Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Forme de iubire

Neașteptat, dar îmbucurător, barajele pentru Liga 3 au strâns mai mulți spectatori decât unele meciuri din eșalonul de elită! Explicația e ușor de găsit și ea constă în faptul că au participat la testele respective echipe renumite, cu istorie abundentă, […]

...

Iar schimbăm schimbarea?

Într-un moment în care se ridică problema ca Liga 1 să se desfășoare altfel, FRF și LPF trag, ca de obicei, una hăis și alta cea. La sugestia unei firme olandeze, Federația optează pentru păstrarea formatului cu 6 formații în […]

...

Castraveți la grădinar

Pe lista celor aflați pe pantă descendentă, chiar dispăruți din aria performanței, figurează tehnicieni ajunși cândva în vârful ierarhiilor, unii cotați peste actualul responsabil al „tricolorilor”. E vorba despre Sacchi, Eriksson, Cuper, Scala și alții, care au obținut succese mai […]

...

Victima lui Burleanu?

Sigur e că Burleanu s-a întâlnit de câteva ori cu Chirica, prilejuri cu care i-a promis, precum altor edili din teritoriu, că Federația va ridica în oraș un teren sintetic pe cheltuială proprie. Dar atât, ce-au discutat cei doi știu […]

...

Victorie inutilă

Ar fi trebuit pentru asta ca toate părțile implicate în dosar să accepte judecarea în regim de urgență. Ceea ce, atrăgeam atenția, nu era de crezut întrucât, citez din articolul „Moartea speranței” din 7 iunie, „merită presupus că Viitorul va […]

...

FRF hăis, LPF cea!

Polemica în jurul desemnării campioanei continuă cu înverșunare, dovadă fiind agitația de pe mijloacele de socializare. Opinia publică s-a divizat, dar gruparea roș-albastră pare mai vehementă.

Permalink to FRF hăis, LPF cea!
luni, 15 mai 2017, 4:16

Atitudinea ei se justifică prin aceea că, înainte ca TAS să se pronunțe în chestiune, FCSB se consideră partea nedreptățită. În timp ce rivala de pe Litoral, încoronată sâmbătă seara de LPF, își savurează triumful, unul cu adevărat istoric, adversara își linge rănile și pregătește pledoaria pentru Elveția. Totul într-o conjunctură penibilă pentru fotbalul nostru, jenantă câtă vreme cea mai importantă decizie a acestuia, stabilirea campioanei, se va lua la Lausanne, nu la București! Vechea vorbă că la noi e ca la nimeni se păstrează, din păcate, într-o tristă actualitate.

Tabăra din jurul lui Gigi Becali invocă articolele din ROAF care se referă (Art. 27) la „toate meciurile programate în campionat” și (29) la două faze ale aceleiași competiții, nu la două campionate distincte, cum pretinde LPF. Ca atare, sezonul regulat și play-off-ul ar alcătui împreună o singură întrecere, element care ar înclina balanța spre FCSB. Mai ales că, argument folosit de Mihai Stoica, titlul de golgeter se acordă pentru întregul sezon, nu doar pentru play-off.

Încerc să fiu neutru, cât mai puțin partizan, dar trebuie să notez că nu se poate vorbi despre campionate distincte de vreme ce play-off-ul a început pe baza a jumătate din punctele acumulate în prima parte a întrecerii. Dacă play-off-ul ar fi luat-o de la zero, atunci ar fi fost posibilă și discuția privind două campionate, versiunea LPF. În paralel, nici poziția FCSB nu stă în picioare, se clatină serios, deoarece ea cere să fie luate în calcul toate cele patru rezultate directe cu Viitorul. De ce patru dacă de două s-a ținut deja seama când s-a alcătuit  componența play-off-ului?!

Altminteri, în paranteză fie spus, de redactarea ROAF și de modificările acestuia s-a ocupat Departamentul Juridic al FRF, concret, Mădălina Cântic și Adrian Stângaciu, ultimul fiind cel care l-a împins pe Mircea Sandu, și el însă foarte pornit, să excludă abuziv Craiova lui Mititelu! Nu strică să afle și președintele Burleanu că oamenii lui, nu ai lui Iorgulescu, sunt responsabili de conținutul ROAF. Dacă habarnistul șef mai are vreo nelămurire, deși trebuie că are o grămadă, îi stau oricând la dispoziție.

La rându-i, nici tabăra care consideră că Liga a procedat bine când a oferit medaliile de campioni băieților lui Hagi nu-i lipsită de replică. Admițând că absența precizării conform căreia doar scorurile din play-off ar hotărî departajarea a complicat situația, ea întreabă și se miră de ce s-ar ține cont de rezultatele din sezonul regulat, dar nu și de punctele acumulate atunci?! Detaliul ar avantaja Viitorul, care a terminat cu 4 puncte peste FCSB. Evident că dialogul în contradictoriu nu se oprește aici. Fiecare parte trage spuza pe turta ei și respinge ferm, uneori cu indignare, ultragiată, argumentele adversarei. Fiecare se crede cel mai bun avocat al propriei cauze.

