Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Loţi, filozoful bunăstării

Pe omul de fotbal să nu îl întrebi de criză. El nu ştie ce este aceea criza.

Lui Loţi Boloni îi plac lucrurile simple. Mai demult, în epoca portugheză, fado-ul. Acum se dă în vînt după vinete şi dovlecei. La […]

joi, 18 august 2011, 12:35

Pe omul de fotbal să nu îl întrebi de criză. El nu ştie ce este aceea criza.

Lui Loţi Boloni îi plac lucrurile simple. Mai demult, în epoca portugheză, fado-ul. Acum se dă în vînt după vinete şi dovlecei. La o masă simplă, pe malul mării. Lui Loţi îi plac şi banii. Alt lucru simplu, dar mai greu de obţinut. Aşa a fost toată viaţa. Banii. Obţinuţi prin muncă serioasă şi aplicată, cu dăruire profesională. Cîştigă peste 600.000 de euro pe sezon în Grecia, ceea ce pe timp de criză este un mic record. În Grecia criza ar trebui să se simtă şi în buchetul vinului din care soarbe alene Loţi. Dar antrenorul român de şcoală franceză nu o simte. Criza. Nu vrea să o simtă. A auzit că în Salonic au avut loc nişte demonstraţii, că taximetriştii au intrat în grevă, dar pe el nu îl afectează. Treaba asta nu o ghicesc, i-a mărturisit-o colegului meu Viorel Tudorache chiar Boloni în timpul interviului. Salonic, vară, criză, fotbal la 40 de grade.

La 58 de ani, Loţi Boloni mănîncă ceva mai mult şi aleargă ceva mai puţin. A rămas acelaşi personaj interesant. Reţinut în gesturi, cumpătat în exprimare. Atrăgător şi într-o oarecare măsură fascinant. Este genul de om simpatic prin antipatia pe care o propune interlocutorului. Nu îşi pune sufletul pe tavă şi ai senzaţia că tot ce spune e filtrat cu atenţie. Ca antrenamentele lui faimoase. Ca radiografiile, nu dentare, pe care le face fotbalului românesc, jucătorilor lui exponenţiali. Operează fără anestezie, întreabă cine e, de fapt, Tamaş, ne sugerează că il capitano Chivu se cam alintă, lui Mutu îi propune un exerciţiu de demnitate. Peste toate, Loţi rămîne un om de fotbal.

Iar pe oamenii de fotbal nu prea îi interesează ce se întîmplă în jurul lor. Lor le plac lucrurile simple. Banii, confortul, bunăstarea. Aici, Boloni seamănă cu Mircea Sandu, cu Mitică Dragomir, cu Gigi Becali. Nu o ştie, nu i-ar plăcea să o afle, dar aşa se întîmplă. Omul de fotbal este o specie aparte, guvernată de un egoism atroce. El nu concepe să trăiască mai prost, chiar dacă lumea din jurul lui se prăbuşeşte. Şi se prăbuşeşte, cel puţin în Grecia asta e situaţia. Manifestaţiile, grevele, tensiunile sociale nu sînt pentru ei, oamenii de fotbal. Implicarea în viaţa cetăţii, o glumă! Sărăcia este o boală contagioasă împotriva căreia au ridicat în zid şi se feresc de ea ca de lepră.

Ceilalţi, spectatorii adică, sînt buni şi ei. Suporterii, greviştii din timpul zilei, cumpără bilete, plătesc abonamente TV. Dau bani ca oamenii de fotbal să fie liniştiţi. Plătesc ca oamenii de fotbal să nu simtă criza. Şi nu o simt. Filozofează despre împlinire profesională în patria lui Platon şi Aristotel.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

b (6 comentarii)  •  18 august 2011, 13:00

Cam dur articolul si nu inteleg de ce? Ce v-a motivat sa-l scrieti?
Cand „oamenii” nostri de fotbal de improsca cu laturi unii pe altii, nu remarc astfel de atacuri acide la adresa lor.
Dar iata unul la adresa lui Boloni. Cu ce ne-a(va) gresit?

s. alin (13 comentarii)  •  18 august 2011, 13:24

Loti Boloni este un antrenor respectabil, cumpatat care isi cunoaste valoarea, chiar daca a incercat sa epateze sustinand ca intre el si Murinho nu e nici o diferenta, probabil ii este greu sa recunoasca, altfel m-ar dezamagi pentru ca ar insemna exact opusul a ceea ce am afirmat mai sus. Este un antrenor caruia nu-i lipseste curajul de a spune lucurilor pe nume si care stie sa aleaga ce este mai bun pentru el si familia sa, bravo lui!

