii financiare . Gigi nu a fost de acord si cu asta basta! Stiti foarte bine ce efect au declaratiile lui asupra jucatorilor! Azi esti favoritul lui, urmeaza sa te vinda la Real pe 20 de milioane si miine da cu tine de pamint si esti trimis la echipa a doua!
Singura lucru cu care sint de acord e ca ar fi trebuit sa mearga cu echipa la Brasov. In rest, inclusiv sugestia de final, nu aveti dreptate. Fiecarui antrenor care s-a perindat pe la Steaua i s-a reprosat de catre presa, inclusiv dumneavoastra, ca s-a lasat calcat in picioare. Acum, cind nu s-a mai intimplat asta, v-ati sucit si spuneti ca ar fi trebuit sa continue.

MB (14 comentarii)  •  8 august 2010, 18:11

Am vrut sa spun „singurul lucru”. Scuze.

sebi (2 comentarii)  •  8 august 2010, 18:13

Eu cred d-le Ioanitoaia ca nu Piturca s-a lasat amagit de posibilitatea de a vedea un alt Becali la Steaua ci Gazeta Sporturilor impreuna cu Prosport. Eu cred ca s-a depasit cu mult bunul simt prin marketingul agresiv pe care l-ati facut. Ati indus oamenii sa-si cumpere abonamente crezand intr-adevar ca aceasta echipa a devenit mai profesionista decat in ultimii ani, ca e cu totul altceva. Cum ar putea fi cand Becali e inca patron? Piturca nu a declarat nimic public, nu a promis nimic. Ati facut-o voi pentru el, intr-un mod total irational. Eu nu sunt decat un simplu cititor d-le Ioanitoaia dar am impresia ca si prin acest editorial omiteti adevarata problema a Stelei. Care se cheama Becali. E fals cred eu sa se tot scrie ca Becali poate sa faca ceva pt ca el investeste la Steaua. Becali profita de pe Steaua, s-a imbogatit si a ajuns persoana publica datorita Stelei. A beneficiat in mod cu totul gratuit de isotria si implicit de vadul comercial al acestei echipe intrucat nu a platit nici un leu din datoriile fostului club.

gicu (1 comentarii)  •  8 august 2010, 18:17

Frumos articol. Dar unde au ramas arbitrii si CFR???

Mihai (4 comentarii)  •  8 august 2010, 18:19

Sunt stelist de cand ma stiu si am plans nu doar o data pt aceasta echipa, sincer nu il vad pe Piturca singurul antrenor care sa faca echipa sa mearga si nu am inteles cum poate cineva care poate sa ajunga sa castige 2.6 mil euro intr-un an poate sa ceara 20 garantie. Guardiola in primu an la Barca daca lua numa titlu nu castiga atatia bani, si stiu sigur ca stau de ceva timp in Spania si citesc toata presa de aici. Pai ce antrenor in Romania mai poate castiga atatia bani? Dar pe langa toate, eu cred ca o vina o are si presa, pt ca toata ziua sta dupa Becali, toata ziua il suna pe Becali, de ce nu s-a schimbat si presa, de ce nu il suna pe Ienei si Neagoe si gata de ce tre sa il sune de 10 ori pe zi pe Becali? Sa caute senzationalul si acuma l-au gasit. Pt mine in acest moment vinovatii sunt: 1. Piturca 2. Presa 3. Becali…parerea mea…oricum Forza Steaua!!!

svenson (6 comentarii)  •  8 august 2010, 18:22

CORECT.

claustrofobus (85 comentarii)  •  8 august 2010, 18:22

sper ca steaua si dinamo sa se dezfiinteze. aceste echipe nu mai ai identitate de aia au probleme la fel ca urziceni sau cfr cluj.

