Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Rolurile s-au inversat

Pierzînd meciul cu Dinamo, Steaua a devenit outsider din marea favorită la titlu

Faptul că vom afla campioana şi a patra retrogradată abia la capătul ultimei etape trebuie să ne bucure. N-avem o competiţie de nivel ridicat, dar iată că […]

luni, 5 mai 2008, 6:01

Pierzînd meciul cu Dinamo, Steaua a devenit outsider din marea favorită la titlu

Faptul că vom afla campioana şi a patra retrogradată abia la capătul ultimei etape trebuie să ne bucure. N-avem o competiţie de nivel ridicat, dar iată că avem una plină de suspans, ceea ce nu-i puţin. Mai departe, învinsă de Dinamo, Steaua a cedat poziţia de lider şi a ajuns outsider. Rolurile s-au inversat şi favorită la titlu a devenit CFR Cluj, fără ca asta să însemne că şi-a suit sacii în căruţă. Teoretic, n-o aşteaptă cea mai grea misiune în disputa cu concitadina “U”. Dar numai teoretic. Practic, în condiţiile vechii rivalităţi dintre cele două formaţii de pe Someş, confruntarea lor de miercuri rămîne deschisă oricărui rezultat. La urma urmei, cum “U” a bătut-o pe Steaua, de ce n-ar bate-o Şi pe CFR? Dorind să-şi îndeplinească baremul şi să nu plece cu handicap în liga secundă, e sigur că lanterna roşie va încerca să cîştige. De văzut în ce măsură va şi reuşi, căci în fotbal nu-i suficient să vrei, trebuie să şi poţi. Deşi CFR se recomandă ca echipa mai valoroasă, un asemenea argument nu reprezintă o garanţie. Se mai întîmplă ca buturugile mici să răstoarne carele mari.

Dinamo a învins pe merit în derbyul din Groapă. S-a dovedit mai insistentă şi mai lucidă în faţa unui adversar pe care miza uriaşă l-a copleşit. Bratu, Dănciulescu, Moţi şi Mărgăritescu au fost principalii autori ai succesului. Strălucitori, primii doi au pus adesea în dificultate o apărare ce a resimţit absenţa guralivului D. Goian. Încă mai mult, incursiunile lui Bratu i-au creat numeroase probleme pînă şi lui Rădoi, lămurindu-ne de ce, ignorînd opinia lui Gigi Becali, Piţurcă preferă să-l folosească pe căpitanul Stelei în linia de mijloc, nu ca stoper. Cum Nicoliţă a dezamăgit şi pe post de fundaş, iar Ov. Petre, Lovin, Dică şi Mendoza au intrat rareori în meci, trupei lui Lăcătuş nu i-a ieşit aproape nimic. Golul lui Ghionea i-a adus o tresărire de orgoliu şi un plus de consistenţă în joc. Au venit însş prea tÎrziu, iar eşecul a îndepărtat-o pe Steaua de un titlu pe care părea să-l fi arvunit.

Necăjiţi, fanii roş-albaştri îi reproşează lui Alexandru Tudor că nu l-a eliminat pe Bratu. Au dreptate. S-ar fi cuvenit ca atacantul “cîinilor” să primească, pentru simulare, al doilea cartonaş galben. Ei uită însă că arbitrul respectiv a avantajat-o pe Steaua mult mai clar cînd i-a refuzat CFR-ului un penalty, ba chiar două, în partida de la Bucureşti. Mergînd pe aceeaşi linie, suporterii îi impută Gloriei Bistriţa că a aliniat la Cluj, sîmbătă, o garnitură împănată cu rezerve, care i-ar fi uşurat sarcina “legiunii străine” antrenate de Andone. Şi această observaţie e justă, atît că suporterii Stelei ar trebui să-şi aducă aminte că la fel a procedat şi Dacia Mioveni cu ocazia recentei întîlniri din Ghencea.

