Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Victor Piţurcă, o ţintă falsă!

Îmi place cum şi ce scrie Maria Andrieş. Posedă condei, fineţe, spirit de observaţie. Recent însă, mi-e teamă că a exagerat în articolul „Soluţia magică Piţi”, motivul fiind acela că nu i-a găsit lui Piţurcă nici o calitate, chiar nici […]

miercuri, 5 mai 2010, 6:25

Îmi place cum şi ce scrie Maria Andrieş. Posedă condei, fineţe, spirit de observaţie. Recent însă, mi-e teamă că a exagerat în articolul „Soluţia magică Piţi”, motivul fiind acela că nu i-a găsit lui Piţurcă nici o calitate, chiar nici una!!!! Exprimîndu-şi mirarea că ex-selecţionerul a devenit o soluţie pentru cluburile care-l curtează, dar pe care le refuză, talentata mea colegă se alătură celor ce-au tras şi încă mai trag în acesta din orice poziţie. De aici, reproşuri fără număr. Pasămite, a fost beneficiarul unui noroc „peste medie”, n-a gestionat ca lumea relaţia cu vedetele din lot, a rupt „naţionala” de public, a izolat-o de presă etc., etc.

Parţial, observaţiile Mariei sînt corecte. Atît că, adunate în spaţiul unui singur text, ele denaturează, ba şi mistifică, imaginea unui tehnician judecat cu asprime inchizitorială. De acord, Piţurcă a avut cusururi, dar să fi avut numai cusururi?! Imposibil de crezut asta, din moment ce discutăm despre ultimul selecţioner care a dus „naţionala” României la un tuneul final. S-ar cuveni ca pînă şi contestatarii lui să admită că n-ar fi reuşit calificarea la Euro 2008, ca şi la Euro 2000, doar cu ajutorul şansei. I-a mai surîs şi norocul, nu neapărat „peste medie”, însă a ştiut şi să şi-l facă. În măsura în care pe un antrenor îl recomandă rezultatele, Piţurcă nu stă rău la acest capitol. Dimpotrivă, poate merge cu fruntea sus.                  
Îndărătnic şi însingurat, adesea greu de înţeles, şi-a susţinut părerea şi cînd ea nu era cea mai deşteaptă. Nu i-au lipsit defectele, asemenea oricăruia dintre noi, dar nici nu l-au copleşit. N-a plecat urechea şi, cu atît mai puţin, capul. A suportat demn înfrîngerile şi a evitat să dea vina pe alţii. Într-un cuvînt, a dovedit personalitate.

Deşi n-am mai vorbit cu Piţurcă din ziua în care a fost demis, am simţit nevoia să-i iau apărarea tocmai deoarece în fotografia developată de Maria au predominat nuanţele cenuşii. Nu mă erijez în avocatul lui, mă consider unul dintre martori, postură din care afirm că e nedrept să reţinem numai slăbiciunile lui Piţurcă şi să trecem cu vederea meritele lui incontestabile. Ar însemna, scuzaţi banalitatea, să nu vedem pădurea din pricina copacilor.

Altminteri, mă îndoiesc că, întîrziind să reintre în circuit, pretenţios şi prudent, pe Piţurcă l-ar paşte sacralizarea. Mai degrabă cred că-l pîndeşte uitarea. E însă treaba lui, fiecare doarme cum îşi aşterne.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

Nick (255 comentarii)  •  5 mai 2010, 18:48

Da, asa e, Piti avea acea demnitate pe care rar o mai intalnim acum, nevricos si ambitios a facut de multe ori treaba buna, pacat ca Maria nu isi mai aduce aminte si de meritele si perfomantele lui.

vlad (309 comentarii)  •  5 mai 2010, 18:53

Bine zis, dar asa suntem noi, romanii, ne ia valul si uitam ce le datoram unora. Pana vor face altii ce a facut Piti, e bine sa ii dam ce merita. Toata stima, domnule Ioanitoaia!

giginio (19 comentarii)  •  5 mai 2010, 19:30

Si totusi Piturca nu vine la Steaua.Nu din cauza lui Gigi,
ci din cauza lipsei de valoare a lotului, si a lipsei banilor care impiedica reconstructia echipei.Printre randuri se poate citi ca nici in viitoarea editie de campionat nu vor fi adusi jugatori de valoare.Deci Steaua se va chinui si la anul,indiferent de antrenor.

