Gică, Gică, de ce îţi este frică?

De cînd a terminat cariera de fotbalist uriaş, Hagi este într-o cursă neîntreruptă cu timpul. De fapt, goana începuse dinainte de retragere, de unde şi nervii tot mai greu de controlat în meciurile terminale. Ca antrenor, Hagi a fost mai mereu în contratimp. Episodul Naţionala 1 s-a terminat prematur. Minutele i-au luat-o înainte şi la Galatasaray, la Bursa, la Timişoara, Steaua şi din nou la Galatasaray.

Marcat de desele experienţe neplăcute, Hagi şi-a schimbat strategia. Vrea să oprească timpul în loc, aşa cum pe vremuri îndemna “să stea satelitul”, sau măcar să inventeze un instrument care să-l încetinească. Şi a găsit metoda “Formare şi dezvoltare” pe care o foloseşte în fiecare interviu. Adică, daţi-mi mie timpul ca să nu mă alerge el pe mine, ci să pot pune eu şaua pe el.

Pe calul ăsta efemer s-a prezentat la negocieri şi pentru episodul Naţionala 2. I-a cerut lui Mircea Sandu timp şi l-a primit. Ce alt selecţioner ar fi avut obligativitate să se califice abia la Euro 2016, primind timp să creeze în aceste luni rămase din actualele preliminarii şi în campania pentru Mondialul din 2014? Culmea însă, azi am aflat că Hagi nu doreşte să ia naţionala acum, ci abia din preliminariile următoare. Curios, nu? Cereai luni de formare şi dezvoltare şi, cînd le-ai primit, le refuzi. Pare lipsit de logică, însă Hagi are o logică de fier.

De fapt, Hagi nu se mai teme de timp sau de lipsa lui. Şi-a dat seama de asta de cînd la tîmple şi apoi în creştetul capului l-au năpădit firele albe. Uriaşului fost fotbalist, cu un orgoliu la fel de mare, îi este frică de eşec. Nu vrea să ia naţionala acum pentru că, paradoxal, după victoria cu Bosnia, aceasta se află într-o “no win situation”, o situaţie fără ieşire. Acest 3-0 din Giuleşti a arătat că România nu e moartă de tot, chiar dacă şansele la calificare rămîn infime. Hagi se teme că nu va reuşi un miracol şi eşecul i se va pune lui în cîrcă, aşa cum s-a întîmplat recent şi la Galatasaray. Din păcate, prin fraza de azi “Hagi nu preia de pe drum ce au început alţii”, omul care ne-a iluminat în anii ‘90 ne ridică multe semne de întrebare. De ce a mai venit la negocieri? Unde e învingătorul de acum 15 ani? S-a transformat Hagi într-un laş? Este oare făcut pentru meseria de antrenor? Probabil că timpul ne va răspunde mai repede decît ne aşteptăm, dacă nu cumva a şi făcut-o!

63 comments ↓

#1 radu on 06.09.11 at 4:07 pm

stiucaneee ai aparut si u?:)))…cam lunga pauza:))…

#2 ik on 06.09.11 at 4:18 pm

Esti un penibil !
Mare victorie in giulesti, acata sa fi fost ,paramise ca a doua !!!

#3 Eu on 06.09.11 at 4:18 pm

Poate ai dreptate, poate nu, insa tind sa cred ca gresesti.
Frica n-ar avea de ce sa-i fie tocmai pt ca el trebuie sa califice Romania la Europeanu’din 2016, facandu-se abstractie de Mondialu’ din 2014.
Oare faptul ca tata Puiu nu e 100% sigur ca vine la nationala sa-l faca pe Hagi sa se gandeasca? Oare Hagi tinteste locul vacant de la Steaua?

Antrenor, n-a dovedit ca este, insa nici timpul n-a fost amicul sau niciodata, n-a avut proiecte lungi:))

#4 L on 06.09.11 at 4:33 pm

Nu inteleg de ce nu se poate ca Hagi sa preia nationala la sfarsitul calificarilor, iar FIFA si UEFA sa suspende pe un an toate competitiile pentru a putea sa formeze si sa dezvolte o echipa. Ce lume….. :-)

#5 Ioan Popescu, Ploiesti on 06.09.11 at 4:40 pm

Măria Ta,Hagi,
Toate dribligurile astea către Naţionala României sunt, crede-mă,ineficiente. Ai curaj şi preia ACUM echipa naţională şi vei putea face ce doreşti tu cu ea. Nimeni nu-ţi impune calificarea la Euro 2112, dar şi dacă ai reuşi acest lucru îţi dai seama ce mare ai fi (şi ca antrenor). Fă, te rog, acest mare pas! Mâine va fi prea târziu. Să presupunem că cineva ar prelua acum Naţionala şi ar reuşi minunea calificării, nu crezi că acest curajos nu va mai putea fi schimbat? Aşadar, gândeşte-te bine. Noi, cei care te iubim, te vrem la cârma Naţionalei; credem în proiectul tău pe termen mediu ,dar…

#6 aiurea on 06.09.11 at 4:46 pm

Domne` .. vorbesti exact ca mentorul tau JJ. Il cunosti ? Ala pe care il suni din 5 in 5 min sa vezi ce antrenori se mai schimba ,cine e jucator si cine nu, ce haine mai poarta, cine castiga prezidentialele in Congo, ce metode folosea poporul Maias. Stii tu… d`astea .
De unde stii tu ce a fost la discutie ? Poate Hagi a certut normalitate sau altceva ce nu`i convenea fosilei de Sandu.
Poate omul chiar nu vrea sa se bage in mocirla de la nationala .
Sau da… poate e las .
Dar tu direct ai sarit cu scandalu` … asa cum ai invatat de la onorabili invitati din emisiune. Aia gen Iancu, Gigi, Mimi, Mititelu, Oracolu… etc.

