Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Situație penibilă

Viitorul e campioană, dar fotbalul românesc așteaptă încă o dată ca TAS să-i rezolve propriile încurcături

Permalink to Situație penibilă
duminică, 14 mai 2017, 3:39

La 8 ani de la înființarea clubului, Hagi a cucerit cu Viitorul primul său titlu de campion ca tehnician. Performanță cu atât mai lăudabilă cu cât echipa lui a fost cea mai tânără din Liga 1. Chiar dacă FCSB va ataca la Tribunalul pentru Arbitraj Sportiv din Elveția triumful constănțenilor, vom dezvolta imediat subiectul, demersul nu va scădea din meritele lui Hagi și ale băieților săi. Contestatarilor acestora le reamintesc în treacăt ce mai strâmbau ei din nas, nervoși și superiori, când scriam aici că Hagi își va dovedi într-o zi calitățile de antrenor. Priceperea, râvna, flerul, răbdarea și altele. Mă bucur sincer că n-a întârziat demonstrația.

Altfel, a realizat anevoie victoria în meciul de sâmbătă. În absența liniei de mijloc obișnuite, Nedelcu și Purece accidentați, Vână suspendat, Viitorul a construit lent și previzibil în fața unui adversar parcă dispus să moară pe teren. Indiferent ce explicație a avut implicarea clujenilor, legându-se ori nu de zvonul lansat la fix și cu cârlig că Miriuță îi va succede lui Reghecampf, atitudinea lor e de elogiat. CFR și-a apărat demn șansa și, fără să laud normalitatea, a făcut ce trebuia.

Paradoxal, tocmai Larie, a cărui semnătură pe contractul cu FCSB încă nu se uscase, a ajutat-o pe Viitorul să învingă. El a comis un penalty, transformat lejer de G. Iancu, despre care expertul Cristi Balaj a spus la Dolce Sport că a fost acordat corect de Găman. Absolut de acord în ideea că Larie a întins piciorul, fie și neintenționat, pe direcția de alergare a lui Fl. Coman. Aș mai adăuga că pe proaspăta campioană a ajutat-o și norocul la fiecare dintre ocaziile, trei imense, irosite de ardeleni, cu precădere de Omrani! Sau n-a ratat Omrani, cât a apărat Râmniceanu, alt jucător, asemenea lui Morar, Iancu, Chițu și Țucudean, reinventat de Hagi. Rezumând, un succes la limită și obținut cu emoții, dar just. Menit să răsplătească formația care a terminat ca lider și campionatul regulat, ba și cu 4 puncte avans.

Din păcate, lupta pentru titlu nu s-a încheiat. Ea va continua la Lausanne, unde TAS se va pronunța asupra reclamației FCSB, inspirată de prevederea ROAF că rezultatele directe (concret, dintre Viitorul și FCSB) decid departajarea la egalitate de puncte, fără să precizeze însă dacă e vorba numai despre scorurile din play-off sau și despre cele din sezonul regulat, capitol la care gruparea roș-albastră ar fi avantajată. LPF consideră că se deduce prima variantă, că se subînțelege, dar nu-i în regulă întrucât legea, adică ROAF, trebuie să fie clară și lămuritoare, nu ambiguă și interpretabilă.

Părerea mea, care pot fi bănuit de multe, nu și de partizanat pentru FCSB ori, și mai puțin, pentru finanțatorul ei, e că demersul roș-albastru nu-i lipsit nici de logică, nici de temei. Fără să pretind că FCSB va câștiga la Lausanne, nu exclud varianta.

Într-un moment în care, spre rușinea șefilor săi, fotbalul românesc așteaptă încă o dată ca TAS să-i rezolve propriile încurcături, situație jenantă, chiar penibilă, Răzvan Burleanu s-a grăbit să arunce pisica în curtea LPF! Ca și când doar cei de acolo ar fi vinovați, habarnistul din fruntea FRF a uitat însă că elaborarea, modificarea, urmărirea și respectarea ROAF sunt operațiuni de competența FRF, strict a ei, nicidecum a LPF!

Conform Statutului FRF, art. 35, pct. 4, Comitetul Executiv avizează regulamentele AJF/AMFB și LPF, iar Comitetul Executiv al cui e, dacă nu al Federației?! De reținut că acest for a aprobat pe 7 iunie 2016 departajarea Iașiului de Craiova după rezultatele consemnate în play-out, deci după criteriul aplicat acum de Ligă, bilă albă pentru LPF. Ca atare, în loc să se hlizească și să arate cu degetul spre alții, Burleanu ar trebui să tacă. O dată ales, el a promis că va face și va schimba. Nici n-a făcut, nici n-a schimbat, numai gura și fudulia au fost de el. Și sunt.

Comentarii (133)Adaugă comentariu

adevar (2 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:44

Cand s-au injumatatit punctele ati uitat? Daca vreti sa se tina cont de tot campionatul, nu doar de play off, corect ar fi sa se revina la diferenta reala de puncte dinaintea play off-ului - neta - in favoarea Viitorului. De ce judecati cu jumatati de masura si in functie de interese ? Pentru cine> Fssssssssssss Steaua ? Totul e un fsssssssssss.....

