Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Explicațiile unui eșec

Pe toți iubitorii sportului nostru, nu neapărat seduși de handbal, continuă să-i urmărească recenta înfrângere suferită de România în fața Cehiei la Mondiale. A părut un blestem. Pornite ca favorite, „tricolorele” au condus întreaga partidă, adesea la 3-4 goluri, dar […]

...

Cu capul în pământ

Exceptându-i pe Tătărușanu și pe Răzvan Marin, ceilalți nu prea joacă în campionatele serioase, iar unii dintre ei nu joacă deloc! Cum situația nu tocmai de invidiat în care se găsesc Chiricheș și Florin Andone, transformați în rezerve de lux, […]

...

Răspuns contestatarilor

Într-un moment în care Olăroiu și Rednic au ceva probleme, primul fiind demis de Al Ahli Dubai după ce a cucerit 7 trofee!, al doilea coborând vertiginos cu Mouscron în clasamentul ligii belgiene, ceilalți n-o duc rău. Dintre tehnicienii care […]

...

La mustață, dar ofsaid!

Nu pentru că bucureștenii l-au câștigat la scor de forfait, diferență parcă exagerată, ci pentru că moldovenii au dezamăgit în postura de gazde. Le-a lipsit, surprinzător, tocmai arma lor tradițională, îndârjirea. Implicarea. Agresivitatea. N-aș afirma, precum oficiali ai liderului CFR, […]

...

Imposibila împăcare

Invitat la Tribuna zero de la Europa FM, Anghel Iordănescu a declarat că, reproduc mot a mot, „Gigi Becali speră ca undeva și cândva, mai devreme sau mai târziu, să ajungă la o înțelegere cu Armata. Asta ar rezolva problema, […]

...

Bilet de favoare

Disputat ieri, meciul dintre ASA Tg. Mureș și Știința Miroslava a deschis ediția 2017-2018 a Ligii 2, care programează astăzi încă 9 partide.

Permalink to Bilet de favoare
sâmbătă, 5 august 2017, 9:13

Rezultă că eșalonul secund va avea, ca și în stagiunea precedentă, tot 20 de echipe. Ideea eliminării criteriului geografic și a restrângerii competiției la o serie unică i-a aparținut administrației Burleanu. Instalat în 2014, actualul președinte al forului ce organizează L2 a vrut să urmeze modelul european occidental. În Championship participă 24 de formații, în Serie B și în Segunda Division câte 22, sunt 20 în Ligue 2 etc.

E indicat să-i copiezi pe cei puternici. Cu condiția, altfel esențială, să și poți. La noi, pe fondul sărăciei unui fotbal amenințat cu insolvența ori chiar cu falimentul, era ușor de anticipat că varianta cu 20 va eșua. Că va fi un fiasco. Între alte dovezi în această direcție, cea mai convingătoare e aceea că în ediția trecută a eșalonului secund au luat startul 20 de echipe și au încheiat întrecerea numai 16. Cum Pâncota a fost exclusă din pricina datoriilor, iar Berceni, Rm. Vâlcea și Tărlungeni s-au retras de bunăvoie și nesilite de nimeni, s-a ajuns la situația în care n-a mai retrogradat nimeni! S-a jucat de florile mărului!

Mai mult, situație pe jumătate tragică, pe jumătate comică, Metalul Reșița (mutată ulterior la Snagov) a rămas în L2, în ciuda faptului că trebuia retrogradată. Gazeta a relatat vineri că Metalul a primit de la FRF un bilet de favoare și în sezonul anterior, când i s-a permis să continue în eșalonul secund, pe locul desființatului FC Brașov, cu toate că retrogradase!