#7 vasim on 06.09.11 at 4:47 pm

Omul este un las ?
Ce intrebare e asta ?
Cand a revenit la nationala dupa ce se retrase-se si a dus nationala in spate din nou tot las a fost ?
Omul doar vrea unpic de liniste si de timp ceea ce mi se pare de bun simt!
Indiferent ce crede unul sau altul despre Hagi ca antrenor , ca persoana Hagi nu este un las si a dovedit-o de o mie de ori!

#8 Talpaiadului on 06.09.11 at 4:49 pm

Articol anti echipa nationala. Zgadnarindu-i orgoliul lui Hagi, poate il convingeti sa accepte postul si sa ruineze complet echipa nationala. A plecat Piturca, un antrenor bun, cu rezultate, a fost adus Lucescu in locul lui, un antrenor mai slab, iar acum vreti sa-l aduceti pe Hagi, care este nul ca antrenor, mai slab ca el nu se poate. Normal ca jucatorii refuza sa mai vina la nationala.

#9 LP on 06.09.11 at 4:49 pm

Domnule, daca ai trai intr-o societate unde profesionalismul primeaza in orice negociere ai intelege de ce e nevoie de timp.
Atat timp cat orice pretins jurnalist in romania considera ca faptul ca se pune cu un gigant (ca Hagi de exemplu) il face un mic erou, demonstreaza cat de mult mai are acea societate sa ajunga la tipul amintit mai sus si in care Hagi, Popescu, Dumitrescu, Petrescu, etc.. au trait, s-au adaptat si au inteles-o.
Hagi e un luptator se poate vedea prin tot ce face pentru fotbal si luptatorilor nu le este frica. CUm iti explici totusi ca totusi echipe de un anumit calibru si traditie ii ofera o a doua sansa lui Hagi? Oare nu pentru faptul ca nu-i este frica?

#10 Steaua1986forever on 06.09.11 at 4:51 pm

Radulescu + Stiucan = prietenii stralucescului.

Nu se puteau abtine sa nu ii traga un sut in…..barbatie lui Hagi. P.S Nici eu nu cred in “antrenorul” Hagi….dar macar eu nu scriu articole in defavoarea lui la “cererea unui prieten”

#11 dRA on 06.09.11 at 4:52 pm

Unui antrenor ii trebuie alte calitati decât unui fotbalist. Daca pe teren o mai poti rezolva cumva cu mingicareala, ca antrenor, daca vrei sa fii mare, trebuie sa mai si gândesti. Ori Hagi n-a prea dovedit ca are neuroni suficienti pentru a fi antrenor. Si nu cred ca e cineva vinovat pentru ca lui nu i s-a acordat timp. Nu-ti trebuie 5 ani ca sa vezi cât il duce mintea pe Hagi.

Costi, articolul e bun, dar finalul e exemplar. Felicitari!

#12 r.gabi on 06.09.11 at 4:58 pm

Cu riscul ca supar,putinatatea intelectuala,dublata de o incapacitate profesionala evinetiata prin rezultate,lasitatea specifica,acutizata de esecurile pe linie,din prozaica cariera de antrenor a lui Hagi,isi spun cuvantul.
Ce este trist ,este faptul ca fostul mare jucator,a acceptat niste tratative ,e pe care probabil le va sfarsi asa cum a sfarsit cariera de antrenor pe unde a fost.
Sunt lucruri evidente pe care numai un “superoptimist” sau o persoana fara ratiune nu le poate accepta.
Oameni buni,trebuie sa va obisnuiti si trebuie sa intelegeti ca acesta este antrenorul Hagi si ca atata poate el.
Un simplu nume de fost mare jucator,aflat pe undeva prin evidentele Scolii de Antrenori si ale FRF ca antrenor.
Mai mult nu poate si nu se poate,decat doar daca “marele” sau fin,la fel de semidoct,nu il numeste antrenor al Stelei.
Lipsa de ratiune si incompetenta intr-adevar nu au limite…

#13 luter on 06.09.11 at 4:58 pm

frate chiar esti copilul unui stucan ce a lucrat prin calculatoare [ice felix] ,ca fratii stucan era si sunt oamneni cu ceva cenusa in C.C.pai acest gica a fost un mare fotbalist dar antrenor nu a fost si nu v-a fii niciodata .si stii de ce ?scoala a fost dusmanul lui ,de unde comunicare cand saracutul are in geamantan 10 fraze corecte in limba romana .

#14 je on 06.09.11 at 4:59 pm

mda..ai putea tu scrie ceva care sa construiasca?!?
in nici un caz. trebuiai tu sa dai din nou glasul plin de rautati la adresa unui om.
cand ai fost pus tu la dolce.. ti-a facut tie cineva “referat” daca esti persoana profesionista sau nu.. ti-a luat cineva realizarile tale efemere de la celelalte televiziuni? etc
pacat de tine. ca esti tanar si dai tonul la gogomanii.
nu ma astept sa raspunzi. oricum te-ai descalificat ca si om care scrie.

