Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Hagi și proștii

După ce am îndrăznit în ultimul articol să-l laud pe Gică Hagi, ba și pe Ianis, au și sărit unii internauți pe mine!

Permalink to Hagi și proștii
vineri, 14 septembrie 2018, 3:56

Pe lângă tradiționalele complimente „Îmbătrânești urât” și „E momentul să ieși la pensie”, am descoperit că i-am periat pe Hagi senior și junior în speranța că voi sta la vară gratis la Iaki, hotelul lui Gică din Mamaia! Pe lângă alte cusururi, sunt „obedient”, „pupăcios” și „îl zeific pe Ianis pentru un gol norocos”. Regret, dar e greu să dialoghezi cu asemenea persoane. Greu spre imposibil.

Într-un context în care GSP a demonstrat negru pe alb, fără putință de tăgadă, că 40 la sută din naționala de tineret, ca și calificată la turneul final european din 2019, este creația lui Hagi sr, nu lipsesc indivizii care, sfidând statistica și logica, nu încetează să-l conteste pe Gică. În același timp, și pe fiul său. Respectivii uită intenționat, din rea-voință, că Ianis are doar 19 ani și că în recentul meci de 2-0 cu Bosnia a marcat direct din corner. Gol elogiat de întreaga presă internațională, care l-a numit „incredibil” (Daily Mail), „nebun” (Gazzetta dello Sport), „olimpic” (Marca) etc.

Să-l lăsăm în pace pe Ianis și să ne întoarcem la tatăl său. Împotriva acestuia au continuat că curgă pe blogul meu critici și reproșuri. Gen „Academia lui e o afacere a (sâc!) cărei scop principal este să câștige! În acest scop Hagi se folosește cu eficacitate maximă de numele său și de talentul deosebit de a influența media” la „Regele s-a compromis acceptând statutul de blatist al fotbalului românesc sub bagheta suveranului său, Gigi Becali” șamd.

În același registru, „Ianis e un fotbalist mediocru, la fel ca și ta-su”, pentru ca lipsa unui minim respect să depășească ridicolul în postarea „Numai proștii cred în Hagi… În academia lui, în fiul lui și în viitura lui”! Și mă opresc deoarece nici hârtia nu suportă orice aiureală. Atâtea aberații într-un loc.

Evit să dezvolt o polemică pe tema cu pricina. Mă mir însă, am liber la asta?, cum se încrâncenează unii, nu mulți, dar destui, să nege valorile. Să-i ia peste picior pe cei care performează într-un domeniu sau în altul. Să le întoarcă spatele celor, din ce în ce mai puțini, care mai produc ceva în această țară. Să nu se înțeleagă că-i vorba despre mine aici. Nu. Eu cunosc măsura și-mi văd lungul nasului.

Mă surprinde însă, mi-o fi permis?, că eu n-am dreptul să exprim o opinie după 50 de ani de fotbal și de gazetărie sportivă, iar alții au, deși unii dintre ei s-au născut ieri?! Ei se pot pronunța în favoarea regulii U21 cu sau fără argumente, însă eu n-o pot socoti o exagerare?! Există democrația opiniilor, sigur că există, dar ea funcționează în sens unic. Apropo, și cu asta închei discuția, dacă e atât de bună legea federală, mă refer la obligația de a alinia în L1 doi jucători eligibili pentru naționala de tineret, cum de nu-i aplicată ea nicăieri în lume?!

Cât despre activitatea lui Gică de la Ovidiu, nu răspund eu, că nu mă pricep, îl las pe Guardiola. „Ce face Hagi cu Academia și clubul de fotbal sunt lucruri incredibile. Nu găsesc un exemplu în toată Europa în care un fost jucător să susțină și să facă performanță cu un club construit de la zero”, afirma celebrul antrenor al lui Manchester City. Nici Guardiola nu s-o pricepe sau vrea și el, mai știi?, să stea fără bani la Iaki?!

Comentarii (179)Adaugă comentariu

vasco (363 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:32

Face,in sfarsit,nationala de tineret o performanta cat de cat si in loc sa ne bucuram cream teme false de disputa!La succesele nationalei sub 21,domnule Ioanitoaia,hagi junior nu are nici pe departe meritul cel mai mare!Sunt acolo jucatori mai valorosi pe postul lor,mai sunt antrenorii,tot stafful,dar nu aveti ochi decat pentru fiul"regelui",asa cum ,pe vremea lui,aveati ochi doar pentru el desi mai erau ,in lot sau in afara lui("gratie"tot lui hagi et.comp,adica 'baciul","bursucul",au lipsit un Timofte,un Craioveanu).Nu zice nimeni ca nu a fost jucator mare,ca nu ne-a adus bucurii,dar e prea mult cat cere el pentru acele lucruri.Nu a facut nimic pentru fotbalul romanesc,nici el nici alti jucatori,au facut in primul rand pentru ei,pentru carierele si banii lor.Problema lui hagi e ca i s-a suit la cap,vrea ca toata lumea sa-l aduleze.Juniorul are ceva valoare,dar nu e ceeace pretinde si forteaza tatal lui.Se va vedea,timpul va dovedi cata valoare are Ianis.Nu era rau daca chiar era valoros,macar cat tatal lui,dar...nu e asa.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:32

...nea Ovi ai reusit sa induiosezi o mare parte din cititorii de pe net care nu ti cumpara niciodata ziarul ca mine si care nu se duc etapa de etapa pe stadion ...tot ca mine ...eu sunt fan Universitatea Craiova si numai Universitatea Craiova si am tot dreptul sa fiu 100 la 200 subiectiv ...Gh Hagi a fost fotbalist mediocru ...si antrenor este la fel de mediocru ...iar ca vizionar este prost de a binelea ...nicio previziune nu i se va indeplini ...dar el si voi fanii lui neconditionati o sa ziceti ...victorie cum striga Sadam Hussein cand cetatenilor tarii sale le cadeau bombe in cap ...striga ...am castigat ...faceti mi statuie ...

