Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Aberațiile unui habarnist

Fidel stilului său, Răzvan Burleanu a mai comis o găinărie.

Permalink to Aberațiile unui habarnist
luni, 15 ianuarie 2018, 9:50

Vineri, în cadrul unei conferințe de presă, a anunțat că alegerile pentru șefia FRF se vor ține pe 18 aprilie, nu pe 17 mai, cum declarase el însuși în repetate rânduri. Evident că devansarea scrutinului cu o lună îl avantajează pe actualul președinte deoarece le lasă contracandidaților acestuia mai puțin timp pentru campanie. N-a mirat însă faptul că RB a dat-o la întors. Cum câinele nu pleacă de la măcelărie, nici Burleanu nu renunță la un nou mandat. Dimpotrivă, pare disperat să-l obțină.

La întâlnirea cu ziariștii, Ciurli Burli, cum l-a botezat scriitorul Răzvan Boanchiș, a lansat un atac sub centură la adresa subsemnatului. Furibund. Citez: „Multe grupuri de interese au fost deconectate de la administrația federală (n.a. după instalarea lui ca președinte). Iar vârful de lance e Ovidiu Ioanițoaia, un procesoman al unei etape demult apuse, care-și dorește să fie în continuare sforarul fotbalului românesc. Nu se mai poate!”.

Remarcând subtilitatea individului, care se referă la mai vechea emisiune TV intitulată Procesul Etapei, susțin că Burleanu minte. Dezinformează, bate câmpii. Cum să fi tras sforile în fotbal unul care 15 ani n-a vorbit cu președintele FRF, iar vreo 10 nici cu cel al LPF?! Concret, în ce calitate m-a dat în judecată de câteva ori Mircea Sandu, de prieten ori de contestatar?! Există colecția ziarului, astfel încât oricine poate descoperi că nimeni din presă nu l-a criticat mai vehement ca subsemnatul, necruțător, pe predecesorul lui Burleanu. L-am numit dictator, abuziv etc. în speța dezafilierii Craiovei lui Mititelu, care era în clipa respectivă, spre știința lui Mihai Rotaru, singura echipă de Liga 1 din Bănie. Unica reprezentantă.

Aud că Ciurli Burli și-a pus subalternii să mă înjure pe blog, inclusiv pe-al meu, că aș fi avut mari avantaje pe vremea lui Mircea Sandu. Pasămite, aș fi efectuat numeroase deplasări în străinătate pe cheltuiala federației și alte baliverne. Toate sunt, îmi cer scuze, măgării. Burleanu are acces oricând la arhiva FRF și poate lesne constata că astfel de acuzații constituie niște invenții penibile. Niște aberații.

În altă ordine de idei, precizez că n-am cerut nimănui, sub nicio formă, să ia poziție împotriva lui Burleanu sau a colaboratorilor acestuia. Nici la Gazetă și cu atât mai puțin la alt ziar. De altfel, de când am ieșit la pensie, rolul meu în conducerea GSP a devenit mai degrabă consultativ, de colaborator. În plus, cine cunoaște realitatea din presa de azi știe că s-au rărit situațiile în care șeful își permite să-i impună unui subaltern să scrie într-un sens sau în altul. S-au rărit situațiile ori chiar au dispărut.

Dacă Burleanu și-a închipuit că, sărind la mine, m-a speriat și că voi tăcea, în viitor se înșală amarnic. Voi continua să-l numesc impostor, fanfaron, mincinos și profitor, de fiecare dată însă cu argumente. Impostor pentru că e habarnist în domeniul de care răspunde, nu se pricepe. N-a învățat nimic în 4 ani, din moment ce solicita recent întocmirea de ierarhii pentru arbitri, ceea ce se întâmplă de ani și ani! S-a înconjurat de „specialiști” de calibrul lui, secretarul general al FRF, mâna sa dreaptă, mărturisind public că n-a văzut niciun meci pe viu înainte de a fi numit la vârful FRF!

Fanfaron și mincinos am explicat mai sus, nu mai reiau. Regretabil e și că Burleanu nu și-a asumat niciodată vina aducerii lui Daum, selecționerul care, deși cel mai bine plătit din istoria fotbalului nostru, a scos cele mai proaste rezultate. De acord că Andrei Vochin l-a contactat pe Daum, însă nu el a luat decizia, ci Răzvan Burleanu, care nici usturoi n-a mâncat, nici gura nu-i miroase!