#15 adrian preda on 06.09.11 at 5:02 pm

Te respect domnule….ziarist. Am doar o intrebare : vei fi vreodata in n vieti pe care le vei trai adica una singura, macar la 10% din Hagi? Este o intrebare retorica, scuze.

#16 dragos on 06.09.11 at 5:03 pm

Costine, Costine, lasa-ne mai bine!

#17 stando on 06.09.11 at 5:04 pm

Hagi nu e antrenor. Punct.

#18 alex on 06.09.11 at 5:05 pm

Ii incopetent,atat ptr echipe de club cat si ptr.nationala Romaniei.Mai aste ne trebuie,Hagi antrenor,echipa facuta de clanul Becali.

#19 ionion on 06.09.11 at 5:09 pm

Buei stiucanel buie tu pe unde mai tai frunze si faci analize la dolce sau unde???

#20 dan on 06.09.11 at 5:11 pm

nu e vb de frica e vb ca in momentul asta ca si tine ,ca si mine sau toti suporterii nationalei nu vede perspective..jucatorii nu au valoare nimic nu vine eu zic ca e sinucidere sigura sa preiei nationala acum la ce lot de selectionabili avem..numai daca ne uitam la ultimul meci cu brazilia cred ca am avut cel mai lent cuplu de fundasi centrali din istorie..Papp-Gardos..Ripa a ajuns titular pe banda Muresan la 100 de ani nelipsit si cea mai buna solutie surdu??? varf de lance,Torje titular indiscutabil???la juma de m cit are Marica nu mai joaca de 6-7 luni titular fara drept de apel..cu cine sa faca o echipa??? cu aia de la tineret care au stat din 3 meciuri la turneul final 2 si jumatate in careul lor??

#21 Marius @ Toronto on 06.09.11 at 5:17 pm

Hagi-Stucan…..wow
Traiesc in Toronto de 20 ani, astazi am auzit prima oara the Stucan, mai oameni buni, voi acolo nu va da-ti seama cine este Hagi, si un copil de 10 ani care joaca hockey stie cine este Hagi.
Domnule Stucan, or whatever your name is, te rog sa nu mai apari niciodata, te rog din suflet, Hagi este Hagi, tu nu ai voie nici macar sa ii pomenesti numele.
GSP, va implor nu mai lasat-ti acesti ipocriti sa terfeleasca aceste nume…..va rog

#22 justsamba on 06.09.11 at 5:21 pm

Mi-e frica …mi-e frica sa dorm singurica cu Iordanescu.

#23 chimir sen on 06.09.11 at 5:24 pm

Analfabetul e antrenor cum sunt eu Papa de la Roma … Auzi … el nu ia de pe drum … o echipa inceputa de alti … Du-te la turma ciobanului sa te spurce ala din nou .Ca antrenor (hi hi hi ) doar asta meriti … Fa un bine si lasa-ne , fa-ti un bine si lasa-te !

#24 milan6 on 06.09.11 at 5:30 pm

da stucan + decebal sunt prietenii lui Jr .ii respect si acum tocmai fiindca i-au ramas fideli in aceste momente in care baiatul lui tata nu mai gaseste sprijin nicaieri .
de ce refuza Hagi ?din cauza . . . Frantei !in septembrie Francezii vin sa ne bata . si sunt mari sanse sa reuseasca .pur si simplu au avut ghinion cu Belarus .din pacate cele 4 puncte pierdute de ei , ne afecteaza si pe noi .ia ganditi-va Franta + 4 puncte venea relaxata in meciul de pe National Arena !

#25 george on 06.09.11 at 5:31 pm

ORICINE DAR NU HAGI !! NICI O PERFORMANTA CA ANTRENOR !! NU DISTRUGETI DE TOT NATIONALA!!!

#26 armand on 06.09.11 at 5:31 pm

bai fratilor, ce nu intelegeti? nu e vorba de lasitate aici! e vorba ca hagi nu poate lucra cu oricine si in plus are tema de negociere impusa de fratii becali: jos lupescu, sus popescu gica! asta e diferenta! de fapt hagi ii daduse mutarea in plic lui mircea sandu de ceva timp! asa cum olaroiu il dorea pe gino iorgulescu, asa si hagi il vrea pe popescu! iar mircea sandu se teme totusi sa isi bage singur mortu-n casa! intr-un an de zile astia il dau jos si pe dragomir si pe sandu! aici se joaka cartile la negocieri!

#27 chris_gali on 06.09.11 at 5:46 pm

auzi bah stiuca`ne , cine esti tu ca sa-i pui intrebari lui …Hagi !!!???..cine esti tu si ce-ai facut in fotbalul romanesc ca sa deschizi gura cand e vorba de Hagi !!!?????….un nimeni si un…..nimik , asta esti !!!

#28 englezu on 06.09.11 at 5:49 pm

O intrebare pentru m. sandu: Viitorul antrenor al nationalei ( hagi a fost bine sfatuit sa renunte caci se compromitea definitiv !) va beneficia de aceleasi clauze care le-a avut “regele” ? Apropo de aceste superlative - rege, briliant, etc - nu credeti ca si voi presa aveti o mare parte de vina, gratulandu-i pe acesti - e adevarat - talentati fotbalisti, dar care cu intelectul, multi dintre ei sarmanii….vai de mama lor ! O tema de meditatie: ce au realizat pana acum antrenorii Dan Petrescu, Dorinel Munteanu, Ioan Andone, etc - altfel si ei mari fotbalisti - si “antrenorul” hagi ??? Alo, federali - s-aude !?