Când dezbaterea e în toi, a apărut o depoziție care merită un plus de atenție. Membru în Comitetul Executiv, Auraș Brașoveanu a declarat că forul respectiv, autorizat să avizeze regulamentele (Statutul FRF, art. 35, pct. 4), a votat recent, ba încă în unanimitate, propunerea LPF „să se țină cont doar de scorurile directe din play-off”! Evident, nimeni nu poate fi crezut pe cuvânt, deci nici Brașoveanu, dar stenograma ședinței din CEx ar avea menirea să clarifice niște treburi încurcate de o Federație și de o Ligă care trag una hăis și alta cea. Dacă e real că așa a aprobat Comitetul Executiv, atunci cresc șansele ca TAS să-i dea dreptate LPF.

Comentarii (45)Adaugă comentariu

Mrr (20 comentarii)  •  15 mai 2017, 16:28

daca e asa , dvs o sa plangeti fara incetare cateva luni...prietenii stiu de ce

Flash (1 comentarii)  •  15 mai 2017, 16:29

Scandal in mintea ta domnule Ioanitoaia sunteti toti niste proGigisti. Este foarte simplu in play-off se incepe cu golaverajul de la 0. E foarte clar ca rezultatele directe din campionatul regulat nu se pun! Desi toti vreti sa i se faca cadou campionatul domnului jiji. Nu vorbiti ca dunamo a fost cea mai dezavantajata echipa a sezonului. Voi ii plângeți pe fcsb zi de zi. Din partea lu Hagi nu meritati un interviu o fi prost de ar mai vb cu presa asta gigista!

Nicu (1 comentarii)  •  15 mai 2017, 16:40

Apai nimeni nu mai înțelege nimic, o fi albastra ,o fi roșie. Cum boala se întâmplă asa ceva numai în campionatul României? Au copiat acest stil de a juca din Belgia dar au uitat sa i-a și ceva creier de la belgieni

Andrei (1 comentarii)  •  15 mai 2017, 16:41

Ce mi se pare interesant. Regulamentul nu mai este disponibil pe site-ul LPF. Acum link-ul trimite catre o prezentare pdf. Cred ca cineva e cu musca pe caciula. Rusinos e ca nici macar nu sunt dispusi sa-si asume pana la capat magaria - indiferent de cum se va rezolva ea: pro Viitorul sau pro FCSB.

adi_stelistul (256 comentarii)  •  15 mai 2017, 16:50

Vom vedea ce va fi. Oricum depozitia lui Brasoveanu nu schimba prea mult lucrurile (spre deosebire de dumneavoastra eu ii acord mai mult credit si nu am dubii in legatura cu veridicitatea marturiei sale pana la proba contrarie). Doar ca o decizie a unui for menit sa AVIZEZE regulamente (deci nu sa reglementeze - adica echivalentul comisiilor juridice din Parlament) nu inseamna nimic pana avizul respectiv nu este legiferat clar. Si abia din acel moment (pentru ca reglementarile decid doar pentru viitor) ceea ce s-a AVIZAT (subliniez inca o data) in acel Comitet va deveni litera de lege. Pana atunci, fara pic de vehementa ( :-) ) , va spun ca mi se pare tare incurcata povestea. Ca vom vedea la TAS (daca se ajunge acolo) cum va fi. Si ca, asa cum va spuneam si la precedentul articol, vina apartine in totalitate acelui departament juridic pe care il numiti. Chiar daca raspunderea e a celui ce semneaza juristii FRF ar trebui sa raspunda.

dinamo_fan (59 comentarii)  •  15 mai 2017, 16:50

Dati-mi voie sa va contrazic. Opinia publica nu s-a divizat. Toata lumea intelege acelasi lucru pe care il intelege si il stia si acum 2 zile. Doar becaliotii spalati pe creier si disperati de ratarea titlului citesc printre randurile ROAFului ceva ce nu exista. Avocatul A, B C..X, Y toti spun ca este o fortare, o incercare a marii cu degetul, Liga, toate cluburile, toti cei care au compus, discutat, semnat si asumat acest regulament spun intr-un fel..1 club care a discutat, semna si asumat regulamentul vede altceva din cauza propriului interes. Nu ii condamn, vor probabil sa arunce vina ratarii titlului in carca ligii ca sa se motiveze in fatza fanilor si sa spuna oricand ca erau ei castigatori cand toata lumea stie opusul. Daca vreti o interpretare de regulament in stil FCSB va interpretez eu articolul 27 punctul 2: "La competițiile organizate în sistem play off / play out câștigătoarea campionatului este echipa care a obținut cel mai mare număr de puncte la terminarea play off-ului". Se vorbeste de puncte OBTINUTE, nu se specifica o parte obtinute si injumatatite si adunate la altele obtinute si pastrate intregi, da ? OBTINUTE sunt puncte 51 +18 in cazul Viitorului. 47 + 20 in cazul FCSB. Deci ?