De acord, Tudor a greŞit de data asta În detrimentul Stelei. A pretinde însă că aceasta a pierdut derbyul din cauza arbitrului nu-i corect, e o exagerare A pierdut pe mîna ei, aşa că, înainte de a arăta cu degetul spre alţii, n-ar strica să se privească în oglindă. Cei dintîi vinovaţi pentru posibila ratare a titlului se găsesc în propriul vestiar. Dar şi în lojă.

Comentarii (98)Adaugă comentariu

domnisoara lovin (602 comentarii)  •  5 mai 2008, 18:24

Necăjiţi, fanii roş-albaştri îi reproşează lui Alexandru Tudor că nu l-a eliminat pe Bratu. Au dreptate. S-ar fi cuvenit ca atacantul “cîinilor” să primească, pentru simulare, al doilea cartonaş galben. Ei uită însă că arbitrul respectiv a avantajat-o pe Steaua mult mai clar cînd i-a refuzat CFR-ului un penalty, ba chiar două, în partida de la Bucureşti. Mergînd pe aceeaşi linie, suporterii îi impută Gloriei Bistriţa că a aliniat la Cluj, sîmbătă, o garnitură împănată cu rezerve, care i-ar fi uşurat sarcina “legiunii străine” antrenate de Andone. Şi această observaţie e justă, atît că suporterii Stelei ar trebui să-şi aducă aminte că la fel a procedat şi Dacia Mioveni cu ocazia recentei întîlniri din Ghencea.


prin urmare, oi spurkate, nu mai behaiti atata!

blue_arrow (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 18:25

FORTZAAAAAA DINAMOOOOOOOO!!!!!

mersi (37 comentarii)  •  5 mai 2008, 18:30

Corect, in special in loja, acel individ (nu mai vreau sa-i pomenesc numele, ca nu merita), a trasformat Steaua din echipa in turma si a inoculat in Ghencea spiritul de turma! A facut-o de oaie si nu stiu de ce insista cu Radoi fundas, se vede de la o posta ca nu e locul lui Radoi acolo, nu are nici detenta, nici plasament, iar in plus, la mijloc ar fii mai util, dar deh, cel din loja se pricepe la fotbal cat eu la limba japoneza!

ovi (3 comentarii)  •  5 mai 2008, 18:43

pacat ca dinamo s-a trezit abia acum, pe final

diana_cluj (30 comentarii)  •  5 mai 2008, 18:43

De ce nu a fost eliminat Zapata?

BauBau (2 comentarii)  •  5 mai 2008, 18:56

Galeria Stelei acuza… galeria Rapidului acuza… galeria echipei F.C. Scuipa-n Vant acuza… Cutare patronu tuna si fulgera… dar analiza meciurilor unde e? Care, cum a jucat? Numai analiza declaratiilor ne serviti… nu mersi… prefer altceva.

adi (10 comentarii)  •  5 mai 2008, 18:58

Bravo Ovidiule, aminteste-le stelistilor, ca ei cam uita !

sorin (3 comentarii)  •  5 mai 2008, 19:02

Cine, de la Steaua, l-a acuzat pe Tudor ? Nu vi se pare ca inventati subiecte? Echipa Stelei este cea mai demna din actualul campionat ! Niciodata nu a protestat impotriva greselilor de arbitraj comise impotriva ei ( si au fost multe) unele dintre ele cu vadita reavointa (vezi suspendari gratuite si tolerarea unor intrari criminale ale adversarilor). Chiar daca aseara nu a facut un joc bun este o echipa cu atitudine de invingatori.

clawoodiu (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 19:09

Ioanitoaia- ai o varsta, dar nu te-ai prins de un lucru: intr-un meci, nu castiga cine merita si, mai ales, orice decizie conteaza! In 10 oameni, la 1-0, Dinamo ar fi stat cu fundu in poarta tot meciul! Nu mai conta daca pana atunci Dica, Mendoza etc au jucat slab, daca arbitrul lua deciziile corecte, Steaua ar fi iesit campioana! De ce nu strigati acum ca CFR cumpara tot? Pentru ca sunteti ipocriti!

_ge (3 comentarii)  •  5 mai 2008, 19:18

Astazi in Stefan cel Mare
Se aduna galeria cainilor,
Au venit cu mic cu mare,
De la Salajan pana-n Piata Obor,
Din Titan si pana-n Calea Mosilor.

