Radu Paraschivescu

Drumul din lumea sportului către lumea cărților este mai scurt decât pare. În fond, totul este o problemă de sintaxă

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Radu Paraschivescu
Ţara „nu cumva”-urilor

Campionatul înaintează spre ultimul minut al ultimei etape ca sergentul din poezia lui Alecsandri: „târând al lui picior”. E o ediţie de risc şi de asterisc, căreia i se va cuveni o notă de subsol în statistici: „Campionat început în […]

...

No panic, Man, sau „Primiţi cu fotbalistul?”

Ce rost are să vorbeşti despre un transfer după realizarea lui? E mult mai bine să baţi toba sau câmpii înainte ca el să eşueze. Asta dacă s-a pus cu adevărat problema ca un fotbalist să plece de la clubul […]

...

Vulturul a aterizat. În cap

Jucând aşa cum o face în ultimele meciuri, Lazio are şanse ceva mai mici să devină campioana Italiei decât are proaspătul candidat Kanye West să câştige alegerile prezidenţiale din America, eventual cu sloganul „Yes, we Kanye”. Elon Musk şi-a anunţat […]

...

Gripa vrajbei noastre

Sinteza cursului scurt de epidemiologie a fost rostită sâmbătă de specialistul Bogdan Vintilă: „Coronavirusul este o gripă cu un marketing foarte bun”. Pe aceeaşi logică, tigrul este o mâţă cu un marketing de poveste. Nu ucide doar şoareci, ci şi […]

...

Lecţia de sănătate

De-a nibelungul şi de-a nivelatul Germaniei, Bayern München îşi continuă defilarea. Mai sunt patru etape şi va fi din nou campioană. Clar, curat, fără scenarii de tipul „Ce-ar fi fost dacă?”. Şansele celorlalte echipe la titlu sunt astăzi fantezii aritmetice.

[…]

...

Alin Stoica şi respectul de pe stradă

Despre ce păţim când nu ne uităm în oglindă

Permalink to Alin Stoica şi respectul de pe stradă
luni, 10 iulie 2017, 11:00

„La Bruxelles, mă opreşte lumea pe stradă şi mă respectă”, spune Alin Stoica într-un interviu mai vechi. Imaginea e remarcabilă şi vorbeşte despre o stilistică a împăunării placate pe umorul fără voie. Trebuie elogiată, nu-i vorbă, şi curtoazia bruxelleză, mai ales că Belgia, o ştim de la Charles de Gaulle, este „o ţară inventată de englezi ca să-i enerveze pe francezi”. După atâţia ani de stat în Belgia, Alin Stoica a suferit, pesemne, un soi de contaminare. Şi a început să facă declaraţii care enervează. E adevărat, nu pe francezi, ci pe cei între care s-a născut şi a început să dea cu piciorul în minge. Rar se întâmplă ca Alin Stoica să fie întrebat de sănătate şi să nu trimită săgeţi către alţi români. Ascultându-l, ai uneori impresia că puţini compatrioţi sunt vrednici să respire acelaşi aer cu el. Unul e mafiot, altul, bisericos în exces. Unul e slab profesional, altul, anemic moraliceşte. Unul e speculant, altul, colportor. Unul e fără talent, altul, fără şira spinării. Unul e pilos, altul, pilangiu. Ghinionist trebuie să fii să te învârţi la nesfârşit printre asemenea oameni.

Părerea mai degrabă proastă pe care a rostit-o recent Alin Stoica despre Nicolae Stanciu nu e, aşa stând lucrurile, surprinzătoare. Mai ales că nici presa belgiană nu-l îmbracă în elogii pe Stanciu. Problema însă nu e judecata critică, în esenţă corectă, ci faptul că vine din partea cuiva dotat cu exigenţă, dar lipsit de autoexigenţă. Alin Stoica se consideră, după caz, victima unei conjuncturi, a unei cabale sau a unor interese neclare. Ochiul necomplezent pe care-l plimbă asupra altor români din fotbal – de la Anghel Iordănescu la Daniel Stanciu şi de la Valeriu Argăseală la Ilie Dumitrescu – nu se poate întoarce nici măcar o secundă spre sine. Alin Stoica preferă să creadă mai departe că a te naşte în România e un blestem şi o frână pentru cine năzuieşte spre culmi.