Ady77 (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:39

Domnule ioanitoaia cum puteti dumneavoastra sa va ridicati la gradul de inteligenta suburbana a unora?Pai ce dumneavoastra sunteti creatorul modern al gazetei sportului si al procesul etapei(ziar citit de mii de romani si emisiunea sportiva cea mai urmarita dupa 90' incoace).Sa va fie rusine ca ati albit vazand evenimente sportive la vremea lor cand altii nu erau in proiecte si ati stat de vorba amical la o bere,suc sau cina(nu mai vorbesc de interviuri)cu personalitati ale sportului romanesc si international pentru care unii inca viseaza sa obtina un autograf sau selfie.Pe bune acum nu dumneavoastra sunteti unul din monstrii sacri ai gazetariei romanesti ci acei trepadusi care nu stiu cate hexagoane are o minge de fotbal. Cu respectul cuvenit va urez sanatate si numai bine.

gabriel74 (6 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:50

Tot respectul, nea Ovidiu. Stiti ca pe stadioane nu este ca la opera, mai vine si opinca. Este riscul meseriei de gazetar sportiv, special pentru fotbal. Daca analizati sahul sau baletul ati fi avut alt public. Dar in memoria noastra ramaneti ca un fel de Dobrin al penelului. Ati driblat vreme de 50 de ani in ape tulburi, nu va inecati la liman. Istoria o sa va treaca printre cele cateva nume ce nu mor niciodata.

Flogeorge (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:53

***, de ce mai mergi la teatru daca stai pe tableta. Rusinica pensionare.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:59

...dinutu ...tu esti fan ...nea Ovi ...cu tine nu ma contrazic ...e o mare performanta exact pohta cea pohtit ...daca n am dovezi nu inseamna ca in campionatul nostru nu se fac aranjamente ...Multescu a platit cu postul faptul ca ne a invis viitura cu 1-0 ...i a venit lui atunci sa intinereasca echipa ...

silviu1 (8 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 21:03

D-le Ioanitoaia , eu sint cititorul pe care l-ati citat ca Academia lui Hagi este o afacere a carei scop principal este ca orice afacere sa cistige. Dar , ca ,ca deobicei , ati scos afirmatia din context :In continuare am mentionat : ESTE PAREREA MEA PERSONALA SI SUBIECTIVA IN CALITATE DE FAN !!!!! Deoarece nu am 50 de ani de gazetarie sportiva si sint un simplu fan imi pot permite sa gresesc, si sa cred ,ca desi Academia e o treaba foarte buna pentru fotbalul romanesc , ea nu este o societate de binefacere !( poate nu cunosc datele reale ) . Imi mentin in continuare parerea ca afirmatia d-voastra ca tot fotbalul romanesc e pe umerii lui Hagi e o gluma nereusita si chiar o jignire la inteligenta cititorilor GSP. ( sa nu intelegem ca minimalizam aportul lui Hagi dar si alti factori ....FEDERATIA DE FOTBAL , cluburile , antrenori jucatori ,conducatori si nu pe ultimul loc presa au o contributie ). In final va rog sa aveti mai multa intelegere fata de comentariile cititorilor care sint simpli iubitori de fotbal fara nici o pregatire speciala in fotbal. Faptul ca eu si alti cititori gasim de cuviinta sa reactionam la articolele d-voastra e o dovada ca apreciem ( nu in totalitate ) ce scrieti. ASTEPTAM SI UN ARTICOL ANALIZA SCRIS DE D-VOASTRA INAINTE DE UN MECI SAU INAINTE DE UN EVENIMENT. Comentarii RETROACTIVE lasati -le noua

Dumi (60 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 21:05

Imi place curajul dumneavoastra de a infrunta o masa imensa de anonimi. Ziza unii ce vor insa aveti singe in instalatie.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 21:19

Cris daca stii limba rromani nu imi scrie mie in aceasta limba ...ca tu esti sandilo...stii ca bateam Spania cu 3-1 ...stii cat de bune erau Real si Barca atunci ?...le batea A.C. Milan pe amandoua...daca m ai luat cu fotbalul de unul singur ...m ai pierdut ...askai rala ...ti am urat sa treci garla...

Remus (2 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 21:26

Oare ce fotbal am avea în Liga I si în România dacă am avea în fiecare oraș mare gen Cluj ,Timișoara ,Iași, București etc un Gica Hagi cu o academie ca și a lui ????? hai sa va aud pe cârcotași ???? Jos pălăria pt Gică și sa auzim numai de bine.....