#29 alen on 06.09.11 at 5:51 pm

de ce tot veniti cu prostia asta cu “sanse infime”? Sansele la locul 2 respectiv baraj sunt intacte, nu depindem decat de rezultatele noastre. Mai luati si voi clasamentul si calculati nu repetati ca papagalii prostiile lui m.sandu

#30 bogdan on 06.09.11 at 5:53 pm

Mai copii mai cind naiba va lamuriti odata ca nu e mult de discutat pe tema Hagi anternor de Nationala? Nu e tata, nu e, pompati-l si analizati-l cit vreti ca tot nu e. Chiar ar fi de dorit pt orice nou antrenor sa aiba aceste citeva meciuri extra intr-o campanie fara sanse, absolut nimeni nu ar pretinde calificare acum, ar putea testa ce jucatori vrea si ce sistem vrea. Dar, sa nu pretinzi obiectiv calificarea la 2014…e de ris, jenant, pai mai bine sa fixam obiectiv 2020 ca sa fie treaba in regula…iar el tot ezita ??? Vai de lumea noastra, am o solutie, mai bine sa-l puna antrenor fara nici un obiectiv, asa merge ? Suntem disperati daca am ajuns iar la Gica saracu, cit despre Cashcheta director tehnic, bilciul e complet…ne-a facut praf Il Muce mic dar mi-e ca vin vremuri si mai tulburi…

#31 englezu on 06.09.11 at 5:54 pm

Atrag atentia tuturor simpatizantilor lui hagi: el vine la nationala ca ANTRENOR si nu ca …fotbalist ! Asta, asa ca sa nu uitam despre ce vorbim. In rest, numai de bine.

#32 Adrian Lopătescu on 06.09.11 at 6:02 pm

Ștucaneee, mai bine nu mai scoteai capul din țărâna care iti acoperea si ultimul gram de creier. Acum ai scos capul afara si milimetrul de creier ti-a fost imediat afectat. Cine esti tu, Ștucane, sa-l faci laș pe Hagi? Cate selectii ai tu la naționala? Cate pase de gol ai dat tu la viata ta? De cate ori ti s-a cantat imnul tie, Ștucane? De câte ori ai fost tu căpitan al vreunei echipe, macar de cartier? Sunt intrebari la care unicul raspuns pe care il poti da este 0, adică ZERO!!! Tu știi, probabil, doar să răspunzi la intrebarea referitoare la câte scuipături ai primit, în direct, mai mult sau mai puțin meritate, de la Giovani… Ești la fel ca Rădulescu, care a scris acum vreo două zile un editorial asemănător. Rădulescu este tăntălău, care, pe lângă faptul că nu dialoghează cu cei care se obosesc să-i citească cretinătățile pe blob, mai și șterge posturile care îi sunt critice și a șters postul meu, că el nu acceptă criticile, să vedem dacă tu ai puțină demnitate să-l lași… Ești incredibil de tupeist să faci laș un om care și-a rupt picioarele pentru naționala României. De aceea n-ai nici un drept să te iei vreodată de Hagi.

#33 Prazilia on 06.09.11 at 6:07 pm

D-le Stucan, de capacitatea de antrenor a lui Hagi nu aveti nimic de spus? Cred ca suntem cel mai nebun popor din lume, caruia ii place sadomasochismul si batutul pasului pe loc. Acest lucru o sa se intample prin numirea lui Hagi: NIMIC BUN. Chiar niciun ziarist nu mai este cu picioarele pe pamant????????? Unde vedeti voi capacitatile extraordinare de pedagog ale lui Hagi????????? In afara de ….”sa facem bine”, “potential” si… “sa fim pozitivi”….mai cunoasteti alta expresie a acestui om????? Toti jucatorii care l-au acuzat pe Hagi de incapacitate manageriala, oare, sunt nebuni cu totii sau noi, poporul roman traim pe alta planeta????? Chiar nu am gasit un alt antrenor cu experienta pe Planeta asta???

#34 matem on 06.09.11 at 6:09 pm

Eu din ce vad, aproape toti comentatorii sunteti priceputi la fotbal si foarte curajosi, la fel ziaristul, spre deosebire de HAGI care nu prea stie el cu fotbalul si plus ca mai e si las!
Asa tata, aratati ce puternici si destepti sunteti!

#35 montgomerry on 06.09.11 at 6:10 pm

Oare de cati ani va fi nevoie ca machidonul sa inteleaga adevarul?Nici un alt fost mare fotbalist nu a avut sansele pe care le-a avut el.Vrea proiecte,dar ce proiecte?Vreo 10,15 ani,poate vor apare din neant mari talente?Oare Sandu si satrapii fotbalului romanesc nu au inteles ca semanand vant nu pot culege decat furtuna?.Pai ma Gica,ma baiatule asta e marfa alta nu-i.Se spune si e foarte adevarat,ca marii fotbalisti nu pot fi mari antrenori atata timp cat ei le cer fotbalistilor imposibilul si se dau pe ei mereu exemplu.Din cauza asta multi nici nu s-au gandit sa se apuce de meseria asta pentru ca ei stiu ca nu pot sa renunte la exemplul de sine.Ei la cei mici lucrurile se schimba,sunt taman invers,acolo marii fosti fotbalisti,au avut si au mult mai mare succes.Cred ca acolo e locul ,,regelui”.Si unde mai pui ca ai si timp berechet de ,,proiecte de formare si dezvoltare”.