bogdan-m (42 comentarii)  •  5 mai 2010, 19:51

Desi aveti foarte multi ani in presa, imi place ca nu v-ati aliniat cliseelor si rutinei care domina orice om care practica mult timp o meserie. Articolul acesta demonstreaza ca sunteti un om corect, dispus sa luati atitudine, chiar si cand cineva din echipa dumneavoastra este de alta parere. Mai rar asa ceva, mai ales in fotbal!
Felicitari domnule Ioanitoaia!

cocos (8 comentarii)  •  5 mai 2010, 20:56

Dl Ioanitoaia a sesizat perfect, dar mi-a placut eleganta cu care i-a dat peste nas „Genialei”. Meserie, clasa, experienta, jos palaria!

papagigli (1 comentarii)  •  5 mai 2010, 20:59

Desi Piturca mi-e teribil de antipatic, trebuie sa recunosc faptul ca a avut mult mai multe merite, ca antrenor, decit au altii care sunt luati in brate si alintati in mod gratuit prin gazeta. Un ziarist care se pretinde integru, ar trebui sa nu astepte ca sefii sa-l corecteze, ci sa apara singur si sa-si asume greselile facute. Altfel spus, asa cum s-a postat cu infatuare „Domnul Ovidiu spune ca sunt geniala” tot asa ar trebui ca acum sa apara „Domnul Ovidiu spune ca sunt exagerata” Dar banuiesc ca in cazul de fata, complezentele sunt mult mai apreciate decit critica obiectiva.

Pelicanul (16 comentarii)  •  5 mai 2010, 21:09

Felicitari pentru ca aveti coloana vertebrala si pentru ca ii luati partea lui Piturca atunci cand este atat de nedreptatit!

the phenom (43 comentarii)  •  5 mai 2010, 21:16

italienii au o vorba”nu e 2 fara 3″.va fi valabila si pentru fotbalul nostru-a 3-a calificare la un turneu final,tot Piti o va aduce.desigur,peste ceva timp,trebuie lasat si razvan sa rateze o calificare.

Sibelius (36 comentarii)  •  5 mai 2010, 21:58

Luarea de pozitie a Mariei mi s-a parut cu atat mai surprinzatoare cu cat „urmasul” lui Piturca are toate pacatele acestuia mai putin relatia proasta cu presa si in plus a dovedit ca nu are personalitate gasind mereu alti vinovati in afara sa…dar asta e alta poveste, nu?

Radu_pnt (4 comentarii)  •  5 mai 2010, 22:20

Ma bucur ca ati postat acest articol, pentru ca era nedrept ceea ce a facut d-ra Andries… care se pare ca sufera de boala majoritatii gazetarilor…memoria scurta…. adica judeca doar dupa ultimul rezultat…ceea ce critica ei pe la multi din patronii nostri…. S-a dovedit ca mentalitatea romaneasca e generala si nu planeaza doar in fotbal…. iar pentru schimbare trebuie sa luptam cu totii…
asa sa ne ajute D-zeu!!!!

dudu (133 comentarii)  •  5 mai 2010, 22:43

Nici eu nu ma omor dupa Piti, dar are dreptate Ioanitoaia. Ce a facut a facut si nu trebuie sa ii contestam meritele. Andries, ca majoritatea romanilor, s-a lasat luata de val si a gresit

marius (1 comentarii)  •  5 mai 2010, 22:47

foarte bine domnule ioanitoia e bine ca ati luat o masura si ati iesit in fata petru a o scuza pe domnisoara andries ea cred ca nici nu fost pe aici cand piti califica romania la turnee finale si cred ca daca voi presa nu sareati in sus pana la meciul cu austria piti califica nationala pur si simplu nu sa ridicat de pe banca le-a dat o palma celor care l-au dat afara mai inaite a fost o forma de protest .uitati-va va rog frumos cum a jucat romania la roterdam cu olanda a tras primul sut pe poarta cand a intrat seedorf si in ce minut a intrat ?e vina lui piturca ca mutu nu a dat gol cu italia din penalty?si va rog eu domnule ioanitoaia sa-i spune-ti lui domnisoara andries daca cunoste fotbal sa uite la meciurile lui piturca ce disciplina in teren si ce tactica .a si spune-tii lui domn vohin sa se uite de 1000 de ori la faza cu steaua-timisoara la golul lui cocis si sa recunoasca ca a fost ofsaid sau la zona verde ii era frica de chivorchian hai pa!

gruia (2 comentarii)  •  5 mai 2010, 23:26

nu pot decat sa fiu total de aord cu dumneavoastra domnule ioanitoaia. Un articol binevenit.

martzic (43 comentarii)  •  5 mai 2010, 23:55

Si care sunt meritele lui incontestabile?

