Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua peste CFR

Părerea mea e că Steaua a reuşit în derbyul cu CFR Cluj cel mai bun meci al ei de la numirea lui Lăcătuş. A avut vînă şi atitudine. Condusă din start, s-a dovedit capabilă să revină şi să se impună. […]

luni, 3 martie 2008, 6:36

Părerea mea e că Steaua a reuşit în derbyul cu CFR Cluj cel mai bun meci al ei de la numirea lui Lăcătuş. A avut vînă şi atitudine. Condusă din start, s-a dovedit capabilă să revină şi să se impună. În fine, au confirmat şi străinii veniţi recent în Ghencea. Mai ales peruanul Mendoza, care a arat terenul şi de la care au pornit multe acţiuni, dar şi cei doi Moreno. Înviorarea roş-albastră trebuie explicată şi prin reapariţia lui Rădoi, determinarea acestuia transmiţîndu-se echipei. Dîndu-i un plus de încredere şi de curaj. În ciuda reproşurilor adresate de CFR „centralului” Tudor, în parte întemeiate, Steaua a meritat să cîştige. Şi din considerentul că, după ce a deschis scorul încă din minutul 4, CFR a comis eroarea de a face pasul înapoi. Cu intenţia conservării minimului avantaj. Retragerea însă a costat-o, ideea fiind că refuzul jocului scapă rareori nepedepsit. Iar duminică regula a funcţionat.

Abia la 1-2, liderul s-a trezit la realitate, dar s-a arătat a fi prea tîrziu. Inexactităţile din apărare şi prestaţia palidă a mijlocaşilor, cu precădere a lui Leao, au tras-o în jos. La fel, apatia vîrfurilor Semedo şi Fabbiani, care n-au izbutit să se desprindă din marcajul advers. Numai Trică a evoluat la parametrii scontaţi şi scriu asta nu pentru că el a fost singurul român dintre cei 14 fotbalişti folosiţi de Andone. Aşa au stat lucrurile, evoluţia decarului clujean permiţînd o judecată care n-are nici o legătură, nici măcar una, cu xenofobia.

În ceea ce-l priveşte pe Tudor, aş fi băgat mîna în foc, asemenea tuturor, că a greşit neacordînd 11 metri în faza în care Zapata l-ar fi acroşat pe Semedo. Văzînd şi revăzînd faza la Recursul Etapei, pe Antena 2, am căpătat însă mari îndoieli. Am ajuns la concluzia că mai degrabă a simulat Semedo decît a faultat Zapata. Deoarece pe parcursul emisiunii respective m-am găsit în inferioritate, fostul reputat arbitru internaţional Aron Huzu contrazicîndu-mă la telefon, iar Cristian Borcea şi Constantin Zotta din studio, nu insist. Dacă doi sau mai mulţi îţi spun că eşti beat, te duci să te culci. Dar cred că în cealaltă secvenţă reclamată de CFR, cînd P. Moreno l-a prins pe Cadu ca într-o menghină, au existat circumstanţe pentru a se dicta penalty. Recunosc însă că aşteptam altceva de la Alexandru Tudor, mai puţin stăpîn pe el şi pe meci ca de obicei, adesea plasat aiurea. Trebuia să fie într-un loc şi era în altul. În măsura în care lipsa corectitudinii nu i se poate imputa, a inspiraţiei, da. Oricum, nu atît pe mîna arbitrului a pierdut CFR, cum s-au plîns oficialii de pe Someş, cît chiar pe propria-i mînă. De aici şi declaraţia lui Andone, lucidă şi îngrijorată, că „Steaua ne-a adus cu picioarele pe pămînt”.

Comentarii (121)Adaugă comentariu

Chefere (25 comentarii)  •  3 martie 2008, 23:47

Domle…sunteti persoana in varsta…ma mir sa iesiti cu asemnea aiureli…va contrazic colegii de redactie…defapt toata redactia…pana si Tolo le-a vazut…maine dati imagini edificatoare…ce mai doriti? Sunteti Incredibil. Raspuneti-ne la o chestie pe care ati evitat-o si in emisiune: daca CFR primea, pe buna dreptate cele 2 penaltyuri, si scorul devenea 3-2 pentru CFR? Cum era? Acum il ridicai in slavi pe Andone? Sunteti extrem de impartial si obiectiv… M-ati surprins!