Marius (5 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:44

E absurd sa se ia in considerare sezonul regulat cind avansul Viitorului de 4 puncte a fost injumatatit. Daca e asa atunci sa se dea inapou Viitorului cele 2 puncte si tot campioanave cu 2 puncte avans.

Gabriel (10 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:45

da ,Ros_albastru, ai mare dreptate, jucatorii Viitorului sunt foarte slabi si nu cred ca vor avea vreo sansa in Europa .Cel putin acesti jucatori.Din pacate pentru viitor acestia sunt oglinda tarii noastre .Sa speram totusi ca Hagi va avea pe viitor jucatori mult mai talentati si fara a fi nevoiti sa se arunce in careu.Atfel fotbalul romanesc va trai in aceeasi mocirla .

SAG (132 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:46

@Viorel si Sorin...."O rusine ce poate fi corectata doar de TAS pt ca la noi e ca la nimeni!!!!" Consider un comentariu f. corect.....( idem la Sorin). Regulamentul LPF este incomplet(lipsind termenul play-off/play-aut) si in mod legal trebuie aplicat regulamentul ROAF(REGULAMENTUL DE ORGANIZARE A. ACTIVITĂŢII FOTBALISTICE. Bucureşti. 2016)

Andrei (213 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:46

D-le Ovidiu dar, ROAF nu este deloc ambiguu, confuz sau neclar. Este limpede, clar şi precis ca un pocnet de bici, în caz de egalitate de puncte, campioana se decide de meciurile directe din campionat, nu scrie nimic de play-out. Chiar vă rog să studiaţi şi regulamentul belgian, după care a fost copiat ROAF, eu sunt ferm convins că şi în Belgia se iau în considerare, la egalitate de puncte, toate meciurile din campionat, nu numai cele din play-out. Degeaba încearcă să dreagă busuiocu cei de la Ligă şi să ne fraierească, cică, noi am avea două campionate cu două camioane, una din sezonul regulat şi alta din play-out. D-le Ovi, dă-le te rog peste flit, habarniştilor ăştia de la Ligă !

Miron (5 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:47

Liga profesionista a spus ca Viitorul e campioana , FCSB strica petrecerea . Ar trebuii sa ne intrebam daca au si cea mai mica revendicare de facut , cand cineva nu intelege adevarul , nu ramane decat o persoana rea intentionata .

Catalin (1 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:47

Steaua castiga la TAS fluierand. Oricum felicitari pt Viitorul.

adevar (2 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:47

Care Steaua ? Este vorba de 'Fsssssssssss Bucuresti' Atata tevatura inutila, pentru un fsssssssssssssss.... Echipa lui Hagi merita titlul. Bravo lui si baietilor !

Marius (5 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:50

Nu are cum sa existe nici o comparatie intre criterile de departajare ptr campioana si modul in care se alege golgheterul competitiei. Numai la MM. E cum a zis Hagi: Daca esti club (sportiv) mare trebuie sa stii sa si poerzi.

Ros_albastru (7 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:53

@dinamo_fan, Eu zic sa le numeri pe alea flagrante impotriva si o sa vezi ca iti da balanta spre anti-Steaua. Serios, hai sa vorbim de meciuri serioase din competitii serioase , nu de Cupa Ligii. Mai urmeaza sa-mi spui acum eventual ca de fapt Steaua a fost cea mai avantajata echipa. Arunca un ochi sa vezi cate goluri am marcat noi din penalti, cate dinamo si cate viitorul. Dar repet, deranjanta e ipocrizia. Sa fi fost artistul-pianist in situatia ciobanetului , sa vezi cum mergea pe muteste la TAS.

SAG (132 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:54

@Andrei Ai dreptate, cu "habarnistii de la Liga", dar LPF nu face altceva decat sa-si apere pe toate caile MAREA GRESEALA facuta in continutul propriului regulament. Este o greseala foarte grava care afecteaza echipe, milioane de suporteri, imagine interna si internationala, financiar etc.

