Cum îi recunoşti pe suporteri

Nu există un răspuns standard la întrebarea: “Cînd devii suporter?” Am întîlnit cazuri în care oamenii au devenit “cîini” atunci cînd au primit în copilărie un steag mare cu Dinamo. Deci nu un autograf de la Cămătaru, sau o îmbrăţişare de la Mateuţ, ci un steag. Atît. Unii ai crede că au devenit stelişti cu forţa, pentru că “mă lua tata des la meciuri pe Ghencea”, iar alţii rapidişti pentru că n-au avut încotro: “Stau în Giuleşti, cu cine naiba vrei să ţin?”

Apropo, tu cînd ai devenit suporter?

Dacă lucrurile sînt complicate atunci cînd vine vorba de scînteia care a declanşat pasiunea, nu acelaşi lucru se întîmplă cu profilul suporterului. E relativ uşor să recunoşti cărei echipe şi-a vîndut el sufletul.

Steliştii sînt vocali şi aroganţi. Pentru că istoria ţine cu ei şi le permite acest lux. Nu e foarte indicat să intri într-o discuţie în contradictoriu cu un roş-albastru, dar, dacă totuşi o faci, trebuie să fii pregătit oricînd pentru încheiere. E tip: “Pînă una alta, noi am cîştigat Cupa Campionilor Europeni, voi aţi ars-o dubios cu alde 17 Nentori sau prin liga a II-a”. După caz.

Stelistul e uşor de recunoscut şi după vehemenţa cu care îl contestă pe Gigi. Cînd cel mai detestat finanţator din scurta istorie capitalistă a fotbalului nostru intră în discuţie, debitul verbal şi cantitatea de înjurături pe minut depăşeşte orice imaginaţie. Care e ultimul test la care poţi apela, atunci cînd nu eşti sigur cu cine stai de vorbă? Zi ceva de rău de Lăcătuş!

Dinamoviştii sînt pretenţioşi şi mîndri. Nu pot explica foarte clar de ce, pentru că Dinamo nu excelează la capitolul rezultate istorice, dar nici nu contează. Şi răi. Răi în sensul bun al cuvîntului. “Cîinii” devin agresivi foarte repede, nu e nevoie să-ţi dai prea mult silinţa să-i şicanezi. Pe lîngă mîndrie, dinamovistul are şi o alură uşor superioară, orgoliul acela pe care Borcea nu ezită să-l zgîndărească de fiecare dată cînd are ocazia: “Suporterii noştri stau în centru şi sînt obişnuiţi ca echipa să aibă rezultate, d-aia nu vin prea mulţi la stadion”. Heh…

Rapidiştii sînt resemnaţi şi veseli. Victime ale jocurilor de culise din toate timpurile, şi-au acceptat soarta, dar nu şi-au pierdut niciodată demnitatea. Ştiu că istoria i-a defavorizat şi cred, cu tărie, că altul ar fi fost raportul de forţe în campionat, dacă Rapid ar fi fost echipa unui minister puternic şi nu una a muncitorilor din transporturi. Cu suporteri celebri şi boemi în istorie, giuleştenii stăpînesc foarte bine arta autoironiei, dar nu e indicat să-i şicanezi la nesfîrşit. Testul final? Zi ceva de Copos! Dacă va pufni în rîs sau va face semnul acela a lehamite din mînă, e rapidist!

Despre olteni, polişti şi clujeni, într-un număr viitor. ;)

140 comments ↓

# 140 gtorje_22 on 09.11.09 at 11:21 pm

@bau-bau:esti subiectiv,iar spunand unele lucruri aberezi.kiar dak esti capos si incerci sa ti sustii ekipa,trebe sa ti spun k la dinamo-valerenga,lumea s a dus sa i vada pe dinamo,nu pe aia!asta e mentalitatea de azi,pe vremea aia nu era asa!si crede ma,nu atiavut NICIODATA cei mai multi suporteri!aveti grupuletul vostru,dar exagerezi knd spui k cei mai multi fani erau ai rapidului!incearca sa fii mai obiectiv!

# 139 BauBau on 08.11.09 at 6:07 am

G_Torje , nu aberez deloc. Echipele cu cei mai multi suporteri inainte de 1990 erau Rapid si Craiova , in aceasta ordine , cu Rapidul conducind DETASAT. Si cind spun INAINTE de 1990 , ma refer nu numai la 1989 ci SI LA anii ‘50, ‘60 , ‘70… deci voi chiar nu contati… Suporterii aia ai lui Steaua de care vorbesti tu , ma refer la “generatia ‘86 ” deabia ACUM sunt “suporterii” lui Steaua , cu toate ca eu nu i-as numi suporteri si nici nu sunt suporteri , sunt in cel mai bun caz niste simpatizanti care ar uita de Steaua daca Steaua ar termina campionatul vreo 7-8 ani pe locurile 7-12 , ca sa nu mai vorbesc ce s-ar intimpla daca s-ar duce si prin “B” citiva anu asa ca noi… ar avea putin mai multi suporteri ca si Sportul Studentesc. Trebuie sa-ti spun CITI suporteri se duceau la noi cind juca Rapidul (chiar si in “B” si ca atunci cind jucam pe Ghencea sau in Stefan cel Mare (cu Steaua sau Dinamo) eram ca acasa??? SI trebuie sa-ti spun CE GALERIE AVEAM??? Noi facem ATMOSFERA DE ATMOSFERA PE ORICE STADION. CU ORICE ECHIPA. INDIFERENT ca suntem 20 de mii sau 10 mii sau 7 mii sau 5 mii sau 3 mii sau o mie sau 500. Voi aveti poate cele mai reusite coregrafii…
La meciul cu Valerenga , ca si la meciul cu Manchester , NU TOTI SUPORTERII ERAU dinamovisti si tu stii asta preabine. Lumea se ducea sa-i vada SI “pe aia”… La Rapid-Metalul sau la acele meciuri banale de “B” cu Chimia Turnu Magurele si cu Slatina sau Poiana Cimpina , din cei 30 de mii de spectatori de pe Republicii sau de pe Ghencea (ca mai jucam si pe Ghencea meciurile de acasa din cind in cind) , TOTZI erau rapidisti. Inca ceva: la renumitele cuplaje Bucurestene, din cei peste 80.000 de spectatori , aprox. 50.000 erau rapidisti, restul stelisti si dinamovisti.As putea sa continui pina miine , dar sunt sigur ca poti sa afli si singur ceea ce iti spun eu… de fapt cred ca STII DEJA.

# 138 gtorje_22 on 07.11.09 at 9:36 pm

aproape 90 .000 la dinamo-valerenga…

# 137 gtorje_22 on 07.11.09 at 9:35 pm

@bau bau:1.daca tu spui ca inainte de 90,steaua si dinamo nu aveau suporteri,inseamna k aberezi.in primul rand,steaua avea f multi pt ca luasera CCE,iar dinamo era a 2 a ca nr de suporteri,cam la egalitate cu craiova!si crede ma,atmosfera de pe dinamo e mai tare la meciurile mari.la voi e facut stadionul in asa fel,incat sa para un adevarat infern pt adversare,in timp ce stadionul nostru e praf!2,nu cred k suporterii nostri sunt suporteri pt cupe,cel putin pe mine nu aia m a atras la dinamo,ci jocul spectaculos,de echipa ,victoriile mari in derbyuri si succesele europene(ce e drept,mai rare)!3.tu gresesti amarnic!la meciul dinamo-valerenga au fost cei mai multi spectatori la vreun meci din tara!!!!!documenteaza te si ai sa vezi k asa este!

# 136 Cum îi recunoşti pe suporteri de Daniel Sendre « Al mai shucar si mai minunat blog! on 07.11.09 at 12:50 am

[…] Cum îi recunoşti pe suporteri de Daniel Sendre Cum îi recunoşti pe suporteri […]

# 135 BauBau on 06.11.09 at 7:46 pm

G_Torje22, dar faci niste greseli ESENTIALE.
1.Atmosfera de pe Dinamo este in mod CERT sub cea de pe Giulesti … nimic nu se compara cu atmosfera din Giulesti , cu toate ca, trebuie sa recunosc ca “ati crescut” mult DUPA 1990 cind cu AJUTORUL sefilor si patronilor de la Dinamo (se aplica si in cazul Stelei) ati inceput sa va incropitzi o galerie destul de “dragutza”… pentru ca inainte de 1990, nici voi nici Steaua nu existati ca si galerii iar suporteri nu aveati foarte multi.
2.Voi va “motivati” numai la meciurile mari pentru ca suporterii vostrii , cu toate ca eu ii vad PESTE cei ai lui Steaua , tot un fel de “suporteri pentru cupe si flori” sunt… dar in mai mica masura.
3.Spui ca Dinamo destine recordul pentru cei mai multi spectatori veniti vreodata pe un stadion din Rominia.
GRESESTI AMARNIC. Cind esti nascut??? Iti voi da DOAR DOUA contraExemple: In doua rinduri , cind RAPID ERA IN DIV”B”… la meciuri DECISIVE pentru promovarea in div. “A”, fostul 23August S-A UMPLUT OCHI. Stii ce insemna asta pe vremea cind pe 23August erau gradene??? Iti spun eu: PESTE 80.000 de spectatori.
Ultima oara a fost la meciul cu Metalul de la sfirsitul anilor ‘80… scrie un articol pe aceasta tema si intr’unul din numerele GSp… aprox. acum un an sau cam asa ceva. Daca faci INVESTIGATII , sunt sigur ca vei gasi articolul… sau poate gasesti vreun ziar al vremii… Si la un meci Rapid-Metalul , iti garantez ca 79.000 de oameni din cei peste 80.000 erau RAPIDISTI. La Dinamo - Manchester (60.000 de oameni) PROBABIL ca vreo 35-40 de mii erau dinamovisti (repet: PROBABIIL… POATE).

# 134 Nick on 06.11.09 at 4:23 pm

@ Fru
Am zis ca imi plac invingatorii! In momentul acesta, singurii care pot fi numiti asa sunt cei de la UU, asta nu datorita “tipetelor lui D Pet-rescu catre arbitrii” ci pentru ca echipa asta munceste si reuseste! Dupa cum am spus anterior, am jucat fotbal si “am destule meciuri in picioare” la un nivel destul de bun ca sa imi dau seama de anumite lucruri! Momentan joc in FR dar intr-o liga de amatori, job-ul nepermitzandu-mi mai mult!
Si… daca tot ai zis de noroc…sa stii ca “norocul tine cu cei mai buni” si face parte din joc!
Restul echipelor romanesti sunt ca niste pi..e care se dau virgine si arunca mereu vina pe arbitrii! Eu am jucat mijlocas, iar picioarele mele eu fost tinta jucatorilor adversi de multe ori. Niciodata nu am stat intins pe gazon ca o C_ _ _A ca sa cersesc un fault si daca eram faultat de 10 ori pe meci, ziceam “merçi” daca se fluiera de 3 ori! Fotbalul este pentru ce talentati, muncitori si curajosi(trebuie sa ai cohones)…altfel… ajungi ROMAN !!! :))

# 133 gtorje_22 on 06.11.09 at 3:21 pm

@nechita:eu vorbesc despre meciul cu lazio,care s a jucat pe fostul stadion national!

# 132 Nechita on 06.11.09 at 2:39 pm

gtorje_22 on” DINAMO are cea mai frumoasa galerie atunci cand vrea,iar pe stadionul DINAMO e cea mai frumoasa atmosfera din tara.cine detin recordul pt cei mai multi spectatori stransi vreodata pe un stadion din tara?DINAMO!la meciul cu lazio a fost ceva incredibil!din pacate,si jucatorii,si suporterii lui dinamo nu se motiveaza decat la meciurile mari…indiferent de ce spune palmaresul,pt mine,cel mai mare club din tara este DINAMO!” Eu cred ca te referi la meciul dinamo-manchester , nu cu lazio…cati suporteri crezi ca ar incapea pe dinamo? si nu venise lumea sa vada dinamo…ci pe manchester. te`ai suparat nu zic nu?

# 131 Mishu Dakay on 06.11.09 at 12:21 pm

Scrie si despre suporterii hunedoreni, aradeni etc.

# 130 catanaiulian on 06.11.09 at 10:54 am

Exista o singura diferenta :

stelistii tin cu Steaua
dinamoviistii tin cu Dinamo

iar noi IUBIM RAPIDUL

# 129 unbetz on 06.11.09 at 10:52 am

Dau 5 ron celui care`mi traduce ce a vrut sa zica ronaldo666. Hai Dinamo!

# 128 BauBau on 06.11.09 at 8:27 am

George EX , asa o fi unde te duci tu frate , nu in Giulesti. Dar oricum, ai haz. Poate te faci actor de comedie , ai avea succes.

