Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Condiţia lui Rădoi

Nu sîntem o putere a fotbalului. Nu intrăm în clubul snob al celor care se dispensează la „naţională” de un Trezeguet, de un Beckham sau de un Raul, pentru că sînt prea bătrîni, prea mîndri sau ambele la un loc. […]

joi, 24 martie 2011, 1:54

Nu sîntem o putere a fotbalului. Nu intrăm în clubul snob al celor care se dispensează la „naţională” de un Trezeguet, de un Beckham sau de un Raul, pentru că sînt prea bătrîni, prea mîndri sau ambele la un loc. Nouă, de exemplu, în meciul cu Bosnia nu ne-ar strica un Rădoi, aşa mîndru şi trecut de 30 de ani. Nu ne-ar strica mai ales că nu se mai fabrică închizători.

Dar Rădoi s-a retras prin e-mail de la „naţională”. Şi zilele astea a explicat, încă o dată, de ce: din cauza lui Lupescu. „Nu mă-ntorc pînă nu pleacă el!”. Îşi condiţionează, aşadar, prezenţa sub „tricolor” de o afacere personală. Să dispară capra vecinului din structuri! În viziunea mijlocaşului lui Al-Hilal, capra asta devine mai proeminentă decît calificarea, decît milioanele de suporteri şi decît condiţia lui de profesionist.

Dacă Rădoi ar fi avut o problemă cu sistemul şi spunea: „Nu mă-ntorc pînă nu se schimbă şefii FRF” ar fi fost de înţeles. Suna a revoltă, a eroism. Dar formularea „eu sau Lupescu” sună a protest anticapră.

La care Mircea Sandu a răspuns cu aceeaşi monedă măruntă: „Să nu uite că şi Lupescu a fost un mijlocaş mare!”. Păcat că s-a retras şi el. Nu ne-ar strica, nu sîntem o putere a fotbalului, nici pe departe.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

Chris (6 comentarii)  •  24 martie 2011, 3:54

lupescu e cel mai slab jucator care a imbracat vreodata tricoul nationalei !!!….un jucator foarte limitat atat tehnic cat si ca exprimare in teren.Radoi , comparativ cu lupescu este SUPER fotbalist !!!….care a fost si este in continuare un lider.Fotbalul romanesc are de 100 de ori mai mare si mai multa nevoie de Radoi decat de lupescu !!!…cand Becali facea remarci la adresa jucatorilor de la Steaua , jucatori dealtfel platiti de el , toata presa sarea pe el ca-i distruge psihic. Cand face lupescu remarci de 2 lei nu mai sare nimeni pe el !…..si inca ceva. De cand a aparut lupescu la FRF a disparut si nationala Romaniei din elita fotbalului European !

diss (58 comentarii)  •  24 martie 2011, 5:21

Draga Maria!
Nu il apar pe Radoi,nici macar nu sunt stelist iar roman sunt numai prin adoptiune.Urmaresc si eu circul cu nationala voastra si nu pot sa nu remarc cateva lucruri:
1.Radoi este un jucator valoros cu personalitate atat in teren cat si in afara arenei de joc!
2. Lupescu nu s-a facut remarcat cu absolut nimic in FRF,poate doar cu faptul ca il tine in brate pe Razvanel care incet, incet(dar cu ce siguranta!) a dus nationala pe locul 60!!!!
3. Nationala nu mai are decat 3-4 jucatori de valoare: Chivu,Mutu,Radoi (cand venea!) si poate Marica( cand vroia!). Pe unul celebri „manageri” Lupescu-Nasul, l-au terminat!
4.Rezultatele „excelentei” gandiri manageriale ale celor doi „grei” ai fotbalului romanesc se regasesc cu prisosinta in clasamentele FIFA!
5.Sa nu va mire un Bosnia- Romania 4-0 cu Florescu titular de drept!
In rest numai de bine!
Ciao!