Remus (2 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 21:31

Oare ce fotbal am avea în Liga I si în România dacă am avea în fiecare oraș mare gen Cluj ,Timișoara ,Iași, București ,etc un Gica Hagi cu o academie ca și a lui ????? hai sa va aud pe cârcotași ???? Jos pălăria pt Gică și ce face pt fotbalul românesc, sa auzim numai de bine.....

Cetitoru’ (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 21:34

Maestre, când crești o generație de cititori de sport cu titluri de Click sau Can Can roadele astea se culeg. În fapt de matale ne așteptam să crești o generație de ziariști corecți cu sportul cum crește Gică fotbaliști.

Argus (26 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 21:35

Ce atata diplomatie dle Ioanitoia, cand vorbiti depsre niste neaveniti intr-ale fotbalului. S-o luam pe rand (am voie, desi, poate, imbatranesc urat si eu, mai stii?): - Hagi face doar o afacere cu Academia de fotbal? Si? ce-i rau in asta? Stie "pizmosul" ca fotbalul, nu este DOAR o afacere, atunci cand aceasta, "afacerea", aduce bine comunitatii? Ca acest gen de "afaceri" s-a dovedit benefic in primul rand tinerilor fotbalisti? Ca "produsele" Acadmiei lui Hagi se regasesc printer cei mai talentati jucatori din tanara generatie? Apoi, cine "mama naibii", investeste bani in fotbal, de dragul "lelii" si nu pentru profit? Abramovici, Seicul de la Paris St. Germain sau de la noi, Becali, Varga la CFR Cluj, Negoita la Dinamo sau Nicolae la Astra (si lista poate continua...)? Diferenta intre acestia si Hagi, este ca ori habar nu au cum sa conduci un club de fotbal ori, pur si simplu, NU investeasca fiindca investitia (si) in fotbal, se face pe termen lung, nu cresti jucatori de pe o zi pe alat, cu alocatia pentru hrana de "de 25 de lei, ca sa fie supli…" ( cum mai crede (?) un demnitar intr-ale sportului). Inchei spunand ca acelor asa zisi comenatori, li se potriveste zicala "spun ce gandesc, dar nu gandesc ce spun!" Ii invit sa treaca la insukte ca la altceva, s-au dovedit ca nu sunt (la fel) de priceputi! In ceea ce ma priveste, ca de fiecare data, il salut cu aceiasi stima pe dl. Ioanitoaia, poate, mai stii, are si acesta vreun loc de cvazare, pe tim pde vara (pe litoral doar, de buna seama!)

Geo (113 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 21:37

Hahaha ai dat importanta la prostalai ia uita-te la ei care mai de care cu comentarii experte in ale fotbalului si nu numai...critici jurnalisti eeeh daca nu exista inca meseria asta da o inventam noi nu-i problema. Hagi face o treaba buna chiar daca o face ca si afacere, regula U21 e una la fel de buna chiar daca nu a dat jucatori la nationala, si Burleanu e mediocru. Nu exageram ca apar expertii si ne critica. Cand eveam 15 ani am fost avantajat de o regula de genul asta si dupa ce m-am uitat vreo 6 meciuri din tribuna si din banca de rezerve la meciuri am avut ocazia fost bagat titular. De atunci am fost titular fix pt tot restul sezonului. Am fost luat de o echipa mai buna care acum e in Liga a 2a . Din pacate foamea, situatia si faptul ca cei de la club nu au incercat sa ma ajute si nu aveam nevoie ceva special. Transport sau cazare undeva aproape pt ca locuiam destul de departe si ceva echipament ca eram vai de capul meu (chiar daca nu eram eu cine stie ce fotbalist dar cine stie) m-au impins sa abandonez . In fine... In anumite cazuri regula poate fi foarte buna dar trebuie implicare din partea tuturor de la tine insuti la parinti, la club, la antrenor, la colegi etc. Si trebuie rabdare. Rabdare si iar rabdare cum zice Hagi. Chestie care noi romanii nu prea o avem deloc. Vrem mult si deodata. Vrem ca nationala cu un schimb de antrenori sa devina noua Croatie..Nu merge asa. Trebuie munca multa inclusiv din partea voastra, a presei, cat si din partea suporterilor. Pt ca sunt sigur ca daca Hagi jr face urmatorul meci aiurea o sa fie razboi pe aici. Foarte foarte rar o sa auziti o incurajare, o imbarbatare, o vorba buna in cazuri de astea.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 21:53

...nea Ovi ...uite aici sfidare a statisticii si logicii...ianis Hagi a ratat din 3 metri ...dintr o pozitie din care nu rata nici un copil de 12 ani ...iar daca treci pe la academie nu inseamna ca te ai format acolo ...mai ales ca viitura nu are nicio performanta internationala ...absolut niciuna ...ce vrei ?...sa te ridic in slavi ca ai 50 de ani de gazetarie ?...ai vazut ce dreptate ai avut cu CFR? Te voi ridica in slavi cand o sa nimeresti o previziune ...clara si fara echivoc ...dar nu de genul nu se califica Universitatea Craiova cu nemtii si da echipa U21 s a calificat la europeanul din Italia ...astea le nimereste oricine si un copil de 7 ani ...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 22:11

Hai sa va spun ce vreau eu ...sa nu ne mai bata Albania la un turneu final in care ea n are nicio sansa sa mearga mai departe ...

