Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Drama de 18.750 de euro

Dorin Goian a descoperit cu adevărat capitalismul în Scoţia. L-a mirosit puţin în România, iar în Italia i-a zărit chipul sicilian, luminat de soarele blînd al Sudului. La prima vedere, pare că pe Goe al nostru l-a ajuns proverbiala zgîrcenie […]

miercuri, 7 martie 2012, 5:59

Dorin Goian a descoperit cu adevărat capitalismul în Scoţia. L-a mirosit puţin în România, iar în Italia i-a zărit chipul sicilian, luminat de soarele blînd al Sudului. La prima vedere, pare că pe Goe al nostru l-a ajuns proverbiala zgîrcenie a scoţienilor. Dar cei de la Rangers, clubul lui Goe, au ajuns în pragul falimentului tocmai din cauză că nu au fost prea strînşi la pungă. Glasgow Rangers a acumulat o datorie de 90 de milioane de euro şi planul de redresare al administratorilor prevede o economie lunară de 1,2 milioane. Pus cu spatele la zid în faţa creditorilor, legendarul club scoţian se vede obligat să ia măsuri dure de austeritate. La orice companie din lumea asta austeritatea implică, printre altele, diminuarea salariilor şi concedierea unor oameni.
Luni seară, jucătorii lui Rangers au propus să li se scadă salariile cu pînă la 75 la sută în acest sezon. Posibil ca printre ei să se fi aflat şi compatriotul nostru, oricum el se va supune hotărîrii majorităţii. Diminuarea cu 75 la sută a salariului de 900.000 de euro anual ar însemna pentru Goian un venit de doar 225.000 de euro. Doar? Haideţi să vedem totuşi în ce lume trăim! Şi cam cît cîştigă lumea asta în care un fotbalist de la Rangers este obligat să trăiască „doar” cu 18.750 de euro pe lună. Apelăm la aritmetică, adică înmulţiri, împărţiri, adunări, scăderi şi eventual regula de trei simplă.

Statistica ne spune că venitul mediu brut pe cap de locuitor al cetăţenilor Marii Britanii, locul unde munceşte în prezent şi simpaticul nostru Dorin Goian, este de 3.000 de euro lunar. Înmulţit cu 12, rezultă un salariu anual brut de 36.000 de euro. Împărţit la 225.000, salariul scăzut dramatic al fotbalistului român, ne dă 6,25. De 6,25 ori cîştigă mai bine un fotbalist persecutat de faliment decît un cetăţean mediu al Regatului Unit al Marii Britanii.

Ştiu. Unii dintre marii sportivi produc excelenţă şi audienţă planetară. La fel cu starurile pop, rock, vedete TV, poate şi cîţiva savanţi geniali care au beneficiat şi de un PR pe măsură. Dar aceştia sînt numai cîţiva. Ceilalţi sînt lefegii foarte, foarte bine plătiţi, categoria în care intră şi fotbaliştii lui Rangers. Şi nu. Nu sîntem invidioşi şi nu am rămas blocaţi în mentalitatea comunist-socialist-colectivistă. Şi nu e nevoie să mi se amintească sacrificiile/renunţările vieţii de sportiv (fotbalist) de performanţă, faptul că un sportiv (fotbalist) cîştigă bine cîţiva ani, atît cît durează cariera. Iar apoi… Apoi ce? De ce un fost sportiv ar trebui să trăiască numai din ce a strîns pînă la 25, 35 sau 40 de ani? De ce se presupune că el nu ar fi o persoană aptă să trăiască o viaţă activă în societate şi după ce a luat sfîrşit viaţa de sportiv? De ce ni se pare că eroii arenelor sînt de fapt nişte cetăţeni de rang inferior, incapabili să se adapteze, să se integreze, să se (re)califice? De ce vedem în sportivi doar nişte soldaţi rămaşi fără război ori nişte cai de circ scoşi din manej?

Glasgow Rangers intră în viaţa reală. O dată cu Rangers, şi Dorin Goian. Există drame mai mari pe lumea asta decît să trăieşti cu 18.750 de euro pe lună. Apropo, venitul mediu pe cap de locuitor în România este de 465 de euro pe lună.

Comentarii (34)Adaugă comentariu

eddy (1 comentarii)  •  7 martie 2012, 18:27

Intr-adevar asa e, sportivii sunt si ei oameni, si-asa ecartul intrei ei si oamenii de rand e foarte mare. Un articol interesant.

Gabi (2 comentarii)  •  7 martie 2012, 18:33

Corect.in 2-3 ani acei 18.750 se vor reduce cu inca 75% din pacate …

Fanatic (33 comentarii)  •  7 martie 2012, 18:36

Foarte bun articolul.

Bogdan (1 comentarii)  •  7 martie 2012, 18:37

Bravo ! Moldoveanu cand da de ban si mertan cum sa il mai lase din mana ! Era bine la inceput cand lua 900000 ! Daca are onoare, atasare si intelege situatia clubului alb-albastru poate o sa renunte ! DAR MOLDOVEANU….

Florin (1 comentarii)  •  7 martie 2012, 18:41

In sfarsit primul articol deosebit din presa romaneasca. Cristi esti primul om care spune lucrurilor pe nume. Subscriu 100% celor scrise de tine.

alecss (18 comentarii)  •  7 martie 2012, 18:48

Starurile pop-rock n-au salariu. Nu-s angajati. Da’ in rest ai dreptate. Dupa mai multe articole in care ai batut campii aiurea-n tramvai, vii cu o intrebare buna.”De ce fotbalistii nu se pot recalifica?” Foarte corect. Sunt oameni pe pamantu’ asta, care au fost, spre exemplu, bobinatori,sudori,matriteri,prelucratori prin aschiere,sau mai stiu eu ce,meserii care nu mai au cautare in zilele noastre, si care au fost nevoiti sa se recalifice la 50 de ani. De ce n-ar putea si manelistii astia needucati?…In alta ordine de idei, la Rangers era si o anomalie. De ani de zile,cred ca de vreo 15, se platesc salarii nejustificat de mari unor jucatori cel mult mediocrii.

jiji`s sheepyard (7 comentarii)  •  7 martie 2012, 19:03

Hai sa revenim la sportul amator !

Dorin (6 comentarii)  •  7 martie 2012, 19:20

Cristi,
Stii foarte bine ca punctul tau de vedere e ancorat intr-o gandire ce tine de turma, nu de individ. Faptul ca afirmi ca nu e nu schimba nimic. Ce uiti tu (si altii care sunt de acord cu tine) e faptul ca un contract trebuie onorat. Daca nu poti sa-l onorezi, intri in proces de faliment, care nu inseamna altceva decat un plan de platire a datoriilor si de restructurare a afaceriil respective, care sa o aduca la profitabilitate. Ca orice om liber, Goe are dreptul sa accepte hotararea majoritatii (reducere de salariu de 75%) sau sa plece la un alt club care are nevoie de serviciile lui si poate sa-l plateasca la valoarea lui de piata (care, cu siguranta, e peste 225,000 euro…). Restul a aritmetica populista…

alecss (18 comentarii)  •  7 martie 2012, 19:22

Fac o rectificare referitoare la ce am spus in comentul anterior. Articolele in care spuneam ca ai batut campii, erau cele strict despre sport. Cel despre Dream Theatre e absolut minunat dar, spre rusinea mea, abia acum l-am citit. Probabil ca si pentru ca n-a fost promovat de site-ul gsp. Deh, daca nu era despre Steaua, ce sens avea,nu?

Flaviu (21 comentarii)  •  7 martie 2012, 19:50

Fie vorba intre noi s-a ajuns ca anumiti sportivi (chiar si mediocrii) sa aibe niste venituri absolut aiuritoare…totul in numele zeului numit Publicitate, Rating, Marketing, etc…Explicati-mi mie din punct de vedere logic cum se poate ca un fotbalist semi-analfabet si mediocru ca nivel sa castige de cateva ori mai mult decat sa zicem presedintele grupului Ford sau Renault, om de a carui competenta depinde soarta a sute de mii de angajati directi si a milioane de oameni care sunt angrenati indirect in aceasta industrie.

je (141 comentarii)  •  7 martie 2012, 19:52

Ieri te-am apreciat si contiuni sa o fac; dar trebuie sa te si critic.
Numai in Ro se discuta si ne intereseaza cat castiga ceilalti; mai mult, mai si comentam si ne dam cu parerea.
Emit si eu, asa ca tine, o parere subiectiva: tu nu ai salariul la gsp prea mare in comparatie cu …o pensie a unui batrane care a lucrat la CAP?!!
Cam mult, nu-i asa?

maistor kokir (76 comentarii)  •  7 martie 2012, 20:05

matale cand ai urcusuri sau coborasuri in viata ,nu cred ca te gandesti la cat de bine o duc altii ,respectiv cat de rau o duc altii… chestia asta cu banii, si felul cum te simti daca ii ai sau nu ii ai …o stii doar daca o traiesti tu …din afara daca iti dai cu pararea nu poti sa fi decat ridicol ca matale …

sofron (1 comentarii)  •  7 martie 2012, 20:11

Ce nu as da eu sa castig 465 euro :))) ma intreb oare la cine se referea 🙂

Ady (19 comentarii)  •  7 martie 2012, 20:11

Bai frati romani, unde traiti mai? Adica vine la tine patronul si-ti spune ca ti se reduce salariul tau de 1000 pana la nivelul salariului mediu pe economie si tu accepti si ramai pentru ca ai contract? Nu va mai legati de cifre, alea sunt aleatorii, principiul de baza, total nerespectat si neaparat de lege in Romania, este ca un contract semnat trebuie respectat cu drepturi si obligatii de ambele parti. De ce nu scrie autorul ca poate fotbalistul plecat in Scotia trebuie sa renunte la as vedea familia in fiecare seara, la a servi o bere cu prietenii in fiecare zi sau multe altele, si in compensatie primeste 900000 pe an. Asta ca sa nu mai vorbim despre sacrificiile vietii de sportiv. Apropo, ce facea autorul daca nu exista sportul, ca de scris altceva mai greu. Sau daca ar trebui sa castige la fel ca cei mai tineri din redactie, ca de toti suntem egali pana la urma iar salariul mediu in Romania il cunoastem dupa acest articol. Apropo, nu e cam mare suma aia?

P0k3r (1 comentarii)  •  7 martie 2012, 20:12

Mi s-ar parea justificat articolul in cazul in care Goe s-ar fi plans de situatie. Asa, nu vad de unde pana unde te apuci sa faci calcule despre cat castiga sau cat pierde din contract, despre veniturile sale. Goian mi se pare unul din cei mai buni si profesionisti jucatori romani. Mi se pare ca articolul are o doza de rautate nejustificata.

Vanea Kirilov şi Şatra (2 comentarii)  •  7 martie 2012, 20:17

Un fotbalist bun – dar nu extraordinar – precum Goian, castiga bani seriosi un maxim de 6-7 ani. In cazul particular al lui Goe, la 33-34 de ani e gata, pana pe la 23 a jucat pe maruntis care s-a dus (intre 500 si 1500 de dolari pe luna), iar intre 23 si 26-27 a castigat bani care au intrat, probabil, intr-o casa. Cei 250 de mii de euro inseamna ca, in cinci ani de munca, Goian va pune deoparte banii pe care-i castiga un muncitor mediu.

La un milion de euro, dobanda este intre 1.500 si maxim 2.000 de euro pe luna.

Deci, un fotbalist care strange 2 milioane de euro, are un venit de maxim 4.000 de euro pe luna. Cati dintre fotbalisti ajung, insa, aici? Sub 0.1 % dintre profesionisti.

Diferenta dintre un fotbalist ca Goian si un ziarist ca Geambasu e ca unul dintre ei face o meserie cinstita, iar celalat nu; financiar sunt asemanatori.

Jimi jump (1 comentarii)  •  7 martie 2012, 20:18

Chivu si Mutu sunt mediocrii cu salarii fabuloase !!

Vlad (11 comentarii)  •  7 martie 2012, 20:45

Dar de ce sa traiasca cu un salariu de doar 6 ori mai mare?? cand poate gasi ceva mult mai bun??? Asta e tot capitalism, sa te poti muta oricand la o oferta mai buna

dan (21 comentarii)  •  7 martie 2012, 21:04

Cristi imi pare rau (chiar esti unul din favoritii mei) dar acum dai cu oistea in gard!!! problema e ca un fotbalist ca Goian(peste medie destul de bun ,serios,si-a facut treaba peste tot pe unde a fost profesionist intr-un cuvant) joaca 10 ani sa zicem la un nivel ridicat..ani in care trebuie (ca vrei sau nu vrei sa-si asigure viitorul)..in acelasi timp vad ca Rangers vrea sa faca economii de 1,2 mil pe luna??? asta cu trebuie sa se supuna majoritatii nu prea tine..e liber sa plece si fii sigur ca daca va primii sub 600 mii pe an va pleca..si nu numai el capitanul Steven Davis 1.8mil pe an a declarat ca e dispus sa renunte la 1/3 nu 75%..altii ca Bucanegra (e american astia sunt mai pragmatici) nu prea vrea sa renunte la nici un euro din cei 750 mii pe care ii incaseaza..sau sa primeasca 1/2 si sa plece liber..si ai sa vezi asta va fii solutia vor primii 1/2 din contracte si vor pleca liberi..vin copii de la juniori si rangers va fii prin coada clasamentului…pana vine unul cu bani..dar de unde am plecat ..sincer ce te intereseaza pe tine nivelul de trai al familiei Goian??? de ii faci socoteli peste socoteli…

sorry’n (14 comentarii)  •  7 martie 2012, 22:35

corect articolul….bravo cristi…..totusi as fi vrut sa vad ma i multa incisivitate….mai multa rautate creativa……am facut sport 20 de ani…sport de performanta….am facut numai din pasiune,cu sufletul si inima…..banii ce ii primeam ne ajungeau atat cat sa supravietuim….am terminat dupa varsta de 30 de ani si ne-am apucat fiecare de cate o meserie….coaste rupte,clavicula..fracturi de degete,picioare….totul din pasiune…..baietii astia..goian,sau egal care altii…au alte probleme….trist.

sorry’n (14 comentarii)  •  7 martie 2012, 22:36

bravo cristi…bravo

Maniero (9 comentarii)  •  7 martie 2012, 23:21

E absurd sa vorbim de cifre absolute, sau relationate la venitul mediu. Aici e vorba de reducerea salariului unui angajat cu 75%. Cine naiba ar accepta asa ceva? Dvs, domnule Geambasu, ati accepta?

Q (9 comentarii)  •  7 martie 2012, 23:49

Bogdane, ce daca e moldovean ? Daca era timisorean era altfel ? Sau daca era spaniol sau american sau chiar scotian ? Vrei sa afli problema adevarata de la Rangers ? Nu o cauta in salariile lui Goian, Mo Edu, Davies sau Sone Aluko – astia au fost profesionisti si si-au facut datoria. Problema se afla in managementul dezastruos de pana acum, a lipsei de transparenta, intr-o anume rigiditate in transferuri generata de o meteahna veche si anume incarcatura sectariana (catolicii in general ne-agreati) . Inca ceva, stiati ca Rangers are un lot urias, in care 2/3 nu fac nimic in afara de antrenamentele obisnuite, care nu-s in vreun fel complexe sau istovitoare ca in alte campionate. Ei bine armata asta care se complace pe salariu ne-oferind nimic la schimb toaca banii degeaba. Titularii sunt afectati de lipsa de decizie a Administratorului delegat de HMRC de a nu da pe nimeni afara. Pai decat sa taie salariile titularilor, sau macar a lotului de baza. mai bine se pleca de la alungarea celor absolut inutili, iar celor care jucau meci de meci li se cerea parerea despre un -10% acolo. Intradevar, salariul in valoarea sa absoluta este urias comparativ cu joburi inalt calificate din zona Glasgow; ex in inginerie, se cer minim 10-15 ani de experienta, si abia se ofera 35-40000£/an, iar pentru a ajunge acolo inveti pe branci o viata. Dar asta nu e treaba mea sau a altora, nu i-a obligat nimeni sa semneze contractul lui Goian, ei au oferit atat, el a fost de acord, iar un contract TREBUIE respectat de AMBELE parti. Asta e punctul de plecare domnule Geambasu.
PS : o componenta a dezastrului, este cumva neglijata de toata lumea – managerul McCoist, a carui incompetenta e trecuta cu vederea. Desi este un tip extrem de devotat clubului, a reusit sa piarda tot ce se putea pierde, si am dubii ca vor fi in stare sa tina si de locul 2, ultima infrangere cu Hearts aratand slabiciuni grave. Echipa nu are practic nici un atacant veritabil, dupa plecarea lui Jelavic, restul fiind accidentati sau imprumutati absolut de neinteles, intr-un moment in care era mare nevoie. Se joaca dupa ureche iar sefii clubului nu vor sa ia nici o masura – poate doar demisia sa schimbe ceva. Asta e felul de a actiona aici, sau ma rog asta era pana acum. Ramane de vazut ce va urma, dl. Craig Whyte fiind tot mai aproape de a fi demascat si de aflarea adevaratelor sale intentii : un tun in stil scotian. Echipa este enorm de iubita, am simtit asta pe Ibrox sambata, un atasament cum rar vezi, iubirea fanilor arde altfel de cand clubul are dificultati…salutari din Glasgow si lasati-l pe Goian in pace. Eu as intreba altceva : pentru ce ia Chivu 4 milioane la Inter, caci fotbalul sau este o amintire frumoasa si atat.

motanul incaltat (455 comentarii)  •  8 martie 2012, 2:02

Pe vremea cind juca la Chicago Bulls ,Michael Jordan,avea de vreo 3 ori mai mult decit,urmatorul din echipa aia de vis….Un comentator sportiv american,declara ca salariile din basket sunt astronomice,dar ca Michael Jordan isi merita toti banii…Ce vreau sa zic este ca daca esti fotbalist ai dreptul sa cistigi nelimitat.Daca esti FOTBALIST.Aici intra Messi,Ronaldo,Forlan si inca citeva zeci.Dar o panarama gen Goian sa taca din gura.Eu l-as plati doar cu salariu mediu din Scotia.Daca nu-i convine sa vina sa joace la Concordia Chiajna….Capitalismul adevarat asta inseamna…De valoros ce este ,a fost dat afara de Palermo.Palermo-nu Juve,nu Milan,nici macar Udinese.

george (2 comentarii)  •  8 martie 2012, 5:01

Daca acest club a ajuns sa aiba o datorie de 90 milioane de euro inseamna ca salariile sunt prea mari si organigrama e prea incarcata. E simplu, cheltuie mai mult decat produce asa ca nu poate rezista, trebui sa reduca salariile si sa mai scape de personal. Daca nu-i convine cuiva ala e liber sa plece desi nu cred ca smai plateasca cimeva salariul de la steaua

george (2 comentarii)  •  8 martie 2012, 5:23

rectific , nu cred ca-i mai plateste nici un club 900000 de mii an salariul lui Goian

Razvan (5 comentarii)  •  8 martie 2012, 5:38

Cristi ma alatur corului de „te-am apreciat meu dar de data asta ai comis-o”. Nici macar nu-l simpatizez pe
Goian dar sincer rationamentul si argumentatia ta sunt total aiurea. Ce sa mai spuneam de slariile din sportul nord-american. Iar asta cu traditia…..pai de ce sa sufar eu Dorin Goian o reducere de salariu sa salvez un club istoric de la faliment. Daca e asa importanta traditia sa dea fiecare suporter, din aia cu 3000 pe luna cate 10 pounds si la un milion de suporteri worldwide se aduna.

caine rosu 18 (49 comentarii)  •  8 martie 2012, 10:24

Foarte interesanta abordare a unui subiect important! Felicitari!

victor (2 comentarii)  •  8 martie 2012, 10:57

bine spus….si la obiect!

Ionut (10 comentarii)  •  8 martie 2012, 12:14

@Ady…mai aveam putin si imi dadeau lacrimile la comentariul tau….fotbalistii renunta la sa-si vada familia seara, renunta sa iasa la bere cu prietenii….nu te supara, le pune cineva pistolul la tampla sa se transfere afara? unde, cea mai mare `nenorocire` este ca mai si castiga intr-o luna mai mult decat castiga 99% din romani poate in cativa ani…bravo lor, tot respectul pt ceea ce fac, sa castige de 25 de ori mai mult decat castiga acum, dar hai sa nu ii transformam in victime….fac doar ceea ce le place si ceea ce si-au dorit…cat despre Goian, tot respectul pt el ca om si ca jucator si sper sa prinda un transfer bun

Asm (16 comentarii)  •  8 martie 2012, 12:45

Un lucru la care renunti fiind sportiv de performanta este sansa la o educatie. Ajungi un om la 35 de ani, cu o familie, o suma mare de bani stransa, dar doar 8 clase. Cam asta e marele sacrificiu si cauza adaptarii mai dificile dupa ce au terminat-o cu sportul – ar trebui luat si asta in considerare la judecarea articolului.

Zack (10 comentarii)  •  8 martie 2012, 15:22

Din nou uni pierd notiunea de ,,CONTRACT” unde unul se ofera altuia care cumpara. Cind semnezei un Contract, el devine problema celui care te plateste. Trebuie sa intelege-ti ca fiecare trebuie sa-si negocieze salarul, care apoi trebuie respectat, iar daca un club isi face un buget pe care nu-l poate onora devine un club neserios care va avea probleme mari in viitor.
Leeds United a dat faliment si nu se rica de peste 10 anii desi era intre prime 4 cluburi din Anglia.
Suma care se discuta 90 de milioane, este un nimic, insa domnii scotieni sunt putin prea zgirciti.
Respectati fotbalistii, fiecare este platit cit merita si nu-l mai comparati cu salarile voastre ca sunteti penibili. Nu este nimic de comparat. Romani au salari jignitoare pentru fotbalul de astazi insa sigur nu valoreaza mai mult caci de aceia acepta aceste salari. In rest, la, la, la, caci salariul lui NU ESTE PROBLEMA NOASTRA iar daca acepti un salarul mic, ESTE CORECT SA JOCI LA MAXIMUL POSIBIL, va fi singura ta sansa sa capeti altul mai mare.

fanu (5 comentarii)  •  8 martie 2012, 17:44

http://www.fcvictoriahateg.com/noutati/78-campionat-minifotbal-cupa-qvictoriaq-editia-a-ii-a-2401-03022012

Va aduc la cunostinta un exemplu de autoritati care isi bat joc de oameni care iubesc fotbalul. Stiu ca nu are legatura cu articolul dumneavoastra dar doar astfel poate il luati in seama si cei care iubesc fotbalul vor fi sprijiniti iar cei care isi bat joc de el vor fi aratati spre rusinea lor.

Numai bine!

Bogdan (2 comentarii)  •  8 martie 2012, 22:10

Cristi Tănase mijlocaş central a fost o tentativă eşuată a lui Ilie Stan de a avea pe teren cît mai mulţi jucători ofensivi. Chiar dacă a evoluat împotriva ultimei clasate în Liga 1, Dodel a fost lamentabil în această poziţie, lucru ce l-a determinat şi pe Gigi Becali să anunţe că „nu voi mai permite niciodată ca Tănase să joace mijlocaş central”.
De ce nu s-a impus „decarul” Stelei în centrul terenului, deşi în acest sezon a dovedit că e în formă? O comparaţie a cifrelor sale de la Mioveni cu parametrii de joc ai lui Cătălin Munteanu din partida Dinamo – Gaz Metan 2-0 demonstrează clar că Tănase e departe de ceea ce ar trebui să fie un mijlocaş centra

Comentează