Clar că sloganul federal ce însoțește Liga 2, „Marea performanță începe aici”, se potrivește ca nuca în perete. Au dispărut atâtea echipe pe drum și există mari șanse, nu m-aș sfii să și pariez în acest sens, ca istoria să se repete. De acord, nu trebuie pus răul înainte. Pe de altă parte însă, e puțin probabil ca toate divizionarele B înscrise să găsească resursele necesare pentru terminarea campionatului. Totuși, Afumați se va deplasa la Suceava, Oradea la Călărași, Brăila la Satu Mare și invers. Distanțe considerabile, deci cheltuieli serioase pentru transport, cazare și masă. Se vor descurca o etapă, două, hai șapte, după care unele echipe vor abandona cursa. Nu din rea-intenție, din neputință.

Să nu credeți că Burleanu et Comp n-au sesizat primejdia. Au intuit-o, de aceea s-au și grăbit să ceară 5 la sută din drepturile de televizare ale Ligii 1, așa-numita cotă de solidaritate. Pasămite, așa ar proceda și ar recomanda UEFA. Deși nu-i în regulă ca, precum haiducii de altădată, să iei de la cei care au și să dai celor care n-au, merită încercat. Nu strică. Iată însă că Iorgulescu, președintele LPF pe care Burleanu l-a îndepărtat de la vicepreședinția Federației pentru că nu i-a cântat în strună, a obținut 27,5 milioane de euro, bani în mână pe an, pentru L1. De spus că Burleanu și managementul lui de succes au acceptat 350.000 de euro pentru L2, iar viitorul contract va crește, se aude, cu maximum 15 la sută. Nu va depăși 400.000, în ciuda faptului că UTA, ASA, FC Argeș, Pandurii ori Chindia, măcar ele, ar merita un interes sporit.

În încheiere, mi-aș permite să le sugerez lui Burleanu și trupeților lui, dacă vor cu adevărat să sprijine acest proiect eșuat care e Liga 2, să găsească ei soluții că doar de-aia se cred cei mai deștepți dintre deștepți și cei mai pricepuți dintre pricepuți. O ultimă întrebare, firește retorică: atunci când și-a atribuit 92.000 de euro primă de calificare la CE 2016, cum de Burleanu nu și-a adus aminte că eșalonul secund e pe butuci și are nevoie de ajutor?!

Comentarii (44)Adaugă comentariu

ovidiu_3003 (1070 comentarii)  •  5 august 2017, 9:55

...oricum pe nimeni nu intereseaza L2 ...poate sa fie si o echipa sau 10 ...nimeni nu se uita la L2 ...

Razvan (241 comentarii)  •  5 august 2017, 10:01

Revine tataie cu obsesia lui furioasa pt Burleanu, dar si cu solutii manageriale de viitor validate pe vremea lui Sandu. Pai de ce sa facem o singura divizie secunda in toata tara, hai sa facem 10 mai mici si sa joace intre ele 2echipe aflate la max 10-15km una de alta (eventual sa mearga pe jos, sa nu aiba cheltuieli). Tataie, cine nu are bani dispare. E simplu! Daca nu ai bani sa platesti un drum Oradea-Calarasi, nu are rost sa tii echipa aia, doar te joci de'a fotbalul. Fii sigur ca ala care nu are bani de acest drum, nu isi plateste nici jucatorii, nu are nici juniori si altele. Sunt echipe mari care au dat faliment (Leeds, Glasgow Rangers, etc)...asae viata! Totul apare si dispare (la un moment dat), in afara de tine si mentalitatea ta comunista!

gio (19 comentarii)  •  5 august 2017, 10:12

Nea Ovidiu, stiti dvs vreun fotbal din europa care sa aiba Liga 2 in mai multe serii decat una? Ziceti de "modelul occidental", dar si Rusia, Kazahstan, Polonia, Ukraina au tot o singura serie, v-am dat exemplu doar tari cu intindere mai mare decat Romania. De ce tot insistati sa fim unicii cu 2-3 serii?

Marcel (19 comentarii)  •  5 august 2017, 10:30

Vad ca sugerezi ca se dau bani degeaba celor care nu au. Daca s-ar desfinta Liga 2 ar fi mai bine ? Dar daca nu ar mai ramane in competitie decat cei care au bani, deci vreo 5-6 echipe, in toata tara, si in rest s-ar desfinta toate cluburile si toate sectiile de juniori ? Cum ar fi ? Am mai vedea fotbal in Romania ?

dan (54 comentarii)  •  5 august 2017, 10:32

nu am citit de mult un articol mai slab. Ioanitoaia spune ca din cauza ca e o singura serie, multe echipe se pierd pe parcurs. De parca daca ar fi fost 2 serii nu s-ar fi pierdut. Un sfat pentru autor (e inca tanar si are timp sa invete): nu mai scrieti din ura.

Roadghost (22 comentarii)  •  5 august 2017, 10:54

Haha trecusera deja vreo 2 zile de la ultimul articol impotriva lui Daum si/sau Burleanu, chiar ma gandeam ca e deja nefiresc pt nea Ovidiu...sper ca macar e platit pt ele, altfel nu poate fi decat o obsesie sau deja vreun fetis ceva, pt ca de rautate nu poate fi vorba, nea Ovi e reprezentantul lui Dzeu aici pe probleme sportive, cel putin cam asta reiese din ce zic laudatorii lui, care nu vor intarzia sa apara...sunt usor de recunoscut, oamenii se dau scoliti dar sunt primii din Romania care au reusit performanta sa numeasca luna a 5-a a anului "m-ai"...

Dan M (12 comentarii)  •  5 august 2017, 11:04

Ca de obicei în ultima vreme, scrieți tâmpenii. Contează să-l călcați pe bombeuri pe Burleanu, nu să aduceți o idee constructivă. Adică dacă ar fi două sau trei serii nu s-ar mai retrage echipe? Atât (mai) priecepeți din fotbal? Greșeala pe care o face Federația e că acceptă la înscriere cluburi care e clar că nu pot termina campionatul, în nici un caz că-l organizează într-o singură serie. Asta ar fi trebuit să se întâmple încă de pe vremea când erați majoreta prietenului dvs., Mircea Sandu. El a (con)dus fotbalul românesc spre prăpastie, nu Burleanu. Cu o singură serie, liga a doua e mai interesantă, din multe puncte de vedere, chiar decât prima, iar asta o spune numărul de specatori de la multe meciuri. Aș prefera oricând un meci UTA - FC Argeș sau un Sibiu - Târgu Mureș unui Voluntari - Chiajna. Ca unul care vă urmărește de mulți ani (fără simpatie, în ultimii), mă îngrozește ipocrizia dvs.

Un spectator (52 comentarii)  •  5 august 2017, 11:22

La noi ca la nimenea. Fiecare are parerea lui. La noi saracia este lucie. Satu Mare merge sa joace la Calarasi, Snagov la Oradea, etc. Si in Liga I a fost situatia ca o echipa sa nu sa nu aiba bani de deplsare. Daca ne luam dupa alte tari, ar trebui sa renuntam la sport. Trebuie sa ne adaptam la conditiile noastre. In actualele conditii, ce rost mai au play-off si play out ? Ce este aia: sa retrogradeze doua echipe, sa promoveze doua si alte doua sa joace baraj ? Automat, doua echipe au pauza de recuperare mult mai mica. Este echitabil ? Cand aveam pe vremuri trei, apoi doua serii in Liga B, era motiv sa retrogradeze doua sau trei echipe, dar acum ? Programarile se fac fara discernamant, Timisoara care a avut baraj trebuia sa deschida campionatul, Aradul incepe oadata cu celelalte echipe. E adevarat ca mai tarziu. Trebuie utilizata mai mult gandirea.