Am scris cu un an şi jumătate în urmă următoarele: „E limpede, nu-l merităm pe Alin Stoica şi ratăm, clipă de clipă, prilejul unei contemporaneităţi decente cu el. Nu ne dăm seama ce privilegiu am tras din basca sorţii, nu ne pricepem să apreciem cât de mare e injecţia de prestigiu pe care simpla lui ivire pe lume o oferă României. De altfel, nu e prima dată când persiflăm ce-ar trebui să iubim şi confundăm geniul cu diletantismul. Am condus spre tuşa fotbalului şi alte capricii bipede: Dennis Şerban, Ionuţ Luţu, Sabin Ilie, Radu Niculescu, Nicolae Mitea, Cristian Daminuţă. Fiecare ne-a privit chiorâş şi ne-a zis vreo două. Dar niciunul dintre ei nu ne-a muştruluit cu atâta patos şi nu ne-a făcut atât de vinovaţi pentru slăbiciunile lui. Asta, desigur, fără să-şi reproşeze sieşi ceva”. Nu am nimic de retractat. Regret doar că Alin Stoica e respectat mai mult pe străzile din Bruxelles decât ar fi putut fi pe stadioanele lumii.

Comentarii (36)Adaugă comentariu

Andrei (57 comentarii)  •  10 iulie 2017, 11:11

Declaratia lui Stoica e o non-stire si merita tratata ca atare.

Un român (1 comentarii)  •  10 iulie 2017, 11:16

Am 33 de ani recunosc cu rușine că nu l-am văzut pe Alin Stoica jucând niciodată să-mi fie rușine. Apropo e mai bătrân decât Cernat doar o curiozitate

Alex One (17 comentarii)  •  10 iulie 2017, 11:57

Citez din Dinu Cornel desi nu prea ai ce cita din zicerile unui pseudo procuror, antrenor,administrator delegat ( ehehe ce vorbesti, fonctie impotanta) etc,dar cateva se nimeresc, Domne, graia marele mister, asta e o hahalera ! Se referea la Mutu cand a plecat de la Dinamo. Oare de ce mi-a venit in minte hahalera cand am citit despre subiectul articolului ? Ps. Maestre Paraschivescu,in vacanta fiind mi-a cazut in mana cartea Scriitori la politie. Spre stiinta matale in 1984 cand zici ca s-a intamplat "Ne pupam, sa traiti", pedeapsa pentru trecere frauduloasa a frontierei sau,ma rog,tentativa, era cu totul alta,mult mai blanda, decat de cea mentionata, aia era pe Codul penal vechi, cel de dinainte de 1969. Acuma, daca povestea a fost auzita de la altii sau pur si simplu inventata, cum par si altele din carte,lasati-ma si pe mine sa ma gandesc ca tu ai fost primul la interogator si nu Leni. .Vorba aia, fiecare cu imaginatia lui.