Cosu (50 comentarii)  •  15 mai 2017, 16:55

Dupa ZECE ANI de umilinta ajungi ca tov Flash .

Cosu (50 comentarii)  •  15 mai 2017, 17:03

Sau ajungi ca dinamo_fag .

Radu (81 comentarii)  •  15 mai 2017, 17:05

@mrr. De ce sa planga, fraiere? Vezi ca ai gresit adresa ca Nea Ovidiu nu e stelist cum balmajesti tu.

marian (142 comentarii)  •  15 mai 2017, 17:15

Daca s-a votat ceva, dar regulamentul a ramas nemodificat, pana la modificare se aplica regulamentul asa cum era el inainte de momentul votului. Neclar, cu semne de intrebare, deci numai bun de judecat la TAS. Chiar nici aceste regului simple nu le stim ? Nea Brasoveanu asta sa-l lase in plata Domnului pe Vali (observati cum se discuta in aceste foruri, cu " Vali"), ca oricum il da afara Becali, dar mai bine sa ne zica de ce s-a votat una (asa zice persoana in cauza) si regulamentul, in forma lui scrisa, afisata public si, deci, oficiala, a ramas exact cum era inainte ?! In situatia asta FCSB are tot dreptul sa se adreseze justitiei internationale in domeniu, neutre si independente, in timp ce actuala conducere a LPF are obligatia de a-si face urgent bagajele si valea ! Sau sa-l angajeze pe distinsul avocat care ne zice de fortarea regulamentului. Cu titlu de ajutor vreau sa-i spun domnului avocat ca la incheierea play-offului avem urmatoarea situatie: daca ne referim la play-off ca si competitie de sine statatoare, FCSB este pe primul loc cu 20 de puncte (Viitorul are 18 iar Dinamo 19 ...), in timp ce pe faza regular + play-off egalitatea de puncte intre FCSB si Viitorul este cea cunoscuta (44). Si atunci de unde prevalenta Viitorului, stimate domn ?! Toata argumentatia LPF se sustine pe cele doua meciuri din play-off (adica doua piese complet scoase din context), pentru ca la restul oricaror alte criterii FCSB are castig de cauza. Vorba lui Badea, pai ce ne facem, ma nene ma ! ...

Cipinho (12 comentarii)  •  15 mai 2017, 17:21

interesanta lupta asta pentru titlu si desi as vrea Viitorul campioana, mi-e teama ca regulamentul prost redactat ar putea fi in favoarea Stelei care s-a agatat de faptul ca s-a considerat un singur campionat, in 2 faze. idee e ca punctele s-au injumatatit dupa prima faza ceea a fost o idee proasta, fiindca dupa prima faza trebuia ca echipele calificate sa pornesca in play-off 100% cu punctele obtinute cu celelalte participante in play-off (cum se intampla in campionatele Poloniei sau Belgiei de exemplu). nu stiu cine ar fi iesit campioana in acest caz dar ar fi fost mai logic asa

Bogdan (174 comentarii)  •  15 mai 2017, 17:26

Realist ca de obicei si echilibrat, dar fara solutie. De fapt cine are dreptate nu spuneti.

gigelos (99 comentarii)  •  15 mai 2017, 17:35

Cine de la FCSB ar trebui sa vorbeasca ? Argaseala . De ce nu vorbeste ? Probabil stie cum stau lucrurile si bine face . Deja e murdar tot de *** , cred ca ii ajunge

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (650 comentarii)  •  15 mai 2017, 17:43

Uite ca nici de aceasta data nu pot fi de acord cu dv. pina la sfirsit...Pai nu ne spunea GSP ca vineri(!),vinerea de inainte de finalul campionatului (!),LPF se interesa la Federatie cum sa mai faca schimbari la Regulamentul in curs?Deci ...cel mai bine se pronunta TAS...Pot fi de acord cu puncte de vedere ale Stelei sau ale Viitorului dar de ce sa ma mai incred in buna credinta a LPF sau a FRF?

Andrei (1 comentarii)  •  15 mai 2017, 17:46

E ciudat ce se intampla, dar e foarte greu sa intelegi si sa afirmi cu certitudine care parte are dreptate. Daca avem o campioana (echipa care a castigat campionatul mare format din 2 mini-campionate asa cum ne spune LPF) iar departajarea se face doar dupa meciurile din playoff, atunci golgheterul campionatul cum se stabileste? Dupa meciurile din playoff, dupa toate meciurile din "cele doua mini-campionate", sau pentru ei nu se incheie un mini-campionat si incepe altul in playoff?