Fabius_2014 (39 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 22:13

Felicitari domnule Ioanitoaia ! In articolul acesta ne-ai aratat ca ne citesti comentariile si asta ne onoreaza . I-ai facut "pro sti" pe toti cei care nu venereaza familia Hagi si asta nu te onoreaza. Ne-ai reprosat cand am spus ca Academia Hagi este o afacere de succes dar, nu ne-ai aratat unde gresim . Eu cred ca atunci cand Ion Tiriac construieste un patinoar si il pune la dispozitia societatii GRATIS, e un act de caritate . Daca din munca pe care o faci iti scoti un profit, asta inseamna ca ai facut o afacere si este FOARTE BINE dar, nu am de ce sa-ti multumesc . Pot sa-l felicit pe cel care reuseste in afaceri dar nimic mai mult. Dumneavoastra domnule Ioanitoaia, ce vreti sa gandim ? Ca Hagi isi risipeste banii si se sacrifica muncind pe branci DOAR din dragoste de fotbal, nefiind interesat de castig ? Ca Ianis Hagi e cel mai bun, cel mai destept si cel mai frumos fotbalist din lume ? Imi amintiti de anii optzeci. Eu nu am sa ma cobor atat de mult incat sa va fac asa cum dumneavoastra i-ati facut pe cei care nu elogiaza familia Hagi dar, parca totusi aveam alte pretentii .

ovidiu_30003 (283 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 22:15

@Ovidiu _3003.Ti-a citat nea Ovi dintr-o postare, ca exemplu de idiotenie debitata de un ciudat, si vad ca nu te mai opresti din a debita tampenii. Stai dracu in banca ta ca ne faci de ras!

bogdan/irishfa (4 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 22:33

pt ceea ce este la noi in tara la nivel de juniori si reconstructie in regim de juniori ce face hagi este unic in romania, lumea vb cu ura ca asa este romanul dar sa zicem multumesc G Hagi ca peste tot in lume unde spui ca esti roman toti raspund HAGI !!

Ion (21 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 22:34

Cum de nu-i aplicată ea nicăieri în lume?! Simplu: campionatele bune ale Europei au si campionate U21.Cand joaca echipele mari joaca si cele mici. Era si la noi odata.

Bârgaoanu Dragoş (133 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 22:59

Bre!Noi îți contestăm calitatea matale de jurnalist sportiv!!!Nu mai discuta despre logică(o siluieşti prea mult!) şi nici nu te martiriza gratuit!E ridicol!Hagi e una, iar modul patetic prin care matale încerci să te agăți de scăunel este altceva!!!Alergatul pe câmp după găinile lui Dragomir ți-a marcat viața profesională prea mult, iar acum matale eşti prea tarat de comunism şi de oportunism pt a te mai schimba la bătrânețe!Aş dori să încerci să scoți măcar un scâncet pt a contesta afirmațiile mele, dar ştiu că vei pune batista pe țambal, sau îmi vei cenzura comment-ul!E tipic pt un comunist bătrân ca matale...Eşti un omuleț trist nea Ioanițoaia.Nu vei ajunge niciodată un "domn" al jurnalismului sportiv, vei rămâne un simplu "nea"!

constantin (48 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 23:16

Şi dacă Academia lui Hagi este pe profit, care-i problema? De ce-i deranjează pe unii? Ar fi fost pe placul vostru un faliment răsunător? V-ar fi alimentat glanda cu venin? Aşa vă simţeaţi sătui? Oameni de nimic ce sunteţi. ***... La mulţi ani pentru frumoasa vârstă! Gazetei, nu Maestrului Ioaniţoaia... Domniei sale ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Daniel (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 23:31

Hagi unul din cei mai mari fotbalisti pe care i-a avut Romania, face ce face la academie pentru ca fotbalul e in ADNul lui.El iubeste prea mult fotbalul si nu e in niciun caz o afacere academia.Ianis are acelasi ADN ca al tatalui sau este si va fi un mare jucator.E om de nationala dar nu stiu ce mai asteapta Contra.Gica Hagi e cel mai bun antrenor din campionatul Romaniei, a demonstrat castigand campionatul iar anul acesta va fi in play off pe locul 3 sau 4.Multumim Gica!

Marcel (80 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 23:49

Dl. Ioanitoaia, sa fie clar Hagi face la Viitorul o munca pe care orice om normal ar trebui sa o aprecieze in timp ce Ianis 'creste' fotbalistic vorbind, de la meci la meci si probabil ca va ajunge un mare fotbalist... Din pacate aici se opreste inclinatia mea de a va da dreptate pentru ca in momentul in care-l atacati din nou pe Burleanu fie si voalat pentru ca vezi doamne, ideia cu doi fotbalisti sub 21 de ani impusa fiecarei echipe din Liga 1 nu ar fi buna doar pentru ca NICI O ALTA TARA DIN EUROPA NU A IMPUS-O, ma face pur si simplu sa cad pe spate... Si cu asta stau si ma-ntreb si eu ca omul, CITA PUTREZICIUNE POATE EXISTA IN SUFLETUL DOMNIEI TALE ca sa nu te poti opri in a-ti manifesta URA impotriva cuiva DOAR PENTRU CA... Bineinteles ca n-ar trebui nici cel putin sa va raspund pentru ca e doar pirdere de timp avind in vedere "devotamentul" pe care-l manifestati pentru niste SCHIMONOSELI ale acestei natiuni pecum Adrian Paunescu si chiar Gica Popescu, respectin proportiile bineinteles...