11 (11 comentarii)  •  5 august 2017, 11:23

Debitati de amorul artei. Fotbalul din Liga 2 e in moarte clinica pentru ca romanul nu e dispus sa plateasca pentru calitatea jocului oferita de echipe. Tot asa cum aproape nimeni nu e dispus sa plateasca pentru ziarul dumneavoastra. Si voi sunteti doar niste cersetori care nu ofera calitate. Repet sunteti doar niste cersetori pentru ca supravietuiti cersind clicuri cu articole de toata jena in proportie de 90%. Daca si echipele din Liga 2 ar putea baga 10 rece reclame la fiecare pasa, asa cum faceti voi la fiecare click pe articol, atunci ar fi pe linia de plutire. Astept un articol in care sa ne explicati ca seful FRF este vinovat si pentru temperaturile de afara din acest an.

gio (19 comentarii)  •  5 august 2017, 11:40

Daca sunteti obiectiv, cum va pretindeti, de ce nu precizati cate echipe au abandonat in ultimele sezoane de Liga 2 cu 2 serii?

Bob (18 comentarii)  •  5 august 2017, 11:57

Insista pentru ca L2 e doar inca un mod de a sari la gatul lui Burleanu. Daca ai un meci pe saptamana si nu-ti permiti 10 deplasari mai lungi pe an (cam jumatate pot fi considerate lungi de echipele aflate prin colturile tarii), n-ai ce cauta. Transportul e ieftin in Romania. Si daca n-ai bani de cazare si vrei totusi sa rezisti si sa faci performanta, dormi in tren! Ca ai 1 saptamana sa-ti revii pana la urmatorul meci. Nu mai zic sa pui sa-ti faci echipa appealing pt publicul local ca sa produci niste bani. Petrolul joaca la liga a 4-a cu minim 5k oameni in tribune si bilete platite. La fel pe la Timisoara. Si mai sunt exemple. Dar asta ar insemna ca patronii sa puna suporterul pe primul loc. Ioanitoaia stie toate astea, doar ca e orbit de tema pt acasa.

di livio (30 comentarii)  •  5 august 2017, 12:02

Mi-as permite sa le sugerez lu Ioanitoaia si trupetilor lui sa nu-l mai puna pe prima pagina pa mascariciu da meme. Lasati-l in amaru lui c-a devenit un personaj trist, o caricatura, un cabotin al fanatismului infantil in fotbal. Cit despre nea Ovi n-are rost sa-l mai contraziceti ca el traieste in lumea lui si scrie de florile marului

lasa-ne tataie (9 comentarii)  •  5 august 2017, 12:11

Ioanitoaia, ai terminat articolele cu si despre fcsb-ul tau iubit? Oare te-a parasit inspiratia incat sa nu-l mai ovationezi pe idolul tau din Pipera? Vad ca si de Daum ai uitat.

Adi (41 comentarii)  •  5 august 2017, 12:48

*** presteaza aici dar putini sunt atat de dusi ca lasa-ne tataie. Asta e prostul satului daca poate scrie asa. Inseamna ca nu a citit niciodata un articol al lui Iianitoaia daca sustine *** cu idolul Becali.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

anti (24 comentarii)  •  5 august 2017, 12:59

foarte adevarat,dl ioanitoaia scrie intotdeauna la obiect.Daca burleanu va mai lua un mandat,fotbalul nostru va dispare.

Olteanu (445 comentarii)  •  5 august 2017, 13:08

Lasati vrajeala ca omul are dreptate. Burleanu vrea organizare ca in Franta si Anglia dar realitatile din Romania nu permit. Ideea cu 20 de echipe din care se retrag 5-6 anual e aberanta. Dl Ioanitoaia e chitit pe Burleanu si are motive in marea majoritate a cazurilor. Relevant e ca se preocupa si de chestiuni minore nu doar de Steaua si Dinamo.

Marius (246 comentarii)  •  5 august 2017, 13:13

Faptul ca Suceava s-a dus la Timisoara si a pierdut in etapa 1 cu 15-0 ii da dreptate domnului Ioanitoaia. Deci ca ideea articolului e justa. Pentru B nu sunt acum mai mult de 10 echipe in tara de unde 20?

mihnea (22 comentarii)  •  5 august 2017, 13:21

alta articol aberant....