Timm (74 comentarii)  •  15 mai 2017, 17:47

Campionatul Romaniei se joaca in 2 faze. Faza 1 sezonul regulat, faza 2 playoff, Ambele faze se joaca in sistem campionat. Sistem campionat inseamna ca fiecare echipa joaca cu fiecare echipa 1 meci tur 1 meci retur. Acestia sunt termenii din ROAF. Concluzia in faza a doua a competitiei, playoff, si care se joaca in sistem campionat, se joaca 1 meci tur 1 meci tur. Departajarea se face doar dupa acestea. Juridic este simplu. Viitorul este campioana. Gigi nu va merge la TAS dupa ce va consulta avocatii straini.

vasglo (194 comentarii)  •  15 mai 2017, 18:06

Este cat se poate de NORMAL, LOGIC, ETIC, SPORTIV, DREPT SI MORAL etc.., ca in situatia in care doi competitori se afla la egalitate de puncte la sfarsitul unei competitii fotbalistice cu mai multi participanti, departajarea sa se faca, IN PRIMUL RAND, in functie de rezultatele directe inregistrate in confruntarile dintre cei doi competitori. De asemena, NU POATE NEGA NIMENI ca, intr-un sezon fotbalistic, se desfasoara O SINGURA COMPETITIE/CAMPIONAT/SEZON/EDITIE, chiar daca impartita IN DOUA ETAPE, playoff si playout. Playoff-ul, in care se califica „premiantii”, si playout-ul, „restul lumii”, continua faza I-a a competitiei fotbalistice lucru dovedit de faptul ca echipele merg in aceasta a II-a faza cu o „zestre” de puncte, chiar daca injumatatita, acumulate in prima faza. Este ABSURD sa dai castig de cauza unei echipei care, in confruntarea cu adversarul cu care se afla la egalitate de puncte la sfarsitul intrecerii sportive, a obtinut O SINGURA VICTORIE (chiar daca inregistrata spre finalul competitiei, in faza a II-a..), un meci egal si DOUA INFRANGERI!……..

Mirel (65 comentarii)  •  15 mai 2017, 18:20

Stangaciu e cel care incurca in mod obisnuit toate treburile la federatie. E un jurist parat iar fetiscana aia nu se pricepe nici cat el. Daca Sandu va face puscarie pe cazul Craiova lui Mititelu atunci Stangaciu il va avea pe constiinta.

conu mare (4 comentarii)  •  15 mai 2017, 18:36

Avand in vedere penibilitatea, nonvaloarea si diletantismu lcare guverneaza FRF, vreau sa va rog sa studiati ART.31, alineatul 9 din ROAF! Mergand pe ART.31, constati cu stupoare ca nu are decat 4 alineate! Este vorba de regulamentul Cupei Ligii! Am ajuns de rasul Europei! Plecand de la rezultatele rusinoase cu tenta de sindrom daum ale tuturor echipelor nationale, pana la regulamentele cu iz de *** intelectual ale FRF! O federatie condusa de ipotenti intr-ale fenomenului, contaminata cu diletantismul burlano-vochinian si cu rezultate liechtensteine!!!!!!! Lasati fotbalul celor care se pricep si au facut ceva pentru el! Burlene, Vochine, Bodescule, Visane......ce-ati facut voi in si pentru fotbal??? Ce experienta aveti???? Daca erati putin inteligenti, dupa ce ati castigat alegerile asa cum le-ati castigat, v-ati fi inconjurat doar de profesionisti si meseriasi intr-ale fotbalului!!!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Daniel (103 comentarii)  •  15 mai 2017, 19:32

Niste amatori si unii si altii. Iti e lehamite cum cistiga unii salarii imense si nu au nici o raspundere. Burleanu e rusine publica si isi mai da si aere.

cita (1577 comentarii)  •  15 mai 2017, 19:33

Hagi merita cu prisosinta acest titlu, la cat a muncit si cum a construit o trupa tanara pornind de la zero. E profund nedrept sa piarda gloria castigata cu cinste PE teren la un tribunal.