CSD (29 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 23:57

Sniperi! Nuuu!! Dar avem lunete, Avem metale-n voci și carne in diete! Asta e poporul roman din ziua de azi. Critici și atotștiutori, știm ce trebuie făcut dar nu facem, pentru ca noi nu suntem fraieri. Fratele meu moldovean, vopsit pe fata și cu ochelari de soare pune punctul pe i in cântecele lui, dar romanii nu au timp sa asculte Deșteaptă-te Romane, când să-l asculte pe moldoveanul ăla. Vorbiți oamenilor așa cum v-ar plăcea sa va vorbească ei vouă. Purtati-va cu oamenii așa cum v-ar plăcea sa se poarte ei cu voi. Încercați sa construiți și sa îmbunătățiți ceva, nu doar criticati și împroșcați cu venin.

Dragos (250 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 0:43

Nea Ovi, matale glumesti. Cum sa-ti pui mintea cu toti castravetii care fac pe desteptii, tot cred ca glumesti. Ei pot avea alte pareri insa ar trebui sa nu fie agresivi si sa respecte si parerile altora. Chestiune de educatie, capitol la care poporul e repetent.

Toderas (2 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 0:49

Estimate Sugar....

pacific ionel (72 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 0:54

Câtă supărare pe domnul maistru. O vorba românească spune ''cine seamănă vânt culege furtună''. Domnul Ioanițoaia nu vrea să înțeleagă și pace că nu-i contestă nimeni calitățile, experiența și realizările sale de mare gazetar cum nici meritele marelui ''rege'' nu le poate șterge nimeni cu buretele. Dar (e un dar în toate) că dacă te numești Ioanițoaia sau Hagi nu înseamnă că ai voie să spui orice și să faci ce-ți trece prin cap și să te ridici deasupra a tot ceea ce înseamnă morală și bun simț și pe deasupra să te aștepți să nu spună nimeni nimic. Domnule Ioanițoaia, cât de tare te -ai izbi cu capul de pereți nu poți face nimic ca oamenii să uite ''celebrele'' dumitale emisiuni '' Procesul sau Recursul Etapei'' când nu demult invita-ți în studiourile în care moderați, toți gușații și analfabeții fotbalului românesc, care ''masacrau'' limba română și dădeau frâu liber celor mai josnice atitudini. Cum să ștergi cu buretele acele momente în care au fost semănate tot ceea ce înseamnă azi silă și furie în fotbalul românesc. Iar legat de ''rege'' tot respectul pentru ceea ce a însemnat și înseamnă performanță, dar nimic nu-i dă dreptul să să fie peste reguli și convenții chiar dacă se numește Hagi. Să țipe în gura mare că el este Hagi și că ''toți trebuie să dea la o parte'', este cam mult. Cred că acel Hagi care a scos milioane de oameni în stradă toți l-am iubit, dar pe Hagi de astăzi care face circ la televizor și elucubrează tot felul de prostii, că nu este apreciat și dorit în țară și în lume și că toți îi pun bețe în roate, când de fapt se întâmplă invers, nu cred că poate fi iubit. Jos pălăria pentru tot ce ceea ce faceți pozitiv domnule Ioanițoaia și dumneavoastră și domnul Hagi, dar vă rugăm frumos vedeți-vă și dumneavoastră lungul nasului chiar dacă sunteți vedete, nu mai ocărâți oamenii care nu sunt de aceiași părere cu dumneavoastră și dați uitării principiul păgubos ''cine nu-i cu noi este împotriva noastră''.

John Smith (2 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 1:14

Si decaderea folbalului ( nu e greseala asta nu e football sau soccer) e tot creatia lui ....infrangerea cfr-ului cu dudelange este pt ca *** si cfr au facut o prietenie si dupa cum zicea un fost strain de la cfr “ nici noi nu stiam cand am castigate pe bune si cand a fost blat”. Toata stima pt *** ca si jucator , dar antrenor si conducator si -a patat singur reputatia( prieteniile cu cfr) celebrul 2-5 cu steaua ( care peste ani el incerca sa ne convinga ca a fost pe bune si viitura era pe Val cand steaua facea furori in Europa si a jucat in acel meci cu neica nimeni doru bratu titular).Mai amintim promovarea viiturii in liga 1 , cand un jucator de la medgidia sau callatis a declarat ca in meciul direct au fost “ sfatuiti” sa o lase mai moale ca o sa fie bine. De astea de ce nu a scris nimic presa???? Doar ca sa nu suparam *** sau oricum lui ca *** I se permite/ iarta orice???? Si cu iertare sa imi fie dar asta cu cine nu e cu mine e impotriva mea ca eu stiu dupa 50 de ani de gazetarie e o mostenire/apucatura proasta din vremea epocii de aur. In rest numai de bine.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ioan (3 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 1:32

Hagi muncește exemplar,in tot acest timp uni precum cei din golf cum sunt Olariu,Reghecampf,și alți fac o căruță de bani doar pentru ei ,Burleanu își dă prime generoase pt.orce își imaginează el ca înseamnă performanta,parlamentari își dau pensii speciale, într-un cuvânt toți vor tot ciolanul doar pt ei fara sa dea societății măcar cât de puțin.Hagi consider eu că da acel puțin fotbalului si societății.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 1:53