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (747 comentarii)  •  5 august 2017, 13:25

Despre Liga 3 nu scrieti caci nu stiti absolut nimic despre ea, cu toate ca va debuta pe 26 August ! Asa e, de unde sa stiti ? -------------------------------- Aveti mare dreptate: acolo unde un drum de la Aeroport la Magurele e lung si in orice caz mai enervant decit unul de la Viena la Budapesta, echipe fara bani trebuie sa cutreiere toata tara, ba unii da pa la Afumati, Calarasi cred ca ajung sa viteze si alta tara. Sa lasam drumul, timpul, cite echipe au bani pentru o cazare buna si un muschi de vita ? --------------------------------- Nu aveti dreptate cind va raporati doar la bani si saracie. Nici 60 de echipe nu schimba situatia. Marea greseala este ca in multe multe zone tinerii nu vad fotbal profesionist, nu au la ce aspira, la ce se raporta, nu au unde juca dupa 18 ani caci nu se merita, mai bine merg la cules capsuni, in constructii si joaca acolo in Spania, Italia, Germania intr-o mica echipa locala. Sint convins ca VoChin se mai mira ca Vasluienii prefera alte sporturi, mai palpitante. Porumboiuuuu exulta la fiecare viol, n-a ... mi-ati furat echipa, ori mi-am furat-o singur, tot aia e, sa faca domnu primar. ------------------------------------- Sint curios cite echipe se string in Liga 3, daca macar acolo FRF va face ceva ca fiecare zona sa aiba macar o echipa.

ovidiu_3003 (1070 comentarii)  •  5 august 2017, 13:26

...pe Iorgulescu l a indepartat de prost ce este ...nu fiindca nu i a cantat in struna ...apropo stiti cata prima si a luat Gino Iorgulescu ?

Poli 21 (115 comentarii)  •  5 august 2017, 13:30

Oare pina unde duce obsesia acestui fost jurnalist , actualmente lacheu la curtea ciobanului si nostalgic al mafiotilor sandu , dragomir &co ?

Mioriticul (21 comentarii)  •  5 august 2017, 13:33

Am avut o prima etapa frumoasa, cu spectacol si cu 40 de goluri. Felicitari!

rammstein (15 comentarii)  •  5 august 2017, 13:35

ar trebui desfintata liga a 2-a.....ce sa mai vorbim si din prima liga ar trebui eliminate urmatoarele;----voluntari(echipa de partid ),chiajna,timisoara lui iancu,oltenii parasutei,gaz metan,iasiul (echipe de bugetari),dinamo echipa infactorilor negoita,juventus echipa evreilor transcaucazieni,.....va fi o liga de echipe cu finantare privata cum e dincolo....STEAUA,CFR,SEPSI,BOTOSANI,VIITORUL,ASTRA !!!!!...oricum din astea se vor alege campioana si castigatoarea cupei.!!!!!..aleluia..!!!

Cosmo (143 comentarii)  •  5 august 2017, 13:46

Doamne! O deplasare la Brăila, in loc de Brașov, ar destabiliza bugetul orădenilor de ex ??? Ar crește cu ceva cheltuiala cu transportul, sau te pomenești că și mâncarea e mult mai scumpă! Fata de totalul cheltuielilor, 7-8 deplasări mai lungi e frecție, alt articol destinat sa impresioneze cititorii cu IQ scăzut.