17 Nentori Tirana (704 comentarii)  •  15 mai 2017, 19:35

Hagi spunea „recent“ ca nu credea ca o sa cistige CAMPIONATUL, apoi ca este este foarte fericit ca echipa infiintata de el abia acum 8 ani a cistigat deja PRIMUL ei campionat, … Dar Sumi, cite campionate are la activ cu Astra ? DOUA ? Oriunde in Lume, la UEFA, la transfermarkt.de, Astra si Viitorul figureaza cu un singur campionat cistigat. Viitorul … nu pentru mult timp ! --------------------------------------------- Domnule Ioanitoaia, scrieti „a votat recent“ - Cit de „recent“, puteti preciza cind anume ? Caci regulile nu se pot schimba in timpul jocului ! Asta inseamna fraudare ! ---------------------------------------------- Iata ca incet incet se adeveresc „acuzatiile deosebit de grave care nu pot fi dovedite ori probate ...“ anume ca LPF stia chiar din interior ca a „comunicat gresit“, FRF cunostea problema Ligii Profesioniste „echipe aflate la egalitate de puncte“, LPF a incercat in timpul jocului sa schimbe regulamentul, n-a reusit la timp dar in final si-a asumat riscul sa acorde titlul Viitorului stiind foarte bine ca nu exista acoperire regulamentara ! Extrem de grav este faptul ca Liga a incercat sa schimbe regulamentul exact atunci cind existau sanse mari ca Steaua si Viitorul sa termine la egalitate de puncte ! Deci vorbim despre un ***, iar daca cineva care preia 20 milione EURO Stelei si le paseaza Viitorului nu este ***, inseamna ca este extrem de prost ! Abureala cu doua campionate, aia da, aia este o chichita demna de un avocat roman, nici nu ma mira ca Becali a pierdut toate procesele. Trebuie verificat cine de la LPF isi petrece concedii la Conatanta si cu exactitate la ce Hotel !!! ------------------------------------------- Iata. Citez din comumicatul LPF din 13 mai 2017 !!! - nesemnat ! - : ROAF, folosirea „sintagmei ”toate meciurile din campionat” de art. 27 alin. (3), se referă în mod clar - (!!!) - la o singură fază competițională, respectiv cea a sezonului regular sau cea a play-off-ului/play-out-ului, după caz.“ Daca este atit de clar de ce au incercat sa schimbe regulamentul ? Clar era daca in loc de „campionat“ se preciza „play off“. Citim tot ROAF, nicaieri nu se vorbeste de mai multe campioanate, din contra, de campionat ca un sezon 2016/2017 in sistem regular si play off/play out. De altfel „play off“ apare in ROAF de cite ori este nevoie. ROAF e bine scris ! Nu ROAF e problema. Cei care au scris ROAF au scris exact, fara nici un dubiu, nu lasa loc nici unei interpretari ! Cei de la FRF au avertizat Liga ! J Stefan si C Statescu nu aveau decit sa citeasca „campionat“ si fie de acord cu „campionat“. Dar nu, ei interpreteaza cum vor, cum le convine, asta e boala romanilor. Am patit-o de multe ori, cu romanii vorbesti absolut degeaba, ei inteleg ce vor, in principiu tot ce stiau dinainte ori de la televizor ! In acest caz „clar“ !!! ei citesc „campionat“ si interpreteaza „play off“ ! De ce nu „sezon regular“ caci e tot „campionat“ dupa judecata lor. Daca prin absurd luam „play off“ ca pe un campionat aparte de au Viitorul si Astra doar un titlu, de ce nu se premiaza si campiona sezonului regulat ? Mai departe, daca „play off“ e un campionat aparte atunci Steaua este campiona la doua puncte avans !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei (194 comentarii)  •  15 mai 2017, 19:57

Ovi, bine spui dar, la urmă, n-ai dreptate. Chiar dacă ar fi modificat ROAF după încheierea campionatului, această modificare nu poate acţiona retroactiv. ROAF e foarte limpede şi clar, FCSB campioană !

Dimi (23 comentarii)  •  15 mai 2017, 20:30

Corect si sa vedem. Forza Viitorul.

Ovi (2 comentarii)  •  15 mai 2017, 20:41

Ovidiu cam gresesti, chiar daca Viitoru a terminat cu 4 puncte in fata Stelei campionatul regulat de aceste puncte ii sa oferit si sa tinut cont de ele si in play off deci daca LPF a scris ca sunt doua campionate ar trebui sa ii acorde lu Viitoru 2 titluri de campioana nu doar 1. Asadar LPF ar trebui sa aiba doi golgheteri si sa acorde doua trofee de golgheter, unu la cel care a fost golgheter in sezonu regulat si unu in play off unde mai pui ca ar trebui sa se adauge si un golgheter pentru play out, oare??? Daca stam sa gandim este o singura editie de campionat 2016-2017 corect??? atunci daca este corect Romania are doar 1 campioana si 1 golgheter per intreg sezonul care cuprinde doua etape..etapa 1 campionat regulat. etapa 2. campionat care se joaca in contiuarea capionatului regulat tinandu-se cont de puncte si oferindu-le la ineperea fazei a doua a campionatului, respectiv: Play Off si Play Out. In consecinta Steaua a pornit cu handicap de 4 puncte in play off fata de Viitorul, atunci sa tinut cont de sezonu regulat care sa incheiat asa ar trebui sa se tina cont si la sfarsitul play off-ului si ar trebui sa se ia in calcul toate cele 4 meciuri. Il stimez pe Hagi ca fotbalist si ca antrenor este mai bun decat toti antrenori din liga 1 felicitari lui Gica Hagi pentru ca a tinut piept Stelei si a adunat langa el jucatori foarte buni, dar titlul de campioana este al Stelei. (FCSB)

ovidiu_3003 (875 comentarii)  •  15 mai 2017, 21:22

LPF este condusa de un mare incapabil ...iar viitura este o echipa blatista ...care a luat 5-0 de la Genk ...

mg (87 comentarii)  •  15 mai 2017, 21:29

Ăsta e riscul când pui ***, iar unul dintre ei doarme..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alin (378 comentarii)  •  15 mai 2017, 22:13

E penibil cum fecesebistii tin cont numai de argumentele care le convin. @Ovi afirma ca diferenta de 4 puncte in favoarea Viitorului nu se pune pentru ca nu ii place lui. E monolog, nu dialog.