Angajarea lui Daum și a staffului său a costat peste un milion de euro, pe care Ciurli Burli nu i-a scos din buzunarul propriu. Din contră, el și-a umplut contul cu 92.000 de euro, primă de calificare la Euro 2016, astfel a depășit substanțial încasările lui Sandu Mircea pentru performanțe de același gen. El, Burleanu, care promisese solemn că nu face ca Mircea Sandu, că va moderniza, că va înnoi, că va schimba, dar care a făcut mai rău! Cu RB s-a căzut din lac în puț

Închei cu o întrebare: dacă l-am supărat atât de tare prin aceea că l-am atacat pe nedrept ani în șir și am uneltit (în mintea lui) împotriva sa, de ce n-a recurs Burleanu la mijlocul legal de a mă chema în judecată? Vă răspund tot eu. Pentru că de fiecare dată am avut dreptate. Omul rămâne ce-a fost, un impostor, un fanfaron, un mincinos și un profitor. Cu excepția regulii U21, n-a întreprins nimic spre binele fotbalului nostru. Chiar nimic, unica realizare fiind că, în paralel cu el, s-au îmbogățit și trupeții lui. Adică și cei din Comitetul Executiv, recompensați cu câte 15.000 de euro pentru CE, inclusiv emisarii fotbalului feminin ori de sală! Ca să poată lua, Burleanu și dă, că doar nu dă de la el.

Comentarii (71)Adaugă comentariu

Mq (45 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 10:30

Nea Ovidiu orice om cu ratiune realizeaza ca Burleanu e excroc

căpcă1 (7 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 10:46

Așa, Nea Ovi, ieși în presă și spune tot ! E drept că și Dumitru Dragomir s-a cam luat de matale, la faza cu portbagajul cu puii congelați, e drept că și Ionuț Chirilă a spus că-ți cam place s-o faci pe Mefisto și să te dai o eminență cenușie a fotbalului românesc, dar, nu te lăsa, combate-i de să-i sece la lingurică ! Ăi de mai sus aveau , totuși, o oarecare treabă cu fotbalul dar Burleanu, Vochin și alți trepăduși ai F.R.F. îs ”pușcărie”, arde-i pe nătăfleți. Ce dacă, de vreo trei ani, tot dai în Burleanu, în ideea de a-i creea o imagine nefavorabilă, matale ești formator de opinie, știi că picătura chinezească și mesajul subliminal sunt sfinte, erodează adânc și creează idei despre care ajungi să crezi că sunt ale tale ! Acuma, pe bune, chiar ai dreptate, Burleanu și clica lui nu se pricep, dar, zic și eu, cine-i lipsit de păcat, să arunce primul cu piatra !

Adi (5 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 10:50

Gura pacatosului adevar graieste: " În plus, cine cunoaște realitatea din presa de azi știe că s-au rărit situațiile în care șeful își permite să-i impună unui subaltern să scrie într-un sens sau în altul." Pe cale logica, in presa de ieri aceste situatii erau dese.. In plus jurnalistul mai face o "invaluire" subtila. Ii tot da inainte cu banii FRF, de parca ar fi vorba de bani publici. FRF este o entitate de drept privat si face ce vrea cu banii ei, atat timp cat respecta legile, asa cum GSP isi plateste cum vrea angajatii si colaboratorii.

whiteredarad (59 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 10:57

Dle Ioanitoaia, nu sint un admirator al Dvoastra, ba chiar unul dezamagit de dvoastra. In problema dlui Burleanu nu trebuie sa va aprindeti, Burleanu isi cauta dusmani, iar pentru dansul presarii sint cei mai periculosi, v-a ales pe dvoastra "sef"la echipa de adversari, pentru ca...suna bine. Cum votantii in Adunarea generala a FRF, vor fi -ca deobicei- mituiti cu chiolhane, invitatii la meciurile Nationalei si posturi de observatori,etc..., mi-e clar ca Burleanu pleaca favorit. Poate doar o actiune , ca cea impotriva lui G Popescu sa il opreasca, dar nu cred. Bine inconjurat de lingai se pare ca, in continuare va trebui sa il suportam. Asta pentru canu exista opozitie, Lupescu nu prea vrea acasa, ii place la UEFA, iar dintrecei ce s-ar vrea opozanti doar prunea ar avea ceva sanse, insa este si el un tip agesiv,certaret si nesigur.

