Theodor Jumătate

Vede întotdeuna partea luminoasă a sportului. Jumătatea plină a paharului, deși nu acceptă jumătățile de măsură

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Theodor Jumătate
Deziluzia naționalei îl afectează pe Stanciu

Nu tricoul galben, ci înfrângerile și atmosfera deprimantă l-au destabilizat psihic. El, Maxim și toți ceilalți au o revanșă de luat pentru a regăsi bucuria calificării.

La sfârșit de an, nu am avut nicio îndoială când am ales jucătorul anului. […]

...

În genunchi în fața dictatorului care te ignoră

Am nevoie de o pastilă împotriva durerilor de cap când citesc dedicația patetică a lui Șumudică pentru dictatorul Erdoğan. „Nu m-am întâlnit cu președintele, dar îl admir foarte mult. Am apreciat întotdeauna ce a făcut pentru această țară. Aș fi […]

...

Șumudică și trucul care seamănă cu un șantaj

Marius Șumudică, antrenorul revelației sezonului în Turcia, a fost dat afară de Gaziantep. E posibil? Da. Numai din cauza lui. A forțat ruptura ireparabilă. O are. Straniu mod de a te comporta când ești în vârf, printre cei mai buni.

[…]

...

Esența umilirii și întrebarea lui Demba Ba

„Ăla negru!”. Ce oribil sună! Pierre Webo nu are nume, nu e antrenor, e doar un nimic pentru Colțescu. Așa separă el oamenii. În cei normali și „ăia negri”. Și o face ca și cum ar fi ceva banal, intrat […]

...

Ironia lui Chipciu și lacrimile lui Dan și Cholo

Au fost mulți care-l condamnau și în timpul vieții. Pentru ei, arta creată de Diego, care a făcut oamenii fericiți la fel ca toate marile genii ale lumii noastre, e fără valoare. În ochii lor, Maradona înseamnă doar droguri, hoție […]

...

Pep e nebun sau încearcă să ne păcălească?

Îmi place atât de mult Guardiola. Un revoluționar, un Che Guevara, cum îl numea marele Menotti.

Permalink to Pep e nebun sau încearcă să ne păcălească?
joi, 5 aprilie 2018, 9:58

A privit fotbalul dintr-o altă perspectivă și i-a dat culoare, farmec, modelându-l după sufletul său generos și mintea lui ascuțită. Dar, uneori, spune lucruri care sfidează realitatea.

Pare nebun. Sau poate doar ascunde analiza sa, oferind-o numai vestiarului, în timp ce nouă ne face cadou minciuni. Dorind să ne dirijeze pe un drum la capătul căruia e prăpastia. Ori poate că noi ar trebui să citim în spatele cuvintelor lui pentru a descifra mesajul secret.

Miercuri, la conferința ce a urmat zdrobitorului 0-3 cu Liverpool, Pep ne-a spus cu candoare:

– Am început meciul cu personalitate, dar ei au marcat.
Nu, City a pornit confruntarea cu teamă, pasând înapoi la portar sub asaltul presingului ucigător al lui Liverpool.

– Am continuat să jucăm, dar ei ne-au mai dat două goluri.
Nu, City a rămas debusolată, confuză, groggy, greșind în cascadă și primind în plin lovitură după lovitură.

– În repriza a doua, noi am încercat totul. Am fost foarte buni.
Nu, City nu a încercat nimic după pauză. Numai o posesie prelungită, fără scânteie, fără sclipire (absența lui Agüero e brutală pentru „cetățeni”). Pase dintr-o parte în cealaltă a terenului. Jocul său nu a fost bun deloc.

– Am sentimentul că acest meci nu a fost un dezastru.
A fost chiar un dezastru. Și ofensiv, și defensiv. Un meci în care nu tragi niciodată pe poartă și în care iei trei goluri, fiind destabilizat, în genunchi, la fiecare contraatac advers, nu poate fi decât un dezastru.

Ce șochează e lipsa de reacție a lui Guardiola în fața acestui Liverpool stil Klopp. Știe ce-l așteaptă, pentru că a mai suferit pe Anfield, dar nu face nimic. Nu își asigură deloc faza de apărare, nu are niciun sistem de siguranță.

