(P) Cîștigătorii Cupei Coca-Cola s-au întors din tabăra de fotbal de la Roma
Cele două echipe câștigătoare ale Cupei Coca-Cola 2014 s-au întors din Tabăra de Fotbal de la Roma, după patru zile de antrenamente intense sub îndrumarea unor antrenori profesioniști, unii dintre ei foști fotbaliști în echipa națională a Braziliei. Aici, reprezentanții […]
Cele două echipe câștigătoare ale Cupei Coca-Cola 2014 s-au întors din Tabăra de Fotbal de la Roma, după patru zile de antrenamente intense sub îndrumarea unor antrenori profesioniști, unii dintre ei foști fotbaliști în echipa națională a Braziliei. Aici, reprezentanții României, cu piciorul pe minge și atitudinea unor jucători de elită, au legat prietenii cu jucători din toată Europa – și ei la rândul lor câștigători ai Cupei Coca-Cola în țările din care provin.
După ce au dovedit că sunt cele mai bune dintr-un total de 493 de echipe din toată țara înscrise în Cupa Coca-Cola, echipa de fete a Liceului Tehnologic ”Auto” din Craiova şi echipa de băieţi a Liceului Tehnic „Mihai I” s-au bucurat de marele premiu al competiției: o tabără internațională de fotbal, alături de echipele câștigătoare ale Cupei Coca-Cola din Ungaria, Grecia, Polonia, Cehia, Italia și Bulgaria.
Tabăra s-a desfășurat în Centrul de antrenament ”Giulio Onesti”, construit pentru Jocurile Olimpice de Vară găzduite în 1960 de capitala italiei.
Antrenorii brazilinieni le-au predat tinerilor lecții tehnico-tactice și au fost mentorii lor de-a lungul întregii experiențe. Pe lângă antrenamentele intense, câștigătorii Cupei Coca-Cola din România și alte 6 țări și-au dovedit calitățile fotbalistice în mini-turnee de fotbal și întreceri de lovituri libere. Orele de antrenament s-au încheiat cu o binemeritată vizită a celor mai cunoscute locuri din Roma.
Experiența taberei internaționale de fotbal a fost gândită să îi aducă pe juniorii fotbalului românesc mai aproape de visul lor: acela de a deveni fotbaliști profesioniști.
Cupa Coca-Cola este un program menit să încurajeze tinerii să fie activi și să practice sportul preferat în timp ce se distrează. Anul acesta, în România, Cupa Coca-Cola a ajuns la a treia ediție, adunând la start aproape 6000 de adolescenți pasionați de fotbal.