Dilimache (237 comentarii)  •  16 mai 2017, 0:40

astia de la federatie sunt pilaf

17 Nenthori (125 comentarii)  •  16 mai 2017, 11:22

,,De ce patru dacă de două s-a ținut deja seama când s-a alcătuit componența play-off-ului?!,, Pai atunci de ce si ultimele 2 rezultate ca de ele s-a tinut cont cand s-a facut clasamentul final ?! Hagi o sa-i jupoaie pe ,,profesionistii,, de la LPF!

Andrei F (650 comentarii)  •  16 mai 2017, 11:47

@alin (370 comentarii) • 15 mai 2017, 22:13 Daca nu ai fi atent numai la greselile altora ...De ce nu iei punctele injumatatite cu tot ce a fost...?Adica meciuri directe ,goluri marcate?Daca in regulament spune ca se injumatatesc....sa se injumatateasca tot nu numai punctele!Sau stai ca nici asa nu va convine ca tot nu iese Viitorul...Deci nu va mai zbateti...Cel mai bine este ca se merge la TAS...Daca cineva a gresit atunci eu sunt sigur ca nu greseste Steaua ca vrea dreptate la TAS...

gilos (273 comentarii)  •  16 mai 2017, 11:47

Care lume divizata, nea Ovi ? Cu totii suntem de acord ca la LPF si FRF este multa incompetenta, regulamentul este prost redactat, neclar. In aceste conditii, parerile sunt impartite subiectiv, in functie de simpatii. In plus, sistemul play-off si play-out isi arata limitele si neajunsurile. Intr-un campionat clasic aceste discutii nu mai aveau loc( ex ; cat de corect este sa se injumatateasca punctele ? ) Echipele sunt obosite dupa un sezon intreg, cele fara sanse trimit juniorii sau joaca in dorul lelii. La Play-out interesul este mai scazut ca in liga a II-a, tribune dezolant de goale, se joaca doar ca trebuie. Solutia o vad in revenirea cat mai curand la un campionat clasic cu 16-18 echipe si o singura Liga a II cu 18-20 de echipe.

Andrei F (650 comentarii)  •  16 mai 2017, 11:51

A...Si nu mai puneti degeaba accent ca au fost doua competitii....In Regulament scrie clar ca se tine cont si de prima parte a campionatului cind se mentioneaza ca punctele se injumatatesc...Altfel...daca procedam cum ne convine atunci sa se injumatateasca si punctele de acum in continuare...A,iar nu va mai convine...Deci lasati pe cei de afara sa ne faca un Regulament corect!Ai nostri nu au fost in stare...

mg (87 comentarii)  •  16 mai 2017, 11:54

..Hăis, cea ! După distinşii moderatori, opera de căpătâi a lui Nicolae Grigorescu n-ar trebui să se numească "Car cu boi" ca să nu le lezeze sensibilele pupile ? N'ar mai fi clasat drept vulgar şi jignitor, dacă s'ar numi "Car cu patrupede ierbivore cornute, care nu dau nici lapte, nici viţei " ?

Catalynn (12 comentarii)  •  16 mai 2017, 12:02

Deocamdata jiji nu se poate adresa TAS, pt asta trebuie ca FRF/LPF sa omologheze rezultatele din acest sezon, lucru posibil de abia dupa disputarea ultimei etape din play-out. Asa ca are timp berechet sa consulte avocați ca lumea, cei din dotare sunt praf daca ținem cont si numai de procesele pierdute pe linie cu CSA, care il vor lămuri ca o greseala materială, este doar atat: o greseala!