Mircea (9 comentarii)  •  8 august 2010, 18:24

14:55 – Suporterii Stelei au părăsit complexul din Ghencea scandînd numele lui Victor Piţurcă, scuipînd şi adresînd injurii reprezentanţilor presei

Asa meritati … sper sa va fi scuipat intre ochi. Daca voi nu luati interviu de fiecare data lui Becali totul era in regula acum. Dar nu se putea asa …. voi trebuia sa il sunati pe el nu pe Ienei sau oricine altcineva. Neaparat sunati-l pe Becali si puneti intrebari de tipul „Nu-i asa ca …. ?” Meritati mai mult decat scuipati

Ioan Ovidiutoaia (4 comentarii)  •  8 august 2010, 18:27

Extraordinar!!! Hai sa suspendam campionatul pentru ca la Steoaia sunt probleme!!!
Ca de obicei, sanatate si pensie lunga!

Gabi Bacau (2 comentarii)  •  8 august 2010, 18:29

Excelent punct de vedere .

cluj (6 comentarii)  •  8 august 2010, 18:37

Forzza CFR!!! Forzza ARPY!!! Bafta „U”

marian (145 comentarii)  •  8 august 2010, 18:37

problema cea mai mare va fi in cupele europene unde nu cred ca mai luam puncte.daca timisoara si vasluiul nu aveau sanse prea mari(daca suntem realisti)celelalte doua si-au sapat groapa singure.

iulian_78 (26 comentarii)  •  8 august 2010, 18:39

De ce nu pricep multi oameni ( chiar si jurnalisti sau politicieni) ca piturca nu a cerut decat normalitate? Ciobanul daca nu era handicapat putea sa semneze si o garantie de 100 milioane, nu doar 20. Trebuia doar sa nu aduca prejudicii de imagine antrenorului, echipei sau suporterilor clubului care,chipurile, il finanteaza. Pentru un om normal nu era nevoie de asemenea garantie, dar pentru oier trebuie garantii chiar mai mari de atat. Sunt prea dur daca cer moarte sau puscarie pe viata ciobanului?

cash (19 comentarii)  •  8 august 2010, 18:42

Nu mai sunt bani !!!! Asta este clar … contracte mari ,asteptari materiale mari si bani ???!!!!!
Divizie de 10 echipe cu 4 tururi si gata …o divizie a II a si restul pe maidan …

durden (338 comentarii)  •  8 august 2010, 18:47

haideti dle ioanitoaia,sa fim seriosi.atmosfera la steaua a schimbat-o presa,care a umflat ca de obicei echipe cu lucruri vazute numai de ei.tiki-taka i-auzi!pfff!dinamo si rapid joaca de 1000 de ori mai frumos decat o face steaua si presa nu face tam-tam atata…

Catalin (2 comentarii)  •  8 august 2010, 18:50

Va salut,
Noi ce vom face domnule Ovidiu? Eu sunt de-o seama cu d-voastra tin cu Steaua de mult timp stiu bine cine sunt Gheorghe Constantin , Florea Voinea am fost la multe meciuri in 88 cand domnul Piturca era Gheata de Bronz a Europei cu peste 30 de goluri inscrise daca nu ma insel cred ca sunt cele mai multe pentru Steaua intr-un sezon . De 5 ani nu am mai facut abonament in Ghencea , anul acesta le-am facut si nepotilor si am fost toti atat de fericiti la meciul cu Stiinta. Va rog sa ma credeti ca acum ma gandesc sa nu ii mai duc ma gandesc ca iar vor incepe injuraturile masive si mult mai grav violentele. Fotbalul este atat de frumos dar sunt acesti oameni si orgoliile lor care din pacate distrug tot. Nu pot eu sa spun cine este de vina dar cred ca acum se putea face ceva bun pentru echipa si nu ma refer neaparat la performantele de alta data. Macar sa avem bucuria sportului . Ce fericire sa il vezi pe Majearu in iarba pe domnul Ienei in tribuna . Desi sper sa nu ma injure alti cititori ai d-voastra eu mi-l doream si pe domnul Iordanescu aproape. Domnilor stiti ca Iordanescu are peste 150 de goluri in tricoul ros-albastru eu cred ca inseamna ceva. Pacat mare pacat.
Multa sanatate!