Coruptie crunta (16 comentarii)  •  6 mai 2010, 0:07

Mai sa fie, cum de-ati uitat cu totii de implicarea lui Piturca alaturi de G. Becali in istoria celebrei valize! Era antrenorul echipei nationale la momentul respectiv.
Cred ca echipa nationala a avut valoare in 2007, 2008, 2009. Dar, cu antrenori de slaba calitate si cu interese dubioase a iesit ce a iesit.
Cazuri ciudate sunt multe, dar unul e suficient aici: Cocis. Rezerva la club de vreme buna, dar titular incontestabil la nationala. Ar fi usor de continuat pe tema aceasta, dar n-are rost.
Sunt surprins ca mai exista suporteri si ziaristi care sa-l apere pe V. Piturca. Tragind o paralela, probabil ca pentru motive asemanatoare are Romania dificultati in toate domeniile. Romanul ii uita si ii iarta celui ce se arata tare cu o usurinta surprinzatoare. Pacat.

cb (1 comentarii)  •  6 mai 2010, 0:28

Are dreptate Maria,Piturca e doar un norocos,nu a aratat nimic ca antrenor si a irosit o generatie.As vrea un exemplu de un meci tactic castigat in care sa se vada mana antrenorului Piturca.A aratat ca e un prost manager in relatia cu jucatorii si echipa nationala,in relatia cu presa si in relatia cu suporterii.
Meritul lui la nationala e ca meritul lui Basescu sau Iliescu de a intra Romania in Uniunea Europeana adica mai deloc.

p.rares (29 comentarii)  •  6 mai 2010, 0:30

Toata stima pentru Piturca si pentru ceea ce a realizat la echipa nationala si Steaua.
Multumim D-nle Ioanitoaia pentru articol.
Mi-as dori sa-l vad din nou la treaba,este un profesionist,nu conteaza unde,as prefera sa fie Steaua.

sunndance kid (294 comentarii)  •  6 mai 2010, 0:50

Domnule Ioanitoaia e sunt dinamovist dar nu pot sa nu spun ceea ce gindesc . Piturca e cel mai bun antrenor-manager din Romania . Nici un alt antrenor nu-i ajunge nici la degetul mic asa arogant cum e el. Nu spun ca este perfect ca nu mai greseste(vezi Lituania) dar stie sa foloseasca toate vitezele din dotarea echipei pe care o conduce si bine facea ca-i ignora pe paparazzi !!! Stie sa joace la risc atunci cind are nevoie .O sa vedem si o sa-l judecam cu adevarat peste niste ani de zile !!! Respect domnule Piturca !!!

florin (43 comentarii)  •  6 mai 2010, 0:58

Degeaba, stimate domnule Ioaniţoaia, incercati sa-l albiti pe Piturca. Si asta pentru ca neglijati (ca de uitat, nici vorba) esentialul. Pe Piturca l-a calificat ECHIPA, nu stiinta lui (ca si pe Iordanescu, de altfel). Daca nu revenea Hagi, la meciul cu Ungaria, mai „triumfa” PIturca?!

jon (1 comentarii)  •  6 mai 2010, 1:11

piturca e antrenor mare merita sa fie loa nationala

sacalul (1 comentarii)  •  6 mai 2010, 1:20

Cu tot respectul domule Ioanitoaia dar inclin sa-i dau dreptate Mariei si motive sunt nenumarate cu atat mai mult cu cat privim si trecutul. Si performantele negative vin datorita trecutului , a intereselor lui piti si acelor din staf.Doare dar e adevarul, multi care meritau sa joace din suflet pt nationala nu au fost promovati si lasati sa joace asta e cel mai crunt si negru adevar al trecutului care isi pune amprenta azi pe valoarea nationalei. DEMNITATE n-a avut nici cand a trebuit sa plece stiti prea bine cum a facut-o desi era vorba de nationala dar prea putin mai conteaza ca suntem romani cand e vorba de bani si interse personale, cele nationale sunt nule. Respect tuturor romanilor adevarati din partea unui roman asta trebuie sa vedem si ne va fi mai bine pe zi ce trece. UN suflet de roman.

