Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Încă o rachetă pentru Simona 

Avem nevoie de un "locotenent" lângă campioana de la Roland Garros. Pentru ca România să fie o mare echipă

Permalink to Încă o rachetă pentru Simona 
luni, 11 februarie 2019, 8:16

Bucurie, chiar euforie. Calificarea României după o victoria pe teren străin cu Cehia merita sărbătorită. Sigur, graniţa va fi călcată şi vom plonja în festivism. Se vor rosti vorbe mari. S-au rostit deja şi autorii/autoarele nu au fost fetele care au câştigat meciul. Evident.

A fost frumos!

Faptul că nu ştim nici să ne bucurăm deplin, nici să digerăm înfrângerile este dovada lipsei de exerciţiu. De prea multe ori am defilat cu „Ar fi fost prea frumos!” sau „Am jucat ca niciodată, am pierdut ca-ntotdeauna!”. Dar cu răbdare şi cu muncă, istoria poate fi rescrisă. Ideea asta că există popoare care au genă victorioasă şi altele care sunt condamnate la eterne regrete este o mare prostie. Spiritul de învingător se poate construi, iar dacă el beneficiază de modele, cu atât mai bine!

Inteligenţa de a te face prost

Simona Halep este modelul perfect şi cel mai la îndemână. Şi nu doar pentru cei care vor reuşească în sport. Pentru toată lumea. La pachet cu prototipul Halep ar trebui să vină şi instrucţiunile de folosire. Simona este un exemplu, dar unul nu foarte comod. Tocmai pentru că nu este o maşină fără defecte de construcţie, ci un om în stare de beligeranţă cu propriile slăbiciuni. Cu îndoielile, cu durerile fizice.
Camerele TV au surprins o imagine-simbol în timpul setului al doilea al întâlnirii Simonei cu Karolina Pliskova. Când jocul campioanei de la Roland Garros suferea. Acel „Mă, da’ eşti proastă!”, care putea fi citit limpede pe buzele Simonei, spunea exact opusul. Nu de prostie era vorba acolo, ci de luciditate şi de inteligenţă. Şi de o ambiţie ieşită din comun. Dacă am putea sădi ambiţia ei în sufletele sportivilor români, am deveni o putere mondială.

Stricăm petrecerea. Cu Buzărnescu

Superba victorie a fetelor de la dublu – bravo, Irina, bravo, Monica! -, obturează totuşi perspectiva reală a succesului din întâlnirea cu Cehia, cea mai bună echipă de Fed Cup. Fără victoriile de la simplu ale Simonei nu aveam ce sărbători. În special fără victoria împotriva Karolinei Pliskova, o jucătoare excelentă, vecină de clasament cu Simona şi foarte apropiată ca valoare de campioana noastră. Şi care evolua pe teren propriu.

Ca să spunem adevărul până la capăt, cu riscul să stricăm petrecerea, dublul Begu-Niculescu a reparat ce stricase Buzărnescu în meciul cu Siniakova. Totuşi, românca este numărul 29 mondial, iar cehoaica 44. Nu contează? Aşa, nu mai contează nimic, nu mai există repere. Apropo de ce şi-a strigat la un moment dat Simona, aţi fost atenţi să vedeţi/auziţi ce şi-a spus Mihaela când o spulbera Siniakova? Dacă nu, mai bine!

Ca pe timpul lui Năstase şi Ţiriac

Simona Halep are nevoie de încă o rachetă lângă ea, aceasta este tema de rezolvat până la semifinala cu Franţa din aprilie. Nu am mai pus ghilimele de strajă la rachetă, dar înţelegeţi bine mesajul. Nu putem trăi la nesfârşit din cele două succese la simplu ale Simonei şi dintr-o victorie eroică a echipei de dublu. Ca pe vremuri în Cupa Davis, cu Năstase şi cu Ţiriac. România are nevoie în Fed Cup de o jucătoare măcar decentă lângă Halep. Begu ar putea fi aceasta dacă se eliberează de balastul defetismului. Sau Niculescu dacă se echilibrează. De ce nu Ana Bogdan?, deşi la ea cam miroase a plafonare.