Vanboben (4 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:54

Domnule Ioanitoia! Sunteti in eroare in ceea ce priveste departajarea dintre CSM IASI si cs u Craiova! Iesinii au avut avantajul meciurilor directe in toate cele 4 partide disputate in campionatul 2015-2016 (sezon regulat si play out)! Deci despre ce vorbim? Va intreb: campionatul este format doar din play-off/play-out sau si din sezonul regulat? Nu suntem in Argentina sa avem campioana atat dupa Apertura cat si dupa Clausura! In regulament scrie clar:"departajarea se face in functie de meciurile directe din campionat"! Nu se specifica ..sezon regulat sau play off! Este ca si in legislatie, ce nu este interzis este permis! Asa si aici! Apoi daca vrem sa judecam in spiritul jocului, de ce mai avem regulamente? Daca judecam on spiritul jocului, de ce viitorul a primit penalty (Coman a intrat in Larie) iar Steaua nu in partida cu viitorul , cele 2 faulturi fiind mai clare decat cel de ieri? Apoi, Sumudica a putut sta pe banca in finalul anului trecut (pe motiv ca lupta pentru titlu), iar acum lui Reghe si Stelei li s-a respins aceasta cerere? De ce domnule Ioanitoia? La viitorul-CFR, Deac a luat un galben degeaba, in conditiile in care un jucator de la viitorul a fost iertat pentru ceva mai grav! Hagi de ce nu a fost trimis in tribune aseara la conflictul cu Deac, dar MM Stoica da pentru ca s-a bucurat "excesiv"? Gaman a arbitrat smechereste, in linia promovata de Balaj, Corpodean, Coltescu, Hotz(eganu), Kovacs si chiar Radu Petrescu! Se joaca dupa regulamente nu dupa principiul ca "***" Hagi merita si el ceva pentru tot ce a facut si ca are echipa cea mai tanara! Daca este bun castiga, daca nu , nu!Uitati-va la toate meciurile din play off si o sa vedeti ca viitorul a fost cea mai avantajata de arbitri! De ce? De ce toate celelalte echipe (prin reprezentantii lor: staff, conducere, jucatori) au spus ca vor face tot ce pot pentru ca Steaua sa nu ia titlul? Normal ar fi fost sa spuna ca fac tot ce pot sa castige ele titlul nu pentru a nu-l lua Steaua! Daca nu ma inseala memoria, la o partida Rocar-FC Arges, una din echipe (nu mai tin minte care, parca Rocar) a fost penalizata pentru desconsiderarea competitiei, prin trimiterea ostentativa in teren a unei echipe de rezerve si juniori! csu a creat premisele victoriei viitorului prin formula trimisa in teren! Astra a mimat fotbalul cu viitorul! Arbitrii au avantajat echipa "marelui ***"! Oare de ce? Pentru ca nu trebuia sa ia Steaua campionatul! Dupa scandalul Hagi-FRF, loturile nationale de juniori si tineret au fost intesate cu jucatori de la academie! Si au inceput sa apara rezultatele! Infrangeri la 5-6 goluri diferenta si capac peste toate, ne-a batut la un turneu in fosta Iugoslavie si Lichtenstein sau Luxemburg cu 2-1! Va rog sa-mi raspundeti la intrebarile din acest comentariu! P.S. Trebuie sa ne faca TAS curat in gradina pentru ca noi suntem impotenti si subiectivi, exact ca si in justitie! Daca nu o mai vor pe Steaua in campionat, sa spuna pentru a se putea inscrie in alt campionat!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

un oltean (139 comentarii)  •  14 mai 2017, 17:57

pai normal ca sunt 2 campionate...altfel facea Mediasul 45 de puncte si iesea campioana...si nu inteleg asta...cum adica, Viitorului sa i se ia punctele din campionatul regulat, dar sa se puna de cate ori a luat bataie de la nush care echipa...e anormal...play off-ul si play out-ul sunt competitii diferite de campionatul regulat...altfel care ar fi rostul lor?

Ros_albastru (7 comentarii)  •  14 mai 2017, 18:00

Bravo Vanboben. Felicitari pt comentariu ! Ca si o comparatia cu opinia altor jurnalisti, va las si opinia lui Mironica, care poate fi suspectat de orice, numai nu de simpatii steliste : "Insa titlul sau este umbrit de multe episoade dubioase. Viitorul a castigat 3 meciuri ridicole in playoff, cele doua cu Astra si cel de la Pitesti cu Craiova. A obtinut egalul cu Steaua si victoria din ultima etapa cu CFR doar cu ajutorul arbitrilor. Cand Viitorul a trecut printr-o serie de 4 partide adevarate in acest playoff, acasa cu Craiova, la Cluj si pe Arena Nationala cu Dinamo si Steaua, echipa a fost mica, neputincioasa, lipsita de forta ofensiva, la o imensa distanta de imaginea unei campioane.”"

Bogdan (25 comentarii)  •  14 mai 2017, 18:14

Pai tocmai asta este ......ca matale, ca orice prazar din aceasta tara poti fi considerat PARTIZAN cu fcsb / steaua. Tocmai voi, care in 98 ati jucat impotriva proprilor interese de a juca in europa, DOAR CA SA O FACETI PE STEAUA CAMPIOANA !!!!! Apoi daca ne uitam pe TOATE comentariile matale, toate sunt cu iz de "***" la adresa ciobanului / stelei !!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian – SAN FRANCISCO (3 comentarii)  •  14 mai 2017, 18:22