Silviu (2 comentarii)  •  18 august 2011, 13:36

„Plătesc ca oamenii de fotbal să nu simtă criza”.

Pentru un moment am crezut ca vei evita sa spui asta si te vei purta cu manusi (nu de box).

Botizan Ionut (3 comentarii)  •  18 august 2011, 13:36

Nu se poate compara situatia din Grecia cu cea din Romania , am fost in Grecia acum o luna am trecut si prin Salonic si un taximetrist ( apropo greva lor nu are ca motiv saracia , ci licentierea taxiurilor) fan PAOK mi-a spus ca Boloni e un super antrenor ( era dupa turul de la Valerenga).. In Grecia se castiga de 3-4 ori mai bine decat la noi in conditiile in care preturile sunt doar cu 20-50 % mai mari , nu se plange nimeni de salariul lui Boloni , si gresesti daca il compari cu Sandu sau Dragomir , Adailton , Deac sau Costea care castiga bine in Romania raportat la salariile noastre
Si despre Grecia nu e chiar asa rea situatia cum o vedem noi , ei protesteaza dupa-masa dupa munca sau seara ( cei care nu merg sa se distreze in cluburi) , la noi e mai mare saracia dar nu se intampla nimic

cris (22 comentarii)  •  18 august 2011, 13:38

Am fost in Grecia luna asta si m-am plimbat ceva pe acolo. Criza e mai degraba in media decat pe strada, 90% din grecii obisnuiti o resimt la fel de putin ca Boloni.

caine rosu 18 (49 comentarii)  •  18 august 2011, 13:43

BINEEE! In sfarsit, un articol in care esti acid doar cat trebuie si atingi finut aspecte importante. Tot asa!

pawn (33 comentarii)  •  18 august 2011, 13:45

ha, ha! un articol mai crud si mai adevarat ca asta n-am citit de mult. poate ne trezeste din narcoza asta fotbalistica in care traim pentru ca altii sa…traiasca bine. si nu e vorba numai de fotbal.
dar la un neam de sclavi carora le place fuga de realitate cum sunt romanii…

BlaBLa (1 comentarii)  •  18 august 2011, 13:56

Am venit de 3 saptamani din Grecia si cu toata „criza” lor e de 100 de ori mai bine ca in Romania. In statiuni e absolut perfect. In salonic intr-adevar erau unele magazine inchise, in rest lumea este foarte relaxata.

crisan dan (1 comentarii)  •  18 august 2011, 13:57

se pare ca remarcile lui boloni au deranjat. cred ca este un articol ” la comanda”.

Marius (5 comentarii)  •  18 august 2011, 13:58

Un articol la comanda. Adevarul deranjeaza ,,oamenii,, nostri de fotbal.
Boloni le-a pus degetul pe rana. Simplu si clar.
Pana la urma cine sunt betivii pe care voi ii numiti ,,nationala,,?
Pe cine reprezinta ei?
Joaca la mari echipe? Castiga super-campionate?
Mutu un betiv si un drogat. Tamas betiv notoriu pana acolo ca a pierdut avionul spre USA. Sapunaru s-a dat jos beat din avionul nationalei.
Despre ce vorbim aici?
Credeti ca Boloni nu putea veni in Romania chiar pe un salariu mai mic? Venea dar avea un proiect la fel de mic. Vena la Steaua sa-i faca Gigi echipa?
Voi sunteti la fel ca ei, niste amatori care traiesc pe gloria de altadata. Acum am ajuns la nivelul lui San MArino. Si fotbalul si presa …. si totul.