suprem (8 comentarii)  •  8 august 2010, 19:03

1. mm i-a facut lui Bucsaru ce i-a facut si lui gigi. este precum o capusa. acum isi va schimba gazda si va trece la dl. Porumboiu. cat va sta si acolo depinde doar de cati bani are finantatorul si de modul in care stie sa aiba grija de ei. daca nu va fi atent, foarte atent la cum ii sunt cheltuiti va ramane fara ei in scurt timp.
2. alianta lui piturca cu niste personaje mai vechi din fotbal incearca sa-l lase pe gigi fara niciun ban ! de aceasta data gigi are mare dreptate ! singura data ! nu stiu cum a mirosit capcana, poate s-a mai versat, poate din intamplare.
3. despre „jurnalisti” nimic de bine. pacat ! cel putin voi puteati aduce un suflu nou in fotbal. ori nu va pricepeti ori nu va pasa !

dan glumetu (3 comentarii)  •  8 august 2010, 19:14

Nu stiu de ce atita mirare! Eu de cite ori este numit un antrenor la Steaua astept cu nerabdare divortul! Cine se aseamana se aduna…asa ca nu va mai bateti capul! Avansez un scenariu: totul a fost regizat de Dragomir si Piturca!

vlad (13 comentarii)  •  8 august 2010, 19:14

Din pacate toata lumea spune ca Becali nu a gresit acum, mai ales ca a cumparat jucatorii aia, ca a bagat bani. Dar asta e o idee falsa. Anul trecut Becali a scos 6 milioane de euro din conturile clubului. Tot din ziarul vostru am vazut un calcul in care se arata ca nu bagase nici macar 2 milioane in transferurile de anul asta. Nu cumva a primit Steaua exact suma asta de la LPF din drepturile de televizare? Da, banii au venit din conturile lui Gigi, insa ajunsesera acolo tot de la Steaua

Adrian (1 comentarii)  •  8 august 2010, 19:15

Nu cred ca se putea zice mai bine. Ma bucur cand citesc astfel de articole.

Multumesc

Silviu (2 comentarii)  •  8 august 2010, 19:15

Piturca a anuntat ca nu face deplasarea cu echipa la mai putin de 24 de ore distanta de meciul cu Brasov. Inainte de orice scandal cu intrigi de Pipera, ce a facut fostul selectioner a fost o cacialma in toata regula. Constient de faptul ca jucatorii vor fi debusolati si bazandu-se pe sprijinul unor suporteri pentru care a incuraja Steaua este egal cu a se afla in conflict cu patronul, „Piti” a incercat nu sa forteze nota, ci mana latifundiarului, incercand o inversare de roluri. Daca Gigi ar fi acceptat conditiile impuse de Piturca, nu stiu cine ar fi fost angajatul si cine patronul. Sa fim sinceri, cati dintre noi am fi de acord sa nu ne criticam angajatii atunci cand nu isi fac treaba bine? Iar daca o facem, sa platim despagubiri de zeci de milioane de euro…Cu garantia pe care a cerut-o domnul Piturca, care sa recunoastem, nu este Mourinho sau Ferguson, in Ghencea s-ar putea construi o trupa mult mai valoroasa decat Steaua lui Piturca. Inainte de toate, domnule Ioanitoaia, trebuie sa recunoastem ca trufia lui Piturca a egalat-o pe cea a lui Becali. Sau poate chiar a depasit-o….

Alexe (17 comentarii)  •  8 august 2010, 19:20

Adevarul e la mijloc, fiecare are dreptate in felul lui. Ma bucur, dle Ioanitoaia, ca sunteti corect si nu ii tineti baza lui Piturca. Ca si JJ, nu face nici el doua parale.

svenson (6 comentarii)  •  8 august 2010, 19:26

Exemplu:

Domnule Becali este adevarat ca…..?
Domnule Becali ce spuneti despre…..?
Domnule Becali ati auzit ce a spus……?
Domnule Becali credeti ca ……?
Domnule Becali cum comentati declaratia…..?
Domnule Becali a gresit X la faza ……?
Domnule Becali antrenorul a declarat ca …..?