Pop Sever-Augustin (9 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:00

Cand lipsesc rezultatele si performanta ,discutiile sunt de prisos. Demisia sau demiterea!!

kryss (15 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:01

Batalie intre doi profitori. De acord, Burleanu a facut praf fotbalul nostru insa... in legatura cu D-nu Ioanitoaia are dreptate. Sa nu uitam ca a devenit opozant cand Burleanu nu a mai invitat ziaristii in deplasari pe banii FRF. Si cel mai urat gest al ziaristului a fost cand in urma cu multi ani intr-o emisiune la acuzat pe Piturca (atunci selectioner) ca ziarul lui a pierdut foarte multi bani pentru ca nationala nu s-a calificat! Deci nu il interesa succesul nationalei decat din perspectiva ca producea venit ziarului si implicit lui. Asa ca iubitorii de fotbal asista la razboiul intre doua personaje pentru care fotbalul nu e decat o afacere din care ei trebuie sa castige. Apropo domnule ziarist noi nu uitam ca datorita unor emisiuni precum Procesul etapei , emisiunile de sport au fost transformate in circ la TV. Clanul Becali, Penescu, Mititelu, Iancu si multi alti au devenit vedete datorita emisiunii respective unde mereu au fost invitati de onoare.

Geo (41 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:02

Ca oricare alt impostor, Ciurli Burli cauta vinovati! Doar n-o sa se dea pe el drept incompetent, habarnist si vorbitor degeaba. Sunt altii care "uneltesc" sa-l dea jos pe el care ne-a condus cu maiestrie spre infrangeri de rasunet. Din pacate, va fi foarte greu de schimbat acest ipochimen.

Neagu#theBest (20 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:04

Nea ovidiule, daca dumneata doresti ca lumea care te citeste sa te respecte, ca asta te doare tare, cum ti se adreseaza multi cititori, incepe rogu-te prin a te respecta singur, de descalifici ca si gazetar si chiar ca si om serios, in etate, folosind und limbaj de copil in pubertate, "Ciurli Burli", mincinos, habarnist, etc, dar te enervezi si faci crize de ficat cand altii iti pocesc numele pe aici, sau iti dau tot felul de porecle si te acuza ca faci jocurile anumitor grupari . Deci daca vrei respect, incepe prin a-l arata adversarului, asa il vei cunoaste si intelege mai bine , prin urmare il vei invinge mai usor. Uita-te la rugby si invata. E mai mult decat un sport. E o lectie de viata si de fair play. Fara ranchiuna si razbunari de copil bosumflat ca i s-au luat jucariile. Lasa rafuielile astea personale cu Burleanu si mai ales cititorii proprii, nu mai generaliza si jigni pe toti care nu sunt de acord cu ce scrii. Caci da, este o jignire si lipsa de respect sa spui ca sunt platiti, mai ales ca nu ai nici un fel de dovezi. Daca vrei respect, arata-l intai. Daca nu, ramai acolo in mocirla, dar nu te mai plange. O zi faina!

FLORIN (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:08

NEA OVI, TE IAU ASA CA MAJORITATEA CELOR CARE ITI SCRIU, DESI MI SE PARE UN PIC NEPOLITICOS, CUM DE ESTI COLABORATOR LA GSP, ADICA AI ROL CONSULTATIV, DAR PE PRIMA PAGINA APARI CA DIRECTOR...E O CONTRADICTIE AICI. APOI, NU CRED CA TRATEZI CU EGALA MASURA CRITICA MA REFER, CE AU FACUT PREDECESORII LUI BURLEANU IN PESTE 20 DE ANI (MA REFER LA M.S SI D.D). PE ACESTIA DIN URMA MENTIONATI CU INITIALE I-AI CRITICAT TARZIU DUPA CE ANI LA RANDUL AU FACUT INTRECEREA INTERNA PRAF SI SINGURELE LOR "REALIZARI" SE BAZAU PE REZULTATELE NATIONALEI FORMATE DIN JUCATORII DE DINAINTE DE A AVEA EI O FUNCTIE DE CONFUCERE LA F.R.F SAU LIGA.

ciobanu’ mioritic (26 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:10

@căpcăun: - ...1... Ai vrut să te auzi vorbind, amesteci în aceeaşi frază aprobarile retorice cu atingerile tendenţioase. Metoda asta e valabilă la agăţat femei, întrucât ele îşi fac zeci de scenarii până pricep încotro baţi - şi, între timp, le bagi la scrânciob. ...2...Pui problema greşit-creştineşte - după tine toţi ar fi vinovaţi PRIN SIMPLUL FAPT că sunt vii - şi deci nimeni n-ar trebui să dea cu piatra, ci eventual să facă pace (eşti de la FRF). ...3... Ionuţ Chirilă e plutaş în antrenorat, ce treabă are cu jurnalismul (?!) - îşi dă cu părerea ca şi tine, dar mai degrabă ar fi luat atitudine ÎMPOTRIVA NEAJUNSURILOR DIN FOTBAL - nu împotriva celor care le semnalează.