Nu poti sa intelegi sau te faci ca nu intelegi.... Am fost la interviuri unde spuneau-da esti destept dar dupa aia nici un raspuns. Astia nu conteaza. Conteaza aia care decid sa te angajeze si sa-ti mai plateasca si in fiecare luna de 2 ori un salariu. Ianis e super talentat dar nu intereseaza pe nimeni. Capisci???? Hagi a facut o super echipa dar in Europa ,ca rezultate e zero, un NIMENI..... Guardiola cistiga insa in schimb 20 de milioane de euro pe an.La banii astia se impune cred eu sa fii si un gentlemen.Ca nu costa aproape nimic. AM avut ocazia sa intinlesc romani care iti aruncau mingea peste cap -braziliene -dintr-o pasa simpla in parc si care nu erau bagati in seama de nici un club.Ianis da-a reusit un gol-dar nimeni n-o sa te angajeze pt asa ceva.Deocamdata la 19 ani are performanta de a fi dat afara cu suturi de un club de mina 2 -a din Europa adica Fiorentina.Daca crezi ca va fi vreodata cumparat de un club superior Fiorentinei chiar ca nu mai avem ce vorbi despre fotbal.Dar bineinteles ca stiti asta dar 50 de ani de comunism isi spun cuvintul.

Titus Mihai (2 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 1:57

Nea Ovidiu, trebuie era glaciara in Romania ...pt ca romanu sa inteleaga ca talentu si munca se respecta. Si e necesar rabdare. Ne racim gura degeaba daca Romania nu invata nimic de la democratie,

muzzi (2 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 2:05

vad in articol cel putin 2 citate din ovidiu3003 ! inrait anti-Hagi senior, nu precupeteste nici o ocazie din a-l injura pe Hagi pe unde il prinde, din a-l numi blatist, prost, albanez, etc! nu il suspectez de rea vointa, cum nu il suspectez nici de inteligenta! dar, ce sa vezi, e oltean , bata-l vina! atat il duce capul! ia zi, mai ovidiu, e adevarat ca la masina in loc de schimbator de viteze ai infipta o sabie Katana Kill-Bill? mergi , mai neica , varsa-ti naduful in alta parte, ca ai disperat fiecare amarat de site cu ura asta ta impotriva "machedonului"! daca era nascut pe la tine, pe acolo, pe la Cuca Macaii, pariez ca era cel mai bun din lume din toate timpurile!

Popescu marius (2 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 3:02

Cât de prostii sa fim noi ca neam in așa fel sa apara tot felul de nebuni sa scrie numai de rau de Hagi.microbisti de 2 bani care sunteți voi,ma enervează faptul ca habar nu aveți de fotbal dar voi scrieți jigniri la adresa jucătorilor cică zicea unul ca Barcelona și real erau echipe slabe du te moșule la oi ca habar nu ai de fotbal..eu nu bag in seama comentariile voastre de 2bani dar ma enervez ca niște *** habar nu au de fotbal dar ei comentează

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Xady (3 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 4:16

Multi dar prosti. Ce rost are sa te contrazici cu plebea. Eu unul as scoate comentariile complet de pe site. Ce valoare sa aiba opinia unora care zic ca Hagi a fost un fotbalist mediocru. Ca nu a facut nimic pentru tara a facut pentru el. Ei nu ai iesit din sat inca sa vada ca atunci cand spui unui strain ca esti din Romania, vor raspunde fie cu Nadia, fie cu Hagi sau o pocitura a numelui lui Ceausescu. De ce sa apelam la ratiune acolo unde ea nu exista.

tatik”U” (21 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 5:58

@Ovidiu_3003: aveti dreptate, Hagi a fost fotbalist mediocru. In sprijinul acestei afirmatii, as dori sa aduc urmatoarele argumente: - A fost transferat de la Steaua la Real Madrid, o echipa renumita pentru achizia de jucatori mediocrii, ba asta in perioada in care Real putea folosii doar 3 "straini" in Europa. - A fost transferat de la Brescia la Barcelona, alt club faimos pentru transferuri de doi bani - A terminat pe locul 4 in 1994 in FIFA player of the year, inaintea unor "nimeni" ca Maldini, Bebeto, Bergkhamp, sau Franco Baresi - A fost ales al 3-lea jucator al WC 1994 de "FourFourTwo" - A castigat o cupa UEFA, o Supercupa a Europei, si a jucat la 3 mondiale si 3 Europene Aveti dreptate, absolut mediocru. Si, apropos...am ris de el cand a spus "meritam statuie". Dar, a avut dreptate. Odata cu retragerea acelei generatii, nationala noastra nu mai inseamna nimic.

Coco (2 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 6:34

"sa convenim" ca ianis e si o sa fie in fotbal cam ce ai fost "matale" in gazetareala... Iar ta'su lu' ianis o fi fost un mare jucator dar uitam intentionat ca facea parte dintr-o gasca de santajori ce nu ne-au lasat sa ne bucuram de jucatori mult mai mari ca el. Ma refer in primul rand la Danut Lupu dar si la Mayer sau Gica Craioveanu...