vasco (317 comentarii)  •  24 martie 2011, 6:47

Nu-l plac pe Lupescu,nu l-am placut niciodata,sunt stelist,dar Radoi dovedeste ca e prea increzut si in acelasi timp naiv cind pretinde schimbarea lui Lupescu ca o conditie a revenirii lui.Increzut pentru ca nu e chiar asa de indispensabil cum se crede el si naiv pentru ca crede ca mafia din frf poate fi influentata asa de usor de catre un jucator,fie el Mirel Radoi.Dar sunt curios daca va fi asa de pretentios cu revenirea la Steaua incit sa ceara plecarea lui jiji becali….Pentru ca sunt sigur ca stie ca atita vreme cit va fi becali la Steaua nu va fi nimic altceva decit un circ continuu.

alin (11 comentarii)  •  24 martie 2011, 7:11

Sandu Mircea se da cocos…In urma cu aproape 12 ani , in toamna lui ’99 , Sandu Mircea nu i-a luat apararea lui Piturca ( angajat al federatiei ) in conflictul cu jucatorii.

Ghitzza (4 comentarii)  •  24 martie 2011, 7:22

Radoi a fost si este un fotbalist bun! Dar la ora actuala sunt altii mai buni decat el pe acel post!

A facut bine ca sa retras de la nationala. E baiat destept ca lasa pe altii mai buni!

voica alin (1 comentarii)  •  24 martie 2011, 8:20

se da prea multa importanta unui no-name….ramai acolo la arabi sa scrii istorie….

Adrian (22 comentarii)  •  24 martie 2011, 8:36

Eu cred ca nici unul nu poate fi numit mijlocas mare. Ne-au castigat meciuri de unul singur la echipa nationala? Mislocasi mari au fost Hagi, Gica Popescu poate Sabau daca nu erau atat de desele accidentari…

liviu (18 comentarii)  •  24 martie 2011, 9:09

Daca era un mare fundas, il cumparau altii .Dar sa fi mare fotbalist in lumea araba este egal cu un semiesec.
Nu-i nici-o pierdere, un manelist mai putin la Nationala.Oricum Lucescu jr. nu asculta Salam,cum reiese din cheful tinut de Radoi la Bucuresti.

jos_cenzura (45 comentarii)  •  24 martie 2011, 9:14

Maria, nu de inchizatori are nevoie nationala (avem destui, Alexa, Muresan, Codrea la o adica, care e chiar bun pe postul lui, l-am urmarit mult timp in Italia, dar nu i se da credit si din pacate i se dau sarcini prea defensive, plus Chivu si Gardos, la nevoie, Dorel Stoica, Ropotan, Bicfalvi si lista continua). Avem nevoie de un virf cu plasament care sa dea gol cu latul din 2 metri, sau cu capul (gen Viorel Moldovan) si mijlocasi tehnici. Astea doua sunt buba, parerea mea sincera.

Carnag3 (3 comentarii)  •  24 martie 2011, 10:02

Da poate ca aveti dreptate in ambele cazuri oricum Radoi ca jucator e un luptator fata de ce era domnul Lupescu care sper finalul carierei nici numai punea osul la „nationala” careia acuma ar fi in stare sa o sacralizeze, ii sugerez sa isi ceara scuze fata de Radoi , pentru ca a jignit fara sa fie jignit.

Oscar (7 comentarii)  •  24 martie 2011, 10:06

nu ai facaut altceva decat sa povesteti ce stie toata lumea. ma asteptam sa citesc o parere. parerea ta, chit ca este pererea unei femei. cine are dreptate? fotbalistul obraznic sau federalii care nu vor sa-i cante in struna?