hotzoman ioan (2 comentarii)  •  6 mai 2010, 1:33

Cu mult respect Dl. Ioanitzoaia, insa greshitzi in ceea ce il priveshte pe Pitzurca. A fost un antrenor cu rezultate datorate aproape numai concursurilor de imprejurari. O calificare cu nationala pe carca lui Hagi et. comp, alta cu multa bafta si cu un ajutor de la arbitri pentru Romania cum nu am vazut eu in viatza mea (cu Olanda), sau meciuri la limita castigate exclusiv pe carca lui Mutu. Patru ani la Steaua – nici un titlu. Campanie ratata la Europene, unde orice chior ii batea pe francezi care erau varza. Si asa mai departe, si asa mai departe. Ma scuzatzi, insa omul asta in afara de fitze de doi lei si de arogantze ieftine nu a aratat nimic de substantza.

batistuta (1 comentarii)  •  6 mai 2010, 2:04

Ca si cititor fidel al gsp nu pot decat sa ma bucur cand citesc acest articol. Nu e vorba de Piturca! Indiferent ce a vrut sa zica, pentru un jurnalist profesionist, acel articol a fost slab spre foarte slab. Sunt curios cat de mult s-a documentat si cat timp a irosit ca sa i-l scrie! Banuiesc ca nu mai mult de 15 min…inspirandu-se din vasta ei memorie de la 3 ani si pana acum de cand il vizioneaza pe Piturca…

hotzoman ioan (2 comentarii)  •  6 mai 2010, 3:17

re: batistuta

citeste la hotzoman, frate, alea sunt toate datele.

sunndance kid (294 comentarii)  •  6 mai 2010, 6:54

Revin cu inca un comentariu . Intotdeauna cind ai o generatie mai slaba de fotbalisti cum e cea de acuma iti trebuie un antrenor cu mult „tupeu” !!! Am citit citeva dintre comentarii si ce pot sa spun decit, multa demagogie din pacate !!!

marius (8 comentarii)  •  6 mai 2010, 6:55

Piturca=singurul antrenor in trening
=singurul antrenor care nu stie o limba straina
=ne-a intoxicat cu jucatorii sai insipizi:balanel, codrea, cocis
=”Cine suntem noi sa batem franta”
=singurul antrenor care nu a demisionat dupa un esec ca cel cu lituania
=>fiecare are iubire de sine, dar la pipiturca e narcisism
=>bine i-a facut hagi!!!nu i-a mers cu o valoare
=>Radu II, nedreptatit de soarta. El dadea de 3 ori mai multe goluri ca acest james bond

kosmyn93 (9 comentarii)  •  6 mai 2010, 7:49

Dl Ioaniţoaia,e dreptul dv să-i luaţi „apărarea” lui Piţurcă.E de necontestat faptul,că fostul selecţioner e un antrenor de primă mână,a dovedito de atâtea ori,a fost lăudat la acea vreme pentru rezultatele avute,însă acum ar trebu-i să-şi primească şi criticile,pentru că de doi ani de zile nu a mai avut nici un rezultat,cu echipa naţională ne-am făcut de râs în ultima campanie,ia lăsat lui Lucescu doar „praful”,iar de aproximativ un an de zile,refuză,ori nu are oferte(bănoase),să preia vre-o echipă,aşa că în momentul de faţă cota lu’ Piţurcă e în cădere,iar imaginea „cenuşie” e justificată,î-i dau dreptate Mariei Andries.

Cristian (14 comentarii)  •  6 mai 2010, 8:14

@ Pt. Hotzoman

Nu ai dreptate. Desi foarte antipatic prin temperamentul sau, recunoscand greselile sau nu, luand apararea unor jucatori sau nu, incapatanandu-se cu cei selectionati, reinventand jucatori cu care vreti nu vreti a calificat Romania la Euro 2008, ceea ce bine sublinia d-l Ioanitoaia ca avand personalitate, Piti e singurul antrenor din epoca moderna a fotbalului care a avut performante.