Mihaela Buzărnescu mi se pare un caz aparte, despre care prefer să nu mă pronunţ. Se pronunţă ea.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

Adrain (1 comentarii)  •  11 februarie 2019, 20:45

Trebuie sa fim corecti sa recunoastem ca victoria Romaniei s-a datorat lipsei Kvitovei. Cu ea in teren Cehia ar fi castigat fara discutie. Tocmai de aceea acum trebuie sa mergem pana la capat - sa castigam trofeul - cu o astfel de oportunitate nu cred ca o sa ne mai intalnim Felicitari fetelor!

Cris (99 comentarii)  •  11 februarie 2019, 20:52

Articol bun! Surprinde esenta si punct.

JFM (151 comentarii)  •  11 februarie 2019, 21:04

Mie-mi place cum joaca Buzarnescu, are 30 de ani, vine dupa o accidentare destul de lunga, totusi a reusit sa o tina o ora si jumatate pe teren pe cea care urma sa joace la dublu si asta s-a vazut in setul decisiv cand cehoaica nu mai avea deloc forta in lovituri. Poate asta a fost singura ei contributie, nu-i nimic, echipa a mers mai departe, e posibil ca in semifinale Miki sa fie o cu totul alta jucatoare, cea pe care o stim de asta vara. Frumos gestul de a nu lovi in ea, ce rost ar avea, pana la urma nu ea a fortat intrarea in teren, antrenorul a desemnat-o, a preferat o Irina Begu proaspata la dublu. Uite ca i-a iesit.

?????? (278 comentarii)  •  11 februarie 2019, 21:06

A cîștigat și Țiriac vreo partidă de simplu ?

Aurel (75 comentarii)  •  11 februarie 2019, 21:44

Cristian, ești rău cu Mihaela. Văd că ai rămas cu un ghimpe împotriva ei. Din punctul meu de vedere vina aparține lui Segarceanu. Dacă te uitai la fața Mihaelei, se vedea din startul meciului că nu e fizic ok. Am înțeles că era răcită și (părere personală) ***. Pe de altă parte Begu e total înafară. Fără Niculescu eram out. Singurul lucru în care îți dau dreptate acum e că e nevoie de încă o rachetă.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

victor L (285 comentarii)  •  11 februarie 2019, 22:23

@ Adrain, poti demonstra ca prin prezenta Kvitovei am fi pierdut? Tu repre3zinti genul de hateri care se bucura la infringeri.

Jean-Paul (174 comentarii)  •  11 februarie 2019, 22:37

D-le Geambasu, Am ramas surprins vazand ca ati omis cu totul un factor important: oboseala Siniakovei, care jucase ceva mai mult Duminica decat toate celelalte jucatoare: intai simplu si apoi dublu, dupa o pauza prea scurta de odihna. Si sa observam ca in primul set la dublu, au castigat cehoaicele si doar pe masura ce meciul de dublu se prelungea, a scazut puterea de lupta a cehoaicelor. Nu vreau sa diminuez cu nimic meritele cuplului Begu & Niculescu, dar cred ca nu se poate sa treceti cu buretele peste ceea ce am semnalat. Si, da , daca Cehia a r fi folosit cealalta echipa de dublu cu Strycova si Hlavackova(nu stiu de ce n-au folosit-o, in contextul in care Siniakova evolua si la simplu) sunt convins ca azi deplangeati cu voce tare nenorocul Mihaelei in proba de simplu cu Siniakova. De ce spun asta? Fiindca din comentariile citite a reiesit ca dublul nostru a fost fantastic, ceea ce e departe de adevar. iar asta s-ar putea sa ne coste cand ne va fi lumea mai draga.... P.S. Sunteti , d-le Geambasu, prea dur cu Buzarnescu. Fata asta vine dupa o pauza lunga datorita unei accidentari care a tinut-o departe de stadion mai mult de trei luni si acum incearca sa revina in forma care i-a permis sa ajunga pe locul 23 dupa un salt prelungit....plecand de pe locul 530