yaruk (17 comentarii)  •  24 martie 2011, 10:11

bradford city e o echipa din divizia a patra engleza si are un stadion de 25.000 de locuri plin la fiecare meci.Alta echipa se numeste port vale si are un stadion de 19.000 de locuri,ambele ultramoderne. E aiurea sa spui ca nu suntem o putere in fotbal.
De fapt noi suntem invizibili in fotbal…

dragomir (1 comentarii)  •  24 martie 2011, 10:29

inca odata se vede ca locul dumneavoastra nu este intr-o redactie de sport.domnisoara ati uitat ca golurile din meciurile cu feroe si albania au fost din greselile lui radoi.ce sa facem cu el in bosnia?a scapat din marcaj pe feroezul ala necunoscut ce va face in fata lui dzeko sau misimovici.nu se mai fabrica inchizatori?fals.avem la ora actuala pe alexa,gabi muresan,ropotan(iata unul tanar gata fabricat)care sunt peste mirel radoi.de cand a plecat la arabi nu mai este acel radoi pe care il stiam.lipsa meciurilor puternice i-a scazut randamentul.ca sa vedem ce echipa este al hilal putem vedea rezultatele ei in cupa campionilor asiei.a fost scoasa de o echipa din iran iar arabia saudita la cupa asiei nu a trecut de faza grupelor la turneul final.deci sa-l lasam pe radoi sa-si asigure banii pentru familie acolo la arabi.

anonim (12 comentarii)  •  24 martie 2011, 10:37

marea calitate a lui radoi e ca se trezeste vorbind. mult prost si fara rost. dincolo de toate pacatele lui lupescu, sincer vorbind are dreptate. banii arabilor nu pot produce decat o gluma de campionat pe care nici in ruptul capului nu l putem compara cu ce se joaca prin europa. cateva sugestii pt radoi n ar strica:
1. dupa ce termina cu arabii pt 6 luni nu mai mult sa vina sa joace in europa eventual in germania acolo unde lupescu a jucat ani buni si mai apoi sa compare.
2. inainte sa plece de la steaua radoi statea mai mult prin spitale si face act de prezenta in lot. oare s a pus pe picioare si joaca si pt ca nu mai e la fel de solicitat in arabia cum era la noi?
3. ne am fi dorit de la radoi parca altceva si nu arabia, adica spania, italia, anglia. acolo il vedeam si ne am pus sperantele in el. ori l a m supraevaluat noi ori s a ratat el.
4. da campionatul arab este cea mai buna solutie pt fotbalistul roman. bani garla ca n vest pe munca de 100 de ori mai putina.

Petre (5 comentarii)  •  24 martie 2011, 10:50

Intr-adevar, conditionarea este nefericita. La fel si comportamentul de gasca al celor de la FRF. Radoi este/era de apreciat pentru daruire, dar, vorba ta, a decis sa se supere pe capra… Asta este. Mergem inainte. Noi cu ai nostri, el cu ai lui. Oricum, ma bucur ca, in sfarsit, Florescu pare sa iasa din primul 11. Pentru mine ramane o enigma care sunt calitatile care il recomanda la „nationala”. Razvan stie…
Fie ca samba seara sa fim beti „muti” de fericire! 😀
O zi minunata!
PS. Nu faceti angajari? 😀

effe994 (4 comentarii)  •  24 martie 2011, 11:49

@Chris ,
Diferentele dintre cei doi sunt enorme si nu cred ca-l favorizeaza pe Radoi.Lupescu a jucat ani de zile in Germania sinu-mi aduc aminte sa fi avut vreo intrare criminala cum are Radoi odata la 3 meciuri si cand toti pun intrarile lui de cioban pe seama dorintei de da tot pt. echipa .
Sa-l vad pe superfotbalistul Radoi cum se intoarce la Steaua si ajuta echipa sa revina sus in campionat cum a facut Lupescu la DINAMO

Cosmin (2 comentarii)  •  24 martie 2011, 12:11

Nu mi-a placut niciodata jucatorul Radoi. A inceput ca fundas, dar fiindca era nesigur si gresea des, si nici n-avea gabarit, l-au urcat mijlocas la inchidere, dar in continuare greseste mult iar la tehnica este zero si nu poate ajuta atacul, nu ma luati cu golurile date prin apararile svaiter din Arabia.
Daca cineva zice de Lupescu, ca n-a avut valoare atunci sunt pustani care nu l-au vazut niciodata jucand, si nu cred ca degeaba a strans peste 200 meciuri in bundesliga si peste 70 in nationala, un mijlocas si tehnic si util la inchidere si care stia sa si marcheze.