Pai cu cine vroiati sa se califice la euro 2000 daca nu cu Hagi si G. Popescu. Cand acestia inca jucau. A intrat chiar in conflictul celebru care l-a aruncat de la nationala, din cauza lor. Dar a mers mai departe si in urma lui a cladit un lot care a iesit din grupe Ienei. Poti spune la fel de Ienei (daca nu era penaltiul acela din meciul cu Anglia din grupe, care nici macar n-a fost, nu ajungeam in sferturi).

Ce vroiati sa faca intr-o grupa cu doua campioane si o forta ca Olanda??? Greseala sa a fost ca s-a speriat mai tare de Franta decat de Italia. In schimb, daca iesi la atac cu Franta e un fel de soarecele si pisica. Ei au jucatori, tre sa recunoastem mult mai prolifici, si ar fi putut marca oricand, noi in schimb ratam si penaltiuri (vezi Mutu). Italia, cred ca a patit cam ce am patit noi cu Olanda. Au intrat crezand ca au castigat deja meciul, si s-au clatinat atunci cand bine a gandit meciul Piti, atacand. Pe Italia poti sa o ataci, parerea mea, insa pe Franta mai greu.

Cu Olanda in schimb, nu cred ca a jucat Piti in teren. Daca jucatorii care au facut doua meciuri bune in compania Italiei si Frantei nu pot sa bage o minge in plasa, nu e vina antrenorului. Imi pare rau. Au intrat prea increzatori. Poate asta e singurul defect ca antrenor al lui Piturca. Nu stie sa isi motiveze jucatorii.

Parerea mea.

braila (4 comentarii)  •  6 mai 2010, 9:03

interviu cu LAURA SACHELARIE pe www.********** in exclusivitate dupa multi ani

sorin (45 comentarii)  •  6 mai 2010, 9:04

articol plicticos ca intotdeauna.
marea calitate a lui Piturca a fost incapatanarea de a nu se lasa dus de la nationala si a lua ultimul banut. Pentru 600000 euro n-a facut mai nimic. Pentru 1/10 din banii astia antrenorul Cehiei a calificat echipa.
Asa ca lasati-o mai moale cu Piturca. Maria are mult mai multa dreptate. in afara ca avea tot timpul o moaca preocupata, parca el inventase fotbalul, in rest nimic

Rezultate live (1 comentarii)  •  6 mai 2010, 9:20

Judecat dupa rezultate, Piti nu poate fi desconsiderat. Stilul sau insa, autoritar, nu se poate impune fara respectul jucatorilor, lucru pe care ii va fi foarte greu sa il otina.

stresu (57 comentarii)  •  6 mai 2010, 10:21

„Îmi place cum şi ce scrie Maria Andrieş. Posedă condei, fineţe, spirit de observaţie. Recent însă, mi-e teamă că a exagerat în articolul “Soluţia magică Piţi”, motivul fiind acela că nu i-a găsit lui Piţurcă nici o calitate, chiar nici una!!!! …”

Domnule Ioanitoaia,

Sunt de acord cu opinia pe care, in sfarsit, ati sesizat-o !
Distinsa ziarista, de altfel, mai mult decat talentata, are rautatile ei. Parca se afla in razboi cu toate acele persoane pe care sunt apropiati, intr-un fel sau altul de Jiji.
Nu numai Piturca a fost luat de ochi de M.A.

Pacat ca un cotidian cu oarece audienta, admite in paginile sale „razboaie” intre angajatii ziarului si diverse personaje.

Va multumesc.