FCSB nu a fost in stare ca castige campionatul cu toate investitiile facute de preacuviosul stapan in vedetele de pretutindeni si cu toate fitilele si marlaniile facute de JIJI. Acest personaj care nu a incetat sa scorneasca tot felul de povesti pentru a "pune presiune" pe echipele adverse, mai scoate o ultima bula de sapun la sugestia lui ***, cel ce ar fi trebuit abolit de ceva vreme din acest fotbal romanesc. Explodeaza ficatii in ei de ciuda / invidie ca altcineva a indraznit sa ia titlul cu toate matrapaslicurile dintr-un intreg sezon.....e de neconceput. RUSINE mai mare ca asta e greu de conceput!!! Acum un am le-a dat-o SUMUDICA, acum a venit in sfasit randul lui HAGI sa-i dea RUSINE ...finului.... doar ca finul si *** lui nu pot concepe ca iar *** cineva.... de data asta chiar din familie. RUSINE !!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

un oltean (139 comentarii)  •  14 mai 2017, 18:23

@Vanboben: Aduci in discutie foarte multe detalii....daca s-ar fi tinut cont de arbitraje, si nu-mi face placere sa o spun...crede-ma...Dinamo a fost macelarita sezonul asta...inclusiv cu Steaua..puteau fi campioni detasat..si asa au fost aproape...ghinionul lor ca nu l-au avut pe Contra de la inceput...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 mai 2017, 18:36

...dacva LPF nu i buna de nimik ...si nu i vinovata niciodata ...de ce nu se desfiinteaza ?

pavel (16 comentarii)  •  14 mai 2017, 18:47

gsp nu tine cu nimeni. sunteti niste ipocriti. s-a vazut de pe luna ca sunteti cu fcsb. domnul ioanitoaia, dar argaseala ce face la comitetul executiv, doarme? deci, asta e culmea, el voteaza pentru si apoi tot ei contesta.

Vlad Tepes (7 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:01

Mie unul personal nu mi se pare corect acest criteriu de departajare, meciurile directe intr-un campionat iti intalnesti acest adversar de 4 ori si nu inteleg de ce ar trebui luate in considerare doar ultimile 2 jocuri, in plus, aceste doua echipe au ajuns la departajare pe baza a peste 50% din punctajul final al echipelor din sezonul regulat inclusiv cele din meciurile directe la care facem referire de asta i se zice campionat, nu ? face parte din campionat si sezonul regulat si play-off-ul, nu ? insa ceid e la Viitorul primesc un titul in baza a doar doua meciuri din play-off pai atunci ei nu mai sunt CAMPIONAI de la campionat ci PLAY-OFFANGI! ps: despre LPF: inca o dovada ce fel de prsotii conduce aceasta tara 🙄

Montgomerry (60 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:04

Coane,toti cei ce sustin demersul crescatorului de ovine,tind sa devina ridicoli. Daca printr-un exercitiu de imaginatie lucrurile ar fi fost invers,nu cred ca cineva din anturajul Viitorului,ar fi contestat ROAF-ul.Ba sunt convins ca nimeni din mass -media nu ar fi scris un cuvant despre neclaritatea art.27.Ba merg si mai departe, daca rezultatele din play-off ar fi fost favorabile Stelei,iar cele din sezonul regular Viitorului,sigur n-ar fi existat contestatii. Pana la urma, situatia asta e cauzata de caracterul celor de la FCSB.Aici nu e vorba de aparat familia, cum zice marele scriitor,nu,e vorba de cu totul altceva. As mai adauga faptul ca ROAF-ul nu putea fi altfel,decat toate legile din Romania,adica ambigue,interpretabile de fiecare dupa interes.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:12

Sant stelist dar, de data asta Viitorul merita sa fie Campioana. Chiar daca Mielul din Pipera e suparat o sa-i treaca, iar la urma urmei, aceasta echipa , Viitorul, este in regula cu multe lucruri, pe cand echipa antrenorului Reghe, are un dosar ce spune multe, chiar daca sant stelist. S-au dat echipei Viitorul, tricourile de campioni, onorurile de rigoare, etc., sa te duci cu jalba in protap, sa le strici pustilor de la ViItorul BUCURIA SI SUCCESUL unui campionat castigat destul de cinstit, nu este corect. Plus, Hagi al nostru a muncit mult sa construiasca aceasta echipa. Eu zic sa lasam lucrurile asa cum au picat, iar pe viitor cele doua organisme, FRF si LPF, sa fie mai consecvente in respectarea unor legi in ale fotbalului romanesc. Bravo Hagi, Bravo Viitorul, iar ca stelist, incontinuare-HAI STEAUA-