levi (17 comentarii)  •  24 martie 2011, 13:29

Daca si Radoi ” nu ne-ar strica „….. Dupa ce ca a facut meciuri mediocre la nationala ( la echipa de club probabil ca joaca magistral), mai si pune conditii, de parca ar fi Hagi ! In fond, intrebarea logica, ar fi : Lupescu a spus un neadevar ? Daca tot se simte jignit cind i se spune ca joaca in Arabia, de ce n-a gasit sau nu gaseste un club din Europa ? Pentru noi, e supervaloare, dar se pare ca europenii sint nepriceputi la fotbal, spre deosebire de arabi !

SIMONA (4 comentarii)  •  24 martie 2011, 14:51

STIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE RADOI DE CE

inter (1 comentarii)  •  24 martie 2011, 15:14

Radoi este doar un jucator mediocru si are aere de vedeta. Daca era un jucator de valoare juca la o echipa mare din Europa si cu siguranta era mai bine platit decat in Arabia. Isi permite sa puna conditii de parca el ar fi Messi si fara el nu se poate.
Personal cred ca se exagereaza cu mediatizarea aceasta inutila a lui Radoi.

Florin (3 comentarii)  •  24 martie 2011, 15:41

Am o singura intrebare. Cum au ajuns Lupescu Ionut si Prunea angajatii FRF? va mai amintiti? PRIN SANTAJ! Si avem pretentii? De ce ii este frica lui Mircea Sandu de Lupescu si de Prunea? Il au la mana cu ceva? Mai mult ca sigur, ca altfel nu i-ar avea sub „aripa”. Cat despre Radoi, adevarul este intotdeauna la mijloc. Oricum, HAI ROMANIA!

maria andries (1349 comentarii)  •  24 martie 2011, 15:48

Pt. jos_cenzura, „sa dea gol cu latul din doi metri”, iti dai seama ca asta inseamna sa iesim din jumatatea noastra? 🙂

rwe (4 comentarii)  •  24 martie 2011, 15:58

Maria, mi s-a parut abjecta declaratia lui Lupescu : „Fata de Radoi am gresit cand l-am dus la spital la Euro 2008 cand s-a accidentat in meciul cu Italia”! Tocmai el s-a gasit sa acuze, cel care n-a mai venit la nationala pt ca nu mai era titular! Si inca ceva, in meciul in care a fost criticat,Radoi a luat cea mai mare nota dintre jucatorii de camp romani in L’Equipe ! Si am mai multa incredere in acest ziar decat in orice „specialist” de la noi!
@Chris, gresesti, poate l-ai prins pe Lupescu cel de dupa 95…inainte era mult mai bun…de acord cu remarca vizavi de cioban si Lupescu si tratamentul rezervat de presa celor 2 !
@effe994, dar titlul mancat tot de el la Resita, l-ai uitat? Sau prestatia sa „impecabila” din meciul cu Foresta jucand alaturi de Mihali in centrul apararii?
A plecat la turci si la arabi si n-a facut fata nici acolo fiind dat afara dupa 6 luni de la fiecare echipa…
a facut scoala de antrenori la Koln, a venit in Liga 1, n-a facut fata asa ca s-a aciuiat pe langa Mircea Sandu(nu uita protestul fotbalistilor impotriva federatiei condus de el si Prunea, iar atunci cand s-au vazut la conducere sprijinindu-l pe MS, i-au lasat balta pe cei pe care-i scosesera in strada cu cateva luni inainte impotriva LPF, FRF MS si DD)…
@Cosmin, aceleasi vorbe ca si lui Chris, una e Lupescu de pana-n 95, cu totul altceva cel de dupa …

submarina (15 comentarii)  •  24 martie 2011, 16:06

Dna Maria, daca intradevar doriti binele Nationalei, lasati-l pe Radoi in pace, va implor!!!