Balthazar (1 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 7:23

Inca o data acest "intelept" , acest "guru" al elogierilor sportive comuniste incearca a ne demonstra noua dragostea eterna pentru fotbalistul nostru suprem Hagi . Esti PENIBIL nea Ovidiu ! Intr-adevar , nu avem dreptul la opinie , pentru ca a noastra e alterata din punctul matale de vedere. Dar hai sa iti spun ceva : si *** la *** crede ca el e *** *** pe langa cei care il *** ! Ai imbatranit urat...urat rau de tot . Toata viata te-ai schimonosit prin ziar si pe la televiziuni ! Nu, ceea ce faci sau ai facit tu nu se numeste jurnalism sportiv , ci *** ! De cativa ani iti citesc aberatiile care au aceeasi tema , nicidecum sportiva . Esti pe aceeasi linie veche comunista de zeci de ani. Daca ar mai fi trait Ceausesc ai fi fost nu bun ci EXCEPTIONAL .... insa asa cum scrierile matale o demonstreaza ESTI UN MEDIOCRU chiar spre BANAL scriitor de 3 randuri de critica . NOI ca tine putem mereu sa fim , dar tu ca noi NICIODATA ! Si las-o mai moale pentru noi astia care stim cine esti si pe unde ai *** *** sau pe unde te-ai *** *** ... Las-o ca macăne de la distanta ... mai ales cu HAGI si clica generatiei de "tinichea" , iar daca vrei sa scrii vreodata de fotbalisti te rog incepe a scrie elogii despre unul gen DOBRIN ...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai (3 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 8:46

Site-ul sport.ro nu permite comentarii, dacă vă deranjează faceți la fel. Sau poate că e benefic pentru ziar să participe si cititorii activ la conversație? Poate lăudat si mediatizat in felul acesta, îi va motiva pe unii să îl concureze mai abitir ca și până acum. Iar dvs ar trebui să apreciați participarea cititorilor cu replici la articol, critica (ce-i drept câteodată exagerată) nu a făcut rău niciodată. Numai regimurile totalitare o resping iar dvs nu sunteți un dictator. Hagi e un om, nu face numai bine, să nu uităm derapajele inclusiv la propria gală, cu 90000 de oameni in tribune când injura ziariștii. Probabil că îl iubim cu toții prea mult și mai merită și el tras de urechi... De exemplu generația nu e rea, dar nu s-a calificat la pas și cu Portugalia ne-au scos un Radu, un Ivan, înțelegeți maestre. Ca și la articolul "Notre respect, Gică" recomand o laudă pe măsură poate pe o jumătate de ziar, cu cifre mult mai bine documentate DUPĂ calificare. Doar așa, să facem și noi lucrurile cum trebuie in Romania. Mulți ani înainte în gazetăria sportiva și multă sănătate!

IMGB (72 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 9:55

Cred ca *** *** or sa i de faca *** ca lu' ''***'' aia *** *** .... *** ..........''scris'' Oare sa nu stie omu' ca Romania are un singur REGE al mingiei si el se numeste NICOLAE DOBRIN ??? """" Și mă opresc deoarece nici hârtia nu suportă orice aiureală. Atâtea aberații într-un loc."""""" zice dom Ovidiu ..... Pai opreste-te Maistre nu vezi ce de simpatizanti ai ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Stefan.. (10 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 10:14

Cat timp, dupa meciul "omeniei", Hagi a cedat catre echipa lui Gigi Becali toate punctele in campionat, toate titlurile din GSP cu referire la fostul mare jucător conțineau termenul "REGELE". Brusc, dupa ce Hagi a jucat corect, având interes in a castiga si el un campionat, titlurile gazetei au revenit la termenul Hagi. Arhiva confirmă. De fapt, Hagi a fost si va fi personaj pozitiv pentru GSP doar in situatia in care face cărțile pentru Gigi Becali. Nu poti sa nu i recunosti meritele fostului mare jucător, nu poti sa nu apreciezi ceea ce face la Academia sa, la ora actuala, dar statutul de blatist al fotbalului românesc, aflat in slujba FCSB ului este o pata pe obrazul fostului "Rege".

Ali Bec (212 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 11:15

Tov. I0anitzoaia, va recomand sa cititi articolul scris de R. Naum pentru Hagi. Poste veti reusit da pricepeti dece unii cititori mai au sperante pentru jurnalismul sportiv si va dau cu tifla pentru mizeriile si jignirile pe care le *** non stop.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gogu kioru (6 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 12:18

Hellou?Cind lumea iti zice ca esti beat te duci si te culci maestre Ovidiu...Doare adevarul??Greu de inteles ?Aha..vrsta...vrsta...nu virsta...Ce atita caz de autoincoronatul ***-fara statuie-In rest sanatate si ...virtute...! de la Constanta?Pai Gicu Dobrin si Lie Balaci ce au fost domnule Ovidiu??????????Ianis e baiatul lu tata la echipa lu tata...Taromul era in pierdere multe muilioane ,dar sponsoriza viitura!!!!!!!!!!!!!Da nota 9 ca fotbalist ***-10 au fost Gicu@Lie,dar ca antrenor doar numarul banilor profit conteaza...Doare adevarul?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Stelian (1 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 12:49

Academia Hagi nu trebuie sa fie o opera de binefacere (concept impus de socialism sau religie) pentru a fi valoros pentru societate. Din contra, e mai solid daca prin interesul individual se servește excelent interesul național.