Unu’ (102 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:10

Nea Ovi, pana la urma care e scopul articolului? Ce mesaj vreti sa transmiteti? Un razboi personal cu Burleanu, dus printr-un limbaj grobian, care nu face decat sa va compromita calitatea dvs de jurnalist. E trist cand la 28 de la revolutie, ziarul nr 1 din Romania se rezuma la apelative precum "impostor, fanfaron, mincinos și profitor". Nu sunt fanul lui Burleanu, nu ma intereseaza ce face el la FRF, dar mai multe pretentii am la un gazetar cu experienta dvs decat la ce face presedintele FRF, conducatorul unei societati comerciale privata care nu traieste din bani publici, ci fix din ceea ce produce.

TUDOR (41 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:11

prin emisiunea ta, procesul etapei, nu ai făcut reclamă fotbalului, ai făcut reclamă unor nenorrociți, gen frații și verii Becali, Mititelu, Iancu, Porumboiu. Lasă-ne, nea Ovidiu !

Marian Gavrilescu (9 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:26

Nea Ovi, spuneti ca GSP nu are o campanie impotriva lui Burleanu? Cum ma ajutati sa le dam celor care vor candida un test de management profesional si sa le facem un assessment profesional?

Ali Bec (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:42

*** mosu. Ma intreb intr-adevar ce mare jurnalist putea fi, daca n-a avut contact cu oamenii cheie din fenomen (fie ei si hoti). Deci *** a fost dintotdeauna in paralel cu materia. In alta ordine de idei: goagal banciu burkina faso. Este funny&edifying

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bunicu (47 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:42

Domnule Ovidiu nu vreau să te supăr dar cum jignești un om ,un român nu te califică ca un ziarist cum te pretinzi ai devenit senil și cam uiți zici de alții ce trebuie să-ți fie atribuite ție,(cîinele nu pleacă dela măcelărie)dar tu de ce nu pleci la pensie să vezi de nepoți și ațîți spiritele în lumea sportului.Gata dute nu mai plictisi lumea cu bazaconiile tale.Nu uita în ce lume te ai învîrtit,Becali cu tot clanul, Porumboiu etc.Retragete singur ,ai uitat cine ai fost și ce ai ajuns din cauza bătrîneții,lumea sa schimbat nu mai face parte din trecutul tău.

muzzi (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:50

haide bre, domnu` nea Ovi! asa crezi ca se face jurnalismul? imbraci o actiune personala cu niste cuvinte mizerabile si incerci sa bagi presa la inaintare in actiunea asta ? fie si impotriva unuia care aduce numai deservicii fotbalului romanesc! emisiunile tv pe care le faceti toti jurnalistii, cu scoala comunista sau post-comunista, nu au facut altceva decat sa transforme personaje dubioase mari vedete! nu mai departe de ziarul pe care il conduci(sau nu-l conduci, ca nu sti nici matale daca esti director sau colaborator!) tine partea unora! altfel nu imi explic indulgenta cu care privesti sutele de articole in care jurnalistii matale il ridica in slavi pe jijica becali! s-a ajuns ca atunci cand sunt meciuri ale nationalei, voi sa scrieti "becali crede ca ar fi bine sa...."! sau te faci ca nu ai cunostinta de asta? Burleanu sa plece, ca intr-adevar nu are ce cauta in fruntea fotbalului romanesc, dar nici dumneata nu ai ,sa zic asa "fata alba si nepatata"!

Razvan (331 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 11:56

Tataie, sunt de acord ca Burleanu merita doar dispret, dar de ce te aprinzi asa? Exista argumente, ironie si alte "arme" care dor mai rau decat spumele pe care le faci, improscand cu jigniri de clasa a 2a la scoala ajutatoare! Permite'mi sa cred ca ai ceva personal cu omul, prea esti incrancenat! Cat despre alea cu "cu x nu m'am salutat de 15ani" si "cu y nu vorbesc de 10"...scuteste'ne! Nu suntem nascuti ieri, tataie!

Ovidiuatotstiutorul (5 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 12:03

Jurnalistul anului 2017 , asta spune tot despre presa sportiva , mai lasa-ne bre' , doua subiecte ai si tu steaua si burleanu si scuza-ma cand vrei sa fii un pic extrem ii dai un telefon lui sumibet si gata inca un premiu pentru matale la anul.

Razvan (331 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 12:20

Si ca sa traduc ce ai spus matale, pentru ca "gura pacatosului....": 1. nu e vorba ca nu mai vorbesti/nu te mai saluti tu cu ei. EI NU O MAI FAC, pentru ca au inteles chiar si ei ca devenisesi irelevant si emisiunile tale comunistoide nu le mai puteau face imagine sau sa ii scape de justitie 2. pe vremea "nesimtita" a cooperativei (adica intre 1990 si 2005), vorbeai si te salutai cu ei...grupa mare! Erau cap de lista (impreuna cu fratii Becali, tata Jean, Borcea, Netoiu, Copos si Pinalti) la toate Procesele Etapei...asa ca stai jos!