Agamitza (11 comentarii)  •  24 martie 2011, 16:18

Vad ca vulgul needucat nu pricepe ca Radoi nu conditioneaza venirea sa la Nationala. El a spus doar ca atunci cand va pleca Lupescu daca va fi chemat va veni. Chestie de nuanta prea subtila pentru unii. Despre Lupescu pot spune doar ca fiind plecat din tara din 1990 am vazut CM din 1994 la fata locului dar am ramas surprins cand dupa ani am vazut ca a jucat si un mijlocas numit Lupescu care se remarca prin pasa laterala data unui jucator aflat la doi metri.

woodstock69 (9 comentarii)  •  24 martie 2011, 18:26

Tangential cu subiectul: De dragul nationalei il acceptam pe Mutu si in situatia
„Noaptea interlop,
Ziua patroit !”
HAI ROMANIA !

Comisia (20 comentarii)  •  24 martie 2011, 18:36

Zicea unul sa nu-l zgandariti prea mult pe Radoi ca se razgandeste si vine la Nationala si atunci sa vezi belea. cat despre „care a fost mai bun intre Radoi si Lupescu”, e greu de zis. Dinamovistul stia cu mingea mai bine si avea plasament. Radoi vedea terenul mai bine si era mai agresiv. Ambii fara viteza. Oricum, Galca era cu o clasa peste amandoi. Si Gica Popescu cu vreo doua-trei.

mitic (1 comentarii)  •  24 martie 2011, 20:00

Citesc pe aici multe opinii legate de cariera lui Lupescu in Germania. Ma intreb insa cati dintre cei ce scriu stiu care era menirea si anvergura la momentul respectiv a lui Bayer Leverkusen. Era o echipa de maxim Cupa UEFA, facuta pt ca angajatii fabricii sa aibe ce sa faca in acel orasel, unde totul se invarte in jurul Bayer. Un fel de Gaz Metan Medias daca vreti. Sper sa nu ma insele memoria dar cea mai mare performata in perioada Lupescu a fost o semifinala de UEFA, exact ca Radoi la Steaua. In plus tatal lui Ionut era angajat acolo si are un merit cu siguranta in /cariera/ lui acolo. De altfel nici nu a existat ca jucator in alta parte decat acolo si la Dinamo, dovada a valorii /incontestabile/. Din nou exact ca si Radoi.
Deocamdata insa Radoi nu si-a tradat camarazii asa cum a acut-o Lupescu in timpul legerilor pentru presedintia FRF sau cum a facut-o in cazul Prunea.

inter (2 comentarii)  •  24 martie 2011, 20:59

Mi se pare jenant sa facem comparatie intre Lupescu si Radoi. Atat timp cat marele Radoi si-a gasit echipa doar in Arabia. Daca ma filmeaza si pe mine cineva cand joc la minifotbal si trimite caseta la arabi cred ca am si eu sanse sa imi gasesc echipa acolo. Dar sa iti gasesti echipa in Germania si sa joci cateva sezoane trebuie un pic, un pic mai mult decat o vorba buna pusa de prietenul Oli.
Raman la aceeasi parere ca este doar un jucator mediocru si cine vrea sa contrazica realitatea trebuie sa vina cu argumente. Faptul ca esti mare si tare in vestiar ca spargi gemuri cu pumnul si mai stiu eu ce nu sunt argumente.

inter (2 comentarii)  •  24 martie 2011, 21:02

Citesc tot felul de argumente pentru marele Radoi, auzi era luptator. Si Vasilica din divizia sateasca este luptator.
Depinde unde esti luptator in Italia, Spania, Germaia sau in Tanganica

zagna (15 comentarii)  •  24 martie 2011, 21:50

atat ati inteles voi din acest protest? cine a deschis conflictul? cinste lui radoi ca si-a impus punctul de vedere, iar lupescu, nu uitati, nici n-a reusit nici la arabi! lupeste a facut o remarca total nepotrivita, iar cel care trebuia sa ia atitudine ar fi fost razvan, a carei autoritate a fost incalcata, iar acum are de suferit. sa nu ziceti ca mirel nu era mai necesar decat florescu and co. cat despre capra (o comparatie total nepotrivita), stii pozitia???

