Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
S-a trezit Herr Daum?!

Ele nu l-au încurcat însă pe fostul selecționer, sub conducerea căruia „tricolorii” n-au câștigat nici măcar un meci disputat 11 contra 11! Ca să scurtez discuția, reamintesc linia de clasament a tehnicianului neamț, 10-3-3-4. În consecință, „naționala” noastră și-a compromis […]

...

Explicațiile unui eșec

Pe toți iubitorii sportului nostru, nu neapărat seduși de handbal, continuă să-i urmărească recenta înfrângere suferită de România în fața Cehiei la Mondiale. A părut un blestem. Pornite ca favorite, „tricolorele” au condus întreaga partidă, adesea la 3-4 goluri, dar […]

...

Cu capul în pământ

Exceptându-i pe Tătărușanu și pe Răzvan Marin, ceilalți nu prea joacă în campionatele serioase, iar unii dintre ei nu joacă deloc! Cum situația nu tocmai de invidiat în care se găsesc Chiricheș și Florin Andone, transformați în rezerve de lux, […]

...

Răspuns contestatarilor

Într-un moment în care Olăroiu și Rednic au ceva probleme, primul fiind demis de Al Ahli Dubai după ce a cucerit 7 trofee!, al doilea coborând vertiginos cu Mouscron în clasamentul ligii belgiene, ceilalți n-o duc rău. Dintre tehnicienii care […]

...

La mustață, dar ofsaid!

Nu pentru că bucureștenii l-au câștigat la scor de forfait, diferență parcă exagerată, ci pentru că moldovenii au dezamăgit în postura de gazde. Le-a lipsit, surprinzător, tocmai arma lor tradițională, îndârjirea. Implicarea. Agresivitatea. N-aș afirma, precum oficiali ai liderului CFR, […]

...

Au dispărut arbitrii?!

În măsura în care a surprins neplăcut greșeala "centralului" bucureștean, mai tare a contrariat atitudinea CCA.

Permalink to Au dispărut arbitrii?!
luni, 6 noiembrie 2017, 3:39

Nu știu câtă dreptate are Dan Petrescu când spune despre CFR că e „echipa cea mai dezavantajată” și completează cu „Suntem arbitrați foarte rău”. E de discutat referitor la subiect, ca și privind riposta lui Gigi Becali cum că ” Petrescu se supără dacă nu e furată Steaua, îl deranjează când e arbitrată corect!”. Adevărul trebuie să fie, ca de obicei, la mijloc și el ține, sigur, de războiul psihologic alimentat de principalele candidate la titlu. Fiecare caută să pună presiune și chiar pune, în ideea că și dacă n-ajută imediat, tot ajută cândva. Nu strică să bagi frica în cavalerii fluierului, să-i complexezi, să-i hăituiești. Ori măcar să încerci.

Petrescu are însă dreptate în clipa în care se miră că mânia ieșenilor la meciul CFR – Poli Iași, 1-0, a plecat de la o banală repunere de la margine, de la un fleac! Flavius Stoican s-a indignat pe banca oaspeților și a ajuns în tribună, protestele lui vizându-l pe arbitrul George Rădulescu. După ce a dictat un aut pentru oaspeți, acesta a întors decizia în favoarea gazdelor, care au înscris din faza respectivă unicul gol!

Ca arbitru trebuie să ai mult ghinion să ți se întâmple așa ceva. Să iasă ditamai tevatura dintr-o fază anonimă, lipsită de importanță. Una peste alta însă, Rădulescu a comis destule erori în Gruia, din pricina cărora Gazeta a apreciat prestația sa cu nota 5. Una aproape de corijență.

În măsura în care a surprins neplăcut greșeala „centralului” bucureștean, mai tare a contrariat atitudinea CCA. Forul dirijat de grecul Kyros Vassaras nu s-a sfiit să-l delege pe Rădulescu în etapa a 17-a, deși acesta încurcase grav borcanele în etapa a 14-a la Brașov, unde n-a oprit partida dintre Sepsi și Astra după ce nocturna a căzut a doua oară. În loc să hotărască terminarea meciului, adică să aplice regulamentul, GR a prelungit pauza dintre reprize cu 5 minute, timp suficient pentru reaprinderea reflectoarelor. Firește, Astra a înaintat un memoriu și e posibil, fără a anticipa ceva, să i se dea câștig de cauză.