Golombioschi Ilie (126 comentarii)  •  5 august 2017, 13:57

Domnule Ovidiu Ioanitoaia aveti dreptate . Este o gresala faptul ca sa trecut la o serie cu 20 de echipe. 1. Faptul ca e o serie cu 20 de echipe si nu cu 16 cum va fi si preconizata divizie A, e o eroare, deoarece nici nu sunt suficiente echipe cu potential economic de nivelul cerut intr-o singura serie, plus ca un program prelungit intr-o asemenea serie creaza probleme suplimentare din punct de vedere calendaristic dar si al cheltuielilor neperformante cu unele echipe slab cotate care doar urca nota de plata a tuturor celorlalte cluburi fara efecte pozitive ci doar cu oboseala si efoturi inutile ce nu raman nedecontate. Din punct de vedere al numarului de serii optim fotbalului romanesc la nivelul ligi 2, diviziei B, eu de multa vreme sustin cu s-a produs o eroare de gandire majora in momentul cand s-a trecut la o campanie mediatica vinovata si gresita care a gasit drept solutia de redresare a diviziei B o constanta eliminare a echipelor ce nu mai faceau fata financiar cu parghia reducerii numarului de serii de la 3 la 2 si apoi de la 2 la 1. De fapt s-a gresit directia caci trebuia sa se mearga spre un sistem al diviziei B cu 4 serii, care e de fapt un model optim pentru acest esalon de la care trebuie avut in vedere cerinte corecte si judicioase pentru acest nivel, adica sa nu se ceara ca la acest nivel sa se faca oarecum concurenta ligi 1 cu salariile , cu pretentiile privind drepturile TV directe, cu nivelul fotbalistic etalat sau cu fel de fel de alti gargauni ce circula prin capul multora ce ce fapt nu inteleg fenomenul, dar la imitat strainii sunt primii, aceasta fiind o facilitate la indemana oricui, inclusiv a conducerii actuale a FRF. Liga 2 cu 4 serii e o solutie pe care o putem aplica primii si trage astfel si foloasele ce deriva din ea. Adica sa avem o piramida cu o baza sanatoasa(economic) si ofertanta din punct de vedere sportiv, la acest nivel putand fi crescuti si rodati jucatorii tineri in imediata apropiere a diviziei A de unde antrenorii acesteia sa ii poata usor identifica si promova spre liga1 si de ce nu rapid si spre nationala, asta la nivelul unei mase mari de jucatori nu ca in varianta cu o serie cand aceasta masa de tineri de perspectiva este restransa intr-un mod relativ fortat.Ar fi multe de spus dar sper ca si cu sprijinul altor cititori obiectivi si voluntari, sa se faca o dezvoltare a propunerii mele pe care inteleg ca si dumneavoastra in fond o intuiti si in baza unor argumente corecta FRF-ul sa aiba reactia adecvata in aceasta problema.

bubucul (33 comentarii)  •  5 august 2017, 14:25

Adevărul este că fotbalul românesc este în comă. Ba și mai trist este că a apucat pe mâna unor gropari.

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (747 comentarii)  •  5 august 2017, 14:49

Nea Ovi, ***, azi maestru, vedeti ba ca mai are si dreptate. Iata o dovada: Timisoara – Suceava, meci international dupa opinia multora, mai departe doar citez, sa nu zica oltenii ca-mi bat capul cu scrisul: ---------------------- „Suceava tocmai și-a redus datoria de 100.000 euro cu 30.000 euro, cât a primit de la FCSB pe portarul Toma Niga, însă jucătorii din sezonul trecut, unii neplătiți din ianuarie, au plecat liberi, după ce au înaintat memorii la FRF.“ Bre prazari, incepe tata culesul viilor in tarile calde. „PROBLEME CU AUTOBUZUL“ Di pi la Suseava „au plecat ieri de la Suceava, în jurul orei 8, însă au ajuns cu mare întârziere la Timișoara, în capătul vestic al țării. Ei au primit doar banii de combustibil de la club, autovehiculul a fost dat de o companie de transport din oraș. Iar autocarul s-a defectat în apropiere de Cluj-Napoca. Au stat 4 ore în oraș până l-au reparat", povestesc surse apropiate clubului sucevean. Mai mult, sosirea în Timișoara a fost după 2 noaptea. Foarte târziu, având în vedere că azi-dimineață la 10 erau deja la stadion. Nu s-au odihnit aproape deloc". -------------------- PS ***, Becali ajuta cum poate. Vreti sa va deszapezeasca, sa platesca chiria pentru o librarie ? Mergeti la Palat ! Trebuia sa le trimita si un autobuz ? Sa le cumpere bilete de avion ? Sa aranjeze sa manince si baietii ceva ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Juventin (9 comentarii)  •  5 august 2017, 15:07

Nea ovi a imbatranit urat. Nu mai avem alte sb , decat burleanu. Oare la ordinul cui o scrie? Se stie ca se vinde pe putin.

viorel dan (7 comentarii)  •  5 august 2017, 15:56

Dar vreau si o parere de la toti POSTACII pro Burleanu !?! Omul asta a dat vreo data cu piciorul in "OBIECTUL MUNCII" !?!

Roadghost (22 comentarii)  •  5 august 2017, 16:35

Viorel Dan, mai citeste o data comentariile omule, nimeni nu il lauda pe Burleanu...faci o confuzie majora, a critica inversunarea cel putin suspecta cu care Nea Ovidiu ii vaneaza pe unii nu inseamna a le lua apararea...nu e o chestie asa greu de inteles...spre exemplu, a nu fi de acord cu actiunile bisericii nu inseamna ca esti satanist...got it?

Cosmo (143 comentarii)  •  5 august 2017, 16:50

@victor Viorel dan, nu prea cred că există postaci pro burleanu, dar sunt destul de multi postaci anti *** lui Ioanitoaia. Am și eu doua intrebari pt postacii lui Ioanitoaia. Ați reușit vreodată să formulați o fraza corecta și coerentă, fie și verbal? Ce vreți să fiți când o să creșteți mari?

a dica (44 comentarii)  •  5 august 2017, 16:55

Drept ii. In aceste conditii, 2 serii in B ar fi mai bine, chiar daca ar scade nivelul. Cu baraj intre ele pentru accederea in Liga I. Vorba lui Hagi: dispar echipele, dispar fotbalistii. Si ar avea loc mai repede si fostele, iar echipele secunde ale cluburilor din L I ar trebui si ar avea interesul sa joace in B. Apoi problema deplasarilor nu-i simpla. Sa presupunem ca Mangalia ar avea echipa in B si Carei, la fel... Cam greu cu drumul!

Titu Sandronicus (108 comentarii)  •  5 august 2017, 17:48

Mos Teaca, "asul la presa sportiva" (sic), ne delecteaza periodic cu mici texte pline de sincope gramaticale, o combinatie de stingacii si pretiozitati scolaresti, cumul al limbii de lemn, bombastica si plina de clisee. Efectul e devastator, rizi de te prapadesti, concluzia fiind ca personajul Ghita Pristanda este nemuritor.. P.S. Asteptam, plini de interes, lista capitalelor vizitate de "maestru" pe cuprinsul continentului Antarctica!

Vlad (61 comentarii)  •  5 august 2017, 17:53

Terminati cu criticile ca il pune nea Ovi pe Stiucan (parca asa il cheama) si demasca ip-urile.

Hombre (60 comentarii)  •  5 august 2017, 18:15

Vad ca toti se iau de Ioanitoaia sau de Burleanu. Mai desteptilor, de ce nu veniti voi cu solutii pt Liga 2? Chiar si ca patron onest, care nu cauta sa fure clubul, tot nu-ti ajunge cat iti da FRF. Bani de la TV? Nu se uita nimeni. Sponsori? Zero si acolo ca nu e expunere. Si atunci? Scoti bani din buzunar un sezon-doua, dar daca n-ai sanse de promovare nu merita. Da, o deplasare de 2-3 ore mai mergea, dar la 9 ore pe drum iti trebuie si cazare si evident ca si alte cheltuieli. Si nu e evident ca nu merge sistemul asta? Ce daca asa e la altii, noi n-avem creier sa judecam pt noi?