E prea mândru, prea orgolios. Vede numai jocul lui. Crede că strategia sa de atac și rețeaua de pase vor anula adversarul, care va alerga fără minge, după minge. Unica lui tactică defensivă e ofensiva. Și, când pierde, pierde rău. I s-a mai întâmplat. Acel 0-4 cu Real, în primăvara lui 2014, în semifinalele Ligii, când era la Bayern. Și acel 0-3 cu Barcelona anul următor, tot pe banca bavarezilor…

Pep nu se mai poate schimba. E prea târziu. Acesta este el. Cel care merge pe sârmă la mare înălțime fără plasă de siguranță.

ZERO șuturi pe poartă a avut Man. City miercuri, cu Liverpool: nu i se mai întâmplase din 26 octombrie 2016, de la 0-1 cu Man. United, în „optimile” Cupei Ligii Angliei

Comentarii (58)Adaugă comentariu

dan (13 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 10:16

"Teo Jumatate i face praf pe Guardiola"...no comment !

Yahweh (2 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 10:25

Cine *** e Theo jumătate ?

b_o_g_d_a_n (10 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 10:36

"Theodor Jumatate il face praf pe Guardiola" ... :)... vai de capul nostru.

Paul (1 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 10:47

Vine returul Marti si se califica City, sa vedem cate suturi o sa aibe Liverpool fara Salah si Henderson in teren, ca fara egiptean in repriza a doua n-au avut nici macar unul la poarta. Daca Sevilla a revenit de la 0-3 acasa, o sa revina si City.

Max (1 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 11:08

"E prea mândru, prea orgolios. Vede numai jocul lui. Crede că strategia sa de atac și rețeaua de pase vor anula adversarul, care va alerga fără minge, după minge. Unica lui tactică defensivă e ofensiva." Nu e suficient ce zici aici? Asta se vede de multi ani, faptul ca altii inca il considera un tehnician de top, e pura lor nepricepere. Nu e nici nebun, nici revolutionar, nici nu incearca sa pacaleasca... e slab, foarte simplu. Nu-l poate scoate nimeni din singura idee pe care o are despre fotbal. Si cand da peste unul cu resurse cat de cat acceptabile si care stie cum sa abordeze un meci de fotbal, la revedere! Cu toata echipa lui plina de staruri si cu toata echipa lui ce isi permite sa cumpere orice.

Adrian (1 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 11:12

Cine e Theo Jumatate?

aciduzzo (25 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 11:38

Da! Va ramana fidel atacului pana la moarte! Problema e alta.....de ce si el nu a invatat nimic din acel 4-3 pe care si l-a mai luat o data de la Klop sezonul asta! DE CE?? Asa cum nici nulitatea aia de Luis Enrique n-a invatat nimicd nici din 0-4 la Paris nici din 6-1 la remontada....si iei 3 la Torino!!! NIMIC N-A INVATAT!! Asa si Pep....pai maestre .....ti-a mai dat o data Klop 4 si tu ce faci?? Nimic?? Nu e in regula.....ceva nu e ok....vezi ce ... ca d-aia esti Pep....daca nu.......abia te asteapta Girona, Eibar.....

octavian (5 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 11:48

Pentru tactica lui Pep trebuie sa ai jucatori gen Messi Iniesta, mai exact tip Barcelona.Jocul lui Pep este cladit pe orgoliul lui, un joc de sah. Nu cred ca in retur Klopp mai poate prinde o asemenea repriza. Nici Pep una asa de lesinata:Liverpool a mai prins un joc deosebit cu Milan.Poate totusi si Pep, tot de la 0-3.

pop ion (2 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 11:54

Un "mare" ziarist s-a gasit sa-l critice pe Pep. Halal ziarist, dar si halal ziar care ii da un astfel de credit la un ilustru neica-nimeni

Adrian (2 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 11:55

Este pacat ca unii nu inteleg ca un meci sau un retur de pregateste incepand cu conferinta de presa dupa primul tur.Nici ziaristii numai sunt ce erau odata.

zagna (4 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 12:06

Comentariu rau, partinitor, de neavizat care a vazut primul lui meci de fotbal... Fotbalul de accea e cel mai popular sport, nu se joaca pe calculator, altfel toti pariorii ar fi milionari, inclusiv theo1/2...