# 127 Eugen Borbely on 06.11.09 at 4:37 am

Domnule Sendre,
Eu tin cu Corvinul, care nu mai exista. Si nici nu pot sa traiesc la nesfarsit cu titlul de campioana a Europei castigat acum 23 de ani, cand vezi fantomele de acum…Nici nu pot uita ca inainte de 1986 erau mai multi rapidisti decat stelisti. Nici nu pot uita ploaia de pe “23 August” cand speram sa invingem Liverpool-ul. E adevarat, nu se pot uita momente ca Nentori, Anorthosis,etc. Dar acesta e fotbalul, dulce si amar.
Sau cum spun englezii, victoria are o mie de parinti, infrangerea e orfana. Nimeni nu e mai presus decat nimeni. Respect este ceea ce trebuie sa ne conduca in viata. Altfel, vom continua sa sarim garduri, sa punem banere injurioase, sa ne batem cu oricine…
Poate ca ar trebui sa ne ducem mai des pe Anfield Road, sa invatam ceva. Din manele nu se invata nimic. Decat “sa moara mama”…
Succes in continuare!

# 126 George EX on 06.11.09 at 1:46 am

Dupa ce citesc “Glasul rotilor de tren ” si mai merg si in Ghiulesti sa ma ude corsicanii de la “zero” (aia la tr 2 si peluze, te fac la buzunare din start) si urina devine visinie, nu sangele !

# 125 Marinel on 05.11.09 at 9:05 pm

Dupa ce citesti ” GLASUL ROTILOR DE TREN ” sange tau se coloreaza visiniu !

# 124 BauBau on 05.11.09 at 9:01 pm

Am vrut sa scriu: “”…CINE VREA sa vada DE CE un rapidist este RAPIDIST…”" Poate puteti sa trecetzi Dvs.
“CE”ul pe care l-am uitat eu. Va multumesc.

# 123 BauBau on 05.11.09 at 8:59 pm

Pe siteul nostru (rapidisti.ro) este o rubrica speciala : “AI SUFLET ALB-VISINIU? SCRIE de ce iubesti Rapidul…”… si sunt PESTE 2.000 (DOUA MII) de mesaje de la peste 2.000 de rapidisti… CINE VREA sa vada DE un rapidist este RAPIDIST , sa intre acolo si sa citeasca…. si sa citeasca…
Rapidist nu devii, rapidist te nasti. RapidisMUL, mai mult decit oricare alt “…mul” de pe fatza Pamintului , se transmite din tata’n fiu. Apoi sunt cei care , daca apuca sa vina doar O SINGURA DATA pe Giulesti , GARANTAT vor fi rapidisti pentru tot restul vietii… si aici ma refer la atmosfera UNICA SI INCONFUNDABILA pe care o creeaza CEI MAI fideli , mai pasionati si mai fanateci suporteri (de departe) de la noi din tzara SI NU NUMAI. Asta a fost dintotdeauna si in anii ‘40 si in anii ‘50
sau ‘60 sau’70 sau ‘80 si va fi la fel cit va dainui Pamintul.

# 122 AnCa on 05.11.09 at 8:42 pm

Sunt din Timisoara si tin cu STEAUA ! Tin minte ca aveam vreo 5 6 ani si la TV juca Steaua… nu mai stiu exact cu cine ca au trecut vreo 10 ani de atunci. Tot timpul mi-a placut cum au jucat. Mai ales cand vedeai cate-un gol de a lu` Dica :x Chiar daca am mai fost si pe stadion la poli eu tot cu Steaua tineam in adancul sufletului ! Acum tin doar cu Steaua si nu cred ca stiti cum e sa fi in tribuna la un Steaua - poli si sa sari in sus de fericire cand a dat gol Surdu ! Si sa se uite toti la tine ! Toti prietenii mei sunt polisti si cand vine vorba de Steaua si poli . mai bine nu vorbim despre fotbal ca ne certam sigur ! nu uitati : CAPIONI AM FOST, CAMPIONI VOM FI, PANA VOM MURI, STEAUA BUCURESTI :x ! Te iubesc Banele !

# 121 Mario on 05.11.09 at 8:38 pm

Eu am descoperit Steaua de unul singur,in familia mea nimeni nu iubeste fotbalul.Primul meci pe care l-am vazut cu Steaua a fost in noiembrie 2000 disputat impotriva celor de la Gaz Metan,aveam 9 ani.S-a jucat pe un teren impracticabil dar Steaua a batut cu 2-0.Apoi am inceput sa urmaresc fiecare meci si treptat am devenit un suporter adevarat.N-am ales Steaua pt istoria ei,nu stiam mai nimic despre echipa,am ales-o pt ca imi placea cum joaca.De cand am venit in Bucuresti merg la fiecare meci,am ratat 2-3 meciuri in 2 ani.

# 120 gtorje_22 on 05.11.09 at 8:01 pm

@stefan:tot nu prinzi ideea principala:pe vremea aia,echipele romanesti faceau figuri frumoase oricum in europa,indiferent de cine era vorba!da,asa e ,steaua a fost singura care a castigat CCE!si app,poti sa mergi ceas in europa si sa fii modest in campionat:uita te la liverpool cand a luat liga campionilor.stii pe ce loc erau in campionat?pe 6!deci steaua kiar dak defila prin europa,nu era obligatoriu si sa ia campionatul!si nu,nu e vina stelei k dinamo nu a luat CCE,e vina noastra exclusiv!poate luam si noi CCE daca nu vindea ianul toata echipa…PS.sper k de data asta sa nu mi mai stearga sendre comentariul!

# 119 Motors46 on 05.11.09 at 7:47 pm

suporter steaua pt ca bunicul meu avea in super dacia lui lipita emblema de la steaua(cu toate ca el nu e cu fotbalul) ! suporter bayer-munchen pt ca il iubeam pe oliver kahn si elber :X:X si suporter milan pt ca nush :D joaca f frumos si e o echipa legata :D:D si nu in ultimul rand suporter barca pt ca…..e BARCELONA si am zis tot :D !!! urasc real si united :D

# 118 Amigo 007 on 05.11.09 at 7:44 pm

Dimineata, ora 5.30, telefonul suna… Trezirea!!! Primul gand… Mai sunt X ore pana la meciul de diseara, joaca Steaua.
Micul dejun fugitiv, o cafea si o tigare si gata! Plecarea la munca, pe drum iau o Gazeta, sa mai aflu o stire despre echipa si meciul nostru de diseara. Off… Iarasi articole si poze cu “personajul” pe prim plan (declaratii, amenintari, promisiuni, jigniri, controverse). Ma intreb ce vor spune jucatorii cand vor citi presa de sport, cand vor vedea tampeniile pe care le debiteaza “personajul” despre ei, antrenori si suporteri. Oare cum se vor simti ei, ce e in mintea lor, cum vor mai putea pregati meciul, cum vor putea juca diseara . Ce tembel din lumea asta mai face asa ceva, nu il inteleg, parca ar vrea ca echipa sa fie demoralizata, sa piarda diseara .
Ora 7, ajung la munca, acolo colegii incep: “Ce parere ai, ce facem diseara?” (Sa nu uit, am vreo 50 de colegi, din care 35-40 sunt stelisti si ei). Inghit in sec si ma gandesc doar la aberatiile “personajului”. Dupa ce le spun ce am citit mai devreme si le arat ziarul parerea unanima e ca “personajul” e nebun, sau nu-l ajuta mintea. Speram cu totii ca jucatorii sa nu fi citit presa sau macar sa nu bage in seama, pentru a nu stiu cata oara, ce spune “personajul” .
In pauza de masa de la 11, tot fotbal, tot Steaua si meciul ei de diseara ca subiecte. “Voi il cunoasteti pe patronul de la Urziceni?”, ii intreb. Nimeni nu raspunde. “De asta va spun, avea dreptate Dan Petrescu cand spunea ca el e singurul antrenor liber din Liga 1. Daca ajung sa-l critice pana si pe Razvan… Nu-mi aduc aminte ca “personajul” sa fi comentat ceva despre Piturca dupa meciul cu Olanda de la Euro sau dupa meciul cu Lituania din preliminarii, dar am uitat, sunt prieteni si asa merge treaba pe la noi prin fotbal, pe prietenii si sclavii. Pai atunci ma intreb oare de ce cer performanta daca isi pun prietenii, familia si sclavii in locul unor oameni competenti. In fine, hai inapoi la munca! ” gandul imi zboara iar… Oare cu cine incepe in prmul 11? Atacam sau iarasi asteptam sa vina peste noi?
Ora 16, am plecat de la serviciu. Pe drum doi copii bat mingea si spun ca sunt Lacatus si Dukcadam, cu jucatorii astia ma identificam si eu acum 19-20 de ani, oare de ce nu-si spun Mutu si Lobont? Ah, probabil pentru ca astia n-au nicio performanta si in loc sa joace fotbal ei joaca prin cluburi si pe la TV.
In autobuz barbatii discuta despre discursul de aseara al “personajului”: “Luam campionatul, cupa si Europa League” . Ce nebun poate fi, exclama unul din ei 
Ajuns acasa caut pe internet stiri proaspete, dar iarasi dau peste “personaj”, de data asta spune ca nu e stelist, ca vinde clubul (Doamne da!!! Ce bine ar fi!), ca se muta in Cotroceni, ca face Steaua 2003, ca daca pleaca ia cu el un milion de suporteri, ma intreb pe cine? Eu locuiesc in provincie, unde spune el ca e iubit, dar nu cunosc pe nimeni sa-l placa… Si cred ca cei care i-au scandat numele cand Steaua a jucat in deplasare erau ori beti, ori prea bucurosi ca vad Steaua pe viu.
Mai e putin pana la meci… Tensiunea creste, e Tatarusanu in forma sau incepe cu Zapata in poarta??? Oare face iarasi Ghionea otita cand trece pe langa el atacantul advers? Doamne da sa nu luam gol! Sa mai faca Banel unul din “giumbuslucurile” sale sau sa mai aiba odata noroc Kapetanos sau sa mai prinda un sut sanatos Stancu. Doamne da-ne noroc, avem nevoie!
Peste tot pe la TV vezi doar interviuri, interventii telefonice ale “personajului”, ma gandesc:
“Astia chiar nu gandesc, nu-si dau si ei seama ca “personajul” nu mai face audienta, ci dimpotriva, creeaza lehamite. Schimb repede pe Eurosport. Ce bine e sa vezi sportul pur, practicat de sportivi, nu sa-i vezi pe conducatori, finantatori sau presedinti. Cand va intelege oare si mass-media de la noi ca trebuie acordata mai multa atentie sportului in sine, adica sportivilor si antrenorilor. Si nicidecum unor profitori, care vorba “poetului” s-ar opri si pe autostrada sa dea interviuri camerelor de pe acolo.”
Schimb inapoi si vad ca echipele au iesit de la vestiare, ma transform, deja nu mai conteaza nimic din jurul meu, adrenalina creste si tot ce mai pot spune este (cu scuzele mele pentru domnul Topescu): LINISTE… (nu, nu sare Nadia stati linistiti), ci joaca STEAUA!!!
Asa ca: LINISTE JOACA STEAUA!!!

# 117 Marius on 05.11.09 at 7:41 pm

Eu eram prin clasa a 7-a, deci mai marisor deja, cand un coleg din clasa m-a chemat la meci la Farul. A fost un meci cu Otelul Galati, care in perioada aia era o echipa de locurile 4-6 (cred ca era sezonul 1999/2000), iar Farul se zbatea in jumatatea inferioara a clasamentului. In final, Farul a castigat cu 1-0 gratie unui penalty. Am mai fost apoi si la alte meciuri, atmosfera din galerie era fantastica, ca un microb (partea amuzanta e ca chiuleam de la ore ca sa merg la meci si ma intorceam ragusit acasa, apoi sa vezi explicatii la parinti). Apoi a venit sezonul de gratie 2004/2005 in care Farul a batut cam tot ce-a prins din bucuresteni la Constanta (3-1 cu Rapid, 1-0 cu Steaua, 1-1 cu Dinamo si cred ca 2-0 cu National) si mai apoi a ajuns in finala Cupei Romaniei unde a pierdut 1-0 cu Dinamo, dupa un meci dominat foarte autoritar de constanteni. Aia a fost o echipa foarte buna a Farului, cu Cristocea, Pascovici, Farmache, Curca in poarta si altii pe care nu mi-i amintesc acum :D. Dupa asta, Cristocea s-a dus la Steaua si nu s-a mai auzit nimic de el, Pascovici a plecat la Dinamo, de unde s-a retras mai devreme din viata sportiva din cauza unor probleme de familie… Si apoi a decazut din nou, culminand in 2009 cu retrogradarea in liga a II-a si retragerea lui Bosanceanu din postura de finantator. Si ca un ultim amanunt, Petre Grigoras, un antrenor peste media din Liga I, este un fost jucator al Farului si tot la Farul s-a afirmat ca antrenor.