Jirinovschi (2 comentarii)  •  5 august 2017, 18:37

Tataie stai la umbra ca te bate soarele la cap si scrii prostii,iar bati cimpii despre burleanu si trupetii lui,din lipsa de subiect,mai bine scrie-ne de *** lucescu si osmalii lui,ca tot se batea el cu iataganul in piept ca e prea batrin sa mai antreneze o nationala fie si a romaniei,dar banu e ochiul dracului,crezi ca daca burla si trupetii ii dadeau banii astia venea la noi? Grabestete tataie sa iesi la pensie acuma ,sa prinzi si talica o speciala.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sly (1 comentarii)  •  5 august 2017, 19:23

O ligă II cu mai puține echipe poate fi o soluție, dacă tot sîntem o țară așa de mare, sic! Și cînd au fost 2 serii s-a întîmplat ca unele echipe să se retragă din campionat așadar nu ține argumentul dvs.

sundance kid (112 comentarii)  •  5 august 2017, 19:36

Maestre cum scrieti un articol cum apar *** !! Hienele sunt loiale numai adminstratiei Burleanu si antrenorului Nationalei , HER DAUM ! Liru liru crocodilu ..)) Chipurile cica le e frica sa nu revina Mircea Sandu si Mitica pe pozitii !! Personal nu am nimic cu omul Burleanu doar ca pe pozitia pe care se afla pare un DEMAGOG . Fotbal romanesc a existat numai inainte de 22 decembrie cind STATUL ROMAN era unul foate puternic in comparatie cu cel din Capitalismul dambovitean !! Apropo . Nu sunt nostalgic comunist dar nu voi uita niciodata cum 3 echipe romanesti timp de un deceniu erau temute de cele mai puternice cluburi din EEuropa de Vest inclusiv Barcelona sau Real Madrid , Inter sau Ac Milan, etc

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marcello (58 comentarii)  •  6 august 2017, 1:15

***

Alex (43 comentarii)  •  6 august 2017, 4:53

Asta e "valoarea" fotbalului nostru adus aici de 25 de ani de management dezastros. Puteti sa le puneti echipele cum vreti, fotbal tot nu o sa avem. De ce credeti ca nu a venit Lucescu in Romania? Unu, pentru bani, pentru ca omul a avid dupa bani, doi, pentru ca nu are cu cine. Sa fim seriosi, cu cine sa faci o Nationala?

Alex One (119 comentarii)  •  6 august 2017, 9:32

D-lor anti Ioanitoaia,nu dati cu pietre ca acum chiar nu e cazul. Omul a semnalat ceva foarte real, de altfel cunoscut de toata lumea, echipele n-au banii necesari pentru deplasari pe distante lungi,Ceea ce depaseste, sa zicem circa 200 de km care pot fi parcursi ca autobuzul dus-intors in aceeiasi zi, deci fara cazare si cu pranzul la pachet pentru cei saraci tare,devine neviabil. Cred ca a vrut sa sugereze impartirea Ligii 2 in doua serii. Simplu.

di livio (30 comentarii)  •  6 august 2017, 14:48

Crezi ca a vrut sa sugereze? Asta-i problema la el ca nime nu-l mai intelege ce vrea sa zica. Rasturnind moneda el scrie numa articole cu dus si-tors despre cai verzi pa pereti. Are curaj sa scrie ceva da Nicolae Badea? Ca din cauza lu ala nu se poate face un stadion modern la ei la mitici. N-are curaj ca ala-i securist ca Netoiu, Felix, Ghita si mai stiu io citi mai is ca aia ne conduc si-amu. Culmea absurdului, statul miofat roman vrea sa renoveze stadionu echipei militiei si nu poate din cauza unui securist. Scrie ma maestre, ma ceva transant despre cazu asta ca-i subiect gras si esti lideru da opinie. Cine-o fi da vina ca n-o sa aiba Dinamo stadion? Sigur Daum ii da vina

Un spectator (52 comentarii)  •  6 august 2017, 15:38

Dupa modul de gandire, multe comentarii sunt impotriva lui Ioanitoaia. Nu au nici o logica a dezbatarii. Pacat. Acest lucru este esential. Se pare ca sunt elaborate de acelasi personaj rautacios. Nu stie ce este fair-play. Ce se ascunde in spatele replicilor rautacioase numai el stie. Asta daca stie.

ovidiu_3003 (1070 comentarii)  •  7 august 2017, 6:24

...performanta se face cu bani ...vrem fotbal profesionist ...altfel nu o sa mai batem ...Albania ...