JFM (14 comentarii)  •  10 iulie 2017, 12:19

Suflarea stelista adevarata,nu tiriplicii astia de azi care-i aduleaza pe Jiji si MM il stiu pe Alin baiatul lui taticu inca din timpul cand avea vreo 5 anisori si in pauza meciurilor echipei legendare aflata la un nou inceput de drum intra in teren si tragea la o minipoarta cu niste copii de mingi,capta atentia intregii arene,"uite-l p-ala micu al lui Tudorel" ! Lumea il aplauda,il simpatiza crezand ca el va fi viitorul capitan al Stelei peste ani....Uite ca la el n-a fost rau sa se nasca in Romania,sa-l cunoasca toata lumea prin celebritatea tatalui,sa fie dus inca de la juniori la Anderlecht acolo unde tatal sau era deasemenea un nume mare,sa fie condus in viata astfel incat sa nu aiba obstacole de trecut de unul singur...Acum e usor sa arunci cu noroi intr-un copil de la tara talentat ajuns pe munca lui fara favoritisme acolo unde este.Ca belgienii sunt obsedati ca au dat mult pe el asta nu e vina lui Stanciu,in Anglia ar fi fost un transfer banal la 10 mil si nu mai exista presiunea pe care o suporta in plus de la aceasta cifra....Bun,ce vrea Stoica acum ? Sa fie la fel de salutat Stanciu dupa un an cum este el dupa 20 in Belgia ? Asta era problema ? S-a simtit usor complexat pe succesul noului sosit de la Steaua ? Mie putin imi pasa de acest Alin Stoica,un nimeni si nimic mai mult dar mi se strange inima cand ma gandesc ca il trage in noroi si pe tatal sau Tudorel Stoica,un mijlocas la inchidere dar si ofensiv cum nu a mai avut Steaua de atunci si nu cred ca va mai avea.Da,Tudorel are "razboiul" lui cu Becali dar asta e firesc,liderul echipei legendare nu-si vrea munca de atunci sterpelita si trecuta in contul latifundiarului.Atat,nu vrea mai mult,sa fie respectata Steaua lor de atunci,treaba lui Becali ce va face acum.Dar la Alin Stoica a fost un gest josnic,urat,marlanesc...

Radu Paraschivescu (2249 comentarii)  •  10 iulie 2017, 12:40

@Alex One Spre stiinta dumneavoastra (nu pot sa raspund tot cu "matale"), povestea e reala. Tot spre stiinta dumneavoastra, un student la filologie nu avea de unde sa stie Codul Penal in varianta noua sau in cea veche. Spre aceeasi stiinta a dumneavoastra, un militian putea sa-i spuna si ca pedeapsa era punerea la zid. In rest, sigur, puteti banui orice. Pacat totusi ca ideea intamplarii a trecut pe langa dvs. R.P.

mg (227 comentarii)  •  10 iulie 2017, 12:42

..sarcasmul fin ca un cognac ţinut la învechit într-un butoiaş de stejar, mă învăluie citind comentariul scris acum un an jumate. Subscriu cu entuzaism euforic.. :) Ca şi Elena din Troia, băiatu' nostru se admiră prea mult în oglindă, timp în care războiul pe care l-a declanşat face victime în Ghencea..

silviu (2 comentarii)  •  10 iulie 2017, 12:57

L-am vazut pe Alin Stoica jucand fotbal doar pe terenul de fotbal din scoala generala 150 Cotroceni, caci dumnealui e baiat fin, de familie....dar si acolo era submediocru

Steaua (1 comentarii)  •  10 iulie 2017, 13:08

Felicitari! Super!

Ady (2 comentarii)  •  10 iulie 2017, 13:14

Problema nu e in ce a scris autorul, problema va fi, in cazul putin probabil in care citeste articolul, ca eroul nu va intelege nimic din aceste randuri. Cum nu a inteles nici din cele precedente, daca le-a citit. Nu-l mai schimbam pe Alin Stoica, dar macar putem sa vedem de ce nu a reusit in cariera de fotbalist. Un jucator extraordinar de tehnic in curtea scolii, care a avut totul pus la dispozitie prin intermediul tatalui pentru a reusi, insa care a crezut tot timpul ca merita ceva fara sa lupte.

Ady (2 comentarii)  •  10 iulie 2017, 13:18

@Silviu l-ai vazut si cand era clasa a 3-a si juca cu cei de a 7-a si a 8-a? Sau ai dat un seach pe internet? Poate stii si cu ce alti copii de fotbalisti era coleg, macar 2 sa ne spui.

ManX (28 comentarii)  •  10 iulie 2017, 13:19

Am mai reactionat la un articol al lui Cristian Geambasu pe acest subiect. Alin Stoica a avut la picioare suporterii lui Anderlecht în perioada in care a fost un jucator important al echipei. Meciuri de exceptie cu Manchester United si Real Madrid. De multi considerat cel mai bun jucator de pe teren. Cu Real cred ca a si înscris. Nu stiu ce a putut sa se întâmple în acea perioada ca sa scada asa de mult. O mare vina cred ca o are si Aimé Anthuenis,antrenorul din acea epoca al Anderlechtului. Am avut chiar impresia ca l-a "sapat". Cauza ar putea sa fie si faptul ca Alin a adus în vestiarul lui Anderlecht celebrul vers al fotbalistului român. "Mingea trebuie sa alerge nu eu" Vazând acum si caracterul,la dosar se adauga si alte dovezi. Cineva spunea ca vorbeste la telefon ore întregi dar nici el nu stie cu cine...Nici el nici cei enumerati mai sus nu au avut talent. Munca,seriozitatea si mentalitatea face parte din talent. Vazând nivelul la care a jucat dupa ce a plecat de la Anderlecht a coborât urât pe tobogan. Cel al copilariei noastre, nu cel de acum, înalt,cu nenumarate spirale si emotii pe un fir de apa. De ce nu a reusit la Echipa Nationala trebuie sa aiba o explicatie staful de atunci.

Fane (26 comentarii)  •  10 iulie 2017, 13:33

O caracterizare perfecta domnule Paraschivescu.Cei care nu au minte atunci cand au mare nevoie,cu timpul incearca sa supravietuiasca,mintindu-se ca altii sunt de vina.Probabil ca si asta e o chestiune patologica ce ar trebui tratata,daca respectivul are habar ce e aceia constiinta.

jos_cenzura (22 comentarii)  •  10 iulie 2017, 13:55

Eu l-am urmărit pe Alin Stoica la club și în cupele europene, și sincer era de 20 de ori mai talentat și util echipei decât Nicușor Stanciu - fiind cam pe același post. Chiar mă întreb de ce n-a ajuns mai departe, pentru că era foarte talentat. Nu cred că avem un jucător la națională cu talentul lui (poate Maxim, dar e mai delăsător, și nu prea e convocat, probabil că fiind un pic mai bunicel decât restul, strică vestiarul).

Anonim (166 comentarii)  •  10 iulie 2017, 13:58

@ Alex One Este bine ca ati citit si carti de-ale lui R.P, dar spiritul critic exagerat de care dati dovada este de natura sa enerveze! R.P. nu-i un bun scriitor, iar Dinu nu a fost nici macar un fotbalist bun, asa-i? @ R.P. Reactivitate buna la critici vehemente sau nedrepte, dupa cum stiam! In alta ordine de idei, ma bucura iesirea inca din fazele grupelor a mult-laudatei echipe germane la Euro sub 19 ani; stiti, n-am nimic contra nemtilor, insa prea mult ii respecta lumea pe plan fotbalistic! Mai laudati decat ei nu sunt decat spaniolii, care stiti ce au patit la Euro U-21! In consecinta, un interviul luat lui Sergiu Radu este publicat intr-un moment nepotrivit, dupa un al doilea 1-4 incasat de tinerii teutoni in Georgia! In schimb, pe englezi nu-i ia nimeni in seama, desi au castigat o competitie juvenila si joaca o a doua semifinala de turneu final in vara aceasta! In rest, Alin Stoica nu merita luat in seama a doua oara, in conditiile in care nu si-a schimbat optica/abordarea! A.

silviu (2 comentarii)  •  10 iulie 2017, 14:13

Ady iti inteleg reticienta, poate ai fost vecin sau coleg cu el...serch pe internet nu trebuie sa dau, ca pe betoanele alea mi-am rupt piciuarele ani la randul impreuna cu baieti de caracter, printre care si un castigaror de Cupa Campionilor ... dar marea diferenta intre cei doi e modestia....unul e un mare campion pe care nu prea il auzi vorbind aiurea in tranvai ...iar celalat e fiul lui tata si atat

Claudiu (2 comentarii)  •  10 iulie 2017, 14:25

Bun articol, ca de obicei. Despre Alin pot spune doar ca se vede ca e baiatul lu' tata. La fel de ciufut.

dan b (17 comentarii)  •  10 iulie 2017, 14:34

Isi mai aduce cineva aminte de ce Tudorel Stoica, tatal, nu juca la nationala?