Cornel (2 comentarii)  •  3 martie 2008, 23:55

***(cuvinte banate). Tudor a furat cu nerusinare !!!

xandre (39 comentarii)  •  3 martie 2008, 23:59

bine spus dl.ioanitoaia

xandre (39 comentarii)  •  4 martie 2008, 0:00

bravo

carpati fara (18 comentarii)  •  4 martie 2008, 0:00

cine esti tu domnule, care dai sentinte de genul „steaua merita sa castige’ ?
Am fost stelist pana ieri. Mi-a crapat obrazul de rusine, de felul in care arbitrul a avantajat steaua. Rusine!

nicu (13 comentarii)  •  4 martie 2008, 0:01

forzza steaua !

spectator (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 0:08

daca ardelenii astia din cluj ar fi aplecat capul si s`ar fi uitat in gradina lor, ar fi dat o palma restului tarii ,in schimb ei nu stiu decat sa arate cu degetul pe altul si sa zica ca ei sunt cei mai corectzi,civilizati…samd.nicio diferenta intre voi si cei din bucuresti.asta am vazut din afara capitalei si a ardealului civilizat si nu cred ca sunt singurul…

xandre (39 comentarii)  •  4 martie 2008, 0:12

si eu m-am gandit la un plonjon al lui semedo exact in mom cand l-a atins zapata! nu stiu ce sa zic dar e suspecta rau saritura lui semedo.Al 2lea 11m…pare sa fie acolo un clinci dar sa se observe ca pepe atinge mingea!pepe urmareste mingea!
In rest…UN MECI FANTASTIC FACUT DE STEAUA!MENDOSA FABULOS!!!

Sa nu uite lumea urmatoarele meciuri jucate in tur de CFR si castigate cu arbitru:
1.Craiova-CFR 0-1 parca cu 11m care nu a fost
2.Gloria-CFR 2-2 11m clar pt gloria in final neacordat
3.Rapid-CFR 1-2 cu gol din offside CFR (AL2LEA) un offside de se vede si din Luna!!!

sunt doar 3meciuri care mi-au venit acum in minte unde CFR a fost ajutata de arbitrii.Pana cand?!??!!!
FORZA STEAUA!!!

CFR (2 comentarii)  •  4 martie 2008, 0:44

sunt ceferist dar trebuie sa recunosc ca steaua e de o mie de ori mai buna ca cfr. noi ne-am facut de ras , mai bine am retrogada ca sa batem si noi pe apulum si dinamo 2

cristi (2 comentarii)  •  4 martie 2008, 0:47

bravo cfr adevar graiesti
semedo primea penalty dak nu se arunca ca bruce willis in „greu de ucis 4” :-j, cum pana mea sa dea si ala penalty, cand baiatul era la curatat piscina…la al doilea poate se da poate nu ptr k a atins si mingea in anglia sunt 30 de faze pe meci de acel gen si nu se da nimic

assds (7 comentarii)  •  4 martie 2008, 1:20

Steaua va ajunge o rusine nationala in stilul asta…. avea dreptate Iancu azi: ce sens mai are sa investesti in fotbal daca nu ai sansa sa iei titlul fiindca prin definitie acesta trebuie luat de Steaua, Dinamo sau Rapid?