Observator (50 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 12:12

Guardiola merita toate criticile din lume pentru esecul lamentabil de aseara, suferit in fata unei echipe care valoreaza doar vreo 50-60% din cat costa cea pe care o are la dispozitie catalanul! Ziaristul are perfecta dreptate, in timp ce sustinatorii lui Guardiola sunt doar ... subiectivi! Cum sa te surprinda din nou vitezistii lui Klopp, ca alte calitati nu vad la ei; in plus, Salah este extraordinar de norocos! O.

Cristian (9 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 12:25

Theo jumatate, cum frumos ar zice mr Cornel Dinu , il contrazice pe Guardiola. Pare ca inca suntem pe 1 Aprlie =))))

Omidiu (5 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 12:38

Guardiola se va simti ofensat cand va citi aceasta fituica :))

ion ion (3 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 12:45

nu sunt fan Pep/MC si am vazut doar un rezumat de meci - 6 min: goluri fabuloase (si un pic norocoase) pentru Liverpool - cel putin primele 2; MC a jucat o gramada in careul lui Liverpool si chiar daca nu au dat pe poarta/gol, si-au creat si au ratat multe ocazii

Toni (3 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 12:49

Echipele dansului nu tin mingea pentru a ataca, ci pentru a impiedica adversarul sa atace. Doar pentru ca echipa se afla, fizic, in jumatatea adversa, asta nu inseamna automat ca se afla acolo cu intentia de a crea faze de gol. Joc ofensiv au Liverpool, Arsenal, indraznesc sa spun si Real, in nici un caz Man City, sau oricare alta echipa in timp ce a fost antrenata de el. Abia la un an dupa plecarea lui, Barca si Bayern au inceput sa joace din nou ofensiv. Dansul creeaza o retea de pressing avansat si posesie defensiva avansata, cu care anuleaza majoritatea armelor adversarilor. Mi se pare foarte interesant ce face, si stilul asta este foarte greu de invins, dar el nu joaca si nu a jucat la nici una din echipele pe care le-a antrenat un "fotbal ofensiv". Stiu ca e usor de facut aceasta confuzie "pai baietii aia sunt in terenul adversarilor, no?" Pai or fi, dar nu creeaza faze de atac, ci doar tin posesia cat mai sus, si asteapta o greseala din partea adversarilor. De cele mai multe ori "iese", aseara nu le-a iesit.

mix (1 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 13:32

Normal ca Guardiola are o multime de fani in *** - o natiune de cocalari. E spaniol, Gipsy Kings, manele latino etc, e arhitectul Barcelonei, echipa de suflet a partzarilor spagaratori de seminte dintre blocuri. Exact pe gustul cocalarimii. Evident ca omul nu este ceea ce cred rromanasii, dar la noi este privit ca un fel de Copilu Minune, idolul manelistilor. Remontada din parti, lautarilor. Liverpool a sters pe jos cu echipa asta falsa, de plastic, produsul unei gramezi de bani si a unei istorii zero.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Che Guevara (6 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 14:16

1. Nu-mi place Guardiola. Pentru ca nu imi place. 2. El nu e Che Guevara. Pentru ca Che Guevara nu s-a aliat niciodata cu cei puternici. Era Che Guevara daca merge la Levante sau Alicante si lua Champions League cu ei. 3. Orice antrenor din lumea asta mai si pierde. Nu e un capat de tara. Important este ceea ce se intampla la finalul campionatului. Atunci se trage linie, se observa plusurile si minusurile. Deocadata City e virtual campioana in Anglia. Si asta nu e putin lucru. 4. Orice antrenor mare trebuie sa ramana pozitiv. Cand lucrezi la un club de talie mondiala trebuie sa fii pozitiv. Esti obligat sa vezi numai plusurile si sa dai incredere echipei. Guardiola stie el ce stie... Dar mie tot nu-mi place.