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (169 comentarii)  •  10 iulie 2017, 14:51

Nicolae Stanciu a batut Sparta Praga si doar astfel a ajuns Steaua in Europa: cu plus 7 milioane la cele 10 din transfer. A dat 7 goluri DECISIVE in EL si CL in sezonul 2016/2017. Actualul sau antrenor de club, ca si cel de nationala, … mai bine ma abtin. Chiar Belgia, fie ea si asa cum o descrieti, e cu totul altceva decit Dimbovita Mare – ar fi un nume potrivit ? - iar Brucsel nu-i Vaslui. E nevoie de acomodare. Cit e si Chipciu acolo eu nu-mi fac probleme. Alin Stoica e un nevinovat. Bölöni are cap, e cult, pe asta cine il pune sa vorbeasca cind e clar ca e departe de urmasii Romei. Dreacu. Mai tineti minte cum a comis-o Bölöni referitor la Stanciu ? E insa mai usor sa te iei de niste nevinovati total. Hai sa le interzicem sa mai deschida gura ! Cum sa-i numim pe cei care se uita in gura lor ? Dentisti ? ------------------------------------------- Tin minte articolele, in mare parte cu punctul pe „i“. Credeam atunci ca regretati ca unii talentati n-au performat dar vad ca perseverati cu reprosuri. Pe Daminuta nu-l cunosc, de Mitrea mi-am adus aminte cu greu – nu era ratatul de la Ajax care si-a ales in roma-nica o pasare care poza goala ? - dar de toti ceilalti eu stiu ca au fost fotbalisti adevarati. Poate confund. Nu iau bani de la tolomaci ca sa caut si sa fiu corect in ce comentez. Asta e adevarul, am lipsuri, uit – ca alt exemplu: tot apre si la tv un dinamovist, ceva cu Chirita ?, unul tatuat si chel mereu cu pitipoance si luptatori in jur, eu cred ca a fost fotbalist dar sa ma bata sfintul daca il stiu. D Serban e un nume cunoscut in Spania. Oare n-a batut D Serban de unul singur Steaua pe final de cariera, pe cind ajunsese pe un milion la Dinamo ? Fratii Ilie oare n-au scris istorie atit cit au putut – iar eu zic ca a ajuns - iar Lutu, Maradona, sa fim seriosi domnule RP, daca ar fi disponibil l-ar lua Hagi si azi si i-ar da Nr.10 ! Tin minte si articolul despre Alin Stoica. N-am prea fost de acord. Mie mi-a placut ca baiatul si-a cunoscut valoarea ca fotbalist, eu respect faptul ca a avut pretentii in Belgia – daca renunta putin la bani poate … - , ar fi de respectat si oricine emite pretentii in Romania, numai ca toate pretentiile trebuie sa aiba o baza solida. Caci fiecare poate avea faze proste, accidentari, fiecare imbatrineste, iar la „ghinioane“, abia atunci conteaza educatia. Ma mira ca l-ati uitat pe Claudiu Raducanu. Daca nici asta n-a fost fotbalist … Dar, cum se zice, neuronu si ghinionu. ------------------------------ PS Ceva nu inteleg. E drept, nu-i a buna azi in fotbal si in general in societate dar sper ca nu-i faceti vinovati pe „nevinovatii“ astia. Contestati poate faptul ca au fost fotbalisti ? Daca Alin Stoica a avut cu adevarat ghinion cu tatal sau, cu functia lui mare la Anderlecht, avuta pina si-au dat belgienii seama ca omul nu lega doua vorbe nici in romana ? Daca tot cu tata o fi avut ghinion si in Romania ? E greu ca fiul unui mare fost fotbalist, actual vazut ca alfabetul notoriu, unul cu pretentii. Nici al lui PiTurca n-a fost rau. Mie mi-a placut. Dar tata mare antrenoru, Turca Pi iarba juca, Moromete telectual, barbugiu si filozof viclean care a invatat la oglinda sa faca sapte feţe, pe cind Bölöni invata la scoala, cine sa-l considere pe fi-su altceva decit un jucator de poker ? Domnule R P, n-am stiut ca sinteti si dentist ! Stoica, tata, fiul, au fost fotbalisti si sint respectati ca fotbalisti !