dilimache (657 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 13:01

Un popor care nu stie sa-si pretuiasca valorile si care e condus si obisnuit cu non-valorile, este o masa de manevra si o vita de muls pentru o clasa politica eminamente corupta si chiar penala. Este in traditia noastra, Dumnezeu stie de unde ni se trage sa ii vorbim de rau pe cei care au reusit, sa invidiem, sa injuram fara a gandi inainte sau a avea argumente. Suntem, din pacate primitivi atat in gandire cat si in comportament, probabil una dintre cele mai needucate tari din UE, asa ca, nu trebuie sa ne mire comportamentul in online, asa cum suntem asa ne manifestam peste tot.

mg (138 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 13:30

"Proşti dar mulţi, Maria-ta.." Profesorul de sport din generală avea o vorbă : "Mă băieţi, prost sunt eu dar când văd pe altul mai prost ca mine, îmi creşte inima de bucurie". Altfel spus totul e relativ, cum spunea Einstein gândindu-se desigur la sistemul de referinţă. Există desigur şi constante. Cea mai cunoscută e viteza luminii (C din E=MC²), a doua în clasamentul notorietăţii fiind dispreţul dvs pentru cititori (postaci..) "Răsădeşte Doamne dragostea şi crinul/ În ogorul năpădit de ură/ Şi aşterne peste munţi de zgură/ Liniştea iertarea şi seninul"

Cosmo (237 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 14:04

F urat ce fac postacii, haterii și proștii! Nea Ovi, mitica Dragomir, Gigi Becali etc au dreptul să-și spuna părerea, nu 50 de ani, ci încă 150. Iar noi, prostii, trebuie să-i aprobam, să-i aplaudam, sa fim recunoscători ca suntem contemporani cu aceste somități care binevoiesc sa ne împărtășească la nesfarsit părerile lor.

pacific ionel (72 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 14:07

Sunt de acord cu toți cei care susțin că trebuie ne respectăm valorile și să le prețuim. Dar, cred că este imperios necesar să menționăm că și valorile de care vorbim (ex. Hagi, Năstate etc.) se supun unor reguli și convenții într-o societate (oricare ar fi aceea) ca orice alt cetățean și să înțeleagă că ele reprezintă modele și nu înseamnă că dacă au performat și și-au creat un nume prin valoare le este permis să fie'' mai egali'' decât oamenii de rând prin derapaje și ieșiri în decor. Altfel valorile noastre trebuie să realizeze și să admită că societatea te sancționează indiferent cât de frumos și deștept ești și că faima și banii nu îți sunt suficiente fără caracter și bun simț.

Bigbear (42 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 14:47

Ianis Hagi este mediocru si dovada o reprezinta jocurile din campionat plus lipsa de interes a cluburilor de afara. Varsta nu este o scuza, 19 ani nu e nimic special, jucatorii promitarori sunt tranzactionati in jurul varstei de 18 ani, la 19-20 sunt deja cunoscuti in lumea mare. Cornerul? E doar o executie frumoasa pe care nimeni nu o face in lumea mare, si are o explicatie simpla - e o executie cu sanse extrem de mici de reusita si daca nu dai gol ratezi sansa unui atac. Daca tot il pomeniti pe Guardiola de ce spuneti si de aspectul asta, cum la el echipa e mai important decat un singur jucator. Hagi da nationala de tineret? Evident, pentru ca fotbalul in Romania e la nivel de amatori, ce alte echipe au tineri? Cel mai galonat si bogat club (FCSB) nu are echipe de tineret, asta cred ca arata cel mai bine mentalitatea. Munca lui Hagi este serioasa si de laudat, insa pana acum nu e produs nici un jucator serios, toti copiii lui sunt cumparati de FCSB si pana astazi nu am a ajuns nici unul la un club cat de cat din Europa, iar asta spune multe. Spre deosebire, de la croati pleaca mereu tineri in jur de 20 de ani la echipele din Europa. As spune ca Academia lui Hagi este exact ca Lutu - spectaculoasa insa ineficienta.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 septembrie 2018, 15:48

...tatik si literaU...de obicei nu raspund la provocari ...matale insa esti decent in exprimare ... castigarea Supercupei impotriva lui Dinamo Kiev... Sa o luam pe rand ...l ai prins jucand pe Marcel Raducanu ?...daca asta n alegea libertatea Hagi in veci nu se transfera la fcsb ...si adio Supercupa ...la fel si in Nationala era cel mult rezerva...la Barca si Real care nu erau echipele de acum era rezerva...ce trofee au castigat ele cu Hagi in echipa? Zici ca in 1994 a fost ales de specialisti nr 3 si nr 4 in sondaje inaintea altor jucatori ...asa si ?...apoi ?a mai fost ales?...sa nu uitam catastrofa din 1996 unde la Europeanul din Anglia am facut zero puncte...asta da performanta...am jucat la zero ca la whist... Si spui ca a luat cupa UEFA cand aceasta nu reprezenta mare lucru ...cu turcii ...bine ca ajucat la turci ...fotbalul e in Vest ...ma crezi ? Pentru mine este un jucator mediocru ...asa sunt eu ...exigent ...vreau constanta ...continuitate ...nu mi faci un meci bun si trei proaste ...

Comentează