George (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 12:28

Dle Ioanitoaia, actualul presedinte FRF sus numitul Burleanu Razvan a fost ales democratic prin vot sa reprezinte de la cel mai inalt nivel FRF. El a fost ales de toti factorii din fotbalul romanesc, iar acestia au avut de ales. Nimeni nu a fortat pe nimeni. Asta a fost democratia exprimata prin vot. Daca stiau ca ii habarnist, de ce l-au ales?!. Asta demonstreaza un singur lucru, ca si aia de la casa fotbalului cat si astia din presa sportiva sunt niste habarnisti. In romania toata lumea se pricepe la fotbal, mai putin jucatorii si presa sportiva

Poison (5 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 12:42

Va citesc cu placere si va apreciez. Asa este, fotbalul romanesc a luat-o si mai mult la vale de cand a aparut BurIica. Singura speranta se numeste Gica Hagi, el poate fi (din nou) salvatorul fotbalului romanesc si a imaginii sale in Europa. Ionut Lupescu ar fi o alta varianta buna, dar parca e mai bine ca el sa continue la Uefa. Cine stie, intr-o zi poate ajunge chiar presedinte acolo. Cu respect!!!

traian (20 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 13:26

Respect și de acord cu Ovidiu I. Aproape singurul care a susținut cazul Craiovei vs Sandu/ Dragomir.

Andrei F (1607 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 13:27

Acum sa va credem si pe dumneavoastra pe cuvant- ca nu ati influientat fotbalul?Pai sa va reamintesc...La modul general se spune ca Presa este o putere in orice tara! Acum la obiect...De cate ori am spus ca daca as fi arbitru si ar trebuii sa arbitrez echipa lui Becali trebuie sa fac un singur lucru:sa nu gresesc pentru Steaua?!Daca este invers articolele fac telenovele.In articolele dv. arbitrii care au gresit in favoarea Stelei au fost linsati.Cand s-a intamplat invers...stai ca nu e de condamnat asa tare Kovacs,Petrescu,Coltescu...Alt exemplu...In general sunteti ponderat si indemnati la civilizatie...Firul s-a rupt la ,,amicul,,Sumudica...La ala si iesirile in decor erau folositoare ecipei-cuvintele dumneavoastra.Mai mult ati facut campanie pentru Sumudica si va dau exemplu cu suspendarea pe care ati obtinut-o pentru Stancu sau invers,v-ati laudat cu reusita ca ati comutat suspendarea lui Sumudica pentru pariuri...Acum ,,raii,,...Becali este criticat si pentru declaratii dar cand un alt patron a facut scandal la Voluntari-nu ati auzit...sau cu masinile in trafic...

nica fara frica ! (297 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 13:46

asa tataie , da cu impostorul de pamant sa scapam de el !!!!!