Andrei F (698 comentarii)  •  11 februarie 2019, 22:42

Sa ma scuzati dar am urmarit anul acesta fetele de la tenis...Sunt surprins de...Buzarnescu...Fata aceasta munceste enorm! Fara sa vreau mi- a amintit de Becali si declaratia despre femei...Buzarnescu a facut muschi cat timp a fost accidentata! Muschii ei de la maini si pectorali aduc cu o poza difuzata recent de GSP unde un fotbalist avea parca in relief grupele de muschi...Cine ar putea sa o inlocuiasca pe Buzarnescu? Nastase a spus ca Begu sau Carstea...Probabil ca Ilie nu aflase cum si contra cui a pierdut Carstea in calificari zilele acestea...Begu ...? Nu a mai invins demult un numar mare...Niculescu,Bogdan...au inceput rau anul si incep bine dar pierd partida cand este mai important...Desigur ,Buzarnescu a inceput si mai rau dar ea are victorii la Svitolina,Ostapenko...A luat set Kvitovei ,a castigat un turneu Premier...--- Dar...cum era daca Simona nu era Simona???Sper ca hateri se mai calmeaza.Si daca era inlocuita Buzarnescu cine mai juca la dublu unde poate ca se vede si contributia lui Buzarnescu si Halep care au jucat cu Siniakova...Begu cu Niculescu tocmai castigasera un turneu ...Singura sansa a Romaniei este sa- si revina Buzarnescu pentru a castiga puncte si cu a doua jucatoare cu Franta sau sa degenereze si mai tare scandalul dintre jucatoarele franceze...

valeriu mangu (30 comentarii)  •  11 februarie 2019, 23:50

Felicitari echipei ,Simonei ,Irinei shi Monicai ,au fost superbe , dar laude shi tehnicienilor. cat despre Tiriac l-am vazut când era pushti pe malurile Begai , când a produs o mare surpriza invingandu-l pe timishoreanul nostru Iuhasz , un tenismen cosacrat de o valoare apropiata cu fratii Viziruu , Cozbuc etc. .Cu toate incurajarile noastre , ca la fotbal ,eram liceeni neshtiutori in ale sportuluii alb ,n-am putut impiedeca surpriza polisportivului brashovean (Tiriac era shi hocheist la fel de ambitios shi incapatanat). Este drept ca jucatorul cel mai bun ,e cel ce nu joaca. Asta cu referire la Kvitova . Simona intr-o zi fasta nu are insa adversar. Sper ca indemnul ei patriotic , referitor la copiii sa fie inteles in primul rand de parinti shi de institutiile de invatamant , care nu acorda atentia cuvenita practicarii sportului.

Nicu (2 comentarii)  •  12 februarie 2019, 0:05

Eu cred ca Simona o putea învinge inclusiv pe Kvitova ; cât despre dublu am avut impresia, la mijlocul primulului set, cand Siniakova privea spre tribune cu o autosuficienta și nefireasca nedumerire "ha, nu ne bat astea doua pe noi, doar sunt no 1" că fetele noastre chiar pot învinge. Locotenent ptr echipa României avem de unde alege, chiar Buzarnescu poate fi. Deja este o performanță și trebuie sa ne bucurăm asa cum simțim, ca doar asa ne este bine. Și merităm! Cred ca ar trebui sa învățăm sa sperăm, sa ne dorim, sa credem și sa vrem sa ne schimbăm, sa ne educam, fiecare la locul lui. Eu ca cititor sunt pregătit, fetele ca sportive au arătat ca se poate, cei care sunt "mai citiți" și care au stiloul in mână sunt pregătiți? Noi ca români suntem cu toții pregătiți! Hai România!