Nevrotyk (14 comentarii)  •  16 mai 2017, 12:21

"Dunamo" cum o numeste flash e cea mai dezavantajata in ultimii 10 ani in care s-a pregatit mereu de CL,avand in vedere ca detine un record CL,nici un gol primit in ultimii 10 ani in aceasta competitie :))

LEFTER POPESCU (127 comentarii)  •  16 mai 2017, 12:34

Domnule Ioanitoaia, am vazut ieri la tv. declaratia lui Danut Perja , cel care anul trecut in calitate de director sportiv al clubului Rapid, jucand in Liga a doua ce apartine FRF , a fost introdus sistemul ligii I . Atunci s-a dus la FRF si a intrebat cum se va proceda in continuare . Raspunsul lui Burleanu & comp. a fost simplu si raspicat : Se procedeaza la fel ca in Liga I iar la egalitate de puncte se iau in consideratie numai rezultatele din play-off. ....................................................... In aceste conditii lucrurile au fost clare inca de la inceput pt cei de la FRF , asa ca acum sa nu o mai dea la intors fcsbistii in frunte cu Burleanu si Vochin , incurajati de pe margine de Tolontan. Ceeea ce este cel mai grav ca LIGA SI FRF nu au pus piciorul in prag la desele derapaje ale lui GIGI VALIZA. ..........................................................................................................................................PS.....Glumind, ca sa fiu in logica smenara si hapsana a hotomanului GIGI VALIZA ,care incearca prin orice mijloace ,fara pic de rusine, calcand totul in picioare (de fapt el conduce fotbalul in aceasta tara) pentru a castiga cu orice pret milioanele de la UEFA ,de dragul SUFERINTELOR care ii incearca pe fcsebistii obisnuiti de peste 50 de ani sa castige doar cu "Ajutorul Uniunii Sovietice" ,si care astazi vor sa le fie luate in calcul cele patru meciuri, atunci daca tot vor sa amestece branza cu baclavaua, am sa spun ca si Viitorului sa-i fie adunate cele 55 de puncte din "regular" cu cele 44 din play-off pentru ca primul criteriul este nr. de puncte acumulate . .................................................................... PS -2 vedeti unde ne-a ADUS dorinta nebuna de inavutire a lui GIGI VALIZA ? PS-3 Luati legatura cu Danut Perja.

Cetateanul_plictisit (1 comentarii)  •  16 mai 2017, 12:53

Si noi am votat la referendum sa fie doar 300 de parlamentari ... De ce nu sunt? Din pacate, un vot pozitiv nu produce efecte decat daca se materializeaza prin modificarea legii vizate.

utraian (98 comentarii)  •  16 mai 2017, 12:56

Ca sa-si desfasoare activitatea mai eficient, de curand TAS-ul s-a reorganizat. Acum cuprinde Appeals Arbitration Division si Division for Romanians, football bullshit and other calamities

Ilie (5 comentarii)  •  16 mai 2017, 13:26

S a trezit ciobanul stapan ca regulamentul e nu stiu cum desi stia de 1 luna , doua sau anul trecut , ca la egalitate de puncte se iau meciurile directe din play off...ce bucurie sa aiba jucatorii fcsbisti daca le da campionatul pe sub mana ca pe timpul lui ceasca ??? Marele credincios becali sta cu ochii pe bani , altceva nu l intereseaza....fcsb ul mai castiga campionatul doar daca ciobanul mai face o vizita la jijilava

Belisarius (2 comentarii)  •  16 mai 2017, 14:00

Chiar daca cred ca as fi destept, admit ca a trebuit un Roman in visita in SUA sa-mi explice un pic ce e campionatul acesta in doua partzi ca nu intelegeam. Si tot nu intzeleg. Sunt eu dinamovist, dar admit ca nu e clara treaba la LPF si FRF.