Întrebarea e de ce CCA l-a trimis la Cluj pe Rădulescu, câtă vreme Comisia de Disciplină n-a soluționat în vreun fel, fie albă, fie neagră, contestația clubului giurgiuvean, care încă se judecă? Să înțelegem din graba cu care au acționat Vassaras et Comp. că nu mai avem arbitri de calitate și de încredere, impunându-se ca George Rădulescu să fie delegat înainte ca FRF să se pronunțe într-un litigiu provocat de acesta?!

Deoarece s-au scurs peste 3 ani din ziua în care, pe 4 august 2014, Vassaras a fost prezentat oficial șef al CCA, îndrăznesc să întreb ce-au păzit el și colaboratorii săi în acest interval?! Pe lângă serviciul că, în octombrie 2007, a validat la Constanța golul înscris din ofsaid de Goian în poarta Olandei, grație căruia „tricolorii” au ajuns la Euro 2008, cu ce se mai poate lăuda grecul? Cu promovarea pe plan internațional a lui Ovidiu Hațegan și atât. Foarte puțin, nesemnificativ, în raport cu salariul și cu privilegiile oferite generos lui Vassaras (hotel plătit, bilete de avion etc), oficial mai ușor de găsit la Atena decât la București!

În context, s-a justificat revolta lui Dani Coman, președintele Astrei reclamând recent, după 2-2 cu Craiova, că „Arbitrii greșesc pentru că sunt slab pregătiți. Pentru că indiferent cum arbitrează, apar la meciuri după doar două săptămâni. Să iasă public și să comenteze greșelile făcute, iar Vassaras să se ducă în țara lui și să conducă arbitrii acolo, nu aici!”. Corect, cât CCA se va considera stat în stat și nu va răspunde în fața nimănui, arbitrajul românesc va continua să bâjbâie și să irite.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

Martis (15 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 15:52

Asta e jurnalismul adevarat, la os, nu floricele de mai pe campii. Spui direct si dai tare.

haideusicfr (229 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 15:52

Nu aveti dreptate domnule Ioanitoaia. Meciuri oprite ,campionate pierdute. Echipe amarate care traiesc de pe o zi pe alta ,iar dumneavoastra vreti aplicarea regulamentului.OK,cine ar ramane ? CFR si FCSB ? Cate echipe au baza sportiva proprie cum scrie in regulament? Despre cine ati mai scrie ? In ce fel a gresit ieri arbitrul ? Comicarie isterica aidoma celei de ieri n-am mai vazut. Echipa tehnica a Iasului a fost vinovata.Punct final. Nu stiu de ce onor FRF nu este lasata sa conduca fotbalul romanesc .Este boicotata pentru nimicuri ,iar lucrurile mai importante le discutati in presa. Vorba lui Deac: prea multa vorba si prea putin fotbal!

dinamo_fan (83 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 15:52

Fara sa para ca il apar pe acest arbitru mediocru de altfel, raspunsul la intrebarea dvs: 'Întrebarea e de ce CCA l-a trimis la Cluj pe Rădulescu, câtă vreme Comisia de Disciplină n-a soluționat în vreun fel, fie albă, fie neagră, contestația clubului giurgiuvean, care încă se judecă? " este ca pana la solutionarea contestatiei functioneaza ca peste tot in lumea civilizata prezumtia de nevinovatie.

George (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:00

Domnule Ioanitoaia, va rog sa spuneti tot adevarul. Stoican s-a enervat nu pentru ca Radulescu a schimbat decizia, ci pentru ca a schimbat-o la indicatia/protestele/sugestia lui Petrescu. Plus ca iesirea (care nu este deloc de apreciat) venea dupa multe decizii in care jucatorii echipei clujene meritau sanctionati. Vezi minutul 56:40. Badic faultat urat de Omrani (care pe parcursul jocului a fost iertat de vreo 4 galbene). Dupa eliminare (minutul 70:00). Radulescu a considerat ca Qaka l-a faultat pe Deac, desi intrase regulamentar la minge. Se si vede ca mingea se duce spre poarta Clujului

Andrei F (794 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:05

Pai nu tratati declaratiile si fazele in acelasi mod...Dan Petrescu nu a spus ca echipa lui este cea mai dezavantajata ci cea mai dezavantajata din ultimii 10 ani!El etapa trecuta spune ca trebuia sa i se acorde 5 lovituri de la 11m!Cand vorbiti si de Steaua uitati ca nu ati spus nimic toata presa de penaltyul cand Man a fost bruscat dar ati avut timp de Alibec.Doar de Alibec!De, scandalul este de preferat !Apoi aseara nu a fost vorba numai de un banal aut!Faza care a dus la aut a pornit de la o lovitura libera executata rapid de clujeni.Rapid dar si incorect,cu mingea in miscare si fara sa se respecte locul...Apoi la acel aut acordat in prima faza iesenilor acolo Radulescu greseste grav deoarece asista cum ieseanul care vrea sa execute este bruscat de jucatorii CFR si de cineva veniti de pe o bancuta nu de banca de rezerve.!Apoi la CFR se poate ca toti sa stea in picioare si sa se agite sa comenteze.La alte partide eu am vazut ca arbitrii intervin!...Desigur...vai ce comportament are Alibec dar acum ne facem ca nu vedem faze in care sportivitatea lipseste mult mai rau !Aseara am vazut ca un jucator de la Chiajna a luat galben pentru ca a calcat pe picior...La Cluj arbitrul nu a dat nici o sanctiune la faze asemanatoare!Poate Radulescu nu greseste dar atunci greseste Coltescu!Nistor joaca tot cu piciorul sus...Ma rog ca CFR sa joace in Europa si sa vad daca mai joaca la fel...Spuneti ca acel aut este un fleac dar va pot cita cand ati facut,,, razboi,, pentru un fault care a dus la un gol sau cand intr-o faza din care s-a marcat mingea parasise terenul...Desigur...atunci era vorba de ,,echipa iubita,,...

alex (23 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:08

Referitor la meciul Sepsi - Astra, se retine faptul ca s-a comis o eroare de arbitraj in sensul ca meciul nu a fost intrerupt meciul la a doua cadere a nocturnei si astfel echipa oaspete nu a fost declarata castigatoare. Deci este o eroare a arbitrului. Ori erorile arbitrilor din timpul meciurilor nu pot fi intoarse nicioadata. Meciul s-a desfasurat si s-a incheiat cu un scor. Raspunderea este a arbitrului si ea poate fi una disciplinara . Mai mult e imposibil si nelegal, adica neregulamentar... In privinta contestarii vehemente a prestatiei arbitrilor din ultimul timp, recursuri absolut aberante si disproportionate, nu se poate constata ca au aparut antrenorii golani dispusi sa sacrifice interesele echipei pentru egoul lor personal.

Andrei F (794 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:13

@haideusicfr (199 comentarii) • 6 noiembrie 2017, 15:52 Pai domnule,tot cu barna?Cum adica FRF nu este lasata sa conduca fotbalul?Si de cine?Iesenii au facut acum scandal.O data!Pai Petrescu si Muresan ai tai se plang in continuu!Petrescu cand se plange ca CFR este cea mai dezavantajata echipa din ultimii 10 ani ce face?Cum a gresit Radulescu?Pai Radulescu a gresit ca nu a pus bancile de rezerva la punct asa cum spuneti si dv.!!!Pana sa se planga iesenii banca clujeana si-a permis orice!Sunt curios cine erau oamenii care la acel aut au contrat jucatorul iesean!Radulescu s-a razgandit la aut si rau a facut datorita presiunilor bancii de rezerva a CFR.Ti se pare corect?

Nono (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:14

Regret opinia dvs., d-le Ioanitoaia. Dan Petrescu nu bate campii cand vorbeste de arbitraje impotriva CFR-ului. Ce spune se poate demonstra, nu sunt povesti de adormit copiii. Regret pozitia dvs. si a altora din presa sportiva ce parca refuza realitatea.

Steaua1986forever (9 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:19

@Nono - eu zic ca este exact pe dos. Stie Dan de ce face scandal. E o tehnica veche. A folosit-o si la Urziceni. Si uite ca i-a mers. O sa ii mearga si acum. Prietenii stiu de ce...

octavian (20 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:23

Problema cu nocturna de la Brasov.Regulamentul este nejustificat de drastic. Sunt situatii si situatii de cade nocturna:instalatiile de nocturna sunt la noi foarte previzibile sa se strice.Pentru unele echipe e foarte mare realizare ca au nocturna. Multe nu au apa calda si terenuri incalzite.. Apoi e greu de costatat in cateva minute cine este de vina.Pentru cateva minute nu trebuie facut atata taraboi. Radulescu a procedat foarte just. Nu apar arbitrii daca comit greseli mari si intentionate dar chestia cu nocturna este puerile. Tot marele regulament a produs scarba pe seama titlului.Este o practica gresita de a masca anumite neimpliniri pe tot felul de probleme speculative. De acord,ne trebuie un sef de arbitrii autohton. Sa incercam cu Balaj.

alex (23 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:24

Rectificare: ...nu se poate constata decat ca au aparut antrenorii golani dispusi sa sacrifice interesele echipei pentru egoul lor personal.

gioni (60 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:27

deTUDOR care de ani de zile *** nu scrii nimic d le

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ghencea (78 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:29

@Nono. Imi e rusine cit au tras arbitrii cu ZcFR de ii si zice *** Cluj. Fanii nu vad decit ce la convine si le place. Aici te inscrii si tu. Pozitia dlui Ioanitoaia e f decenta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

florin (49 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:41

Radulescu nu a respectat regulamentul la faza cu nocturna, lucrurile sunt simple, nu trebuia sa mai fie delegat, doar daca are pile...

costi 42 (34 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:51

DANANE ORI ESTI ORI TE FACI,SE VEDE DIN AVION CA SANTETI AVANTAJATI,DACA NU TE PRICEPI LA FOTBAL MACAR TACI,NU TE FA DE RAS,TU AI INVATAT FOTBAL IN LIMBA CHINEZA,STAI LINISTIT ARE GRIJA MURESAN NU TIA SPU CUM A MAI LUAT 3 CAMPIONATE?

Vardasihan (62 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:52

Nu uită nimeni cum a câştigat Viitorul campionatul.În meciul direct Steaua-Viitorul, încheiat 1-1,Radu Petrescu a decis cine câştigă campionatul.A rămas împietrit la două faze de penalty pentru Steaua,clare ca lumina zilei,la fel cum au rămas arbitrii la faza din meciul Steaua-Hapoel😮.Nu vreau să mai vorbesc de gestul celor de la Craiova sau al celor de la Astra,când s-au predat ca ultimii pălmaşi.Steaua în loc să se distanțeze atunci în clasament,şi să facă saltul decisiv spre titlul de campioană,a fost împiedicată de R.Petrescu,că aşa a vrut el😕.Dan Petrescu face gălagie că Steaua nu e furată de arbitrii.Aşa ceva doar la noi vezi.Arbitrii pot decide cine ia titlul,asta e clar.

iris (24 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 16:53

,,După ce a dictat un aut pentru oaspeți, acesta a întors decizia în favoarea gazdelor, care au înscris Din Faza Respectivă unicul gol!” Din faza respectivă e pentru cei care nu au văzut meciul (categorie în care, se pare, vă încadrați și Dvs.). Dacă nu primești un corner sau ești semnalizat în offside iar, apoi, echipa adversă înscrie un gol la cealaltă poartă , aceasta înseamnă că golul s-a înscris din faza cornerului neacordat ? că golul s-a înscris din faza offside ului semnalizat la cealaltă poartă ? Scrieți de zeci de ani (nu contează ce dar scrieți), să nu știți Dvs, ce înțeles are ,,fază de gol”? Aruncarea de la Marginea Terenului a fost pe stânga, după mai multe atingeri mingea a ajuns lateral dreapta (adică de la linia din stânga a ajuns pe partea opusă) după care iar pe stânga de unde a șutat Păun în bară și toate aceste plimbări-circulație a balonului a fost dincolo de linia de 16 (începând cu out-ul). Pe acest traseu, CFR putea pierde mingea de câteva ori. Nu voi vorbi de execuția lui Păun și a lui Deac dar vă întreb: din faza aruncării de la margine s-a înscris golul, ,,din faza respectivă” s-a înscris ? și Vă mai întreb : sunteți comentator profesionist de fotbal sau ce sunteți ?

dinu (241 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 17:04

@Andrei F. Geaba incerci sa dregi busuiocul. A fost aut pentru Iasi, arbitrul a intors-o gresit pentru CFR si din faza aia a iesit gol. Deci eroarea arbitrului a favorizat marcarea golului, nu o mai da tu pe dupa cires ca merge doar la nepriceputi. Iar Bursucul face mai mult scandal decat e cazul si uita sa pomeneasca despre avantajele primite din partea arbitrilor. Mai numeroase si importante decat dezavantajele.

Andrei F (794 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 17:25

@iris (22 comentarii) • 6 noiembrie 2017, 16:53 Aveti dreptate cu o singura remarca...Mingea trebuia sa se joace de cealalta echipa...Acum nu stiu ce executii ar fi avut iesenii dar daca arbitrul tinea mingea numai la ei sigur faceau si ei ceva...Oare nu vi se pare ca trebuia sa se joace la o singura poarta?Apoi nu este comic ?In campionatul in care Radoi era pazit la fiecare meci ca sa nu vorbeasca ,gesticuleze...acum in faza cu autul se vede clar cum se implica si alti actori decat jucatorii si arbitrii...?Credeti ca am avansat cumva cu fotbalul?

Sorin Bogdan (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 17:28

Da domnule Ioanitoaia trebuia trimis ala care a arbitrat la Botosani in cupa sau preafericitul Tudor trimisul lui Becali pe pamant.Stiu ca nu o sa-mi raspundeti la aceasta intrebare De ce atata ura impotriva CFR-ului ,

Lestie (20 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 17:41

Dan Petrescu s-a lamentat saptamani de-a randul, dar nu degeaba. Arbitrii au bagat la cap si fac cum vrea el.

elias (70 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 17:44

Nene Ovi,*** cu articolul despre H.BEERSHEVA, mai bine scriai un articol omagial despre cel de al 200-lea meci oficial în liga i-a a lui OVIDIU HOBAN.Despre tine însă am scris deja aici la MAGAZIN în l. română și apare lunea viitoare...."Cum e turcul e și olandezul".Mare șmecher te crezi....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (794 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 18:09

@ dinu Ai gresit ,,adrisantul,,.Eu spun cam acelasi lucru cu dumneata! Treaba este ca daca iesenii fac taraboi pentru un aut de nimic cum ne spune domnul jurnalist atunci ce sa spunem de decizia lui Radulescu intoarsa de banca de rezerve a CFR fix pentru acelasi banal de aut...Decizia arbitrului a fost schimbata de CFR si apoi intervin Stoican,Trica...Daca tot spunem ca ne place adevarul...

haideusicfr (229 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 18:25

Antrenorul asta e suspendat pe buna dreptate ,scandalul a fost PREMEDITAT ,nu au avut motive serioase ,in schimb au venit de acasa pregatiti cu tricouri incitante ,plini de nervi ,acuzand in stanga si dreapta. Sanctiunea ar trebui sa fie drastica.Arbitrul nu a gresit cu nimica. La fiecare meci bancile tehnice se agita ,dar nu le baga nimeni in seama.

Costin (28 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 19:15

Excelent titlul articolului, comentarii asemenea. Totusi sunt prea multe case de pariuri!

Sasa (17 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 19:20

Arbitrii sunt stat in stat pentru ca FIFA si UEFA promoveaza acest model. Indiferent de prestatia arbitrilor, nu patesc nimic; bineinteles, ca acestia trebuie sa taca si sa nu comentez absolut nimic (despre ei sau colegii lor). Altfel se si explica de ce la fiecare CM sunt greseli grave de arbitraj in mod frecvent, de ce in Champions League arbitreaza oameni care par sa nu aibe treaba cu arbitrajul (vezi sfertul dintre Real si Bayern) si exemplele pot continua.d Oricine o sa fie sef la CCA o sa implementeze aceasta politica, pentru ca nu te poti urina contra vantului. Bineinteles, cat timp va fi implementata si impusa de FIFA si UEFA. Cu ce nu sunt de acord sunt beneficiile generoase pentru Vassaras, in conditiile in care e mai mult la Atena.

Mircea (513 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 19:38

@elias. E tipic pentru cei ca tine. Razbunator cand nu iti place ceva uiti intentionat ce nu iti convine. In acest caz uiti ca Dl Ioanitoaia a fost primul care a cerut reintroducerea lui Hoban in Nationala si a scris mai multe articole pe aceasta tema. Verifica si imi vei da dreptate.

dani (29 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 19:39

Circul pe care-l face Dan Petrescu pe marginea terenului, este o frectzie la un picior de lemn, pe linga banii pe care-i investeste Gigica la lpf, pt arbitri, dragii de dinsii. Valize! Numai si daca ne gindim ca la Timisoara, echipa lui Gigica, a venit cu arbitrul Ciumete din...bucuresti. Nu degeaba! Si-a facut omul datoria cu virf si indesat. A acordat timisorenilor cartonase galbene inca de la vestiar. Asa ca la mijlocul reprizrei 1-a, un cartonash galben, s-a dublat. iar un timisorean a fost eliminat, fcbs jucind in avantaj numeric cam 3/4 din meci. 3 puncte mari si late nene. Clujenii au pierdut la Timisoara meciul, acolo unde fcbs au cistigat. Cu un om in plus pe teren. 6 puncte diferentza nene! Acuma logic, cine este avantajata cfr cluj, sau echipa simpaticului Gigica? Oare de ce? Aceasta-i intrebarea:a fi sau a nu fi? Clujenii joaca vreun meci arbitratzi de arbitri din Cluj? Nu prea, Gigica DA!Ciao!

Mircea (513 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 19:40

Completare: asta imediat dupa intoarcerea lui Hoban din Israel. Vezi arhiva, convinge-te singur si nu mai fa galagie degeaba.

Emil (14 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 19:47

@Elias. Shalom. Voi nu pareti multumiti nici cand sunteti laudati!!!!! Nu e asa ca trebuia sa scrie Ovidiu Ioanitoaia ca Be’er Sheva a castigat meciurile cu Steaua?!?!?!

Cristian (58 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 20:05

Am ascultat conferinta lui Stoican si ii dau 101% dreptate. A spus omu clar sa inteleaga toti: Nu ma intereseaza restul fazelor, nu le comentez, intreb doar atat: de ce a schimbat decizia de la aut datorita protestelor de pe banca CFR ? Asta vrem si noi sa aflam ? De ce ?

nica fara frica ! (97 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 20:53

tataie iar o iei razna ca mai mereu in ultimul timp !!!!...."După ce a dictat un aut pentru oaspeți, acesta a întors decizia în favoarea gazdelor, care au înscris din faza respectivă unicul gol!".....in primul rand ca Clujenii nu au inscris in faza respectiva pt ca dupa sutul lui Nistot mingea a fost la Ieseni numai ca aparatorul a decis s-o trimita inapoi la Clujeni !!!.....in momentul in care mingea a ajuns la aparatorul iesean faza de atac a cfr ului era terminata !!!!...stoican e un penibil frustrat care n-are ce cauta pe un teren de fotbal !!!....Arbitrajul a fost fara greseala !!!....Nu inteleg de ce se pune atata presiune pe arbitrii cand daca te uti la fotbalul European se fac greseli mai mari de arbitraj ca la noi si nimeni nu vocifereaza !!!....la noi arbitrajul e instigat de presa asta buna doar de impachetat pestele si de comentatori fara habar de regulamente dar care dau verdicte de arbitraj !!! "Întrebarea e de ce CCA l-a trimis la Cluj pe Rădulescu, câtă vreme Comisia de Disciplină n-a soluționat în vreun fel, fie albă, fie neagră, contestația clubului giurgiuvean, care încă se judecă? ".....pai tocmai de-aia l-a trimis sa arbitreze pt ca problema de la acel meci n-a fost inca....solutionata !!!....deci arbitrul se face vinovat numai in ochii lui ioanitoaia care da verdicte cu anticipatie !!! "În context, s-a justificat revolta lui Dani Coman, președintele Astrei reclamând recent, după 2-2 cu Craiova"....ce greseli de arbitraj au fost la meciul asta.....tataie !!!!???....dar gsp e o publigatie doar de barfa , instigare si scandal ca cu sportul n-au nicio treaba !!!

Andrei F (794 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 21:00

La meciul de la Cluj s- a mai intamplat ceva la care presa se face ca nu vede...Suporterii ieseni au fost scosi afara din stadion...Poate regulamentar...Ce ne facem insa ca ce au facut iesenii fata de ce fac altii este tot nesemnificatov- ca autul...?

adri (95 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 21:22

Nu stiu cati au incercat sa arbitreze un meci macar la judet sau la juniori, sunt sute de decizii de luat, e presiune, te injura de mama de la prima decizie, asta este viata de arbitru la noi. Se fluiera la alibi de multe ori, la cea mai usoara atingere se da fault, sare toata banca in aer, cu antrenori, secunzi, rezerve, delegati care protesteaza si injura. Toata nu se schimba ceva in cultura asta proasta, nu se va imbunatati arbitrajul si fotbalul in general

Iulian (79 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 21:35

@nica fara frica. Vinzi gogosi si faci teoria chibritului. Negi evidenta deoarece CFR a marcat chiar din faza respectiva. Si jignesti ca prostul.

gica (35 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 21:41

Daum este de vina. Alibec ,Capitanul Nationalei. Am bagat bine Nene Ioanitoaia ?

Dilimache (295 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 22:28

@elias postac platit, asa jos ai ajuns?

Dona (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 23:15

Mai haideusicfr, comentariile tale sint puternic partinitoare si asta e OK, ai dreptul. Noroc ul e ca nnu dictezi tu pedepsele la FRF. Iar daca e sa restabilim balanta, Dan Petrescu, seful circarilor si al intimidarilor premiditate ar trebui , ce ? sa intre in puscarie, cel putin.

nica fara frica ! (97 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 23:25

@Iulian de jignit tu jignesti si asta pt ca esti prost !....Dar tu nu ai nicio vina , de vina e cine te-a procreat....

Adrian (54 comentarii)  •  6 noiembrie 2017, 23:46

Gica, tu esti altul care te crezi spiritual desi esti inteligent ca masa mea din bucatarie. Lauda-l pe Daum in continuare ca merita. A prabusit nationala 25 de locuri si a ratat calificarea in mod minunat. Dar mai zicea si ca are o suta de propuneri de angajare, ca se imbulzeau arabetii sa ii ofere nu stiu cate milioane de dolari pe luna. Cand colo nu il ia nimeni, freaca menta pentru ca nu mai gaseste in veci prosti ca Burleanu si clica lui.

Napoca Republic (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2017, 0:16

fantastic cum manipuleaza presa ..cu articole pro FCSB in proportie de 90 la suta ...Dan Petrescu are dreptate cand spune ca CFR-ul este furata de 10 ani(toti stiu asta cu exceptia unor fanatici)..dar de ce o spune doar acum

Brazd (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2017, 1:10

Poate faceti de data asta un tabel cu greselile pro-contra cfr sa vada tot fecesebistu cum arata realitatea...un tabel pe bune nu la comanda ca data trecuta. Sa va vad la treaba domnilor gesepisti.

iris (24 comentarii)  •  7 noiembrie 2017, 2:12

Dle O.Ioanițoaia, am revăzut ,,faza respectivă ” (= a autului) din care gazdele ,,au înscris unicul gol !” așa cum dezinformați Dvs. În min. 60,56 (După acel aut dar Înaintea golului) Nistor primește din dreapta o pasă de la Deac și șutează de la vreo 18 m într-un iEșEan, de la acesta mingea ajunge la un alt iEșEan care o degajează la cca. 40 m lateral stânga (pe sensul lor) unde e recuperată de un apărător clujean de la care (am putea zice) începe ceea ce numim faza golului. Pe scurt, ieșenii au avut mingea, pe care au optat să o dea la bătaie spre mijocul terenului lateral stânga, într-o zonă neutră și, eventual pt. inițierea unui contraatac. Nu le-a reușit iar clujenii au reluat atacul care, în cele din urmă, s-a dovedit decisiv. Opinia Dvs. este că CFR a înscris din faza ,,respectivă” a autului iar opinia mea că Dvs. dezinformați este cea mai blândă formulă pt. aprecierea ,,neadevărului” ce l-ați scris.

ovidiu_3003 (1076 comentarii)  •  7 noiembrie 2017, 6:31

...arbitrii romani sunt cei mai slabi din lume ...

Kris (36 comentarii)  •  7 noiembrie 2017, 8:20

Arbitrii au capatat aceiasi boala a puterii pe care o au si o parte din cei care sint in institutiile de forta.Adica se dau mari si fac praf meciuri,inclusiv pe la copii,pentru ca el e sefu !!!Faca ce vreau,eu sint arbitru!!! Cam asa au inceput sa se comporte din ce in ce mai multi care au putere.Asa a fost si in anii 80.Pe urma citiva ani dupa 90 le era frica sa iasa din casa,de aici si haosul din acei ani cind nimeni nu mai respecta nimic,pentru ca cei care erau pusi sa supravegheze ordinea si disciplina,au compromise functiile cu abuzurile pe care le faceau .

Andrei F (794 comentarii)  •  7 noiembrie 2017, 10:52

@Napoca Republic (3 comentarii) • 7 noiembrie 2017, 0:16 Domnule ,nici macar nu redai sensul spuselor lui Petrescu!Asta spune ,,cea mai dezavantajata echipa din ultimi 10 ani!,,Apoi daca revenim la arbitraje hai sa spunem ce s-a intamplat de la ultima socoteala GSP.CFR a fost avantajata cu Botosani in campionat cand Morutan este faultat de Culio in careu.Desigur CFR primeste revansa in Cupa si este dezavantajata la Botosani.Se spune ca si cu Gazul putea sa aiba doua penaltyuri.Acum cu Iasul arbitrul isi schimba decizia la presiunea banci de rezerve a CFR.In cealalta parte Man este faultat in careu si nu se da nimic!Hai cu contraargumente daca poti!

Vlad (243 comentarii)  •  7 noiembrie 2017, 11:48

In sfarsit un articol de nota 10, vhiar daca nu pe placul clujenor. Care par sa fi inventat apa calda si se simt frustrati, gen iris. Mai gresiti si dv.

iris (24 comentarii)  •  7 noiembrie 2017, 14:11

Domnilor, dezlegați-ne și nouă un mister : cum poate cineva să răspundă unui comentariu care nu este încă afișat, ambele comentarii fiind publicate, de fapt, simultan ?