Observator (50 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 14:31

La cat de slaba este Liverpool in deplasare (contra echipelor de top, bineinteles), nu m-ar mira sa se califice City! Un 5-1 mi se pare posibil, insa cu Aguero in echipa si cu mult mai multa inspiratie din partea celorlalti jucatori responsabili cu atacul! O.

dinamo_fan (8 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 14:42

Nu sunt eu fan Pep sau City..nici pe departe. Dar cand auzi pe unul ca jumatate ca-si da cu parerea si ii da lectii lui Pep...parca incepe sa te doara capul. A fost o zi in care lui Liverpool i-a iesit tot, a avut si noroc si a deschis scorul dupa o faza in care Firmino pleaca din offside. Nu scrie nicaieri lucrurile astea pentru ca probabil nici nu v-ati uitat la meci.

pawn (17 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 14:49

@Toni. de ce ai doar un comentariu? ai o parere interesanta, nuantata si argumente (cu care poti sau nu sa fii de acord) civilizate, scrise intr-o foarte buna limba romana.

vasco (31 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 14:53

Am sperat ca City poate fi echipa(in afara Barcelonei)care s-o poata opri pe Real...dar NU! Pana aici i-a fost...Pacat.Analiza articolului foarte pertinenta,la obiect.Nimeni nu-i perfect,deci nici Guardiola.

Gabi (1 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 14:58

Am impresia ca domnul Theo J ... a vazut alt meci . Nu sunt fan City si nici Liverpool dar eu cred ca acest comentariu e scris din frustrare , probabil deziluzia e mare ca City nu mai are sanse prea mari pentru calificarea in semifinale . Dar pe scurt City ... nu a jucat atit de dezastruos pe cat o arata scorul doar ca atunci cand o echipa are sansa sa marcheze din sansele care le are iar cealalata nu , desi sanseleau fost egale de a marca ... in fotbal putem ajunge si la astfel de scoruri ... desi diferenta nu a fost cea de pe tabela de marcaj . Asa ca domnule jurnalist , lasati deoparte frustrarile personale cand scrieti astfel de articole :) ... in plus Guardiola nu merita un astfel de articol !

nic (2 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 15:38

in footbal s -au mai intamplat surprize CITY are forta sa remonteze 3 -o .minutul 90 si 4 -0 dupa 120 de minute ce ziceti ,eu cred ca se poate .

Andrei (4 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 15:45

Theo Jumatate ar trebui sa se apuce de stand-up comedy ca nu e nici jumatate din ce se cere de la un editorialist. Iar reclama si descrierea articolui pe gsp reprezinta o mostra clasica de click-bait ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

patrutreitrei (1 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 15:48

1. Prietene, eşti paralel cu fotbalul. 2. Dacă era FC5B în locul lui City, scriai că au jucat incredibil de spectaculos, doar aveau 70% posesie şi au pasat cu nemiluita. 3. Felicitări GSP pentru găselnița cu "T. J. îl face praf pe Guardiola". Ați mai împachetat un peşte.

Cosmo (8 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 16:20

Da, un articol cu observații corecte și pertinente. Pep e extraordinar cum reușește să imprime ideile de posesie, mișcare și pase, dar din păcate pentru el nu are un plan b, de c sau de nu mai vorbim, iar fotbalul se joaca pe goluri. Nu pe pase și posesie.

lord belial (9 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 16:37

tu, asta care ai scris articolul, esti prost? sau te prefaci? guardiola a avut dreptate come on the reds

PETRU (1 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 16:37

Pep , nu a gresit ieri,Man. City are o aparare de ,,gloabe`` adica obositi fizic. Man Cty NU SE VOR CALIFICA MAI DEPARTE . Apararea de la Man. Cty este aceea care a facut SPANIA-ARGENTINA 6-1 ?

Toni (3 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 16:46

@pawn. Multumesc frumos. Unul dintre putinele lucruri pe care le-am tinut dupa mine din copilarie a fost "daca nu ai nimic interesant de spus, mai bine taci" asa ca si eu, atunci cand nu am nimic interesant de spus, tac. Am in total vreo 4-5 comentarii pe gsp, dar de multe ori prefer sa nu intru in polemici, pentru ca simt ca orice am spune noi aici, orice am comenta, tot nu putem schimba nimic. Iar majoritatea articolelor au titluri de clickbait, si cauta doar sa starneasca polemici, sa invrajbeasca suporterii unii impotriva celorlalti. De exemplu, cand Cel-al-carui-nume-nu-il-rostesc deschide gura sa spuna ceva, toate ziarele se reped sa publice ce spune el, fara nici un dram de bun simt, fara sa le pese ca ce spune Cel-al-carui-nume-nu-il-rostesc jigneste suporterii echipelor adverse.