QFWFQ (6 comentarii)  •  4 martie 2008, 2:02

Pe vremea cind era in activitate, Aron Huzu era subiect de susoiciuni ai de glume iar acum l-ati scos mare arbitru. Culmea este ca atunci cind Huzu a rostit sententios ca a fost penalty, eu am inceput sa ma indoiesc, incepind sa-l cred pe Zapata: Zapata l-a atins pe clujean, dar acesta pare a fi plonjat un pic prea devreme, pare a fi sarit ca in bazin.
Dar nu despre asta am dorit sa scriu, ci despre mahalageala patronilor si presedintilor de cluburi. Patronii, proveniti dintre rahaturile tranzitiei, parveniti din neamuri proaste – Copos, profesoras de sport, cum se stie elita intelectuala din scoli, Becali, pierde vara care facea pe pestele pe linga forbalisti, Iancu, cu siguranta iesit din vreo canalizare, patronii dinamovisti putind a escroci cale de-o posta – se intrec a se balacari unii pe altii si toti la un loc pe arbitri, uitind ca au la indemina un mijloc foarte simplu si eficace de a curata slinul din fotbal, slin adus de fapt tot de ei. Acest mijloc este foarte simplu: o cerere catre federatie pentru neomologarea rezultatelor meciurilor considerate viciate: intr-adevar, federatia omologheaza rezultatele dintr-un sezon fotbalistic la finalul acestuia. Urmarea este aceea ca, pina la omologare, toate rezultatele pot fi considerate provizorii. Mai ieri l-am vazut pe Muresan, care pozeaza in ardelean serios si cu staif dindu-se in stamba ca ultima stoarfa si facind spume la gura despre mitici si despre inselaciunea fotbalistica la romani, cind ar fi putut scrie trei rindure catre federatie: draga federatie, cerem sa nu se omologheze rezultatul meciului… in urma probelor video si cerem rejucarea acestui meci. Oare de ce se multumesc toti acesti oameni cu porcaiala vesnica? Nu doar fiindca poate sunt cu totii niste porci iar porcilor noroiul le place, ci fiindca stiu ei ce se poate intimpla daca unul dintre ei scrie o epistola ca mai sus. Stimate domnule Ioanitoaia, este ca nu va convine subiectul? **(cuvinte banate)

alt_stelist (11 comentarii)  •  4 martie 2008, 2:10

Nu zic ca a fost sau nu penalty la semedo, dar remarc si eu plonjonul artistic al acestuia.

pentru_c.f.r ista (3 comentarii)  •  4 martie 2008, 2:14

Lasa-l draga pe Nuno.
Daca vrei iti trimit ***(cuvinte banate) pe post de Nuno doar ca e de origine suedez si se mai poate defecta.

GABY (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 2:21

DUTE MAI SI TERIMNA DE NU SUNTETI CORECTI A FOST PENALTY SI NU MAI CRITICA TU JUCATORII CFR ULUI CA PANA ACUM CAND O CASTIGAT TOATE MECIURILE SI APIERDUT NUMAI CU POLI SI ATUNCI NEMERITAT NU IA TI LAUDAT ACUMA GATA CFR IS SLABI STEAUA II BUNA RUSINNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

pytbuull (2 comentarii)  •  4 martie 2008, 3:40

bai,voi ashtia,dinamovishti shi rapidishti,nu va mai datzi voi cu parerea ca aseara a fost un meci intre doua echipe de CHAMPIONS LEAGUE!

Stelistu (16 comentarii)  •  4 martie 2008, 3:48

Frustrarea este mare si de inteles. Si eu m-am simtit frustrat cand s-a gresit impotriva Stelei. Vad insa astfel de greseli in fiecare saptamana in campionatul englez. daca la faza lui Semedo tusierul trebuia sa-l semnalizeze pe central, la al doilea penalti (btw, asa se scrie in romaneste nene Ovidiule) era foarte greu sa-l dai si probabil ca multi arbitrii nici nu l-ar fi dat.
repet, astfel de faze se petrec in fiecare saptamana in campionatele puternice si nu mai face nimeni atat caz.
Oricum tin neaparat sa-i felicit pe cei de la Cluj pt ca au construit o echipa foarte buna, cu jucatori interesanti, care, impreuna cu steaua a reusit sa ne furnize un spectacol fotbalistic cum nu prea avem ocazia sa vedem in Liga 1.
Bravo CFR, bravo Steaua. Mutumim pt fotbalul pe care l-ati jucat.

peron (2 comentarii)  •  4 martie 2008, 4:55

are dreptate nea ovi. nu a fost penalty la semedu! am vazut faza de 10 ori la recursul etapei,si am constatat ca semedu se arunca inainte cu o fractiune de secunda de contactul cu zapata exact ca intr-un bazin! bravo nea ovi esti singurul care ai sesizat asta,pt ca esti cel mai experimentat dintre toti **(cuvinte banate) din tinara generatie!

peron (2 comentarii)  •  4 martie 2008, 5:03

asa ca de acum incolo daca doi iti spun ca esti beat trimit-ei pe ei la culcare!

