Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Mai bine, dar nu destul!

Deși lumea știa că se va găsi totuși o soluție ca partida să fie văzută și în afara stadionului „Oblemenco”, clubul a emis un comunicat ferm și solemn cum că, hotărât lucru, duelul nu se va difuza! Țintind să vândă […]

...

Judecăți greșite

Pe scurt, faptele s-au întâmplat cum urmează. La ieșirea de la un antrenament, egipteanul Mohamed Salah, superstarul lui Liverpool și golgeterul din Premier League, a refuzat să le semneze autografe câtorva puști. Să facă poze cu ei. Zadarnic l-au rugat […]

...

Valoarea, nu vârsta!

Pe 10 august, Comitetul de Urgență al FRF, alcătuit din Răzvan Burleanu, Gino Iorgulescu și Octavian Goga, a votat o serie de modificări în regulamentul de desfășurare a Ligii 1 din ediția 2019-2020. Cea mai importantă o constituie obligația echipelor […]

...

Strategii diferite

Reprezentantele noastre din cupele continentale au evoluat duminică și toate au învins în deplasare. Cronologic, Craiova a bătut la Călărași, CFR la Voluntari și FCSB la Mediaș, victorii ce le-au întărit moralul înaintea retururilor europene de joi. Care se anunță, […]

...

Numai ghinion?!

După 0-0 în deplasare, e logic să consideri că ai șanse în plus la meciul de-acasă. Fără ca asta să însemne, evident, că ți-ai și suit sacii în căruță. Din păcate, vicecampioana României are probleme înaintea returului din pricină că […]

...

Săgeți otrăvite

Deoarece, mai nou, a completat gașca sa de curteni (Vișan, Bodescu et Comp) cu câțiva profesioniști (Stoichiță, Mutu și alții), lui Burleanu i s-ar cuveni o bilă albă.

Permalink to Săgeți otrăvite
vineri, 5 ianuarie 2018, 4:22

Amplul interviu acordat de Gică Hagi colegilor Crăițoiu, Răureanu și Udrea a readus în prim-plan problema alegerilor prezidențiale din fotbal, programate pe 17 mai, în ziua finalei Cupei. Ca atare, pe 5 martie, Răzvan Burleanu va sărbători în funcție cei 4 ani de mandat.

Declarând „E vremea schimbării” și „La FRF trebuie un om puternic și competent”, Hagi a lăsat de înțeles că nu-i de partea lui Burleanu, contestat deoarece a venit din afara fenomenului. S-a zis mereu despre acesta că e parașutat și nepriceput în materie. Paradoxal însă, răspunzând la întrebarea dacă e obligatoriu ca șeful Federației să fie un fost fotbalist?, patronul Viitorului i-a ridicat mingea la fileu președintelui în exercițiu: „Nu. Nu. El trebuie să fie un manager foarte bun, dar partea tehnică trebuie condusă de un fotbalist”.

Deoarece, mai nou, a completat gașca sa de curteni (Vișan, Bodescu et Comp) cu câțiva profesioniști (Stoichiță, Mutu și alții), lui Burleanu i s-ar cuveni o bilă albă. Dar e de presupus că a făcut-o de nevoie, silit de împrejurări și spre a-și spori șansele de realegere. Important e însă că a făcut-o. Deși la peste 3 ani de la înscăunare, e totdeauna mai bine decât niciodată.

Să mai notăm că Hagi a încercat, și a reușit, să nu se amestece în bătălia electorală. Nici pro Burleanu, nici contra lui, nu s-a arătat resentimentar. Întrucât gura lumii pretinde că președintele FRF a pus umărul la condamnarea lui Gică Popescu, coechipierul, prietenul și cumnatul lui Hagi, acesta din urmă ar fi avut suficiente motive, măcar bănuieli, să lovească în Burleanu ori măcar să tacă. Spre lauda lui, a rămas neutru.
În ce mă privește, mă îndoiesc sincer că, manevrat de Cotroceni ori de Servicii, RB a putut determina verdictul în procesul ex-căpitanului Barcelonei. Nu cred să fi fost atât de puternic, cum nu cred că e nici în prezent. Probabil că el însuși a lansat zvonul, ca să-și demoralizeze contracandidații.

Altfel, posibilii aspiranți la președinție stau în expectativă. Tatonează. Fiecare așteaptă să vadă ce zice și ce plănuiește celălalt, de parcă ar fi angrenați într-o imaginară partidă de șah. Sobru, echilibrat, Cristian Balaj vorbește puțin. Ciprian Marica nu s-a decis, dar îl arde pe Burleanu pe unde-l prinde. Deunăzi, a cerut ca el să-și asume public vina aducerii selecționerului Daum, care a prăbușit „naționala” de pe poziția 24 pe 45 în ierarhia FIFA.

Cel mai activ, deja în plină campanie, pare Marcel Pușcaș, care va participa din interiorul FRF. Prin faptul că nu l-a destituit pe Pușcaș, deși acesta a demisionat din Comisia Tehnică și l-a criticat în repetate rânduri, Burleanu a urmărit să demonstreze că la Federație e democrație, nu dictatură. Că el nu închide gura nimănui. Probabil a gândit că, oricât s-ar agita, Pușcaș nu va constitui un adversar de calibru. Nu-i exclus să se înșele.

Ar trebui să-i fie teamă în special de Florin Prunea. Propus de Generația de Aur și cel mai vehement contestatar al administrației federale, singurul care a avut un conflict personal cu acesta, Prunea i-a trimis o sumedenie de săgeți otrăvite lui Burleanu. Între altele, s-a plâns că „a încercat să mă șantajeze!”. Voi dezvolta subiectul în ziarul de luni.

Comentarii (36)Adaugă comentariu

Andrei F (977 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 16:52

Curios!Dintre angajatii lui Burleanu l-ati uitat pe Vochin.Sau nu trebuia pomenit?Echidistanta de la si altii...Si daca contracandidatii sunt Puscas sau Prunea atunci e clar ca Burleanu o sa ramana pentru un alt mandat...Nu aveti un alt Vochin prin redactie?

anca (52 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 16:57

Hm, observ o schimbare de atitudine visavis de Burleanu. Nea Ovi, pupat Piata Endelendentei sau ce?

bogdan (5 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 17:14

eu raman cu doua idei dupa lecturarea acestui maerial: - dl. Ioanitoaia a reusit prin metode ziaristice maiastre, coroborate cu o fina intuitie si o bogata experienta in presa sa ajunga la o concluzie bulversanta (vorba aia: da click aici si o sa ramai *** de ce-o sa vezi!) - citez: "Hagi a lăsat de înțeles că nu-i de partea lui Burleanu". No ***! cine ar fi crezut una ca asta?! - dl Ioanitoaia il considera ca vietuitoarea Udrea ii este coleg: "...interviu acordat de Gică Hagi colegilor (...) și Udrea". Si tare ma tem ca la profesie se refera. Personal nu imi este clar ce anume profeseaza dl Ioanitoaia in timpul liber, ca Udrea ziarist sigur nu este.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Nica fără frica (165 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 17:27

Tataie ești plicticos rău!!!! Spui mereu numai aiureli și lucruri știute de toată lumea! Niciun articol de al tău nu surprinde cu nimic!!! Ești plicticos rău!!!

Ned (10 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 17:58

"...Dar e de presupus că a făcut-o de nevoie, silit de împrejurări și spre a-și spori șansele de realegere." - Ioanitoaia !! Cand ceva nu merge, cauti, schimbi ! Este common sense. sti ce observ eu: ca tu apartii unei generatii apuse care nu pricepe ca schimbarile se fac pe drum, ca exista cautare, ca nu fiercare incercare trebuie sa fie incununata cu succes. Tu nu intelegi lumea de azi ! Habar nu am cine este burleanu dar faptul ca in echipa sa a angajat profesionisti asta poate arata un management ok. Inseamna ca omul intelege si ca doreste sa schimbe. Singurul care nu intelege din toata chestia asta esti dumeata, dle Ioanitoaia; nu intelegi lumea actuala in care traim, indiferent ca este vorba despre fotbal, handbal, tenis sau alte domenii.

ovidiu_3003 (1360 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 18:08

...nea Ovi ti am mai spus ...am fost pe locul 24 si ne a batut o echipa de pe locul 92 care nu mai avea nicio sansa sa mearga mai departe ...matale chiar nu intelegi fotbalul ?...care crezi ca este valoarea nationalei noastre ?...inaintea Poloniei sau dupa Danemarca ?

dinu (278 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 18:27

Ica fara frica. Si tu prost rau daca iti imaginezi ca America se descopera in fiecare zi. Imi e lehamite de *** fara idei dar cu pretentii. Si sunteti din ce in ce mai multi si mai vocali.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dinu (278 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 18:31

Bai Ned daca tu ii explici lui Ioanitoaia ce e schimbarea si ce e viata esti pe drumul gresit. A fi mai tanar cum cred ca esti nu inseamna si mai destept. Tu si de alde tine va dati aere de vulturi si sunteti doar niste muste. Au ajuns elevii sa ii invete pe profesori, bai dar mult tupeu aveti.

Nica fără frica (165 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 18:39

@dinu - nu mai prost ca tine cu siguranță! Apropos cu cât mai plătește tataie ioanitoaia postacii!!!??? Cred că cel mai lehamite ți-e când te uiți în oglinda!!!

Ned (10 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 19:22

@dinu: poate imi spui si mie de ce sunt eu pe drum gresit ca ii explic ceva lui Ioanitoaia.. Nu inteleg de ce este gresit sa-i explici cuiva ceva sau sa il critici ca nu tine pasul cu lumea de azi. Ioanitoaia greseste in foarte multe chestii care tin de prezent si de viitor... Are experienta trecutului, da dar asta il face lipsit de flexibilitate. Iar tu esti dovada celor scrise de mine: lumea apusa in care elevii trebuiau sa stea drepti in fata profesorilor, seful care intotdeauna are dreptate, etc, etc... Respectul, dragule, nu inseamna sa stai drepti si sa nu indraznesti sa spui o vorba. Ioanitoaia greseste si trebuie criticat pt asta altfel nu va invata niciodata.

++ (161 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 19:30

ideile lipsesc cu desavirsire, doar ideile fixe au mai ramas.

vlad (255 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 19:55

@dinu. Uiti sa explici esentialul. Unde si ce greseste dl Ioanitoaia cu care tu te tragi de sireturi. Si explici tu dar ti-a cerut cineva sa explici si daca da de ce esti asa sigur ca ai dreptate? Daca spui ca elevii trebuie considerati egali cu profesorii atunci m-am lamurit ce ai in cap. Nu foarte multe desi tu crezi contrariul.

Daniel (148 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 20:01

Dincolo de rautacismele gratuite ale unor "savanti" constat si eu o modificare de pozitie. Nu mai sunteti la fel de dur cu Burleanu si nu il mai numiti habarnist si impostor. Ca si anca sunt curios cui se datoreaza aceasta modificare vizibila. Articolul prezinta bine taboul dinainte de alegeri chiar fara patima din trecut.

Mircea (86 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 20:13

Scary ... Ioanitoaia ii da o bila alba lui Burleanu...spooky Sa fiu sincer, Ioanitoaia ma enerveaza; stilul arhaic, obsesiile pe care le are (vezi Daum si Burleanu) si care in opinia mea il degradeaza ca jurnalist, neabilitatea de a se adapta, aroganta fata de critici, toate astea ma enerveaza si nu-mi vine sa cred ca un astfel de jurnalist este la carma unuia dintre putinele ziare de sport din Romania. Dar ok, acum i-a dat o bila alba lui Burleanu si asta de abia dupa ce a auzit de la Hagi ca un presedinte de federatie are voie sa fie un "neharbanist" (parca asta era termenul, nu ? ) atata timp cat este un manager bun si incojurat de "habarnisti" ...;) . Cine stie, poate peste cativa ani ii va da o bila alba si lui Daum, cine stie poate poate chiar si la varsta asta mai invata cate ceva ;)

Ned (10 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 20:28

@Vlad: n-are rost sa intru in detalii dar: profesorii sunt egalii elevilor din unele puncte de vedere. Unde vezi tu inegalitatea ? Inegalitatea in ceea ce ma priveste consta in cunostiinte si in varsta dar asta nu inseamna ca un elev nu poate corija un profesor. Despre Ioanitoaia: greseste fiind dus prea mult de sentimente personale in unele chestii ceea ce nu-l ajuta in a face o analiza cat de cat de calitate in ceea ce scrie.

gigelos (106 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 20:47

Mutu ? Profesionist ? In ce profesie ? Glumiti ? Talentat. Da . Dar profesionist...

Alin (464 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 21:04

@Mircea. Nu se vede nicaieri aroganta lui Ioanitoaia fata de critici. E un cliseu. Vreau exemple, macar unul. Nu vad cum poate fi de acord cu cei care ii dau lectii de gramatica , de logica si de orientare. Pe astia nu i-as asculta nici eu ci i-as lua la rost.

Pop Sever-Augustin (8 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 21:05

Este foarte clar ca intre oamenii de fotbal- tehnicieni cunascatori ai fenomenului si -oamenii din fotbal - cu functii administrative, mai mult s-au mai putin cuoscatori ai acestei ramuri sportive devenita fenomen social, trebuie facuta o separatie neta. Cand 4 ani ai rezultate zero bunul simt profesional cere celei de a doua categori sa plece,in caz contrar adunarea generala sa-i demita pentru incompetenta. In alta ordine de idei sugerez sa fie discutate celr scrise de autor si sa se renunte la jigniri/atacuri la persoana,care deturneaza scopul comentariiloe!!

MZM (241 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 21:10

Domnule Ioanitoaia, citind comentariile la articolele dv. ma gandesc ce vremuri minunate au trait ziaristii pe timpul comunismului! Nu tu internet, nu tu tel. mobil, deci niciun feed-back! Ce scria ziaristul se tiparea ca atare si nu-l interesa ce impresie face articolul sau asupra cititorilor. Nimeni nu-l contrazicea, nu-i reprosa sau nu-l lauda. Pentru ca nu se putea. Trebuia doar sa fii... "pe linie", sa vezi de unde bate vantul. Si daca mai adaugai in text si cateva aluzii "fine", de tamaiere a "celui mai iubit... bla, bla!", era mai mult decat OK, erai sigur plimbat pe gratis, cu avionul la jocurile "nationalei" noastre din strainatate! Ce vremuri! Ou sont les neiges d'antan?" P.S. Recordul de prabusire a "nationalei" noastre nu este detinut de Daum (de pe locul 24 pe 45), ci de... Razvanel, preferatul presei (de pe 15 pe 57).

goleanu (5 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 22:07

Daca o sa fie ales presedinte burleanu din nou ce mai zici domnu ioanitoaia sau asta vrei ca asa ai ce scrie

Cita (1635 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 22:20

Criteriul "bun manager" enunțat de Hagi este determinant la viitoarele alegeri FRF. Dintre posibilii contracandidați ai actualului președinte pomeniți aici de maestru, care-i cel mai bun manager? Hai sa ne dăm cu părerea, așa vom fi și noi utili la ceva daca tot ne place să credem că le știm pe toate.

Marius (277 comentarii)  •  5 ianuarie 2018, 22:21

@MZM. Toti ziaristii cunoscuti insoteau Nationala atunci, nu trebuia sa tamaiezi pe nimeni si Ioanitoaia chiar nu a facut-o. Daca o facea nu i s-ar fi suspendat dreptul de semnatura cativa ani. Dar hai sa ne dam cu presupusul ca sa fim interesanti. Sa calomniem ca tot ramane ceva. Problema e cati dintre cei care il critica pe Ioanitoaia au autoritatea profesionala sa il judece. Nu foarte multi. Ca nu le place e altceva. De gustibus...continua tu...Eu ii reprosez insa ca nu citeste si nu raspunde observatiilornunora.

dan (89 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 0:09

jos Daum!

Filip (24 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 0:40

Burleanu imi aduce aminte de Ceausescu, e leit conducatorul suprem, caruia îi place sa fie laudat, aplaudat si sa apara in cat mai multe poze si articole laudative. Jenanta combinatie eșuată.

motanul incaltat (378 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 1:02

Oricit de incompetent e Burleanu din pacate e peste toti ceilanti.... Hagi ar trebui inainte sa candideze sa invete sa citeasca corect de pe prompter. Ca daca vorbeste liber e pur si simplu un dezastru. Sint o gramada de straini ce joaca 1-2 ani in Romania si care vorbesc mai OK decit Hagi. Poate nu gramatical dar intelegi ce vor sa spuna.La Hagi nu intelege absolut nimeni. Marcel Puscas ar fi intr-adevar OK- dar mie sa nu fie doar un joc perfid al lui Burleanu....

Mashca23 (26 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 1:12

Cred ca nici macar unul dintre cititori nu se indoia de faptul ca o sa dezvolti subiectul luni..sau poate de sambata pana luni..te rugam sa revii putin si la subiectul cu "fiul regelui", ca ne e dor si de ala..halatuuuul, unde e halautuuul

!! (161 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 12:02

Daum nu are ce cauta la Nationala!!

pif (161 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 12:12

Sageti otravite si baliverne ianis hagi si 2 milioane € de la tata regele.

boerescu sorin (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 12:34

marcel puscas este sageata lui burleanu...pana si sustinatorii lui puscas sunt sageti,dar in alte domenii

Mircea (86 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 13:19

@Alin: rasfoieste postarile @Ioanitoaia legate de daum / burleanu si reactia lui la feedback-uri negative: " sunt unii pe aici care-mi dau mie lectii..." sau "...postacii federali". Este uluitor ca un redactor sef a unei gazete ce se pretinde de calitate sa reactioneze in asa fel la adresa cititorilor, sa bage pe toata lumea in aceeasi oala care nu-i de acord cu ceea ce scrie. Bleah. In plus, indiferent ca este vorba de un burleanu sau un daum, sau altcineva, sa-i numesti impostori sau clovni, etc, etc, astea's jigniri ieftine care nici ele nu se incadreaza in functia ce o detine. Cum altcineva scria aici: era mai usor pt Ioanitoaia daca traiam in cenzura si comunism; nu avea bataie de cap cu oamenii ce nu-s de acord cu el. Si ca sa inchei: crezi cumva ca logica lui Ioanitoaia este batuta in beton ??

Bogdan (249 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 19:36

@Mircea. Dupa rezultate Daum a fost cel mai slab antrenor din istoria nationalei, iar dupa salariu cel mai scump, deci discutia pe aceasta tema nu isi are rost. Cine l-a aparat pe Daum a facut-o fara argumente si perspective. Multora nu le-a convenit dar Ioanitoaia a castigat detasat disputa referitoare la Daum. Cine l-a atacat cu Daum a luat-o pe coaja. In locul lui si pe mine m-ar fi iritat maniera unora de a il injura si a ii da lectii impotriva evidentei.

postacii (161 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 19:38

Mutu a jucat unde ioanitoia nu a fost niciodata, sa-l numesti curtean pentru ca are o functie in federatie e cam obraznicie, tataie. ca doar n-o sa-l ia pe el.

ovidiu_3003 (1360 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 21:23

Bogdan esti un om josnic ...minti fara rusine ...cum sa fie cel mai slab din istorie ?...esti un om fara onoare ...nici nu meriti sa iti raspunda cineva ...cine esti tu mincinosule ?...ce este in capul tau ?...tarate ?cum poti sa spui asemenea enormitate ?...chiar crezi asta ?...si ne mai miram ca suntem ultimii din Europa . Eram favoriti la inceputul preliminarilor si Polonia avea sansa a doua ?...nu va este rusine la toti netotii care nu ganditi ...ne ati facut de ras in lume ...

vasco (306 comentarii)  •  6 ianuarie 2018, 21:52

@Bogdane,nu mai trebuie sa-ti dea nimeni palme,ti-a dat viata pumni! D-le Ioanitoaia,ne-am prins ,e veche,"in ziarul de luni vom face dezvaluiri,vom dezvolta subiectul...",chestii vechi de pe vremea "Racnetului Carpatilor"...si demne de Catavencu,Farfuridi sau Branzovenescu...

Dr. Dan Patru Tudosie (71 comentarii)  •  7 ianuarie 2018, 0:11

Nu va dati seama cat sunteti de penibili. Cum sa sustineti in mod repetat idiotenia cu Popescu bagat la puscarie de Burleanu ca sa castige el FRF, dar mai apoi sa spuneti ca pentru realegere are nevoie de Stoichita. Ca o paranteza, ar trebui sa-ti fie rusine, Ovidiule, ca ii numesti curteni pe Belodedici, Vladoiu, Ungureanu si altii. Revenind, cat de plin de venin poti sa fii ***? Cam mult, zic! Ti-ai trait traiul, mai lasa-ne si pe noi sa respiram, ca umpli paginile astea de ura si acuze lipsite de noima si argumente. Da, da, Burleanu a batut din palme si l-a intemnitat pe Popescu, iar acum din functia de presedinte al FRF, cu CEx-ul in mana, are nevoie de ***. Si, ca idee, Popescu a fost condamnat pentru ca a furat statul roman, nu pentru ca "l-a facut" Burleanu.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mircea (86 comentarii)  •  7 ianuarie 2018, 12:15

@Bogdan: aici nu e vorba de ce rezultate a avut daum, de ce le-a avut etc, etc, asta-i alta discutie. Aici este vorba de reactiile violente verbal ale lui Ioanitoaia.

Comentează

Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

Da, sunt de acord