Robert (1 comentarii)  •  10 iulie 2017, 14:52

Același lucru îl spun și eu de 4-5 ani încoace, doar că o fac cu "vorbele" mele; nu am vocabular de scriitor. Și el, și tasu' (nu mă certați...), nu mai pot trăi în țara asta mizeră. Talentul lor este mult peste nivelul puterii noastre de înțelegere într-ale fotbalului. Să stea acolo, pe străzile din Bruxelles. Apropo, sunt FCSB-ist=STELIST!

cpt.ahab (26 comentarii)  •  10 iulie 2017, 15:03

Tocmai dumneavoastră, un "alb-violet" înfocat, să scrieți așa ceva despre un fotbalist care a scris istorie în tricoul Timișoarei!?:)))))))

vasco (93 comentarii)  •  10 iulie 2017, 15:43

D-le RP,cu tot respectul ce vi-l port,nu inteleg rostul acestui articol.Alin a fost un jucator foarte talentat.A si dovedit-o.Faptul ca fotbalul romanesc este o mocirla il stim cu totii,deci el ar cam avea dreptate.Intr-un fotbal fara de mafioti,bisericosi in exces,speculanti,colportori s.a.m.d. Stoica si altii ca el ar fi avut sanse mai mari.Intr-un fotbal " condus" de Mircea Sandu,Mitica Dragomir si altii ca ei,tatal lui Alin ar fi putut sa-si creasca fiul aici,fara frica de a-i fi batjocorit ca si atatia alti de catre unii ca becali,meme si alte *** care au adus fotbalul romanesc in situatia de azi.Poate ca ar trebui sa fim mai atenti si la ce spune Tudorel,poate Steaua ar mai fi si azi Steaua daca cei ca el si ca adevarata generatie de aur,aceea a Stelei 86 ar fi putut face ceva...Acordam credit generatiei 94 prea exclusivist,numai Hagi,Popsescu ,Prunea au dreptate?Numai ei pot salva fotbalul romanesc?E o discutie ceva mai lunga,nu credeti? Poate ca Alin ar fi putut face mai multe pe teren,dar...nu asta ar fi problema,ca el vorbeste poate prea patimas,dar eu nu am vazut nici o exagerare sau neadavar in cele spuse de el.In loc de becali toata ziua pe toate posturile TV sau in paginile GSP,poate ar trebui sa ascultam ce are de spus si Tudorel Stoica,fiul lui sau si altii.Nu costa nimic sa ascultam si alte pareri..nu?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alin (1 comentarii)  •  10 iulie 2017, 15:58

Articol respectabil, insa este o problema legata de cuprins... d-l Stoica Alin nu prea-l intelege, prea multi termeni pentru care trebuie sa care Dex-ul dupa el, prea multe metafore. Cu tot respectul maestre si scuzele de rigoare, o exprimare mai pe intelesul d-lui Stoica nu se putea ?

Dan (1 comentarii)  •  10 iulie 2017, 16:11

Corect , foarte bine spus . Se vede că autorul articolului este scriitor. Aş mai adăuga ceva . Alin NU A FOST UN TALENT (de exceţie , super dotat s.a.md.) . Alin a fost produs de serie ) . Alin a fost fiul lui tata . Plin de bani din copilărie ,nedispus să muncească . Nu s-a ridicat nici la10% din nivelul tatălui . A fost alintat şi în continuare tatăl îi susține ifosele . Discutând de el ne facem nouă un deserviciu şi lui un serviciu nemeritat.

Dr. Dan Patru Tudosie (13 comentarii)  •  10 iulie 2017, 16:13

Perfect de acord. Reiterez faptul ca mi-as dori sa scrieti mai des. Altfel, A. Stoica era privit ca un fenomen pe cand avea 16-17 ani si reusise cateva goluri de mare efect, dar apoi s-a stins mai rapid ca un foc de paie uscate. Nimic, dar absolut nimic, nu e memorabil pentru microbisti. In ceea ce-l priveste pe Nicusor, momentan ne amintim un penalty ratat in minutule de prelungiri cu Muntengeru. Cam atat.

MihaiS (18 comentarii)  •  10 iulie 2017, 17:20

Mi se face rusine de fiecare data cand il vad pe Alin Stoica si are vreun ziarist in preajma, presimt mereu ca se va face de rusine daca e intrebat de vorba. Omul e un pic caraghios, cam asta imi transmite si articolul. @vasco: costa sa ascultam pe toata lumea, cum nu ? I-am ascultat suficient pe barbatii Stoica, am inteles, la revedere. Cel batran e ranchiunos, cocosat de alcool si prea putin inteligent, iar fiul e un natarau. Ce sa ascultam ?

chromophobia (1 comentarii)  •  10 iulie 2017, 17:26

DOMNULE Radu Paraschivescu,e o placere extraordinara sa citim ceea ce scrieti mereu.Mult respect si sa dati in continuare palme "respectuoase" acestor oameni ca Alin Stoica.Asta nici nu merita sa-i scriu numele corect si mai ales sa le scriu cu litere mari

Titu Sandronicus (18 comentarii)  •  10 iulie 2017, 17:39

"Maestre", acum ceva timp, in pauza sau la sfarsitul unui meci, balmajeai ceva despre "asumare" numind FCSB, Steaua. Se putea presupune, dupa modul penibil in care te balbaiai, *** aceasta "asumare" care ignora o hotarare definitiva si irevocabila a celei mai inalte instante judecatoresti din Romania. In aceste conditii este, cel putin, grotesc sa afirmi despre altcineva ca este "dotat cu exigenţă, dar lipsit de autoexigenţă." P.S. Superioritatea grobiana prin care dai replica (foarte) putinilor cititori este deplorabila..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cristian007 (4 comentarii)  •  10 iulie 2017, 18:18

Da...Alin a avut sansa lui sa fie jucator de fotbal....a irosit-o, se pare ca iroseste si sansa sa fie om, sa traiesti o viata cu nostalgia unui sezon bunicel( daca era bun il lua Real sau Manchester), ......ce-l costa sa spuna ca Stanciu a avut un sezon prost, ca poate la anul o sa fie mai bine. Dar sa improsti cu noroi in mod gratuit...spune mult despre frustrarile care le-ai adunat de-a lungul unei cariere de fotbalist mediocru.

ovidiu_3003 (97 comentarii)  •  10 iulie 2017, 18:55

Alin Stoica la 18 ani era titular la Anderlecht...pe cand Ianis Hagi freaca banca de rezerve la Fiorentina ...ghici cine i capitanul de la U21...ne am saturat de nepotisme ...si din cauza lor nu ne calificam la Mondiale ...

vasco (93 comentarii)  •  10 iulie 2017, 18:57

@MihaiS,cu parere de rau pentru artagul tau,nu vreau sa dialoghez cu nimeni,postarea mea era adresata d-lui RP.Esti cumva avocatul sau?Sau d-sa nu are timp sa-mi raspunda si te-a lasat pe tine...Oricum nu spera la mai mult de cat ti-am scris acum.