Crimson Veritas (35 comentarii)  •  16 mai 2017, 14:43

pai argumentele uneia dintre tabere sunt science fiction ...:)) De ce sa se tina cont de punctele intregi din sezonul regulat ... daca art 29 (3) specifica clar ca ele se injumatatesc ... asa putem sa zicem si noi ... sa se tikna cont de rezultatele din play-off ... si Avem Steaua 20p, Dinamo 19p, Viitorul 18p ... nici macar nu conteaza meciurile directe ... si head 2 head ... ca Steaua are 2p avans! Dar de ce sa nu se tina cont totusi ... de regulament ... Art 29 ... alineatele (1) si (2) ... specifica clar ca Campionat = sezon regulat (faza I) + play-off (faza 2 ... in timp ce Art 29 (3) ... specifica clar formula de calcul cu injumatatirea punctelor si apicarea rotunjirii ... si in caz de tie-break de puncte si de rotunjire ... trimte mai departe la Art 27 ... unde se stabilesc criterile de departajare ... si scrie negru pe alb ... 'dupa ce s-au termitan TOATE meciuri din CAMPIONAT' ... departajarea facand-se in speta noastra pe litera (a) ... Carele sunt taberele? Si unde scrie ca departajarea se face doar pe meciurile dein play-off ... pe faza de pay-off! Avem deci o tabara care citeaza regulamentul ... si o alta tabara care ne explica ce au visat ei ca ar trebui sa scrie in regulament! Deci ce este asa de complicat ... si care este marea controversa? Vrei sa inventezi un regumaent ... in care se iau doar in considerare doar meciurile din play-off ... pai atunci ... ia in considerare doar punctele din play-off ... Steaua 20p vs. Viitorul 18p ... Vrei si puncte din sezonul regulat ... ca nu-ti ajung astea din play-off ... pai ia si meciurile in calcul ... bunctele alea nu reprezinta bonus (conform Art 29 (3)) ... sunt puncte reale facute in meciuri reale ... iar punctajul final este un cumul de puncte! Nici cand regulamentul e asa de clar ... ne facem ca nu intlegem, sau nu-l acceptam! DAP ... LPF v-a indus in eroare (pe noi toti) ... prin interpretarea eronata a ROAF ... ati facut clasamente, grafice, statistici ... crezand ca se iau in considerare doar meciurile si golaverajul din play-off. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa corectam aceasta eroare ... LPF sa si-o asume, iar d-voastra sa recunoasteti ... ca ati fost dezimformati! ROAF decide organizarea fotbalistica, criterile si campioanele conform acelor criterii ... cum ati recunoscut ... doar FRF in anumite conditii poate modifica ROAF sau crea un nou regulament! Vreti clean play-off ... ca mine ... dap ... toate echipele incep cu 0p ... practic incep o noua competitie ... avand o noua miza competitonala ... in cazul asta ... este normal sa nu se imprumute elemente competitonale din alta competitie! Daca nu s-ar injumatati punctele ... pai atunci avem practic ce am avut inainte ... echipele o sa traga in prima parte ... sa faca puncte cu chiajna si voluntari ... si in play-off ... daca au fost harnici ... se duc in vacanta ... cu 5-6 meciuri inainte ... ca nu mai este miza! Nu-mi place! Ori facem clean play-off ... or un play-off hibrid cum avem acum ... in care se iau in considerare realizari ... din ambele faze ale competitiei ... dupa o formula anume ... ca 3p in sezonul regulat ... nu valoreaza efectiv cat 3p in play-off ... ultimele fiind obtinute cu echipe mai competitive ... exceptie facand tocmai ... meciurile directe ... care au acelasi grad de comptitivitate atat in sezoniul regulat cat si in play-off! Viitorul deja a obtinut 4p / 6p in fata Stelei in play-off ... cu 1 vctorie si un egal ... in timp ce cele 6p obtinute de Steaua in sezonul regulat ... s-au injumatatit DEJA ... la 3p (desi au fost 2 victorii) ... deja Viitorul este avantajata la punctele obtinute in meciurile directe ... prin aplicarea ... injumatatirii ... vreti sa o mai avantajati si neluand in considerare meciurile efectiv? Chiar cred ... ca trebuie sa fiti corecti ... si sa respectati ... 1. litera regulamentului ... si 2. spiritul head 2 head ... si asta inseamna ca Steaua a obtinut 7p si Viitorul doar 4p in confruntariule directe ale campionatului (asa cum este el definit de Art 29).

Contra (1 comentarii)  •  16 mai 2017, 14:52

"Când dezbaterea e în toi, a apărut o depoziție care merită un plus de atenție. Membru în Comitetul Executiv, Auraș Brașoveanu a declarat că forul respectiv, autorizat să avizeze regulamentele (Statutul FRF, art. 35, pct. 4), a votat recent, ba încă în unanimitate, propunerea LPF „să se țină cont doar de scorurile directe din play-off”! " Este f important momentul la care s-a realizat acest vot...in timpul competitei, ROAF nu poate fi modificat...e greu de crezut ca Dvs., domnule Ioanitoaia, ati putut omite aceasta nuanta

MZM (174 comentarii)  •  16 mai 2017, 16:22

In acest campionat (care a fost compus din sezonul regular + play-off si play-out) s-a intamplat ceva urat, rusinos, ilegal si, deci, penal (!), despre care presa nu a vrut sa scrie nimic. Este vorba despre complotul din play-off, in care 4 echipe (Astra, CSU Cv., CFR si Dinamo) s-au unit impotriva Stelei/FCSB, declarand deschis ca vor face totul ca Steaua sa nu ia campionatul. Si asa au facut, si-au dat punctele una alteia, in functie de care era mai bine clasata la un moment dat (vezi meciul CFR-Dinamo 0-3). In final au ajutat-o pe Viitorul (vezi jocurile CSU-Viitorul 0-1 si Viitorul-CFR 1-0). Desi Viitorul nu a facut parte din complot, a primit cu placere cadoul de 6 puncte care i-a permis sa termine campionatul la egalitate de puncte (44) cu Steaua. Presa noastra draga, a asistat la toate aceste malversatii ale "Cooperativei celor 4", dar a tacut malc! Adica s-a comportat ca o domnisoara de pension care, desi a asistat la un viol, nu a anuntat politia pentru ca, naiva si pura, ea nu a inteles ce-i facea baiatul fetei! Iar acuma tot presa se da indignata ca nu i se recunoaste titlul de campioana echipei... Viitorul. Pe timpul celeilalte Cooperative, de acum 10-15 ani, blaturile se faceau parca mai discret. Desigur, presa nu zicea nimic nici atunci!