#36 adi on 06.09.11 at 6:13 pm

desi e prost, lui hagi ii e frica de prostia ta, stiucane, care e nemasurata!

#37 razvan on 06.09.11 at 6:19 pm

Lui Hagi ii e frica de incapacitatea lui ca antrenor, rasdovedita pina acum in Romania si Turcia. Pina nu va lua etapele incet si cu trebuie, nu va face nimic bun. Mourinho a inceput ca secund la Barcelona si cu Leiria. Hagi ce are sa nu faca la fel, e prea cu mot?

#38 Radu on 06.09.11 at 6:24 pm

Mai rau decat cu Piturca sau Lucescu n-are cum sa fie. Macar sa schimbe mentalitatea jucatorilor, daca nu va aduce rezultate. Sa scape de betivi si drogati, respectiv Mutu, Sapunaru, Tamas si sa inceapa sa aduca tineri. Nu-l lasa Generalul sa se faca de rusine.

#39 victor_a_v on 06.09.11 at 6:35 pm

Journalism negativist, depresionant, fara scrupule si in lipsa de respect. In opinia mea, asa s-a distrus o mare parte din perceptia si dezvoltarea fotbalului romanesc. De ce? Pentru ca nu avem altceva ce sa urmarim, iar acesti zisi jurnalisti merg pe conceptia SENZATIONALULUI cand nimic nu e senzational si am trebuie doar sa fim rabdatori. Cand pretentiile de a castiga vor fi total motivate de o participare a nationalei de calitate, atunci sa ne simtim si noi mari si sa comentam, pozitiv. Pana atunci, journalismul a la Stucan, sa stea cuminte in spate si sa comenteze tenis si cricket.

#40 LP on 06.09.11 at 6:39 pm

In Romania lumea nu realizeaza ce reprezinta Hagi pentru acea tara. Stati cativa ani pe afara si eventual dupa aia icercati sa va exprimati o parere despre Hagi. La Campionatul European din 2000 am vazut un comentariu din studio inainte de meciul cu Italia (in Toronto). Un domn care parea expert a explicat (in limba engleza fireste) cat inseamna geniul lui Hagi si comentariul s-a terminat cu “personal dintre Maradona si Hagi tot timpul l-am considerat pe Hagi peste Maradona din toate punctele de vedere”.
La fel acum un an sau doi cand hagi a jucat intr-un meci organizat de Zidane. Nu a fost nimeni de pe teren mai elogiat ca Hagi si tot la un post strain de televiziune.
Presa la schimbat pe Piturca cu un fost jucator-antrenor mediocru (ca acest Razvan) si culmea arde de nerabdare de ce nu zice Hagi da imediat acum. Eu cred ca din cauza acestei prese de scandal nu spune da.

#41 bobo on 06.09.11 at 7:16 pm

De ce la Galata s-a dus in plin campionat si la nationala nu?

#42 mircea on 06.09.11 at 7:23 pm

Hagi nu are valoare de antrenor. A demonstrat-o peste tot pe unde a fost. Cineva il impinge la sinucidere morala. Vrea sa-i darame soclul de fotbalist de geniu. Gica, nu poti, nu poti si gata. Nici machidonul bulgar Stoichkov nu a reusit ca antrenor si a fost peste tine ca fotbalist. Vezi-ti de academia ta, de lantul de hoteluri si de ce afaceri mai ai!!! Nici la Steaua nu esti dorit. 70% di fani nu tevor . Cred ca sunt si mai multi dar presa te menajeaza. Si Gigi Becali s-a convins de abilitatile tale, si nu e incantat sa vi antrenor la Steaua, dar increngaturile de rudenie cu machidonii din Pipera iti dau sperante desarte….

#43 Gelu on 06.09.11 at 7:23 pm

Hagi e un zero barat ca antrenor si n-are ce cauta la Nationala! Punct!

#44 vio on 06.09.11 at 7:36 pm

hagi este nul ca antrenor, am si eu o intrebare, pe tine cine te plateste pentru articolul asta?sau impesarii Becali au nevoie de cineva in domeniu publicitatii?

#45 noinoi on 06.09.11 at 7:48 pm

Domnu Shtiuca, da ti-au dat liber de la dolce sa mai aiurezi ptr complectarea veniturilor????

#46 PH on 06.09.11 at 8:16 pm

Hagi ar trebui intai sa urmeze o scoala de antrenori din Germania sau Italia, apoi sa se gandeasca sa se faca antrenor, daca il duce mintea. Asa, facut dupa ureche la scoala fara frecventa pe langa FRF, e zero. Analizati echipele pe unde a fost si ce rezultate a obtinut….
E timpul pentru un antrenor strain la nationala Romaniei daca se vrea calificare le europene sau mondiale….
Restul e gargara….

#47 cicinho on 06.09.11 at 8:20 pm

ne calificam cu hagi antrenor,franta bate belarus si bosnia,noi batem tot cu ajutorul frantei care o vor lasa moale la bucuresti,mircea sandu tovaras cu platini,e putin greu dar fff posibil sa ne calificam

#48 Dr.Dracula on 06.09.11 at 8:28 pm

Mai fratilor, acest superneavenit in lumea antrenoratului in fotbal ,nu-i chiar atat de prost. Problema principala pentru Hagi nu este ca se va califica nationala in 2012,2013,2016 ,etc sau nu , ci……… ,cati jucatori de la academia lui ,va izbuti sa bage in prima reprezentativa pentru ca sacalii de Becalii sa-i vanda cat mai scump.
Amin !!!