JFM (7 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 16:55

Nu stiu daca Pep are sau nu are dreptate, cert este un singur lucru, o vreau pe Liverpool in semifinale. Sa fie un meci cu multe goluri. Pe contraatac nu-i poate opri nimeni.

sundance kid (3 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 17:48

Liverpool e calificata . Nu suport demagogia si deci nici pe internautii demagogi . Ei sunt demagogi pentru ca asa le e in gena . Nu numai atit dar nu as fi surprins ca Liverpool sa cistige si la Manchester .

AlexZece (4 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 18:10

Bai @mix9de prostie si idiotenie,ceea ce e ceva),te inseli,baietas.Exemplul de cocalareala suprema e reprezentata de Real Madrid,mereu a fost,mereu va fi.Cea mai ''populara si mare'' echipa din lume,cea mai ''populara'' si in Romania.Sa nu uitam ca la el joaca cocalarul-rege:Cristina Ronalda.

Jean-Paul (41 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 18:59

Theo, Cand esti prea categoric pe un "teren" unde exista nu doar cunoscatori ai fenomenului ci si partizani ai strategiei lui Pep, sau admiratori ai jocului combinativ, este de prisos sa-ti spun ca vei iesi cu "capul spart". Nu stiu de cand dureaza lupta ta cu o parte dintre cititori, dar vad ca te ataca cu furie. Huliganii lui Liverpool, asa zisii "red animals", cum clamau suporterii lui Juve in 1985 cu ocazia finalei CCE, n-au facut aseara victime printre jucatorii lui City, doar i-au speriat bine, in schimb, opozantii tai te-au cam inghesuit "la mantinela", desi normal ar fi trebuit sa se exprime civilizat, chiar daca erau de alta parere. Sincer sa fiu, nu gust sub nici un chip polemicile in care se arunca invective la adresa interlocutorilor, ca scuza ca nu sunt de acord cu opinia celuilalt, dar cred ca esti obisnuit deja si nu pui la inima. Cineva a zis ca doar cel care iese din tipare starneste comentarii si este bagat in seama, adica ai cam multi comentatori pusi pe hartza.... N-am vazut meciul fiindca vizionam cealalta partida, eu fiind fan Barca, asa ca nu vreau sa-mi dau cu parerea despre meci. Cat despre rezultatul meciului retur, pot spune doar atat: daca City nu va avea un atacant percutant care sa valorifice pasele primite in apropierea careului sau in interiorul acestuia, pot sa plimbe "cetatenii" mingea si trei zile ca nu vor inscrie golurile necesare calificarii.... Am mai vazut astfel de meciuri cu posesie de peste 70% dara sterile sub aspectul rezultatului dorit de Pep. Dar, eu sper ca Pep isi va lua revansa cu deasupra masura....

Marius (1 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 19:07

Cine *** mea mai e si The Juma asta ma?!

mihai (1 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 19:37

Oare incidentul din autocar sa nu fi contat deloc?

stelu blues an (2 comentarii)  •  5 aprilie 2018, 23:21

teo,sincer iti spun,te ai uitat cam pe jumatate la meci.sau pricepi doar jumatate din fenomen.

Boeangiu Marian (4 comentarii)  •  6 aprilie 2018, 0:05

Corecte si frumos exprimate parerile lui Toni. Corecta si analiza lui Theo. Generozitate caracteristica spiritelor superioare din partea lui pawn la adresa lui Toni. Ce vreau eu sa adaug ? Echipele de top dau dovada de o energie uriasa, neverosimila in momentele de varf , care se explica prin "vitaminizarea" specifica fiecarui antrenor si uneori fiecarei echipe. Arsenal are un start furibund, o luna februarie dezastru si aprilie-mai slaba in Europa de 20 de ani. Pep castiga cu 10 etape inainte campionatele nationale si este demolat in Europa in aprilie-mai tot timpul dupa Barca.Dormund, PSG, la fel. Real isi dozeaza efortul numai pentru LC. Atletico Madrid si Liverpool au perioade mai lungi de superenergie dar si ele au perioade de suferinta. In ianuarie, jucatorii lui Real sunt complet cazuti fizic incat zici ca ar prinde greu play-off-ul ca din martie sa devina zmeii-zmeilor. Concluzia ? Daca vor sa castige LC ,City, PSG si altele sa transfere de la Real nu pe Ronaldo ci doctorul echipei!!!