Hai Dinamo, hai Dinamo,
Ole, ole, ole, o
Striga-ntruna cainii rosii infocati,
Hai Dinamo, hai Dinamo,
Ole, ole,ole,o
Suntem caini pana la moarte adevarati,
Suntem caini pana la moarte adevarati.

Nuova Guardia e mare,
Multe steaguri flutura pe stadion,
Toti alb-rosii in picioare,
Cand Dinamo face legea pe gazon,

DINU STEFAN (4 comentarii)  •  5 mai 2008, 19:24

ACEAST CANCER IN METASTAZA , ECHIPA CARE ESTE ACUM PE LOCUL 2 SI SPER SA RAMANA ACOLO , CONTINUA SA SPERE …. DAR EU SPER CA BUNUL DUMNEZEU NU-L MAI APARA PE CIOBAN. AFARA CU STEAUA SI SORA EI DINAMO DIN CAMPIONAT.NU MAI AVEM NEVOIE DE EI . AU STRICAT DESTUL IN JURUL LOR .
MULTA , MULYA BAFTA IN UEFA URZICENI , TIMISOARA SI RAPID .

stancuiasi (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 19:30

Bravo Dinamo!
Ce victorie clara! E adevarat ca am avut noroc si cu prezenta in teren a unora ca radoi sau lovin care ne-au facilitat victoria.Si cand te gandesti ca deseurile astea de la stana vor juca in Liga Campionilor! Numai ca acolo banii ciobanului nu sant de ajuns.

belzie (16 comentarii)  •  5 mai 2008, 19:56

„clawoodiu” dar de ce nu spui si ca zapata era ultimul aparator si a comis un fault de rosu clar? oare steaua in 10 si la 1-0 unde era cu curu? 🙂

cepanamea (40 comentarii)  •  5 mai 2008, 19:59

Probabil ca Goian ar merita o sanctiune dura si din partea oficialilor echipei, dar educatia a primit-o chiar de la acestia, asa ca…

In privinta lui Tudor, e clar, nu este arbitru european, nici macar de Liga I.

dan (3 comentarii)  •  5 mai 2008, 20:03

De fapt de la loja pleaca tot raul
Intrebat astazi pe un post tv , care este parerea lui despre faptul ca Lovin nu a inapoiat mingea adversarilor pe final de meci cand acestia au dat-o afara intrucat un jucator era la pamant, Jiji a „meditat” o clipa, a tras aer in piept si apoi ne-a improscat: Foarte bine a facut.
Nu cred ca mai e ceva de comentat

dan cj (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 20:10

nu uitati ca si timisoara a folosit rezervele in meciul cu steaua si nu a pierdut!

ZAPATA NU TREBUIA ELIMINAT (2 comentarii)  •  5 mai 2008, 20:32

Ptr. prostii care sustin ca Zapata trebuia eliminat: Danciulescu nu a atacat poarta frontal ci si-a trimis mingea in lateral cand a fost faultat. Nu era gol iminent, s-a discutat la ZDF dupa meci!

DAN (2 comentarii)  •  5 mai 2008, 20:38

domnule ioanitoaia, v-a cazut greu sejurul la nisipurile de aur, in bulgaria ,si acum nu mai vedeti decit antisteaua?

Fan Steaua (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:00

E clar ca dinamovistii au „tras” mai bine decat stelistii, e clar ca golurile au fost corecte, e clar ca Zapata marita doar galben, e clar ca Bratu si Lovin trebuiau eliminati…
Dupa asta meciul putea lua o alta turnura, comparand ce facea Bratu si ce facea Lovin pe teren. „Hent” la Habibou in careul lui Dinamo in pozitie de sut….Am ravazut faza si…. surpriza………….
+ tot felul de fragmentari enervante ale lui Tudor care pot face o echipa sa se-apuce de mancat gazon.
In alta ordine de idei Dinamo s-a facut de”cacao” in UEFA si a adus Romaniei 0(zero) puncte si se bucura ca Steaua e pe doi…..No comment…..
Cat despre CFR…..hahahahaha. Abia astept Liga, sa rad si eu…..
Multe „succese” lu’ Dinamo.

stefan (35 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:03

MURESAN A DAT O POANTA
SUGUBEATA SI COCHETA
CA-NTRE CFR SI STEAUA
E DISTANTA … DE-O BRICHETA !

Un tenor.

COOPERATIVA (15 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:06

In spatele gazonului s-a nascut o noua COOPERATIVA in fotbalul nostru. Este cooperativa anti-Steaua. Care organizeaza blaturi, cumpara arbitri si influentzeaza decizii. Un fel de nou clan mafiot care foloseste tot metode ilegale pentru a lovi in alt mafiot, Gigi. Blaturile de la Ceahlaul – Timisoara si CFR – Bistritza din etapa de ieri nu sunt primele. In loc sa intram in normalitate, ne indepartam si mai mult.

dragos (3 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:14

domnul Ioanitoaia cand tudor nu a dat 11 metri ptr cfr ati spus k a fost viciere de rezultat acum a fost ceva normal care trebuia sa se intample . cand mioveni a bagat la pastrare 4 titulari ati luat foc k este steluta stelusoara ,geamantane de bani etc. ; acum sunteti echidistant si spuneti k este normal k bistrita sa foloseasca a 2 echipa de la portar la atacant . SI ACUM VA SPUN ASA , CUM CREDETI K DINAMO NU A LUAT BANI DE LA CFR , CAND EI DOAR LE AU DAT MECIUL DIRECT , DECI … ESTE SIMPLU . SA RECUNOASCA CUM SPUNE PORUMBOIU K SUNT TARFE CARE SE VAND PTR BANI .

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:21

pt 17

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:23

DINAMO garantul eliminarii spagilor din liga

steaua=SPAGA DIN LIGA

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:24

pt 17

Orice atac la atacantul care merge spre gol, efectuat de PORTAR CA ULTIM APARATOR SE PENALIZEAZA CU CARTONAS ROSU…

but (5 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:25

ignorand greseala lui tudor de a nu-l elimina pe bratu, da, dinamo a jucat mai bine. dar daca o luam in calcul, eliminarea lui bratu putea schimba decisiv soarta meciului (sa nu uitam ca el a pasat la golul doi).

Intr-adevar Tudor a avantajat pe Steaua in meciul cu CFR ,dar toata lumea a recunoscut atunci asta si a recunoscut si ca Steaua jucase mai bine si ca victoria era una meritata..acum la fel,Dinamo a jucat mai bine si poate ca victoria lor e meritata..DAR asta nu inseamna k a fost un arbitru EXCELENT..A FOST O RUSINE DE ARBITRU!!!Daca Tudor il elimina pe Bratu dupa simularea din careu,nu mai apuca sa dea pasa de gol pentru Danciulescu..Deci a influentat rezultatul!!!
In concluzie,Steaua a jucat mai slab decat Dinamo,dar Tudor e un jeg de arbitru.

mergand mai departe, nu stiu daca suporterii stelei au reprosat gloriei ca a jucat cu rezervele. reprosurile au venit la adresa asa-zisilor ziaristi, pt care meciul cu mioveniul a fost blat, dar meciurile cfr-ului nu a fost. da, meciurile, caci au fost mai multe : cu dinamo, rapid, bistrita, uta, vaslui……..

asa e, steaua a pierdut si pe mana ei, pt ca lacatus, tb sa invete ca nu poti face performanta cu lovin si cu banel, ca nu poti, la 1-1, acsa, sa il scoti pe mendoza si sa il introduci pe lovin, ca nu poti juca la infinit cu 2 inchizatori si doar un singur varf …… si poate multe altele.

dar cfr-ul nu a castigat pe mana ei. aici e problema.

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:25

Stelistii S-AU JUCAT CU PAPUSILE CAND ERAU MICI…

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:28

steaua a jucat la SEVILLA cu o echipa spaniola in cea mai slaba forma, iar in calificari a jucat cu AZTECII,PAPUASII, PLAIESII…ilustriii necunoscuti, deoarece ENGLEZII au fost interzisi dupa evenimentele de la HEISEL….Fraieri stelisti luati aminte!

lulu (6 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:29

da, cei vinovati segasesc in vestiar, in loja dar si in penelul domniilor voastre care gasiti atata venin sa-l oferiti cu seninatate cand unuia cand altuia, depinde in ce teren se afla mingea. ma rog, aveti dreptate cu enumerarile privind „strategia” Stelei si CFR-ului, dar uitati sa adaugati ca CFR a luat trei puncte in urma unui meci simulat de Rapid, a luat trei puncte in urma unui meci simulat de Dinamo, si-acum a luat trei puncte in urma unui meci cu Bistrita! Mingea se afla in terenul D-voastra!

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:30

BUT, IGNORAND faptul ca ai jucat fotbal in balcon, eliminarile in ordine erau:
ZAPATA
Bratu
LOVIN, golanul care nu intelege sa returneze mingea din OUT si care face 1000 de faulturi pe meci
Finul RADOI pt TREI faulturi DURE

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:31

BUT , parintii tai te-au conceput intr-un moment de slaba inspiratie din material genetic second – hand….

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:33

BUT , te-ai tinut cu inversunare de fusta mamei pana la 20 de ani , dupa care te-ai inchis in baie pt a face sex fara partenera…de aceea te-ai tampit!

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:34

BUT , mustele te-au carat in uter dupa ce te-au identificat pe perete , ca sperma juisata de aurolacul, tatal tau care dupa o betie crunta si-a luat-o la PICIOR CA URSUL…

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT (60 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:35

BUT., la 5 luni ai f***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

danny (2 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:39

# 20 stefan on 05.05.08 at 9:03 pm
BAI DA PROST TENOR MAI ESTI !!!!!!
MAI INCEARCA O DATA :)) , POATE TE ASCULTA COPOS !!!!!!!

but (5 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:44

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT – nick-ul tau spune totul despre nivelul tau intelectual si despre priceperea ta in materie de fotbal. mai bine du-te la culcare si lasa-i pe cei care stiu sa vorbeasca, sa o faca.
du-te si te bucura ca a pierdut steaua. asta a ramas singura bucurie pt cei frustrati.

Parerea noastra conteaza (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:46

Domnule Ovidiu Ioanitoaia, credeti ca este normal ce s-a intamplat in acest retur cu Steaua? Este normal ca toata presa sportiva din Romania sa se transforme intr-o presa de scandal? Este normal ca aceasta echipa care da atatia jucatori la echipa nationala sa fie acuzata fara nici un fel de probe de blaturi, de aranjamente cu arbitrii si de alte alea? Componentii echipei nationale din lotul Stelei se simt jigniti de toate acestea si macar acum la sfarsit de sezon ar trebui sa aveti mai mult respect daca nu pentru echipa Steaua Bucuresti atunci macar pentru Radoi,Goian,Nicolita,Dica,Plesan si altii care au reprezentat si vor reprezenta Romania! Si nu uitati ca parerea noastra, simplii privitori de football conteaza pentru ca noi va cumparam ziarele!!! Cu tot respectul din lume Mihai din Tarnaveni

but (5 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:48

Doar Steaua…

Daca ar fi intrat cineva pe stadionul din soseaua Stefan cel Mare imediat dupa fluierul de final al arbitrului Tudor ar fi vazut urmatoarele evenimente : galeria dinamovista in delir, Torje in bratele lui Bratu, Turcu salutand fanii si Borcea dansand. Ai spune ca Dinamo a castigat campionatul sau un meci din Champions League sau macar un din Cupa Uefa… Nu, Dinamo a castigat derby-ul cu Steaua iar suporterii de la peluza Catalin Haldan, care au platit un leu pe bilet, se vor duce acasa satisfacuti nu ca Dinamo a castigat ci ca Steaua a pierdut, nu numai un meci ci poate un campionat.
„Aceasta victorie face cat doua campionate” spunea Talnar entuziasmat dupa meci. „Am demonstrat ca avem cel mai valoros lot din Romania”. Acelasi lot a facut 4-4 cu junii Craiovei in Groapa saptamana trecuta. Dar asa e in Romania, o victorie cu Steaua iti salveaza un sezon intreg. Iar satisfatia e si mai mare atunci cand stii ca din cauza ta Steaua pierde locul 1, ca din cauza ta e suparata jumatate din Romania (buturuga mica…).
Dinamo nu a castigat nimic din acest meci, tot pe locul 5 a ramas, cu sanse teoretice la mult ravnitul loc 3. Tot in Cupa Uefa isi vor masura fortele cu granzii din Cipru si Letonia. Dar nu e mai bine sa dormi cu gandul ca daca tu nu ai reusit sa iei titlul, nici Steauasa nu reuseasca? (capra vecinului…). Din cauza asta nu evolueaza fotbalul romanesc si nimic de fapt in tara asta, pentru ca ne pare bine de raul altuia. Il inteleg pe Mirel Radoi care a declarat ca s-a saturat de campionatul intern.
Lita Dumitru, fosta mare glorie a Stelei din epoca romantica a acestui sport, declara cu cateva ore inainte de meci ca pe vremea lui nu putea sa joace cu rautate impotriva lui Dinamo pentru ca avea prieteni acolo de la lotul national. Ei bine, Bratu, tu chiar crezi ca la Campionatul European vei primi pase de la Dica, Radoi sau Ovidiu Petre?
Orice echipa pierde la un moment dat. Deranjanta este insa atitudinea fotbalistilor in general cand joaca impotriva Stelei, isi dau sufletul pe teren. In timp ce orice alta echipa din Liga 1 joaca 6-7 meciuri adevarate pe an, Steaua joaca 34 (pana si cu Gloria Buzau). Deabia astept un meci al Stelei din Champions League sa vad cum poate de fapt sa joace aceasta echipa intr-un mediu in care nu exista brichete, mitici, blaturi sau butoane.

fansteaua (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:51

Toti vedeti ca Steaua fura. Sa fim seriosi. Dar celelalte? Cu ce echipa a jucat Gloria Bistrita in meciul cu CFR? Sabau cel mai cinstit. Generatia de aur. Ha.Ha. Toti au dat in Dorinel : Vaslui – Steaua. Ce a mai jucat Vasluiul de atunci domnul Porumboiu? Ce a jucat Dinamo cu CFR? Ce a jucat Poli (cei mai cinstiti) cu Ceahlaul? In concluzie : ASTA ESTE LIGA I. Nu avem ce face. Dar fiti corecti si spuneti ce aveti de spus de toata lumea.

johnyla (5 comentarii)  •  5 mai 2008, 21:51

Mirel, ultimul vals…
Mirel Radoi si-a anuntat public dorinta de a pleca de la Steaua la finele acestui sezon. Dupa cum a declarat s-a saturat de toate mizeriile din Liga 1, isi cunoaste valoare, stie ca aici nu mai e de el. Trebuia sa faca acest pas mai de mult, insa, sufletul care l-a avut intotdeauna pentru Steaua l-a impiedicat sa faca asta. A ramas aici, si-a rupt picioarele, a dat cu pumnii in geamurile vestiarelor de la Bistrita si-a dat autogol la Rosenborg. Pe langa toate acestea acastigat 3 titluri de campion cu Steaua, a ajuns de 2 ori in grupele UEFA si intr-o semifinala a aceleiasi competitii, a fost doi ani consecutiv in Grupele CL! Si toate astea din postura de capitan, adulat de tribune si respectat de adversari.
La fiecare meci tribuna ii striga numele pe care vor intr-un fel sa-l asocieze cu al Stelei din ultimii ani. Steaua a trait prin Radoi si a facut performanta cu si datorita in mare masura lui Radoi. Pustiul venit in 2000 de la Extesiv la cererea expresa a actualui selectioner, Victor Piturca, a reusit repede sa se impuna in primul 11 al Stelei. Anii au trecut peste Mirel si el a ramas aceelasi baiat modest care nu da declaratii spectaculoase cu care presa sa traiasca cu lunile. Raspunde la ceea ce este intrebat si nimic mai mult. Aseara, a raspuns la fel de simplu dar parca ingrozitor de trist pentru suporteri si nu in ultimul rand pentru el „Sper ca a fost ultimul derby pentru mine. Dupa opt ani in tara mi-ar placea sa pot juca si eu afara. Felicit pe Dinamo ca au jucat corect si nu ma intereseaza daca au luat sau nu bani de la CFR.”
;Nu infrangerea in fata rivalei de-o viata a durut asa de tare, ci aceasta veste care a cutremurat suflarea stelista. Fara acest jucator emblematic nu stiu ce se va face Steaua in sezonul viitor. Spiritul lui de sacrificiu a fost prezent la Steaua fie ca a fost pe teren sau la Bologna. O sa ne dam seama de asta abia dupa ce nu va mai fi, abia dupa ce tribunele nu vor mai avea pentru cine sa strige ” Mireeell Raaadooi, Mireeelll RADOI” abia atunci ne vom da seama de importanta pe care a avut-o el la aceasta echipa!
Succes Mirel acolo unde ai sa te duci si sa nu uiti ca toata suflarea stelista te iubeste!!!

tt (5 comentarii)  •  5 mai 2008, 22:11

cum explici ioanitoaia linistea actuala din presa imediat ce echipa hortista a primit in buzunar la pachet campionatul?au disparut ca la comanda articolele impotriva stelei cu blaturi si aranjamente.impotriva celorlalti nu apar este clar.este normal ca bistrita sa usureze sarcina hortistilor nu-i asa?numai zvonul ca echipa craiovei ar introduce echipa a 2-a in meciul cu steaua a scandalizat presa insa acelasi fapt intimplat in cluj n-a fost mentionat decit in treacat.voi credeti ca lumea n-a inteles semnalul la jaf dat de lupescu atunci cind a afirmat ca s-a gresit prea mult pt steaua?pt hortisti s-a gresit favorabil in 15 meciuri iar pt steaua in 10.in plus alogenii au profitat si de 7 meciuri non-combat ale adversarilor.rusine voua ca astia au ajuns sa i-a cadou campionatul in romania.de ce nu preluati steagul lor nu inteleg si asa sint o satra intreaga de migratori de-ai lor in guvern?

Mihai (10 comentarii)  •  5 mai 2008, 22:14

Subtil. Subtil. Dom’le Ioanitoaia. Dar adevarat. Poate si in loga.

CFR IN CHAMPIONS LEAGUE SI DINAMO NU !!!! (13 comentarii)  •  5 mai 2008, 22:25

hahaha

CFR IN CHAMPIONS LEAGUE SI DINAMO NU !!!! (13 comentarii)  •  5 mai 2008, 22:26

Asa va trebuie***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Bine ca i-ati trimis pe unguri in Champions League, ca sa fim noi, stelistii, si cu ei singurii din Romania.
Hahahaha.
Cat de prosti sa fii ba baiete !?!

giuby5679 (44 comentarii)  •  5 mai 2008, 23:22

D-le Ioanitoaia va rog sa acordati cateva randuri modului in care se bucura Bratu..
Mi se pare periculos, odios, fascist, provocator sa simulezi mitralierea unui grup de oameni..
Astept un semn in ziarul pe care il conduceti

Kap (15 comentarii)  •  5 mai 2008, 23:24

„ungurii”,”echipa hortista” etc.Nu, nu sint pasaje din „Romania Moale” ci sint elucubratiile frustrarii turmei compuse din Martorii lui jiji.
TAIEREA MIEILOR partea a 2-a scoate ce-i mai frumos din caracterul „suporterului” invrajbit de balacareala unui mimi sau mai recent a maretului Ciobandante.
Si imbatat de amintirea mult prea norocosului meci de la Kiew insa in umbra recentelor mirobolante dar scremute victorii cu Mioveniul (socotit aliatul lui Dinamo) sau cu Pandurii, socoteste ca echipei de la cimitir i se cuvin din oficiu locul 1 si de CL.Si oftica e si mai grea dupa ce l-au aparat pe Tudor acum ceva etape, cind a gresit in favoarea echipei lor.
Ofticosi, milogi, brichetari….da’ multi!