Ridovano (5 comentarii)  •  4 martie 2008, 7:13

Bla, bla, bla, a fost 11 metri sau nu? Da, o fi fost la ambele faze. Dar ii intreb, asa cum ii intreaba multi pe cfr-isti. Ati furat un tur intreg si nu va place cind se intoarce roata? Muresan spune cu gura lui ca „CFR a fost avantajata in tur” si treaba asta nu o mai comentati? Ii dati inainte, la unison cu independenta Ardealului, „miticii” si alte porcarii, dar noi suntem oile? Bine ca nu sunteti toti asa, iar unii mai si ganditi. Respectam CFR-ul cind conducatorii si suporterii pareau mai cu bun-simt. Acum li s-a urcat tuturor la cap ca nu trebuie sa-i bata nimeni. Da, ati fost furati in meciul asta, nu stiu daca intentionat sau nu, dar Steaua a cistigat meritat. Lasa ca o sa furati si voi in meciurile urmatoare, de asta nu-mi fac griji.

sorin (4 comentarii)  •  4 martie 2008, 8:07

Acordarea sau nu a unui 11 m in mod eronat NU ESTE viciere de rezultat. Vicierea de rezultat se constata DOAR in cazul unui gol anulat eronat sau a validarii unui gol marcat neregulamentar!

MARIUS (347 comentarii)  •  4 martie 2008, 8:09

***(cuvinte banate)
NU MAI VEZI VICIERE DE REZULTAT CE SA MAI SPUNEM?
LA CFR CRAIOVA TE-AI FACUT CA PLOUA ACOLO NU AI VAZUT NIMIC. AI AJUNS SA COMENTEZI NUMAI MECIURI DICTATE DE UNDE PICA MAI BINE.

cefristu (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 9:04

muresan e cel mai jalnic personaj pe care l-am vazut in viata mea.cfru a fost ajutata de arbitrii in fiecare meci pe care l-a jucat inclusiv in cel cu steaua . fabiani in fiecare meci trebuie eliminat pt.ca nu stie alceva decat sa dea cu pumnii si coatele.in meciul cu steua trebuia eliminat de doua ori.clujul are echipa de doi lei si un noroc fantastic

calin (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 9:09

Steaua a avut bafta chioara ca a castigat cu CFR-ul.Hirschfeld le-a facut cadou golul 1,2 penalty-uri neacordate,Goian e varza,intr-un meci normal era eliminat pentru ca il tragea pe Fabiani de tricou si il imbratisa ca un boxer care si-a pierdut vlaga.Dica e pe duca,vai de nea Piti ce jucatori are pt nationala

Zapata07 (1338 comentarii)  •  4 martie 2008, 10:12

are dreptate gabby1 cu t0t c z1ce ak0l0 #transferurile au fakut diferenta atat m0rena j mend0za kat si h1rhschfeld#f0rtza Steaua