ortega (1 comentarii)  •  6 aprilie 2018, 0:39

Deci acest *** Theo Fifty-fifty îl face praf pe Guardiola ... Ca și cum Robinson Crusoe îl face fraf pe Winston Churchill ... Băi împachetatori de pește , voi chiar nu mai aveți proprietatea cuvintelor ? *** ...

jos_cenzura (4 comentarii)  •  6 aprilie 2018, 0:51

Sa nu uitam ca Man City a fost terorizata de ultrasii din Liverpool. La Manchester nu cred ca va fi la fel. Cu toate astea - sa nu uitam sa-l laudam pe Jurgen Klopp. Are un stil atat de atractiv pe care si l-a perfectionat la Borussia Dortmund, mult mai frumos decat cel al lui Pep cu posesie plictisitoare a la nea Angelo.

Observator (50 comentarii)  •  6 aprilie 2018, 8:07

@ sundance kid Liverpool are jucatorii cei mai slabi din "big 6", fara discutie; locul actual i se datoreaza lui Klopp, dar pot fi invocate si argumente precum sansa, sau lipsa de forma si de inspiratie a adversarilor si, respectiv, a celorlalti antrenori (Wenger si Guardiola). Nici vorba sa castige si returul; contra cluburilor importante, Liverpool a obtinut un 3-3 cu Arsenal, pierzand categoric in deplasare cu Tottenham si cu City (0-5). Sper sa se repete scorul din campionat si City sa se calficice, desi nu-l simpatizez deloc pe Guardiola! O.

ovidiu_3003 (64 comentarii)  •  6 aprilie 2018, 9:17

Jose Mourinho este cel mai mare antrenor al tuturor timpurilor ...

danna (1 comentarii)  •  6 aprilie 2018, 9:39

Da,aveți dreptate...cine-i theo jumătate...și culmea nu e nici măcar ...ÎNTREG !

flaviu (42 comentarii)  •  6 aprilie 2018, 9:55

in fata unei echipe care poate sustine un astfel de presing ,precum Liverpool, atentie presing inceput din zona 1 de constuctie a lui City urmat apoi de o tranzitie pozitiva fulminanta , stilul lui Guardiola sufera. de aceea cred ca ceea ce spune Theo nu e o denigrare a lui Guardiola ci adevarul. Klopp a inchis apoi perfect, chiar daca ar fii fost Aguero, nu stiu cat ar mai fii schimbat… dar oricum, el este singurul de la City care poate sparge cu o demarcare cu o patrundere etc

Ionut (1 comentarii)  •  7 aprilie 2018, 10:18

@max

Lasa ca va castiga cel mai rapid titlu din istoria premier league week end ul asta… Performata demna de un antrenor penibil de slab…

Che Guevara (6 comentarii)  •  7 aprilie 2018, 23:09

Cum sa pui o infrangere din teren pe seama faptului ca nu te-a primit publicul cu flori in deplasare? Asta se intampla de sute de ani de cand exista fotbal. Cum ar fi n derby Partizan - Steaua Rosie in care membrii galeriilor se pupa intre ei si isi ofera flori? Cum ar fi un Fenerbahce - Galatasaray in care toata lumea e numai lapte si miere? Cum s-ar juca un Napoli-Juventus in care napoletanii sa ii trimita bezele lui Buffon si sa-l aplaude pe Dybala? Atunci hadeti sa facem economie de pamant si nu mai construim atatea stadioane. Sa facem unul singur si sa se joace toate meciurile acolo. Sa nu mai existe gazde si oaspeti.

ovidiu_3003 (64 comentarii)  •  8 aprilie 2018, 14:45

...ce bataie i a dat Mou de la 2-0 pentru Pep ...i a aratat cine i seful ...

Che Guevara (6 comentarii)  •  8 aprilie 2018, 21:44

Cu Manchester United cine i-a mai incurcat? Ca cetatenii sunt acasa la ei in oras. United sunt oaspeti in Machester fiindca suporterii lor sunt de oriunde numai din Manchester nu.

Cristian Zabava (1 comentarii)  •  11 aprilie 2018, 8:57

City-Liverpool 1 - 2... Domnilor foarte buni cunoscatori ai fenomenului numit fotbal, care nu stiti decat sa jigniti, netinand cont si de parerea altora, cina a avut dreptate? Voi sau Theodor???

Comentează