baubau (4 comentarii)  •  5 mai 2008, 23:46

http://copiluatomic.wordpress.com/2008/05/05/dezamagire-la-rece/

scufita (4 comentarii)  •  6 mai 2008, 0:01

Diferenta este ca la meciul cu CFR, Tudor nu a vazut penalty-ul ala si a considerat ca Semedo a simulat. La meciul cu Dinamo a vazut simularea lui Bratu si l-a atentionat ca daca se mai arunca o data ii da al 2-lea galben, chestie care oricum nu s-a intamplat; regulamentul prevedea insa galben si ar fi insemnat al 2-lea, iar asta este o decizie pe care orice arbitru o lua, mai putin unul care s-a simtit obligat de aceasta delegare si de iesirile lui Lupescu in media sa faca tot posibilul sa nu avantajeze pe Steaua, nici cand regulamentul impune …:)) Cainele neeliminat, de altfel a dat si pasa pentru golul 2 si a mai provocat si o incaierare care a facut ca din ultimele 10 minute plus prelungiri sa se joace vreo doar vreo 2. Multumim Tudor, sper sa avem timp sa recuperam, cum au avut cei de la CFR vreo 11 etape cu 8p avans … foare compensatoriu nu am ce zice …:))

Puteti sa fiti oricat de partinitori doriti, e problema voastra, iar unii ca si d-voastra au mai mult bun-simt, altii mai putin sau deloc; adevarul e in schimb ca nu asta e tratamentul de care ar trebui sa benficieze o combatanta la titlu, care oricum are mai putine greseli de arbitraj in favoarea ei decat cealata combatanta, care are vreo 17 acum (NU?) cu ofside-ul din meciul cu Bistrita. Asa ca daca s-a introdus vreo noua regula a arbitrajului in compensatie asteptam spre exemplu pe Balaj delegat la meciul cu ‘U’ sa conpeseze pentru pacatele trecutului. Sunt sigur ca asa se va intampla …:))

In alta ordine de idei, nu cred ca e cazul sa luam prestatile echipelor impotriva cfr-ului precum si impotriva Stelei, ca obtinem chestii total diferite, in primul rand Dinamo si Rapid care au traficat puncte de te doare capul. De la Meciul CFR – Buzau 2-0, si acolo un penalty inventat, dar victorie meritata, campiona Romaniei (da se cunoaste, e cfr) nu a mai batut pe nimeni cu piciorutele ei. Iar toleranta presei fata de incompetenta si determinarea cu care ataca Steaua prin orice procedee e degradanta. Atat …:((

www.craiova4all.ro (45 comentarii)  •  6 mai 2008, 0:03

Steaua a devenit outsider din marea favorită la titlu…si asa merita pt ca a castigat numai cu blaturi…www.craiova4all.ro

scufita (4 comentarii)  •  6 mai 2008, 0:16

Asa deci tu intrebi tu raspunzi? …:)) e misto, nu?

Daca fura Becali cati toti ceilalti, Steaua era campioana din tur sau cu multe etape inainte de final si iesea prima din Europa.

Eu sunt tot oltean si nu am nici o problema cu Craiova, chiar imi place echipa. Dar vazand meciurile Craiova – CFR 1-3 si CFR – Craiova 4-1, nu pot decat sa va arat obrazul, nu ati jucat nimic desi ati intalnit un cfr mediocru mai ales in retur. Iar la Craiova – Steaua, Mitchell a fost teribil, sa nu-mi spui ca nu a avut nici o motivatie cand il lovea pe Zapata cu picioaree in burta si pe Golanky cu pumnul in fata …:)) Nu aveti decat sa intrati si voi in cooperativa dinamovista si sanatate …:)) dupa UTA care a murit la faultul lui Marincau i sa muriti si voi.

Comentează