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:12

Domnule jurnalist,lasati discursul ,,va spuneam eu,,...Tot dv. ati judecat fazele de fotbal dupa cum ati avut chef...Ati condamnat arbitrii cind au facut greseli minore dar proSteaua si ati fost in stare sa laudati arbitrii care au gresit mult mai grav desigur impotriva Stelei...Va dau exemple cat ancape...Apoi cum se poate ca presa sa decada in asemenea mod? Cum se poate ca in ziua meciului sa puneti la Steaua al n antrenor? Oare presa sportiva nu trebuie sa spuna adevarul? Sau e fitilista?Vad comentarii ridicole ca Steaua de ce se duce la TAS...Pai Hagi pina sa castige campionatul critica si se ridica impotriva regulamentului! Nu spunea el ca e ridicol sa se injumatateasca punctele? Adica am inteles,rege rege dar regulamentul ar trebui sa fie sfint...Aud ca nu stiu ce a facut MM,ca Reghe trebuia suspendat...Dar Hagi nu a facut mereu la fel?Imi placea de Hagi cand ii cadeau jucatorii si el ii ridica...din pacate ce circ a facut Viitorul la ultimele meciuri e de Oscar...Benzar se accidenteaza singur de 3-4 ori pe meci! A,desigur ,ce slab a jucat Steaua la Giurgiu! Presa a fost fermecata de meciurile Viitorului cu Steaua,Craiova,CFR- toate meciuri slabe! Asta ne vinde presa,Federatia,Liga,arbitrii...Uita ca asta au facut si cu ASA si cu Astra si acum cu Viitorul...Arbitraje comice cu Steaua in toti anii...Kovacs,Petrescu si Coltescu...La fel Reghe suspendat la sfarsit de campionat desi e mic copil pe linga reactiile lui Sumudica sau Hagi...Apropo,dv. l- ati auzit la Pitesti pe Contra? A fost bine? E bine ca la fiecare Dinamo- Steaua jucatori unei echipe sa fie mereu agresati ? Cand o sa riposteze si stelistii o sa faceti caz...la fel ca si cu Alibec...Vai ce reactii are pe teren! La Astra nu le avea?Deci ce ar fi daca presa ne- ar credita pe noi suporterii si cu ceva inteligenta?Sper ca la anul schimbati nu numai regulamentul ci si scenariul...

Clod (19 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:14

Din punctul meu de vedere, Steaua va fi campioana.Hotararea TAS nu poate fi decat in sensul asta.Regulamentul este cat se poate de clar.Ca LPF, a vrut sa zica altceva...,ca in intentia FRF, era alta varianta de departajare...,nu conteaza!Regulamentul tip copy-paste, dupa cel belgian, graieste altfel decat ceea ce sustin diletantii din fruntea fotbalului romanesc.Umilirea lui Hagi, prin retragerea titlului va fi dovada suprema a incompetentei acestor mascarici.In rest, nu cred ca Steaua trebuie culpabilizata, pentru faptul ca vrea sa fie campioana actuala.Regulamentul este de partea lui Becali.Nea Ovidiu, a inteles exact, ce se va intampla la TAS, dar tefuza sa o scrie negru pe alb, din dragoste fata de Hagi.

RBV_I (2 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:17

Rezultatele directe? Si daca cele 2 echipe s-au intalnit in Cupa Ligii, si daca s-ar fi intalnit si-n Cupa Romaniei, de ce sa nu se ia in calcul si aceste rezultate, ca sunt tot directe, si tot din acest sezon... Si poate au mai jucat si vreun meci amical, de pregatire, eu zic sa-l puna si pe cela la socoteala!

++ (194 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:29

a fost o binecunoscuta colaborare antrenor-echipa-arbitru, la care Hagi se pricepe atit de bine. un 11 m acordat in mod tipic dintr-o simulare exersata. colac peste pupaza aflam ca nici macar un regulament de functionare a unei competitii nu au fost in stare sa-l faca cei de la LPF. dar ce sa te mire daca si legile acestei tari sint facute sa se bata cap in cap. de exemplu pe baza aceleasi legi la Iasi se poate finanta echipa de fotbal lejer iar la Timisoara nu se poate si cei de acolo sint tiriti in fata instantelor pentru ceva ce la Iasi, Craiova, Voluntari, Chiajna, Pandurii merge fara probleme. legile in rominia, un capitol aparte, arata de fapt starea acestei tari.

cris4co (11 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:41

fcsb trebuia sa aduca in discutie situatia asta mult mai demult...ca sa stie si contracandidatele la titlu ce au de facut...moral e prea tarziu sa mai castige fcsb ceva.

MZM (390 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:56

Indiferent de ambiguitatile regulamentelor FRF, este clar ca Steaua/FCSB este campioana in toate variantele. Si iata de ce. 1. In varianta in care se ia in seama tot campionatul (sezonul regular+play-off), echipa lui Becali este avantajata (la egalitate de puncte, 44) pentru ca din cele 4 jocuri cu Viitorul a castigat 2, a facut un joc egal si apierdut 1. Deci este pe locul intai. 2. In cazul ca se ia in seama numai play-off-ul, echipa lui Becali este pe primul loc, cu cel mai mare numar de puncte, 20 (10 6 2 2 15-7). Pe locul 2 se claseaza Dinamo, cu 19 puncte (10 5 4 1 15-8), iar Viitorul este abia pe locul 3 cu 18 puncte (10 5 3 2 12-8). Deci nu mai e nevoie de TAS. FRF trebuie sa dea un comunicat cu una din cele doua variante de mai sus, prin care s-o declare pe Steaua/FCSB campioana. Altfel, daca se ajunge la TAS, FRF isi da singura un vot de blam, iar rezultatul va fi acelasi, FCSB campioana! Imi pare sincer rau de Gica Hagi, echipa lui poate ar fi meritat titlul, dar, conform regulamentelor FRF in vigoare, nu Viitorul este pe primul loc, ci FCSB. Presa si LPF l-au derutat pe Hagi, ca la egalitate de puncte cu FCSB ar ocupa locul 1. Fals!

Olteanu (478 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:57

Bai guristilor tip Bogdan, Andrei F,ovidiu3003, Montgomerry si alti melteni, horarati-va *** de ce parte e Dl Ioanitoai. E pro FCSB sau e impotriva ca nu mai inteleg nimic. Faptul ca o data apara echipa si o data o critica arata ca e neutru dar voi tipati altceva. Nu il i9nghite pe oier dar voi deduceti pe dos. E timpul sa cadeti la o invoiala ca ma ia capul.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

pahai (2 comentarii)  •  14 mai 2017, 19:58

ce arata clasamentul actual? 10 meciuri jucate!...deci la ce ne raportam?

olaruvm (1 comentarii)  •  14 mai 2017, 20:15

Ideea ca am avea 3 campionate desfasurate intr-un an competitional este atat de hazlie incat nici nu merita luata in discutie. NU s-a premiat campiona din primul campionat, nu s-a pornit de la zero in al doilea/treilea campionat, si mai mult, nu cred ca a fost cineva constient de faptul ca avem 3 campionate intr-un an competitional (ca dupa "logica" celor de la LPF si play-out-ul trebuie considerat un campionat separat). Intrebati-l pe Hagi: el stia ca in martie a inceput un al doilea campionat? Ne place sau nu Bacali, aici are dreptate. Legea care nu e predictibila si clara nu e lege. In mod normal trebuie Steaua va castiga fara probleme la TAS. Totusi, desi Steaua/Becali are dreptate, o decizie favorabila lor va fi foarte neplacuta pentru Viitorul: va avea un efect psihologic catastrofal si va reduce mult din meritele echipei lui Hagi (sau din munca uriasa depusa la club). Deci FELICITARI LPF/FRF !!! Ati reusit sa comiteti o ditamai injustitia si sa aruncati de gunoi o munca si o investitie serioasa.

kpaxcmdr (67 comentarii)  •  14 mai 2017, 20:21

1.Intr-un campionat toate echipele trebuie sa dispute acelasi numar de partide!Echipele din PLAY OUT JOACA MAI MULTE! 2.Campionatul nostru se joaca in mai multe faze. 3.Odata ce ai avansat intr-o faza,precedenta este nula. 4.Motiv pentru care,printre altele,se sterg numarul de cartonase acumulate. 5.Daca vorbim de regulament,tot acolo scrie ca fecesebe nu ar trebui in mod normal sa joace (LEGAL) in Liga1Orange. *.DACA fecesebe castiga acest titlu,in instanta,eu ma calugaresc.

Bebe de la Valcea (1 comentarii)  •  14 mai 2017, 20:30

da ...corect ...doua campionate. Dar sa nu uitam ca Viitorul a terminat Sezonul Regulat pe primul loc. De ce nu am aduna punctele din cele doua Campionate si daca egalitatea persista ......

?????? (831 comentarii)  •  14 mai 2017, 20:32

Aceleași criterii de departajare pentru stabilirea echipei campioane or fi fost anunțate și în anul īn care Astra a fost campioană ? Or fi fost publicate criteriile de departajare și la începutul campionatului ?

un oltean (139 comentarii)  •  14 mai 2017, 20:33

@olaruvm: Te impiedici de amanunte..2 campionate e poate impropriu spus..un sezon impartit in 2 faze e mai corect?!?

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  14 mai 2017, 20:42

@dinamo-fan, adunarea aia generala ai visat-o tu. Se aproba formal in CE doar clasamentul – de fapt distributia banilor - care a fost corect. Cine si de ce sa protesteze ? Ti-au explicat deja mai multi ca departajarea dintre Iasi si Clona a fost corecta, altfel crezi tu ca astia cu gura cea mai mare ar fi tacut ? Este acelasi regulament dupa care Steaua este azi campioana ! Imi mentin acuzatia de *** caci la Liga se stia foarte bine ca la egaliatate de puncte Steaua este campioana. La fel de bine se stia la FRF deci sint toti vinovati. Pe Mitran l-am ales intentionat gresit caci el trebuie sa fie tinta, el e cel mai slab, el comunica, el a iesit in fata, el s-a lasat prostit sa merga la Constanta, ceilalti s-au dat la fund, dar poate el va suporta consecintele daca nu iese sa vorbeasca. Ca tot esti amabil si ma trimiti la doctor, iti spun ca nu m-ar mira ca Gino sa-si fi asigurat un certificat medical pentru ultimele zile. Trebuie dat cineva si in Romania in judecata pentru pagubele aduse Stelei, pentru ***, altfel apar zilnic niste *** care nu tin seama de nici o regula si fac efectiv ce vor !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