căpcă1 (7 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 13:53

@ciobanul mioritic : Mulțumesc pentru atenția acordată, se pare că m-ai citit concentrat de mi-ai înțeles toate ”dedesubturile” ! Nu o să-ți răspund punctual, nu de alta, îi facem trafic blogului și nu vreau asta !Dar, metodele tale de a agăța femei nu interesează pe nimeni, pe mine, sigur nu ! Nu știu ce corelări ai făcut tu cu ceea ce am scris, ești un abscons, clar, logica ta mă depășește ! ”Și au adus la El fariseii şi cărturarii pe o femeie, prinsă în adulter şi, aşezând-o în mijloc, au zis Lui: Învăţătorule, această femeie a fost prinsă asupra faptului de adulter; iar Moise ne-a poruncit în Lege ca pe unele ca acestea să le ucidem cu pietre. Dar Tu ce zici? Şi aceasta ziceau, ispitindu-L, ca să aibă de ce să-L învinuiască. Iar Iisus, plecându-Se în jos, scria cu degetul pe pământ. Şi stăruind să-L întrebe, El S-a ridicat şi le-a zis: Cel fără de păcat dintre voi să arunce cel dintâi piatra asupra ei. Iarăşi plecându-Se, scria pe pământ. Iar ei auzind aceasta şi mustraţi fiind de cuget, ieşeau unul câte unul, începând de la cei mai bătrâni şi până la cel din urmă, şi a rămas Iisus singur şi femeia stând în mijloc. Şi ridicându-Se Iisus şi nevăzând pe nimeni decât pe femeie, i-a zis: Femeie, unde sunt pârâşii tăi? Nu te-a osândit nici unul? Iar ea a zis: Nici unul, Doamne. Şi Iisus i-a zis: Nu te osândesc nici Eu. Mergi; de acum să nu mai păcătuieşti." Ți-am scris toată pilda ca să poți să faci conexiuni cu ideea din textul meu. Îți explic mai pe-ndelete, ca să nu aștepți filmul de desene animate ca să înțelegi :nimeni, din lumea asta, nu se poate erija în judecătorul suprem. Ovidiu Ioanițoaia, ca persoană publică a avut și el criticii lui, are și el păcatele sale. De aceea, ar fi bine ca , nici el , să nu arunce cu piatra în Burleeanu ! Ionuț Chirilă, așa , ”plutaș” cum îl numești, a lucrat în fenomen, spre deosebire de noi doi, care suntem simpli chibiți. Și, făcând parte dintr-o familie celebră, a avut un altfel de anturaj, pricepi ? În anturajele mari se fac ploile, sau, se știe cine le face, poate că știe că Ovidiu Ioanițoaia a umblat la robinete. Este părerea lui Ionuț Chirilă, pe care și-a exprimat-o inclusiv în GSP. Un punct de bine pentru ziarul care a publicat interviul în care chiar directorul ziarului era criticat. Deci, chiar am un motiv de a-l respecta pe Ovidiu Ioanițoaia, altul decât cel legat de vârstă și pregătire. Că nu-mi place cum scrie, asta este o chestie pur personală, de gustibus... Gata, închei, nu vreau să te obosesc, mai ales că m-ai ghicit, da, lucrez la F.R.F. ! Numai de bine ! Cu respect ! P.S. Sincer, îi cer scuze dlui Ioanițoaia pentru apelativul ironic din primul comentariu. După cum am spus, măcar pentru vârsta și pregătirea domniei sale și ar fi trebuit să am bbunul simț de a evita o ironie ieftină, pe care, repet, o regret sincer ! Cu scuzele de rigoare, domnule Ioanițoaia !

radu (178 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 13:54

penibil articol. Lasa-ne nea Ovi.

Steaua1986forever (11 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 14:56

Domnule Ioanitoaia, de ani de zile va spun ca sunt oameni aici pe site PLATITI sa favorizeze persoane, cluburi, organizatii, etc. Partea trista este ca nu se ia nici o masura impotriva lor, tot de ani de zile, ce face domnul Tolontan cu ong-urile dansului e o gluma. Nu are nici un rost sa mai spunem si cine "sponsorizeaza" acele "studii", cred ca orice om cu 4 clase s-a prins deja. Bineinteles ca o sa vina acum cu o prezentare powerpoint in care sa ne faca niste grafice colorate cum ca a "redus violenta" in comentariile de pe acest site cu % desi toata lumea vede ca este exact invers. Domnule Ioanitoaia, va rog, participati ceva mai activ la politica online a acestui ziar, deja lucrurile scapa de sub control, erau deja anormal dar ca in ultima vreme...... nu au fost niciodata. Un pic de moderare serioasa si nepartinitoare cred ca trebuie facuta URGENT.

Viktor (278 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 15:08

Bine zis, o jartea penala acest Burleanu.

++ (194 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 15:18

"Cu excepția regulii U21, n-a întreprins nimic spre binele fotbalului nostru." e vorba de Burleanu. cine a fost impotriva? Ioanitoia si Becali.

Poli 21 (189 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 15:21

"Aberatiile unui habarnist"este cea mai buna caracterizare pentru acest ovidiu expirat.

Vict (26 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 15:28

Domnule Ioanitoaia, vad ca vorbiti despre fostul club al lui Mititelu. In momentul dezafilierii, acel club nu reprezenta pe nimeni in liga 1 (cum eronat scrieti), nici Craiova, nici pe familia booveanului. Acel club era deja retrogradat sportiv in liga 2. Asta e prima eroare pe care o comiteti. A doua eroare, de fapt o si recunoasteti !, esta ca ati catalogat acea dezafiliere drept "abuziva", cintind astfel in struna lui Mititelu. Cind citeva instante civile au constatat prin decizii definitive legalitatea dezafilierii, nu va este putin jena ca vreme de ani buni ati sustinut aberant o teza falsa, invalidata de justitie ? Cum ati putut sa catalogati acea dezafiliere drept "abuziva" inainte ca justitia sa se pronunte ? Ce fel de jurnalism e asta ? Doar justitia decide daca o actiune e ilegala sau nu, abuziva sau nu, sau daca cineva e vinovat. Dvs. ati incalcat orice regula a jurnalismului decent, si ati trecut cu arme si bagaje in curtea mititelului, unul care nici macar nu a detinut brandul Universitatea Craiova - cum tot justitia a decis.

Andrei F (1607 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 15:39

@Vict (19 comentarii) • 15 ianuarie 2018, 15:28 Instantele nu au spus ca echipa Craiovei a fost desfiintata legal...Pur si simplu abuzul in serviciu a avut alta interpretare si dosarul se construise doar pe abuzul in serviciu...De asta o Instanta a dat niste condamnari,daune....dar intre timp s-a interpretat altfel legea ...

Marius (12 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 15:50

Toată mass media ar trebui sa îl critice pe fripturistul ,mincinosul ,habarnistul de Burleanu ,pentru ai face imaginea și mai proastă ,ca la alegerile din aprilie sa nu fie votat ! A micșorat și nr de echipe ,a distrus fotbalul romanesc ! Felicitari Ovidiu Ioanitoia !!

utraian (123 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 15:55

La mintea lui Burleanu, oricine il critica cu argumente este automat cineva care ,prin venirea lui in conducerea FRF, sa fi pierdut cine stie ce avantaje din partea FRF, sfori, chiar foloase materiale. Chiar sa nu mai aiba omul voie sa-l critice cu argumente, avand ca unic obiectiv indreptarea lucrurilor si nu neaparat pierderea unor privilegii? Aceasta conferinta de presa demonstreaza iar ca Burleanu e un lider slab, ieftin. Si-a acuzat contestatarii de tot felul de lucruri, neaducand dovezi, desi daca lucrurile stateau cum a zis el, putea obtine acete dovezi in 2 secunde. Practic , a facut aceasta conferinta ca sa-si trimita contestatarii direct la origini. Stiti cum raspundea M. Sandu criticilor? "Daca plec eu, pe cine puneti?" Partial avea dreptate. Am scapat de Sandu, am dat de altul mai rau ca el.

Vict (26 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 16:02

@ Andrei F : Instantele nu au certificat vreo ilegalitate la dezafilierea FCU Craiova SRL. Asta e tot ce conteaza. Nici in procesul civil - decizie definitiva in 2014, si nici in procesul penal - decizie definitiva anul trecut. In justitie doar deciziile definitive conteaza, nu deciziile initiale ale primelor instante. Conform justitiei romane, FRF nu a comis nici o ilegalitate. Si FRF a purtat o lupta inegala pe acest subiect- impotriva DNA (institutie publica aliata clanului mititelu) si impotriva presei & Ioanitoaia, care l-a tinut in brate pe mititel in ciuda adevarului.

Andrei F (1607 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 16:57

@Vict (20 comentarii) • 15 ianuarie 2018, 16:02 Domnule deja e prea mult...Instanta in penal a inchis procesul pentru ca definitia Abuzului in Serviciu a primit o alta interpretare de la CCR...In rezolutia finala Mititelu avea un termen in care putea merge in civil ,lucru pe care cred ca l-a facut...Instanta nu a stabilit vinovatii pentru ca disparuse ,,problema,,.De altfel Instanta a pastrat sechestrul asigurator pentru Sandu,Mitica inca 30 de zile pana Mititelu muta procesul in civil...

pop (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 17:21

GSP e singurul site de sport care are curajul sa se opuna lui ZBURLICI . Cei de la sport.ro sint doar catelusii celui ce sta pe tron la FRF . Daca scrii ceva rau despre acel individ , care a profitat de problemele lui GICA POPESCU pt. a ajunge PRESedinte , nu mai binevoiesc sa publice postarea . Tot asa sa o tineti si ... NU VA LASATI CALCATI IN PICIOARE !!!

Mugur (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 17:27

Nu ma asteptam ca cineva cu experienta dumneavoastra sa pice in plasa lui 'ciurli burli'. Omul cauta publicitate... si cum stie toata lumea ca nu exista publicitate negativa sau pozitiva... va rog nu ii dati apa la moara...

gino (513 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 18:08

In locul dumitale l-as toca in fiecare zi pana la alegeri. Un parvenit cu gura mare dar de proasta calitate.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 18:27

Nea ovi mai mare habarnist ca matale in ceea ce priveste fotbalul nu exista ...ne ai comentat ani de a randul blaturile din Liga 1 ca fiind meciuri jucate cinstit ... Matale nu vrei binele fotbalului romanesc ...Daum are trei infrangeri in meciurile oficiale din care doua cu Polonia ...si una cu Rusia in amical la rusi acasa ...acestea dupa parerea matale de habarnist sunt cele mai proaste din istorie ... Nea Ovi matale nu vrei un fotbal romanesc performant fiindca nu ai enuntat niciodata dar absolut niciodata o idee care sa ajute acest fotbal ...

B (11 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 18:42

Sunt curios sa vad fostul program de candidare la sefia FRF..si actualul program sau cv asemanator (daca sunte-ti in posesia lui aratatil sau programului celui nou editatill )...regula 21 a fost un ,,copy paste"... ...PS sa vina in provincie sa vada exact cu ce se mananca fotbalul si de unde incep problemele ....