Da-i inainte cu critica la Boloni. Chiar merita saracul. El ce traieste pe banii fraierilor si nu constientizeaza ce ,,perle,, avem la nationala.

john (1 comentarii)  •  18 august 2011, 14:08

un articolo scris prin prisma unei persoane invidioase (la fel ca majoritatea romanilor) pe cineva care a vrut si reusit in viata prin inteligenta, ambitie si ca drept urmare au venit si rezultatele muncii ( printre care si banii). Articolul a devenit interesant de fapt aratand mentalitatea nu a lui Boloni ci a ziaristului

asd (2 comentarii)  •  18 august 2011, 14:09

Bun articol, poate trebuia sa fie mai generic. Lumea il percepe ca un atac asupra lui Boloni, dar el este doar un exemplu de om inteligent din fotbal.

dan (28 comentarii)  •  18 august 2011, 14:26

Cam populist articolul si cred ca si putin ipocrit. Toata lumea (inclusiv tu Cristi) doreste sa castige cat mai bine. Ideea e prin ce mijloace ajunci sa castigi bine. Daca o meriti nu vad nicio problema

Valics Lehel (1 comentarii)  •  18 august 2011, 14:27

Imi place cand vad ca oamenii nu au uitat de Boloni si ce fel de om este, contrar celor spuse de Gigi sau compania.
Sunt muresean si ca si oricine din acest oras, ne mandrim cu el.
Comparatia intre Boloni si Dragomir, Sandu etc m-i se pare deplasata, Boloni si-a castigat prin prestigiu si faima numele si banii pe cand cei amintiti in articol, hmmm, ma indoiesc ca ar fi la fel de corecti si cinstiti.
Sa nu uitam ca Boloni stie sa descopere talente, stie sa conduca o echipa, sa o aduca la un nivel la care asteptarile lui de la echipa sa fie la inaltime.
Poate comentariul ca ar fi la fel de bun ca si Murinho, e putin deplasat, dar oamenii mai si imbraca in frumos … poate a zis, dar chiar daca a zis, nu poate fi condamnat pentru acest gest, la fond si la urma urmei, chiar a descoperit jucatori buni, a adus echipe slabute sa castige campionate si nu au avut banii pe care Murinho le are la o echipa.
Din punctul meu de vedere recunosc cativa antrenori romani de valoare, Lucescu, Boloni, Olaroiu, Petrescu si de ce nu, Luce junior cred ca e bun.

Jan (8 comentarii)  •  18 august 2011, 14:27

Cat se poate de corect articolul! Desi isi impacheteaza foarte frumos gesturile este un antrenor ahtiat dupa bani si atat. Credeti ca exageraza ca a exagerat autorul editorialului? Eu zic ca nu…hai sa ne aducem aminte de cateva episoade in care a parasit echipe sau a incalcat promisiuni de a ajunge la o echipa excact din cauza banilor, sume considerabile care i se pareau prea mici pentru „marele antrenor” si bun patriot.
1. Echipa nationala
2. Rapidul
3…si asta-i dovedeste cel mai tare caracterul, echipa lui de sufletel…Steluta. Dupa ce l-a tavalit de n-a mai putut ciobanu, ar fi acceptat sa fie antrenor dar nu s-au inteles la bani.

PALCSI61 (1 comentarii)  •  18 august 2011, 14:35

UN OM INTELIGENT,TOBA DE FOTBAL DE CARE DE MULTE ORI VREM SA UITAM….EL ESTE,TOTUSI-CHIAR SI IN INIMILE NOASTRE,CU BUNE SI RELE!!!!!!!MARE DOMN-MARE CARACTER!!!!!!!!

uapxela (38 comentarii)  •  18 august 2011, 14:39

poate nu am inteles eu subtilitatile articolului,dar de ce un antrenor de fotbal ar trebui sa fie ingrijorat de greva taximetristilor?daca bea un vin mai ieftin le rezolva o cat de mica parte din probleme sau ?

K. Marx (3 comentarii)  •  18 august 2011, 14:44

Mda,un articol din ciclul bolsevic „hai sa dam in cap oamenilor cu bani”. Vai, dar cum poate Boloni sa castige atati bani si sa fie atat de relaxat in Salonic cand grecii (saracii de ei!) o duc atat de rau (fals!).

Boloni86 (6 comentarii)  •  18 august 2011, 14:46

Il cunosc personal pe Laci.Vreau doar sa spun ca economia de piata nu l-au schimbat deloc.Acum la 58 de ani este la fel ca la 20 ani.

ionut G (2 comentarii)  •  18 august 2011, 14:47

Acelasi articol ar putea fi valabil pentru 50% +1 din populatia Romaniei asa ca, nu prea avem de ce sa ne suparam. Astia suntem si nu l-as exlude nici pe autorul articolului nici pe mine. De fapt nu stiu daca e un lucru atat de rau.

Razvan (5 comentarii)  •  18 august 2011, 14:53

E perfect articolul….ca de obicei Geambasu e baiat finut si nu spune direct despre gestul deplorabil de a trada nationala in plina campanie de calificare pentru bani.

macarone (21 comentarii)  •  18 august 2011, 14:57

Chiar nu inteleg cum mai poate fi bagat in seama acest personaj dupa ce a tradat nationala Romaniei in 2001 si a fugit mai rau ca ultimul mercenar la ….Lisabona !!!…si dupa toate astea ne mai da si le mai da si altor fotbalisti ….LECTII DE MORALITATE !!!..Boloni a fost toata viata doar un….oportunist si asa va ramane toata viata lui !…La fel cum a fost roman , maghiar sau francez in functie de….INTERESE !!!

fasf (1 comentarii)  •  18 august 2011, 15:00

ma mir ca n`ai dat ca exemplu donatiile lui becali

Botizan Ionut (3 comentarii)  •  18 august 2011, 15:08

@Jan gandeste inainte sa tastezi , tu daca ai fii mecanic auto si ai lucra la Dacia (ca un bun patriot) si ai avea o oferta de la Volvo sa zicem pe bani mult mai multi nu ai merge ? Patriotule … ca nu a mers la Rapid sau Steaua foarte bine Copos e zgarcit iar ciobanul nu are minte
Despre salariul lui in Grecia nu are rost sa comentam credeti ca antrenorul lui Aek castiga 100 de mii pe an ?
Ca merge dupa bani iar nu are rost sa comentam , v-ati gasit sa scrieti despre Boloni , dar Olaroiu e patriot ca face atatia bani la arabi si nu a venit la Steaua ? Sau M Lucescu ca nu vine la Dinamo ? castiga 3 milioane intr-o tara cu locuitori chiar saraci , mai saraci decat noi …

amator (1 comentarii)  •  18 august 2011, 15:23

daca va fi un cutremur in Tara de foc, apare un jurnalist care se intreaba care e impactul acestui eveniment in Ro….tara aia e in criza de cind m-am nascut eu si va mai fi vreo citeva sute de ani….ce ar trebui sa faca Boloni, sa imprastie bunastarea lui la greci sau ro…

uite ca asa a aparut comunismul pe timpul crizelor cind oameni de bine s-au gindit ca traiesc intr-un sistem nedrept si s-au hotarit sa faca altul….

bravo geambasu

Freddy RE (8 comentarii)  •  18 august 2011, 15:37

Bun articol!
Felicitari!

cezar prusac (25 comentarii)  •  18 august 2011, 16:04

destul de acid articolul dar in acelasi timp foarte adevarat in ceea ce priveste partea financiara … dar cam atat.

sorin (141 comentarii)  •  18 august 2011, 16:13

Cristi te citesc si te apreciez foarte mult, insa, de data aceasta, nu pot fi de acord cu tine pt ca ai scris: ” Lor le plac lucrurile simple. Banii, confortul, bunăstarea. Aici, Boloni seamănă cu Mircea Sandu, cu Mitică Dragomir, cu Gigi Becali. Nu o ştie, nu i-ar plăcea să o afle, dar aşa se întîmplă. Omul de fotbal este o specie aparte, guvernată de un egoism atroce….”
Sa le laum pe rand.
1. Prin anul doi de facultate, ti se spune, la sociologie, in ro, ca nu ai dreptul sa judeci pe nimeni!
2. Nu poti sa il compari pe Boloni cu Mitica si Gigi numai ca ii plac banii! Tie nu iti plac?
3. De acord cu prima parte a articolului, dar la sfarsit ai dat cu „mucii-n fasole” (daca cunosti expresia).
Pacat. De tine, de Boloni, de noi…

Lucius Scevola (2 comentarii)  •  18 august 2011, 16:18

Banii – sau probabil invers, saracia? – i-au dereglat pe romani. In momentul in care se face pe net reclama la ceva, in afara main stream, se arata fotografia unui teanc de bani sau caramizi de dolari etc. De la machedoni in general la Jiji Becali in special si de aici pe sticla, zilnic, repetat pina la obsesie: money, money, money! Un popor ramas in urma, uitat de lume, singur in manelismul sau ca un trib indigen din bazinul Amazonului.

ce lume! (6 comentarii)  •  18 august 2011, 16:41

Astept un articol despre meseria de jurnalist: cum e sa o duci binisor exploatand incultura unora, pentru ca apoi sa exclami nemultumit: ” daca asta se cere!”
Articolul asta nu e despre Boloni, e despre oameni in general, despre romani in special. O autoironie. Bravo, reusit articol!

Danciu (13 comentarii)  •  18 august 2011, 16:57

Bine si? Care-i noutatea? Stiam toate astea despre Boloni, de multi ani.

mda (1 comentarii)  •  18 august 2011, 16:57

Bine mai. Si daca este stai putin si te gandesti? Oare nu are dreptate? Sau tu aici ai filosofat despre filosofare? Trebuie ceva facut la nationala, ceva ce nu este in sarcina lui Piturca. Trebuie luate niste masuri, sau tu astepti un scandal, ca sa se vanda mai bine ziarul si sa puteti comenta de inca un fum de-al lui Mutu? Nu este prima data cand se intampla asa ceva, si probabil ca daca jucatorii nationalei primesc bani daca se califica nationala la euro sau mondiale, poate ca ar trebui sa plateasca si ceva amenzi pentru astfel de escapade. Mutu e recidivist, si la faza asta. Si daca a ales sa se duca ca antrenor acolo, asta e. A ales banii, pentru ca poate ca isi dadea seama ca aici era greu sa faca ceva, si ar fi fost mai rau pentru el si un esec la nationala. A venit Piturca, un alt filosof, cu un discurs ceva mai rudimentar.
Asta e, daca nu joaca Mutu, Chivu, Tamas, Radoi si alte pseudovedete nu cred ca pierdem mare lucru. Intra altii mai putin infumurati si fumati…

Wikipedia (3 comentarii)  •  18 august 2011, 21:50

D-ul Geambasu,

Sunt dezamagit de articolul dumneavoastra din mai multe puncte de vedere.
Primul este ca il puneti pe Boloni pe acelasi plan cu niste scursuri ale fotbalului. E ca si cum v-as asemana cu un criminal in serie, pentru ca dupa parerea mea la ambii va plac masinile sport (ca sa dau un exmplu aleator). Boloni a facut bani prin munca si seriozitate. Restul prin mijloace nu prea ortodoxe.
Al doilea punct este ca va credeam ca nu sunteti atat de „roman” pe cat va autodescrieti in acest articol: de ce unii sa faca multi bani (prin munca)? Pai noi suntem mai fraieri? Atata timp cat cineva ii ofera acel salariu, nu este vina lui deloc ca, castiga bine.
Al treilea este legat tot de „romanisme”. Nu e treaba nimanui cati bani face Boloni sau altcineva, atata timp cat ii face cinstit si prin munca. Asta cu faptul ca unii o duc rau si altii ff bine, e citat din Karl Marx. Si ati vazut unde duce o astfel de gandire.
Si ultima chestie e legata de faptul, ca nu v-am vazut nici o data atat de acid si dur la faptul ca Jiji/Sandu/Dragomir/etc au o groaza de bani cand romanii nu o duc prea bine. De ce oare? Ca sa nu mai zic cum i-au castigat toti, ca daca ii iei la bani marunti toti o sa declare ca au o matusa Tamara.
Inchei prin a spune inca o data ca acest articol este o mare dezamagire pentru mine.

stoler (3 comentarii)  •  18 august 2011, 22:51

Ceilalţi, spectatorii adică, sînt buni şi ei. Suporterii, greviştii din timpul zilei, cumpără bilete, plătesc abonamente TV. Dau bani ca oamenii de fotbal să fie liniştiţi. Plătesc ca oamenii de fotbal să nu simtă criza. Şi nu o simt. ….Tu sint sigur ca o simti …crede-ma ca sint reporteri care cistiga 600.000 euro pe an dar nu de nivelul tau…dar exista… vorbesc , scriu la fel ca tine sau aproape…

jos_cenzura (66 comentarii)  •  18 august 2011, 23:11

oricum Loti munceste de 600.000 de ori mai mult decat grecul de rand, deci el ramane cu salariul, iar grecii de rand cu crizele de nervi si milogeala si tanguila prin pietele oraselor…

Achilu (1 comentarii)  •  18 august 2011, 23:25

Un „articol” despre domnul G, un personaj fictiv din presa sportiva.

Domnul G scrie pentru un ziar de sport din Romania.
Cand merge in Grecia bea vin ieftin, traieste la acelasi nivel ca grecii, ba mai si participa la manifestatii.
Acelasi principiu il aplica si in Romania.
Cand un fost manifestatii in Romania a participat la cel putin 50% din ele (mai ales la cea a taximetristilor).
Domnul G castiga mai bine decat 70% din romani, dar a cerut micsorarea salariului, e nedrept fata de ceilalt conationali spune el.
Si, in plus, domnul G tot din banii celor care intretin fotbalul traieste.
Citind acest articol ma gandesc ca domnul G poate lucra si voluntar, daca se mai „produc” articole extrem de interesante si coerente.
Si nu in ultimul rand, domnul G e la fel ca si conducatorii si patronii de fotbal dorest bani, confort si bunastare (dar incearca sa se schimbe).

Radu C. (17 comentarii)  •  18 august 2011, 23:26

Mie nu imi place Ladislau Boloni din 2-3 motive, pe care nu vreau sa le enumar. Nu il cunosc personal, dar pur si simplu nu imi place. E dreptul meu sa aleg ce sa imi placa sau nu. Insa nu am nimic cu el ca are un salariu de 600.000 euro intr-o tara lovita de criza. Nu am nimic cu el pentru ca isi negociaza salariul la sange si nu renunta la niciun cent. Pana la urma e munca lui si daca el considera ca trebuie remunerata cu o certa suma, atunci e indreptatit sa ceara. Daca sunt altii care ii dau, i-au dat si ii vor mai da atat cat va considera el ca merita pentru ca isi face meseria de antrenor, inseamna ca totusi stie ce face si e apreciat!
Pe scurt, omul munceste cinstit. Cred ca stie sa isi evalueze bine calitatile incat sa ceara un salariu pe care il merita.
Articolul mi se pare scris de Lupul Moralist, proaspat angajat la Libertatea. Pentru ca atata timp cat muncesti si respecti ceea ce faci, si mai ales daca o faci bine, poti castiga toti banii din lume. Nimeni nu are dreptul sa iti reproseze ceva, indiferent ca o face doar ca sa isi atinga norma saptamanala de articole scrise sau din alt motiv. Punct!

Razvan (5 comentarii)  •  19 august 2011, 1:52

Sa nu ma inteleaga cineva gresit, eu nu sunt impotriva oportunismului capitalist de a pleca dintr-un loc in altul pt bani, dar daca faci asta nu te mai supara cand cineva ti-o spune verde in fata si mai mult, nu mai da lectii de patriotism si de iubire a echipei nationale.

nelu (6 comentarii)  •  19 august 2011, 9:26

Si totusi,Geambasule ce-ai vrut sa scoti in evidenta?In toata lumea,in toate domeniile suntem noi cei mutti care platim si privilegiatii,cei mai putini,care primesc.Macar Loti Boloni face toutusi ceva!! pe cand altii… N-ai spus nimic nou si pentru acest articol nu ti-as da nici un ban.

Regiunea Centru (3 comentarii)  •  19 august 2011, 9:35

Oricum, este un antrenor foarte bun

Stando (4 comentarii)  •  19 august 2011, 11:32

Boloni e totusi altceva decit Jiji, Nasu sau Corleone. Asta a facut banii afara, printre strainii care i-au apreciat munca. Astialalti au FURAT in Romania, de la romani, intr-un fel sau altul. Boloni plateste impozite tarii de adoptie, Franta. Smecherii de Dambovita nu platesc nimanui, ei sunt mai presus de lege. Mai poti sa-i asemeni ?

Comentează