florin (43 comentarii)  •  14 mai 2017, 20:46

1. De ce onorabilii din staff-ul echipei lui Gigi Becali nu au contestat modul de rezolvare a titlului in caz de egalitate de puncte cu mai mult timp inainte, cand "toti si toate" faceau calcule peste calcule cu unde se pierde, unde se castiga, cine vinde, cine cumpara, dar concluzia era aceeasi permanent: la egalitate de puncte castiga Viitorul gratie celor doua rezultate din play-off! 2. Chiar daca in Regulament (ca e vorba de cel al LPF, ca e vorba de ROAF etc.) nu se specifica in mod expres ca prin "rezultate directe" se inteleg numai cele din play-off, este logic sa fie asa din moment ce, in respectiva faza (a doua) a campionatului echipele intra cu numai 50% din punctele realizate in prima faza a intrecerii 3. Cat despre ceea ce spune acel individ cu nume alcatuit din doua consoane. cum ca "Steaua e cea mai buna echipa si merita sa fie campioana", din pacate nici nu e nevoie sa-l contrazica vreo adevarata personalitate a fotbalului, pentru ca rezultatele formatiei de care vorbeste il fac mincinos sadea. 4. Munca depusa de Gica Hagi, de jucatorii sai, de toti cei din jurul echipei Viitorul merita din plin recunoasterea meritului de a fi campioni. Orice alte speculatii sunt neavenite si de-a dreptul jignitoare pentru toti cei care muncesc realmente pentru realizarea unui obiectiv fara sa recurga la strategii lipsite de etica si de moralitate (la acest capitol, Steaua sau FCSB cum s-o numi, merita chiar... cate doua, trei titluri pe sezon!!)

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  14 mai 2017, 20:53

@Vlad Tepes ... pai ei ... nu vor sa se ia in considerare doar play-off-ul ... ca altfel ar fi ... FCSB 20p ... si Viitorul 18p ... deci n-au facut nimic ...:)) Deci ... pentru ca Viitorul nu poate fi nici Campioana (sezon regulat + play-off) ... nici Play-off-ista (play-off) ... inventeaza un sistem de departajare hibrid ... in care ... criteriul de departajare al punctelor (primul) ... se calculeaza inregim de campionat (sezon regulat + play-off) ... iar celelalte criterii de departajare ... se calculeaza doar in regim de play-off ... ceva absurd ... doar ca sa iasa si Viitorul cumva campioana ...:))

Gheorghe Manole (1 comentarii)  •  14 mai 2017, 21:22

Liga Profesionista de Fotbal este condusa de amatori!Au acordat titlul pe baze emotionale nu pe regulament .E de rasu' lumii...

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 mai 2017, 21:30

@ Olteanu. Poti fi exact si sa- mi arati cind am zis ca domnul ziarist este cu FCSB?Eu tocmai am spus ca in situatii asemanatoare a fost partinitor.Ai face bine daca ai gasi si exemple ca de gargara...

gigelos (108 comentarii)  •  14 mai 2017, 21:36

N-as baga mana in foc dar parca Valeriu Argaseala este Reprezentantul cluburilor din Liga 1 in Comitetul Executiv . Celalalt reprezentant este guralivul profesionisr bugetar Florin Prunea . ROAF -ul , la fel nu bag mana in foc , este responsabilitatea Comitetului Executiv adica a lui Nea Vali , parc asa i se spune . Pai ce facuram bre ? Umblati cu mapele la subrat si cu ochelarii pe nas de zici ca sunteti tata regulamentelor . Cand colo vai de capul vostru . Becali cu acest memoriu la TAS se face de mare *** , nu se face asa ceva , oricum ai zero sanse . Era intelept sa spuna , bai baieti nu facem asa ceva , sa puna mana pe telefon sa-l sune pe Gica , nashul lui , sa-l felicite si sa-i recunoasca meritele . Asa mergem la Inalta Poarta , doamna profesoara , ia uitati ce mi-a facut . I-a zapacit banii pe kutzovlahii astia , nu au nici un Dumnezeu , se mai dau si mari credinciosi

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 mai 2017, 21:37

@florin Ma faceti sa rad...Adica Steaua trebuia sa stie ca termina la egalitate de mai mult timp?! Pai putea fi la egalitate si cu Dinamo! Sau in 3!Apoi cum sa calculezi cu n etape inainte daca ultimul meci intre Steaua- Viitorul a fost acum 2 saptamani?...Ce ar fi daca am gandi noi si nu am pune pe alti sa o faca in locul nostru?...

dude (2 comentarii)  •  14 mai 2017, 21:43

Daca luam in consideratie si partea initiala de campionat atunci Viitorul are cu 2 puncte in plus. Deci nu poti jongla cum iti convine. Are dreptate Hagi - care gandeste in concepte si prea repede si nu are rabdarea sa explice - ca sa castigi, trebuie sa inveti sa pierzi. Hagi a arata ca Munca te face mare - si nu smecheria. Felicitari

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 mai 2017, 21:48

Poftim!... GSP ne spune ca Liga a vrut vineri sa schimbe regulamentul! Pentru cine bate clopotele Liga de nu are frica de nimeni,?... Pentru ce trebuia facut culoar unei echipe cu meciuri usoare si arbitraje partinitoare?!...Si totul pe fata ,fara rusine!