itu52 (288 comentarii)  •  12 februarie 2019, 1:37

Năstase a vrut să zică că i-a lipsit o a doua rachetă ca să reusească în una dintre cele trei tentative de a cuceri Cupa Davis. Dacă reușea probabil că aspira azi la mai mult. Eventual un mandat la Cotroceni. Racheta a doua este acolo, numai că nu este șlefuită. Simona stă la vârf de ani buni cu un staf de vedetă, nu pierde vremea cumpărând bilete, făcând cazări și căutându-și parteneri de antrenament. Simona are antrenori de primă mână și multe alte avantaje. E o treabă normală și o face pe cheltuiala ei, ea poate. Mihaela abia a prins aripi și toți o vor „locotenent”. Ar fi cazul „să aveți puțintică răbdare”. Nu poate face față presiunii, pe aici a trecut și Simona acum ceva ani. Lăsați ”caporalul” să mai pună câteva meciuri în picioare până în aprilie și lăsații pe alții să bată toba. Pe Boc de exemplu. Dacă continuați așa, o să ajungă să nu mai poată servi. Acum e vremea federației, perechea de dublu eu zic să nu participe la simplu, am putea să pățim ca Cehia. Siniakova nu a mai fost proaspătă, dacă era odihnită poate alta era soarta meciului. Au fost momente când Mihaela a alergat-o zdravăn cu lovituri în forță. Ceva psiholog se poate găsi în țara asta, să-i adune un pic gândurile. Oricum e de preferat Mihaela vs. țâfnei destabilizatoare a Soranei. Nu de talent duce lipsă, e prea fragilă, iar noi vrem o a doua Simonă. Țiriac citește cel mai bine situația, prea iute ne pronunțăm. Mai bine să ne ocupăm de Boc, să-i luăm o tobă mai mare și să-i facem rost de o mie de românași. Sunt buni și cei de acolo, dacă sunt redistribuiți.

dalex (76 comentarii)  •  12 februarie 2019, 1:37

Fetele intre locurile 20-50 sunt foarte apropiate ca valoare, deci nu e foarte relevant ca joaca locul 29 cu 44. Asta o poti vedea la orice turneu, dar e destul de greu cand nu avem timp de turnee ca trebuie sa urmarim MamaLiga 1 .... Cat despre faptul ca Buzarnescu nu ar fi o jucatoare decenta (???) de racheta a doua, mi se pare ca e o aberatie uriasa. Luand exemplul Frantei, Alize Cornet este o super jucatoare pe langa Buzarnescu ? Totul depinde de forma de moment, fiind doua jucatoare din "zona miscatoare" a clasamentului WTA. Inca o treaba care mi se pare aiurea...atat timp cat FedCup este o competite pe ECHIPE, de ce trebuie sa ne imaginam ce s-ar fi intamplat fara punctele Simonei? Hai sa ne imaginam si ce ar fi facut Belarus fara punctele aduse de Sabalenka sau Australia fara punctele castigate de Barty. E logic ca baza unei echipe sa fie in racheta 1, nu se poate ca toate echipele sa se bazeze pe geniul in antrenorat al lui Gigi Becali

constantin (241 comentarii)  •  12 februarie 2019, 6:55

Mai este nevoie de o rachetă. Grea misiune pentru Segărceanu.

adi_stelistul (454 comentarii)  •  12 februarie 2019, 7:11

Parerea mea e ca Mihaela inca mai are ceva de spus. Nu se va prabusi in acest an la fel de repede cum a urcat anul trecut. Nu cred. Poate chiar in Franta vom vedea asta. Sau, de ce nu?, chiar azi, cu Ostapenko.

adi_stelistul (454 comentarii)  •  12 februarie 2019, 7:25

Da, Adrain e genul sfatos, care le stie pe toate, desi habar n-are. Dar isi da cu parerea cu multa competenta, cum altfel? Faptul ca Simona o domina pe Kvitova in meciurile directe nu conteaza. Nu conteaza nici ca, de pilda, la precedenta partida cu Cehia, punctele noastre au fost taman cele cu Kvitova (pe care au batut-o si Simona si Monica). Pe taramul istoriei contrafactuale orice "specialist" de tipul lui Adrain e doctor. Acolo nu conteaza faptele. Conteaza doar ce stie, cu atata suficienta, Adrain. Dar ce stie el, totusi? A, nimic, dar vedeti ce frumos le zice?

Vladone (1 comentarii)  •  12 februarie 2019, 8:02

Buzarnescu e singura care poate fi racheta 2 în Aprilie. Dublul nostru e bun pt ca e 100% dublu. Cu Cehia sa nu ne amăgim... Dacă juca Kvitova nu ne calificam... De ce? 1.Siniakova era fresh, nu după 90 min de simplu... Cu ea fresh nu băteam, doar muream frumos. 2. Halep juca cu Pliskova după o lupta eroica cu Kvitova, nu după o defilare cu Siniakova. Poate le bătea pe ambele dar îmi e greu sa cred... Cu Franța putem câștiga mult mai ușor. 1. Garcia nu e Kvitova... Nici măcar Pliskova. 2. Cornet nu e nici măcar Siniakova. 3. Degeaba e Kiki la dublu... E sub cehoaice și nici nu are partenera. 4. Sunt în scandal... Sanse sa nu fie echipa ci doar niște fete. Le putem bate și în formula din weekend... Nu mai zic dacă Buzarnescu își creste jocul. Oricum o dam, dacă toate sunt apte, asta e echipa, nu inovații care obosesc sau strica dublul.

doilaunu (71 comentarii)  •  12 februarie 2019, 8:24

Andrei F, foarte buna analiza, felicitari! Si eu ma gandisem ca Niculescu trebuia sa fie a 2a racheta la simplu, dar ai dreptate: am fi stricat sau am fi obosit inutil echipa de dublu. Acum cred ca Segarceanu a judecat bine, desi duminca seara vedeam altfel lucrurile.

daniel (55 comentarii)  •  12 februarie 2019, 9:03

langa Halepa ar fi nevoie de Sorana Carstea, care e mult peste Buzarnescu, peste Niculescu, peste Begu.....toata stima pentru eforturile depuse de Buzarnescu, ajunsa la glorie destul de tarziu, toata stima si pentru Niculescu, o jucatoare semi-valoroasa, semi-talentata, care munceste enorm, dar Halepa are nevoie de o jucatoare cu adevarat talentata si aceasta e Carstea, sau alta cu acelasi profil...

alt sorin (65 comentarii)  •  12 februarie 2019, 9:52

Domnule Geambasu , oricat de dezamagit ati fi sunt de parere ca locul in ranking nu conteaza prea mult. Si daca tot v-am lasat fara repere sa va prezint o situatie ipotetica: sa presupunem ca acest meci ar fi avut loc inainte ca Buzarnescu sa reinceapa antrenamentele(la cum s-a prezentat oricum nu face vreo mare diferenta) . Locul din ranking (net superior) v-ar fi indreptatit sa asteptati o victorie cu Siniakova , nu? Atata timp cat clasamentul WTA reprezinta o oglinda a rezultatelor unui an din urma nu puteti astepta sa coincida cu forma de moment (mai ales in tenisul feminin). Cat despre Buzarnescu ceea ce ma ingrijoreaza cu adevarat sunt declaratiile de dupa meci. Daca nu cumva a fost accidentata si la cap este grav! @victor L (209 comentarii) • 11 februarie 2019, 22:23 - Incerc sa-ti raspund eu in locul lui Adrain- Hai sa presupunem ca Simona le-ar fi invins si pe Pliskova si pe Kvitova ( eu unul sunt 50/50 pentru ca ar fi fost extrem de dificil sa mentina un nivel foarte ridicat 2 zile consecutiv).Dar trecand peste asta simpla prezenta a Kvitovei ar fi pus-o pe Siniakova in teren doar pentru meciul de dublu .Oare ar mai fi castigat romancele meciul? Nu stiu cat de hater este Adrain(mai ales judecand dupa ultima sa fraza) in schimb dumneata sigur esti optimist fara suport.

Adrian (1 comentarii)  •  12 februarie 2019, 10:16

@Adrain - Din contra as zice, absenta Kvitovei nu a influentat nici pe departe asa mult rezultatul meciului: 1. In 2016, la Cluj, Kvitova a pierdut ambele meciuri de simplu 2. Daca Simona a reusit sa o bata pe Pliskova, ce te face sa crezi ca nu ar fi putut sa o bata si pe Kvitova? 3. Daca Buzarnescu ar fi obtinut un punct la simplu, am fi putut discuta despre ce ar fi fost daca ar fi jucat Kvitova. Dar nu s-a intamplat asta. 4. Punctul decisiv a fost adus la dublu, unde oricum Kvitova nu ar fi jucat. Singura influenta mare pe care o vad este ca Siniakova a jucat 3 meciuri in 2 zile. Iar cu Kvitova ar fi jucat doar meciul de dublu si ar fi fost mai odihnita.

popici (3 comentarii)  •  12 februarie 2019, 10:20

KVITOVA era sub pliskova simona le batea oricum bn ca monica si irina au prins o zi f buna au meritat sa castige mai ales ca cehoaicele erau pline de aroganta mai ales siniakova parca era asa de pe alta planeta noi eram doar de forma cand a vazut cai groasa sa schimbat la fata bine lea facut iar ptr. nestiutori tiriac la batut pe tom gorman americanul in cupa davis la bucuresti nu mai stiu in ce an cu 3-2 dupa ce gorman conducea cu 2-0 si speram la mai mult dela mihaiela totusi cred ca tot ea este mai indicata

mg (232 comentarii)  •  12 februarie 2019, 10:28

..Mihaela Buzărnescu e cu o clasă peste Begu şi celelalte. Bagajul ei tehnic e chiar şi peste cel al Simonei. Nu a jucat deloc rău cu Siniakova, căreia i-a intrat aproape tot. Mihaela are şi ea nevoie de ceva meciuri pentru a-şi reveni după pauza foarte mare, şi de sprijinul nostru. A te folosi de Simona, pe care de fapt nu o înghiţi, pentru a da în Mihaela, de descalifică încă odată.. Aşa că, ciocu' mic..

adi_stelistul (454 comentarii)  •  12 februarie 2019, 10:34

@ alt sorin Tu nu-l confirmi deloc pe Adrain, sa stii. Ce spui tu are bun simt: ar fi fost mult mai categoric, poate rezultatul era altul pentru ca... Asa e, ai dreptate! Adrain spune altceva: "Cu ea in teren Cehia ar fi castigat fara discutie". FARA DISCUTIE, intelegi? EL STIE! Indemnul cartezian, de a te indoi inainte de a emite sentinte, n-are valoare pentru el. Stie! De ce? Sigur, exista explicatii: Kvitova e mai bine plasata decat Simona (ma rog, deja saptamana aceasta lucrurile se schimba, dar nu conteaza). Da, dar si diferenta intre dublul ceh si cel roman a fost mult mai mare si rezultatul se stie. Cehoaicele sunt nr.1 si nr.2 mondial. Si au pierdut la nr. 35 si nr.47, ca sa vezi. Deci de unde STIE Adrain ca Cehia batea CU SIGURANTA daca era prezenta Kvitova? Nu stiu, tine de farmecul lui personal.

adi_stelistul (454 comentarii)  •  12 februarie 2019, 10:36

In cu totul alta ordine de idei: bomba zilei in tenis! Osaka se desparte de Sascha Bajin!... Chiar surprinzator!

Andrei F (698 comentarii)  •  12 februarie 2019, 10:50

@ daniel Cum sa fi jucat Carstea mai bine in Cehia? Carstea cand fetele luptau in Cehia a pierdut la o jucatoare clasata cu sute de locuri in spate,o jucatoare care nu este tanara sau care sa vina dupa o accidentare...??? Ia sa va interesati!!!

catyo (14 comentarii)  •  12 februarie 2019, 12:00

Articol bun in general, domnule Geambasu, dar cred ca gresiti in privinta Mihaelei Buzarnescu. Fiecare tenismen se manifesta si se descarca in felul lui pe teren. Ati uitat cum se manifesta Nastase pe vremuri? De ce uitati ca Buzarnescu vine dupa o grea accidentare? Nu cred ca este atat vina ei cat vina lui Segarceanu ca a introdus-o in doua meciuri. Sau poate nu a avut pe altcineva, mizand ca Begu-Niculescu sa fie foarte odihnite la dublu, stiind ca cuplul cehoaicelor este extrem de competitiv. Daca sunteti cu adevarat corect, asa cum ar trebui sa fie un jurnalist, acordati-i Mihaelei circumstantele atenuante de rigoare!

Eugen Qy (25 comentarii)  •  12 februarie 2019, 12:14

Sa stie MULTIPLE INTREBARI (????) ca intr-adevar Ion Tiriac a castigat destule meciuri la simplu si chiar a fost jucatorul de dublu cu care Nastase se intelegea PERFECT !!! In meciul cu Anglia Tiriac a castigat la simplu (daca nu ma insel!( ambele meciuri si dublul lor a castigat al 3lea punct ! Tiriac a fost pe drept a2a racheta de tenis a ROMANIEI, ca Haradau nu se putea ridica la valoarea lui Ion Tiriac !!!

nypd (32 comentarii)  •  12 februarie 2019, 18:01

"Spiritul de învingător se poate construi", da, in sute de ani... dar cand in acele sute de ani doar otravesti fantanile si arzi ogoarele, la sfarsit poti striga, patriotic, "am infrant"!

Calin (2 comentarii)  •  12 februarie 2019, 18:29

Geambasule esti premiant la a critica in stilul ultracunoscut de a "da in cap". Imi amintesc ca faceai la fel si cu Simona pina nu demult. Numarul 29 wta crezi ca e de ici colea? Ce bine ca nu se face un clasament cu ziaristii sa vedem cam cu cite cifre s ar scrie locurile ocupate de tine. Schimba ti atitudinea.

Gabriel (13 comentarii)  •  12 februarie 2019, 18:59

Sa-i amintim domnului Geambasu, cu toate ca are o varsta la care memoria ar trebui sa-i mai functioneze : 1969 - semifinala Cupa Davis , Anglia, pe iarba, primul meci : Ion Tiriac - Mark Cox 6-4, 6-4, 6-3 1970 - semifinala Cupa Davis , Brazilia , meci decisiv, la 2-2 : Ion Tiriac - Mandarino 6-0, 6-2, 6-4 1972 - semifinala Cupa Davis, Bucuresti, la scorul de 2-1 : Ion Tiriac - Colin Dibley 6-3, 3-6, 11-13, 6-3, 6-0 1972 - finala Cupa Davis, Bucuresti , la scorul de 1-1: Ion Tiriac - Tom Gorman 4-6, 2-6, 6-4, 6-3, 6-2 Nu este deloc " Nu putem trăi la nesfârşit din cele două succese la simplu ale Simonei şi dintr-o victorie eroică a echipei de dublu. Ca pe vremuri în Cupa Davis, cu Năstase şi cu Ţiriac"

Comentează