#49 vali12 on 06.09.11 at 8:31 pm

Stucan,de data asta ai dat-o de gard rau de tot.Pe ce argumente te bazezi atunci cand sugerezi ca Hagi ar fi suspect de lasitate?Cand si cum ti-ai castigat tu dreptul de a-l jigni pe Gica? De ce nu ai avut oua sa il critici pe marele selectioner razvan lucescu-fiul mariei salea Mircea? In tot timpul cat razvanel a facut ce a vrut cu nationala asta,ducand-o la fundul mocirlei,niciun ziarist nu a avut tupeul sa il critice( sa nu care cumva sa se supere tat-su).L-ati lasat sa ne faca de ras si sa distruga de tot aceasta nationala si acum il criticati pe Hagi ca nu are curajul s-o preia din mers si eventual sa faca o minune si sa ne mai si califice? Hagi face singur cat 1000 de lucesti la un loc,datorita lui s-a auzit de Romania in cele mai indepartate colturi ale lumii.In urma cu cativa ani am avut ocazia sa vizitez mai multe tari din Africa centrala.Toti cei carora le-am spus ca sunt din Romania,ma priveau intrebator,se gandeau cateva clipe si apoi exclamau bucurosi:Romania-Hagi…Ceausescu.Ciudat,dar aceste doua nume reprezinta Romania pentru majoritatea locuitorilor multor tari din lumea asta.Nu am auzit pe absolut nimeni sa imi replice: aaa …Romania-Lucescu! Razvan Lucescu a fost un portar submediocru si un antrenor mediocru,doar voi ziaristii-dintr-un interes meschin-ati incercat sa ni-l prezentati ca pe un fenomen si ca pe salvatorul acestei nationale.Rezultatul il stim cu totii: a dus nationala mai jos decat a fost vreodata.Prin urmare,nimeni nu are dreptul sa ii ceara lui Hagi sa preia o nationala distrusa si apoi sa i se impute toate nerealizarile fiului lui Mircea de la Donetk.

#50 mihai pelikan on 06.09.11 at 8:48 pm

Stimati Domni.
Nu Hagi, NOI TREBUIE SA NE TREZIN si SA INTELEGEM ca pentru a fi ADEVARAT REGE si nu BUFON( si asta fefemer e un fel de rege!) trebuie sa fi de spita regala. Altfel esti BUFON, Bufon facut “rege” de qa,lti bufoni ca el, tip fratii de se cred a tot stiutori in fotbal, cand deabia acun se pregatesc sa-si complecteze studiile Doftanice. Trag ei de timp, dar de DNA tot nu scapa. Pana una alta, greu mai gasesc narozi sa apeleze la ei. Si stiu ca Batranul Lucescu suna desteptarea, cantand “Cei Lenes, plece unde vor” Nasul, care a cheltuit din osanza FRF pentru oblojirea proprie, are de ce sa fie “pentru contra” la Razvan, pentruca ciocli sai, raman fara parale!Mitica, bardul de la Scornicesti si Victoria si Moreni, trebuia sa sentituiasca astfel incat “Ciocanul”, sa fie maisus, sa evite purgatoriul eliminatorilor. Aiurea! Ciracii albastreilor, tot afara se vor duce! si inca repejor. Unii in prostia lor, chiar cred ca Zicu e mare ! Da e mare pastorit de Mircea sau Razvan, Mai ales ca asta bu se viseaza Rege, ca consateanul lui de la Babagag, Pe timpuri, unul DUMAS, a luat un bufon, incorponat de prostine Rege, si dandu-i UMANITATE, l-a facut iubit de popor. Si Frolo , “Giovany” la noi, a plecat hulit de OAMENI!
Ghinionul unora, este ca PROSTIA, nu doare, dar iese ca uleiul la suprafata. Da dai cu piciorul in minge, cere INSPITATIE dar nu CAP. CAP DESTEPT ! Pai de unde inteligenta si desteptaciune la CINE NU O ARE?? De unde inteligenta la cel de te omoara cu expresii de “atitudine pozitiva”? E cazul ca sa nu=l transformati in BUFON, mai mult decat este. A poate ca daca RAZVAN l-ar accepta ca “antrenor suprem”, fara dreptil de a deschide gura, asa ar putea fi antrenor. Si Razvan, baiat DESTDEPT, trebuie sa inteleaga ca”prostul daca nu-i fudul, INCA nu e prost destul!”. Dar te pomenesti ca prostul deschide gura, ca la Poli Timisoara, Galata, Steaua, iar Steaua, etc. Este agevarat ca are si calitati deosebite: asemenea Elenei Ceausescu, se crede ACADEMICIAN, cand aqidoma ei, ca intgdelect, mai aqre mult de descoperit atitudinea POZITIVA ! E cazul ca sa-l apreciati si utilizati la JUSTA LUI VALOARE. Si cum valoarea de fotbalist s-a ofilit, dati-i utilizarea florilor trecute: la “cosul” istoriei !

#51 Schukaryn on 06.09.11 at 9:00 pm

Domnule Stiucan!! ca ziarist ar trebui sa stii mai bine motivul pentru care Hagi nu preia Nationala sau Steaua!! Inca nu vrei sa deschizi ochii si sa vezi ca sunt anumite persoane carora le place sa impuna cine si cand trebuie sa intre in teren?? Pai de fiecare data cand a preluat o echipa, nimeni , absolut nimeni nu a avut rabdare cu el…suporteri, oficiali ai cluburilor sau FRF, LPF!! Ca de fiacare data se doresc rezultate imediate, iar daca nu le ai, indiferent care sunt motivele, toata lumea sare la gatul antrenorului!! Toti spuneti ca habar n are sa antreneze, ca e praf ca antrenor, ca nu e in stare sa explice jucatorilor o schema, sau nu poate lega doua cuvinte si ca vocabularul sau e format din 22 sau 50 de cuvinte!! Iar acum se trezeste marele Stiucan, sa scrie si el un articol, cum ca ii este frica!! Pai tu daca ai fi in locul lui ai prelua nationala acum, sau orice alta echipa?? suntem o natie de scandalagii si prefacuti si urmarim doar can canul zi de zi!! Maradona a demonstrat ca este mult sub Hagi ca antrenor si nimeni din Argentina, absolut nimeni nu l a injurat sau criticat!!! Dar asta este…..il citam pe Mircea Badea ¨Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ¨…si Becali ti ar raspunde in felul urmator… ¨Nu ti e rusine mai BAGABONTULE ¨?????

#52 Alex on 06.09.11 at 9:20 pm

sariti toti cu gura pe stiucan aiurea. adevarul e ca hagi este las, nu pentru ca asa s’a nascut, ci pentru ca a avut atatea insuccese. in sinea lui e constient ca nu poate fi antrenorul de care romania are nevoie acum. si sincer, nu cred ca ar putea fi nici dupa aceste calificari. un fotbalist genial nu este neaparat un antrenor bun. hagi este sub-mediocru si nu ar trebui sa ne sperie sa spunem asta. el trebuie respectat pentru ce a fost si ce a facut, pentru ce e si ce face. sincer, este vina lui sandu ca ii propune postul de selectioner, hagi nu’l poate lua fara voia federatiei. in schimb hagi greseste ca nu refuza din prima si sa recunoasca cu demnitate ca nu este o solutie. de ce? pentru ca este las. pentru ca in sinea lui ii e frica sa’si piarda popularitatea si sa nu scada in ochii romanilor, dar mai degraba o va face daca nu’si va recunoaste neputinta si ne va ingropa decat daca isi va accepta conditia.

#53 kappa on 06.09.11 at 9:31 pm

Preiau eu nationala pentru calificarea la turneul din 2016. Daca nu o calific, returnez banii incasati.

:)

Oricine o poate califica la Euro 2016.

#54 razvan74 on 06.09.11 at 10:25 pm

LP, Hagi jucatorul a fost foarte bun, Maradona la fel, Platini de asemenea. Ca antrenori doar Platini a facut o campanie de calificare perfecta si un turneu final slab care l-a convins sa fie conducator. Hagi si Maradona s-au chinuit pina acum si n-au aratat nimic. Au nevoie sa o ia de jos pe modelul Mourinho, poate asa vor si confirma cindva.

#55 GABRIEL on 06.09.11 at 10:57 pm

Cred ca Hagi a incercat de la inceput sa materializeze diferenta de clasa ca JUCATOR dintre el si ceilalalti reprezentanti ai generatiei sale, ca antrenor ,incercand sa “arda” etapele : el a luat Nationala 1 ,Dan Petrescu lua echipe de B , Viorel Moldovan lucra cu copii dupa care Dan lua Urzicenii, Viorel lua Sportul iar Hagi…Galata 2. De fapt el incearca sa FURE startul, acum chiar pare normal cand refuza sa ia o nationala…din mers. Ar trebui sa preia o echipa de B pe un proiect finantat partial de el insusi si partial dintr-un management de inalta clasa , sa promoveze in Liga 1 , sa mearga in Champions League dupa care iti trece teama de a mai prelua echipe “de pe drum”. Chemati-l la nationala pe Dan Petrescu dar nu cred ca vine cat timp Mircea Sandu are senzatia ca e salvatorul fotbalului romanesc la concurenta cu Dumitru Dragomir…

#56 Rapid on 06.09.11 at 11:10 pm

Stucane ai aparut iar ,totusi nu ar trebui sa jignesti o legenda ca Hagi chiar daca el nu e mare antrenor

#57 r.gabi on 06.09.11 at 11:10 pm

Hagi, de mult “si-a dat masura”ca antrenor.
El su apologetii sai pot spune sau scrie ce vor,rezultatele antrenorului Hagi sunt mai graitoare decat toate apararile din lume,facute dintr-un “superoptimism”tradus prin neintelegerea jocului de fotbal si a faptului ca odata cu inaintarea in timp,antrenorii “urechisti” sau cei incompetenti nu mai au ce cauta in aceasta breasla.
Uitati-va la cunostintele lui Mourinho,lui Guardiola ,lui Ferguson,uitati-va la tactica de joc creata de acestia,de Wenger,de Rednapp,de Sacchi,mai nou de Boas.
Uitati-va la jocul bramburit al tuturor echipelor la care a antrenat Hagi.
O fi suficient pentru a ne da seama cat de departe este Hagi ,ca profesionalism sau ca si cultura ,nu numai fotbalistica ,de acestia ?
Este imposibil sa ai o gandire tactica ,daca mintea ta nu poate lega trei idei.
El vorbeste ,tot mai des despre “filosofia” lui.
Oare cunoaste semnificatia acestui cuvant ?
Oare o poate explica ?
Intrebati-l si daca veti primi un raspuns coerent,continuati sa mizati mai departe pe un “cal mort”.
Antrenoratul astazi,inseamna performanta si este mult mai mult decat poate gandi sau explica Hagi vreodata,este mai mult decat inteleg cei doi frati care il sustin si care au facut si fac un lobby de tip fanariot pentru el.

#58 gery76 on 06.10.11 at 1:46 am

Hagi este cel mai mare brand al Romaniei din ultimii 20 de ani fie ca vor fie ca nu vor unii oameni marunti ce se cred importanti daca-l injura pe unul din cei mai respectati fotbalisti din ultimii 25 de ani ai Europei.
Hagi este singurul om din Romania care a scos in strada milioane de romani de fericire ,nu din motive financiare sau de foame cum au facut sefii de stat ce au ruinat Romania dupa ‘90,deci macar din acest motiv nu merita injurat,nici macar ofensat,Hagi a aparat si a iubit culorile Romaniei mult mai mult decat majoritatea ziaristilor care au mancat o paine alba datorita lui si care acum il denigreaza de dragul audientei si minutului de celebritate pe care viseaza sa-l aiba jicnindu-l pe marele nostru Roman Gica Hagi.
Indiferent de injuriile si jicnirile la care este supus in mod total nedrept Hagi de catre niste pseudo-jurnalisti si de niste asa zisi suporteri abrutizati de iubirea fata de culorile unor echipe de club,Hagi va ramane cel mai important si iubit nume din istoria fotbalului romanesc.

#59 fibra on 06.10.11 at 8:52 am

Oare si-o fi dat,in fine seama,Hagi ca nu poate califica nationala nici in 2016?Mi-e greu sa cred.Daca nu accepta acum,nu poate numi federatia un interimar,pentru ai satisface toanele unui non-antrenor,sa vina dupa terminarea preliminariilor.

#60 Chris on 06.10.11 at 10:24 am

Stucane, aparusi si tu. Dute frate si lasa-ne, ia-ti si ruda de-ai bagat-o pe pile la GSP si scrieti parerile in alta parte. Asta-i ziar serios, nu au trecut atatia anii peste el ca sa vi tu un neica nimeni sa vorbesti la misto de HAGI…

#61 Machedonul on 06.10.11 at 2:17 pm

Hagi are nevoie sa foloseasca jucatori noi care sa se formeze si sa ne aduca din nou bucurii si rezultate foarte bune la nationala. Asta nu se poate face daca va fi nevoit sa arate rezultate (sa cistige toate meciurile ramase!!!) si poate, poate sa prinda locul 2 pentru baraj!
Atita timp cit Lupescu il lucreaza, Hagi nu vine la nationala. Pentru ceilalti cunoscatori de fotbal care spun ca Hagi nu este antrenor bun nu am cuvinte- Ce ati facut voi pentru Romania in comparatie cu Hagi!! Deci mucles………

#62 miai on 06.10.11 at 3:08 pm

fratilor am inceput sa urasc un cuvant.””’proiect”’……ce e
ala cand e vorba de fotbal??????? toti il folosesc????de ce????
il auzim peste tot…ziare, tv, net…..m-am saturat….
toti vor ”proiecte” viseaza, de parca-sar cumpara din piata la kilogram….idioti…

#63 staneang on 08.14.11 at 7:24 pm

Atat articolul cat si unele comentarii ma indispun si ma intristeaza.
Indiferent daca are sau nu calitatile necesare pentru un antrenor de succes,cum putem sa-l suspectam de lasitate sau ma rau cum am citit in unele comentarii?Acest om,prin comportamentul lui atat in teren cat si in afara lui,ne-a reamintit sensul cuvintelor onoare,mandrie,suprematie,superioritate,pasiune,respect,incrancenare,atitudine,idealuri,victorii,performanta.In aproape toate cele 550 de meciuri disputate a eliberat prin fiecare por talent si seriozitate,2 lucruri importante ce lipsesc din articolul tau si din multe comentarii de aici.Am uitat cum o buna parte de timp,cand ne prezentam strainilor si le spuneam de unde suntem provocam frunti incretite,dar le descreteam la fel de repede prin replica “I was born in Romania,the country of Gheorghe Hagi”.

Leave a Comment

Reguli :
1. Tratati persoanele care scriu pe acest blog cu respect, nu folositi un limbaj necivilizat sau cuvinte care sa aduca o vatamare morala celorlalte persoane care posteaza mesaje.
        a. In comentariile dumneavoastra va rugam sa va referiti doar la articolul/editorialul in cauza si sa nu atacati autorul.
        b. Nu folositi un limbaj explicit sexual, vulgar sau care sa care sa jigneasca.
        c. Fara comentarii discriminatorii cu tenta xenofoba, antisemitista sau rasista.
2. Nu publicati sau solicitati in comentariile dumneavostra adrese de web, produse sau servicii.
3. Nu transformati acest blog intr-un "chat".
4. Pentru protectia dumneavostra nu folositi in comentarii informatii personale, adrese de email, numere de telefon sau URL.
5. In comentarii nu puteti folosi decit urmatoarele coduri HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
6. Daca aveti vreo plangere in ceea ce priveste administrarea acestui blog puteti trimite un mesaj la adresa de mail: contact@gsp.ro.
7. Comentariile care intra in contradictie cu regulile de mai sus vor fii sterse fara a se afisa vreun motiv.
8. Daca veti continua sa sfidati aceste reguli nu veti mai putea sa postati mesaje.

Comentand pe acest blog, sunteti de acord cu regulile precizate, le intelegeti si va dati acordul ca le veti respecta. Va multumim.