Si aceste exemple pot continua.Iar noi stam si ne intrebam de ce sant atatea scandaluri in presa.Cert este ca , vinovat nu este numai Becali.

vasglo (208 comentarii)  •  8 august 2010, 19:28

Corect, domnule Ioanitoaia.
Hai sa fim seriosi, asa-zisele iesiri publice ale lui Becali dupa numirea lui Piturca, sunt niste „glume” fata de iesirile aceluiasi personaj de dinainte. Nu vad cum acestea ar fi afectat grav performantele echipei. Mai degraba cred ca au afectat orgoliul lui Piturca, care , nu-i asa, nu poate fi satisfacut cu „juraminte in Biserica” (oare „666” sa-si bagat coada!..) ci numai cu niste hectare de pamant si cateva milioane:))

iulian_78 (26 comentarii)  •  8 august 2010, 19:43

Pentru VASGLO….
Cum poti spune ca iesirea ciobanului cu „cu arbitri, fara arbitri noi luam camionatul” sau ca „aduc echipa pe locul 7 sa fie suporterii cuminti” sunt doar niste glume? Indiferent ce defecte are Piturca, aici el a avut perfecta dreptate. Niciun antrenor nu a rezistat si nici nu ar rezista la Steaua, doar pe cuvantul ciobanului, fara garantie. De cine crezi ca isi va bate joc acum? Iar de atarnatorul care scufunda Astra acum?

Sofia Ladariu (1 comentarii)  •  8 august 2010, 19:48

Dupa mine toata vina o poarta Becali Gigel-prostanel. Acuma nu mai e tiki-taca,acuma e pisi-caca.Ma refer la Gigel nicidecum la STEAUA. Aceasta echipa e a armatei Romane nici de cum a lui Gigel.El baga banii care i-a furat de la statul Roman. Rog fanii Stelei sa-l demita pe oierul acesta,sa-l determine sa vinda clubul.Atita timp cit acest oier e la cirma Stelei,Steaua nu v-a reusi.

iulian_78 (26 comentarii)  •  8 august 2010, 19:53

Stiu ca ceea ce ai spus tu va duce la violente, nu vor fi nici performante, dar….BRAVO SOFIA!!!

radu (108 comentarii)  •  8 august 2010, 20:06

Corect, foarte corect, domnule Ioanitoaia! Dar din pacate doar jumatate de adevar.
Pentru a intelege totul cred ca lucrurile trebuiesc puse in perspectiva. De o parte, Gigi un tip limitat, dar abil si ahtiat dupa recunoastere publica. Ca sa-l numim „patron” trebuie sa punem ghilimele. Comportamentul lui din ultimii, seria de scandaluri, faptul ca nimeni nu i-a stat in gratii (Gica Hagi, Lacatus, Bergodi, samd) atesta clar ca omul nu intelege. Punct. Nu poate. Ce sa mai discutam pe aceasta tema. Nu are pregatire de „patron” de club de fotbal. Poate la altele dar in fotbal nu. Un patron adevarat, chiar daca nu stie, se inconjoara de oameni mai destepti decat el. La Gigi asa ceva e sinonim cu pacatul. Altceva nu mai e.
De partea cealalta Piti: un fost fotbalist foarte bun, dar un antrenor in cautarea rezultatelor. Un esec rasunator la nationala care estompeaza orice alte rezultate. In concluzie un coctail gata sa explodeze. Sincer si eu banuiesc ca a fost o incercare de a-l scoate pe Gigi de la club. Si imi pare rau ca a esuat. Chiar daca sunt convins ca si Piti ar fi esuat ulterior. Dar mai ramanea o sansa pentru Steaua. Asa viitorul acestei echipe e negru.
O posibila solutie? Poate, in timpuri mai bune pentru armata, o rascumparare nu a clubului ci a istoricului si brandului. Poate fi lasat Gigi sa faca ce vrea cu orice echipa dar Steaua, ramane un brand adevarat in fotbalul romanesc si trebuie ferit de ineptiile patronului. Apoi, re-branding poate pe fostul nume CCA. Si reconstruirea echipei. Asta ca sa nu lasam o valoare (indiferent cum o vedem unii sau altii-comunista sau nu) a fotbalului romanesc sa fie dusa la groapa de un tip total incapabil.
Cred ca si dumneavoastra presa ar trebui sa faceti ceva in sensul acesta. Nu numai sa stati la usa lui Becali punindu-i intrebari, iertat sa fiu, imbecile. De ce nu declansati o campanie in acest sens. Eu zic ca si Steaua si Dinamo la fel ca orice alt club valoros din Ro trebuiesc protejate (vezi, Rapid, Stiinta, Timisoara si mai nou Urziceni, Vaslui etc). Or fi patroni dar sunt si valori romanesti. Punem umarul sa le salvam? Daca nu ne respectam valorile (atata cat sunt ele) inseamna ca nu ne respectam pe noi insine.