cristian cj (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 9:25

Nea Ovidiu ai mare dreptate cand afirmi ca „Dacă doi sau mai mulţi îţi spun că eşti beat, te duci să te culci.” Cand mai multi fosti arbitrii internationali Craciunescu, Porumboiu si Huzu dupa ce au vazut si revazut fazele de zeci de ori sustin ca a fost penalty in ambele faze si mai mult explica si de ce, pe baza regulamentului, cred ca nu mai sunt prea multe de spus. Este drept am mai citit parerea unui fost arbitru Valeriu Argaseala care sustine ca, la nici una dintre fazele la care CFR-ul cere lovitura de la 11 metri nu se impunea acordare acesteia, dar…
Eu cred ca foarte multi judeca fazele in functie de simpatiile pe care le au fata de o echipa sau alta si de aici apar diferentele acestea abisale.
La faza in ca Semedo cade in careu in urma contactului cu Zapata este deajuns sa analizam dinamica cazaturii lui Semedo si ne vom da seama ca jucatorul CFR-ului nu avea cum sa cada in halul acela, daca nu era agatat de portarul Stelei. „Peron” ma surprinzi cat de bine vezi fractiunile de secunda, te sfatuiesc sa te uiti la faza de la un capat la altul, nu doar la o fractiune de secunda.
La a- II- a faza in care CFR-ul solicita penalty, Cadu este lovit de Mendoza inainte de a lovi mingea si spun asceste lucru dupa ce GSP demonstreaza,cu fotgrafii, foarte clar ca a existat contact.
Intr-un meci ca cel de duminica, cand unei echipe nu-i sunt acordate doua lovituri de la 11 metri, ii este greu sa scoata un egal, nu mai vorbesc sa castige.Imi pare rau sa spun, dar cred ca deciziile pe care le-a luat arbitrul au contat in stabilirea rezultatului final(nu neaparat a castigatoarei).
Meciul fost unul foarte frumos, cum nu am vazut in ultimii ani in campionatul romanesc, s-a dansat tango si salsa pe teren,iar cei care au urmarit meciul au fost fascinati, din pacate Tudor a jucat o „trantita” romaneasca.
Cei de la CFR au avut de suferit si de pe urma gravei greseli pe care a facut-o acest portar adus cu multi bani si care nu a convins inca. Cred ca sa chinuit destul de mult ca sa isi impinga mingea, aflata aproape de linia de sase metrii, in propria poarta.
Ceea ce m-a surprins pe mine dupa acest autogol, a fost faptul ca CFR-ul nu s-a demoralizat cum foare multe echipe o fac, iar Hirschfeld a fost mult mai sigur in interventii, ceea ce demonstreaza caracter. Steaua a castigat meciul si datorita valorii lui Zapata care a fost peste Hirschfeld.
Un minus in aceasta partida a fost ca, in a II-a repriza jocul a scazut in intensitate, au aparut tragerile de timp, simularile(Dica a fost penibil in momentul in care a primit acel cartonas galben), fapte care au scazut foarte mult timpul efectiv de joc.
Un lucru este cert, Steaua si CFR au castigat prin aducerea jucatorilor straini si au facut acest lucru pentru ca in Romania este din ce in ce mai greu de gasit jucatori care sa evolueze la nivelul lui Dayro,Mendoza, Zapata- Cadu,Tony, Didi(chiar daca nu a jucat duminica) s.a, iar pentru a avea rezultate in Europa trebuie ca echipele sa aiba jucatori din toate colturile lumii.
M-am bucurat sa aud ca s-a scandat ROMANIA la meci, as vrea sa aud asta la toate meciurile din campionatul intern,insa cei care fac aluzii si cred ca cei din Cluj-N sunt unguri se insala,Clujul este un tinut romanesc,iar majoritatea locuitorilor din Cluj-N sunt romani. Sper ca si la Cluj-N sa se strige „Hai Romania” ,daca Nationala Romaniei va juca in Gruia.
In final am si eu o intrebare:
Ce atitudine ar trebui sa avem, daca la urmatorul meci importan pe care il va sustine CFR-ul,conducatorii vor cere aducerea unor arbitri straini !?

Felicitai ambelor echipe!
Forta Steaua !
Hai CFR!

Atlantis (2 comentarii)  •  4 martie 2008, 9:35

Surprinzator de bun comentariul! Evident ca CFR-ul trebuia sa primeasca macar un penalty, ca arbitrul poate intentionat a fost departe de faza, dar dupa felul cum au jucat cele doua echipe, ce pretentii poate sa aiba Clujul? Ar fi egalat, sa zicem, dar Steaua a facut ce a vrut tot meciul, chiar si aparandu-se a dominat tactic meciul. Atacul Stelei a fost evident mai bun decat apararea Clujului, mijlocul Stelei a fost evident mai bun decat mijlocul Clujului. Iar apararea Stelei a scartait, dar Clujul a atacat doar cand s-a aflat in dezavantaj!