O zi buna !

dudu (133 comentarii)  •  6 mai 2010, 10:34

Sorine, o fi avut el moaca preocupata, dar a si calificat echipa de doua ori. Degeaba sunt unii relaxati si joviali daca nu au rezultate. O fi articolul lipsit de inflorituri si de metafore, dar spune adevarul. O recunosc eu, care nu l-am iubit niciodata pe Piturca

Bazil (167 comentarii)  •  6 mai 2010, 10:55

Piturca a fost unul dintre cei mai jalnici antrenori romani; el a nenorocit nationala ca nimeni altul. Maria Andries (nu i-am citit articolul, nu am o parere buna despre ea) a afirmat ceva de bun simt, un lucru pe care ACUM (din pacate nu si ATUNCI, cand inca se mai putea face ceva, (dupa acel 0-3 rusinos cu Lituania!) – dar nu cu R. Lucescu, dreptu-i!) il poate spune cu deplin temei orice persoana care stie, cat de cat, fotbal. Si desi too little, too late, iata ca nu si-a pierdut aparatorii.
Bravos, nea OVI!

kosmyn93 (9 comentarii)  •  6 mai 2010, 10:56

Ultimul meci bun făcut de Piţurcă,cu echipa Naţională,de altfel e şi ultimul al echipei Naţionale până în prezent,a fost în primăvara lui 2008,amicalul cu Rusia,dinainte de Campionatul European….Atunci a arătat Piţurcă,că ştie să joace şi alt fotbal,mai ofensiv,dar după acel meci a introdus tehnica „autobaza” şi sa ales praful…

sundance kid (294 comentarii)  •  6 mai 2010, 11:36

D-le Ioanitoaia stau si ma intreb oare nu puteti face rost de o bagheta magica sa dispara toate comentariile astea demagogice !!!! Victor Piturca cu unele exceptii a scos maximum ce se putea dintr-o nationala anti-talent !!! Tot timpul se trezesc niste copii sa-l judece ..Tot ei copii il acuzau ca nu-l foloseste pe Max sau cum il cheama …pe Streich etc..Pai la folosit Razvan si ce sa intimplat !!! Va spun eu ce sa intimplat..nimic..zero barat !!! Dupa care venisera cu idei sa-i naturalizam pe „x” si „y” fara sa tina ia in calcul ca asta depinde de foarte multi factori !!! Mutu oricit de talentat ar fi nu este genul de conducator de joc cum erau Hagi, Balaci sau Dobrin !!! Acum tot copii astia il ataca pe Mutu !!! Pai asa nu o sa mai visam nationala performanta niciodata !!!! Va faceti rost de o bagheta !!

adrian (1 comentarii)  •  6 mai 2010, 11:45

Piturca este si va ramine un bun antrenor .Norocos dar fara sclipiri de geniu .Parerea mea este ca el nu va mai antrena deoarece se aude ca are o avere destul de mare.Ce poate sa-i ofere Becali_nimic_doar sa-l injoseasca la un moment dat,iar lotul e subtire rau

kosmyn93 (9 comentarii)  •  6 mai 2010, 15:35

@Sundance Kid

ce baghetă magică omule,situl ăsta e făcut să ne dăm şi noi o părere paici….Că-i mai bună sau mai proastă,că suntem mai bătrâni sau mai tineri,sau că suntem mai proşti sau mai deştepţi…..E dreptul nostru.Te-ai găsit tu,ăl mai deştept…,o zi bună.

dan (151 comentarii)  •  6 mai 2010, 15:36

„Îndărătnic şi însingurat, adesea greu de înţeles” ?
Nu este decit un personaj obscur si complexat. Ce sa intelegi unde nu este nimic de inteles?
Pe deasupra un trisor (vezi casino-ul si nu numai).
Intr-o tara civilizata nu ar mai fi luat in seama acest personaj. Imaginea lui ar trebui sa fie incompatibila cu ceea ce reprezinta sportul in Romania.
Dar pe malurile Dimbovitei se poate face cariera, nu?

tears of west (30 comentarii)  •  6 mai 2010, 15:42

D-le Ioanitoaia,va rog respectuoasa un comentariu apropo de arbitrajul de la Steaua-Astra!
Sau nici meciul acesta nu l-ati vazut si va veti folosi de acest subterfugiu pentru a nu vorbi urat despre „Regina fotbalului romanesc”,cea care aseara a mai bifat o victiorie gretoasa,impinsa de Busi ?
Veti avea curajul de a scrie despre magaria de aseara??

un fan (10 comentarii)  •  6 mai 2010, 16:40

@sundance kid
v-as recomanda sa nu va mai dati cu parerea despre virsta celor care posteaza aici. si poate gasiti o bagheta magica sa rezolve greselile de ortografie.

Comentează