# 116 Muad'Dib on 05.11.09 at 7:33 pm

Nu stiu altii cum sunt, dar pt. mine Steaua e religie! Am inceput sa urmaresc meciurile stelei de prin 90-91, aveam 6 ani si ma bucuram singur de succesele echipei, pt. ca pur si simplu toata familia mea era anti steaua; maica-mea dinamovista convinsa, taica-miu tinea cu poli iasi, unchiul meu e cel mai rau dinamovist in viata, inca un unchi fan universitatea craiova. De atunci au trecut multi ani, iar in prezent prietena si sora mea sunt steliste datorita mie, taica-miu nu mai are o favorita clara si cel mai important, pe maica-mea am convertit-o la stelism si nici nu vrea sa mai auda de dinamo! Ea mereu imi spune: “Am inceput sa tin cu Steaua din cauza ta, ca mi-e mila de tine cand vad cum suferi ca prostul!”. Sunt din onesti asa ca am ajuns tarziu pe ghencea, dar acum se fac 6 ani de cand sunt in bucuresti si nu am ratat mai mult de 10 meciuri, ultimul fiind cel cu fener, in urma caruia m-am ales cu titulatura de persona non-grata si implicit interzicerea pe stadion! Cel mai tare ma doare ca a inceput sa nu-mi mai pese! Mi-e dor de Steaua! Nimic nu e vesnic; toate se platesc in viata. Becali, pleaca si lasa-ne!

# 115 Fru on 05.11.09 at 7:28 pm

Nick scuza-ma ca te dezamagesc , dar daca tie Unirea Urziceni ti se pare o echipa asa extraordinara ar trebui sa nu te mai uiti la fotbal , uite-te si tu cum au castigat campinatul prin tipetele lui Dan Petrescu , extraordinar de mult noroc si blatul cu Steaua, valoare ? incerc sa vad dar nu reusesc , cand nu o sa mai aibe noroc cu cine o sa mai tii , cu Unirea Alba Iulia ? pai cu aia da , ca au numele similar !

Pace !

# 114 zane21 on 05.11.09 at 7:21 pm

Tin minte ca am inceput sa merg pe stadion de la varsta de 6 ani,nasul meu de botez jucand fotbal la corvinul.si pe la varsta de 15 ani am inceput sa merg si in deplasari.Tin minte ca prima mea deplasare a fost la sfantu gheorghe la barajul de promovare in care a jucat corvinu-sportul,toata noaptea inainte de meci nu am dormit de emotie si de entuziasm.Am plecat cu trenul din hunedoara,am ajuns la sfantu gheorghe la meci sperand ca echipa mea favorita sa promoveze inapoi in divizia A.Au fost 3 meciuri in viata mea in care intr-adevar am plans,acesta fiind al 2-lea,primul fiind romania -suedia de la campionatul mondial din america,am fost f dezamagit ca ,corvinul a pierdut si de atunci am inceput si cu deplasari cu galeria,imi aduc aminte cand a promovat corvinul din dvizia C in divizia b,in 2005,in ultima etapa juca la deva,ne trebuia neaparat victorie si am castigat cu 2-0 cu primul gol dat in min 88 am venit pe jos credc vreo 400 de persoane de la deva la hunedoara…sant niste amintiri f placute care mi-au facut copilaria mai frumoasa

# 113 costy on 05.11.09 at 7:13 pm

sunt nascut in 1980 ,deci am inceput sa inteleg acest sport exact in perioada de glorie a stelei,tatal meu tinea cu ei ,insa destinul a facut sa fiuDINAMOVIST;fiind nascut in cartierul tei am inceput de mic sa invat drumul spre sradion,prima oara doar dand tarcoale,apoi cu mai mult curaj fortand portile de acces(metaforic vorbind)!!!nu imi pare rau nici o clipa pentru alegerea mea,suporterii dinamovisti sunt unici,sincer nu e nici o exagerare,visul nostru se va realiza anul aceasta ,anul viitor,daca nu mai asteptam,o sa vada toata europa atmosfera facuta de fanii nostrii in liga campionilor,cu lazio erau preliminarile,sa vedeti ce va fi in grupe,DOAMNE AJUTA ,HAI DINAMO!!!!

# 112 ronaldo666 on 05.11.09 at 7:09 pm

eu tin mine ca pe la 7-8 ani asa aveam album campofrio sh lam vaz pe mutu , imi placea mutu mai ales k urmarisem sh eu turneul final euro 2000 mai mult in joak asa sh ruganduma sa se termine mai repede meciul am tinut minte de atunci mutu chivu hagi sh ganea dar mutu mi sa parut foarte bun in fine aveam un vecin mult mai mare decat mine care era stelis ca majoritatea de pe str iar yo tinem ku dinamo adik la 7 ani ce sa tii mai mult il simpatizam pe mutu sh tin minte k vecinu ala al meu a bagat mana in me sh mia zis ba de azi inainte tii cui steaua sh de atunci tin cu steaua sh nu imi pare raw iar pe mutu lam inlokuit intre timp cu ronaldo(vb de brazilian)

# 111 LoL on 05.11.09 at 7:03 pm

Cred ca asa m-am nascut … tin cu Universitatea Craiova. Nu pot da un raspuns la intrebarea “de ce?”

# 110 romeo on 05.11.09 at 6:57 pm

Hai sa va spun si cand m-am simtit cel mai prost ca suporter de fotbal (si mi-a fost rusine ca sunt suporter de fotbal). Eram in Bucuresti si am fost cu prietena la meci pe Dinamo cu Craiova, cred ca in `91. Nu am pus la suflet ce a fost pe stadion, dar ce am vazut apoi ca fac “suporterii” dinamovisti in metrou m-a ingrozit: loveau, imbranceau oamenii, urinau in garniturile de metrou, se agatau de fete etc. De atunci nu am mai calcat pe un stadion din Bucuresti.

# 109 romeo on 05.11.09 at 6:51 pm

Era prin `82 parca, chiulesc de la scoala si nu ca as fii fost chiulangiu dar trebuia sa vad ceva ce se vede in Ro odata la 10 ani, urc in tren (fara bilet normal) si directia Craiova. F.C. Kaiserslautern cu Briegel in carne si oase (sa vezi un fotbalist si sa simti ca-ti tremura oasele tie ca suporter e ceva fantastic). Si a venit minutul 82 cu golul lui Negrila. A fost CUTREMUR ATUNCI LA CRAIOVA. De atunci a intrat fotbalul in oase. La intoarcere pe tren hop si nasu sa controleze biletele (l-au luat fanii OLTENIEI pe sus si l-au plimbat pe brate tot trenul). Acum departe de tara m-am mai vindecat de microbul fotbalistic dar nu de tot.

# 108 GUERILLA on 05.11.09 at 6:50 pm

am devenit dinamovist prin ‘88 la un Dinamo vs FCM Brasov 4-0…primul meci pe stadion, cu tata de mana (tata care devenise stelist dupa Sevilla ‘86)
iar dinamovist convins dupa sfertul de Cupa Cupelor cu Sampdoria, o dubla cu rezultat nedrept pt noi…
Respect tuturor suporterilor adevarati!

# 107 stefan on 05.11.09 at 5:49 pm

@gtorje…nu devin malitios…o echipa…este o echipa de la cel care se ocupa de teren…pana la patron…nu e vina mea si nici nu ma intereseaza ce s-a intamplat la dinamo in perioada asta din pct de vedere al managementului si al conducerii…cert e ca Dinamo ca si club a avut de pierdut…asa cum are Steaua de pierdut acum(nu sunt pro Becali si nici pro Borcea…sincer nu imi place nici un patron de club din Romania…poate doar Bosanceanu)…tu doar ai incercat sa spui ca Dinamo e mai tare ca Steaua…ca Dinamo a furat mai putin ca Steaua etc…eu am incercat sa iti explic logic ca nu se stie cat a furat nici Steaua nici Dinamo…si e ilogic sa spui ca Steaua a furat nu stiu ce campionate cand in vremea aia avea un parcurs f bun in europa(iar acele meciuri nu poti sa le insinuezi ca au fost furate)….am incercat doar sa explic ca va legati de niste chestii total aiurea…in loc sa va legati de echipa voastra…sa fim seriosi nu din cauza Stelei nu a castigat Dinamo CCE…din cauza neputintei poate…daca nu incercati mereu sa micsorati performantele celorlalti nu va simtiti bine…de asta ajung suporterii stelisti sa incheie discutia cu celebra fraza “noi am castigat Cupa Campionilor”…pt ca nu se poate ajunge la o cale de mijloc cu voi desi venim cu toate argumentele (si aici ma refer strict la suporterii civilizati ai echipelor…nu la cei care dupa 2 fraze incep sa injure sau sa jigneasca)…

# 106 gtorje_22 on 05.11.09 at 5:48 pm

DINAMO are cea mai frumoasa galerie atunci cand vrea,iar pe stadionul DINAMO e cea mai frumoasa atmosfera din tara.cine detin recordul pt cei mai multi spectatori stransi vreodata pe un stadion din tara?DINAMO!la meciul cu lazio a fost ceva incredibil!din pacate,si jucatorii,si suporterii lui dinamo nu se motiveaza decat la meciurile mari…indiferent de ce spune palmaresul,pt mine,cel mai mare club din tara este DINAMO!

# 105 Milici on 05.11.09 at 5:33 pm

Cu grija.

# 104 nita_laurentiu on 05.11.09 at 5:25 pm

Eu sunt suporter dinamovist de mic !! Tin minte si acum se intampla la Pitesti …era un meci Fc Arges - Dinamo !! din 99` am impresia !! Pasiunea mea pentru Dinamo nu are limite …doar un suporter dinamovist poate sa simta ce simtim noi pentru echipa !! Eu unu cand Dinamo pierde sunt atat de suparat incat chiar nu am chef de alceva ..parca sa terminat negru o zi din viata!! Dinamovisti sunt cei mai pasionali suporteri romani nu EXISTA alti suporteri peste . Am un vecin pe dinamovist are in jur de 70 ani cand ma vazut cu esarfa lui Dinamo la gat ma duceam la meciu cu Lazio ..la 70 de ani am vazut o sclipire in ochi la acel batran dinamovist !! Asta inseamna sa fi dinamovist chiar nu poti sa te indepartezi de acest sentiment oricat de mult ai incerca . Credetima ca au fost zilca cand am promis ca nu ma mai uit la meciurile lor ..niciodata nu m`am tinut de promisiune !! DINAMO !!

# 103 Alecu on 05.11.09 at 5:24 pm

Tata m-a dus la meciul de inaugurare a stadionului Steaua, era parca in ‘74, de atunci am ramas stelist, si nu cred ca am lipsit de la 5-6 meciuri de atunci si pina azi, jucate pe Ghencea.

# 102 gtorje_22 on 05.11.09 at 5:20 pm

@stefan:incepi sa devii malitios!!ce e dupa 90,adik faptul k dinamo nu a mai stralucit in europa,nu pune nimeni pe seama lu valentin.aici e vorba de unele greseli grave de management!!eu am vorbit strict despre perioada comunista!

# 101 The_Forgotten on 05.11.09 at 5:18 pm

Prima data cand am calcat pe un stadion de fotbal a fost in 1994, pe Ion Moina, in Cluj-Napoca, aveam 7 ani si tatal meu a primit o invitatie la un meci aniversar al Universitatii Cluj. Sarbatoream 75 de ani. Desi tatal meu nu a fost niciodata microbist si nu a calcat pe stadion mai mult de 5 ori in viata, eu am devenit un suporter patimas al Universitatii, am inceput sa inteleg ce se ascunde in spatele asa-zisilor huligani si derbedei de pe stadioane, huliti de toata lumea care nu intelege fenomenul: dragoste adevarata si sentimente pure.
Au urmat vreo 4 ani in care nu am mai mers la meciuri pentru ca nu aveam cu cine, dar apoi mutandu-mi domiciliul intr-un cartier dominat si astazi de “U”-isti, am inceput sa merg la toate meciurile cu pretenii. Era1998 si sezonul in care “U” retrograda din “A” dupa multi, multi ani. La inceput nu tineam cu “U”, ci ma duceam doar ca sa vad meciuri de fotbal, dar mai apoi numarul anilor petrecuti sambata de sambata pe Moina, m-au facut sa inteleg ca ma leaga ceva deosebit de aceasta echipa. E o parte din viata mea si din mine, ma reprezinta, mi-am dat seama ca “U”-istii suntem noi cei care mergem meci de meci la stadion, deci si eu si am inceput sa iubesc tot mai mult o echipa care se afunda tot mai tare in mediocritate ajungand pana in noroaiele diviziei C. Am parcurs drumul exact invers pe care il parcurg cei mai multi suporteri, de la un stadion plin cu 10-20000 de spectatori pana la tribune goale cu 1500-2000 de oameni sau mai putin. Am inteles atunci ca ma numar printre putinii suporteri adevarati carora le pasa de “U”. “U” avea mai mare nevoie de noi decat aveam noi de “U”. Eram tot ce a mai ramas dintr-o istorie. E trist dar adevart. Singurul motiv pentru care “U” Cluj mai traieste astazi sunt suporterii. Dar noi am inteles ca echipa de fotbal nu se poate schimba si nu vrei sa o schimbi. e ca si familia, nu iti schimbi mama daca se imbolnaveste.
Ma fascineaza faptul ca desi in acelasi oras o alta echipa are performante incomparabile, generatii noi de “U”-isti se nasc in continuare. Tinerii tin cu “U” intr-o proportie covarsitoare iar fularul alb-negru este purtat cu mandrie. asta demonstreaza ca un singur om nu poate distruge un mit oricat ar incerca…
Noi vom muri, “U” niciodata!
Iar in incheiere, un cantec se potriveste perfect cu articolul:

Cand pe Moina eu am calcat,
Ceva ciudat mi-s-a intamplat,
De “U” Cluj m-am indragostit
Si de-atunci nu mi-am revenit!

Multa vreme a trecut,
Clipa de vis eu am petrecut,
Departe de tine nu pot sta,
Vei ramane-n inima mea!

# 100 gtorje_22 on 05.11.09 at 5:18 pm

@stefan,a luat mai multe titluri dinamo in perioada asta pt k dinamo era mai buna!!!palmaresul direct o arata.pe vremea aia,meciurile care se jucau pe bune erau cele intre dinamo,steaua si craiova,rar si rapid.titlurile luate de steaua sunt luate cu japca,cu ajutorul lui valentin,degeaba te zbati,asta e lucru recunoscut kiar de catre numerosi stelisti!bine,nu o spun ei kiar in felu asta,dar recunosc k au fost sustinuti de valentin.imi explici si mie cum putea steaua sa aiba o serie de aproape 100 de meciuri de invincibilitate???sa fim seriosi,nici marile echipe ale lumii,milan,real,barca sau liverpool,nu au asemenea serii!pur si simplu,in perioada aia NU AVEAI VOIE SA BATI STEAUA!inclusiv nae manea a spus k dupa ce rapid a luat o cupa a stelei,a doua zi a fost chemat de valentin si amenintat etc.deci,cum spuneam titlurile stelei au fost luate cam cu japca.iar dupa revolutie…valize,brichete,blaturi la vaslui in ultima etapa,jucatori trimisi la echipa a 2-a de farul pt k trantisera un meci cu steaua,magarii cu arbitri etc.cat despre competitiile europene,nu am spus ca steaua,craiova sau fc arges nu au avut asemena meciuri.mie,de exemplu,mi se pare fenomenala victoria pitestiului contra realului!a,si nu am spus k orice echipa din romania care lua titlul,castiga si un trofeu european,ci k avea un parcurs bun oricum!

# 99 PAPEN on 05.11.09 at 5:12 pm

sunt polist iar primul meu meci pe “DAN PALTINISANU” a fost eternul derby meciul Poli-uta 0-1 aveam 9 ani si tatal meu ma dus la meci.de atunci nu ma pot despati de echipa mea favorita POLI FORTZA VIOLA “IN TOATA LUMEA SI IN TOATA TARA NU E NICIUNDE CA LA TIMISOARA SI SA SE STIE IN LUNG SI IN LAT CA FRUNCEA E IN BANAT…”

# 98 ionutz on 05.11.09 at 5:09 pm

am devenit suporter al echipei otelul dupa un meci trist otelul galati-victoria bucuresti
cred ca intelegeti si dece a fost trist!!!

# 97 calin on 05.11.09 at 5:09 pm

am devenit suporter ac milan, in 1989, cand printre auzite si vazute, am aflat despre acel milan-steaua 4-0. si nu pentru ca as fi fost anti steaua sau ceva de genul acesta.
am fost pur si simplu fermecat de modul in care juca milan-ul.

# 96 ispas on 05.11.09 at 5:05 pm

in `97 la un meci de cupa dunarea calarasi - steaua m-am dus la lacatus sa-i cer un autograf si mi-a spus “lasa-ma dracu` n-am timp acum”…aveam 9 ani..si de atunci tin cu dinamo..interesant nu?sper sa retrogradeze vasluiul in momentul asta..si toate echipele pe care le va antrena sa mearga prost..

# 95 Nick on 05.11.09 at 5:03 pm

Sunt oltean, deci sunt microbist; sunt nascut inainte de ‘90, deci sunt fotbalist! Cand eram mic l-am intrebat pe tata “cu cine tine?” si el mi-a raspuns:”cu Universitatea!”, atunci am continuat:” da’ care e cea mai buna echipa?”, iar el mi-a raspuns:” Steaua”… hmmm… atunci am decis si am “devenit” suporter stelist! De curand mi-am dat seama ca nu am sangele ros-albastru, dar nici alb-albastru!!! Mie imi plac invingatorii, mai bine zis cei care lupta din toate puterile si la final castiga! O singura echipa din Romania se ridica la standardele pe care le cer ca suporter : Unirea Urziceni! In rest, toate sunt “o apa si un pamant”! Din punctul meu de vedere, echipa care vrea suporteri, trebuie sa si-i castige pe teren, “the hard way”, asa cum se facea in anii ‘80! Am jucat fotbal la un nivel destul de ridicat; joc si acum, dar la un nivel scazut(acum e un hobby) si in alta tara! Nu sunt ultras si nici nu voi fi vreodata, consider ca am un coeficient de inteligenta prea mare pentru asta! ASADAR… cum am devenit suporter?… care este echipa mea favorita? sunt intrebari pentru mioritici! Tin cu echipa care joaca fotbal (si mai si castiga), imi place sa vad arta pe teren! Romania(exceptie U Urziceni) nu ofera asa ceva… :(

# 94 stefan on 05.11.09 at 5:03 pm

iar aici puteti vedea cine erau echipele eliminate de Steaua in drumul spre finala din ‘86…
http://stelisti.gsp.ro/stiri/11781/pe-cine-au-eliminat-vitezistii-in-drumul-spre-cupa-campionilor-europeni-din-86.htm
nu erau niste echipe atat de extraordinare…dar nici vai de capul lor…mai ales daca ne uitam ce echipe au eliminat pana au ajuns sa joace cu Steaua…la fel nu cred ca… cineva contesta valoare echipelor Anderlecht si Barcelona de la acea vreme…

# 93 radu-ilarion munteanu on 05.11.09 at 5:00 pm

am devenit suporter cu mai bine de jumatte de veac in urma, din spirit de contradictie. in grupul de adulti din jurul meu era un cantacuzin autentic, a carui sotie, plus suorile ei, era ploiesteanca. cum cca, viitoarea steaua, tocmai trecuse de anul ei de glorie, 1956 si pierdea la golaveraj titlul urmator in fata petrolului ploiesti, intreg grupul tinea cu petrolul, socotind, pe nedrept as zice acum, cca drept echipa puterii acelor vremi. ergo - am inceput a tine cu cca. in mai bine de jumatate de veac am acumulat un capital de satisfactie de neegalat de suporterii nici unei alte echipe de fotbal din romania. nu numai ca performanta, ci mai ales in planul frumusetii fotbalului practicat.

# 92 mishU on 05.11.09 at 4:54 pm

tin cu U de cand ma stiu…..primul meu meci martie 1999 la un meci cu petrolu…Hai “U”…Cl”U”j”U”l s”U”ntem noi!!!…in Cluj sunt 99% suporteri ai Universitatii iar restul de 1% sunt unguri

# 91 mishU on 05.11.09 at 4:51 pm

Cluj se refera la U Cluj nu la franari………….*** is copii de 14 ani care se cred mari ultrasi.

# 90 Mihai on 05.11.09 at 4:50 pm

Am devenit rapidist pe la 8 ani.
A fost destul de greu traind intr-un cartier dinamovist.
Tatal meu care sa nascut in Giulesti si a si copilarit in Giulesti m-a dus prima data la un meci a lui Dinamo nevrand sa imi impuna el echipa cu care sa tin dar nu mi-a placut asa ca am vrut sa merg sa vad un meci al RAPIDULUI si de atunci am ramas suporter RAPID.
FZR!

# 89 Andrei on 05.11.09 at 4:47 pm

La asta nu m-am gandit niciodata, sincer stiu ca am fost stelist…ei bine am fost. Eu sunt din Iasi, si contrar celor din jurul meu..am sunstinut mereu sloganul echipelor mici
“Sustineti echipa locala, nu cele din capitala!” Stiu ca eram mic..aveam aproximativ 8-9ani si nici acum nu stiu de ce am plecat la un meci de-al Iasiului. Imi amintesc totusi ca juca cu Rapid:). Atunci am vazut pe “viu” primul meci oficial al Iasiului. O perioada am continuat sa sustin cea mai iubita echipa a Romaniei…dupa care am luat si eu drumul unui coleg, care pornise o revolta impotriva “oilor”. Cu timpul m-am “iesenizat” si asa am ajuns acum sa sustin pe Poli.:)

# 88 NyKu on 05.11.09 at 4:43 pm

am devenit RAPIDIST pe la varsta de 8 ani….atunci cand , inconjurat fiind de stelisti am privit cun sTEAUA castiga ultima cupa, in sezonul 1998-1999 la loviturile de pedeapsa.bucuria celor din jur care tineau cu steaua ma facut sa-i urasc din tot sufletul pe steaua si mi-am dat seama ca RAPID o sa fie echipa mea! Hai Rapid

# 87 gtorje_22 on 05.11.09 at 4:38 pm

pai la mine e mai complicat!cand eram mic,prin ‘97-’98,desi aveam doar 6-7 ani,ma uitam la fotbal in continuu si avand in vedere k tata era microbist,am inteles la perfectie jocul.imi placea la nebunie,mai ales k eram si bunicel la fotbal!tineam cu dinamo,pt k tata era caine inrait si mi a facut si mie ,,injectia,, cu dinamovism.imi placea sa ma uit la meciuri q el.mai ales k m a fermecat echipa anilor 2000 a lui dinamo,cu marius niculae,mutu,petre,kirita,nastase,cernat si mai ales MIHALCEA!dupa kre 2 lucruri m au rupt definitiv de fotbal:primul a fost o cearta q tata in timpul unui meci.stiu k pare stupid,dar am ales sa nu mai mai uit cu el la fotbal.iar al doilea,a fost o operatie cu ceva compicatii care m a obligat sa nu fac DELOC SPORT TIMP DE UN AN!asta m a distrus pur si simplu,pt k nu mai puteam sa joc fotbal(asa cum am mai zis,aveam ceva talent…)vreo 3 ani asa,nu m a mai interesat absolut deloc de fotbal.pana cand,intr o zi,m a intrebat unu la scoala cu cine tin.am zis k nu tin cu nimeni,dar k inainte knd ma uitam la fotbal tineam cu dinamo.atunci,respectivul a inceput sa rada de mine si sa faca misto pt k dinamo era pe locul 13!!asta mi a starnit curiozitatea si am aflat k in momentu ala dinamo era agentu 007…era la pamant.am ramas socat,iar asta m a facut sa ma uit iar la fotbal.dinamo a reusit surprinzator in acel an sa castige cupa romaniei cu un gol din foarfeca al lui tames!iar din 2003 de la un meci de al lui dinamo cu metalurg ljepajas in uefa,fotbalul m a cucerit definitiv!neinfluentat de data aceasta de tata,am hotarat sa mi aleg o ekipa.rapid nu ma atragea deloc,steaua juca defensiv,urat si castiga numai cu arbitri…dinamo insa m a cucerit cu fotbalul spectacol impus de andone.iar tripleta NICULESCU-DANCIULESCU-FL.PETRE m a dat pe spate!mai erau si pustii teribili zicu si marica.de 6 ani de zile,dinamo e singura mea iubire si asa va fi pe vecie.victoriile cu steaua,5-1 cu everton,rapunerea detinatoarei cupei uefa la bucuresti(1-0 cu tska moscova)…astea nu se uita asa usor!!!DINAMO-SINGURA IUBIRE!P.S.:cam lung postul,dar merge…app,sendre,de ce nu vrei sa ne zici al cui suporter esti?

# 86 Ardiles on 05.11.09 at 4:34 pm

Ah, l-am uitat pe Piturca. Si el multi-milionar.

# 85 Ardiles on 05.11.09 at 4:33 pm

@ Ana

Dinamo a pierdut atunci la Cluj cu 2-1. A fost imediat dupa jocul cu Besiktas.

# 84 Ardiles on 05.11.09 at 4:31 pm

@Torje si Stefan,
Dreptatea e undeva la mijloc. Si da, s-a vazut interventia lui Valentin, orice ar sustine oricine. NU de alta dar la un meci de la Oradea Steaua a dat gol in minutul 106 prin “marele” Balint, care acum se da mare domn insa atunci uita cum calcau echipe in picioare. Mateianu a fost terorizat incontinuu. Inca lui Balint nici nu prea ai ce sa-i reprosezi, dar lui Tudorel Stoica, fostul capitan, poti sa-i spui cate ceva. Stia ce se intampla, dar acum nu vrea sa-i fie stirbita imaginea si arunca pisica in curtea rivalei.
NU e corect sa spuneti ca Dinamo a dominat perioada anilor 70. Arges, Petrolul si Craiova au luat titluri atunci. Problema a venit dupa titlul Craiovei din 81. De atunci au degenerat lucrurile. iar dupa o dominare dinamovista in perioada 82-84 cu succese europene, vine 85. Steaua ia titlul iar in anul urmator CCE(nu mai vorbim de echipe slabe ca Honved si Velije, sau excluderea englezilor). Lucescu nu gaseste antidotul pentru jocul lui Jenei iar Steaua nu o poate tine constant din victorie in victorie, asa ca se baga si generalii si Valentin. Poate nu stiti ce insemna numele Ceausescu.
Pana una alta in perioada aceea din 85 in 90 Dinamo a luat un singur titlu in fata Stelei, si atunci a invins-o in meciul direct. In restul sezoanelor au fost remize sau victorii steliste. La furturi si presiuni amandoua stau bine, Steaua are insa PR mai bun. Fiindca si in 88 si in 89 au avut campanii bune, deci nu mai vorbim de intamplare sau sansa. Dinamo in schimb a iesit cu 17 Nentori si in Cupa Cupelor a mers maxim in semifinala.
Iar dupa 90 ce sa mai zici? Ianul devaliza Dinamo, echipa iesea din Cupa Uefa in primul tur cu Trabzon sau Cagliari, Levski, Partizan…Nu mai zic KR din Islanda. A contat mult si asta la imagine mai ales. Steaua tinea jucatori destul de buni, Dinamo vindea tot. Steaua lua titlu dupa titlu, Dinamo a si ratat ratat Europa in 2 sezoane.
Istoria a fost si nedreapta cu fostii jucatori. In timp ce Duckadam , Balan, Stoica puneau umarul la campanii de succes pe afara, dinamovistii nu excelau. Azi Andone, Lupescu si Rednic sunt milionari, Multescu, Marin, Orac si altii se descurca bine. Balan in schimb se zbate in saracie si uitare, altii sunt alcoolici…Cred ca Lacatus si Balint sunt singurii care s-au ajuns asa cum ar fi trebuit…

# 83 edenbeast on 05.11.09 at 4:28 pm

Sunt aradean, nascut intr-o familie de stelisti. Filmul s-a rupt la sfarsitul anilor 80. Aveam vreo 12 ani si am vazut pe viu primul mare derby UTA - Poli. Meciul era la ora 11, la 8 stadionul era deja arhiplin si am vazut meciul de pe acoperisul tunelului de acces al jucatorilor. Am deschis scorul in secunda 36 dar am pierdut 2-3 cu penalty ratat in ultimul minut. Am plans alaturi de alti 20.000 de oameni dar de atunci n-am mai ratat decat foarte putine meciuri ale echipei mele de pe teren propriu, la care se mai adauga si destule deplasari. Nu intru in amanunte, dar pot spune doar atat: tin cu o echipa care a fost infiintata de un baron, care exceptand echipele departamentale infiintate abuziv are cel mai bogat palmares din fotbalul romanesc, si care a realizat primul rezultat mare pentru fotbalul de club din Romania (episodul Feyenoord). Si mai e ceva: in liga II, UTA are o medie de 3000 de spectatori pe meci, mai mult decat aduna altii in cupele europene.

# 82 sapcarosie on 05.11.09 at 4:15 pm

Abia astept contiunarea…. sunt curios cine o sa fie supoterii clujeni, si mai ales cum au aparut “cheferisti”, in rest de bine frumoase povesti mai ales cele care incep cu “era prin ‘80″ frumoase echipe indifernt de culori.RESPECT

# 81 ana on 05.11.09 at 4:14 pm

pai…sunt fata…si mi-am dorit mereu sa fiu considerata mai mult decat ”o fata”.prin 2005 aveam vreo 9 ani,si dinamo a venit in orasul meu.tata era fan dinamo,iar eu…se presupunea ca sunt si eu,dar sincer pt mine nu era chiar asa important fotbalul desi nu as fi tinut cu alta echipa decat dinamo.deci dupa cum spuneam dinamo venise in orasul meu,iar tatal meu mi-a facut o surpriza si m-a dus sa-i cunosc pe fotbalisti….am facut poze,am luat autografe si din ziua aceea am simtit ca e de datoria mea sa sustin aceasta echipa.campionatul din anul acela era pierdut si nu se mai putea face nimic,dar continuam sa sper,plangeam la infrangeri,plangeam si la victorii,dar de bucurie.urmatorul sezon(2006-2007)echipa a castigat 13 meciuri la rand,iar in al 14-lea a jucat cu cfr cluj si a facut egal….cred ca am plans 2 ore dupa meci…
oricum pot spune ca sunt mai suporter decat un baiat,si ma mandresc cu asta.:))

# 80 Jos Gigi on 05.11.09 at 4:11 pm

Eu tin minte ca aveam 7 ani si incepea sa ma atraga fenomenul. Asta se intampla prin `87 si urmaream pe TVR in special meciurile Stelei, Rapidului si ale Craiovei fiindca ma fascina spectacolul tribunelor.

La Dinamo nu ma uitam niciodata, caci ei nu aveau si nu au nici acum tribune, ei stau in groapa.

Iar din astea 3 am ales undeva prin `89-`90 ca preferata Steaua, chiar la un meci pierdut in Ghencea cu Dinamo, un 3-5 sau asa ceva.

Nu puteam sa nu fiu fascinat de un Lacatus care ii dadea 2 boabe marelui Dassaev in `90 la Coppa del Mondo, de Hagi care il lua la misto pe Maradona, de Piturca, Balint si multi altii.

Imi aduc aminte de surprizele CIN-CIN unde Hagi avea numarul 27, iar Lacatus avea 42, mai era Camataru cu cinzeci si ceva….ce vremuri…

# 79 gordocatalanul on 05.11.09 at 4:09 pm

Dincolo de toate am iubit nationala!Din 82 pana la retragerea lui Gica Hagi am pierdut doar un singur meci!Este vorba de blestematul meci cu Irlanda de Nord!Sunt stelist de mic, la noi fiind vorba de o traditie,atat tata cat si bunicul suferind pentru ros-albastri!Primul meci de care imi aduc aminte este returul cu AS Roma.

# 78 arm on 05.11.09 at 4:05 pm

tin cu steaua fiindca tatal meu tinea cu steaua si fiindca verii mei (minus 2 dinamovisti) tineau cu steaua. am crescut cu steaua si o sa mor cu steaua. hai sanatate!

# 77 radar on 05.11.09 at 4:05 pm

Io am inceput sa tin cu Dinamo dupa o infrangere la scor cu steaua, in Groapa, prin 1996!

# 76 ____ on 05.11.09 at 4:01 pm

Tin cu rapid de vreo 5 ani din momentul in care a pierdut un campionat in fata stelei . De ce rapid ? Deoarece sufletul alb-visiniu nu se capata ci te nasti cu el !

# 75 SirEmiL on 05.11.09 at 4:00 pm

nu mai stiu exact cati ani aveam .. dar infine vreo 7-8 ani maxim si la televizor era meci “tare” .. si-a adus tata prietenii acasa la noi , bere , seminte toate cele bune pt un meci reusit in fata televizorului .. si trecand prin camera.. neavand eu mare treaba cu fotbalul l-am intrebat pe tatal meu cine sunt cei care joaca in Alb-Visiniu si mi-a raspuns pe un ton nervos pt ca il deranjam in timpul meciului ” RAPID ” , iar de atunci am ramas indragostit de aceste 2 culori iar odata cu trecerea anilor am devenit tot mai infocat suporter rapidist. Cam asta e povestea mea .. FZR sper sa luam si noi titlul anu` asta :X

# 74 fzcsm on 05.11.09 at 4:00 pm

Eu am devenit stelist de la vreo 9 ani,pe vremea cand STEAUA facea performante uriase atat in tara cat si in Europa.Meciul care mi-a definitivat dragostea pt culorile ros-albastre a fost STEAUA-Valencia 2-0.STEAUA este unicul drog al vietii mele si asa va ramane.FORZZA STEAUA!!!

# 73 mihaela on 05.11.09 at 3:59 pm

eu aveam vreo 8 9 ani,eram la tara si la televizor era un meci, habar nu aveam ce echipe joaca,eu tineam cu aia care mi se parea ca jucau mai bn,m-a marcat meciul ala,a avut de toate,asa a inceput sa-mi placa mie fotbalul ,si de atunci IUBESC O SINGURA ECHIPA: DINAMO

# 72 catanaiulian on 05.11.09 at 3:59 pm

Ps: sunt de acord cu Matei….sunt unii(nu zic de ce fel de suporteri) care`i intrebi ceva de “echipa preferata” si ei habar n`au [ :))) ]…Lasa`ne fratioare….bafta tuturor FZR

# 71 Adi7k on 05.11.09 at 3:57 pm

In 2005 ma intorceam din Italia cu avionul. Aterizasem pe Baneasa si il asteptam pe tata sa vina sa ma ia de la aeroport. Atunci a aparut autocarul stelei. Aveam 9 ani parca, nu prea eram eu cu fotbalul, imi placea doar sa joc. Ma uitam la ei si aveam emotii, nu stiu de ce… Atunci a venit la mine A. Cristea si mi-a intins mana. L-am mai vazut si pe Becali cum se injura cu unul la telefon…
Da, asta a fost momentul decisiv in care am devenit unul dintre cei mai infocati microbisti pe care ii stiu.
Daniel, tu cum ai devenit suporter? :D
Nota: Tata tinea cu Craiova, mare microbist. Avea autografele lui Iordanescu, Duckadam, Oblemenco, Nunweiller… Deci nu tin cu Steaua din cauza lui :P

# 70 Brigaterossonere on 05.11.09 at 3:53 pm

Nu mai e nevoie de un numar viitor…olteni miros de foarte departe a praz , tmisorenii sunt aroganti cu “statul lor in stat” si anume banatul (pe langa asta sustin o echipa hibrid …poli aek fulgerul fc cs timisoara bragadiru) …iar clujenii…ii recunosti dupa accent :) !

# 69 alyn on 05.11.09 at 3:51 pm

Eu..tin ku liverpool..kam din 2005…de kand am vazut fiala aia intoarsa de liverpool…kred ka e cel mai tare meci din toate timpurile..sa fi condusa la pauza ku 3-0 si la final sa fie 3-3..eu zik ka e un lucru mare…si mai ales ka akolo e un super fotbalist.. 8-Gerard….

# 68 stelica on 05.11.09 at 3:50 pm

eu am devenit dinamovist pentru ca dupa 1986 mai toti copiii devenisera evident stelisti si am vrut sa fiu altfel…

si mi-a iesit , din plin, si in zilele noastre….:)

# 67 un dinamovist infocat on 05.11.09 at 3:48 pm

Pe la 5 ani, dupa niste steaua-Dinamo 1-3. Au urmat meciurile de legenda cu Inter si Hamburg. Atatea alte crampeie de viata pe stadion, cu multe bucurii, cu destule suparari.
@ dl. Sendre: iata in ce fel “Dinamo nu excelează la capitolul rezultate istorice”:
Dinamo-Inter 2-1 (1966)
Dinamo-Real 1-0 (1976)
Dinamo-Atletico 2-1 (1978)
Dinamo-Inter 3-2, 1-1 (1982)
Dinamo-Hamburg 3-0, 2-3 (1984)
Dinamo-Dinamo Minsk 1-0, 1-1 (1984), calificare in semifinala C.C.E.
Dinamo-Panathinaikos 6-1, 2-0 (1990)
Dinamo-Partizan 2-1, 2-0 (1990), calificare in semifinala Cupei Cupelor
Dinamo-Sporting 2-0, 0-1 (1992)
Dinamo-Sahtior 2-0, 3-2 (2004)
Dinamo-Everton 5-1, 0-1 (2006)

Dinamo-Steaua, nr. victorii: 42-34
Dinamo-Steaua, media locurilor in clasament: 2,6-3,1

Pircalab, fratii Nunweiller, Dumitrache, Lucescu, Dinu, Dudu Georgescu, Augustin, I. Marin, Andone, Rednic, Sabau, Lupescu, Raducioiu, Fl. Petre, Haldan, Mutu, M. Niculae, crescuti la club sau veniti la varsta junioratului.

# 66 Ziare on 05.11.09 at 3:46 pm

Daniel Sendre felicitari pentru acest articol … pentru aceasta initiativa mai bine zis …

# 65 Basarabeanu' on 05.11.09 at 3:44 pm

Microbul ros-albastru l-am mostenit de la tatal meu, si nici un factor de tip renume sau palmares nu mi-a influentat alegerea, defapt cand am inteles ca Steaua e pe veci si nimic altceva, de-abia incepusem sa ma acomodez cu ceea ce inseamna fotbal, nu mai vorbesc de faptul ca nedocumentat fiind anterior, nici nu stiam de CCE, contrar teoriilor frustratilor ca datorita acesteia au devenit multi stelisti… plus ca m-a fermecat jocul lui Adi Ilie…

# 64 Matei on 05.11.09 at 3:42 pm

:] de remarcat… nj intr’un grup de oameni.. la scoala…in park…la servici… sa spunem ca sunt 20 d oameni.. 4-5 dinamovisti …cam tot asa rapidisti … restu stelist… din aia 4-5 dinamovisti vro 3 stiu fotbal si se uita constant la meciuri… la fel si rapidisti.. iar stelisti din aia 10… tot vro 3 stiu fotbal… restu se fac stelisti din instinct… k steaua a castigat UCL :]

# 63 catanaiulian on 05.11.09 at 3:42 pm

in primu rand nu inteleg pe unii stelisti : “tin cu Steaua pentru ca a castigat cupa campionilor europeni”( si el nici nu era cascut in 1986 [ :-@ ] ).in al 2 lea rand sunt rapidist deoarece eram si sunt singurul rapidist din cartier, de pe la scoala(singur impotriva tuturor) si ceea ce m-a determinat cu adevarat sa fiu rapidist pur sange este galeria(cea mai frumoasa din tara,n-am spus doar eu asta) si echipa(care te aduce de la agonie la extaz si invers).Bafta tutuor si FZR

# 62 Ziare on 05.11.09 at 3:40 pm

era prin 2000 … stateam pe canapea cu tata … aveam vreo 11 ani … incepea un meci … DINAMO - steaua … si pe vremea aia DINAMO avea echipa … si acum imi aduc aminte coregrafia galeriei … impresionant … milioanele de confetti … role de hartie … torte … o combinatie de culori si sunet care iti ridica parul de pe maini … DINAMO DINAMO DINAMO … mai e cazul sa va spun ca a batut DINAMO cu 3 - 2 gol decisiv Mihalcea … pe parcurs a marcat si Florentin Petre dintr-un unghi care l-ar face mandru si pe Pitagora … saracul Tibi Lung … parca imi parea putin rau pentru el in naivitatea mea de copil … in orice caz daca pana atunci tineam cu DINAMO pentru ca tata se uita tot timpu si era suporterul lor … de atunci mi-a ramas in minte si in suflet numele DINAMO ! ASTA E SCANTEIA CARE A DECLANSAT PASIUNEA MEA PENTRU DINAMO :) !

# 61 Matei on 05.11.09 at 3:38 pm

Tin cu Dinamo de la 7 … adik de vro 6 ani :X …:] … Fratilor eu m uit la toate meciurile lu Dinamo… si sufar cand pierde … de fiekre data cand vin la Iasi sunt la ei in galerie… pt k iubesc Dinamo :X =D…

Am ajuns sa tin cu Dinamo prima data cand eram langa tata si el s uita la un meci din Divizia A p atunki… park Dinamo - Poli Tim… si il auzeam … Vai ce joaca astia… ( tata fiind stelist :))… acum nu se mai omoara bineinteles din cauza lu Becali ) .. in fn:)) si am retinut 1 jucator… pe Danciulescu …si urm zi am inceput s m joc fotbal prin casa :-?? si eu eram danciulescu… si castigam fiekre meci… =)) cam de p atunci am inceput sa fiu dianmovist… ma uitam la meciuri.. si incerkm sa inteleg ce s intampla :] n’a fost prea greu… m’am prins rpd de reguli si restu :] :)) cel mai greu imi era la offside k zicea comentatoru: Jucatorul este in afara jocului… si eu m uitam sa’l caut pe langa linia de out :))… M rog… repet km din acea perioada sunt Dinamovist convins! mereu am tinut cu Dinamo… fie k aveau 13 victorii consecutive fie k pierdeau cu Gaz Metan Medias… Iubesc DINAMO ! Succes baietzi cu Galata :] NOI SUNTEM DINAMO NOI SUNTEM DINAMO NOI SUNTEM DINAMOOO

# 60 CaineRrosu on 05.11.09 at 3:35 pm

M-a dus tata la meci, in Groapa, prin anii 80 ! Aveam 12 ani ! Stateam la T2,( batea soarele f tare vara )unde era si galeria ( cred…) . Era ceva senzational, lume multa, bataie la bilete cind DINAMO juca cu o echipa mai buna si rivala ( steaua, Rapid, Craiova ) . Dupa 2, 3 ani ma duceam singur, am infiintat si o grupare ultras . Ne razboiam cu stelistii din zona cart Berceni ! Cind Dinamo juca in deplasare si steaua juca acasa ( unii dintre noi nu mergeau in deplasari ) , ne duceam sa-i asteptam pe stelisti pentru bataie si capturi de steaguri si fulare ! Ne echipam cu steaguri si fulare ros-albastre si asteptam intr-o anumita zona din Berceni sa vina stelistii acasa ! Ei veneau, noi strigam pro steaua si nu prea intelegeau ce se petrece pt ca-i luam la bataie si le luam toate efectele ros-albastre !

# 59 Ardiles on 05.11.09 at 3:35 pm

Ai cam gresit-o cu stelistii. Poate te bazezi pe un numar redus de insi. Ai fi surprins cati ii dau dreptate si-l sustin pe Gigi. Eu personal ma contrez cu ei din placere si ii fac se simta prost ca nah, consider ca au de ce.
Dar cu unii nu razbesti nicicum. Degeaba spui ca Steaua a facut mizerii cu valize si chestii de genu, sunt prea orbiti ca sa vada. Raspunsul lor e simplu: “si ce, am castigat…”. Asta e mai mult valabila la cei din tara, majoritatea nefiind fani inraiti ci doar ingamfati.

Iar la “caini” ai nimerit-o pana la un punct. Acolo doar cativa baieti, si aia nu prea rasariti, mai pot fi de acord cu Borcea si pot simti ceva ce ai descris tu. Trebuie sa fii totusi limitat sa nu vezi ca Borcea traieste in trecut. El tine minte cum defilau ei prin campionat dar nu se uita ca atunci aveau doar o adversara, maxim doua, acum sunt vreo 7.

De rapidisti ce sa spun, am cunoscut putini prin tara si toti erau dezgustati de echipele departamentae, cum bine spui. La cei din Bucuresti am remarcat multa mandrie. Isi poarta culorile pe strada indiferent cum merge echipa.

Sunt curios totusi ce profil o sa faci pentru ceferisti. La olteni si banateni treaba e clara. Ma rog, mult mai clara la olteni ca sunt singuri, in zona Timisoarei in schimb joaca si UTA. La fel si clujenii. Ei impart orasul cu o echipa de traditie, nu una aparuta peste noapte. Ce poti sa scrii despre ei? Cand se juca derby-ul cu “U” in esalonul secund, ei veneau vreo 500, hai sa zic 1000 maxim dar nu prea se strangeau atatia. Sepcile Rosii in schimb veneau cu miile si le umpleau stadionul. Stii ca la ceferisti in peluza se canta Scooter - Maria prin 2006? Stii ca mai mult de jumatate din ei tineau cu alte echipe inainte sa apara CFR? Ceferistii aevarati sunt maxim 1000. Chiar sunt curios cum o sa explici aparitia a 19.000 de omeni in tribune in UCL. Ah da, a venit Chelsea la Cluj ;)
Si inca ceva: nu inteleg denumirea de “CLUJENI”. La fel si la televizor in comentarii. Faceti o mare eroare. CFR imparte orasul cu “U”. Timisoara e singura, Craiova e singura. Nu joaca Clujul, cum ziceti voi, ci doar o reprezentata a lui, CFR Cluj. Asa cum nu joaca Bucurestiul, ci doar cate o echipa din Bucuresti. Asa cum puteti sa spuneti frumos “Steaua”, “Dinamo” sau “Rapid”, asa sa invatati sa spuneti “CFR” sau “ceferisti”. Nu de alta dar in Cluj daca o sa intrebati ce a facut Clujul etapa trecuta s-ar putea sa auziti de vreun meci cu Jiul sau Targu Mures. Urmatorul meci direct intre echipele clujene poate o sa va lamureasca sunt convins ca stiti ca acolo e rivalitate mare.
Si ca sa va mai dau un exemplu. Craiova bate Dinamo intr-un banal meci de campionat, 3000 de oameni ies in strada. Timisoara bate Dinamo intr-un meci de Cupa, timisorenii sarbatoresc in piata publica. CFR Cluj ia campionatul, pe strazi e pustiu. S-a sarbatorit la ei pe stadion putin si in magazinul lui Paszkany dupa castigarea Cupei.

# 58 profitor on 05.11.09 at 3:33 pm

Pimul televizor în sat, primul meci Steaua -Dinamo 3-5, am devenit suporterul celor mai buni din acest meci

# 57 fandiroma on 05.11.09 at 3:32 pm

intr-un sezon din anii ‘80 stiinta juca un meci cu nu-mai stiu-cine(eram un copil, am uitat).lung,ala senioru se accidentase si, asa cum comenta regretatul domozina,apara intr-un picior.spiritul ala de sacrificiu,puterea de lupta,doza de darzenie m-au facut sa tin cu iubirea alb-albastra.
cei care devin suporteri doar din motive fara acoperire cum ar fi refularea ,complexarea sau lipsa unui minim de gandire nu sunt suporteri.se autointituleaza suporteri doar pentru ca sub acoperirea turmei pot sa injure sau sa se dedea la tot felul de acte de necivilizatie.

# 56 bobo_rapid on 05.11.09 at 3:31 pm

super fain articolu ! am inceput sa rad pentru prima data dupa lucrarea la mate :D
Sunt un mare rapidist din anul 2000.Aveam 9 ani. Nu stiu de unde am aceasta pasiune ! Cred ca fratele meu tinea cu Steaua si atunci eu miam ales alta echipa ca sa ii fac in ciuda si de atunci am ramas rapidist si am devenit, zic eu, un RAPIDIST infocat indiferent de rezultate !!
FZR si inca o data FELICITARI PENTRU ARTICOl .

# 55 Vlad on 05.11.09 at 3:31 pm

In 1996, la varsta de 8 ani, eram cu parintii pe drum spre statiunea Eforie Nord. Calatoream cu trenul. La un moment dat, fascinat de calatoria noastra am intrebat-o pe mama ce fel de tren este acesta. Mi-a raspuns: ,,Este un Rapid….”
Peste cateva saptamani tatal meu (Care este stelist) se uita la un meci de fotbal. M-am dus si eu langa el sa ma uit la televizor. L-am intrebat cine joaca si mi-a spus ca Steaua contra Rapid. Mama mea, stiind de pasiunea tatalui meu pentru Steaua, m-a intrebat cu cine tin dintre cele doua echipe. Rememorand momentul din tren am spus raspicat ,,Tin cu Rapid!” si asa a inceput o iubire eterna…

# 54 John on 05.11.09 at 3:25 pm

Sunt nascut in 1986, fix pe 7 Mai! ! Tocmai de aceea am devenit stelist cand am mai crescut! Era urat ca eu sa fiu dinamovist, sau rapidist! Tata nu m-a influentat deloc, el tinand (si acum) cu Progresul!! Niciodata nu uit cand e ziua mea, de fiecare data vad cati ani s-au mai implinit de cand a castigat Steaua Cupa Campionilor Europeni

# 53 Love4Rapid on 05.11.09 at 3:20 pm

tin cu Rapid din 98 inca eram un copil nu prea stiam ce este fotbalul abia atunci intelegeam cat de cat din fenomen tin minte k Rapidu a stat mai multe etape pe locul 8 in campionat dar asta nu a contat atmosfera de pe Giulesti m-a fermecat cred k am avut sangele alb-visiniu de cand m-am nascut nu neaparat un singur meci al Rapidului ma facut sa devin suporter adevarat la toate meciurile Rapidului se intampla ceva care te face sa-ti tresara inima cu toate k nu avem multe campionate nu asta conteaza ci inima unei echipa vesnic arzatoare

# 52 1923hooligan on 05.11.09 at 3:16 pm

eu m am nascut rapidist ca toti ceilalti pt ca rapidisti se nasc nu devin…

# 51 maryan`` on 05.11.09 at 3:10 pm

Da domnule Sendre, exact cum a zis BauBau si altii pe aici sau pe strada, in metrou, in troleu sau in orice alt colt al lumii noi ne nastem rapidisti. A..si pt cei care ne fac tigani pe noi…sa stiti ca sunt mai blond decat multi alti suporteri a celorlalte echipe cu ”istorii” jucate intre cei care iubeau securea si ciocanul!

# 50 pancone on 05.11.09 at 2:24 pm

M-a dus tata la un meci in poctcoava..aveam vreo 4 ani jucam in B cu o echipa care avea sigla faimoaselor ceasuri romanesti (OREX) pe piept, iar Rapidul juca ca si acum…totul in atac…nimic in aparare, a fost un meci superb, s-a terminat 4-0 (cu noroc) pentru ai nostri, numai goluri superbe, asa e Rapidul!! Intotdeauna am preferat o bara frumoasa unui gol urat. mai frumos e un calcai…stilul Rapidului! Despre istorie?.. avem cea mai frumoasa istorie..nu campionatele…conteaza ci cu ceea ce ramai din acele campionate, meciuri frumoase…. va aduceti aminte acel 4-4 cu dinamo de pe 23 august,din ‘92? dinamo conducea cu 3-0… si erau neinvinsi tot campionatul, intoarcem scorul si facem 4-3, si ne egaleaza prin minutul 99!!! frumos meci! Dar acel 5-0 in super cupa cu steaua? :)

# 49 DANUT 12 on 05.11.09 at 2:10 pm

daca nu ami placea fotbalul tineam cu steaua ca majoritatea :daca ami placea sa ma bat tineam cu steaua:si cu lazio cum le place suporterilor stelisti sa se infrateasca pentru crimele si violente din stadion si din afara lui:-sau eram o oaie ca au mentalitatea de turma stelisti sa fie cati mai multi(traiesc cu principul daca sunt multi sunt si puternic buni superiori..) dar ami place fotbalul specacolul fotbalistic si cel din tribune dar in ultimi ani lispeste din cauza conducatorilor LPF FRF BORCEA BECALI (conditilor din evul mediu de pe o arena de fotbal din bucuresti,respesctul fata de suporteri,)MAREA MAJORITATE A PRIETENILOR MEI TIN CU STEAUA EU IUBESC DINAMO

# 48 ARIANUL on 05.11.09 at 1:51 pm

Grozava initiativa asta ! ……………M-a dus Tata pe Dinamo la acel fenomenal 3-2 cu Inter Milano , prin 82′. Am fost impresionat de ceva ce se poate considera neimportant . Era min 88′ si era lovitura libera de la circa 20 de metri pt Dinamo ,Talnar avea mingea intre glezne , Orac era in spatele lui , Talnar i-a ridicat smechereste mingea iar Orac a plesnit-o din vole . N-a fost gol , portarul interist a scos-o de la vinclu spre deziluzia unui stadion arhiplin .Atunci cred ca am devenit caine pana la moarte desi mai fusesem si la alte meciuri .
Doamne , cati ani au trecut de atunci ?

# 47 tanasejohn on 05.11.09 at 12:23 pm

rapidist te nasti si rapidist esti toata viata.nu conteaza ca echipa e in b sau in a noi tot venim la stadion si cantam si facem atmosfera cum numai pe giulesti gasesti

# 46 Daniel Sendre on 05.11.09 at 11:10 am

BauBau: Am inteles, acelasi lucru l-a zis si noni, mai jos. ;)

Aaragn: Interesant. Multumesc pentru comentariul tau, e decent si civilizat, nu are nimeni motive sa se simta jignit.

Lulu: Hiuh ;) E prima oara cand o aud p-asta cu poarta.

# 45 BauBau on 05.11.09 at 10:57 am

Dle. Sendre , rapidist nu devii, rapidist te nasti. RapidisMUL, mai mult ca orice al “…mul” de pe fatza Pamintului se transmite din tata’n fiu. Mai sunt si cei care , daca apuca sa vina doar O SINGURA DATA pe Giulesti , GARANTAT va fi rapidist pentru tot restul vietii… si aici ma refer la atmosfera UNICA SI INCONFUNDABILA pe care o creeaza CEI MAI fideli , mai pasionati si mai fanateci suporteri (de departe) de la noi din tzara SI NU NUMAI. Asta a fost dintotdeauna si in anii ‘40 si in anii ‘50
sai ‘60 sau’70 sau ‘80 si va fi la fel cit va dainui Pamintul.
Anii ‘70 si ‘80 (plus ce a urmat dupa aceea bineinteles)
i-am prins si eu… Steaua , Dinamo (ma opresc cu exemplele aici) nu prea existau ca si suporteri… de galerie sau deplasari nici nu putea fi vorba la ei… ma rog… ar fi multe de spus… poate altadata.

# 44 Iorgu on 05.11.09 at 10:32 am

Steaua e numai una cum Valentin Ceausescu a fost numai unul! Cit a profitat Steaua de acest “liaison” sa nu vorbim! Cupa campionilor e in primul rind meritul managementului lui Vali C.!

# 43 Lulu Prichipernici on 05.11.09 at 10:28 am

Prin ´66-´67 m-a plimbam cu tata si la un moment dat ne oprim in fata unei porti mari, de fier forjat! Imi spune: aici e stadionul Dinamo! Si Dinamo a fost!

# 42 danciu_gol on 05.11.09 at 9:51 am

Eu cand eram f mic…credeam ca Dinamo e un jucator =)) si mi se parea f bun din moment ce tata imi spunea mai tot timpu ca e la balon…televizoare alb negru…nu prea intelegeam eu ce se intampla acolo :).

# 41 corectorul on 05.11.09 at 2:27 am

de acord la partea cu Rapidul.dar la cea cu Gigi,ma rog,e un subiect de dezbatut.deltfel,omul e supus unui puci neintrerupt in ultima vreme.´mnealui s-a trezit cu Steaua in brate pentru ca cei interesati sa o cumpere n-aveau bani nici de seminte,iar cei care aveau bani cacalau aveau alta treaba.dealtfel nu e singurul patron de Liga ´ntai cu un nivel jalnic,… in toate cele…c´asa-i in fotbal!Hai Unirea!

# 40 gtorje_22 on 05.11.09 at 12:56 am

@stefan:eu nu discut doar de perioada dintre ‘85 si’89 ci de perioada anilor ‘70-’90,nu doar de acei 4 ani.dinamo,de exemplu,a ajuns in semifinalele cupei cupelor si semifinalele cupei campionilor europeni,craiova in semifinala uefa…am zis,nationala era buna,dar la echipe de club eram si mai buni!

# 39 stefan on 04.11.09 at 11:36 pm

da gtorje….dar gandeste-te ca poate in timp ce scriu aceste commenturi mai am si cate ceva de facut… de aceea mai apar unele greseli …din graba…si din cauza ca dupa ce scriu nu verific (tot din cauza timpului)…

daca si dinamo craiova sau alte echipe puteau sa faca asta …de ce dupa ‘85 doar steaua a avut asa performante?? ca doar de perioada asta vorbim…valentin s-a apropiat de steaua de prin ‘84 daca nu ma insel…de ce dinamo sau alta echipa de pe locul 2 sau 3 nu a ajuns pana in finala cupei cupelor sa zic…dupa ‘85…de ce dinamo nu a jucat niciodata in CL…nici inainte nici dupa revolutie…??…nu stiu ce forta era Romania pe plan european intre ‘86 si ‘90 ca nu tin minte sa fi jucat echipa nationala vreo finala de CE…iar echipele noastre de club erau formate numai din jucatori romani…pe cand anderlecht, barcelona si echipe de top de atunci aveau jucatori din toata lumea ;)

acum hai sa incheiem aceasta discutie…ca joaca urziceni pana una alta in CL…mi-a facut placere…o seara placuta in continuare….

# 38 Aaragn on 04.11.09 at 11:08 pm

Am inceput sa tin cu Dinamo de pe la 8-9 ani… Era prin ‘88 sau ‘89; copil fiind, si impiedicandu-ma de adultii care se uitau la un Steaua-Dinamo, am remarcat ca, dupa un gol al Stelei, unul dintre cei care vizionau a inceput sa ofteze. Am intrebat “De ce; tineti cu Dinamo?” si el a zis “Da”. Mi s-a parut atat de incredibil, in conditiile in care Steaua castigase nu de mult CCE, si stelistii erau eroii neoficiali ai natiunii, sa tii cu Dinamo, incat am inceput, vag, de atunci sa tin si eu cu Dinamo, dintr-un soi de fronda. Asociam atitudinea generalizata pro-Steaua cu omniprezentele “Ceausescu-Pace” sau “Ceausescu-PCR” ale vremii. Sigur ca nu era corect sau rational. Dar cred, pe undeva, ca multi dinamovisti au devenit asa in urma unor decizii de gen “noi nu sunem ca majoritatea; suntem mai putini, dar si mai putin susceptibili de a raspunde la sloganele zilei”. Prin comparatie, Rapidul nu mi s-a parut niciodata fronda, ci carcoteala - un haz de necaz balcanic, o rezistenta prin sprit si umor, lipsita de seriozitatea atacului frontal.

Sunt doar impresii personale, nu vreau sa jignesc pe nimeni.

# 37 gtorje_22 on 04.11.09 at 10:30 pm

@stefan:in acea perioada,romania era o forta pe plan european la echipe de club.indiferent ca lua campionatul dinamo,steaua sau craiova,echipa care lua titlul facea treaba buna si in europa si ajungea in fazele superioare ale cupei campionilor europeni sau cupei cupelor!asa ca nu e vorba ca era steaua prea buna pt campionatul romanesc,ci ca era sustinuta de valentin.nu incerca sa negi asta pt k nu are rost!si o fi facut si dinamo blaturi…dar nu atat de multe k steaua!P.S.: e ,,sau,, .nu ,,s-au,,:Psry k te corectez da e plin netu de pustani care nu stiu sa scrie un text corect cap-coada si treaba asta ma enerveaza(nu ma refer la tine!)

# 36 stefan on 04.11.09 at 9:53 pm

dap…se pare ca discutia a cam luat-o razna…tocmai ziceam intr-un comment anterior ca ar trebui sa ne respectam intre noi…ce ar fi fotbalul romanesc fara steaua, dinamo, rapid, craiova, arges, poli etc…asa ca nu cred ca este cazul sa ne jignim…fiecare are punctul lui de vedere…

nu stiu cat a ajutat valentin ceausescu echipa….dar stiu ca in acea perioada in care steaua a castigat nu stiu cate campionate facea istorie in cupele europene…din moment ce avea asa rezultate pe plan international nu cred ca era echipa atat de varza incat sa nu fie in stare sa castige pe bune acele campionate…

in alta ordine de idei sunt total de acord cu faptul ca dupa revolutie s-au facut in continuare blaturi…mai la vedere (valize etc)…s-au mai pe ascuns (vezi cum borcea schimba cand vrea regulamentele si sefii de la CCA)…nu inseamna ca sunt de acord cu blaturile…dar macar am puterea sa recunosc ca cei din conducerea echipei pe care o sustin face asa ceva….cum fac si cei de la dinamo si de la alte echipe (vezi penescu la arges…sau sa nu uitam ce discutii interesante au conducatorii de club intre ei)…numai ca unii suporteri ai echipelor adverse nu au puterea de a recunoaste asta…

am castigat si dupa revolutie meciuri cu echipe mari…e adevarat nu de talia celor de la Real, Barca, MU etc….dar am mai avut meciuri bune atata timp cat am avut si o conducere…acum vai de capul nostru…asta e adevarul…

# 35 RepBanat on 04.11.09 at 8:28 pm

Am devenit polist pe la varsta de 12-13 ani cand am inceput sa merg la meciurile lui Poli!Am mers prima data cred ca la meciul cu o echipa slaba gen Poli Iasi sau cam asa ceva!Acum am 17 ani si am 2 steaguri.fulare,obiecte cu echipa mea favorita!Mai vreau sa cumpar si un tricou alb-violet!Oricum cat timp fiecare e civilizat e binevenit in Timisoara si nu numai!
Sa vina cupa in Banat!Forza Viola!

# 34 gtorje_22 on 04.11.09 at 7:48 pm

@cinique:mataluta cu cine tii?

# 33 gtorje_22 on 04.11.09 at 7:47 pm

@stefan si ZZZ:mea culpa pt greseala vizavi de victoriile stelei cu barcelona
@sibelius:si crezi k lui valentin ii e greu sa indruge si el pe acolo cate ceva?
@paul:dupa cum vezi,desi suntem stelisti si dinamovisti pe aici,vorbim civilizat,dar probabil tu nu esti in stare de asa ceva!am spus k steaua a castigat majoritatea campionatelor DIN MOMENTUL IN CARE VALENTIN A INCEPUT SA SPRIJINE STEAUA!faptul k nici macar nu intelegi ce spun imi arata ori ca nu stii sa citesti,ori ca nu intelegi ce spun(adik esti cam greu de cap!)

# 32 Georgian on 04.11.09 at 7:39 pm

Am devenit rapidist dupa ce am asistat la un meci al rapidului pe republici in divizia b…stadionul era plin ochi…atunci am realizat de ce tata iubea rapidul…oameni se cunosteau intre ei dupa nume…aceeasi oameni stateau la acelAsi loc in stadion la fiecare meci!am inceput sa iubesc rapidul si Mai mult dupa o infrangere pe giulesti…oameni erau suparati de parca cineva in familie sa inbolnavit…dar la sfârşit tribuna striga:ole ole multumim rapidule!nam înţeles atunci de ce…eram prea mic!acum după aproape 20 ani departe de casa…sentimentul e acelaşi:dragoste fără sfârşit pt Rapid!

# 31 Luci on 04.11.09 at 7:13 pm

foarte frumos articolul…si foarte adevarat in acelas timp

# 30 cinique on 04.11.09 at 7:07 pm

esti putin in urma cu profilul suporterilor. te updatez eu.
stelistul e in general beat, la bustul gol si il recunosti dupa lantul cu care da peste picioare ziaristilor.
dinamovistul e ala care vine in galerie pârlit si dupa doi ani isi cumpara mercedes. ei nu isi incurajeaza echipa decat la meciuri importante si in general sunt pe cale de disparitie.
rapidistul resemnat si vesel ? ti se pare gigi corsicanu vesel ? nu tati, rapidistul = un magraon cu lant urias la gat ,de langa care in general nu ai voie sa cracnesti daca nu vrei sa te trezesti in cel mai bun caz ,cu o flegma..si cu gripa asta nu sunt sigur ca e cel mai bun caz :)
craiovenii, usor de recunoscut: put a praz !
polistii sunt gasiti prin liga a IV-a la adevarata poli.
cfr….pai ce, ei au suporteri ?

# 29 durden on 04.11.09 at 6:55 pm

Caine pana la moarte!Hai Dinamo!!!

# 28 stefan on 04.11.09 at 6:49 pm

gtorje ti-am scris si anii in paranteza….in sezonul 1971-1972 steaua a batut cu 1-0 pe nou camp….si cu 2-1 pe fostu’ 23 august…

…din pacate nu sunt acceptate ambele formulari dupa noile norme gramaticale…se scrie nicio (nici o - nu mai e acceptat)…mananci capsuni acu nu capsune…ma rog nici eu nu sunt de acord cu toate aceste reguli…dar asta e …eu doar vroiam sa iti arat ca daca gasesti o greseala intr-un text asta nu inseamna ca omul nu stie sa scrie…ca si altii mai gresesc… Luceafarul lui Eminescu coboara in jos si e considerata metafora de geniu :P….

# 27 paul on 04.11.09 at 6:39 pm

gtorje, retardelule, vezi ca steaua a luat fix 8 titluri in cei 24 de ani pe care i-a petrecut ceasca in fruntea romaniei. deci e cam subreda teoria ta de copilas prost.

# 26 Sibelius on 04.11.09 at 6:37 pm

@ sendre: care polisti? :D aia de la Iasi sper
Hmm, dupa descriere incep sa cred ca nu-s suporter stelist. Dam’ io cu cine tin? :))
@gtorje22: interesant modul de a-ti apara favoritii, dar incearca sa iti amintesti si interviul recent cu Valentin Ceausescu care spunea de blaturile facute de generatia lui Iordanescu- blaturi prin care Steaua pierdea meciuri.

# 25 zzz on 04.11.09 at 6:34 pm

@ gtorje_22..cupa cupelor 1-0,2-1

# 24 @ Stefan: on 04.11.09 at 6:30 pm

Da, ceausescu nu avea timp de blaturi, dar de-al de fecioru’su cred ca avea destul…
Apoi steaua a batut echipe din europa, insa stii cum erau racolati jucatorii buni din toata tara? Cum rasarea unul trebuia sa vina fie la steaua fie la dinamo (nu era rugat, ci fortat). Normal ca steaua a avut “succesuri” in europa :))

Oricum ati justifica voi rezultatele bune ale stelei de dinainte, nu puteti pacali. De ce steaua nu mai bate si acum echipele mentionate de tine? :))

# 23 gtorje_22 on 04.11.09 at 6:12 pm

@stefan:eu vorbesc despre valentin ceausescu.si da,in perioada in care valentin a pus mana pe steaua, numai ea castiga campionatul!app,nu cred ca e cazul sa vorbiti voi de blaturi,serios…voi,cu valize si brichete si blaturi prin ultima etapa la vaslui…

# 22 stefan on 04.11.09 at 6:04 pm

gtorje ti-am scris si anii in paranteza….in sezonul 1971-1972 steaua a batut cu 1-0 pe nou camp….si cu 2-1 pe fostu’ 23 august…

# 21 stefan on 04.11.09 at 6:02 pm

gtoje din pacate nu sunt acceptate ambele formulari dupa noile norme gramaticale…se scrie nicio (nici o - nu mai e acceptat)…mananci capsuni acu nu capsune…ma rog nici eu nu sunt de acord cu toate aceste reguli…dar asta e …eu doar vroiam sa iti arat ca daca gasesti o greseala intr-un text asta nu inseamna ca omul nu stie sa scrie…ca si altii mai gresesc… Luceafarul lui Eminescu coboara in jos si e considerata metafora de geniu :P….

# 20 augustus on 04.11.09 at 5:59 pm

daca compari barcelona cu real madrid in anii aia esti de-a dreptul retardat.
In plus pe inter i-am batut de 2 ori si iar te intreb,poti compara Inter sau Real cu Barcelona?
Baietzel mana pe istoria fotbalului si lasa-te de pulsee ironice.

# 19 gtorje_22 on 04.11.09 at 5:55 pm

o singura data a batut steaua pe barca,in finala de la sevilla.a 2-a victorie de unde o scosesi?

# 18 stefan on 04.11.09 at 5:55 pm

nicolae ceausescu…ce treaba avea el cu steaua?? altceva crezi ca nu avea ce sa faca decat sa faca blaturi :))…sa fim seriosi daca nicolae ceausescu facea blaturi mai castiga cineva campionatul cat a fost el presedinte in afara de steaua sau targoviste?? sa fim seriosi…astea sunt niste aberatii…
hai sa iti dau cateva echipe cu care a castigat steaua…si nu in meciuri amicale…
Borussia Dormund, Valencia, 2 victorii in fata Barcelonei (in ‘71 - ‘72), 2 meciuri egale cu Bayern Munchen, AS Monaco, Anderlecht, iar Barcelona la penaltiuri, Dinamo Kiev, Glasgow Rangers, Galatasaray, PSV Eindhoven si asta numai inainte de revolutie…avem un egal si cu Juventus dupa ‘90 si intradevar nu avem nici o victorie in fata unei echipe din italia…dar la fel daca steaua facea blaturi macar facea si performanta in europa…voi faceati blaturi si nu stiu cate prezente aveti in CL?? nu vreau sa intru in polemica acu cu toti dinamovistii…dar nu incercati sa minimalizati performantele unei echipe doar din cauza invidiei…

# 17 @noni on 04.11.09 at 5:55 pm

cred ca gresesti; mie mi se pare ca toti copiii se nasc “spurcati”; pe masura ce cresc si incep sa isi dea seama cam “cu ce se mananca” fotbalul, lucrurile se schimba. Problema e ca unii degeaba cresc ca nu vor sa deschida ochii si raman stelisti :D

# 16 gtorje_22 on 04.11.09 at 5:53 pm

ba alex,intai treci pe la scoala si invata sa scrii.daca ma apuc sa ti numar greselile din text,ma apuca dimineata.mergeti tata la scoala,k nu a omorat scoala pe nimeni pana acum!

# 15 alex on 04.11.09 at 5:49 pm

cele mai penibile finte sunt maidanezi ne dovedeste incaodata augustus …cica ei au batut real madrid..dar in fapt n-au eliminat niciodata vreo echipa din spania.. si pe liverppol iar fi batut cand ei au luat bataie si la propriu si la figurat…aaa..era sa uit de rezultatu “istoric” obtinut cu inter…din acest punct de vedere sunteti egala surori mai mici din albania.. dinamo tirana …cu un rezultat istoric la inter…
intradevar steaua n-a invins niciodata echipe din italia…cum nici dinamu n-a eliminat niciodata echipe din spania in schimb steaua a eliminat vreo 5 dintre care de vreo 2 ori numai pe barcelona..

# 14 gtorje_22 on 04.11.09 at 5:47 pm

mi se pare ca e corect si ,,ca echipa,,.am impresia ca sunt acceptate ambele formulari…

# 13 gtorje_22 on 04.11.09 at 5:44 pm

@sendre:lasa ca l au cam injurat stelistii pe lacatus cat a fost antrenor la steaua(si cand ii cereau demisia)…nu cred ca merita asa ceva la cate a facut pt ei!

# 12 stefan on 04.11.09 at 5:39 pm

@ gtorje…corect…am facut o greseala …si nu se scrie ca echipa…se scrie ca si echipa…vezi toti mai gresim cand scriem la calculator…si cei care scriu articole fac greseli mai grave…ca sa nu mai zic ca unii primesc si premii…uite vochin pt comentariul de mai jos a dat un tricou adidas…

De eve_tulcea pe 16.10.2009 la 13:54 nu imi doresc o astfel de pereche de ghete ca sa le folosesc, ci doar sa le am in vitrina, ca mie si mila la cum arata

# 11 noni on 04.11.09 at 5:38 pm

Rapidist nu devii , asa te nasti !

# 10 augustus on 04.11.09 at 5:28 pm

@stefan:

ce echipe mari au invins steaua si dinamo?

Uite cateva nume,evident pentru Dinamo

Real Madrid
Inter Milano
Liverpool

Am zis evident pt ca steaua nu a invins NICIODATA vreo echipa din Italia si daca tin bine minte ,nici nu a marcat vreodata.

Asa ca stai matalutza la umbra cupei campionilor europeni si a victoriilor istorice cu honved budapesta si kussi-lachti si lasa-ne pe noi cu ale noastre.

P.S: daca il compari pe postelnicu cu ceausescu banuiesc ca ai maxim 20 de ani,altfel nu ai compara un dictator absolut cu un postelnicu ***** care tremura zilnic pentru al sau post.

# 9 gtorje_22 on 04.11.09 at 5:12 pm

app,stefane,nu se scrie ,,de cat,, , se scrie ,,decat,, intr un sg cuvant!

# 8 red_dogs fanzone on 04.11.09 at 5:08 pm

despre olteni: sunt mândri şi pătimaşi, se hrănesc încă din gloria marii echipe a anilor 80 şi urăsc cu ardoare Steaua şi Dinamo.
despre polişti: au suficienţa unei superiorităţi numai de ei ştiute dar şi umilinţa unor perioade lungi de anonimat in fotbalul românesc.
despre clujeni: suporteri artificiali născuţi în urmă cu 5-6 ani, fără istorie dar cu aerul fals al unei mari echipe. Vor dispărea odată cu Arpi si Muri.

# 7 gtorje_22 on 04.11.09 at 5:06 pm

@stefan:stiu destule despre istoria lui dinamo,nu ti face griji,inclusiv de postelnicu stiu.insa in legatura cu ce am zis despre steaua imi mentin parerea:am perfecta dreptate.de pe spatele lui ceausescu s au luat numeroase campionate.si crede ma,respect si eu echipa steaua,insa nu cand suporterii vostri striga ce striga despre catalin haldan.in momentu ala uit de orice respect!a,si apropo,si eu sunt contra huliganilor!cat despre campionatele pierdute de craiova si arges din cauza jocurilor de culise facut de dinamo…povesti…ar fi fost mai frumos ca aceste 2 echipe sa incerce sa ramana la nivelul anilor ‘70-’80,nu sa se ascunda in spatele unor minciuni.mie fc arges chiar mi a placut ca echipa…

# 6 stefan on 04.11.09 at 4:49 pm

@gtorje…se vede ca nu stii nimic despre istoria lu’ dinamo …asa ca nu ma astept sa stii ceva despre steaua sau alte echipe…avea dreptate sendre in articol…dinamovistii sunt mandrii…dar nu vad de ce…nu v-a bagat ceausescu campionate in sac…v-a bagat postelnicu…daca numele asta iti spune ceva…de asta echipe mari ca si craiova sau arges au pierdut campionate din cauza blaturilor si influentei nocive a securistilor de langa echipa dinamo…cat despre palmaresul pozitiv in fata stelei…intradevar e un motiv de bucurie sa ai mai multe victorii de cat dubla finalista a Cupei Campionilor, castigatoare a Cupei si SuperCupei Campionilor si semifinalista a Cupei Uefa…trofee si performante pe care tot Ceausescu ni le-a bagat in sac nu ?? :))…mda asa ziceam si eu…respect echipa dinamo ca si celelalte echipe dar respectati si voi steaua…din cauza lipsei de respect se inchid stadioanele sau se intorc copii cu capetele sparte acasa…o zi buna

# 5 gtorje_22 on 04.11.09 at 4:33 pm

despre olteni si polisti:sunt obsedati de dinamo,despre clujeni:joaca un fotbal bun,au o victorie istorica in fata lui AS Roma,iar daca nu reusesc sa te bata,te fura cu arbitri! :) (joke)

# 4 gtorje_22 on 04.11.09 at 4:23 pm

suntem mandri pentru ca suntem singura echipa din romania care are palmares direct in fata stelei!pt ca ceausescu nu ne a bagat in sac campionate cu carul!pt ca desi spui ca nu stam prea bine la rezultate istorice,avem 18 titluri,al doilea palmares din acest punct de vedere!app,sendre,tu cand ai devenit suporter si al carei echipe din tara?P.S.:pt cei care ziceau ca sendre e ,,caine,,.dupa textul asta,va mai mentineti parerea,

# 3 cezi on 04.11.09 at 4:16 pm

Tare!!! Bravo!!!

# 2 Andrei on 04.11.09 at 4:11 pm

stereotipuri.

# 1 scrisori de la mos craciun on 04.11.09 at 4:03 pm

criminal :)

Leave a Comment

Reguli :
1. Tratati persoanele care scriu pe acest blog cu respect, nu folositi un limbaj necivilizat sau cuvinte care sa aduca o vatamare morala celorlalte persoane care posteaza mesaje.
        a. In comentariile dumneavoastra va rugam sa va referiti doar la articolul/editorialul in cauza si sa nu atacati autorul.
        b. Nu folositi un limbaj explicit sexual, vulgar sau care sa jigneasca.
        c. Fara comentarii discriminatorii cu tenta xenofoba, antisemita sau rasista.
2. Nu publicati sau solicitati in comentariile dumneavostra adrese de web, produse sau servicii.
3. Nu transformati acest blog intr-un "chat".
4. Pentru protectia dumneavostra nu folositi in comentarii informatii personale, adrese de email, numere de telefon sau URL.
5. In comentarii nu puteti folosi decit urmatoarele coduri HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
6. Daca aveti vreo plangere in ceea ce priveste administrarea acestui blog puteti trimite un mesaj la adresa de mail: contact@gsp.ro.
7. Comentariile care intra in contradictie cu regulile de mai sus vor fi sterse fara a se afisa vreun motiv.
8. Daca veti continua sa sfidati aceste reguli nu veti mai putea sa postati mesaje.

Comentand pe acest blog, sunteti de acord cu regulile precizate, le intelegeti si va dati acordul ca le veti respecta. Va multumim.