Atlantis (2 comentarii)  •  4 martie 2008, 9:40

Si inca ceva. Acum mi-am amintit. Daca tot acuza asa arbitrajul Clujenii, ce ar fi daca s-ar decide la masa verde egal meciul cu Steaua, dar s-ar decide tot la masa verde si toate meciurile din tur in care au fost ajutati clar?

STEAUA (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 10:15

Am un singur lucru de spus pentru astia din CJ:
FR-US-TR-ATI!

VaruBT (1338 comentarii)  •  4 martie 2008, 11:19

Ok transferurile sunt reusite. Zapata a aratat si va arata in continuare ca e cel mai bun portar din Europa Centrala,de Est si Sud. Mendoca a juca si la Kiev,era normal sa se acomodeze la stilul nostru. Pepe e un jucator puternic si imprevizibil. Dayro……no comment…e jucator de super clasa. Nea Gigi a facut o investitie buna. Spun asta ptr ca peste ani,ar putea cumpara Rapidul daca ii vinde pe cei patru sud-americani Radoi si Goian. Sa nu uitam ca a mai existat un jucator pe care Regele l.a cam neglijat,Golanski. A jucat f.bine si a aratat ca Bishon si.a cam pierdut locul. Oricum el nu e refacut in totalitate. Toata echipa a jucat bne. La Cluj,. Trica a inteles scandarile galerie steliste RO-MA-NI-A! Fireste ca el a jucat mai bine,e roman. Restul au jucat la distrugere,mai ales,Capcanul. Portarul,a gresit o singura data,e drept,decisiv. In rest,putea fi 5-6 ptr. Steaua. De arbitraj….sa nu vorbeasca Clujul,au avut un tur linistit.

Pancone (1338 comentarii)  •  4 martie 2008, 11:31

Hei panco panco italiano id rechinu_ct

UCLUJ (24 comentarii)  •  4 martie 2008, 11:24

SI eu am un singur lucru de spus prentru astia de la steaua: H_O_T_I!

Fane Rapidistul (53 comentarii)  •  4 martie 2008, 12:04

Din respect pentru adevarsi luind in considerara faptul ca insusi Zappata a recunoscut ca l-a atins pe Semedo, nu cred ca trebuie , ca formator de opinie , cu state vechi , sa va mai indoiti de veridicitatea primului penalty. Prin aceasta opinie tulbure nu faceti decit sa incercati sa scuzati intrun fel furtul pe fata din meciul cu Steaua. In felul acesta , nu faceti decit sa favorizati o echipa care ca si Dinamo , ani de zile au luat pe nemerit in vremea comunismului , titlul de campioana si cupa. Nu stiu de ce se traga asa de mult pentru echipele impotente din capitala . Oare in Italia , in Franta ,In Germania , de citi ani echipele din capitala n-au mai cistigat titlul?Nu stiu , sincer , domnule Ioanitoia , pentru ce vreti sa-i gasiti scuze unui arbitru -corect ,(chipurile) , cind de fapt el este o mucava, in ceea ce priveste corectitudinea. Prin astfel de opinii , nu ajutati fotbalul , ci doar , il bagati si mai rau in ceata, in incorectitudine . Credeam ca sunteti altfel decit Tatulici , cel despre care cei de la Academia Catavencu , spuneau , mai de mult , ca l-ar caracteriza bine , sintagma:”o limba colo , una ici”. M-ati dezamagit , si n-ar fi prima oara.

Radu M (4 comentarii)  •  4 martie 2008, 12:55

Steaua a jucat cu mai multa determinare dar e la fel de adevarat ca celor de la CFR le-au fost refuzate 2 lovituri de la 11 metri CLARE. Ioanitoaia daca are „indoieli„ sa se/ne lase sau eventual sa-si mareasca dioptriile. Unde-i obiectivitatea cand incearca sa ne sugereze ca n-a fost(sa-i lase pe altii sa-si spuna parerea, meseria lui e sa ia la cunostinta si sa medieze,nu?). Ioanitoaia obiectiv……….hmmmm…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..daca ziceti voi……

Denyss1 (1338 comentarii)  •  4 martie 2008, 13:55

steaua e k may tare ku mirel sadoy fara el steaua nv e nimik radoy e tare

Mirel (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 13:05

Nea Ovidiule, eu zic ca e momentul sa renunti la minciuna cum ca tii cu Univ. Craiova si sa recunosti public ca esti stelist.

soulchaser (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 13:08

ba „alex”, tu la ce meci te-ai uitat :))?