fuller (19 comentarii)  •  8 august 2010, 20:23

Nu imi place deloc Becali, si inca cred ca FC Becali se va scufunda treptat in anonimat sub conducerea incompetenta a clanului lui; din pacate acum are dreptate, daca intr-adevar motivul despartirii de Piturca e legat de 20milioane garantie. Seamana mai mult cu un bluff in poker incercat de cineva – insa e mai bine sa asteptam pana ce se clarifica adevaratele motive. Paradoxal, jocul evenimentelor ii da mai mult credit lui Becali – ca si atunci cand a fost in inchisoare, isi gaseste din nou sustinatori doar din cauza jocului facut de altii. Personal il consider total incompetent sa conduca un club de fotbal, pe care l-a tranformat in afacerea lui de familie, insa e usor sa gaseasca suporteri nu pentru actiunile sale, de multe ori la limita ridicolului, ci datorita ridicolului celor care actioneaza impotriva lui. Te minunezi, si razi pana iti da plansu’ , ca de, traiesti in Romania.

Freddy Rekla (13 comentarii)  •  8 august 2010, 20:25

„A plecat Mihai Stoica de la Urziceni, unde stă cu valiza la uşă şi Levy, Chivorchian şi-a anunţat despărţirea de Timişoara, iar Piţurcă şi-a ­luat bagajele din Ghencea. E mai multă tensiune ca oricînd, mai multă nesiguranţă şi mai multă gîlceavă, ceea ce se vede, din păcate, şi pe teren. ”

Si cine iese in avantaj din toate astea?
Da, stim cu totii, din pacate
In ritmul asta nici nu mai au nevoie de ajutorul arbitrilor

leonte cristian (1 comentarii)  •  8 august 2010, 20:27

de data asta gigi chiar s-a comportat bine .piti a fost tradat de orgoliul lui prostesc

Freddy Rekla (13 comentarii)  •  8 august 2010, 20:31

Dl Ioanitoaia
Mai cititi o data ce spune Sebi, la #17:

„…dar am impresia ca si prin acest editorial omiteti adevarata problema a Stelei. Care se cheama Becali. E fals cred eu sa se tot scrie ca Becali poate sa faca ceva pt ca el investeste la Steaua. Becali profita de pe Steaua, s-a imbogatit si a ajuns persoana publica datorita Stelei. A beneficiat in mod cu totul gratuit de isotria si implicit de vadul comercial al acestei echipe intrucat nu a platit nici un leu din datoriile fostului club.”
———

Respect, Sebi
110% adevarat

IO (11 comentarii)  •  8 august 2010, 20:33

Traim in prima faza a capitalismului si anume faza haotica in care in general cei ce au averi sunt niste personaje fara prea multa valoare dar au fost la momentul si locul potrivit si au profitat la maxim de el (nu iti trebuie prea multa carte ci doar tupeu). Pentru aceasta faza iti trebuie garantii serioase ca sa fi sigur ca munca ta ca profesionist nu va fi influentata de acesti parveniti!!! BRAVO Piturca, nu te-am placut niciodata din cauza stilului imprimat echipelor pe care le-ai antrenat (desi acum pare ca ai inceput sa preiei ceva din fotbalul modern, am observat o mica schimbare care din pacate nu o sa mi-o poti confirma), dar acum sunt 100% de acord cu el. Si CIOBANDANTE din partea mea sper sa ajungi sa nu mai lucreze nimeni cu tine, ai distrus o echipa emblematica …. noroc ca nu mi-am luat abonament 😀