bulanelu (16 comentarii)  •  14 mai 2017, 22:02

Tataie Ioanițoaia, "regulat" înseamnă ceva controlat de un sistem, gen Nicu Ceaușescu, ***, sau doamne ferește, a ***-o, adică tot o regulă în sine. "Regular", în schimb, înseamnă ceva normal, ceva cu care poporul de rând era obișnuit cândva, să-și frece mașinile Skoda, Moskvich, Dacia 1100 și 1300, când dumneata călătoreai în lume cu avioane, pe banii noștri. Așa că, lasă-ne, ovidiu. Ieși în pensie! Ți-ai trăit viața, nu mai intoxica noile generații cu prezența ta sordidă! Lasă aerul proaspăt sa răzbată.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

filip (10 comentarii)  •  14 mai 2017, 22:10

au vrut sa schimbe regulamentul vineri deci stiau ca va castiga viitorul cu cufureul si le era frica ca va castiga si fcsb-ul,uite ca de ce le era frica de asta nu au scapat,totusi au dat titlul viitorului in speranta ca cei de la tas nu vor mai intoarce castigatoarea,dar daca totusi.... ce vor face atunci?

Razvan (331 comentarii)  •  14 mai 2017, 22:14

Nu te mai impauna atat, nea Ioanitoaia, Hagi nu a demonstrat ca e antrenor, a demonstrat doar ca e un "organizator" excelent, demn de Pinalti, Tata Jean si Borcea. Meciuri penibile cu Astra si Craiova, ploaie de penaltyuri, circ cu CFR-ul. Oricum, Steaua nu merita titlul si nici ei nu sunt mai curati. Am ajuns (ca si in politica) sa alegem cu scarba "raul mai mic", in Europa o sa fim ciuca batailor prin calificari. Cat despre atacul la Burlica...gaseai matale un motiv, ma mira ca ai uitat de Daum in ultimul timp!

Vasy (1 comentarii)  •  14 mai 2017, 23:37

În asemenea caz la egalitate de puncte ar trebui să se joace încă un meci intre cele doua formații. ..campioana sa se decida în teren n7 la TAS

jj maibah (7 comentarii)  •  15 mai 2017, 0:06

In sezonul regulat, Viitorul chiar daca a pierdut meciurile cu Steaua (asta a fost denumirea din sezonul regulat), tot a terminat in fata ei la 4 punte distanta. In play-off Viitorul a jucat cu fcsb (asta e denumirea din play-off) si are avantajul meciurilor directe. Deci in ambele cazuri Viitorul e in fata lui becali. Problema mare si grava care se pune, pe langa faptul ca in Romania coruptia decide si nu ucide, vreau sa vad si eu unde in vreun regulament de fotbal scrie ca o echipa isi poate schimba numele in timpul competitie dupa bunul plac si dupa motivul avut de Steaua. Nu exista asa ceva, scrie clar ca indiferent de motiv, o echipa nu-si poate schimba numele in timpul competitiei. Adevarata Universitatea a fost retrogradata pentru acelasi motiv, schimbarea numelui care s-a datorat divizarii vechii societati. Sa nu-mi spuneti mie ca becali al vostru datorita unui cosmar in somn a schimbat numele echipei in fc fcsb sa datorita hotararii judecatoresti. Nu, hotararea s-a dat de mult, iar becali a continuat sa foloseasca abuziv si ilegal numele de Steaua fiind bineinteles aparat, sfatuit si acoperit de persoane de la cel mai inalt nivel al politicii romanesti. El a schimbat numele dupa mult timp de cand s-a dat acea hotarare si l-a schimbat pentru a porni la drum cu o noua societate curata si imaculata, iar vechea societate inglobata in datorii. De ce GSP nu face investigatie in acest sens? Asta este o investigatie ce ar viza si ar avea legatura directa cu sportul, adica cu obiectul muncii acestui ziar. Investigatiile despre spitale si alte bacterii nu stiu ce legaturi cu sportul ar avea in afara de rating.

Calcan (2 comentarii)  •  15 mai 2017, 0:41

Avand in vedere penibilitatea, nonvaloarea si diletantismul care guvernează FRF, vreau sa va rog sa studiați ART. 31, alineatul 9 din ROAF. Mergând pe ART.31 constați cu stupoare ca nu are decât.....4 alineate!!! Cu siguranta, TASul o sa dea o alta campioana!!! Am ajuns de rasul Europei! Plecând de rezultatele rușinoase cu tenta de sindrom daum ale tuturor echipelor naționale, pana la regulamentele cu iz de *** intelectual ale FRF!!!!! O federatie condusă de ipotenti intr-ale fenomenulu, contaminata de diletantismul burlano-vochinian si cu rezultate Liechtensteine!!!!!!! Lăsați fotbalul celor care se pricep si au făcut ceva pentru el! Lăsați-l celor care se pricep si care trăiesc fotbal! Burlene, Vochin, Bodescule, Visane....ce-ati făcut voi pentru fotbal??? Ce experiența aveți in fotbal??? Daca erați putin inteligenți, dupa ce ati câștigat alegerile v-ati fi înconjurat doar de profesioniști si meseriasi intr-ale fotbalului!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează