Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Unde e căpitanul de altădată?

Mii de mesaje cotropesc diverse bloguri şi strigă. Cele raţionale deplîng absenţa lui Dică, blocajul lui Olăroiu, gafele lui Cernea sau visarea lui Cristocea, care a pierdut o minge simplă, de unde a rezultat penaltyul de la golul 2. Cele […]

vineri, 16 februarie 2007, 5:53

Mii de mesaje cotropesc diverse bloguri şi strigă. Cele raţionale deplîng absenţa lui Dică, blocajul lui Olăroiu, gafele lui Cernea sau visarea lui Cristocea, care a pierdut o minge simplă, de unde a rezultat penaltyul de la golul 2. Cele isterice, fie clamează antistelismul gsp (probabil c-ar fi trebuit să scriem pe prima pagină Steaua-Sevilla 2-0, nu 0-2!), fie desfiinţează arbitrajul, ceea ce e de-a dreptul ridicol, după întîmplările din meciul de acasă cu Dinamo Kiev.

Foarte puţini se referă însă la jocul modest, rece, pietonal şi fără consistenţă al lui Mirel Rădoi. Asta nu pare a fi o problemă, sau, oricum, nu la fel de mare ca arbitrajul sau Gazeta. Oameni buni, daţi-vă vălurile jos de pe ochi şi observaţi că după etapa Isokinetik Mirel nu mai e Mirel! Nu mai muşcă, nu mai scrîşneşte, nu mai trage echipa după el. De greşit mai greşea şi înainte de accidentare. De pildă, în tristul meci de la Trondheim a dat autogol şi apoi s-a repezit în faţă, încercînd să repare ce mai era de reparat. Acum parcurge cu pas egal o zonă neutră, undeva între careuri. Cînd are mingea, în loc de zarea renaşterii, caută cu privirea doar cel mai apropiat coechipier.

Comentarii (145)Adaugă comentariu

johnny_a32 (84 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:52

@craca, asta e inca un lucru jalnic in fotbalul nostru: in loc sa copie ce au vazut afara, se copie intre ei.

tzutzu (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:53

De acord, Radoi a jucat slab aseara.. Dar a fost in nota echipei.. Lumea se asteapta de la el sa traga echipa in sus e adevarat.. dar nici in jos nu a tras-o..
Pt. ca mai jos de atat nu se putea.. Sincer in repriza a doua, aveam la un moment dat senzatia ca daca poarta spaniolilor era pe toata latimea careului de 6 metri tot n-am fi reusit sa dam gol..
Si daca e vorba de Radoi, totusi el a reusit singura deviere luminoasa din toata repriza, lasandu-l pe Badea singur, dar acesta nu a profitat..
Eu sunt convins ca Radoi va redeveni jucatorul determinant.. E nevoie de timp si rodaj in formula actuala..
De fapt victoria spaniolilor aici s-a construit.. pe diferenta de tonus competitional.. truism e adevarat, dar totusi n-ar trebui sa fim atat de acizi cu Radoi sau cu Olaroiu..
Olaroiu imi lasa impresia unui bucatar pus sa faca un tort fara sa aiba blatul.. Treaba nu se leaga.. Indiferent cate formule ar incerca, ofensive, defensive, ultraofensive, jucatorii sunt aceeasi.. Se vede tocmai de la Sevilla ca avem nevoie de un mijlocas creativ, mingicar care sa-si faca preluare spre poarta adversa si nu a noastra, si de la care mingea sa plece in sus, nu in lateral sau in spate..
Asa ca Meme, vezi cum faci de reusesti sa bagi adanc mana in buzunarul patronului.. mai zboara odata peste Atlantic, dar trimite-ne, pe langa vederi de pe Copacabana, si un fotbalist adevarat.. Sau ia-l pe Cyrill si impreuna, aratati-i lui Camus cat de frumos e Bucurestiul..si cat de sus a ajuns fotbalul romanesc..
Si poate atunci Radoi va face ce stie el mai bine, in nici un caz sa construiasca.. iar noi vom vedea din nou ce mare jucator este..
Valabil si pentru Olaroiu..

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:53

@ craca

Sau, daca te tine, faci ca Arsenal, sau Man U, sau alte mari echipe: iei un MANAGER si-i dai libertate. El are ideea lui de joc, sistemul lui, si va transfera DOAR acei jucatori care se pliaza. Ce nevoie avea Steaua de INCA un mijlocas defensiv?! Ce nevoie avea Steaua de INCA un jucator de banda stinga?! Aaaa! Daca ar fi fost peste „titularii de drept”, atunci da. Dar asa?

profu (19 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:54

ce pana calului sa zicem de jocul modest al „finutului”? pai daca il pupa becali in ……… si n-are nimeni curajul sa-i zica nimic; si el tot sta si tipa la cine vrea el. intrebati echipa cum ii tremura grasimea pe „oli” cand intra nervos radoi in vestiar

johnny_a32 (84 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:56

de acord , sistemul se face si in functie de ce jucatori ai dar hai sa privim ce se intampla la noi:

-dinamo – a plecat ganea, au dat vreo 2 goluri prin amicale si atat
-steaua – dica accidentat, radoi iesit din forma – s-a ales prafu’
-rapid- aici e mai complicat, jucatorii ar fi ok, dar conducerea si antrenorul dau rateuri. si mai sunt vreo cativa cam iesiti din forma

concluzia: echipele romanesti traiesc prin 2-3 persoane/jucatori si atat. restul nu conteaza.

apparte (11 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:57

@craca_giulesti „A, sa nu uit, Ov. Petre este copilul din flori al lui Olaroiu facut cu Piturca. Doar ei il vad fotbalist.”Supeeeeeeeeer! „Jucatorul” asta are o calitate:e inalt!
Cu privire la Radoi,n-ai dreptate!E un mijlocas central reprofilat din fundas central…cati dintre cei enumerati de tine pot juca imediat pe postul de fundas central?Dintre toti mijlocasii la inchidere pe care i-am vazut jucand(si am vazut destul de multi in peste 30 de ani de cand ma uit la fotbal), unul singur avea aceasta capacitate(de a juca mijlocas defensiv dar cu un aport ofensiv remarcabil si sa joace la fel de bine pe postul de fundas central):Gica Popescu!

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:58

Sint stelist dar cred (si-mi pare rau sa zic asta), cred deci ca Rapid are cel mai bun lot, iar Dinamo cel mai bun antrenor din Liga… Steaua?! Cei mai buni suporteri…

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:59

@ apparte

Davids, Deschamps, Vieira, Pirlo, etc.

craca_giulesti (73 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:00

Vineri, ai dreptate dar iti imaginezi ce putere financiara iti trebuie pentru a implementa modelul Arsenal, de exemplu? Si , in plus, rabdare de un an sau doi fara rezultate , pina la omogenizarea lotului adunat. Cam multe ceri de la patronii romani………

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:01

@ craca

Credeam ca Steaua e patronata de cel mai „potent” om din fotbalul romanesc… Ce sa mai zic…

johnny_a32 (84 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:01

@vineri13,

uite-asa aprinzi lume pe blog 🙂

si eu sunt stelist, dar nu ma arunc la topuri de genul asta.

top poti sa faci la sfarsitul clasamentului si atunci: echipa care castiga va avea cel mai bun lot si cel mai bun antrenor, iar la suporteri…..hm
sa zic de stelisti? 🙂

craca_giulesti (73 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:02

vineri, citeste articolul Mariei Andries. Super-parodie.

johnny_a32 (84 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:02

am vrut sa zic „sfarsitul campionatului”

ba da (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:04

radoi nu a fost niciodata un jucator creativ,el trebuie sa joace acolo unde a jucat aseara ov. petre!pt tot ce se intimpla la steaua exista un mare vinovat…OLAROIU!care este un antrenor mediocru!!!(ati vazut unde l-a pus pe badea sa joace,lipit de tusa in stinga!?…penibil!)
unde e placerea jocului din perioada protasov?
acum vad doar crispare…adica…olaroiu!

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:04

@ johnny,

As regreta ca eu sa fiu unul din „firestarter”-ii uneia din reprizele de balacareala de pe site. Imi place insa sa-mi exprim opiniile si sa le sustin cu argumente. Ma bucur, insa, ca stii sa sesizezi sarcasmul… lol

apparte (11 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:07

Vineri13,tu-i vezi pe vre-unul dintre cei enumerati de tine jucand fundas central? Vieira a jucat o singura data(din cate meciuri am vazut cu el),in Cupa Angliei si s-a ales prafu’…parca si la CM 2002 a jucat fundas central…

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:08

@ craca

Ai avut (maaare) dreptate! Multumesc!

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:09

@ apparte

Scuuze! Am citit in graba… Nu mai fac! Ai dreptate, asa-i.

foosball.ro (4 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:10

http://www.foosball.ro

craca_giulesti (73 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:14

Cu placere, Vineri. Plec sa joc un fotbal in sala sa-mi aduc aminte de vremea cind am fost golgeterul seriei a 3-a din div. C (’93-’94). Asta pentru Johnny. Va urez bafta in continuare , si Stelei si lui Dinamo in U.E.F.A., desi sint rapidist infocat. Peace!

borne (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:16

dar din cate stiu eu radoi este un mijlocas la inkidere, adik un jucator care a fost si fundas la viaat lui, si noi ne asteptam sa creeze el jocul stelei? mi se pare absurd..; da, intr-adevar, singurul lucru de care este vinovat, este ca nu a reusit sa traga ekipa dupa el, ca in atatea alte meciuri, el la randul lui venind dupa o accidentare grea..;

OLAROIU, SINGURUL VINOVAT ESTI TU.. SEAUA NU CREAZA FOTBAL DIN CAUZA TA>> PLEACA >> !!

bekali (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:18

radoi nu e un jucator bun…e un jucator umflat de presa …nici o echipa mare din europa nu-l va lua niciodata…

Marius Poitiers (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:19

antistelismul gsp ……….
ce-i stupizenia asta Aline ……….
a innebunit nenea Ovidiu
pai la cat l-ati pupat in cur pe nea jiji cred ca aveti intrare gratis la meciurile stelei si poze cu nepoteii in loc de tablouri prin locuinte
luati o pauza dupa saptamana asta fotbalistica execrabila si reveniti dupa retur cu stiri noi …… becali a facut, meme a zis , oli nu stiu cum…
oricum noi romanii din Franta suntem oripilati si de meci si de biblia lui becali…GSP, rusine steaua, rusine gsp-ului
parca ati fi cronicari iar becali voivod

borne (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:22

rusine voua, la antistelisti.. ptr. ca europa stie despre fotbalul romanesc doar despre steaua.. sau mai bine spus confunda fotbalul romanesc cu steaua.. rusine voua..
„mandru ca sunt stelist”

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:23

Alexk – dupa o lobotomie n-as scrie, as sta acasa. Nu e obligatoriu sa joace daca nu poate!

ian rush (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:24

Cata,olaroiu este de steaua!Pentru ca un antrenor cu personalitate nu vei vedea la steaua atata timp cat jiji ciobanul este stapan acolo.Olaroiu e doar o marioneta,asta-i pohta ce a pohtit stapanul vostru, jiji berbecali .

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:25

Chris – Am scris eu. radoi joaca prost. Si din pacate nu e duda, ci adevar

just_me (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:26

Mie personal nu mi se pare corecta abordarea problemei din acest unghi.Carui capitan din campionatul nostru ii mai aduceti astfel de acuzatii dupa un meci nereusit?Personal nu tin minte ca Maftei sau Danciulescu sau chiar Chivu sa fi fost acuzati in mod special ca nu au tras echipa dupa ei….chiar nu tin minte sa mai fi auzit o astfel de acuza adusa altcuiva in afara de Mirel Radoi…De ce numai lui i se aduc astfel de acuze?…In alta ordine de idei Radoi a jucat intr-adevar prost aseara,sau oricum mult mai prost decat eram noi obisnuiti…dar haideti sa nu ne bucuram prea tare(aviz antistelistilor)…pana la urma e si el un om chiar daca e stelist sau finul lui Becali…si nu mi se pare normal sa ne bucuram de necazul altuia…Ce parere aveti domnule Alin Buzarin?(ma refer la prima parte pe care am scris-o pentru ca nu cred ca dvs sunteti printre cei care va bucurati de necazul altuia…)

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:26

Cum de n-am vazut??!!! Voi nu vedeti?! Oricine e de vina: Radoi, Olaroiu, arbitrii, blogger-ii, hamburgerii, ORICINE! Gigi Becali, anyone? In afara de Maria, nimeni nu zice nimic despre cel care-ar fi primit osanale in eventualitatea unui deznodamint pozitiv… Oare de ce? Oare de ce la victorii se vorbeste despre”calitatile” lui G.B., pentru ca la infringere sa ne grabim sa aratam cu degetul oriunde numai spre el nu? Nu-i ciudat?

ian rush (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:27

borne,europa e din ce in ce mai surprinsa de cat de prosti puteti fi voi, oile lui berbecali.

johnny_a32 (84 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:30

@vineri13, jiji nu are cum sa greseasca, atat timp cat plateste oameni care sa greseasc pentru el 🙂

serios, acum, ce e de vin jiji ca oli e multumit cu ce are, ca mimi cauta jucatori prin padurile sud-americane, ca cernea se crede fundas si ov.petre jucator de fotbal?

eu chiar nu cred ca daca oli ar fi cerut 12 jucatori, jiji n-ar fi adus macar 2 din ei. dar asa……

el nici n-ar trebui sa se priceapa la fotbal. din pacate, cred ca steaua ar arata mai bine cu el antrenor, decat cu oli.

Ciocan Bogdan (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:31

Mirel este un jucator important,dar nu avea ce sa faca aseara.Nu il atacati acum cand este la pamant,trebuie ajutat sa isi revina.Uitati pasele de gol din cele mai importante meciuri din uefa?plus forma excelenta de atunci?Asa suntem noi,trebuie sa aruncam cu noroi cand nu ne convine ceva.Nu uitati ca e foarte greu sa repeti performanta de anul trecut.Forta MIREL.Forta STEAUA

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:35

G.B. e de vina ca, in ciuda faptului ca n-a facut un secret ca nu e extaziat de stilul lui Olaroiu, n-a facut nimic in privinta asta.

Laur (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:37

E adevarat ca Mirel Radoi a fost aseara de nerecunoscut. si eu am fost foarte dezamagit de prestatia lui. cauza,sunt sigur insa ca este doar pauza
prelungita pe care a avut-o.

dar in acelasi timp sunt convins ca isi va reveni si va fi liderul echipei, d.p.d.v al jocului si al injectiei de moral de care are nevoie o echipa in momentele grele ale unui meci.

sper ca aceasta revenire sa aiba loc pana la meciul retur. daca nu, le urez succes dinamovistilor in returul cu benfica. in cazul necalificarii stelei, sa fie ei de data asta locomotiva in uefa. chiar daca sunt stelist, sa fim frati, numai asa putem progresa in competitiile europene.

(ca o mica paranteza, pana la revenirea completa a lui radoi, rolul de lider ar putea fi preluat de paraschiv, thereau sau vali badea pe care ii consider ca fiind singurii care au personalitate si capacitati de mobilizare in joc. think about it, oli!)

johnny_a32 (84 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:38

pai n-a facut, pentru ca, prin miracol echipa a functionat anul trecut destul de bine. nu ii saream toti in cap daca-l dadea afara pe oli dupa meciurile de uefa sau dupa ce a castigat campionatul?

in schimb, nimeni nu i-a spus ca echipa juca strategia lui zenga si protasov.

iar el nu a vazut asta.

relu timofte (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:39

Steaua nu are MIJLOC.Cel putzin aseara nu s-a vazut

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:40

TU te-ai fi suparat daca-l mazilea pe Olaroiu? Oricind, nu conteaza.

johnny_a32 (84 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:43

@vineri, buna intrebare.

sincer nu stiu. poate ca da, fiindca sunt de moda veche si sunt adeptul chestiei aleia cu „nu schimbi echipa dupa victorie”.

dar daca stau sa ma gandesc, am stiut tot timpul ca echipa nu joaca ce zice oli, ci ce invatase de la zenga si protasov.

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:45

@ johnny,

Nu uita cum a fost cistigat campionatul trecut…

johnny_a32 (84 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:48

@vineri, asta e discutabil.

ne bagam iar in discutia cu blaturi, arbitri etc. ?

sau zici de jocul chinuit din ultimele etape?

toni (5 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:51

Echipa facuta de stoica dupa filozofia sa despre fotbal. Nci un jucator care sa faca un dribling, nici unul sa dea o pasa ineligenta. S-au castigat bani din c.l., s-au cumparat 2 juc. Croitoru si Andrey, care nici nu vor prinde primul 11. Salarii mari , performanta ioc. Radoi: ZERO.

vineri13 (28 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:52

Nu vorbesc decit de joc. A fost fain? De fapt noi vorbim aceeasi limba, pacat ca nu ne aude cine trebuie.

www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ (20 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:56

mai avem rabdare.

Vezi de ce a pierdut Steaua cu Sevilla urmarind linkul din nume.

johnny_a32 (84 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:00

@vineri13, nu suntem singurii care vedem realitatea, dar, din pacate nu suntem in locul lui jiji, mimi sau oli.

glumind putin, eu mi-am dorit de mic sa fiu shef, dar n-am precizat unde, si, cum Cel de Sus e cam ocupat, in loc sa ma arunce presedinte la steaua m-a dus in alta parte. soarta, ce sa-i faci? 🙂

mi-a facut placere! seara buna tuturor!

hai ai nostri! 🙂

Radu (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:13

Radoi nu trebuie criticat revine dupa o pauza de 6 luni punel pe Ronaldinho 6 luni pe tusa fara sa joace decat o luna amicale si in rest antrenamente la sala de forta sa vad daca mai joaca ca acuma.Radoi e spiritul Stelei si Dica a avut momente mai proaste dar el e jucator de geniu poate sa nu faca nik un meci intreg si in minutul 90 sa tio bage in vinclu.Radoi e mijlocas defensiv dak el greseste o pasa imediat se vede pe cand daca greseste un atacant nu se vede ca mai e pan la careu nostru.Asa ca Radoi nu trebuie criticat ci trebuie sa fie adus cat mai repede la nivelul la care era inainte de accidentare.

ieu (3 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:32

bha jigodia dreaq …iar vb de steaua…in mortii matii cum sa joace dupa ce 6 luni de zile nu a atins mingea…bha da hahalera nesimtita mai esti sa mor…orice prinzi critici[doar la steaua]]]…muie baaaaa

Alex (50 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:33

sunteti naivi daca aveti impresia ca olaroiu are vreun cuvant de spus in fata lui radoi… radoi face legea la steaua… el nu are ce cauta titular in momentul asta si in prostia lui nu isi da seama ca doar se strica de tot cu incapatanarea asta… olaroiu nu are puterea sa ii spuna „paraschiv e mai bun acum, stai pe banca un pic”…

oricine (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 21:09

apropos de mijlocul stelei…domnilor analisti sportivi..imi puteti spune si mie de ce a jucat cu paraschiv ca rezerva? si apoi la bagat p banda…. ??
poate ma luminati si p mine…

calin (15 comentarii)  •  16 februarie 2007, 21:25

bai buzarine nu fi rau nu uita ca radoi a fost 6-7 luni indisponibil si nu si-a revenit decit de vre-o luna mai dai sanse

maryws (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 21:28

bravo buzarine, chiar ca nimeni nu a vazut asta. eu sunt stelist infocat dar din pacate pt steaua ai dreptate!!! si mai grav e ca tot meciul, gesticula si dadea indicatii in loc sa isi vada de jocul lui foarte slab!

Comentează