Mandela (8 comentarii)  •  8 august 2010, 20:41

Domnule Ioanitoaia,

Parerea mea, impartasita cred si de altii, este aceea ce miza acestui scandal este mult mai mare decat castigul personal al lui Victor Piturca. Cred ca, de fapt, aceste cerinte exagerate ale antrenorului nu sunt decat piese din puzzle-ul unor tentative de a-l indeparta pe Gigi Becali de la Steaua. Mai mult decat atat, revenirea lui Paunescu in cercul Stelei mi se pare mai mult decat semnificativa in acest sens. Cu cea mai mare responsabilitate cred ca INCERCAREA DE A-L FORTA PE BECALI SA RENUNTE LA STEAUA TREBUIE TOLERATA SI CHIAR INCURAJATA. Stiu ca din punctul de vedere al unui privitor neutru si impartial se pot ridica probleme de moralitate, etica, corectitudine, etc. Eu, ca suporter al Stelei, am, insa, urmatoarele argumente:

– insasi preluarea Stelei de catre Gigi Becali a fost una controversata, daca va aduceti aminte de mult mediatizata sedinta a consiliului de administratie, tinuta cu bodyguarzii;

– comportamentul lui Gigi Becali fata de toti oamenii cu care a lucrat, dintre care unii au contribuit prin munca lor la ceea ce inseamna Becali acum, a fost intotdeauna execrabil: a jignit, amenintat, santajat, umilit, deopotriva, jucatori, antrenori, angajati si suporteri. Faptul ca i se rapunde cu aceeasi moneda nu mi se mai pare, dupa atatia ani, atat de neplacut. Mai mult decat atat, daca e sa fim cinstiti, dupa modul cum au plecat toti antrenorii Stelei in ultimii 3-4 ani, nebun ar fi orice antrenor dispus sa lucreze cu acesta, care sa nu solicite anumite garantii;

– Imi displace Victor Piturca. Consider ca a gresit atat la conducerea Stelei, cat si a nationalei. Insa, sa ne gandim ca in perioada in care echipa a fost la discretia patronului sau megaloman si a adunaturii de lingusitori si incompetenti din jurul sau, Steaua a suferit din toate punctele de vedere: echipa a jucat execrabil in campionat (dovada fiind pozitiile ocupate in clasament), dar si in cupele europene; transferurile au fost dezastruoase, relatia cu suporterii s-a inrautatit, culminand cu scandaluri interminabile, care au dus la golirea stadionului;

-Gigi Becali a batjocorit constant imaginea Stelei, prin declaratii halucinante, umilirea constanta a fostelor glorii si implicarea clubului in scandaluri interminabile, care au dus cu ele imaginea de club corupt si lipsit de etica.

Acestea fiind spuse si luand in considerare chiar si lucrurile bune pe care Becali le-a facut pentru Steaua, nu pot decat concluziona ca nimic nu poate fi rau pentru acest club decat cel care il taraste constant in noroi. Intrebare: oare toti oamenii care au plecat in genunchi de la Steaua sunt rai si doar magnificul Becali este singurul bun? Parca situatiile incep sa se repete de mult prea multe ori, si de fiecare data cu alti actori in rolul „personajului negativ”(MM, antrenorii, preparatorul fizic, Mitica, suporterii).

Ducu (2 comentarii)  •  8 august 2010, 20:52

NU uitati ca Becali nu este STEAUA, el este doar un finantator, cu ceea ce crede el ca detine o jucarie. STEAUA este un simbol in care noi suporterii trebuie sa cedem in continuare, putem sa aratam ca avem bun simt si fara a ne manifesta ca niste bezmetici. Asa cum zicea si Becali sau Argaseala ‘cimitirele sunt pline de crucile unor oameni de neinlocuit’, de toti oamenii are grija DUMNEZEU si le rezolva problemele atunci cand si-a achitat fiecare datoriile de pe pamant.

Rudy (4 comentarii)  •  8 august 2010, 20:53

Eu cred ca unii nu pricepeti ca Ioanitoaia nu il inghite deloc pe Becali, pe care nu l-am mai vazut ori auzit in emisiunile lui Ioanitoaia (TV+radio Europa FM) de vreo 4-5 ani. Dar nici nu poate scrie prostia ca s-a imbogatit de pe urma Stelei pentru ca nu e adevarat. Daca voi ati luat articolul ca pro Becali nu ati inteles nimic.

Comentează