deco (26 comentarii)  •  24 martie 2011, 22:42

Maria, ce e cu articolul asta moale? cand trebuie sa fiti incisivi, nu sunteti. Lupescu nu are pic de diplomatie in el, si e frustrat. Radoi a facut un gest foarte bun ca s-a delimitat de o nationala in deriva. el care isi da viata pe teren e criticat de lupescu, care acum traieste din amintiri…

geco.gd (4 comentarii)  •  25 martie 2011, 0:27

Da, mare jucator a fost lupescu, dom’le !!! Aveaa dreptate cineva care a scris mai sus, dadea pase de 2 m in lateral !
In rest, un „gascar” tradator.

DD (2 comentarii)  •  25 martie 2011, 0:30

Radoi are dreptate ! Scurt ! IAr ceea ce a spus Mircea Sandu „in ce tara civilizata un jucator conditioneaza un oficial?!”…….dar in ce tara civilizata se intampla ce se intampla in fotbalul din Romania cu Sandu si Mitica sefi? Pana si jucatorii s-au saturat de astia de la frf lpf…..whatever…..scarba pt frf lpf…numai scarba!

DD (2 comentarii)  •  25 martie 2011, 0:40

Si apropo, Radoi nu a conditionat pe nimeni ! El a spus simplu si clar : nu vin la nationala cat este Lupescu acolo” …nu a spus sa plece pulescu pt a veni el. El doar a spus ca atat timp cat este lupescu in staf, el nu mai vine la nationala…dupa ce pleaca ok….

si apropo, lupescu nu a fost un asa mare mijlocas. la leverkusen cea mai mare performanta a fost o semifinala uefa, ca si radoi…plus ca niculae lupescu tata lui ionut era angajat acolo.
iar dupa asta, unde a jucat lupescu si ce a facut? terminati o data cu marele lupescu. a fost un mijlocas mediocru, cu un galca peste el cu 10 clase…..panduru,dorinel munteanu,mihali,adi ilie…..astia mijlocasi…nu lupescu. pase in lateral de 2-3 metri. aaa, sa nu mai zic de hagi, loti boloni sau didi prodan

sorin (75 comentarii)  •  25 martie 2011, 1:40

Maria,
toti scrieti despre Radoi, dar nimeni nu scrie despre Lupescu.
Fie vorba intre noi ca tot nu ne aude (citeste) nimeni, declaratia lui Lupescu a fost o eroare grava de management!! Asa ceva nu se face! Nu o sa vezi niciodata un federal italian ori francez, declarand impotriva lui Canavaro ori Benzema.
Dar te intreb, ce experienta are Lupescu in management! Are, imi vei spune, dar in managementul sforilor trase!
Ce competente manageriale si in urma carui concurs a ajuns acest Lupescu – care fie vorba intre noi, nu dadea o pasa mai lunga de 3 metri, si aceea laterala – director la nationala? Aaaa, in urma intrarii in gasca celui pe care il contestase si caruia urma sa-i ia locul!!
OK, dar asta este numai mentalitatea unui balcanic! Iar Lupescu este unul dintre ei!!
Mirele, si eu faceam la fel daca eram in locul tau! Chestie de bun simt, care ii lipseste lui Lupescu!

cineva (1 comentarii)  •  26 martie 2011, 22:31

mai lasatii pe fotbalistii cu ifose gen radoi si altii ca el.nu merita sa joace la echipa nationala.ei nu trebuie sa puna conditii ci atunci cand sunt convocati sa raspunda favorabil.daca nu inseamna ca nu simt nimic pentru tara asta si asa amarata

Comentează