Vlad (77 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 18:49

Cine posteaza anti Nea Ovi e platit fe frf. Cine e antiButleanu e ok...asa da echidistanta:)))

Cita (2118 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 19:56

De acord că vă atacă aiurea, mai mult de frica, asta-i clar acum. Si o sugestie corecturi, cu tot respectul: virgula, vă rog, după "In viitor" nu înainte. Mulțam.

IO (154 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 19:56

Imi pare rau ca Andrei Vochin a intrat in grupul lui Burleanu. Parea un tip de bun simt si mai stie si fotbal. Poate nu foarte mult, dar oricum, mult mai mult decat multi oficiali din FRF si chiar antrenori de prin ligile inferioare. Initiativa cu jucatorul sub 21 este probabil idea lui, dar nu este cea mai fericita. Nu poti obliga cluburi private, profesioniste, sa discrimineze in functie de varsta, pt ca fiecare jucator care este inlaturat din echipa doar pe criterii de varsta, este o discriminare. In plus, nu ajuta cu nimic fotbalul. imi aduc foarte bine aminte de perioada in care echipele de ligi inferioare erau obligate sa joace cu doi juniori in teren, dar nu-mi aduc aminte ca vreunul din beneficiari sa fi ajuns mare fotbalist.

Andrei (276 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 20:01

Ov. Ioanitoaia a pus umarul serios la notorietatea unor indivizi care ulterior au facut puscarie si ca atare a pus umarul serios la falimentul fotbalului romanesc. In dinamica faptelor, din punct de vedere moral, se poate demonstra ca Burleanu e creatia lui Ioanitoaia, Burleanu un parvenit politruc aparut pe fondul unui colaps cvasi-total. Doua decenii Ioanitoaia a fost varful de lance al unei prese sportive care a promovat desantat nulitati si infractori, a inchis ochii la faradelegile LPF si FRF . Imaginea de luptator contra regimului Sandu pe care Ov. Ioanitoaia incearca sa ne-o vanda azi e cel putin hilara, dacanu de-a dreptul impertinenta, fiindca in afara episodului Craiova, ziaristul in cauza a vociferat infinit mai putin contra lui Sandu decat o face azi cu altii. Si in general daca aplica si in cazul "Cooperativei" tactica de tocat marunt, dusa la rang de obsesie in "cazul Daum", poate ca azi fotbalul romanesc era altul si cu siguranta FRF nu era condusa de Burleanu. Pentru mine Ioanitoaia face parte din galeria marilor gropari ai fotbalului romanesc postdecembrist. Nu e hot, nu e corupt, nu e penal, nu are gaini in portbagaj cu e doar un jurnalist oportunist (pleonasm?), ipocrit si las care nu isi asuma partea sa de "contributie." Cu stima de la acelasi postac.

Van Bacon (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 20:02

Bine zis: Ovidiu Ioanițoaia = HABARNIST. ( Nu este în dicționar, dar ce contează, am înțeles)

Vict (26 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 20:11

@Andrei F - vezi ca in 2014 FRF a cistigat prin decizie definitiva a ICCJ procesul pe tema dezafilierii (procesul in civil) : gasesti detalii pe net. In 2017, FRF a cistigat si procesul in penal. Nu exista nici o ilegalitate savirsita in acest caz ! FRF si LPF nu sint vinovate. Evident, Mititelu poate da in judecata FRF pentru eventuale despagubiri. Oricine poate da in judecata FRF pentru despagubiri, asta nu inseamna ca FRF a incalcat vreo lege sportiva sau civila. Ca Mititelu a inceput un alt proces in care cere despagubiri in civil - asta nu inseamna nimic. a incepe un proces nu inseamna ca cineva a comis o ilegalitate. In procesul penal sfirsit anul trecut, nici macar statul roman (ANAF) nu a primit ceva, desi se cereau citeva milioane de Euro. Daca nu s-a incalcat vreo lege civila (nimeni nu face puscarie) sau sportiva (nu exista caz la TAS pe aceasta problema), pentru ce sa se plateasca despagubiri ? Ce lege civila a fost incalcata de FRF ? Nici una !!!

Mircea (97 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 20:13

Asta este articol scris de ziaristul anului...:( Trist

?????? (831 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 20:18

Bre nea Ioanițoaia ,ai ajuns 'mneata la vârsta pe care o ai ,"să dai în mintea lui Burleanu" ?

?????? (831 comentarii)  •  15 ianuarie 2018, 20:20

Bre, înainte vreme erai renumit că țineai cu "ciuca bătăilor" ?

Comentează