Red (79 comentarii)  •  4 martie 2008, 13:32

OK, Tudor n-a vazut nimic, dar tusierii erau orbi?
Putem sa vedem ca a cistigat Steaua, doar daca inchidem ochii.
Pt. fair-play, arbitrii ar trebui sa recunoasca greselile si e OK. Altfel, cum sa spui ca Steaua a cistigat pe bune?

verdy05 (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 14:06

Un articol excelet,sunt de acord cu ce ati scris.ati uitat sa spune-ti despre atmosfera din Ghencea,una cu adevarat de CL.CFR Cluj nu are echipa,stadion sau suporteri de CL.

razvan nicolae (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 14:36

doua faze absolut discutabile, corect.
dar, maniera de joc a facut diferenta. sigur nu se stie ce se intampla cu cele doua 11 m dictate pentru cfr.
problema este ca steaua a stiut sa profite de absolut toate oportunitatil. de ce? raspunsul trebuie cautat in urma, adica in meciurile grele cu miza pe care le au in ghete jucatorii din lotul stelei. a si inca ceva: ce – i spunea hagi lui gigi cam anul trecut pe vremea asta, adica fi atent gigi cum se articuleaza o echipa puternica doi mijlocasi centrali cu libertate de miscare care sa faca foarte bine si faza ofensiva nu numai faza defensiva, plus doi mijlocasi de atac. adica exact cum juca steaua pe vremea cand hagi era in iarba iar stoica si boloni faceau deliciul tribunelor.sau morala: vezi gigi ce se intampla cand il lasi pe antrenor sa – si faca treaba si sa intre in meci asa cum simte el?

dadu (69 comentarii)  •  4 martie 2008, 14:43

Baba si mitraliera = Ioanitzoaia si fotbalul!

Faci breasla de rusine bre…Nu intelegi despre ce este vorba in propozitie.

dadu (69 comentarii)  •  4 martie 2008, 14:44

Si noi pe blog iti spunem ca esti „matol”, dar nu te-ai duce sa te „culci” nici mort!:)

enderbmf (9 comentarii)  •  4 martie 2008, 14:45

Pt.contestatarii penaltiurilor: vezi accidentarea lui Mutu!
Si cu asta basta!

mircea (19 comentarii)  •  4 martie 2008, 15:01

domnu ovidiu, faptul ca steaua a jucat mai bine nu inseamna automat ca merita sa castige.. fotbalu e pe goluri, la 2-2 sau 2-3 pt cluj, daca arbitru era corect nu mai castiga steaua.. ce daca a fost mai ofensiva.. de cate ori n-a pierdut steaua cu echipe tari cu toate ca a jucat mai bine.. realitatea e alta.. cluju merita sa ia campionatu. hai rapidu

Andrei Muresan (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 15:26

Va mai dau un an de Liga 1,iar apoi inapoi in B unde va e locul ***(cuvinte banate).ULTRAS GHENCEA

berbecu (13 comentarii)  •  4 martie 2008, 15:30

bai mosule nu incetezi deloc sa te faci de ras… unde e impartialitatea? toti ganditi asa cum a zis berbecu de la canal D care comenta meciul…comentatorul tv aproape că-şi cere scuze în direct că trebuie să spună că “echipa cu cei mai mulţi suporteri” trebuia pedepsită cu încă un penalty…. comentati prin prisma suporterilor…asta e deontologie…pai voi in bucuresti aveti impresia ca toti romanii sunt stelisti si cu cfr sunt numai unguri… de unde naiba ati scos-o … eu sunt roman 100% si cunosc sute de romani ce tin cu CFR… CFR reprezinta provincia berbecilor,iar provincia s-a saturat de voi miticilor sa ne dictati directia si asta va roade … ei dar o sa crapati incepand cu luna mai 2008 cand CFR si implicit provincia va castiga.Oricum eu unul nu va mai cumpar ziarele sub nici o forma…nu ma mai intereseaza ninmic ce se intampla la Bucuresi pt ca de acolo vin numai lucruri rele.D-le Ioanitoaia cum comentati atitudinea lui gigi care isi bate joc de voi ziaristii ***(cuvinte banate)? Aud? si voi vorbiti de demnitate pe cine mai intiti voi ? pe copii care nu va cumpara ziarele .