Ilie (86 comentarii)  •  11 iulie 2017, 18:57

Alin Stoica .. un nume si din pacate nu si prenume. Trebuie ceva straduinta ca sa-l obtii, nu-i de ajuns sa fii 'fiul lui'. Apropo, cu tot respectul fata de cariera si postura de capitan al marii Stele din anii 80 al paternului, acesta ca persoana nu era f diferit la nivel de atitudine in relatia cu 'semenii', iar cind acestia era si anonimi, abia daca iti raspundea inginat la un salut, ca de bagat in seama nu putea fi vorba. Deci poate (si) chestie de aschie si copac la originea fenomenului Alin, inca o data cu tot respectul fata de patern. De la oamenii de seama poate mai accepti si diferente de genul 'dispret', cel putin exprimate cam asa, dar cind esti doar un Alin, mai ai de urcat pina la ajungi sus.

simon niculae (2 comentarii)  •  11 iulie 2017, 21:40

Respectam auditorii ,sau mai concret ,cititorii : Ca stelist , vechi , fara steag , fara tabloul cu rama al lui Satmareanu sau Puiu Iordanescu , dar cu multe ploi indurate chiar si pe ,,Republicii" (daca sapati sub casa republicii , gasiti ceva ramas de la el , o gradena , o peluza , o sticla , ma rog ceva doveditor ) , si care mergea la cuplaje cu prieteni din toate cele patru combatante , si stand toti la un loc , manifestari asisderea , fenomenul ,,stoica the kid" , ne bucura pe toti , mai ales la pauza , in alte perioade ale meciurilor oficiale ale Stelei , neam , sau cum o fi corect gramatica ,,never" ! Ce tin eu minte de la toate pauzele ros-albastrilor , doi pusti , cica ala mai talentat era a'lu Stoica , cel mai putin a lu' Puiu ! Acum concluzia : ala mai ,,anti talent" are ceva , are chiar si niste echipe antrenate , ca a invatat , ala ,,full talent " nu are decat umbra aia mare de tot a tatalui cu opt plamani ! E clar , are el romanu multe , si la Alin merge bine aia cu branza si burdufu' de ... sigur nu e rosu !

Carmen (1 comentarii)  •  12 iulie 2017, 14:23

Eu locuiesc la Bruxelles de vreo 10 ani, si ma uit la fotbal de cam 30... Dar daca l-as vedea pe strada pe A.S. (probabil nu l-as recunoaste oricum), nici prin cap nu mi-ar trece sa vorbesc cu el. Frustrari, gen 'paduri ce-ar fi putut sa fie, dar niciodata nu vor fi'.

Teacher12 (56 comentarii)  •  12 iulie 2017, 21:54

Concluzia mea, după ce am citit articolul şi comentariile, are legătură cu proverbul acela cu paiul din ochiul altuia, mult mai vizibil decât bârnă din ochiul propriu. În altă ordine de idei, ar fi culmea ca un român să fie lăudat de un altul, din aceeaşi breaslă, indiferent de opoziția lor geografică. Singurul răspuns normal l-ar putea da Stanciu, cu vreo 20 de goluri. Poate?

vasco (93 comentarii)  •  20 iulie 2017, 15:45

@cromophobia, cred ca mai ai si alte fobii ,dupa felul in care scrii.Pe ce te bazezi,in afara de o ura de neinteles pentru niste oameni pa care mai mult ca sigur nu-i cunosti,cand spui ca nu ar merita (Alin Stoica)sa-i scrii numele corect si mai ales cu litere mari?Iti place sa scrii incorect nume?Sau sa scrii nume proprii cu litere mici?Inseamna cumva ca ai probleme cu gramatica lb.romane?Sau cu capul?Cred ca inseamna doar ca esti un hater(om care uraste fara motiv ceva sau pe cineva).Sincer nu meritai sa-ti scriu dar tare m-a intrigat ura ta gratuita...Chiar asa?Daca cu Alin Stoica ai asemenea probleme ,cu restul oamenirii cum stai?

di livio (16 comentarii)  •  22 iulie 2017, 15:36

Felicitari si pt articolele de pe site-ul Digi24, *** ala cu securistu Ioan Niculae

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează