Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
A căutat-o cu lumânarea!

Cu presing, cu liniile sus, cu încredere. Ca urmare, a deschis scorul în minutul 20, când Man l-a întors pe Hodorogea și a marcat la colțul scurt. Acolo trebuia să fie portarul Tordai și n-a fost, dar vina pentru gol […]

...

S-a trezit Herr Daum?!

Ele nu l-au încurcat însă pe fostul selecționer, sub conducerea căruia „tricolorii” n-au câștigat nici măcar un meci disputat 11 contra 11! Ca să scurtez discuția, reamintesc linia de clasament a tehnicianului neamț, 10-3-3-4. În consecință, „naționala” noastră și-a compromis […]

...

Explicațiile unui eșec

Pe toți iubitorii sportului nostru, nu neapărat seduși de handbal, continuă să-i urmărească recenta înfrângere suferită de România în fața Cehiei la Mondiale. A părut un blestem. Pornite ca favorite, „tricolorele” au condus întreaga partidă, adesea la 3-4 goluri, dar […]

...

Cu capul în pământ

Exceptându-i pe Tătărușanu și pe Răzvan Marin, ceilalți nu prea joacă în campionatele serioase, iar unii dintre ei nu joacă deloc! Cum situația nu tocmai de invidiat în care se găsesc Chiricheș și Florin Andone, transformați în rezerve de lux, […]

...

Răspuns contestatarilor

Într-un moment în care Olăroiu și Rednic au ceva probleme, primul fiind demis de Al Ahli Dubai după ce a cucerit 7 trofee!, al doilea coborând vertiginos cu Mouscron în clasamentul ligii belgiene, ceilalți n-o duc rău. Dintre tehnicienii care […]

...

Liber la înjurături!

Nervoasă și, conform obiceiului, pusă pe scandal, căci scandalul crește tirajele, presa turcă s-a năpustit asupra antrenorului român de 72 de ani și a șters pe jos cu el.

Permalink to Liber la înjurături!
marți, 10 octombrie 2017, 4:27

Cu Lucescu pe bancă, Turcia a condus cu 1-0 și cu 2-1 în Finlanda, dar partida s-a încheiat 2-2. Oricum, rezultatul ei conta numai pentru palmares deoarece ambele formații rataseră calificarea la CM 2018. După 0-2 în Ucraina, Semiluna a luat o gură de oxigen prin victoria obținută acasă în fața Croației, dar a ieșit definitiv din cărți în urma neverosimilului eșec suferit la Eskișehir, 0-3 cu Islanda!

Înfrângerea cu insularii i-a activat pe contestatarii tehnicianului bucureștean. Adus să salveze de la naufragiu o corabie pe jumătate scufundată, Mircea Lucescu n-a reușit. Mizând pe Arda Turan, rezervă la Barcelona, a tras un loz necâștigător. A insistat ca mijlocașul de 30 de ani să revină pentru selecția 100, după ce în iunie fusese exclus din lot deoarece sărise să bată un ziarist care-l criticase că a jucat prost în „amicalul” de 0-0 cu Macedonia, dar a greșit. Înlocuit în minutul 60 contra Islandei, Turan le-a râs în față spectatorilor, gest care l-a determinat pe Lucescu să renunțe la el înainte de Turku.

Era însă prea târziu. Nervoasă și, conform obiceiului, pusă pe scandal, căci scandalul crește tirajele, presa turcă s-a năpustit asupra antrenorului român de 72 de ani și a șters pe jos cu el. L-a jignit în fel și chip. Cotidianul Fotomac l-a numit „arhitectul șef al dezastrului”, iar fostul arbitrul Cakar l-a făcut „escroc”! Atât că Lucescu își asumase riscul de a fi bălăcărit, anunțând că „nu vin la reprezentativa României pentru că prefer să fiu înjurat de străini, nu de ai mei!”. Parcă a găsit ce-a căutat, nu?

Deși prietenia cu Mircea Lucescu mă onorează, afirm că acesta s-a pripit semnând la Istanbul într-un moment în care campionatul, dominat de străini, e mai slab ca oricând, chiar necompetitiv. Evident mai sărac în valori decât în anii 2000-2003, perioadă în care românul își adjudeca titlul cu Galata și cu Beșitaș.

Consider că Mircea a mai comis o eroare. Constatând că Super Lig nu mai produce ca altădată din pricina importurilor masive, majoritatea vedetelor ajungând pe Bosfor în amurg, gen Pepe, Quaresma, Van Persie ori Eto’o, Lucescu a pledat pentru limitarea numărului de străini în campionat! În ciuda bunei-credințe, intervenția respectivă i-a pus în cap impresari influenți și președinți de club, care l-au perceput ca pe un pericol iminent, menit să le strice o afacere de zeci și sute de milioane de euro.

Dacă poate fi înțeleasă atitudinea unor suporteri și oficiali turci, naționaliști și lipsiți de răbdare, nu-i de admis, sub nicio formă, reacția acelor români care nu-l scot pe Lucescu (ca și pe mine) din „boșorog”, „depășit”, „epavă”, „mort după bani” etc. Ingrați, ei omit că antrenorul pe care-l desființează a câștigat 31 de trofee în 5 țări (6 în România, unul în Italia, două în Turcia, 21 în Ucraina, unul în Rusia). La care trebuie adăugate Supercupa Europei 2000 și Cupa UEFA 2009. Cu vinovăție, aceiași mai uită că un eșec, cât de dureros, nu poate șterge istoria atâtor victorii. Nici discredita o carieră de care noi, compatrioții lui Lucescu, avem suficiente motive să fim mândri.

Întrucât eu pot fi bănuit de partizanat, vă invit să citiți ce a postat pe gsp.ro Mihai Dinu în 8 octombrie, ora 11:19. „Cât de urât pot comenta unii despre un antrenor român care a înregistrat performanțe deosebite în fotbalul național și internațional! Să fie de vină doar prostia, invidia, ignoranța sau, pur și simplu, răutatea unora de a terfeli profesionalismul și demnitatea unui român de succes?”. Stimați prieteni, s-a dat liber la înjurături, poftiți, serviți!

Comentarii (95)Adaugă comentariu

nefertem (6 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 16:43

Deci Daum e un pacalici si un nestiutor ca n-a batut Polonia si Danemarca si nu ne-a calificat, un impostor care poarta toata vina. Pe de alta parte, Lucescu e un geniu, doar conjunctura, jucatorii slabi, campionatul, impresarii, presedintii de cluburi l-au facut sa rateze obiectivul. Da, sigur.

petre (6 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 16:51

bosorog,depasit si mort dupa bani e doar o *** putinareasa,un BIVOLAR,GHICI CINE E?.......

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gio (19 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 16:51

Nu-i neg valoarea si performantele lui Lucescu, dar cand deschide gura parca spune numai prostii. De ex, dupa meciul cu Finlanda a afirmat ca unii jucatori au venit la nationala nepregatiti. Nu cumva insa chiar el i-a selectionat, dupa ce le-a urmarit forma in campionat? Poate nu i-a urmarit cum trebuie daca a constatat tocmai la nationala ca ar fi nepregatiti.

Io (4 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 16:54

Subscriu la ce a spus nefertem

Un Destept (34 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 16:59

S-a gasit cine sa critice presa pusa pe scandal, fix alta presa pusa pe scandal.

Mihai Coman (20 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:02

@nefertem, nefericitule, Daum a inceput campania de la 0, de la egalitate cu celelalte echipe din grupa. si a terminat-o mai rau decat nu a terminat Romania vreodata. Ciuca batailor. Lucescu a inceput la turci cand mai erau 3-4 meciuri si era departe de calificare.

bonzai (3 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:03

E cel mai amuzant articol pe care l-am citit in viata mea. Va mirati cum este tratat Lucescu. Este tratat identic ca domnul Daum. Apropo si domnul Daum s-a pripit venind intr-un campionat mediocru la o nationala cu jucatori mediocrii. Doar ca in cazul lui Daum el era vinovat, iar in cazul lui Lucescu vinovat e conjunctura.

Razvan (241 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:10

Nervoasă și, conform obiceiului, pusă pe scandal, căci scandalul crește tirajele, presa s-a năpustit asupra antrenorului de 72 de ani și a șters pe jos cu el. L-a jignit în fel și chip. ....suna cuiva cunoscut? Ce ar fi sa inlocuim Fotomac cu GSP si pe Lucescu cu Daum..sa vedem ve iese! Asa praf cum or fi turcii, sunt de 100de ori mai buni ca ai nostri si unde nu am avea noi un Turan in lot! Cum e, tataie, cand o faci tu e presa, cand o fac altii (si mai ales fata de prietenii matale) e scandal?

talpaiadului (12 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:11

Nu l-am avut niciodata la inima pe Lucescu, dar dupa episodul cu tramvaiul mi-e pur si simplu sila de el. Nu stiu cat de bun antrenor a fost, ca la nationala a fost un dezastru, convocand dinamovisti in locul titularilor de la echipa care castigase cupa campionilor, dar ca om e de nimic.

Vlad Dracul (20 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:12

Dle Ioaniţoaia, ştiu că sunteţi în relaţii foarte bune cu M. Lucescu (ca şi mulţi ziarişti români, de altfel), iar aceste relaţii (vă) obligă, dar personal am mai multe pretenţii de la dvs., având în vedere faptul că m-aţi delectat de foarte multe ori de-a lungul tinereţii mele cu emisiunile pe care le realizaţi la tv (Procesul Etapei, în care domnu' Crăciunescu încerca să ne arate dacă a fost sau nu a fost ofsaid folosind o tablă cu magneţi, vă mai amintiţi? :-D ). Un trofeu în Italia?! Care, Cupa Prieteniei dintr-un turneu amical?! Haideţi să fim serioşi... Ştim cu toţii ce "performanţe" a avut Lucescu în Italia..

danycostin (1 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:13

pai nu acelasi lucru s-a intamplat si in cazul lui Daum?campionat slab,rezerve din Europa,ziaristi pusi pe injuraturi(dumneavoastra fiind unul din cei mai vehementi)!respect pt M Lucescu,pt dumneavoastra deasemenea,dar in cazul de fata sunteti total partinitor.dc ne uitam mai bine,nationala turca beneficiaza de jucatori de mare valoare(vezi Carhanoglu,Sahin, Toprak,Turan) deci Lcescu avea mai multe sanse de reusita decat a avut Daum,care a "beneficiat" de cei mai slabi jucatori romani din toata istoria nationalei.

Mihai (2 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:14

Dumneavoastra nu ati facut la fel cu Daum?...Sau daca nu e atata de tirat ca si Lucescu, e voie? Care e etalonul? Cat despre apelative rautacioase (putin spus), asa se da romanu pe net/chat/social, epateaza la greu caci nu suporta consecintele. Nu scapa nimeni.

Andrei F (793 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:15

Doua lucruri la care trebuie sa reflectati!Mult!1.Adevarul ca presa este pusa pe scandal pentru a majora tirajele!Asta e valabil si pentru dv..2.Dincolo de prietenii ...Lucescu si Daum se cam aseamana pe undeva...Amandoi au o etate ,amandoi au avut rezultate...amandoi au ratat campania pentru a ajunge in Rusia.Desigur,Lucescu a antrenat doar cateva meciuri nu o campanie intreaga ca dl.Daum dar la momentul instalarii Turcia avea sanse bune de calificare!Probabil de asta a fost adus!Acum poate exista si un punct 3...Daum a fost adus cu trambite in primul rand de ziaristul Vochin care ne spunea ca Daum va face revolutie pentru fotbalul nostru...Lucescu in cateva meciuri disputate nu stiu ce a promis...dar mi-a placut ca a cerut limitarea jucatorilor straini si oricum in Turcia spre deosebire de Romania acolo au sosit multi jucatori de calitate.La noi se tace desi in campionatul romanesc ajung jucatori fara nume...Tace si presa si Federatia!Deci...scandalurile pentru audienta se pot obtine si cu resurse mai mici sau straine.

Vlad (1 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:18

Vorbiți despre ziariștii turci, dar "este mai usor sa vezi paiul din ochii celuilalt, decat sa vezi bârna din ochii tai".

George (86 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:22

petre, duduie lumea de *** ca tine si ca nefertem. Unor *** ca voi ar trebui sa le fie rusine decind se trezesc pina se culca.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mioriticul (20 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:23

Noua, postacilor hateri, sa ne fie rusine ca nu suntem de acord sa fim luati de prosti. Ar trebui sa ne bucuram ca exista un ziar cu care nu se poate numai impacheta pestele ci care-l elogiaza zilnic pe stapinul JJ. Care-i da chiar si unui taxator de tramvai sa se creada jurnalist si chiar sa viziteze n-spe sute de capitale. Unele din ele din Antarctica.

Ravu (1 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:25

subscriu nefertem...cu ceva completari.Indiferent ca e Daum sau Lucescu,ambii au avut performante..asta este si problema ...au avut.Din cauza faptului ca e roman,multi compatrioti inchid ochii la activitatea recenta a acestuia.Nu il mai consider un antrenor al vremurilor actuale,si rezultatele arata asta.Turcia,Zenit si chiar si Shakhtior(unde a avut un buget enorm) sunt cele mai recente exemple.In fotbalul modern nu mai poti aduce mentalitati invechite.

Adi (4 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:26

Intr-adevar, de toata greata aceasta tratare diametral opusa a unei aceleiasi spete, antrenor strain la o nationala in cadere accentuata. Lucescu versus Daum. Pe neamt l-ati facut Gropar, pe "Il Luce" il ridicati in slavi pentru cariera.

MMm (6 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:32

Acest articol confirma, daca mai era cazul, spusele lui Chirila despre "Il Luce" si autorul articolului.

Razvan (241 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:44

Ce a castigat Lucescu in Italia, ca nu m'am prins? Banuiesc ca nu a facut'o cu Brescia, Reggiana si Pisa. Ramane Inter, unde a antrenat 10minute, pana l'a gasit presedintele, ca era ocupat sa se ascunda de Taribo West...

Demolarii (46 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:45

Nichita Stănescu afirmă că singura competiție pe care o accepta e cu el însuși. Ideea este că oricât ne amăgim cu așa zisa glorie sau popularitate, singurătatea ne este singurul tovarăș până la moarte. In rest sunt doar zbateri. M Lucescu a fost și este un mare antrenor. Dar așa cum s-a mai punctat, diferențele dintre el și Daum sunt mici, ambi intrând în competiție fără posibilitatea de a juca meciuri și a cunoaște a lotului, înaintea meciurilor oficiale. Diferă doar interpretarea autorului. Și modul în care presa provoacă înjurăturile. La fel că și M Lucescu in cazul de față. Îmbucurător este doar că sunt din ce in ce mai multe comentarii la subiect, pertinente. Părerea mea este că în trecut cei care comentau înjurau mai mult. Acum autori răscolesc can-canul la limita trivialității doar-doar vor obține feed-backul pe măsură.....nu cititori înjură, ci lume fotbalului înjură...

octavian (20 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:50

De la inceput spun ca Mircea este un mare antrenor.Gresala de data asta pleaca totusi de la Mircea. O nationala in deriva greu poate fi salvata. Turcii au procedat mizerabil cu reprosurile si injuraturile.Mircea a anticipat bine.Dar sa nu uitam ca in trecut cand a fost la nationala noastra a fost injurat chiat de un mare scriitor, cam asa...Lucica taica sau maica mai du-te..si a fost parca schimbat( D-l Ovidiu sigur isi aminteste) sI d-l DINU a fost injurat dupa Bratislava.INJURATURILE FAC PARTE DIN ABC-UL FOTBALULUI.

ddt (119 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:53

de injurat are voie doar ioanitoia, cu incuviintarea lui becali, sa fie clar!

aham (127 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 17:57

lucescu.. daca tot l-ati laudat cand a fost cazul, nu trebie sa aveti probleme sa-l criticati cand o da in bara. acum a dat-o in bara. pe viitor, atat cat mai are, nu-l mai vad ajungand la vreo performanta, e depasit. in ucraina a beneficiat de un buget urias, bani negri si influente ale arbitrilor, altfel era depasit de mult. a da, si de jucatori dopati, vezi srna

DAV (30 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 18:00

Valoarea lui Lucescu nu poate fi contestata,oamanii..sunt oameni -uita si ce au mancat ieri seara iar obiectivismul nu le sta in fire.

Mircea (67 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 18:11

Lucescu ca si Daum este un profesionist. Ceea ce fac acum turcii cu Lucescu, jignirile si bataia de joc, asta ai facut tu, ioanitoaia, cu Daum. L-ai facut clovn, mascarici si cum ti-a venit la gura numai pt ca este Neamt ... colegii tai au incercat sa-ti ia apararea cum ca critici lipsa de rezultate dar inclestarea si fanatismul cu care bombardai te-a dat de gol. Sunt destui pe acest blog care te-au criticat fara sa te jigneasca iar tu, ioanitoaia ne-ai bagat pe toti la categoria postaci federali. Esti o rusine a jurnalismului de calitate. Esti un caz trist. Personal, il respect atat pe Lucescu ca si pe Daum, ca de altfel pe orice om care-si face meseria cu profesionalism. Tu nu meriti respect pt ca nici tu nu tratezi oamenii cu respect. Si nici dovada de profesionalism nu dai.

Cosmo (143 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 18:11

Ce-ai făcut matale cu daum a facut turcul cu lucruri. Cum dreaqu' de ești năcăjit? :))))

Adi Dumitru (2 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 18:21

Un esec nu poate sterge istoria atator victorii si nici nu poate discredita o cariera ca a compatriotului Lucescu. In schimb, pe cea a stranierului Daum, campion in Turcia, Germania, Austria, 2 locuri 2 cu Leverkusen, un loc 2 cu Koln, Supercupa Turciei, Cupa Austriei, vicecampion in Belgia samd, pe a lui o putem discredita, istoria lui se poate sterge, pe el il numiti impostor, clovn, mincinos etc. Este absolut incredibil cum puteti sterge pe jos cu o persoana si cum o ridicati in slavi pe cealalta. Ati facut cu Daum exact ce face presa turca cu Lucescu si acum strigati "hotii". Penibil.

Ovidiu (50 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 18:29

Daca turcii sunt acum necompetitivi la fotbal, si deci in alta parte trebuie cautati vinovatii de necalificare si nu la Lucescu, atunci de ce la noi se uita ce campionat avem, ce falsi jucatori si corupti conducatori si patroni avem, si ne uitam numai inspre Daum cand regretam calificarea? Aud, Domnule Ioanitoaia?!

Alin (413 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 18:37

@Cosmo. E prea tarziu ca sa te mai poti destepta. Ramai prostul stiut.

Alin (413 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 18:39

@MMm. Daca citezi din *** de Chirila esti ca el. Cine se seamana se aduna.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alin (413 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 18:42

@Mircea. Nici tu nu intelegi mare lucru. Problema nu e ce zic turcii despre Lucescu ci ce zic romanii lui. Nu imi aduc aminte ca nemtii sa il fi injurat pe Daum al lor. Asta e problema dar ea te depaseste.

ovidiu_3003 (1069 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:00

...Lucescu e un antrenor depasit ...e inadmisibil sa te bata Islanda dupa ce ai batut Croatia ...vina nu este la jucatori ...bine ...nea Ovi ...nu intelege fotbalul ...el e cu partizanatul ...se compara cu Lucescu ...cica i injura lumea pe amandoi ...pai daca sunteti depasiti ...unul mai mult ca altul ...

Mamablu (65 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:04

Să fim mândri de succesele lui Lucescu?! Mândru trebuie să fii de ce ai făcut tu sau de ce au făcut copiii tăi. Numai cineva fără minte e mândru de reușitele unui străin care, întâmplător, s-a născut în aceeași țară cu el. Pentru ce a realizat, Lucescu a fost răsplătit cu vârf și îndesat - cu multele milioane pe care nu le câștigă oamenii care ne hrănesc sau ne salvează viețile. Să-i ajungă banii și să nu aștepte laude și recunoștință (?).

Bogdan (1 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:07

Idem nefertem

Marcel (19 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:07

Nu vreau sa fiu rau, dar Lucescu a castigat trofee doar in tari comuniste sau post comuniste ( adica un fel de capitalism facut de comunisti) iar exceptia se numeste Turcia, unde a ajuns pentru ca acolo juca Hagi, fiind insotit de alti 5-6 romani, majoritatea fiind fosti jucatori de la Steaua. Oricum, cand a preluat pe Galatasray, echipa era deja campioana Turciei si castigatorea Cupei UEFA, astfel incat nu stiu ce mare merit poate sa aibe Lucescu, pentru performantele de la Galatasaray. In Italia nu stiu ce trofeu a castigat, cred ca asta este o informatie eronata.

Sasa (17 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:23

Intrebat la comemorarea a 15 ani de la castigarea Cupei UEFA de catre Galatasaray daca respectivul succes s-a datorat in mare parte jucatorilor romani, Gica Popescu a raspuns ca acela a fost succes exclusiv al fotbalului turc, pentru ca in acea echipa au reusit sa "creeze" o generatie exceptionala, jucatorii straini, precum Hagi, Popescu si Tafarel (campion mondial cu Brazilia in 94), fiind folositi ca sa ajute sa creasca acea generatie. In jurul lor, au fost niste jucatori turci de mare valoare, precum Hakan Sukur, Umit Davala, Emre, Okan. Drept urmare, nationala Turciei a obtinut succese importante in acea perioada, culminand cu locul 3 la CM2002. Are Mircea Lucescu pacatele lui, dar e o problema la nationala Turciei, dat fiind ca 2 antrenori reputati, cu experienta in fotbalul turcesc (Fatih Terim si Lucescu) nu au reusit sa faca mare lucru. Cred ca acceptand oferta nationalei turce, Lucescu a gresit, la fel cum a gresit si cu re-aducerea lui Arda Turan.

california (293 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:24

lucescu nu si-a dat seama ca timpul a trecut si peste el si peste jucatorii pe care-i stia in sensul ca dupa atatia ani, nici el nu mai cunoaste jucatorii turci si nici cei pe care-i cunostea nu mai sunt ce-au fost; cel mai bun selectioner la orice nationala, este cel ales dintre antrenorii de club care activeaza in tara respectiva; aia cunosc cel mai bine fotbalul autohton; si ranieri a fost dat afara de catre greci, cam din aceleasi motive; lucescu nu s-a gandit la treburile astea, in schimb era preocupat sa le faca ordine la federatie cu folosirea jucatorilor straini, dar nu asta asteptau turcii de la el; daca venea la noi, cred ca avea aceleasi rezultate.

Cristian (8 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:25

“dar a ieșit definitiv din cărți în urma neverosimilului eșec suferit la Eskișehir, 0-3 cu Islanda!” Ma scuzați ca va deranjez, va rog sa va uitați ce fotbal joaca Islanda. Șterge pe jos cu toate echipele din Europa cu câteva excepții. Va rog sa revedeți meciul cu Franța de la Euro sa vedeți cum au fost eliminați si cât le-a lipsit sa elimine marea echipa franceza. Ținând cont de populația Islandei (320.000), eu cred ca putem spune despre echipa lor de fotbal ca e pe primul loc in lume. Noi cu amintirile care ne chinuiesc si ei cu turneele finale.

george (35 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:34

@nefertem Excelent comentariu. Nici nu se putea zice mai bine

Matei (30 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:42

Am vazut meciul cu Islanda si Turcia a jucat catastrofal, parca era meci de antrenament. Mai importanti decat presa sunt jucatorii si nici acestia nu par a-l sustine pe Lucescu.

emilou (4 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:47

Ce trofeu a castigat Lucescu in Italia? A antrenat Pisa, Brescia si Inter (cateva luni). A castigat ceva cu Inter?! Dincolo de asta, meritele lui Lucescu de-a lungul timpului sunt incontestabile, chiar daca uneori a mai dat-o in bara.La inceputul carierei de antrenor l-a reinventat pe Boloni la nationala. La asta m-am gandit cand l-a chemat la nationala pe Arda Turan. Din pacate, nu i-a iesit. Turcia a jucat lent si previzibil cu Islanda. Sper sa nu fie final de cariera pentru Lucescu. Cred ca e nevoie de el in tara, acum mai mult ca oricand. Cu toate greselile lui! Sa mai lase de la el la bani ca din lumea asta va pleaca asa cum a venit.

Daum (2 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:48

***

Mihai (8 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 19:50

Cand unii comentatori fac comparații intre Lucescu si Daum, punându-i pe același taler valoric si socotind ca ambii au avut același context la echipele nationale, probabil au uitat esențialul, judecând superficial si, mai mult decat atat, extrem de subiectiv si răutăcios. Pentru obiectivitate, va invit sa analizați cand a preluat Daum nationala Romaniei si cu ce obiectiv si cand a preluat Lucescu nationala Turciei si in ce situație? Ce CV are Daum, ca antrenor, si ce CV are Lucescu? Va place sa-l puneti pe Lucescu alături de pigmei?

constantin (10 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 20:15

Dinamovist sunt, dar atunci când M.Lucescu a acceptat să fie selecţionerul Turciei, ca român, eu m-am simţit trădat. Aproape că-l crezusem atunci când a spus că nu mai poate fi selecţioner, că a venit vremea antrenorilor tineri etc... Putea să spună că era vorba despre bani... Aşa cum FRF-ul a făcut un efort financiar pentru Daum, cred că se putea face un efort şi mai mare pentru M.Lucescu. Trebuia să spună care-i sunt pretenţiile, aşa era cinstit. Dacă nu puteam, ne resemnam că suntem prea săraci pentru M.Lucescu. Nu aveam motive să-l înjurăm...valoarea se plăteşte. N-ai bani, du-te unde-ţi este locul. Aşa era cinstit. Dar M.Lucescu nu a fost corect cu România. Astăzi, nu cred că este bine să-l înjurăm pe M.Lucescu, dar ar fi bine să-i spunem că salvarea sa este naţionala României. Tot aşa cum ar fi corect să recunoaştem că salvarea naţionalei României este M.Lucescu... Domnule Lucescu, haideţi să ne salvăm unii pe alţii!

Andrei (221 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 20:17

***

Alex (5 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 20:26

Domnule Ioanitoaia, Injuriile pe care le primiti atât dvs., cât și Lucescu, Hagi, Halep, Popescu, Năstase, etc., vin datorita caracterelor voastre. Va voi ocoli in acest comentariu, mă voi concentra pe Lucescu, care e cel mai plângăcios antrenor din istoria acestui sport, deși absolut toată cariera a fost în tabăra "hoților", in tabăra echipelor avantajate de arbitri, a fost jenant in mii de situații, și-a arogat descoperirea a sute de tinere talente, a antrenat doar in campionate jenante, când a ieșit în lumea civilizata a fotbalului a fost un nimeni. Îmi aduc aminte de povestea cu vatmanul, o știti pentru că ați relatat din salon, aia când a virat vatmanul brusc să-l calce pe el, probabil platit de aia de la Dinamo Kiev (aceasta parte e doar o gluma, insa esență e absolut reală). Adică presa noastră, ultimul *** din lume la acest capitol, își permite să îl terfelească pe Daum in ultimul hal pe trupul că a pierdut cu Polonia și Muntenegru, ***. Capitala Islandei ați văzut-o? Pot să mă gândesc că acest articol va asigura sejurul?

Mioriticul (20 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 20:29

@Alin: cel care n-a inteles mare lucru esti tu. Oricit de pusa pe scandal ar fi presa, n-am pomenit niciunde sa-si injure cu regularitate proprii citiori. Exceptia: bloGSPort.

Andrei (221 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 20:30

@emilou. Lucescu e un antrenor de referinta pentru fotbalul din Estul Europei, unde a facut performante remarcabile in Ucraina si Turcia. Depinde, insa, unde se plaseaza busola ta cand vine vorba de performanta fotbalistica. Fotbalul tare nu e in estul Europei; echipe de aici mai castiga uneori (rar) Europa League, insa in CL se opresc in grupe sau imediat dupa. Antrenorii care raman sus de tot in istoria fotbalului sunt cei care antreneaza echipe de top din vest sau nationale din vest. Lucescu e precum Generatia de Aur. Sunt mari pentru nivelul local sau regional. Daca ne ridicam insa si ne raportam la sistemul valoric real, atunci sunt doar performante notabile, sau nici macar notabile, ci doar surprinzatoare pentru unii din vest care au asteptari mici din zona estica a Europei.

Mirel (69 comentarii)  •  10 octombrie 2017, 20:36

@ emilou. Citeste cv-ul lui Luce pe net si ai sa vezi tu si alti ca tine ca a cistigat cu Brescia Cupa Anglo- Italiana. Trofeu minor dar trofeu, se pune la socoteala.