Bula (179 comentarii)  •  4 martie 2008, 15:31

La Semedo NU A FOST PENALTI! Semedo ***(cuvinte banate), stie cund sa cada, ASA FACEA SI LACATUS (pacalea si arbitri straini, cine’s mai aminteste); la al doilea a fost clar 11 metri insa !!! (chiar daca stelistul a lovit primul mingea, acesta il luase cu picioarele in cleste!)

Tudor (98 comentarii)  •  4 martie 2008, 15:32

mirciulica,ti-ai pierdut mintile de tot daca poti sa spui ca ar fi fost 2-3 pentru Cluj!Da,fotbalul se joaca pe goluri,dar cine garanteaza ca acele,prin absurd pentru ca al doilea n-a fost,2 penalty-uri ar fi fost transformate?NIMENI!Toata tara(nu vorbesc de cheferisti,dinamovisti sau rapidisti-desi astia ar trebui sa multumeasca in genunchi Stelei ca mai au o sansa la titlu-respectiv locul 2) a vazut ca NU A FOST PENALTY LA A DOUA FAZA!Zicea cineva ca demonstreaza clar gazeta,cu fotografii.Hai sa fim seriosi!Cum sa demonstrezi ca a fost penalty cand acolo e jucata FARA DUBII mingea??La prima faza,nea Ovidiu,cred ca greseste,chiar daca Semedo stie sa simuleze(a scos asa si in tur penalty-uri) trebuie sa recunosc ca a fost penalty,dar si clujenii sa recunoasca atunci cand trebuiau sa aiba 2 jucatori eliminati:Fabbiani si cel care l-a lovit pe Goian!Si atunci chiar ca altfel se juca!
Realitatea e ca Steaua merita sa fie campioana pentru ca a castigat clar acest meci!Restul e bla-bla-ul unor frustrati care mai si inventeaza ca la golul 2 al Stelei n-a fost corner,iar la al treilea offside!Plecati la culcare penibililor,asa pot si eu sa spun cum castigat chefereul meciuri pe banda cu goluri din offside si penalty-uri inexistente!

Tudor (98 comentarii)  •  4 martie 2008, 15:36

Tocmai ca la primul a fost penalty,la al doilea nu ca Pepe Moreno a jucat mai intai mingea!Dar nu mai are importanta ca tot ce conteaza e scorul final si faptul ca Steaua a jucat clar mai bine si doar un orb sau un rauvoitor nu ar recunoaste asa ceva!
Nea Ovi,corect articolul,mai putin aprecierile la cele 2 penalty-uri si faptul ca Cfr s-a retras dupa gol!Asta cu retragerea a fost tactica lor de la inceput,s-a vazut si din asezarea echipei!Pentru ei,un egal in Ghencea era foarte bun,dar a fost greu sa-i reziste Stelei!

7th US Cavalry (1 comentarii)  •  4 martie 2008, 15:39

Domnule Ioanitoaia,sa te retragi in glorie este un semn de intelepciune si sunt sigur ca intelegeti ce vreau sa spun.Poate ati ,,format”multe generatii de ,,jurnalisti”
dar modul cum priviti dvs lucrurile este cam depasit pt noi,cei din tinara generatie.Bunicul va poate aprecia,eu ma plictisesc.Poate gresesc eu dar nu sunteti in pas cu timpurile si ati devenit un pic anacronic.Nu vorbesc in numele nimanui dar toti amicii mei va considera lejer plictisitor.Sper sa nu va suparati,eu doar v-am spus ce cred.Vrem oameni tineri,cu aceiasi mentalitate ca noi,etc.
Intelegeti dvs mesajul.
Numai bine.

Comentează